In het lopende topic, zoals je het noemt, splits ik netjes de post met off topic af; en de rest van de reactie(het eerste deel van de post) heeft zeker waarde. "dusdanig" is wel een béétje overdreven vind je ook niet ?
Daarnaast vat ik het absoluut niet zwaar op, echter ik houdt niet van met 2 maten meten, en dat is wat er nu gebeurd.. Nou gebeurt dat wel vaker en stoor ik me daar liever niet aan; echter zit hier wel een flink grote humanfactor in.
quote:
Kijk, als je wilt dat we de regels heel strikt gaan hanteren dan kun je wel raden wat er dan gaat gebeuren?
"Are you threathening me !?, I am the great cornholio !!" < sorry die kon ik niet laten..
En wat betreft nieuwe user, dan ben ik vast ook nieuw, ik heb nog nooit een topic geopend, mag ik dan ook alvast een slordig topic openen ? lijkt me van niet.
Wat zeg ik, ongeacht de regels, het is toch logisch dat de gemiddelde tweaker geen glazen bol heeft, en dat die dus informatie nodig heeft. Kan geen analogie verzinnen, maar daar is gewoon geen excuus voor.
Zelfs al ben je "snuper" nieuw op tweakers, je bent niet nieuw in de wereld en ook niet nieuw in de wereld van internet, anders had je tweakers niet gevonden lijkt me... maar goed eindeloze discussie ..
@PromoX
Wat het juiste topic betreft, inderdaad, foutje.. mozilla en tabs..
daarnaast,
Ik vind de links naar google juist heel welkom, daardoor weet de echt nieuwe gebruiker, waar de meeste info te halen valt! Je moet begrijpen, dat niet iedereen jouw mening deelt. En meestal zal een google link ook met searchwords geplaatst worden, echter is dat bij het woord PIO niet van toepassing..
Eigenlijk net als ik nu, de mods delen mijn mening niet of liever, verschillen daarvan, vandaar dat we nu een korte discussie hebben.
Maar goed, ik bereik hier toch niets mee(tenminste ik heb nog niet(nooit) een mod een andere voor z'n kont zien schoppen)