quote:
Exuimtum schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 06:13:
1. Over Windows Vista kun je niet uitgesproken zijn, hoezo?
Omdat er nog steeds nieuwe driverudates, programma-updates en exploits uitkomen. Via het Vista topic is dit ongeveer de enigste topic waar je zoiets kan posten en waar users de informatie over Vista het snelst aantreffen. De Vista topic is een prachtige topic om zoiets met anderen te delen. Ik zie geen enkele reden om hier niet mee door te gaan. Die topic geeft GoT wel een taint en een kleur als je snapt wat ik bedoel

Zoals je het nu schetst doet het voorkomen als of Vista als onderwerp in zijn geheel wordt geschrapt binnen Windows Clients. Alle interessante onderwerpen die je aanhaalt, zoals driver updates, exploits of programma updates, kunnen prima worden besproken in topics die speciaal kunnen worden aangemaakt waneer het relevant is.
quote:
het grote Vista topic is een grote bron van informatie. Je kunt wellicht steeds een nieuwe topic openen, maar over veel toch niet belangrijke onderwerpen kun je geen topic gaan openen zoals bijvoorbeel "wat doet superfetcher nu precies?" of "Hoe slipstream ik driver X via Vlite?".
Waarom niet? Ik denk dat het zelf beter is. Item gericht discuseren is in mijn ogen beter dan er over discuseren in een algemeen topic. Dan wordt het er niet duidelijker op, meerdere onderwerpen door elkaar. Het grote Vista topic mag dan wel een bron van informatie zijn (die overigens niet verloren gaat), maar het is ook te groot en onoverzichtelijk geworden om gericht iets terug te zoeken. Wanneer je iets specifieks over Vista wilt weten en het via de search wilt opzoeken, kom je 9 van de 10 keer uit op het Grote Vista topic. En dat is gewoon niet handig.
quote:
Dit soort vragen passen mijn inziens perfect in dit topic en deze vragen kan ik op 10 verschillende manieren vragen terwijl het allemaal op een punt neerkomt die de draad vormt van het topic.
Vragen horen niet in een discussie topic. Vragen dien je apart te vragen, in een nieuw topic, mits het antwoord niet op te zoeken is. De algemene discussie is er een beetje af, het is niet nieuw meer en het topic wordt nu een op één hoping van vragen, iets wat niet de bedoeling is.
quote:
Ik heb een eigen afdeling en al ben ik 1000x autistisch en spoor ik op sommige punten niet, ik kan wel verantwoordelijk werk leveren en ik ben vrij om te doen hoe ik het wil. Toch zal mijn baas me soms terugfluiten om te vragen wat ik aan het doen ben. Dan moet ik dat uitleggen en het is meestal wel prima, maar zelfs mijn baas moet zich verantwoorden aan de grote baas van het GGZ.
De grote baas van het GGZ wordt weer toegezien door de overheid and so on.
Same here... ook mijn eigen afdeling. En ik heb in het verleden de Softe Goederen Crew 'gerund'. Softe Goederen was zeg maar 'mijn afdeling'. Toch is het totaal niet te vergelijken met een regulier bedrijf, laat staan een afdeling van een bedrijf. In een bedrijf gaat niemand schuil achter een schuilnaam, communiceert men niet via internet maar vaak face to face. Ik snap eigenlijk ook weinig van je laatste deel van je betoog. Wat wil je nu precies aanhalen? Dat het systeem van GoT en het toezicht op moderators niet werkt? Als dat zo is dan zou dat raar zijn, je geeft immers met je vraag 'wie controleert de moderator?' al aan niet op de hoogte te zijn van de structuur op GoT

quote:
Het zou toch een puinbak worden als de moderatoren het alleenrecht hadden. Ook zij dienen zich confirm de regels te handhaven en dat gebeurt bijn altijd netjes, maar als nu ook een seen moderator een fout maakt, wat dan?
Lees de organisatie-FAQ en de andere FAQ's die hierboven worden aangegeven nog maar eens aandachtig door. Niet weten hoe iets in elkaar steekt ontneemt je eigenlijk het recht om er commentaar op te leveren...