Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
hoe moet ik dan gamen als ik neit aan jou wil zitten?! :+

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 22:42

Wom

the_joen schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:29:
hoe moet ik dan gamen als ik neit aan jou wil zitten?! :+
De term joystick wordt opeens wel heel dubieus :X

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://i.somethingawful.com/mjolnir/images/ctstalker~2005-11-19-ad.jpg

* PWM grinnikt om het onderschrift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

Wom schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:45:
[...]

hey ho stop maar! als jullie vrouwelijke gamers zijn is het allemaal oke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
Wom schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:45:
[...]

wie zegt dat die gast een manneke is
>:)

edit: damn je was me net voor :P

[ Voor 11% gewijzigd door Hieronymus op 20-11-2005 21:10 ]

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

:( :(

Hebben jullie deze post gezien:

nieuws: Eerste reviews matig enthousiast over Xbox 360

Eerste reacties matig enthousiast. En wie halen ze aan???? CNN en FOX. Nogmaals, CNN en FOX!!!!

Elke gerespecteerde gaming site heeft zeer redelijke tot zeer positieve reviews, en Tweakers frontpage haalt er CNN en FOX bij |:( |:( |:(

Matig kennis niveau aan de voorkant hier, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
( 8 ) en ome bush heeft femme in z'n zak :P ( 8 ) :+

[ Voor 11% gewijzigd door Hieronymus op 20-11-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

PWM schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:11:
:( :(

Hebben jullie deze post gezien:

nieuws: Eerste reviews matig enthousiast over Xbox 360

Eerste reacties matig enthousiast. En wie halen ze aan???? CNN en FOX. Nogmaals, CNN en FOX!!!!

Elke gerespecteerde gaming site heeft zeer redelijke tot zeer positieve reviews, en Tweakers frontpage haalt er CNN en FOX bij |:( |:( |:(

Matig kennis niveau aan de voorkant hier, jammer.
we zitten nu op het hoogte punt van de xbox 360 hype dus trek je niet zoveel van dit soort gezeik aan want 22 november kunnen we user reviews uit amerika lezen en daar wacht ik op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

[afbeelding]

Volgens mij is dit trouwens niet Jay Allard van MS (al lijkt ie er wel op) maar is dit de zanger van REM.

Hehe, en dan de laatste zin: "How Many Copies Of '50 Cent: Bulletproof' For The Playstation 2 Should I Buy For My Kids?" :9

[ Voor 27% gewijzigd door fulgore op 20-11-2005 22:02 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Anoniem: 133505 schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:20:
[...]

we zitten nu op het hoogte punt van de xbox 360 hype dus trek je niet zoveel van dit soort gezeik aan want 22 november kunnen we user reviews uit amerika lezen en daar wacht ik op >:)
Ach, ik denk dat ze wel gelijk hebben m.b.t. de verborgen kosten (denk aan de wireless controllers, aardig hoge prijzen van de games, straks wil je weer een nieuwe HDMI kabel etc etc) en ook het concurrentie-effect wat de innovators/early adopters niet hebben tov een markt waar geen monopolie is op next generation consoles, maar een oligopolie met Sony, Nintendo en evt. andere aanbieders.

Dat is niet altijd enkel pure kritiek om niks, er zit best een kern van waarheid in. En dat ondanks dat ik een XBOX heb staan, nooit een PS1 of 2 gehad en tzt een 360 zal kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
*Breaking news*
de eerste euro ad voor de 360
http://xbw.nl/media_file/934

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

fulgore schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:55:
[afbeelding]

Volgens mij is dit trouwens niet Jay Allard van MS (al lijkt ie er wel op) maar is dit de zanger van REM.

Hehe, en dan de laatste zin: "How Many Copies Of '50 Cent: Bulletproof' For The Playstation 2 Should I Buy For My Kids?" :9
Verified, Allard lijkt er helemaal niet op. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 17:52
Anoniem: 142179 schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:57:
[...]

Ach, ik denk dat ze wel gelijk hebben m.b.t. de verborgen kosten (denk aan de wireless controllers, aardig hoge prijzen van de games, straks wil je weer een nieuwe HDMI kabel etc etc) en ook het concurrentie-effect wat de innovators/early adopters niet hebben tov een markt waar geen monopolie is op next generation consoles, maar een oligopolie met Sony, Nintendo en evt. andere aanbieders.
Is dat niet met elke console zo?
Zodra de eerste console van een nieuwe generatie op de markt komt is die duur, zodra de concurrenten met hun console komen gaat de prijs alweer wat omlaag. Wireless controllers, HDTV's enz. zijn gewoon nieuwe ontwikkelingen voor een 'betere' game ervaring, dat is gewoon vooruitgang en niks negatiefs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:21
Mooie reclame _/-\o_

En wat de advertentie op Something Awfull.com betreft, die is fantastisch :p

Vooral dit stukje:
Microsoft has gone with the baffling decision to launch their console with only 18 games. That's pitiful compared to the 500 titles available on the Playstation 2, which is manufactured by our advertising partner Sony, a company that's just all around a bunch of really great guys. The poor saps who defy all logic and buy an Xbox 360 won't be able to play this season's hottest titles such as the Playstation 2 version of 50 Cent: Bulletproof, EyeToy: Operation Spy, and The Official Playstation Magazine Demo Disc. I have no idea why Microsoft chose to launch the system with 18 titles instead of 500, but it's safe to say they definitely hate their audience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

curry684 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:23:
Uh dat hele verhaal gaat nergens over.... de HD-kabel bij de Premium doet YCbCr en composiet (die andere 2 tulpjes van de 6 zijn stereogeluid ;) ), de kabel bij de Core doet enkel composiet en stereogeluid. De RGB-scart kabel is de los verkrijgbare Advanced SCART Cable. Alle kabels bevatten op de plug een connector voor optische geluidskabel met x.1 surround.

Zie ook de startpost ;)

ow en dat bakbeest van Philips is 3150 in de goedkoopste winkels, maar a) ze gaan stunten in mei en b) ik kan bij Philips intern kopen. Ik verwacht er niet meer dan 2k aan kwijt te zijn en anders is het no-go :)
Ik snap niet veel verstand van het HD gebeuren.
Nu heb ik een vraagje: ik heb de Acer AL2671W op het oog. Deze tv heeft 2 SCART ingangen.
Over de 2e SCART ingang staat in de manual van de tv:

"AV2/SCART 2 Ingang
Ondersteunt een externe videorecorder, DVD-speler met SCART-kabel
(voor RGB, S-Video, CVBS, YPbPr/YCbCr, Audio linker-/rechteringang)
Component (YPbPr/YCbCr) enkel voor SCART 2"

Nu staat er dat de SCART 2 ingang Component (YPbPr/YCbCr) ondersteunt. Maar je kan er alleen maar zo'n SCART blokje indoen, niet 3 losse tulpstekkers.

De HD-kabel van de Xbox360 heeft rode/groene/blauwe tulpstekkertjes. Hoe kun je die stekkertjes dan aansluiten op de SCART 2 van de Acer AL2671W? Kun je misschien de 3 component stekkertjes in een SCART blokje doen zodat het past?? Of kun je de meegeleverde HD-kabel van de Xbox360 gewoon niet aansluiten op deze tv en is de VGA-kabel de enige oplossing?

Hopelijk kan iemand me uit mijn lijden verlossen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Nogmaals: SCART is een connector, geen feitelijke verbinding. Als jouw SCART YCbCr ondersteunt plug je de HD/AV kabel van je Xbox Premium in de SCART adapter die je gratis erbij krijgt, en vervolgens duw je die adapter in je TV. En klaar :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

curry684 schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:40:
Nogmaals: SCART is een connector, geen feitelijke verbinding. Als jouw SCART YCbCr ondersteunt plug je de HD/AV kabel van je Xbox Premium in de SCART adapter die je gratis erbij krijgt, en vervolgens duw je die adapter in je TV. En klaar :)
_/-\o_ worships Curry _/-\o_
bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
En die dingen zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.gosatellite.net/images_products/16865_small.jpg

Astu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 09:36

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De content die standaard op de harde schijf van de 360 zal staan:
-Hexic HD - Xbox Live Arcade Game

-50 Gamertag Pictures

-9 Themes for the Dashboard (EA Sports, Halo, Kameo,The Darkness, Top Spin 2, Gun, Interserv, PGR3, and Tony Hawk's AW)

-A Look Inside Xbox 360 - 6 minute video

-Impossible Field - an Adidas commercial

-Preview: Warren Miller - a 7 min video previewing the latest Warren Miller winter sports film, "Higher Ground"

-Rebuilding Titanic - a 15 minute featurette on the visual effects of the movie Titanic

-Songs:

Cold - "A Different Kind of Pain"
Dark New Day - "Twelve Year Silence"
Funeral for a Friend - "Hours"
Gratitiude - "Gratitude"
Head Automatica - "Decadence"
Marcy Playground - "Mp3"
New Order - "Waiting for the Sirens Call"
Porcupine Tree - "Deadwing"
Skindred- "Babylon"
Tsar- "Band-Girls-Money"
Unwritten Law - "Here's to the Mourning"
Z-Trip - "Furious"
Bron
De filmpjes schijnen allemaal in HD formaat te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 21-11-2005 01:16 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Ik wil het er overigens niet te veel in wrijven, maar deze kerel gaat vanavond naar de X-Box 360 release party!!! Zal m'n camera mee nemen en eens kijken of ik wat fototjes kan maken (Als dat mag van de lieve heren der bewaking O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 21:37

Phydomir

Dennis

Zow. Dit mijn kamer helemaal klaar gemaakt voor de ultieme 360 ervaring. Laat dat ding maar komen :) (zal vanaaf wel wat pics schieten :P)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 20:40
Phydomir schreef op maandag 21 november 2005 @ 07:38:
Zow. Dit mijn kamer helemaal klaar gemaakt voor de ultieme 360 ervaring. Laat dat ding maar komen :) (zal vanaaf wel wat pics schieten :P)
Doe dat ben wel benieuwd hoe de mede tweakers' setup eruit ziet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05 22:53
wel irritant dat ze een nieuwe console met 16 lanch titels afzetten tegen de PS2 die al weet ik veel hoe lang te koop is.

Vooral de volgende tekst vind ik genoeg zeggen over deze site:
Microsoft has gone with the baffling decision to launch their console with only 18 games. That's pitiful compared to the 500 titles available on the Playstation 2, which is manufactured by our advertising partner Sony, a company that's just all around a bunch of really great guys.
Kort gezegt: Onzin site wat betreft de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 12:15

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Dennis_k schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:21:
[...]

wel irritant dat ze een nieuwe console met 16 lanch titels afzetten tegen de PS2 die al weet ik veel hoe lang te koop is.

[...]

mjah, wellicht wederom overbodig, maar dit hele stuk was gewoon sarcastisch bedoeld he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Bizzarro schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:50:
[...]

mjah, wellicht wederom overbodig, maar dit hele stuk was gewoon sarcastisch bedoeld he ;)
bizzarro is de 360 al bizzarro approved? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Dennis_k schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:21:
[...]

[...]

Jij neemt een site met de naam "Something Awful" serieus? What's next, ga je GeenStijl als de top der Nederlandse journalistiek beschouwen of zo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Laatst online: 22-05 22:53
Laten we het er op houden dat ik nog niet echt wakker was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

500 games voor de PS2, in Japan ja!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Mensen sorry maar ik kan zo nergens vinden wat de xbxlive gold hier gaat kosten.

heeft iemand een linkje ofzo voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:18
Anoniem: 114719 schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:27:
Mensen sorry maar ik kan zo nergens vinden wat de xbxlive gold hier gaat kosten.

heeft iemand een linkje ofzo voor me?
volgens mij was dit al eerder gepost

Xbox 360 Live Gold Abonnement, 3 Maanden € 19,99
Xbox 360 Live Gold Abonnement, 12 Maanden € 59,99

dat is bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Ik kan ook niet wachten tot hij uitkomt maar als ik alles zo bekijk heeft hij toch een groot aantal nadelen die door microsoft zelf zijn ingebouwd:

- grootste nadeel vind ik dat je fps niet kan spelen met muis en keyboard - wat maakt dat nu uit dat ze dit zouden toelaten - ook al is het een console, met joystick NOOIT even nauwkeurig;
- geen xvid, divx, enz feitelijk alle formaten die je WIL gebruiken
- ik zou xbox in woonplaats willen gebruiken als videorecorder samen met computer die op andere plaats staan met xp mp (streamen)- ook dat lijkt niet zo evident, sommigen zeggen zelf dat het onmogelijk is;

Dus voor gamen (buiten fps) zal het in ieder geval in orde zijn, voor de rest (multimedia toepassingen) toch maar povertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik hoop dat het gemier omtrent allerlei onzinnige artikelen met bevooroordeelde (lees PS fanboy) achtige uitspraken maar eens ophoudt.

Nog één nachtje slapen en de 360 is in USA uit, nog een paar weekjes en je kunt 'em in NL kopen. Ik zeg: check de mooie video's, wacht op de eerste echte recensies of totdat je 'em zelf test en tot die tijd elke nacht dromen van dit geile apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070 schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:35:
Ik kan ook niet wachten tot hij uitkomt maar als ik alles zo bekijk heeft hij toch een groot aantal nadelen die door microsoft zelf zijn ingebouwd:

- grootste nadeel vind ik dat je fps niet kan spelen met muis en keyboard - wat maakt dat nu uit dat ze dit zouden toelaten - ook al is het een console, met joystick NOOIT even nauwkeurig;
- geen xvid, divx, enz feitelijk alle formaten die je WIL gebruiken
- ik zou xbox in woonplaats willen gebruiken als videorecorder samen met computer die op andere plaats staan met xp mp (streamen)- ook dat lijkt niet zo evident, sommigen zeggen zelf dat het onmogelijk is;

Dus voor gamen (buiten fps) zal het in ieder geval in orde zijn, voor de rest (multimedia toepassingen) toch maar povertjes
Wat je vergeet is dat de meeste FPS tot op heden vaak een PC port waren naar de doos toe. Dus geprogrammeerd op een muis en toetsenbord en dan wordt 't idd anders. In een werkelijke oorlog is het schieten nog anders, dan loop je met een dikke gun en geen toetsenbord en muis...

Wie weet is de ondersteuning in shooters van light guns deze keer wat beter, zodat de console juist reëler gaat worden dan de PC met FPS. PD0, bijv. waar je niet zo'n springfeest hebt als in andere shooters is juist een goede evolutie wat mij betreft.

Ach al die formaten, er wordt heus wel weer een oplossing voor bedacht zodat je die wel kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

een fps is goed te spelen met een joypad, tuurlijk is het preciezer met een muis maarjah dan moet je hem ook niet gaan spelen op een console..

en het zal niet lang duren of er komt een ps2/usb naar xbox360 converter voor je muis en keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Meer voorpret te vinden op:
http://games.kikizo.com/news/200511/101_p1.asp

Afbeeldingslocatie: http://games.kikizo.com/media/xbox360photos_nov05/31.jpg
Kan niet wachten op het moment dat ik deze schatjes op mn LE26R41B aansluit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719 schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:21:
een fps is goed te spelen met een joypad, tuurlijk is het preciezer met een muis maarjah dan moet je hem ook niet gaan spelen op een console..

en het zal niet lang duren of er komt een ps2/usb naar xbox360 converter voor je muis en keyboard
Of er een hub komt waar je muis/keyboard op kunt aansluiten is praktisch zeker. Of de games/FPS het ondersteunen is een 2e en dat zal wel niet het geval zijn. Op de eerste xdoos kon je ook al een muis/toetsenbord aansluiten BTW.

Ik vind het persoonlijk helemaal niet leuk een FPS te spelen met wat toetsen op een keyboard wat ontworpen is als veredelde typemachine en een muisaanwijzer. Een joypad is ontworpen om games te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkbaar moet controller van xbox360 wel goed zijn. Bij IGN hebben ze test gedaan: halo gespeeld op PC: een met muis en keyboard en een met controller:

blijkbaar heeft die met controller gewonnen:

http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=6417

Mijn inziens kan dit niet. Maar goed kan ook zijn dat ik zeer slecht speel met controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 17:15
Ik denk dat het ook een beetje oneerlijk zou zijn als je toetsenbord zou toelaten..
Mocht het een duidelijk voordeel hebben, dan lopen de spelers snel weg. Nu heeft iedereen dezelfde apperatuur.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893 schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:28:
Meer voorpret te vinden op:
http://games.kikizo.com/news/200511/101_p1.asp

[afbeelding]
Kan niet wachten op het moment dat ik deze schatjes op mn LE26R41B aansluit :P
Die 'schatjes' zitten nu ook al aan mijn HD TV, ik zit meer te wachten op het schatje wat aan de kabels vast zit aan de andere zijde. Nu een gewone doos op HD en tzt een 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03-2020
Weet iemand trouwens of die kleine media afstandbediening bij de premium sets zitten in europa? Zou wel handig zijn, hoef ik geen extra AB te kopen want ik wil er zoiezo wel 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-05 22:26

Xun

Boeiend schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:24:
Weet iemand trouwens of die kleine media afstandbediening bij de premium sets zitten in europa? Zou wel handig zijn, hoef ik geen extra AB te kopen want ik wil er zoiezo wel 1 hebben.
Dit staat in de Startpost...

Preorder kit?
Yup! Microsoft geeft zelf speciale preorder kits uit voor de Premium Edition. Hiervoor betaal je 39 euro, waarna de kassabon je garantie geeft dat er op 2 december bij de winkel van aanschaf een glimmende Xbox 360 op je ligt te wachten die voor 360 euro voor jou is. Je betaalt dus geen cent meer, en krijgt er naast een one-size-fits-all longsleeve shirt (pics) ook een speciale Media Remote bij zonder numerieke toetsen en backlight. Deze is dus wat anders dan de reguliere remote van 30 euro, maar je krijgt 'm wel alleen gratis bij de eerste shipment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

We weten het pas wat beter is (controller of muis/keyboard) als we een top 100 ranking list krijgen van een game die op zowel 360 als PC gespeelt kan worden. Dan zien we welke het beste gamed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Damn, ik wou dat ik nu in de Mojave Desert op Zero Hour zat B)

Check dit. Total madness :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun

Xun

Rox_NL schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:41:
Damn, ik wou dat ik nu in de Mojave Desert op Zero Hour zat B)

Check dit. Total madness :+.
Waarom heeft nederland niet van die coole dingen?? Maarjah.. waar zou je zoiets cool willen doen... op een stuk polder met koeienvlaaien...? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Xun schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:48:
[...]

Waarom heeft nederland niet van die coole dingen?? Maarjah.. waar zou je zoiets cool willen doen... op een stuk polder met koeienvlaaien...? :+
Nederland had laatst dat event in Amsterdam toch? Helaas alleen voor de pers, maar dat hier niets gebeurd valt ook wel mee :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun

Xun

Shiver23 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:54:
[...]

Nederland had laatst dat event in Amsterdam toch? Helaas alleen voor de pers, maar dat hier niets gebeurd valt ook wel mee :)
He jah.. maar die was niet publiekelijk open :( (en gameplay vind ik nou niet echt cool zoals zero hour..)

edit: (zero hour is ook nie publiekelijk open maar zijn wel veel prijswinnaars naartoe..)

[ Voor 12% gewijzigd door Xun op 21-11-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Boeiend schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:24:
Staat zelfs expliciet op het doosje van je preorder kit als je die hebt. En als je geen preorder kit hebt heb je pech want dan ga je 'm nooit krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 21:27

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 114719 schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:21:

Ehh....de xbox 360 heeft gewoon 'native' usb aansluitingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Je kunt ook gewoon een toetsenbord en muis aansluiten op je X360. Je kunt ze alleen niet gebruiken om FPS mee te spelen, dat heeft MS specifiek geblokkeerd om oneerlijke situaties te voorkomen (denk aan muisshooters die voor de lol Q3A "joystick-only" servers gingen afstruinen om l33t te lijken). En ik denk dat zeker in de wat minder hectische games als PDZ de controller nauwelijks tot niet slechter hoeft te werken als een muis/keyboard combo.

Ze mogen trouwens wel eens nondeju gaan opschieten met die PDZ reviews bij de gamesites 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 21-11-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er dan al niet kan worden gespeeld met muis en keyboard, hoop ik in ieder geval dat alle spelen southpaw ondersteunen, anders ben ik geheel gehandicapt. Southpaw betekent dat je met linkse controle richt en met rechtse controler bewegen.

Far Cry instincts ondersteunt dit bijvoorbeeld NIET, waardoor het voor een linkshandige speler onmogelijk is om dit spel te spelen.

Weet iemand of er een lijst bestaat van de spelletjes voor de xbox360 die southpaw ondersteunen? of kan je controler van xbox360 sowieso instellen op southpaw (ongeacht het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
  • Laatst online: 22-03-2020
curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:09:
[...]

Staat zelfs expliciet op het doosje van je preorder kit als je die hebt. En als je geen preorder kit hebt heb je pech want dan ga je 'm nooit krijgen ;)
Werken ze is de USA ook met preorder kits of niet? Daar heb ik het dan vandaan, dat in het begin de premium een remote in de doos heeft. Zie hier.

Ik heb zelf idd geen preorder kit, ik heb m'n bestelling staan bij Correct, en haal hem gewoon 2 december op. Ik wil dan ook nog meteen ff een 2de controller halen en een AB, maar als die er al bij zit hoeft dat nog ff niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:09:
[...]

Is niet geheel waar, kijk maar in de laatste E-plaza folder. (de mijne ligt nu in de prullenbak maar kan hem er nog wel uithalen mocht je hem niet hebben ontvangen)
In de folder staat dat de premium tijdelijk met AB wordt geleverd. Je hebt dus helemaal geen preorder kit nodig 8)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

.

[ Voor 122% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 21-11-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Anoniem: 41070 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:21:
Als er dan al niet kan worden gespeeld met muis en keyboard, hoop ik in ieder geval dat alle spelen southpaw ondersteunen, anders ben ik geheel gehandicapt. Southpaw betekent dat je met linkse controle richt en met rechtse controler bewegen.

Far Cry instincts ondersteunt dit bijvoorbeeld NIET, waardoor het voor een linkshandige speler onmogelijk is om dit spel te spelen.

Weet iemand of er een lijst bestaat van de spelletjes voor de xbox360 die southpaw ondersteunen? of kan je controler van xbox360 sowieso instellen op southpaw (ongeacht het spel)
Echt 8)7 wtf, onmogelijk om te spelen voor linkshandige. Misschien voor eenhandige spelers, maar 10 minuutjes wennen en het is klaar (met de standaardinstellingen). Ben al jaren links (vanaf mijn geboorte :+) en nog nooit van zoiets last gehad...
Controler bedoel je zeker het pookje(/thumbstick) mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun

Xun

curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:18:
Je kunt ook gewoon een toetsenbord en muis aansluiten op je X360. Je kunt ze alleen niet gebruiken om FPS mee te spelen, dat heeft MS specifiek geblokkeerd om oneerlijke situaties te voorkomen (denk aan muisshooters die voor de lol Q3A "joystick-only" servers gingen afstruinen om l33t te lijken). En ik denk dat zeker in de wat minder hectische games als PDZ de controller nauwelijks tot niet slechter hoeft te werken als een muis/keyboard combo.

Ze mogen trouwens wel eens nondeju gaan opschieten met die PDZ reviews bij de gamesites 8)7
TalkXbox heeft een review (de allereerste lijkt het)
http://www.talkxbox.com/review745.html

een 97 trouwens. Ik ken ze niet echt dus kan ik ook niet zeggen of ze goed of slecht zijn maar een 97 had ik niet echt verwacht (wel gehoopt:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Links de Xbox 360 Media Remote die bij je preorder kit krijgt. _/-\o_
Rechts de Xbox 360 Universal Media Remote die los koopt in de winkel. :)
Afbeeldingslocatie: http://games.kikizo.com/media/xbox360photos_nov05/26.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rox_NL schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:30:
[...]

Echt 8)7 wtf, onmogelijk om te spelen voor linkshandige. Misschien voor eenhandige spelers, maar 10 minuutjes wennen en het is klaar (met de standaardinstellingen). Ben al jaren links (vanaf mijn geboorte :+) en nog nooit van zoiets last gehad...
Ben nochtans niet de enige met dit probleem. De meeste linkshandigen hebben daar last van. Zo spelen is onnatuurlijk (Ik speel ook op pc altijd met muis links (=richten)). Is juist hetzelfde als dat je met muis rechts zou gaan spelen (voor linkshandigen dan). Dat is toch ook onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam nog iets leuks tegen over Dead or Alive 4!

Check it out:
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/321/928260_20051118_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/321/928260_20051118_screen002.jpg

Bron:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/deadoralive4/screenindex.html?page=images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 17:15
Maakt het echt zoveel uit wat betreft de controller links of rechtshandig??
je gebruikt toch beide handen op een controller..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Anoniem: 41070 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:36:
[...]

Ben nochtans niet de enige met dit probleem. De meeste linkshandigen hebben daar last van. Zo spelen is onnatuurlijk (Ik speel ook op pc altijd met muis links (=richten)). Is juist hetzelfde als dat je met muis rechts zou gaan spelen (voor linkshandigen dan). Dat is toch ook onmogelijk
Nogmaals, het is wat je jezelf aanleert/gewend bent. Ik muis al vanaf het begin rechts en ook niets aparts. En wat Macer ook zegt, je gebruikt beide handen. Maar goed, denk dat niemand nu nog kan zeggen hoe het werkt, omdat bijna niemand er mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Rox_NL schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:30:
[...]

X360 ondersteunt "global settings" waarin je een aantal instellingen mbt control sensitivity e.d. kunt instellen, en volgens mij ook de South Paw indeling. Afaik ondersteunt PDZ iig tegen de 10 controlsets (heb er wat van gelezen) waaronder zowat de helft South Paw.

Ik ben overigens links en muis 'gewoon' rechts ;) Ik schrijf en eet eigenlijk alleen links, merendeel van de dagelijkse activiteiten doe ik rechts.

[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 21-11-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 21:27

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

'k ben al m'n hele leven links, maar vanaf het moment dat ik een pc heb aangeraakt (ehh....17 jaar terug) heb ik hem rechts gehouden (de muis) en dat doe ik nog steeds, is volgens mij gewoon een kwestie van wennen. En ja..ik schrijf links :) (voor zover ik nog wat schrijf dan..en niet type :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

[...]

Dat slaat nergens op, hoe kan zoiets "onnatuurlijk" zijn. Ik ben zelf ook linkshandig maar heb daar totaal geen last van en dat terwijl ik echt alles links doe, het is maar net wat je jezelf aanwend.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royal schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:04:
[...]

Dat slaat nergens op, hoe kan zoiets "onnatuurlijk" zijn. Ik ben zelf ook linkshandig maar heb daar totaal geen last van en dat terwijl ik echt alles links doe, het is maar net wat je jezelf aanwend.
Idd julie zeggen het allemaal zelf. Jullie zijn linkshandig maar gebruiken de muis rechtshandig. Je hebt dat aangeleerd. Ik daarentegen gebruik muis altijd LINKS en heb dat zo aangeleerd.

Dus ik zou graag aan jullie eens een fps zien spelen met muis Links. Dat is helemaal niet simpel want je hebt he nu eenmaal anders aangeleerd en dat voelt ONNATUURLIJK.
En ik ben zeker niet enige met probleem - druk southpaw maar eens in op google

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41070 op 21-11-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 41070 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:09:
[...]

Idd julie zeggen het allemaal zelf. Jullie zijn linkshandig maar gebruiken de muis rechtshandig. Je hebt dat aangeleerd. Ik daarentegen gebruik muis altijd LINKS en heb dat zo aangeleerd.

Dus ik zou graag aan jullie eens een fps zien spelen met muis Links. Dat is helemaal niet simpel want je hebt he nu eenmaal anders aangeleerd en dat voelt ONNATUURLIJK.
Dan heeft dat dus niks te maken met links of rechtshandig, maar met wat je jezelf hebt aangeleerd. Het is niet "natuurlijk" om games te spelen op een bepaalde manier, dus je hebt dan ook geen voorkeur alleen wat je zelf pretiger vind.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Anoniem: 41070 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:09:
[...]Dus ik zou graag aan jullie eens een fps zien spelen met muis Links. Dat is helemaal niet simpel want je hebt he nu eenmaal anders aangeleerd en dat voelt ONNATUURLIJK.
Dan krijg ik rsi, mijn mx1000 ligt dan ineens niet zo prettig meer in de hand ;)
Maar goed, in Windows ben ik er binnen 2 minuten aan gewend, dus in een game ben je met 10 minuten echt wel om. Maar laten we deze nutteloze discussie maar stoppen, blijkbaar heeft een minderheid van de linkshandigen er last van en dat is jammer, verder ook niets wereldschokkends ofzo...

Maar ik meen dat Curry zei dat je het waarschijnlijk wel kon instellen in je algemene opties, dus dat zou voor jou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rox_NL schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:16:
[...]

Dan krijg ik rsi, mijn mx1000 ligt dan ineens niet zo prettig meer in de hand ;)
Maar goed, in Windows ben ik er binnen 2 minuten aan gewend, dus in een game ben je met 10 minuten echt wel om. Maar laten we deze nutteloze discussie maar stoppen, blijkbaar heeft een minderheid van de linkshandigen er last van en dat is jammer, verder ook niets wereldschokkends ofzo...

Maar ik meen dat Curry zei dat je het waarschijnlijk wel kon instellen in je algemene opties, dus dat zou voor jou voldoende moeten zijn.
Idd lekker offtopic allemaal dit jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 24-05 07:37
Hou je toch lekker de controller op zijn kop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Rox_NL schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:16:
[...]

zelfde idee als dat sommige met inverted y-as willen werken. Ik vind het iig ook lekkerder werken, maar heel zelden (als ik geen zin heb om terug te gaan naar het menu) speel ik het ook zonder. In het begin heel vreemd, maar na 10 minuten zoals je al zegt merk je er niks meer van. Totdat je een spel speelt waar het dan weer anders is ingesteld.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Zo na een uur lezen en veel van het zelfde ben ik helemaal bij.
Bij het lezen van dit artikel schoot ik in de lach vooral het onderste stuk.

Analysts say that in addition to looking slightly worse than Pong when displayed on a normal television set, every single Xbox 360 game will literally be Pong but with completely unresponsive controls. Whether you buy the newest football game, first person murder simulator or racing game the results will be the same: Crappy Pong.

Maar die xbox 360 komt er wel. Heb wel mijn pre order kit aan mijn neef verkocht wacht toch even tot er een harde schijf van 300 gig in kan want dan kan ik mijn HDTv content er op kwijt. Hiervoor zal ik die 360 voornamelijk gebruiken. >:). En NBA 2k6.
Want mijn spel Command & Conquer Red Alert 3 komt toch eerst op de pc uit dus ik wacht wel tot kerst met die xbox 360 tenzij we morgen horen net als bij de psp dat de xbox360 al gemod is dan ben ik toch eve van de partij gewoon mijn pre order kit terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 18:07
nog nergens reports gespot van amerikanen die hun x360 nu thuis hebben staan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-05 19:39
Phusebox schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:21:
op IGN forums nog niemand... wel iemand die zegt dat ie hem al gemold heeft:

http://boards.ign.com/xbo...rd/b8266/103499516/p1/?17

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Op de Xbox forums zelf lopen er genoeg rond die met every10minutes.com hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Die worden daar nu net wakker, @ midnight (maandag op dinsdag) kunnen de amerikaantjes bij somige zaken de xbox 360 ophalen.

Kan zelf ook niet meer wachten eigenlijk waarom geen world release at once! Had ik nu waarschijnlijk al rond gelopen in vermeend gameshop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
misschien is dit een hele rare vraag, maar als mijn broertje en ik allebei een Xbox 360 willen kopen.. gaan de controllers dan niet op mekaars systemen werken?

dus dat ik bijvoorbeeld met mijn controller mijn broertjes Xbox zit te besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:33:
[...]

Die worden daar nu net wakker, @ midnight (maandag op dinsdag) kunnen de amerikaantjes bij somige zaken de xbox 360 ophalen.

Kan zelf ook niet meer wachten eigenlijk waarom geen world release at once! Had ik nu waarschijnlijk al rond gelopen in vermeend gameshop :D
In Amerika is het nu pas maandagmorgen dus eerste posts zullen er toch maar zijn morgenmiddag zo rond 15 uur... Dan is het daar in New York bijvoorbeeld 9 uur smorgens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een leukje, wel interessant om te zien :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1248/full-res/1129237956.jpg

edit:
en sorry, geen tijd om echte thumbs te maken ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 21-11-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
leech1984 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:45:
misschien is dit een hele rare vraag, maar als mijn broertje en ik allebei een Xbox 360 willen kopen.. gaan de controllers dan niet op mekaars systemen werken?

dus dat ik bijvoorbeeld met mijn controller mijn broertjes Xbox zit te besturen?
Je moet ze expliciet aan elkaar syncen voor gebruik natuurlijk ("pairen"). Dus tenzij je tegelijk met de pairknoppen gaat spelen, nee. Zou lullig zijn als je buren er ook een hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

zit er kwa uiterlijk een verschil tussen het premium en het core packet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Zoals in de startpost staat zit op de Premium een zilverkleurige DVD-lade, waar deze op het Core System gewoon wit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ja, kijk hieronder:

Core:
Afbeeldingslocatie: http://www.igniq.com/images/xbox360core.jpg

Premium:
Afbeeldingslocatie: http://info.freepay.com/images/xbox360premium.gif

Voor als je je ogen vandaag thuis gelaten hebt, de dvd drive is anders gekleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:40

Polycom

Poes van goud

Ik heb vandaag even gespeeld op de xbox360, vond de controller echt een stuk beter dan de xbox1 controller.

Call of duty 2 gespeeld, ik vond het eerlijk gezegd erg tegenvallen. Er waren nog flik wat kartel randjes te zien.. natuurlijk ziet het er voor een console mooi uit, maar i.t.t een mid range pc kwam de xbox360 niet echt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PuDy schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:17:
Ik heb vandaag even gespeeld op de xbox360, vond de controller echt een stuk beter dan de xbox1 controller.

Call of duty 2 gespeeld, ik vond het eerlijk gezegd erg tegenvallen. Er waren nog flik wat kartel randjes te zien.. natuurlijk ziet het er voor een console mooi uit, maar i.t.t een mid range pc kwam de xbox360 niet echt in de buurt.
We hebben het nog niet eerder gezegd (maar 50 a 60 keer schat ik) maar op de demopods zit geen FSAA en draaien geen final builds van de demogames. Er is een reden waarom CoD2 op alle reviews 8.8 tot 9.4 scoort, en dat is niet omdat het kartelrandjes en brakke graphics heeft maar omdat het er beter uitziet dan op de huidige highest-end PC's.
While many early Xbox 360 games are simple high-resolution versions of their current gen brethren, COD 2 was created in tandem with the PC version. This means that both versions demonstrate a hefty amount of special effects, visual polish and no visual compromise. The game looks especially crisp in 1080 and 720, and the level of detail and crispness is undeniably different when compared to the same game in 480p. [...] The Xbox 360 version is comparable to a high-end PC system running the game, and in some little cases -- like a lit landscape or a full-blown fighting sequence -- the Xbox 360 version looks superior. Call of Duty 2 is easily one of the best looking Xbox 360 games for launch.

[ Voor 33% gewijzigd door curry684 op 21-11-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

hey guys alles goed? ik wou alleen ff dit kwijt.

DE BOX BELDE MIJ VANMIDDAG OP DAT IK DE FCKIN XBOX 360 HEB GEWONNEN!!!!
FUCK YEAH!!!! krig hem zodra hij gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Lul :P

<!-- en gefeliciteerd ;) -->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 13-05 14:21
Gefeliciteerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 00:31
ik geloof je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

ik heb geen idee of ik een core of die supoer vette krijg. d8 ga een gegeven paard niet in de bek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 13-05 14:21
Zal wel core zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157659

Zoooo na wat zaagwerk is mijn studentenkamertje er klaar voor :)

Afbeeldingslocatie: http://sjamp.geilehund.nl/data/kamer_frank_klein.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, zou ik wel op rekenen ja ;) maar toch leuk meegenomen

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 21-11-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
totdat ie ineens 400 € aan accesoires meot uitgeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Anoniem: 41070 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:47:
[...]

In Amerika is het nu pas maandagmorgen dus eerste posts zullen er toch maar zijn morgenmiddag zo rond 15 uur... Dan is het daar in New York bijvoorbeeld 9 uur smorgens
dat zeg ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
iemand dit al gezien:

http://www.systemwars.com/forums/showthread.php?t=55856

even iets naar beneden scrollen voor de pics!

pgr3 op een projector that downscales the 720P to 480P and a crap 2megapixel camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 24-05 07:37
woeeeei en ik heb binnenkort een echte 720p projector B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-05 20:35
De usa people zijn al druk aant gamen

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v294/Calito1/360_kids.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v148/alsybub/Setup/CIMG0181.jpg

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-05 12:15

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

die onderste is gefotoshopped denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 18:36

mace

Sapere Aude

kloon schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:15:
De usa people zijn al druk aant gamen

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v148/alsybub/Setup/CIMG0181.jpg
Dikke vette fake dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 09:40

Polycom

Poes van goud

curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:38:
[...]

We hebben het nog niet eerder gezegd (maar 50 a 60 keer schat ik) maar op de demopods zit geen FSAA en draaien geen final builds van de demogames. Er is een reden waarom CoD2 op alle reviews 8.8 tot 9.4 scoort, en dat is niet omdat het kartelrandjes en brakke graphics heeft maar omdat het er beter uitziet dan op de huidige highest-end PC's.

[...]
O sorry, ik ben niet zo iemand die elke dag dit topic 10 keer checkt. Maar als reden geven dat cod2 zeker goed is omdat de 'reviews' positief zijn maakt het toch geen topgame? Ik weet nog goed dat dakitana overal tussen de 8.5 en de 9 scoorde (op uitschieters na), maar dat was ook een bout game. En een review is altijd een mening. Maar goed ik neem je het niet kwalijk hoor, ik zie je als een soort waakhond de xbox360 verdedigen tegen negatieve meningen.

Maar nu dwaal ik af.

Eigenlijk het grootste minpunt aan call of duty 2 voor de xbox360 is dat hij ook voor de pc is en dus niet exclusief is. Voor mij zou exclusieve titels redelijk belangrijk, en ik denk voor een hele hoop mensen die net een xbox360 hebben gekocht ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Polycom op 21-11-2005 19:43 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.