Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.894 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
dadj schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:55:
[...]

Laat ik nou nèt datzelfde 24"scherm hebben!! doet inderdaad native HD res. (1920x1200)
ik zie op het plaatje daar iets van component ingang en dan hdtv resoluties, heeft de 2405 andere aansluitingen dan de 2005? (ik heb namelijk de 2005, en wilde em via een vga kabel aansluiten maar als t ook gewoon via component of svideo kan?)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
tommy6 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:43:
Heb thuis een Philips 32PW9527 met pixel plus. Weet iemand welke resoluties deze tv ondersteund voor de Xbox 360? Des tijds maakte Philips reclame met dat de pixel plus technologie de resolutie verdubbelde t.o.v. normale crt's. Maakt dit nu nog enig verschil voor de 360, kan er een hogere resolutie gekozen worden dan de standaard analoge?
Gezien de specs op http://www.ciao.co.uk/Pro...lips_32PW_9527C__5351683/ is jouw tv een CRT met een hogere horizontal resolutie dmv PixelPlus. Daarrmee kan die nog steeds geen native 1280x720 aan. Je kunt waarschijnwel 576p (of anders 480p) gebruiken met de progressive scan-mogelijkheid.

[ Voor 20% gewijzigd door ymmv op 19-11-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Weet iemand toevallig of er ergens in Maastricht al een demopod staat? Ik bel me rot naar de MediaMarkt, maar die hebben er nog steeds geen. Ergens anders misschien?

Ik heb gewoon nog niet kunnen kijken naar die nieuwe doos van MS ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:29

Pubbert

random gestoord

Heerlen zit toch ook een MM? Daar al geweest?

Maaruh: dadj: Waar lagen nog preorderkits volgens jou?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:13:
Minder fraai nieuws:
De medewerker van de Dixons melden mij het volgende: "Microsoft heeft ons vanochtend gebeld, met de mededeling dat wij de pre-order kits niet meer morgen verkopen. Ik kan je dus niet garanderen dat hij op 2 dec voor je klaar staat." Ze hebben mij er toch 1 mogen verkopen toen de baas erbij werd gehaald. Mijn e-mail en tel. is genoteerd.
Je moet niet alles geloven wat je van medewerkers van Dixons te horen krijgt. Mochten er echt te veel pre-order kits zijn uitgeleverd, dan verwacht ik eigenlijk dat Microsoft minder/geen Premium consoles levert aan winkels die de pre-order kits niet wilden verkopen(o.a. Bart Smit).

De Xbox 360 zal overigens volgens Microsoft geen DiVX of XViD kunnen afspelen via Windows Media Center:
Which file types are supported on Xbox 360 with Windows Media Center Extender?
The following types of media are supported when using Windows Media Center with the Xbox 360 console:

Video
  • Windows Media Video (WMV) 7, WMV 8, and WMV 9
  • Maximum resolution of 1920x1080 (1080p)
  • Windows Media Audio Standard or Windows Media Audio Pro audio
  • WMV content may be Windows Media DRM-protected
  • MPEG-1 with MPEG-1 layer I or II audio
  • MPEG-2
  • Maximum resolution of 1920x1080 (1080i)
  • AC-3 or MPEG-1 layer I or II audio
  • WMV Image 1 (Photo Story 1 & 2), and WMV Image 2 (Photo Story 3)
Audio
  • Windows Media Audio (WMA) 7 through WMA 9
  • WMA Standard content may be Windows Media DRM-protected
  • WMA Professional
  • WMA Professional content may be Windows Media DRM-protected
  • WMA Lossless
  • Windows Media DRM protected WMA Lossless is not supported
  • MP3
  • Other formats that have a DirectShow decoder installed on the host computer that outputs pulse code modulation (PCM) audio
Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik denk trouwens zeker dat het deze TV nu word, na een ampele overweging en veel debatteren met mezelf tot de conclusie gekomen dat het geen CRT TV word.

http://www.videoseven.de/...V7%20LTV%2030C%20engl.pdf

30" LCD TV, 1280x720 (720p) als native resolutie, dus dat is prima, wel relatief onbekend merk, maar zijn 27" broertje staat in de MM in Duitsland, binnenkort ff vragen of ik mn laptop er op aan mag sluiten.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
MetroidPrime schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:24:

De Xbox 360 zal overigens volgens Microsoft geen DiVX of XViD kunnen afspelen via Windows Media Center:
Ik dacht dat je met Windows Media Connect 2.0 dit anders wel kon. Zie http://www.microsoft.com/...es/wmconnect/default.aspx

Uit de FAQ:

5.1 Which file types does Windows Media Connect support?
Windows Media Connect can stream the following file types to your devices:

Audio

* Windows Media Audio (.wma)
* Advanced Systems Format (.asf)
* MP3 (.mp3)
* WAV (.wav)

Video

* Windows Media Video (.wmv)
* Microsoft Recorded TV Show (.dvr-ms)
* Audio Video Interleaved (.avi)
* MPEG-1 (.mpeg, .mpg)
* MPEG-2 (.mp2, .mpeg, .mpg)

Picture

* Bitmap (.bmp)
* Graphics Interchange Format (.gif)
* Joint Photographic Experts Group (.jpeg, .jpg)
* Portable Network Graphics (.png)
* Tagged Image File Format (.tif, .tiff)

Playlists

* Windows Media Playlist (.wpl)
* MP3 Playlist (.m3u)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Microsoft reageert op tekort aan Xbox 360-systemen
Peter Moore, vice president van Xbox marketing, geeft aan dat hij het belachelijk vindt dat er wordt gesuggereerd dat Microsoft te weinig Xbox 360-systemen op de markt brengt. Microsoft probeert volgens Moore koste wat kost zo veel mogelijk Xbox 360 systemen in de winkels te leggen.

Dat terwijl vele winkelketens, zoals Game Factory, maar weinig Xbox 360-systemen verwachten. Game Factory rekent op tien Xbox 360-systemen per filiaal. Maar ook het Amerikaanse GameStop, die meldt dat nieuwe orders pas begin 2006 worden geleverd.

Peter Moore zegt echter dat de handeling van Microsoft correct is en dat het de standaard zal worden voor elk videogame systeem wat zal lanceren. Op 2 december komt de Xbox 360 in Nederland en de rest van Europa uit. Amerika is volgende week dinsdag al aan de beurt. De Japanse lancering volgt 10 december. - Lauran Beers
Bron: SeattlePI
Vertaling: Insidegamer

Zelf verwacht ik ook niet al te veel problemen met de launch van de xbox360, m'n zus werkt bij Bart Smit en daar doen ze niet aan pre-order kits, dus als je er 2 december vroeg bij de Bart Smit ben heb je zeker een goede kans

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
Tja ik wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig. Bart Smit doet niet aan de pre-order kits en ik heb hem daaro gereserveerd. Ik hoop dus wel dat ik er op 2 decembert 1 heb.

Denk dat ik hem neem met PGR3 en Kameo. 2e controller hoeft niet, want iedereen waar ik normaal mee xbox kopen ook allemaal een x360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
Royal schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:38:
[...]

Zelf verwacht ik ook niet al te veel problemen met de launch van de xbox360, m'n zus werkt bij Bart Smit en daar doen ze niet aan pre-order kits, dus als je er 2 december vroeg bij de Bart Smit ben heb je zeker een goede kans
WTF, zit een heel topic door te lezen en post een bericht, en het bericht daarboven bevestigt gewoon wat ik wil weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

EfBe schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:43:
Ligt het nou aan mij of lijkt die die AI van PGR3 zo dom als het achtereind van een rund? In zo'n video van London (complete 3lap race) rijdt die gast echt tegen elk bord aan dat op zn weg komt en wint nog. Nofi, maar een beetje racer gamer heeft na een paar dagen genoeg van dat soort games.
Ik denk dat je een multiplayer sessie hebt gezien (stonden er namen boven de auto's?) Zo ja, dan is het logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit soort berichten doen mij goed! ;)

Heb net de review van PGR3 gezien op Gamespot (wat een knaller!). Ik heb het geld voor 1 launchgame. Zit nog erg te twijfelen tussen PD0 en PGR3. Ik wacht de review van PD0 nog ff af. En dan neem ik mijn beslissing, welke wallpaper ik op mn desktop zet tot 2 dec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

ymmv schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:38:
[...]

Ik dacht dat je met Windows Media Connect 2.0 dit anders wel kon. Zie http://www.microsoft.com/...es/wmconnect/default.aspx
Sorry om je te moeten teleurstellen, maar de Xbox 360 kan alleen video afspelen vanaf een Windows Media Center PC. Windows Media Connect (en mogelijk ook andere UPnP mediaservers) kunnen alleen gebruikt worden om plaatjes en audio naar de Xbox te sturen:
What Music and Picture file types are supported on my Xbox 360 console?

Windows Media Connect can share the following file types with your Xbox 360 console.

Audio
  • Windows Media Audio (.wma)
  • MP3 (.mp3)
  • WAV (.wav)
Picture
  • Bitmap (.bmp)
  • Graphics Interchange Format (.gif)
  • Joint Photographic Experts Group (.jpeg, .jpg)
  • Portable Network Graphics (.png)
  • Tagged Image File Format (.tif, .tiff)
Playlists
  • Windows Media playlist (.wpl)
  • MP3 playlist (.m3u)
Bron

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 19-11-2005 15:53 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Thund3r schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:34:
Ik denk trouwens zeker dat het deze TV nu word, na een ampele overweging en veel debatteren met mezelf tot de conclusie gekomen dat het geen CRT TV word.

http://www.videoseven.de/...V7%20LTV%2030C%20engl.pdf

30" LCD TV, 1280x720 (720p) als native resolutie, dus dat is prima, wel relatief onbekend merk, maar zijn 27" broertje staat in de MM in Duitsland, binnenkort ff vragen of ik mn laptop er op aan mag sluiten.
16ms beetje aan de hooge kant, en warschijnlijk zelfs grey-grey ipv black- black open-close.

Zou de TV zeker eerst goed bekijken, want ik denk dat die hoge response time een beetje gaat tegenvallen > ghosting/trailing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Meeste LCD-TVs hebben toch 12 of 16ms?

Ik heb een 20ms TFT gehad, daar had ik ook geen last van ghosting, en met mijn 12ms Samsung17" al helemaal niet, dus het lijkt me wel mee te vallen.

Nouja, 2 December maar vrij nemen dan en dan Nederland door gaan rijden met 500 euro op zak, hoewel, maak er maar 560 van (Premium Edition, Wireless Controller extra, 2 games)

Welke games weet ik nog steeds niet. Ik denk PDZ en PGR3/NFS:MW

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Idd, zo gaat het toch altijd bij die nieuwe consoles.
Ik weet nog bij de Playstation 2, toen er ook (kunstmatig) enorme tekorten zouden zijn.
Ik ben gewoon op launchday naar de winkel gegaan en heb er een gekocht zonder te reserveren.

Dat zal ook bij de Xbox360 geen probleem zijn, als je er perse een wilt hebben is dat gewoon mogelijk op 2 december zonder te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Thund3r schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:18:
Heerlen zit toch ook een MM? Daar al geweest?

Maaruh: dadj: Waar lagen nog preorderkits volgens jou?
nou ik heb de afgelopend week in dit forum een paar keer gelezen dat hier en daar nog een pakket gekocht kon worden, that's all i know

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Phusebox schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:55:
[...]

ik zie op het plaatje daar iets van component ingang en dan hdtv resoluties, heeft de 2405 andere aansluitingen dan de 2005? (ik heb namelijk de 2005, en wilde em via een vga kabel aansluiten maar als t ook gewoon via component of svideo kan?)
2405 Connector types:
- 15-pin D-sub
- DVI-D
- S-video
- Composite
- Component
- 4 x USB 2.0

de 2005 heeft geen component maar wel s-video

[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 19-11-2005 16:28 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:04
xbox360 geen divx/xvid?

nou dan twijfel ik niet meer, geen xbox voorlopig, totdat ie gekraakt is of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:27:
[...]

2405 Connector types:
- 15-pin D-sub
- DVI-D
- S-video
- Composite
- Component
- 4 x USB 2.0

de 2005 heeft geen component maar wel s-video
Je kan hem beter via vga aansluiten dan svideo, dan kan je tenminste genieten van 1280x720.

Ook ik heb de 24" dell, kan niet wachten hem te testen, die foto's zagen er allemaal erg strak uit, had ook al wat reakties gelezen van die gast en die waren erg positief, 720p ziet er ook nauwlijks wazig uit op de foto's, haast net zo scherp als de hud van de monitor zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

jaapstobbe schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:51:
xbox360 geen divx/xvid?

nou dan twijfel ik niet meer, geen xbox voorlopig, totdat ie gekraakt is of iets dergelijks
Waarom dat?

Wil je een Gaming console met extra MCE functionaliteit: Xbox 360

Totale MCE Externder: Een MCE Extender (200,-) :)

Voor 399,- heb je gewoon een totaal pakket, maar je moet niet alles verwachten.

offtopic:
Kuch, je kan ook je films kopen/huren kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Divx is ook beetje uit de tijd met internet connecties van tegenwoordig? :/

Is er al trouwens een precieze release date voor GoW trouwens? Ik koop denk ik een 360 als gow uit gebracht is namelijk. Lijkt me wel leuk spelen op een 720p projector B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
lowfi schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:30:

Is er al trouwens een precieze release date voor GoW trouwens? Ik koop denk ik een 360 als gow uit gebracht is namelijk. Lijkt me wel leuk spelen op een 720p projector B)
Laatste date die ik heb gezien was 6 februari geloof ik :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:52:
[...]

Sorry om je te moeten teleurstellen, maar de Xbox 360 kan alleen video afspelen vanaf een Windows Media Center PC. Windows Media Connect (en mogelijk ook andere UPnP mediaservers) kunnen alleen gebruikt worden om plaatjes en audio naar de Xbox te sturen:

[...]

Bron
dit kan je natuurlijk ook zien als de codecs die windows mce standaard bevat en dus officieel zijn. Aangezien er ook verhalen de ronde doen als jij de codec van divx of xvid op je MCE pc hebt staan die 360 daar ook gebruik van kan maken, maar goed we zullen wel zien. 22 november zal waarschijnlijk het antwoord brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ik heb een rpeoder kit opgegraven in de intertoys van Oosterhout(n.b.) 8)

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
weet iemand wara ik die lisjt met xbox-spellen kan vinden die ook geslikt worden door de 360?

ben die lijst wkitj en de t.net search kan um ook niet vinden

al gevonden: nieuws: MS geeft lijst van Xbox-spellen die op Xbox 360 werken

[ Voor 16% gewijzigd door Hieronymus op 19-11-2005 19:13 ]

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:52
net ff wat ingame movies gezien van pdz op ign-site, die ga ik echt wel scoren!

[ Voor 9% gewijzigd door mobygo76 op 19-11-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_joen schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:51:
ik heb een rpeoder kit opgegraven in de intertoys van Oosterhout(n.b.) 8)
werd jij op een lijst gezet? ik iig niet, waar ik best wel van baal. Aangezien het betekend dat ik er nu voor moet zorgen dat ik om 8:30 of net hoe laat die winkel open gaat voor de deur sta. :/

Btw: Gammo heeft een filmpje van PGR 3 in zijn videoarchief staan. Zie site www.gammo.nl
en als je morgen om 12 uur naar tmf kijkt zal je daar nog een ander filmpje van PGR 3 kunnen aanschouwen :9 onder het commentaar van gamekings.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
ik werd ok niet op lijst gezet,maar ik heb zo'n officele preorder kit,dus dat hoeft toch niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
lowfi schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:30:
Niet met een harde schijf van 20 GB. ;) Gelukkig lijkt die redelijk makkelijk te kunnen worden vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_joen schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:40:
ik werd ok niet op lijst gezet,maar ik heb zo'n officele preorder kit,dus dat hoeft toch niet...?
als er te weinig geleverd worden en jij bent de laatste die met zijn pre order kit komt aanzetten, dan is de kans groot dat jij je x360 misloopt. Ik ga er iig naar toe. In eerste instantie zou mijn moeder hem halen. Ik heb namelijk gewoon school (universiteit komt volgend jaar pas), dan mis ik maar een uurtje. Hoef bij het missen van een uur er toch maar 1 in te halen, wel relaxed :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
ik zit ook nog op school :P , en ik moet 2 uren inhalen voor 1 uur,dus ik rekruteer mn moeder wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:41:
[...]

Niet met een harde schijf van 20 GB. ;) Gelukkig lijkt die redelijk makkelijk te kunnen worden vervangen.
Kan je iemand aanwijzen die dat reeds geprobeerd heeft?

Je zou denken dat Microsoft m.b.v. TPM-chips e.d. dergelijke zaken wil voorkomen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
je zou denken dat er misschien wel (ilegale) 3rd party hdd's komen met oko zo'n chip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_joen schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:47:
je zou denken dat er misschien wel (ilegale) 3rd party hdd's komen met oko zo'n chip ;)
maarja die zijn ook niet gek, die zullen ze ook wel met een (te) grote winstmarge verkopen. 100 euro voor 20 gb vind ik niet meer kunnen, jah ok misschien nog 5 euro voor het stalen hoesje

btw waarom ik mijn moeder niet op pad stuur is, omdat wanneer die in het intertoys pand staat we ook weer 3 uur verder zijn :p

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Ik heb nu ook mn pre-order kitje klaar liggen. Ik sta gewoon om 9.00 uur voor de deur.

Ik heb trouwens besloten om toch Condemned erbij te nemen. Dit komt eigenlijk omdat ik wel hou van zieke-serie-moordenaar-achtige games. Ik ben groot fan van de Silent Hill serie en films als 7even. Dus dat wordt smullen voor mij :9~

2e wordt zonder twijfel Gears of War zodra hij uit is!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
neej wat ik ga doen is need for speed most wanted kopen,en misschien die halo double pack,hebk gelijk 3 games voor 85 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zowiezo PGR 3 halen. En welke daarbij weet ik nog niet precies condemned, pdz of kameo wordt het iig.

edit: die frs actie 2+1 gratis. Ik kan me herrineren dat hij ook al ergens in mei werd gehouden, kan dus best dat de actie werd gehouden vanwege de release van de psp

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:45:
[...]

Kan je iemand aanwijzen die dat reeds geprobeerd heeft?

Je zou denken dat Microsoft m.b.v. TPM-chips e.d. dergelijke zaken wil voorkomen, toch?
Zie dit nieuwsbericht op de FP: nieuws: Retailversie Xbox 360 geeft zich bloot in stripsessie
Zo zijn zowel de dvd-speler als de harde schijf voorzien van standaard SATA-connectors.
Dat maakt het iig niet fysiek onmogelijk lijkt me? ;) Softwarematig is vrijwel altijd een kwestie van tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Roamor op 19-11-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 16-09 13:58
Kan iemand mij vertellen:

- hoe de kwaliteit van de dvd-speler zal zijn (vergelijkbaar met een goede gewone) dvdspeler?
- kun je de xbox360 als cd-speler gebruiken zonder dat je tv aan moet?

Ik heb namelijk maar 2 rgb-scarts op mijn tv (philips 82 cm pixelplus).
de eerste gebruik ik voor digitale tv;
de tweede vooralsnog voor mijn huidige dvd-speler (harman kardon);

het zou mooi zijn als ik mijn xbox360 op die tweede rgb kan zetten en dat ik die 360 ook als dvd en cdspeler kan gebruiken. Iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:29:
[...]

dit kan je natuurlijk ook zien als de codecs die windows mce standaard bevat en dus officieel zijn. Aangezien er ook verhalen de ronde doen als jij de codec van divx of xvid op je MCE pc hebt staan die 360 daar ook gebruik van kan maken, maar goed we zullen wel zien. 22 november zal waarschijnlijk het antwoord brengen.
Als je het nog eens goed leest, zie je dat er letterlijk staat dat de Xbox 360 alle audioformaten aankan waarvan codecs op je Media Center PC geinstalleerd zijn. Dit staat alleen bij de ondersteunde audioformaten en niet bij het lijstje ondersteunde videoformaten. De Xbox 360 kan dit dus alleen bij audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:04:
Kan iemand mij vertellen:

- hoe de kwaliteit van de dvd-speler zal zijn (vergelijkbaar met een goede gewone) dvdspeler?
- kun je de xbox360 als cd-speler gebruiken zonder dat je tv aan moet?

Ik heb namelijk maar 2 rgb-scarts op mijn tv (philips 82 cm pixelplus).
de eerste gebruik ik voor digitale tv;
de tweede vooralsnog voor mijn huidige dvd-speler (harman kardon);

het zou mooi zijn als ik mijn xbox360 op die tweede rgb kan zetten en dat ik die 360 ook als dvd en cdspeler kan gebruiken. Iemand een antwoord?
je kan altijd zon rgb kastje kopen, maar om ff in te gaan op jouw vraag.

Vraag1: Als die vergelijkbaar is met die van de xbox vind ik hem goed.

Vraag2: De tv hoeft niet aan te staan als hij gewoon op je stereo is aangesloten en jij de controls weet van het navigeren, als die uberhaupt nodig zijn. Lijkt me geen probleem met de afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:12:
[...]

je kan altijd zon rgb kastje kopen, maar om ff in te gaan op jouw vraag.

Vraag1: Als die vergelijkbaar is met die van de xbox vind ik hem goed.

Vraag2: De tv hoeft niet aan te staan als hij gewoon op je stereo is aangesloten en jij de controls weet van het navigeren, als die uberhaupt nodig zijn. Lijkt me geen probleem met de afstandsbediening.
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
over je vraag 1,ik ben er van overtuigt dat die harman kardon beter is,maar het is maar net wat jij voldoende vindt,en kijk voor de rest maar bij dikki dik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
the_joen schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:18:
over je vraag 1,ik ben er van overtuigt dat die harman kardon beter is,maar het is maar net wat jij voldoende vindt,en kijk voor de rest maar bij dikki dik ;)
hoe werkt zo'n kastje en is er sprake van kwaliteitsverlies bij zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor bier en de vriendin.

Nog 2 weekjes mannen (en eventuele vrouwen)

Prettig weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Ik kwam het volgende op Xboxyde.com tegen:

- Project Gotham Racing 3 Photo-Mode

Zoals jullie zien, zien de foto's er erg goed uit, ik heb zo'n vermoede dat ik uren zoet zal zijn met alleen al de ''Photo-Mode'' :p
Alleen is het wel zonde dat je ze niet kunt overzetten op een USB-Stick (Zoals bij GT4) of naar je PC kunt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na heel veel onderzoek, heb ik de knoop doorgehakt. De 360 zal bij mij gaan patsen op een le26m51b :*)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al onder de indruk ben wat dit schermpje met de huidige xbox klaarspeelt!(RGB SCART)
Wat is het toch een heerlijk idee dat dalijk de 360 in 720p met dolby digital door deze kamer gaat donderen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:44:
Zo na heel veel onderzoek, heb ik de knoop doorgehakt. De 360 zal bij mij gaan patsen op een le26m51b :*)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al onder de indruk ben wat dit schermpje met de huidige xbox klaarspeelt!(RGB SCART)
Wat is het toch een heerlijk idee dat dalijk de 360 in 720p met dolby digital door deze kamer gaat donderen! :)
nu nog echt goede games (lol)

(niet gaan zeiken allemaal; heb zelf ook een 360 gepre-ordered)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Zag net op SBS6 reclame van COD2 op een CRT tv, dat zag er strak uit zeg. _/-\o_
Voorlopig wacht ik nog wel ff met een groot lcd scherm kopen, tv ziet er niet uit (is mijn mening).
Dus om nu alleen voor de X360 een duur scherm te kopen vind ik nogal zonde.
Ik wacht wel op SED.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:20:
[...]

De R41 Heeft zeker wel een HDMI aansluiting. Zit er nu naar te kijken. Dus ik weet niet hoe je hier bij komt? ;)

Zie: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r41b.asp

En die heb je idd niet nodig voor de 360. Component is goed genoeg :Y)
Dat is de 23", de 32" heeft die blijkbaar niet? Check de specificaties: http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:51:
xbox360 geen divx/xvid?

Koop je een Xbox 360 om divx/xvid bestanden mee af te spelen? Een console is nog altijd bedoeld om op te gamen. Dat Microsoft ervoor gekozen heeft om geen divx/xvid te ondersteunen zal vast zijn redenen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu heb ik een tijdje terug ergens gelezen dat je waarschijnlijk je eigen progsels ook op de xbox zou moeten kunnen draaien, wat betekend dat er dus ook alternatieve spelers op konden komen. Bron ben ik even kwijt helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Niet zozeer je eigen progsels eigenlijk. Het systeem is zo ver ik weet meer bedoeld voor kleine ontwikkelaars van "budget" games zoals iets in de trend als Bejeweld hun product via Live kunnen aanbieden voor een maatschappelijke prijs. Ik denk dat het progsel wel van enige kwaliteit tenminste moet beschikken en alsnog door een kleine keuring heen moet, anders zou het systeem binnen de kortste keren een complete chaos zijn :)

Dit was in ieder geval mijn interpretatie van het Arcade gebeuren :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koffiezuiper op 19-11-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 21:26:
Zag net op SBS6 reclame van COD2 op een CRT tv, dat zag er strak uit zeg. _/-\o_
Voorlopig wacht ik nog wel ff met een groot lcd scherm kopen, tv ziet er niet uit (is mijn mening).
Dus om nu alleen voor de X360 een duur scherm te kopen vind ik nogal zonde.
Ik wacht wel op SED.
SED? Small Elektronic Display? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
mensen die hier roepen van het komt allemaal wel goed met de launch...
doe niet zo scheinheilig en kom er gewoon eerlijk voor uit dat je op die manier hoopt door erzelf eerder te zijn je er nog een hebt...

En anders wil ik die glazenbol van jullie lenen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 22:30:
[...]

Dat is de 23", de 32" heeft die blijkbaar niet? Check de specificaties: http://www.samsung.com/nl...b.asp?page=Specifications
Maar ik heb toch echt de 26" de LE26R41B. E ner zit wel degelijk een HDMI aansluiting op!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:12:
[...]

Als je het nog eens goed leest, zie je dat er letterlijk staat dat de Xbox 360 alle audioformaten aankan waarvan codecs op je Media Center PC geinstalleerd zijn. Dit staat alleen bij de ondersteunde audioformaten en niet bij het lijstje ondersteunde videoformaten. De Xbox 360 kan dit dus alleen bij audio.
sorry, daar lees ik dan weer overheen. Aangezien het hier om de video codecs ging, dan ga ik niet kijken naar de audio.
hully schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:21:
[...]

hoe werkt zo'n kastje en is er sprake van kwaliteitsverlies bij zoiets?
Als het kastje van degelijke kwaliteit is neem ik aan van niet, het signaal wordt ten slotte gewoon doorgeschakeld. Je krijgt er niet inene een av3 bij ofzo. Sommige kastjes schakelen automatisch over naar het apparaat wat aan staat. Andere moet je met een schakelaar omzetten.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
allerlei
nog een

een hele hop switches... :)

succes er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
ik overweeg toch ook de xbox360 te nemen ter vervanging van m`n huidige xbox

een paar dingen zijn me alleen niet echt duidelijk.

Ik heb een pc met mediacentre, kan ik nu als ik de 360 heb vanaf de 360 tv programma`s programeren om op te nemen net als op de pc ?

Kan ik al m`n huidige xbox spellen (op dvd+r`s) ook afspelen op de 360 ?

En de geleverde aansluitkabel (de uitgebreide versie van de 360), zit daar ook een optische aansluiting op, zodat ik net als nu op de xbox geluid in dolby digital heb ... ?

Als dit allemaal kan, overweeg ik echt de 360 te gaan halen (2 dec.) en kan m`n huidige xbox weg en m`n dvd-recorder ook ;)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 02:44:
[...]

Maar ik heb toch echt de 26" de LE26R41B. E ner zit wel degelijk een HDMI aansluiting op!
Deze heeft ook HDMI ja, de 23" niet.

Ik ben trouwens voor plan om de 360 via vga aan te sluiten, want ik heb al aantal keren gelezen dat de samsung dat mooier doet dan met component. Maar eerst "gewoon" uit de box via component. Kwil eerst in de praktijk zien of er echt verschil te zien is tussen component of vga, sommige dingen worden erg overtrokken namenlijk. :)
Zo, kheb project gotham 1 op me nieuw schermpje gespeeld, en zelfs dit vondt ik al een vooruitgang...project gotham 3, durf er niet over te dromen hoe dat er uit gaat zien in 720p. ;)
Ik kan nu nog moeilijker wachten op de 360, alles staat er klaar voor! ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
pvdlaan schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:26:

Ik heb een pc met mediacentre, kan ik nu als ik de 360 heb vanaf de 360 tv programma`s programeren om op te nemen net als op de pc ?

En de geleverde aansluitkabel (de uitgebreide versie van de 360), zit daar ook een optische aansluiting op, zodat ik net als nu op de xbox geluid in dolby digital heb ... ?

Als dit allemaal kan, overweeg ik echt de 360 te gaan halen (2 dec.) en kan m`n huidige xbox weg en m`n dvd-recorder ook ;)
Je kan je vanaf je xbox360 je media center pc programeren om op te nemen (je 360 kan zelf niets opnemen (wat wil je met maar 20 Gig))
je orginele xbox spellen kan je spelen (lijkt me niet dat je je dvd+r's kan spelen)
ja er zit een optische uitgang op de kabel van het premium pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:30:
[...]

Deze heeft ook HDMI ja, de 23" niet.

Ik ben trouwens voor plan om de 360 via vga aan te sluiten, want ik heb al aantal keren gelezen dat de samsung dat mooier doet dan met component. Maar eerst "gewoon" uit de box via component. Kwil eerst in de praktijk zien of er echt verschil te zien is tussen component of vga, sommige dingen worden erg overtrokken namenlijk. :)
Zo, kheb project gotham 1 op me nieuw schermpje gespeeld, en zelfs dit vondt ik al een vooruitgang...project gotham 3, durf er niet over te dromen hoe dat er uit gaat zien in 720p. ;)
Ik kan nu nog moeilijker wachten op de 360, alles staat er klaar voor! ! :)
Ik weet al hoe het eruit gaat zien ongeveer :9~ Moet je ff een 720p trailer downloaden en die via je vga poort bekijken op je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

ehm wat denk je zelf?

- vraag mbt opnemen van tv programma's: gebruik eens google of neem de moeite dit topic te lezen
- xbox spellen op dvd+r: hoezo illegaal? denk je nou echt dat microsoft dat ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:37:
[...]

Ik weet al hoe het eruit gaat zien ongeveer :9~ Moet je ff een 720p trailer downloaden en die via je vga poort bekijken op je tv.
Ik heb geen lange VGA kabel in de buurt....best balen..
Vint jij het een echt groot verschil, 720p trailer? Leg eens uit. :) (voorpret modus)

Ik vraag me echt af wat het verschil tussen component en vga aansluitig wordt op mijn samsung. Het zou het mooiste zijn voor mij als component net zo mooi is, dan kan ik gewoon alles (pc/DVD/360) aansluiten en aangesloten laten. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:55:
[...]

Ik heb geen lange VGA kabel in de buurt....best balen..
Vint jij het een echt groot verschil, 720p trailer? Leg eens uit. :) (voorpret modus)

Ik vraag me echt af wat het verschil tussen component en vga aansluitig wordt op mijn samsung. Het zou het mooiste zijn voor mij als component net zo mooi is, dan kan ik gewoon alles (pc/DVD/360) aansluiten en aangesloten laten. :P
Ik zal vanavond wat screenshots proberen te posten. Vriendin komt zo dus ff geen tijd voor ;)

Meer voorpret is alvast te vinden op:
http://features.teamxbox.com/xbox/1166/Xbox-360-Games-HD-Trailer-Blowout/p1/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
ziet er gelikt uit ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mijn lokale game-shop in Breda zegt dat in Omg. Breda, Tilburg, ooterhout etc. 9 December de Demo-pods pas komen.. :|
En ik wil er dus eerst wel op eentje spelen voor ik zo'n pre-order kit bestel.

Vreemd gedoe van Microsoft?

edit:
Ik wil dus eerst op de 360 gespeeld hebben voordat ik er één bestel. :)
Maar om nu eerst naar R'dam te moeten om even een rondje te spelen op de 360 gaat me toch wat ver..

[ Voor 31% gewijzigd door endless op 20-11-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
at endless: wat heb je aan een preorder kit op 9 december? ;) volgens mij zijn de xbox360's dan al uit ;)

ow en ik heb wat van die minipuntjes betaal ssyteem gevonden, 2100 voor 24.95,bij de dynabyte meen ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
weet iemand trouwens een demopod te staan in omgevinng tilburg ,berda?(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Ja zou gaaf zijn als MS dat native zou supporten he, lekker je gekopieerde meuk afspelen :z Pech dus, had je ze maar moeten kopen zoals de rest van de wereld dan hadden ze wel gewerkt.
Lees gewoon de topicstart even.

The_joen: MM Eindhoven heeft er 3 :P

[ Voor 4% gewijzigd door curry684 op 20-11-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
dank je ,maar eindhoven is niet cht in de buurt..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
dus niemand die morgen naar de xbox360 party gaat voor de detailhandel? :'(
er bevinden zich hier toch wel mensen die in de elektronica handel zitten? nooit een uitnodiging gekregen van MS of wat? :/

[ Voor 99% gewijzigd door rikgoodhart op 20-11-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
ik zit niet in de detailhandel..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
rikgoodhart schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:37:
er bevinden zich hier toch wel mensen die in de elektronica handel zitten? nooit een uitnodiging gekregen van MS of wat? :/
Ja ik dus, had ik al gezegd :P Weet je toevallig of je daar foto's mag maken? Ik kon die info niet vinden namelijk. Laatst met een sony feest mocht ik ookal bijna me cam inleveren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikgoodhart schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:37:
Ik ga er ook naar toe, morgenavond... Heb gelukkig gisteren mijn uitnodiging gehad, blij, blij, blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:25:
[...]

Ik ga er ook naar toe, morgenavond... Heb gelukkig gisteren mijn uitnodiging gehad, blij, blij, blij :D
Ik ben er ook aanwezig... De kaarten had ik vorig week maandag al ontvangen... ( helaas niet voor iedereen in de crew )
Ik neem wel een cam mee... ( keuze uit 50 verschillende :P welke zal ik nemen ) ... Het zal wat spectaculairder zijn dan de PSP dealeravond... want de event voor de Xbox360 is voor 18+... dat betekent wel iets :)

Trouwens: wie gaan er naar Schiphol om vervolgens de pendelbus te nemen?

offtopic:
wordt ik wel toegelaten met een camera en Apple Powerbook?, Ik hoop dat daar een goede t-mobile hotspot of kpn hotspot zit, dan zet ik ze wel hierzo op het forum tijdens de presentatie..

[ Voor 6% gewijzigd door TweakBoy op 20-11-2005 16:05 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Is het al bekend hoe de gebruiker zijn bestaande xbox live account overzet op de 360?
Kan je de live account alleen op 1 machine gebruiken of kan je de account gebruiken op de xbox en de xbox360?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

Alpha-sphere schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:13:
Is het al bekend hoe de gebruiker zijn bestaande xbox live account overzet op de 360?
Kan je de live account alleen op 1 machine gebruiken of kan je de account gebruiken op de xbox en de xbox360?
Hebben de controllers niet dezelfde memorycard poort?
Dan kan je je account zo overzetten lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Heb nog eens wat previews van PDZ gelezen en man wat word ik gek van de usercomments die er soms bij staan 8)7

Paar quotes:
No... jump... WTF? Just, no... jump... man... that sux0rz... all that goddamn time in the oven... and no jump... game over man, game over!
why cant you figgen jump ahahahaahaaaaaaaaaa!
De fascinatie met dat je niet kunt springen maar wel rollen lijkt echt naar het hoofd van sommige gamers gestegen te zijn. Nog afgezien van een paar obvious dingen als het feit dat springen er wel in had gezeten als het nodig was geweest en dat Rare juist lef toont door geen eenheidsworst jumpfest te maken a la Quake en Halo, is de lol van een game last time I checked juist het uitspelen met de middelen die je ter beschikking staan.

Maar most of all: beeld je eens in dat je met je uzi en een bazooka naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum gaat. Op dat winkelcentrum staan 10 andere mensen met dezelfde wapens, en jullie gaan elkaar wild afmaken. Hoe zou je dat doen: zou je als een volstrekte idioot in het vrije zicht rond gaan stuiteren op zoek naar tegenstanders of zou je achter een auto dekking zoeken en daarna over de grond rollen/duiken naar een betere positie om iemand z'n kop eraf te schieten? Idd, kudo's voor Rare dat ze eindelijk het jumpfest afschaffen en hun FPS zo aanpassen dat ie zowel realisticher als onderscheidend is.

* curry684 heeft gisteren nog UT2k4, Q3A en Q4 op LAN gespeeld, dus ik ken m'n jumpfests echt wel. Thank god dat we er niet nog een bijkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
De console heeft niet dezelfde memory card slot, je oude mem cards kan je dus niet gebruiken en zodoende kan je dus ook niets overzetten. Net zoals dat je oude xbox save games niet kan overzetten helaas.

Je account is gelinked met je net password en volgens mij registreer je straks gewoon je Xbox360 en zodoende kan je straks simpel weg inloggen met je oude gamertag op je gloednieuwe Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:48
Ik zit nog een beetje te twijfelen over de XBOX 360. Hier in de buurt is er waarschijnlijk nog een shop waar ik er eentje kan pre-orderen voor 2 december, maar de reviews lopen nogal uiteen. Als ik zo op internet naar reviews kijk zeggen ze vooral dat de launch games nog niet je-van-het zijn, maar als ik dan weer zo'n review in de PU (ja ik weet het, de PU is ook niet alles maar komt dit keer aardig overeen met internet reviews) lees van PGR 3, dan ben ik weer laaiend enthousiast en wil ik 'm het liefst morgen nog pre-orderen.

Het feit dat PES5 compatible is met de 360 scheelt ook wel weer een hoop :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
http://www.gameinsider.com/exclusive/xbox360/

hier staan wat screens van de doosje en hun handleiding enzo
de filmkes zijn dom

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
TweakBoy schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:04:
[...]

Ik ben er ook aanwezig... De kaarten had ik vorig week maandag al ontvangen... ( helaas niet voor iedereen in de crew )
Ik neem wel een cam mee... ( keuze uit 50 verschillende :P welke zal ik nemen ) ... Het zal wat spectaculairder zijn dan de PSP dealeravond... want de event voor de Xbox360 is voor 18+... dat betekent wel iets :)

Trouwens: wie gaan er naar Schiphol om vervolgens de pendelbus te nemen?

offtopic:
wordt ik wel toegelaten met een camera en Apple Powerbook?, Ik hoop dat daar een goede t-mobile hotspot of kpn hotspot zit, dan zet ik ze wel hierzo op het forum tijdens de presentatie..
nou...xboxavond is 16+... dus zo spectaculair wordt het helaas niet >:) :P
keuze uit 50 verschillende camera's? dan werk je zeker bij dixons...mediamarkt heeft namelijk niet zoveel keuze..veel dezelfde naast elkaar :> .

nou leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Ik wil echt graag een 2e game,
offtopic:
dan is mijn geld ook echt op
maar ik kan de knoop niet doorhakken. Uiteraard gaan we voor PGR3, maar dan... wordt het FifA06 welke niet bepaald lovende reviews krijgt maar wel zal zorgen voor een hoge replay value. Misschien het 'bijzondere' Kameo, wat helaas niet al te lang duurt, en dat voor 60 euro, Of toch oude tijden herleven met PD0, mits het de plank lekker raak slaat en in de burt komt van games als golden-eye en Perfect Dark op de 64. Ik ben helaas nog niet overtuigd.

Om op de launch dag een leuk game avondje te hebben met wat maten is een 2e game toch wel een pree. Ook om die reden leun ik veel naar Fifa.

spanningen lopen dus hoog op bij de nadering van 2 december :P

Iemand nog suggesties, ben voor alles in :)

[ Voor 5% gewijzigd door BlowFish op 20-11-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
het nieuws item wat weer op tweakers staat slaat weer de plank volledig mis naar mijn idee. fox heeft bv weer iets over genomen van een site dat 2 redacteuren een min item liet uitspreken (dat er 2 andere van diezelfde site in het zelfde artikel plus punten gaven vergeten ze even te vermelden). Het komt weer lekker anti MS over. Ik ga hem gewoon halen en zie wel hoeveel plezier ik er van heb, ik verwacht een heleboel en die hidden costs is wel een beetje waar want wie gaat er nou niet een play & charge pack bij zijn premium package halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:23:
Heb nog eens wat previews van PDZ gelezen en man wat word ik gek van de usercomments die er soms bij staan 8)7

Paar quotes:

[...]

[...]

De fascinatie met dat je niet kunt springen maar wel rollen lijkt echt naar het hoofd van sommige gamers gestegen te zijn. Nog afgezien van een paar obvious dingen als het feit dat springen er wel in had gezeten als het nodig was geweest en dat Rare juist lef toont door geen eenheidsworst jumpfest te maken a la Quake en Halo, is de lol van een game last time I checked juist het uitspelen met de middelen die je ter beschikking staan.

Maar most of all: beeld je eens in dat je met je uzi en een bazooka naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum gaat. Op dat winkelcentrum staan 10 andere mensen met dezelfde wapens, en jullie gaan elkaar wild afmaken. Hoe zou je dat doen: zou je als een volstrekte idioot in het vrije zicht rond gaan stuiteren op zoek naar tegenstanders of zou je achter een auto dekking zoeken en daarna over de grond rollen/duiken naar een betere positie om iemand z'n kop eraf te schieten? Idd, kudo's voor Rare dat ze eindelijk het jumpfest afschaffen en hun FPS zo aanpassen dat ie zowel realisticher als onderscheidend is.

* curry684 heeft gisteren nog UT2k4, Q3A en Q4 op LAN gespeeld, dus ik ken m'n jumpfests echt wel. Thank god dat we er niet nog een bijkrijgen.
_/-\o_ amen... ik haat dat gebounce ook aan pc first person shooters.. lang leve goldeneye!
cybermans schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:31:
het nieuws item wat weer op tweakers staat slaat weer de plank volledig mis naar mijn idee. fox heeft bv weer iets over genomen van een site dat 2 redacteuren een min item liet uitspreken (dat er 2 andere van diezelfde site in het zelfde artikel plus punten gaven vergeten ze even te vermelden). Het komt weer lekker anti MS over. Ik ga hem gewoon halen en zie wel hoeveel plezier ik er van heb, ik verwacht een heleboel en die hidden costs is wel een beetje waar want wie gaat er nou niet een play & charge pack bij zijn premium package halen...
waarom zou ik een play&charge pack halen als ik oplaadbare batterijen heb?

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon je met de oude xbox als hij in een netwerk stond met je pc de xbox games van je pc over zetten naar je xbox hardeschijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
nee. er is geen mogelijkheid om je games van je orginele xbox over te zetten naar de 360. Hoe vaak moet dit nou nog gezegt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Iemand die mij toevallig kan vertellen of er een of meerdere demopods aanwezig zijn bij de Mediamarkt hier in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Laatst online: 13-02-2024
cybermans schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:47:
nee. er is geen mogelijkheid om je games van je orginele xbox over te zetten naar de 360. Hoe vaak moet dit nou nog gezegt worden...
Tegen wie heb je het? Wat je zegt is trouwens niet waar.

Een heleboel Xbox games zullen gespeeld kunnen worden op the Xbox 360. Zoek maar eens op "Xbox compatibility list" of iets dergelijks.

En Xbox games kun je inderdaad via een netwerk op de Xbox hdd zetten. Met een modchip kun je deze games dan afspelen. Discussies over modchips zijn hier niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Wat een mooie console...
vind hem echt goedkoop tov. wat je krijgt

is er al nieuws of ze ook grotere HD's gaan verkopen? Hoorde ook zo'n verhaal in de ronde...

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
het is dus onmogelijk,want voor de xbox zijn er (nog) geen modchips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Laatst online: 31-08 18:36
Leuk persiflage op het fox artikel:

http://www.somethingawful.com/

scroll naar xbox360 stuk 8)7

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Alexio schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:12:
[...]

Tegen wie heb je het? Wat je zegt is trouwens niet waar.

Een heleboel Xbox games zullen gespeeld kunnen worden op the Xbox 360. Zoek maar eens op "Xbox compatibility list" of iets dergelijks.
Hij had het over savegames, deze zijn niet om te zetten van Xbox naar X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash3d schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:26:
Leuk persiflage op het fox artikel:

http://www.somethingawful.com/

scroll naar xbox360 stuk 8)7

groet
wat een achterlijke idiooten :?
ze vinden de ps3 beter ongeacht dat de xbox 360 betere koop argumenten heeft ik moet toegeven ik ben geen liefhebber van ms maar ik ben ook geen fanboy van sony bijv.
dit is gewoon ms pesterij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:48:
[...]

ze vinden de ps3 beter ongeacht dat de xbox 360 betere koop argumenten heeft ik moet toegeven ik ben geen liefhebber van ms maar ik ben ook geen fanboy van sony bijv.
Komop zeg, neem jij Fox serieus? De enige reden dat ze daar anti Xbox zijn is omdat MSNBC (of hoe die zender ook heet) een directe concurrent van Fox is. Ze zullen het daar dus niet laten om Microsoft negatief in het nieuws te zetten. Objectief zijn ze daar allang niet meer ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
[...]

lol, dat hele artikel slaat nergens op, het is waarschijnlijk expres zo geschreven, De argumenten slaan nergens op. Naja, zal wel in de trend zijn van de website.. ach zo ieder zijn ding 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
[...]

Dude, tis somethingawful die een persiflage schrijft met een kleine 500kg sarcasme eroverheen. Ze zeiken de New York Post af die een dom slechte geinformeerd artikel heeft geschreven, zelf doen ze verder geen inhoudelijke uitspraken 8)7

* curry684 heeft net een kwartier zitten lachen om dat stuk van Somethingawful :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:21:
[...]

Dude, tis somethingawful die een persiflage schrijft met een kleine 500kg sarcasme eroverheen. Ze zeiken de New York Post af die een dom slechte geinformeerd artikel heeft geschreven, zelf doen ze verder geen inhoudelijke uitspraken 8)7

* curry684 heeft net een kwartier zitten lachen om dat stuk van Somethingawful :D
wie aan de xbox 360 zit zit aan mij :( ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.