Gathering of Tweakers

Quicksearch
Officieel moto fan :)

quote:
Icedustbin2 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:01:
je hebt deze gesloten om een voor mij onduidelijke reden.. 'vermoedelijk' vind ik niet echt een goede reden.

"Sorry, maar dit is vermoedelijk copyrighted materiaal en dus mag je het niet zomaar uitwisselen hier op GoT"

zolang ik geen duidelijk bewijs heb dat het copyrighted is (en ik denk 't niet) ben ik het niet met je beslissing eens.
Sterker nog - alles op jouw Windows 2000 CD is copyright protected en mag dus ook niet via GoT uitgewisseld worden, dat klinkt flauw maar is helaas wel zo :)

Omdat jouw topic voor GoT als geheel ook nog eens weinig toevoegde heb ik dus besloten je topic te sluiten :)

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

kijk, da's een uitleg waar ik iets mee kan.. niet een leuke, maar wel eerlijk :)
misschien moet ik toch maar ergens n bak installen dan :P

toch bedankt :)

Ice

Is het vista topic (deze) nou gesloten wegens de warez? Vind dit wel erg jammer, aangezien wat er over warez te verwaarlozen was t.o.v. de nuttige bijdragen en intressante ervaringen...

Apple MacBook [1.83 Ghz Core Duo- 160 GB HDD - 2GB RAM] - Andere Specs - AlexanderOnline.nl

Nee hoor, het topic ging gewoon even in onderhoud :)

Vlieg met me mee naar de ...

De modjes en de adjes zijn ongetwijfeld druk bezig met kerstavond voor te bereiden, maar toch durf ik de status van mijn topic over rainbow tables een (zacht) schopje te geven.

Even dicht voor overleg, ik ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn na het lange overleg. O-)
Nee, ik heb geen idee van hoelang het overleg normaal duurt, en ik kan er gerust begrip voor opbrengen dat in deze drukke kerstdagen de prioriteiten misschien enigszins kunnen verschuiven.

Ik ga toch nog even m'n topic proberen verdedigen.
Ik besef maar al te goed dat het terecht in twijfel wordt getrokken, de conformiteit met de GoT policy van m'n topic. Toch is het concept 'Rainbow Tables' opzich compleet onschuldig, legaal. Zelfs het bezitten van rainbow tables is nogsteeds niet iets wat enigsinds illegaal zou zijn. Om mezelf wat te verdedigen heb ik wat zitten zoeken in het GoT en tweakers.net verleden rond Rainbow Tables. Zo is er op het forum even gepraat geweest over hoe een experiment om windows wachtwoorden te auditen (LM hash met rainbow tables).
Nog interessanter is zelfs een klein jaar geleden, op de frontpage, een melding dat een aantal hobbyisten een significant aantal rainbow tables hadden gegenereert.
Dit laatste is duidelijk waar ik het meest 'schrik' voor heb. Als een paar hobbyisten het doen, in het geheim vaak, dan is het gevaarlijk voor iedereen die er niet van weet, want iedereen is in de veronderstelling dat z'n MD5 hashes van minimaal acht tekens redelijk veilig zijn.

Daarom juist zou ik graag een topic er over hebben, omdat perfecte informatie sneller leidt tot vooruitgang. Ik prijs geen tools aan waarmee je simpel hashen kan onderscheppen om die dan te kraken.

Als ik m'n tekst zo eens opnieuw lees lijkt het alsof ik mijn mening echt probeer op te dringen, dat is niet de bedoeling. In mijn visie ben ik er vrij zeker van dat deze topic volledig conform zou zijn met de GoT policy, maar er zijn uiteraard meerdere voorzichtige interpretaties mogelijk.

Je ziet maar. Ik zou het jammer vinden moest zo een topic niet kunnen plaats vinden, maar alweer; als het onderwerp te illegaal zou bevonden worden, leg ik mij daar volledig bij neer.

En ook: leuke kerst toegewenst! :Y
quote:
Helaas moet je daarvoor bij de moddertor van BV zijn. Dit is een topic over probleempjes met de moddertorren in Client Software Algemeen.

quote:
Guardian Angel schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:59:
Helaas moet je daarvoor bij de moddertor van BV zijn. Dit is een topic over probleempjes met de moddertorren in Client Software Algemeen.
Niet helemaal, dit topic staat nameljijk ook in BV - hij zit dus wel degelijk goed :P

Vlieg met me mee naar de ...

Jups, ik begon ook te twijfelen, maar blijkbaar is er iets als 'overkoepelende topics'.
Eigenlijk wel een handig systeem.

Acties: [view][quote]

Door: pasta Moderator BV/CSA
Theezak er maar in

quote:
frederikske schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:49:
De modjes en de adjes zijn ongetwijfeld druk bezig met kerstavond voor te bereiden, maar toch durf ik de status van mijn topic over rainbow tables een (zacht) schopje te geven.
Je topic is weer open, klik hier om het te volgen. Het staat overigens wel in Dutch Power Cows. :)

Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?

quote:
elevator schreef op maandag 18 december 2006 @ 00:58:
Nee hoor, het topic ging gewoon even in onderhoud :)
En toen was ik weer fijn weg gemod :P Ik heb dezelfde vraag overigens nog een keer gesteld in het topic, omdat het toch meer om ervaringen ging dan om technische problemen, zoals aangekaart werd.

Ik heb in het dat Vista topic al uitgelegd waarom we dat doen - wil je daar nog iets aan toevoegen, of wil je er nog verder over discussieren?

Oftewel - ik snap niet precies of je nog iets van ons verwacht met deze reactie, ArcaneDevil :P

Reg. datum: 09 november 2006

Mijn topic wordt gesloten omdat ik een kopie van MIJN orginele cd gebruik?

Dit snap ik niet, ik heb een probleem, ik probeer het zelf op te lossen, dit lukt niet, dus ik stel een vraag hier, vervolgens wordt mijn topic gesloten om een vermoeden?

Het gaat overigens over het topic "[Win98] Kan niet opstarten....

Waar zie je een "vermoeden" in mijn sluitpost? Je geeft nota bene zelf aan dat het om een kopie gaat, dan hoef ik niks meer te vermoeden toch.
Omdat gekopieerde media vaak gewoon een probleem zijn zeker qua booten, ook al is het een kopie van JOUW origineel, wat je er niet bij vermeldt en ook helemaal niet ter zake doet; feit is gewoon dat die vaak problemen veroorzaken.
En als het een kopie is van JOUW origineel, waarom probeer je die dan niet gewoon, weet je meteen zeker of het aan de media ligt of aan je cdrom-speler (precies zoals ik aangeef in mijn sluitpost) want die is gewoon bootable.

blaataaps wijzigde dit bericht 07-01-2007 00:23 (3%)

Spelling is een keuze
DM me

Reg. datum: 09 november 2006

Ok, je hebt gelijk, maar waarom wordt het topic meteen gesloten?
Ik stond net op het punt om de bootdiskette uit te proberen, wat als dat niet zou lukken?(ben ik nog mee bezig)waar zou ik dan hulp moeten zoeken?

Reg. datum: 11 september 2006

Vrijdag 5 januari heb ik een new topic gestart '[2003] Gebruikersprofiel langzaam met inloggen' en daarop veel bruikbare reacties gekregen. Vandaag ga ik ermee verder maar kan het topic niet meer terug vinden. Is deze verwijderd?

AFX Ghey Edition by HlpDsk

[2003] Gebruikersprofiel langzaam met inloggen :)

Deze kan je terugvinden door op je eigen naam te klikken, in dit geval is dat dus http://gathering.tweakers...find/poster/188925/topics ;)

offtopic:
F_J_K :w :*

Outerspace wijzigde dit bericht 09-01-2007 11:43 (5%)

Acties: [view][quote]

Door: F_J_K Admin Softe Goederen
Front Verplichte Underscores

Klik - of zoek - op je eigen nickname en je bent er meteen :Y)
http://gathering.tweakers...find/poster/188925/topics dus. Zegt spuit 11

F_J_K wijzigde dit bericht 09-01-2007 11:42 (8%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'

Naar aanleiding van een topic in Devschuur het volgende:

Kan in de FAQ van WSS ook een stukje over URL_Rewriting opgenomen worden? In Devschuur staat deze onder het kopje PHP, terwijl het eigenlijk meer Serversoftware gebaseerd is.

Website TweakU2, met Bio! Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! I'm Bored

Ik ga het even in ons crew forum posten zodat we het (hopelijk :P ) niet vergeten :)

quote:
elevator schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:55:
Ik ga het even in ons crew forum posten zodat we het (hopelijk :P ) niet vergeten :)
Misschien dan een "crosspost" in NOS en WSS?
Thanks dat er hopelijk nog wel iets aan gedaan wordt :P

TeeDee wijzigde dit bericht 11-01-2007 09:19 (10%)

Website TweakU2, met Bio! Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! I'm Bored

Z/
Reg. datum: 27 november 2000

Beetje erg lompe reactie van sanfranjake in sanfranjake in "[Vista] EN spraakherkenning in NL?"

Ik weet niet precies wat ie bedoeld, want dat wordt niet uitgelegd, maar volgens mij gaat het om een discussie (vooraf info inwinnen over product) en niet om "uitproberen" (want dan heb je het product al)

religions are a disease, a cancer of this planet, it's a plague... you are the cure!

Pure anandamine!

quote:
oZner schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:56:
Beetje erg lompe reactie van sanfranjake in sanfranjake in "[Vista] EN spraakherkenning in NL?"

Ik weet niet precies wat ie bedoeld, want dat wordt niet uitgelegd, maar volgens mij gaat het om een discussie (vooraf info inwinnen over product) en niet om "uitproberen" (want dan heb je het product al)
Het is idd een beetje lomp, maar ik kan het wel begrijpen, het is net zo'n vraag als 'ondersteunt Paint .tga?' ofzo.

Een vraag die je door te proberen (of Googlen) zo kan vinden.

Wau wau!

Z/
Reg. datum: 27 november 2000

quote:
anandus schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:59:
Het is idd een beetje lomp, maar ik kan het wel begrijpen, het is net zo'n vraag als 'ondersteunt Paint .tga?' ofzo.

Een vraag die je door te proberen (of Googlen) zo kan vinden.
Waarschijnlijk is het dus niet vanwege mijn reactie, maar die van de TS.

religions are a disease, a cancer of this planet, it's a plague... you are the cure!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws