Gathering of Tweakers

Quicksearch
In BV zit wat meer kennis over onbekende software in je tray :) Mocht de respons tegenvallen kan hij altijd nog terug naar CSA :)

Ik heb je bericht in het topic zelf even verwijderd trouwens; het hoort daar namelijk niet thuis :)

Spider.007 wijzigde dit bericht 29-11-2007 08:56 (28%)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Reg. datum: 21 januari 2004

mag deze weer open ?

wmv's hardcoden...

we hebben het namelijk niet over avis maar WMV'S

deze zijn waarschijnlijk protected in windows media center ..ik de ondertiteling zelf wel maar de wmc wil het niet pakken vandaar dat ik ze wil inbakken

Waarom vertel je in de topicstart niet gewoon dat ze 'protected' zijn? Daarnaast kan virtualdub volgens mij gewoon wmv's openen en schrijven; dus zie ik het probleem niet zo?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Reg. datum: 21 januari 2004

pfff... ook al kan virtualdub ze openen.. kan ie ook de subs inbakken dacht van niet he..

Mmmmike the TV

Ik zie ook nergens dat je verder gezocht hebt en wat je nu precies gedaan hebt.
Even snel gezocht:
http://www.divxland.org/permanentsubtitling.php
http://forum.digital-dige...ve/index.php/t-80593.html

Mogelijke zoektermen google: "permanent subtitle wmv" of "embed subtitle wmv"
Kan de xbox360 geen andere formaten aan?

Edit: Misschien hebben ze in het xbox360 sowieso meer ervaring hiermee:
Het Xbox 360 ervaringen Topic #43

Kixtart wijzigde dit bericht 04-12-2007 09:41 (16%)

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Leuk, maar het is niet de bedoeling om dan hier vervolgens het draadje weer door te gaan zetten.
Doe dan een beter onderbouwde nieuwe poging:
quote:
GenC schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:43:
pfff... ook al kan virtualdub ze openen.. kan ie ook de subs inbakken dacht van niet he..
met dergelijke reacties roep je wel het één en ander over je af natuurlijk, niet zo vreemd dat er dan geen posts meer kunnen worden toegevoegd aan je topic ;)

alt-92 wijzigde dit bericht 04-12-2007 10:46 (55%)

Mijn topic is gesloten en ik kreeg een lullige email daarover.

Ondertussen is mijn vraag niet beantwoord en alle suggesties van de mod slaan nergens op want die had ik a lang bekeken.

Mmmmike the TV

Probeer het uit/zoek het uit, maar geef iig aan wat je gedaan hebt als je een vraag post.
Die 2 gasten hebben goede mogelijke oorzaken gepost.

De mod heeft het goed aangegeven hoe ik het lees:
quote:
zonder enig research en info van jouw kant heeft dit topic natuurlijk geen zin he

Kixtart wijzigde dit bericht 13-12-2007 19:34 (10%)

quote:
Haaglander schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:28:
Mijn topic is gesloten en ik kreeg een lullige email daarover.

Ondertussen is mijn vraag niet beantwoord en alle suggesties van de mod slaan nergens op want die had ik a lang bekeken.
Dan heb je mijn e-mail toch nog niet helemaal goed begrepen, want ik zie in je topicstart namelijk helemaal geen duidelijke informatie terug.

Op GoT verwachten we dat je zelf moeite doet, en dat uitgebreid beschrijft. Je topic met de paar regels tekst zoals die er nu staan komen wat helpdeskerig over. Dit omdat er totaal niet uit te halen is wat je al hebt ondernomen.

Per 1 augustus moet ik weg uit mijn huis in Amsterdam. Weet jij misschien (tijdelijke) woonruimte te huur tot ongeveer 800 euro per maand in de buurt? Mail me dan, held!
Windows Server 2008

quote:
sanfranjake schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:36:
[...]

Dan heb je mijn e-mail toch nog niet helemaal goed begrepen, want ik zie in je topicstart namelijk helemaal geen duidelijke informatie terug.

Op GoT verwachten we dat je zelf moeite doet, en dat uitgebreid beschrijft. Je topic met de paar regels tekst zoals die er nu staan komen wat helpdeskerig over. Dit omdat er totaal niet uit te halen is wat je al hebt ondernomen.
Jij snapte mijn vraag niet. Dat is wel duidelijk.

Het was niet mijn bedoeling een probleem op te lossen maar de mening te peilen van experts. Dat deed ik door een vraag te stellen en aan het eind de mening van tweakers te vragen (hun ervaringen bijvoorbeeld).

Het gaat niet aan om dat topic op slot doen, een uiterst lullig mailtje te sturen met daarin allerhande irrelevante handwijzingen hoe een "vraag te stellen"

Zo beperken jullie alle speelruimte voor informatie-inwinning.

Jammer voor de tweakers die wel de moeite hebben genomen om een goede reply te geven. Ik kan hen niet meer beantwoorden.

Ik begrijp ook totaal niet de verwijzing naar mijn eerder topics want zoveel heb ik er niet geopend.

Al met al een onbegrijpelijke actie van deze mod.

Haaglander wijzigde dit bericht 13-12-2007 20:09 (5%)

*uche*

je het het over [Vista] clean install met SP1? in dit geval?

Wat ik dan weer niet helemaal begrijpelijk vind is dat je zelfs hier niet eens de moeite neemt om de reden van je commentaar aan te geven, je gaat er maar weer vanuit dat 'anderen' wel weer gaan zoeken naar welk topic je bedoelt.
quote:
Haaglander schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:53:
[...]

Het was niet mijn bedoeling een probleem op te lossen maar de mening te peilen van experts. Dat deed ik door een vraag te stellen en aan het eind de mening van tweakers te vragen (hun ervaringen bijvoorbeeld).

Het gaat niet aan om dat topic op slot doen, een uiterst lullig mailtje te sturen met daarin allerhande irrelevante handwijzingen hoe een "vraag te stellen"
Wel op het moment dat je met een vraag komt die in de releasenotes beantwoord komt, waardoor jouw 'ervaring' al bevestigd wordt.

Als het je bedoeling is om een discussietopic ervan te maken, dan is het over het algemeen wel zo handig om een paar voor en tegenargumenten uit te zoeken, of in ieder geval een aantal punten aan te geven waarover er gesproken kan worden.

De insteek 'ervaring' of 'discussie' kwam niet naar voren in je topic, getuige ook de reacties van HaseMike en doctormetal.
Ook zij zagen dit blijkbaar als een 'ik heb een probleem' vraag.

Je zou daardoor kunnen zeggen dat je topic-verpakking niet op orde is, en een produkt met een slechte verpakking verkoopt nou eenmaal vaak niet goed ;)
quote:
Zo beperken jullie alle speelruimte voor informatie-inwinning.
En die conclusie trek je aan de hand van jouw gesloten topic?
Denk je niet dat dat zo kort door de bocht is dat de voorgestelde doortrekking A6/A9 richting Amsterdam er niks bij is?
Vertel mij dan eens wat het verschil is tussen mijn topic dat gesloten moest worden en dit topic dat niet is gesloten:
quote:
[VISTA] Account problemen

Reg. datum: 09 september 2007
Ik had me pc met vista ultimate x64 in de slaapstand staan en ik werd vanochtend wakker en toen bleek me pc aan te staan, opeens was me account omgeschakeld naar een Guest account wat inhoud dat ik eigenlijk nog maar vrij weining kan doen. Mijn Administrator account is disabled en voor zo ver ik weet is het onmogelijk die tte activeren als guest account. Iemand ening idee hoe ik hier van af kan komen zonder windows opnieuw te hoeven instaleren?
Waaruit blijkt dat deze user wel al het mogelijke heeft gedaan alvorens zijn vraag te deponeren?

Het is duidelijk dat de mods tamelijk willekeurig te werk gaan.

Jammer. :/

Haaglander wijzigde dit bericht 14-12-2007 06:34 (5%)

Mmmmike the TV

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
quote:
• Waarom mijne wel dicht, en de zijne niet!?? Op dit soort redeneringen gaan we niet in. Dan is dat andere topic of in overleg met een mod geplaatst, is dat tijdens een andere policy geplaatst, is het toch geen vergelijkbaar topic, of is het gewoon niet gezien. Als zo'n topic recent is, staat het je natuurlijk vrij om de mod van het forum te attenderen op dat topic via topicreport (Report dit Topic).
Linkje naar het topic zou alweer makkelijk zijn: [VISTA] Account problemen
Niet vergelijkbaar voor mij: Een pc waar je geen toegang meer op hebt is toch wel wat erger en lastiger op te lossen dan een opzoekvraag. Bij hem staat ook dat hij zelf eerst meer research moet doen. Verder ligt het ook aan het aantal topicreports je misschien al hebt gekregen van andere gebruikers.

Ik denk dat je beter even tijd in de research kunt steken en daarna een goede topicstart te maken waaruit blijkt wat je allemaal hebt gedaan en waar je dan eventueel vastzit.

quote:
Kixtart schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:41:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Verder ligt het ook aan het aantal topicreports je misschien al hebt gekregen van andere gebruikers.
Ik weet van niks.

Nogmaals, de willekeurigheid van de (dan wel sommige) mods is erg opvallend.

Mmmmike the TV

Heb je de rest van mijn post sowieso wel gelezen?
Voor mij is het iig geen vergelijkbaar probleem. Bij jou vind ik het meer een feature (sneller opstarten) en bij die andere echt een probleem. Maar ik laat het verder wel over aan moderators wat ze ervan vinden.

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
Dat klopt. Topicreports kun je zelf niet zien, die kan alleen de crew zien :) Wat Kixtart denk ik bedoelt is dat het topic wat opengebleven is wellicht geen TR's gekregen heeft waardoor het niet opviel, en de jouwe dus wel. Maar ik ben geen mod dus dat is speculeren :)

Mmmmike the TV

quote:
RoD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:07:
[...]

Dat klopt. Topicreports kun je zelf niet zien, die kan alleen de crew zien :) Wat Kixtart denk ik bedoelt is dat het topic wat opengebleven is wellicht geen TR's gekregen heeft waardoor het niet opviel, en de jouwe dus wel. Maar ik ben geen mod dus dat is speculeren :)
Dat bedoelde ik niet, want de mod heeft er zelfs in gereageerd :)
Ik bedoelde meer: Zijn topic heeft bijvoorbeeld 20 reports gekregen, omdat iedereen het een opzoekvraag vindt en die andere bijvoorbeeld geen. Maar dat was ook speculatie voor mij ja.

quote:
Haaglander schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 06:33:
Het is duidelijk dat de mods tamelijk willekeurig te werk gaan.

Jammer. :/
Yup, wij zijn nou eenmaal ev0l.

Nee, even serieus, als je in F_J_K in "Oneens met de actie van een moderator? P..." al een hint krijgt dat je bepaalde zaken niet afdoende oppakt en wij zien je bijna een jaar later nog steeds hetzelfde doen, dan wordt er directer gestuurd.

Dat heeft niks met willekeur te maken, en eerlijk gezegd mag je de oorzaak ook best wel een beetje bij jezelf zoeken in plaats van Calimero uit te hangen.
Outlook2007 wachtwoorden worden niet onthouden Deze is dichtgegooit en mij verteld dat ik waarschijnlijk meer research moet doen en meer info. Maar nu hij dichtgedaan is kan ik mijn fout dus ook niet herstellen, want ik mag volgens de regels niet meer een tweede topic aanmaken over hetzelfde. Dit houd dan weer in dat mijn inspanning tot nu toe niet kan helpen, want ik kan mijn topic niet veranderen of opnieuw aanmaken.

Maar ik wil nu mijn topic wel opnieuw aanvoeren in de hoop dat de tekst overgezet wordt in mijn topic en hopelijk dat de topic weer open gaat.

Ik heb het volgende geprobeerd:

1. ik heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt -----> werkte niet. Dit was al een oplossing dat door Microsoft volgens hun site aangaf.

2. ik het register kan je NIET bij "Protected Storage" de keys verwijderen want ik werk in Vista en met Outlook 2007 en dat wil dus niet werken volgens Microsoft.

3. Op Google gezocht naar een oplossing omdat Microsoft SP1 heeft uitgebracht en daardoor tijdens patch-dinsdag de versie van mijn Office is veranderd.

4. In de hoop dat iemand een soortgelijk probleem heeft opgedaan, mijn probleem voorgelegt op GOT, maar helaas heeft de moderator mijn topic gesloten, voordat er iemand hier een soortgelijke ervaring kon posten. Hierdoor ben ik dus geen steek verder, terwijl als er een goed antwoord was gegeven had mijn topic nog waarde gehad voor het forum. Nu is het een loze Topic waar niemand wat aan heeft.

Mijn vraag is dat ook: kan de topic weer open en desnoods zo aangepast dat het wel volgens de regels voor het aanmaken van een topic gelden, zodat het enige waarde heeft voor de rest van de forumgebruikers?

Asus M2N32-SLI Deluxe Wireless edition Athlon64 X2 6000+, 2,0 GB DDR2 (Corsair TWIN2X2048-6400C4), Asus EAX1900XT 512MB, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 2 x 750GB Hitachi Ultrastar A7K1000 in RAID 0, 2 x 400GB Western Digital WD4000KD 16MB cache in RAID 0

quote:
steven2 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:31:
Maar nu hij dichtgedaan is kan ik mijn fout dus ook niet herstellen, want ik mag volgens de regels niet meer een tweede topic aanmaken over hetzelfde. Dit houd dan weer in dat mijn inspanning tot nu toe niet kan helpen, want ik kan mijn topic niet veranderen of opnieuw aanmaken.
Ehm.. een nieuw topic aanmaken waar je nu dus wél in aangeeft wat in je vorige topic ontbrak mag wel hoor :)
quote:
alt-92 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:32:
[...]

Ehm.. een nieuw topic aanmaken waar je nu dus wél in aangeeft wat in je vorige topic ontbrak mag wel hoor :)
Volgens deze regels dacht ik dat het niet mocht. :?

Plaats een topic maar één keer in één forum (niet dubbel of crossposten)
Als een topic gesloten is, mag je het niet zomaar opnieuw openen, zie daarover Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

Asus M2N32-SLI Deluxe Wireless edition Athlon64 X2 6000+, 2,0 GB DDR2 (Corsair TWIN2X2048-6400C4), Asus EAX1900XT 512MB, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 2 x 750GB Hitachi Ultrastar A7K1000 in RAID 0, 2 x 400GB Western Digital WD4000KD 16MB cache in RAID 0

quote:
steven2 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:05:
[...]

Volgens deze regels dacht ik dat het niet mocht. :?

Plaats een topic maar één keer in één forum (niet dubbel of crossposten)
Als een topic gesloten is, mag je het niet zomaar opnieuw openen, zie daarover Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.
Bij deze heb je de toestemming ;)
Waar het met name om gaat is dat je dan in je nieuwe poging die zaken die je hierboven vermeldt (en waar je eventueel al verder op hebt gezocht, dingen geprobeerd) verwerkt.

Kijk, bij een letterlijke copy-paste van een zojuist gesloten topic waar niks aan verbeterd is hoeven we niet uit te leggen dat dat je niet in dank zal worden afgenomen, nietwaar?
rust in vrede mijn lieve vader

Watje. :)
Us-evil-crew is juist heel blij zijn met copy-pastes van gesloten topics. Kunnen we lekker sluiten en bannen. :P

hallo Sanfranjake

Even over je closen van mijn topic:
[Exchange 2k7] opzoek naar beta 2 van sp1

Ten eerste ik zit met een flink probleem omdat ik niet kan upgraden naar rtm 1:
[knip]
Ten tweede
Er bestaat ook nog zoiets als een technet plus download only abbonement.
(TechNet Plus Direct (Download) level)
Ten derde,
De beta 2 van SP1 voor exchange 2007 was helemaal geen "erg besloten beta".
Het was een CTP voor technet en MSDN subscriptions.

jammer dat het zomaar closed, Ik ga er vanuit dat een hoop mensen hierop kijken en een aantal zullen wel een dvd versie van technet en of msdn hebben:

[knip]

Lustucru wijzigde dit bericht 22-12-2007 15:52 (40%)

rust in vrede mijn lieve vader

Nou is het niet de bedoeling om een gesloten topic in het feedback forum voort te zetten, dus heb ik even de technische details etc hier weggehaald. :)

Verder blijft natuurlijk wel staan dat GoT geen uitwisselforum is en dat we dat ook niet willen zijn. Of de beta nu erg besloten is of niet weet ik niet, maar lijkt ook niet zo heel relevant.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws