Outlook2007 wachtwoorden worden niet onthouden Deze is dichtgegooit en mij verteld dat ik waarschijnlijk meer research moet doen en meer info. Maar nu hij dichtgedaan is kan ik mijn fout dus ook niet herstellen, want ik mag volgens de regels niet meer een tweede topic aanmaken over hetzelfde. Dit houd dan weer in dat mijn inspanning tot nu toe niet kan helpen, want ik kan mijn topic niet veranderen of opnieuw aanmaken.
Maar ik wil nu mijn topic wel opnieuw aanvoeren in de hoop dat de tekst overgezet wordt in mijn topic en hopelijk dat de topic weer open gaat.
Ik heb het volgende geprobeerd:
1. ik heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt -----> werkte niet. Dit was al een oplossing dat door Microsoft volgens hun site aangaf.
2. ik het register kan je NIET bij "Protected Storage" de keys verwijderen want ik werk in Vista en met Outlook 2007 en dat wil dus niet werken volgens Microsoft.
3. Op Google gezocht naar een oplossing omdat Microsoft SP1 heeft uitgebracht en daardoor tijdens patch-dinsdag de versie van mijn Office is veranderd.
4. In de hoop dat iemand een soortgelijk probleem heeft opgedaan, mijn probleem voorgelegt op GOT, maar helaas heeft de moderator mijn topic gesloten, voordat er iemand hier een soortgelijke ervaring kon posten. Hierdoor ben ik dus geen steek verder, terwijl als er een goed antwoord was gegeven had mijn topic nog waarde gehad voor het forum. Nu is het een loze Topic waar niemand wat aan heeft.
Mijn vraag is dat ook: kan de topic weer open en desnoods zo aangepast dat het wel volgens de regels voor het aanmaken van een topic gelden, zodat het enige waarde heeft voor de rest van de forumgebruikers?
Asus M2N32-SLI Deluxe Wireless edition Athlon64 X2 6000+, 2,0 GB DDR2 (Corsair TWIN2X2048-6400C4), Asus EAX1900XT 512MB, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 2 x 750GB Hitachi Ultrastar A7K1000 in RAID 0, 2 x 400GB Western Digital WD4000KD 16MB cache in RAID 0