Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Toen ben ik maar gestopt met lezenBut that's the part of the problem. To get the full Xbox 360 experience, you need to spend hundreds - perhaps thousands - of dollars. All that for a machine that won't play the hot games this season, like Star Wars Battlefront II and 50 Cent: Bulletproof
Iemand nog ergens Preorder kits tegen gekomen

[ Voor 21% gewijzigd door Pubbert op 18-11-2005 15:55 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Die 7800GTX die je daarvoor nodig hebt kost meer. En dan heb je nu nog op een demopod met een not-final build zonder FSAA gespeeld.PASware schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:50:
Gisteren even gespeeld met de xbox360 met CoD2, ziet er best mooi uit, maar niet echt heel erg vooruitstrevend. Een 7800gt(x) kan die plaatjes ook wel tevoorschijn toveren (maar zo'n kaart kost net zoveel als een complete xbox360)
Thund3r: buiten Nederland hebben ze nergens preorder kits afaik.
[ Voor 7% gewijzigd door curry684 op 18-11-2005 16:02 ]

Verder nog meer mensen die twijfelen tussen PGR3 en NFS:MW?? ze lijken me allebei erg vet (NFS al op mn Laptop nu) en het gaat me niet vooral om een leuke SP ervaring aangezien we toch wel met 2 man willen gamen, de omgevingen van NFS lijken me wat leuker dan PGR3, hoewel publiek en tribunes ook wel wat is, maar niet hele tijd, of valt dit in PGR wel mee?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
en andere (teamxbox) geven hem weer een 9.4... ik denk dat je zometeen beter naar een gemiddelde bij gamerankings kan gaan kijken aangezien er nu veel reviews binnenkomen... ign lijkt nog wat terughoudend momtenteel met cijfers en andere weer errguh scheutig (1up gaf een 10)Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:19:
PGR 3 is niet zo heel goed heb ik gehoord. Hij kreeg van IGN niet eens een 9 terwijl 2 een 9.5 kreeg
ff wachten nog:P
ik wil trouwens graag een review zien van perfect dark... ik heb hele negatieve en hele positieve dingen gehoord en ik wil nou wel eens weten hoe die is...
En dan? Stel dat ze een 10 hadden gegeven? Dan was het Beste Spel Ooit voor de X360 al uit voor de console er uberhaupt op de markt is? PGR2 daarentegen was blijkbaar duidelijk beter dan de 2~3 jaar concurrentie die al op de Xbox rondliep ten tijde van release.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:19:
PGR 3 is niet zo heel goed heb ik gehoord. Hij kreeg van IGN niet eens een 9 terwijl 2 een 9.5 kreeg
De slimme reviewers nemen een hoop headroom, als ze nu al tienen geven zou er geen verbetering mogelijk zijn. Wat moeten ze met GoW en Halo3 als ze PDZ dadelijk een 9.5 geven? Waarschijnlijk kunnen die 2 games dan alleen nog een 10 krijgen. Yay? Lees de cijfers correct, een 9 staat voor "zeer fscking goed" terwijl een 10 voor "perfect" staat. Ik vind het lovenswaardig dat IGN ervoor schuwt om in deze fase het predikaat "perfect" al weg te geven.
En PGR3 doet 9.4 op TeamXbox, 8.8 op IGN en 10 op 1UP. Dat betekent dat het een idioot goed spel is.
NFS:MW doet overigens 'maar' 8.0 op IGN.
Zie IGN van gisteren:Xun schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:22:
[...]
ik wil trouwens graag een review zien van perfect dark... ik heb hele negatieve en hele positieve dingen gehoord en ik wil nou wel eens weten hoe die is...
Just like everyone else, we purchased our own copy PDZ at retail stores this week (or rather, we pre-ordered it), and just like MS tells us, the retailers have told us to come back tomorrow (Friday) when the title is supposed to appear. If it does in fact appear, we'll deliver a whopping monster attack of impressions and media unlike anything you have ever seen, my friends. Single-player, co-op, multiplayer, sound, graphics and gameplay descriptions, you name it. We'll have it. But if it doesn't come in tomorrow? Well, just like us, you'll have to wait another day. We'll let you know either way.
[ Voor 34% gewijzigd door curry684 op 18-11-2005 16:28 ]
Verwijderd
Ja,curry684 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:25:
[...]
En dan? Stel dat ze een 10 hadden gegeven? Dan was het Beste Spel Ooit voor de X360 al uit voor de console er uberhaupt op de markt is? PGR2 daarentegen was blijkbaar duidelijk beter dan de 2~3 jaar concurrentie die al op de Xbox rondliep ten tijde van release.
De slimme reviewers nemen een hoop headroom, als ze nu al tienen geven zou er geen verbetering mogelijk zijn. Wat moeten ze met GoW en Halo3 als ze PDZ dadelijk een 9.5 geven? Waarschijnlijk kunnen die 2 games dan alleen nog een 10 krijgen. Yay? Lees de cijfers correct, een 9 staat voor "zeer fscking goed" terwijl een 10 voor "perfect" staat. Ik vind het lovenswaardig dat IGN ervoor schuwt om in deze fase het predikaat "perfect" al weg te geven.
En PGR3 doet 9.4 op TeamXbox, 8.8 op IGN en 10 op 1UP. Dat betekent dat het een idioot goed spel is.
NFS:MW doet overigens 'maar' 8.0 op IGN.
[...]
Zie IGN van gisteren:
[...]
Maar op Teamxbox forum zegt bijna iedereen dat het geen goed spel is omdat het geen 9+ kreeg van ign.
Dan zijn ze dom en kortzichtig. Lekker boeiend. Ga even niet het kuddedier spelen en maak zelf een mening ipv roepen dat iets kut is omdat 10 anderen dat ook roepen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:30:
[...]
Ja,
Maar op Teamxbox forum zegt bijna iedereen dat het geen goed spel is omdat het geen 9+ kreeg van ign.
Wat een idioot argument

en dat stuk van megagames,met die duizenden dollars uitgeven-->overdrijven is ook een kunst...
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Verwijderd
Ja, maar ign is toch de beste game site?curry684 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:32:
[...]
Dan zijn ze dom en kortzichtig. Lekker boeiend. Ga even niet het kuddedier spelen en maak zelf een mening ipv roepen dat iets kut is omdat 10 anderen dat ook roepen.
Wat een idioot argumentAls het volgens 1 enkele site minder dan "extreem fucking goed" is is het een kutspel, hoe kom je erbij
ze zijn opzich goed maar maken af en toe ook foutjes. je kan het beste rondkijken wat iedereen een beetje zegt (en dan de grote nemen: gamespot,edge, ign, etc..)Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:34:
[...]
Ja, maar ign is toch de beste game site?
edge gaf trouwens een 9 en die kunnen af en toe zeer zeiken over games
Sinds wanneer staat een 8,8 gelijk aan "het is een slecht spel"?Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:34:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 18-11-2005 16:37 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Dat bedoel ik niet.MetroidPrime schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:37:
[...]
Sinds wanneer staat een 8,8 gelijk aan "het is een slecht spel"?
Ik bedoel, PGR 3 was het enige spel waarvoor ik een xbox zou kopen en nu weet ik het dus ff niet meer

Ik heb geen intresse in de verdere launch games..
Verwijderd
sinds pasen en pinksteren op één dag vallenMetroidPrime schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:37:
[...]
Sinds wanneer staat een 8,8 gelijk aan "het is een slecht spel"?
[ Voor 70% gewijzigd door Hieronymus op 18-11-2005 16:44 ]
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Ten 1e: Je kunt een spel van een nieuwe generatie niet gaan vergelijken met een spel uit de laatste generatie (Project Gotham Racing 3 - 9,0 en Project Gotham Racing 2 - 9,5). Dat gaat gewoon niet.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:40:
[...]
Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel, PGR 3 was het enige spel waarvoor ik een xbox zou kopen en nu weet ik het dus ff niet meer
Ik heb geen intresse in de verdere launch games..
Ten 2e: Ik vind het knap dat er al veel mensen zijn die zeggen dat Project Gotham Racing 3 geen goede Game is, terwijl ze het spel nog niet eens zelf gespeeld hebben.
Ten 3e: Je moet niet al teveel waarde gaan hechten aan de mening van de ''Reviewers'', ook niet aan het eindcijfer. Ik vind mijn eigen mening het belangrijkst en die kan ik pas geven nadat ik het spel zelf heb mogen spelen.
En dus geef jij alleen geld uit aan iets als het "Officially Sanctioned By IGN" is? Of als zij hoger dan een 9,5 geven?Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:34:
[...]
Oftewel: wat is je punt nu eigenlijk

Verwijderd
het gaat erom dat je x86 linux wel op een intel processor kan draaien en niet op een apple en daarnaast de vele andere programma's en spellen die draaien op x86. Voordeliger in de zin van de meeste programma's worden ontworpen voor x86.MetroidPrime schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:26:
[...]
Dat is maar tijdelijk. Apple is van plan de PowerPC Macs uit te faseren en alleen nog maar Macs met Intel processoren te leveren.
Dat er veel programma's niet gedraaid kunnen worden, zal niet opgelost worden door alleen van CPU te wisselen, je kunt immers ook geen x86 Linux programma's draaien onder Windows XP. Wat bedoel je verder met het voordeliger zijn van een instructieset?
Verwijderd
waarom? Powerpc's zitten in een x360 en als je het topic volgt weet je waarom ik hier op in ga.the_joen schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 17:01:
@dikki dik:is dit neit een beetje offtopic?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 17:20 ]
Verwijderd
maarja als je het ergens niet mee eens bent, dan is het niet dat je inene maar je mond houdtthe_joen schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 17:19:
jah maar de discussie ging intussen neit erg meer over irts relevants met de xbox 360....
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:54:
[...]
het gaat erom dat je x86 linux wel op een intel processor kan draaien en niet op een apple en daarnaast de vele andere programma's en spellen die draaien op x86. Voordeliger in de zin van de meeste programma's worden ontworpen voor x86.
De meeste programma's worden niet ontworpen voor x86, de meeste programma's worden ontworpen voor Windows. Als er morgen een PowerPC versie van Windows XP zou uitkomen, zou je de meeste software alleen door een andere compiler te hoeven gooien en het werkt zonder aanpassingen. Alleen als je met assembler bezig bent maakt het veel uit op wat voor processor je iets ontwikkelt. Hetzelfde geldt voor OSX op Intel en PowerPC, programma's hoeven niet opnieuw ontworpen te worden, ze worden alleen opnieuw gecompileerd en ze zijn overgezet van het ene Apple platform naar het andere.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Waar heb jij hem gekocht ?Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:27:
[...]
ik zit met hetzelfde probleem...
probeer nu maar es werk te vinden...
Ik wil hem eventueel wel overnemen van je
mail me anders op bantenjesh (at) hotmail.com
ergens in de buurt van tilburg of breda a.u.b.
Verwijderd
En waar kan je die nog meer voor gebruiken ...;-)
Nu alvast mijn Windows MCE installeren.........heerlijk!
Waar? Hadden ze er nog meer?Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 17:19:
Ik heb nog een adresje gevonden, in de buurt van mij! Daar gaat deze jongen morgen fijn zijn pre-order kitje halen. Dan trek ik mij longsleaf aan en ga ik me bezatten.
Strakke website heb je trouwens
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Dixons in ZeelandThund3r schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:39:
[...]
Waar? Hadden ze er nog meer?
offtopic:
Strakke website heb je trouwens
Bedankt, je moet wat als webdesigner
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 18:54 ]
Tip: Zoek eens in het woordenboek op wat eigen mening betekend. Je bent toch geen schaap wat maar achter de kudde aan loopt, of wel soms.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:30:
[...]
Ja,
Daarbij, heb je de reviews ook gelezen of kijk je alleen naar de scores? Dan had je namelijk geweten dat iedereen PGR3 echt zeer vet vind, alleen vaak niet heel erg veel beter dan deel 2 gameplay wise.
Als ik wat hard over kom, niet persoonlijk opvatten. Probeer alleen beetje overdreven mijn punt te maken
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
GamesForever (oid) in Tilburg had er nog eenantal vorige week, het waren er niet veel igg. je kan het proberen.the_joen schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:15:
weet iemand ngo een adres voor een xbox 360 preorder kit![]()
heb je ook een adres ofzo,? want gamesforever staat neit in het telefoonboek....
edit: heb winkel genaamd foregame gevonden,ga nu ff kijken voor website.
[ Voor 29% gewijzigd door Hieronymus op 18-11-2005 19:45 ]
De graphics krijgen hier een relatief laag cijfer (7). Het is wel belangrijk te zien dat het alsnog veel beter is dan wat je gewend bent. Ook "lagere" cijfers hoeven dus geen negatieve dingen te betekenen.While far better looking than the current-gen version, this is not what you’d expect from a high end machine like the 360. Increased texture resolution and silky-smooth framerate still makes it the best looking hockey videogame currently available.
Over die IGN PGR3 cijfers..... Een 8.8, als dat slecht is, zat ik nu nog op school
Bel ePlaza Eindhoven-Woensel eens (Winkelcentrum Woensel), die hadden er nog stapels liggen zeiden ze toen ik paar weken terug langs kwam.the_joen schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:15:
weet iemand ngo een adres voor een xbox 360 preorder kit![]()
Waarom wordt Perfect Dark Zero botergeil
[ Voor 13% gewijzigd door curry684 op 18-11-2005 20:37 ]
Verwijderd
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=31457531up has a piece on a report indicating that the PS3 will likely be dominant in the industry by the holiday season of 2007. From the article: "Research and Markets also foresees online gaming becoming an increasingly important part of the gaming experience, with Microsoft's Xbox Live service leading the charge. The research overview provides no speculative details on whether Sony or Nintendo's services will be comparative. The next-generation console market as a whole will actually peak in 2008 according to the report, eventually generating $21.9 billion, whereas software sales will rise through 2010 at $16.8 billion. "
Ik kan het maar moeilijk geloven.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 21:00 ]
Verwijderd
geloof het nou maar maar wat kan jouw het schelen als sony weer leider wordtVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:59:
PS3 Leading in 2007, says 1up.com
[...]
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3145753
Ik kan het maar moeilijk geloven.
dat maakt de xbox niet slechter ofzo.
alleen hebben meer mensen een ps3 gekocht.
dat marktleider gebeuren niks van aantrekken
koop wat je leuk vind en ga gamen
Verwijderd
Daarom juist! Veel van de beste games komen natuurlijk alleen uit voor de marktleider. Het is te duur om games te gaan porten naar systemen met een klein marktaandeel. Nooit economie gehad?Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:03:
[...]
geloof het nou maar maar wat kan jouw het schelen als sony weer leider wordt
dat maakt de xbox niet slechter ofzo.
alleen hebben meer mensen een ps3 gekocht.
dat marktleider gebeuren niks van aantrekken
koop wat je leuk vind en ga gamen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 21:16 ]
Leuke theorie, maar de xbox360 zal nooit zo'n kleine marketaandeel hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:16:
[...]
Daarom juist! Veel van de beste games komen natuurlijk alleen uit voor de marktleider. Het is te duur om games te gaan porten naar systemen met een klein marktaandeel. Nooit economie gehad?
En de pc die iedereen in zijn huis heeft staan, worden toch ook niet alle consoles games naar toe geport?
Op dit moment is de markt iets van 50/28/22 voor PS2/Xbox/GC. Wie is nu eigenlijk de margespeler daar? Goeie games komen per definitie op alle 3 de platforms tenzij ze een exclusiviteitscontract met de fabrikant hebben. En voorlopig is Sony nog financieel noodlijdend en heeft Microsoft een 'oorlogskas' van vele miljarden (letterlijk!), wat je ook wel kunt zien aan wat er aan exclusieve contracten wordt afgesloten, dus maak je maar niet zo'n zorgen. Dat de PS3 door z'n oudere legacy en z'n voorsprong in Azie groter wordt dan de X360 geloof ik wel, maar ik denk eerder dat het 40/35/25 oid zal worden in deze generatie.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:16:
[...]
Daarom juist! Veel van de beste games komen natuurlijk alleen uit voor de marktleider. Het is te duur om games te gaan porten naar systemen met een klein marktaandeel. Nooit economie gehad?
Want Teamxbox reviews enz vertrouw ik niet echt meer van die pro console blaadjes. Ik kijk meestal naar de IGN en Gamespot reviews (en die van Edge) en meestal heb je dan wel een aardig beeld van een game.
Ik ga bij de launch geen Xbox360 halen alhoewel het mij wel trekt. Maar ik heb besloten dat ik liever iets langer wacht en dan een beslissing neem.
Tot nu toe is het vooral zoals ik al verwachte een stuk betere graphics maar dat is het meestal dan ook wel.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ikzelf lees zo ''Af en Toe'' wat Reviews (Voornamelijk die van Gamespot en ook IGNschnumi schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:40:
Teamxbox reviews enz vertrouw ik niet echt meer van die pro console blaadjes. Ik kijk meestal naar de IGN en Gamespot reviews (en die van Edge) en meestal heb je dan wel een aardig beeld van een game.
Ik hecht dan ook geen enkele waarde aan de beoordeling en het ''Eind-Cijfer''.
Mijn mening telt, and that´s all that matters
edit: De ost klinkt trouwens ook erg fijn
[ Voor 16% gewijzigd door Koffiezuiper op 18-11-2005 22:09 ]
Ik ben ook zeer benieuwd naar Perfedt Dark Zero, dat wordt waarschijnlijk het volgende spel dat ik wil gaan aanschaffen voor de Xbox 360. Het is alleen wel zonde dat er geen demo van PDZ beschikbaar is (Bij de Launch), ik zou hem toch graag uit willen proberen voordat ik hem ook daadwerkelijk ga aanschaffenKoffiezuiper schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:07:
Dat berichtje over PDZ op het forum klinkt goedMaakt mij niet uit wat voor cijfer het spel krijgt, hoe dan ook komt die hier in huis. Spel lijkt me voor de SP, CO-Op en MP gewoon super. Vandaag dus ook maar de Limited edition gereserveerd
edit: De ost klinkt trouwens ook erg fijnIk kan niet wachten tot 2 december
En nog 13 Dagen te gaan
Precies, persoonlijk kijk ik altijd naar gamespot, zij geven echt goede reviews. En Ign maar daar kijk ik bijna nooit.schnumi schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:40:
Leuk om te weten dat elke console wel een paar launchtitels had tot nu toe die altijd hoger als een 9 scoorden. (heb het over IGN en Gamespot dan).
Want Teamxbox reviews enz vertrouw ik niet echt meer van die pro console blaadjes. Ik kijk meestal naar de IGN en Gamespot reviews (en die van Edge) en meestal heb je dan wel een aardig beeld van een game.
X360 op een Flatscreen STUNNING, waarom een HDTV?

[ Voor 13% gewijzigd door Cabo op 18-11-2005 22:50 ]
Verwijderd
Is het misschien zo dat die flatscreen gewoon HDTV resoluties aankan?Caboman schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:27:
[...]
X360 op een Flatscreen STUNNING, waarom een HDTV?
[afbeelding]
Verwijderd
Doommodus: dit is de tijd dat het pc platform een zware klap krijgt
Laat ik nou nèt datzelfde 24"scherm hebben!! doet inderdaad native HD res. (1920x1200)Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:30:
[...]
Is het misschien zo dat die flatscreen gewoon HDTV resoluties aankan?
[ Voor 4% gewijzigd door dadj op 19-11-2005 00:01 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Mis ik iets?? 2 December komt hij toch uit? Da's 14 dagen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:33:
nog 12 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IDD 13 dagen tot 0:00 uur + 8 uurtjes dat de winkel hier open gaat.
[ Voor 18% gewijzigd door Mutatie op 19-11-2005 00:07 ]
Erg cool!
Maar eh.., check eens 1e filmpje op 3:54 min. de textures op het gebouw springen er wel erg laat in, niet mooi!
En damn! hij heeft me wel opgehyped met uitspraken als "golden-eye all over again" ! Dat waren nog eens tijden N64 4x splitscreen met je buddys op de bank, Dat is nostalgie
We zullen zien of PDZ in de buurt komt, Ik hoop het ten zeerste
Hah die was me nog niet opgevallen nee, prolly een van de laatste artefacts van de debugbuilds gok ik zoMutatie schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 00:13:
[...]
![]()
![]()
Erg cool!
Maar eh.., check eens op 3:54 min. de textures op het gebouw springen er wel erg laat in, niet mooi!
Die buggy in de 2e video is trouwens helemaal gaaf
btw:
PDZ got a 9/10 in the OXM UK version! I checked their web site to see if they had it their too, but i couldnt find it.
The pros were: Superb Replay Value, Colossally addictive on Xbox Live, More weapons than Charlton Heston, Better-than-high-end PC visuals
The only minus was - Embarrassingly Wacky Voiceovers
Hier hoort de voetnoot bij dat nog niemand de retail versie heeft, dus beide 9's en de 7 voor PDZ zijn gebaseerd op unfinished builds.Swedish magazine Super Play reviewed Perfect Dark Zero, and gave it a 9/10. They also gave Condemned 9/10. Not that reliable.
For comparison, other scores:
Project Gotham Racing 3 - 9
Kameo - 6
FIFA 06: Road to World Cup - 7
Swedish magazine Reset reviewed Perfect Dark Zero, and gave it 7/10. They also reviewed:
Project Gotham Racing 3 - 10 (second opinion: 9)
Kameo: Elements of Power - 8 (5)
Condemned - 8
[ Voor 56% gewijzigd door curry684 op 19-11-2005 00:27 ]
Of gewoon een gebrek aan (shared) geheugencurry684 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 00:20:
[...]
Hah die was me nog niet opgevallen nee, prolly een van de laatste artefacts van de debugbuilds gok ik zo
Misschien is dit ook de reden waarom het spel volgens de geruchten niet op een volledige 720P wordt gerenderd maar geupscaled wordt. Ik kan me voorstellen dat dit porbleem later wordt opgelost als alle cores van de cpu voor 100% gebruikt worden. Dan kan er namelijk gebruik gemaakt worden van gecomprimeerde(re) textures.
En is het al bekend of dit ook met de 360 games zal worden gedaan want in dat geval ga ik even wat cancellen.
1. PGR3
2. PDZ
3. Fifa 06 road to world cup ?
Dit viel, volgens mij, toevallig samen met de lancering van de PSP, de FRS houdt deze actie ieder jaar in september. Dit werd dus niet speciaal voor de PSP gedaan en deze actie zal waarschijnlijk ook niet gelden bij de lancering van de X360.BlowFish schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 00:31:
Jongens hoe werkt at FRS. 2+1 ? Kan je deze games gewon @ iedere shop halen of is/wa dit enkel voor pre-orders (psp).
En is het al bekend of dit ook met de 360 games zal worden gedaan want in dat geval ga ik even wat cancellen.
1. PGR3
2. PDZ
3. Fifa 06 road to world cup ?
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 19-11-2005 00:42 ]
Het geluid van die F50 GT
Vanaf 2dec. zou ik mezelf eigenlijk 24u willen opsluiten met alleen m'n xbox
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het word wel een goede game maar geen enorme killer als ik het zo lees. Gewoon een evolutie van PD maar niet veel meer. Ook zitten er nog wel wat bugs in zoals bijv weer popups in filmpjes (net zoals Halo 2 dat had) enz.
Denk dat ze het een ongeveer rond de 9 gaan geven misschien iets eronder.
[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 19-11-2005 10:05 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Kijk anders even op Xboxyde.com (En dan ''Database'').jaapstobbe schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:23:
ik moet avnavond ff een paar n00bs laten zien hoe vet de xbox is, ik moet ff zo vet mogelijke hdres filmpjes hebben van pgr3, PDZ, kameo en wat er nog meer heel vet uitziet, zouden jullie me ff wat linkjes kunnen verschaffen? dank.
Op deze site kun je vele filmpjes vinden in zowel lage als hoge (HD) resolutie.
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 19-11-2005 10:26 ]
Verwijderd
hoe weet je dat het in 480p is? Staat nergens vermeld.
Ik vind het trouwens, vergeleken met die andere vids, er maar 'gewoontjes' uitzien. Geen reflecties of wat dan ook. Zou dat door die 480p komen? Wel vreemd want gister op gammo was PGR ook te zien, maar op mijn oude 4:3 tv was het beeld toch duidelijk scherper als met dit filmpje. Of zat er een truukje achter, 720p zo aanpassen dat het ook op normale tv's te zien is?
thx!Yonix schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:25:
[...]
Kijk anders even op Xboxyde.com (En dan ''Database'').
Op deze site kun je vele filmpjes vinden in zowel lage als hoge (HD) resolutie.
verdorie, in de topicstart staat het allemaal al op een rijtje
840x472 is een redelijk open doel heVerwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:27:
[...]
hoe weet je dat het in 480p is? Staat nergens vermeld.
Dude. Beide filmpjes zijn nighttime. Go figure.Ik vind het trouwens, vergeleken met die andere vids, er maar 'gewoontjes' uitzien. Geen reflecties of wat dan ook. Zou dat door die 480p komen?
had je daar niet iets eerder achter kunnen komen?(no offense)jaapstobbe schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:27:
[...]
thx!
verdorie, in de topicstart staat het allemaal al op een rijtjemooi, curry!
Verwijderd
hmm jah, was ik net zelf achter gekomencurry684 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:33:
[...]
840x472 is een redelijk open doel heBovendien vertelde de eigenaar van die site vandeweek dat z'n 720p capture-apparatuur nog niet werkte
[...]
Dude. Beide filmpjes zijn nighttime. Go figure.
Waar heb je hem nog gehaald?pizzaboertje schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:52:
Joehoeee, heb zojuist de Xbox 360 kunnen pre-orderen met NFS Most Wanted, Quake 4 en Perfect Dark! Sow....echt beter
Straks ff naar ePlaza bellen, hopelijk hebben ze hem daar nog.
Heb hem "gepreorderd" bij Trens2Day, die zeggen hem voor Kerst te kunnen leveren. Maar ik wil hem 2 December
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Op marktplaats staat een pre-order kit in noordwijk !Thund3r schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:00:
[...]
Waar heb je hem nog gehaald?
Straks ff naar ePlaza bellen, hopelijk hebben ze hem daar nog.
Heb hem "gepreorderd" bij Trens2Day, die zeggen hem voor Kerst te kunnen leveren. Maar ik wil hem 2 December
Er zijn zat CRT's die HD aankunnen hoor, en je kunt ze gewoon in Nederland kopen. Ze zijn tegenwoordig wel een stuk schaarser dan HD LCDs dat is waar, maar bijna elke winkel heeft wel een HD CRT staan.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:57:
[...]
Zou geen leuke aktie zijn, ik WIL namenlijk geen LCD. Ik vindt het op dit moment nog steeds het mooiste om op een grote 4:3 CRT tv te gamen. En aangezien HD TV nog steeds niet te krijgen is met de veel beter CRT technologie, houd ik het dus ook op me 4:3 crt.
Bijvoorbeeld de 55cm Philips 202P70, voor 'slechts' 599,- doet max 2048x1536, en kan dus de 1920*1080i en 1280*720p van de Xbox 360 met gemak weergeven.
Hoezo dus geen HD CRT's in Nederland???
1280*720, niet 1280*1024. Een CRT scaled je signaal nooit automatisch, maar als je aangeboden signaal 16:9 is, en je scherm is 4:3 dan moet je wel handmatig bijstellen. Elk scherm heeft wel een instelling om de vertical size te regelen, daarmee zou je als het goed is de juiste proporties kunnen instellen.Enige optie dus overblijft voor mij is op me pc crt monitor de 360 te laten patsen. Nu maar hopen dat 1280*1024 gewoon zonder problemen op me crt monitor kan draaien. En niet dat het gescaled wordt of andere onzin.
Zou de Xbox 360 ook zelf een 4:3 HD signaal kunnen genereren, of is HD altijd 16:9 (denk het laatste)
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Oftewel het is botergeil, en het is niet zoals met Q3A waar bots op nightmare gewoon idioot goed kunnen schieten maar echt fscking slim bezig zijnTotal playtime: 3.5 hours
Where did the day go? I stepped away from PDZ's singleplayer missions to hop online against Microsoft on Xbox Live an hour ago. Now I look out my window and it's dark as night outside. In short, PDZ is a blast online. We only played free-for-all and team deathmatch, as well as capture-the-flag with a bunch of editors, testers, and bots.
What's immediately impressive about the multiplayer mode (and I imagine this stands for the game in offline, splitscreen as well) is that the bots behave mostly realistically. They hang back in groups at choke points on maps and take shots from behind cover, as well as take plenty of aggressive opportunity to rush objectives, especially if they see little in the way of defense. I've even had a bot creep up behind me while sniping and whack me on the back of the head. Since there aren't a whole lot of "real" PDZ players online at the moment, we mostly had to resort to creating large 16 player games with a mix of bots and humans. At one time, we put all player characters on the Dark team against all bots as Datadyne on the hardest difficulty, and we got a royal spanking from the A.I. From my hands-on time so far, the bots don't appear to be too cheap with their tactics or shoot with amazing accuracy.
Vergeet btw ook niet dat alle sites op debugboxes zitten te reviewen, niet op final boxes.
[edit]
Ow en 1up klaagt wel over enemy AI in single player, maar zegt tegelijkertijd dat er "behulpzame blauwe pijlen" overal staan. Die spelen dus op easy level, anders zie je die pijlen niet.... en die user review op Xboxyde gaf duidelijk genoeg aan dat er een wereld van verschil zit tussen enemy AI op easy en very hard
[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 19-11-2005 11:22 ]
Verwijderd
want dat zou een zeer chille combo zijn met je 360
Verwijderd
en is het echt zo dat de graphics met een gewone tv tegenvallen? want dat zou een beetje jammer zijn... want zo'n dure tv heb ik niet op me kamer

En ja tuurlijk vallen de graphics op een gewone TV tegen.... nadat je het op een 37 inch 720p HD-LCD hebt gezien. Als je niet beter weet ziet het er op een gewone oude CRT ook top-of-the-bill uit.
Verwijderd
ok beters dat wordt dan een xbox 360 in decembercurry684 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:00:
Kameo is wel 8-year old proof op lage moeilijkheidsgraad
En ja tuurlijk vallen de graphics op een gewone TV tegen.... nadat je het op een 37 inch 720p HD-LCD hebt gezien. Als je niet beter weet ziet het er op een gewone oude CRT ook top-of-the-bill uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 12:10 ]
google eens of gebruik je gebruiksaanwijzing in het vervolg, maar hier:
klik
ik citeer:
lijkt op hdtvEISA cited that the 32PW9527 sets “a new quality standard for the reproduction of DVD movies, broadcasts and all forms of digital video.” This was supported by the incredible sharpness, detail and depth of LG.Philips Displays’ 32” HD TV picture tube.
[ Voor 4% gewijzigd door Hieronymus op 19-11-2005 13:10 ]
Ik heb er 1, en ik kan je verzekeren het is vet. MN xbox1 zag er al super uit....tommy6 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:43:
Heb thuis een Philips 32PW9527 met pixel plus. Weet iemand welke resoluties deze tv ondersteund voor de Xbox 360? Des tijds maakte Philips reclame met dat de pixel plus technologie de resolutie verdubbelde t.o.v. normale crt's. Maakt dit nu nog enig verschil voor de 360, kan er een hogere resolutie gekozen worden dan de standaard analoge?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ja, dat verhaalte ken ik al. Daar gaat het mij ook niet om, ik weet dat dat die resoluties zo zijn. Waar het mij wel om gaat is of hij idd ook hd support heeft voor een 360. Kan nergens vinden of hij dus 480p of 720p ondersteund.the_joen schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:09:
@tommy6
google eens of gebruik je gebruiksaanwijzing in het vervolg, maar hier:
klik
ik citeer:
[...]
lijkt op hdtv
Klopt, mijn Gamecube ziet er ook al super uit en dvd kijken is ook top. Maar de vraag is dus welke resoluties hij dus echt ondersteund. Heb een keer op een website van Philips gezien dat ie iets van 1280x720 of iets dergelijks heeft, maar of ie dat ook echt weer kan geven van een bron als de 360 vraag ik me dus af.S2S schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:16:
[...]
Ik heb er 1, en ik kan je verzekeren het is vet. MN xbox1 zag er al super uit....
[ Voor 33% gewijzigd door tommy6 op 19-11-2005 13:21 ]
welke hd reso weetk ook niet
[ Voor 16% gewijzigd door Hieronymus op 19-11-2005 13:19 ]
En er zijn scart blokjes war je component in kan stoppen, ik wil dat ook een keer testen, maar het is een gok.
Ik weet niet wat de Res is van de tv, ik dacht zelf 480p.
Ik kijk eerst hoe de X360 eruit ziet, en dan zie ik wel verder.
[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 19-11-2005 13:26 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Pixel plus zorgt voor een ongelooflijke scherpte, detailweergave en diepte. Pixel Plus verdubbelt de horizontale resolutie (2048pixels ipv 1024pixels) en verbetert de verticale resolutie met 30% (833 PAL-lijnen ipv 625). Dit alles resulteert in een betere beeldkwaliteit vanaf elk apparaat. Een normaal TV-beeld bestaat uit 576 zichtbare lijnen en 720 pixels per lijn. Pixel plus verhoogt deze waarden en tekent elke pixel scherper af.
Ik kan me ook nog herinneren dat toen pixel plus geintroduceerd werd er een pagina van Philips was waar alles op uitgeled werd, qua resoluties. Dit "artikel" stond toen ook op tweakers, maar ik kan het nu nergens meer vinden. Wat ik nog wel weet is dat het onderstaande plaatje in dat artikel stond.

Op tweakers staat ook nog in dit artikel: Recent introduceerde Philips daarom de Pixel Plus-technologie, waarmee betere beeldkwaliteit mogelijk wordt bij het ontvangen van standaard tv-signalen, door het opwaarderen van de resolutie naar HDTV-resoluties.
[ Voor 20% gewijzigd door tommy6 op 19-11-2005 13:58 ]
BTW, iedereen bedankt voor de adressen voor de preorderpacks,ik heb er nu een gevonden
ik heb geen preorder pakket maar heb m gewoon bij free record shop besteld, leek mij dat zij een groot aantal exemplaren zullen binnenkrijgen aangezien het een groot bedrijf is.. Fingers crossed!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Goed nieuws:
Ik heb hier een pre-order kit liggen met kassabon
Het geld staat appart ik ben er klaar voor!
Minder fraai nieuws:
De medewerker van de Dixons melden mij het volgende: "Microsoft heeft ons vanochtend gebeld, met de mededeling dat wij de pre-order kits niet meer morgen verkopen. Ik kan je dus niet garanderen dat hij op 2 dec voor je klaar staat." Ze hebben mij er toch 1 mogen verkopen toen de baas erbij werd gehaald. Mijn e-mail en tel. is genoteerd.
Nou heb ik opgemerkt dat de medewerkers van (deze) Dixons niet al te snugger zijn. Dus ik sta 2 dec om 9.00 voor de deur met mn bon
Ach ja. Ik heb altijd Quake 4 en F.E.A.R nog om uit te spelen. Op mn gloednieuwe Samsung LE26R41B...
Halo (1 en 2) heeft me eerlijk gezegd weinig kunnen boeien omdat ik de setting niet geweldig vind. GoldenEye en PD op de N64 vond ik geweldig (zijn ook mijn favo games ooit) en hopelijk krijg ik datzelfde gevoel weer met PDZ. Wel raar dat de meeste screenshots die ik gezien heb er absoluut niet mooi uit zien (lijkt me meer PS2 kwaliteit) terwijl er in de previews gezegd wordt dat het er toch erg mooi uit zien. Ik neem aan dat de screenshots dan vooral uit een oudere versie komen?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Dit topic is gesloten.