PSN: Leech1984
Windows op de xbox360? (nog) niet dus.
Maar misschien gaat het plaatje alleen om te laten zien dat er een xbox360 staat, en hij gewoon zijn pc aan heeft staan + beamer.
Dus je hebt liever een exclusief baggerspel, dan een geweldig spel dat op meerdere platforms uitkomt? Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe je dat als negatief zou kunnen ervaren.PuDy schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:41:
Maar nu dwaal ik af.
Eigenlijk het grootste minpunt aan call of duty 2 voor de xbox360 is dat hij ook voor de pc is en dus niet exclusief is. Voor mij zou exclusieve titels redelijk belangrijk, en ik denk voor een hele hoop mensen die net een xbox360 hebben gekocht ook.
zie die kleur om de 360 heen klopt niet helemaal en waarom zou je windows draaien als je ook pgr3 kan afspelen.
Nee, nu leg jij woorden in mn mond.Roamor schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:49:
[...]
Dus je hebt liever een exclusief bagger spel, dan een geweldig spel dat op meerdere platforms uitkomt? Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe je dat als negatief zou kunnen ervaren.
Ik denk iets verder al. Exclusieve games zijn de motor van een console, zoals gta III voor de ps2 en halo voor de xbox1. Dat zijn de games die mensen over de streep trekken om een console te kopen. Verkoop cijfers zijn belangrijk voor de toekomst van een console, niemand wil natuurlijk een xbox hebben die een jaar later in hetzelfde gat valt waar de dreamcast (rest in peace
Anoniem: 104748
Ik vraag me nu 1 ding nog af, en ik weet het nog stees niet. Mischien iemand van julie hier die het weet.
Ik heb dus een samsung le26m51, en ik wil zo perfekt mogelijk genieten van de 360 hier op.
Zoals bekend worden de games 720p, en mijn scherm is 1360*768. Als ik de 360 ga aansluiten via de bijgeleverde compnent kabels (zou het erg vinden als dat niet goed genoeg is), wat gebeurd er precies met het beeld op mijn tv?
Krijg ik balkjes (?!), of wordt de handel gescaled (en dus niet 1:1 pixel
Of ben ik gewoon genoodzaakt om de vga kabel te halen? Maar het zal toch ook wel een nadeel hebben om via de 360 1360*768 naar buiten te sturen. Wordt de beeldkwaliteit dan niet als nog "niet 1:1".
Ik hoop echt dat er duidelijk antworod op is.
Nog maar 1 dikke week!!!
Er staat toch ook gewoon een computer naast? Daar staat natuurlijk Windows op. En hoezo beamer? Waar zie jij een beamer of beamer scherm?PuDy schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:49:
[...]
Windows op de xbox360? (nog) niet dus.
Maar misschien gaat het plaatje alleen om te laten zien dat er een xbox360 staat, en hij gewoon zijn pc aan heeft staan + beamer.
Het plaatje is zeker vet fake. Check die gloed en die kartels om de Xbox360 heen...
de kleur van de xbox klopt niet, de belichting ervan klopt niet, ook lijkt het alsof hij iets is ingedrukt, en er zit een vage grijze waas omheen.
*stelt zijn monitor beter in*MaCe1337 schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:58:
[...]
de kleur van de xbox klopt niet, de belichting ervan klopt niet, ook lijkt het alsof hij iets is ingedrukt, en er zit een vage grijze waas omheen.
PSN: Leech1984
Ook Al is het fake over 4 uur niet meer.atmoz schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:54:
[...]
Er staat toch ook gewoon een computer naast? Daar staat natuurlijk Windows op. En hoezo beamer? Waar zie jij een beamer of beamer scherm?
Het plaatje is zeker vet fake. Check die gloed en die kartels om de Xbox360 heen...
http://pwp.netcabo.pt/joaomgcd/pgr1.jpg
http://pwp.netcabo.pt/joaomgcd/pgr2.jpg
http://pwp.netcabo.pt/joaomgcd/pgr3.jpg
http://pwp.netcabo.pt/joaomgcd/pgr4.jpg
http://pwp.netcabo.pt/joaomgcd/pgr5.jpg
http://pwp.netcabo.pt/joaomgcd/pgr6.jpg
En toen stond blowfish met zijn bek vol tanden,
(al gepost maar het kan duidelijker, en mag ook evidenter)
blowfish mag wel eens leren resizen
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 21-11-2005 21:08 ]
Maar goed waar hebben we het over, een plaatje? ophetonderwerp weer graag.
Anoniem: 86475
jup, stond erbij. Het had mooi geweest als via component ook de resoluties in te stellen waren. Heeft mijn 'Bravia' alle aansluitingen maar geen vgaAnoniem: 86475 schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:04:
Ik dacht laatst eens een screenhot gezien te hebben op internet waarop alle mogelijke in te stellen resoluties van de Xbox 360 te zien waren. Weet iemand of daar ook 1280x1024 bij stond?

Anoniem: 86475
Het is trouwens toch niet zo dat de beeldkwaliteit op een PC beeldscherm op een of andere manier minder is dan op een HDTV? Een zinnetje uit een artikel vindt ik namelijk een beetje vreemd:
Oftewel zij zien het nut niet in het gebruiken van een PC beeldscherm zodat je goedkoop van HD resoluties kunt genieten?This VGA cable also lets you connect to a computer monitor, even if the advantage of that is debatable with a console.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 86475 op 21-11-2005 20:19 ]
Anoniem: 133505
ik kan niet geloven dat dit echte ingame footage isBlowFish schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:02:
This is the shit!! en dat op een projector met 480p!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen stond blowfish met zijn bek vol tanden,![]()
![]()
(al gepost maar het kan duidelijker, en mag ook evidenter)
is dit echt
sure is , maar wel de photo mode, mar imo is at ingame, je kunt namelijk @ ieder moment e game stil zetten en een foto nemenAnoniem: 133505 schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:26:
[...]
ik kan niet geloven dat dit echte ingame footage is![]()
is dit echt?
Anoniem: 120616
Ben bang dat dat een stuk erger word op 1080i (1920x1080).. waarom moet nou juist DIT spel op 'lage' res draaien dammit..
vergeet niet dat de beamer die het 720p signaal van de xbox maar op 480p weergeeft, het is dus niet echt representatief voor de echte kwaliteit.Anoniem: 120616 schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:36:
hmm, die rand van die ruit hier, links aan de binnenkant, is behoorlijk jaggy, en de schaduw die ie werpt ook
Ben bang dat dat een stuk erger word op 1080i (1920x1080).. waarom moet nou juist DIT spel op 'lage' res draaien dammit..
Je hebt wel een Quicksearch bovenin je scherm staan waarmee je het direct had teruggevonden.PuDy schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:41:
[...]
O sorry, ik ben niet zo iemand die elke dag dit topic 10 keer checkt.
Doe ik dat? Ik zeg enkel dat je niet op je indrukken van de demopods moet uitgaan omdat die niet representatief is voor de final build, en onderbouw dat met behulp van tig sites die je vertellen dat ie er beter uitziet dan op de PC. Of een spel goed is is subjectief, of het zelfde spel er op het linker of rechter scherm beter uitziet al een stuk minder, en daarvoor is een review best bruikbaar.Maar als reden geven dat cod2 zeker goed is omdat de 'reviews' positief zijn maakt het toch geen topgame?
Doe ff normaal.ik zie je als een soort waakhond de xbox360 verdedigen tegen negatieve meningen.
Igg draai ik met m'n notebook via DVI op 720p al ontzettend mooi, zit hier nu echt te springen om dat ding.
[ Voor 3% gewijzigd door Boeiend op 21-11-2005 21:04 ]
Ben ik meens eens hoor. In jouw ogen is alles goed aan de X360, en elke negatief punt moet onder handen genomen worden en er een positieve draai aan geven.curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:57:
Doe ff normaal.
Want O zo geweldig vind iedereen de x360 nou ook weer niet. (niet dat dat jouw woorden zijn)
[ Voor 15% gewijzigd door Cabo op 21-11-2005 21:37 ]
Ik vond overigens dat King Kong behoorlijk traag draaide op de x360 (demopod) Ik hoop dat ze daar nog wel verandering in brengen (i know, beta), niet dat ik het spel koop, maar dat is meestal wel een voorbode voor de rest van de games. Want als je ziet hoe brak sommige games draaien op een PS2 dan, wil ik dat liever niet meemaken op m'n splinternieuwe x360
Component video is gewoon analoog hoorBoeiend schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:03:
Die shot van PGR3 op die beamer zijn zeer sweet, op dat forum zegt iemand dat ze van een X1 beamer zijn, ik heb hier een X2. Volgens mij is het enigste verschil is dat die van mij een sterkere lamp heeft en dat ik hem digitaal ga aansluiten (of is component video niet digitaal?).
Igg draai ik met m'n notebook via DVI op 720p al ontzettend mooi, zit hier nu echt te springen om dat ding.
zolang wij het maar geweldig vinden... Ik wel iigCaboman schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:36:
[...]
Ben ik meens eens hoor. In jouw ogen is alles goed aan de X360, en elke negatief punt moet onder handen genomen worden en er een positieve draai aan geven.
Want O zo geweldig vind iedereen de x360 nou ook weer niet. (niet dat dat jouw woorden zijn)
* cybermans starts to be an 360 evangelist
Exact, zul je mij ook niet op betrappen. Ik heb alleen helaas wel 21 jaar programmeerervaring aan boord waarmee ik heel veel nonsens die langskomt inhoudelijk af kan (en zal) maken. Je hebt mij echter ook nergens horen zeggen dat de PS3 en de Revolution slecht zijn. Hell, deze zomer wilde ik nog wachten op de PS3, zoals ik al eens gezegd heb. Maar afgezien van rootkits op andere gebieden heeft Sony het wmb compleet verbruid op de PS3, en zie ik ze realistisch niet voor april met een bak komen, en niet voor eind volgend jaar buiten Japan. Nintendo zet zichzelf met de Revolution compleet buiten spel, wat imho positief is: ipv het gevecht heads-on aan te gaan met 2 opponenten waar ze niet tegenop gewassen zijn cultiveren ze hun niche, wat ze met hun exclusives en franchises fantastisch kunnen. Voorlopig heeft de X360 de eerste ronde van de match al gewonnen gezien alle mediahype van het moment, en ik vermoed dat ze ronde 2 (hype 3 maanden vasthouden) ook nog wel gaat lukken. Ik vermoed dat Sony volgend jaar met een bak gaat komen die de hardwarematige competitie met de X360 aan kan, maar meer ook niet, en dan ook nog de MCE- en Xbox Live functionaliteit ontbeert. En daarmee komen ze dan toch echt een jaar te laat met te weinig imho.Caboman schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:36:
[...]
Anoniem: 133505
xbox 360 rulescybermans schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:55:
[...]
zolang wij het maar geweldig vinden... Ik wel iig
* cybermans starts to be an 360 evangelist
geen fake? want ik was al van plan een harmony aan te schaffen namelijk
ziet eruit als een harmony 525 alleen in een xbox jasje namelijk
[ Voor 11% gewijzigd door lowfi op 21-11-2005 22:14 ]
Omg
lowfi: de link komt van images.bestbuy.com, die posten geen fakes in hun shop
[ Voor 14% gewijzigd door curry684 op 21-11-2005 22:13 ]
En als ik daarmee van al die ab's af ben (6 nu) is het me dat wel waard
Maar ik zou hem ook voor tv, beamer, projector scherm, versterker, dvd speler etc gebruiken
Zie alleen niet waarom deze 30 dollar duurder zou moeten zijn dan de harmony 525 die er voor de rest hetzelfde uitziet behalve de kleur dan.
In case you're not familiar, Gears of War is an Xbox 360 exclusive title set to release sometime next year. In it you'll participate in squad-based combat that features an over the shoulder perspective and requires you to effectively use cover. Once under cover you'll be able to peek around corners or flick your weapon, be it a machine gun or shotgun, into the air behind you to blast at foes. Perhaps the best bit of impressions that we can give here is that GoW's framerate has been really smoothed over and the game looked much more polished. This time also marked the first that we got to see the title running on a plasmascreen TV, which was decidedly sharper than the main projection screen Microsoft was using to demo the game to the rest of the crowd.
According to Mr. Blezinsky, the levels in Gears of War will have "no ice, no lava, no dropships, and no lesbian squadmates." He went on to state that there would be plenty of Easter eggs in the game, that the health bar would take after the one in Call of Duty 2, and that the enemies in the game, known as Locusts, are not aliens, but rather denizens of the inside of the planet. It was also indicated by Mr. Blezinsky and those working with him that a sequel to Gears of War was highly likely.
Anoniem: 64887
Volgens jouw info ben je geboren op 20 maart 1978, dus ben je nu 27 jaar en je hebt al 21 jaar programmeer ervaring? Vertel!!!curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:04:
[...]
. Ik heb alleen helaas wel 21 jaar programmeerervaring aan boord waarmee ik heel veel nonsens die langskomt inhoudelijk af kan (en zal) maken. .
Anoniem: 114719
Je hebt helemaal gelijk dat de xbox360 naast de ps3 zo als voordeel heeft wat betreft mce en xboxlive.curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:04:
[...]
Exact, zul je mij ook niet op betrappen. Ik heb alleen helaas wel 21 jaar programmeerervaring aan boord waarmee ik heel veel nonsens die langskomt inhoudelijk af kan (en zal) maken. Je hebt mij echter ook nergens horen zeggen dat de PS3 en de Revolution slecht zijn. Hell, deze zomer wilde ik nog wachten op de PS3, zoals ik al eens gezegd heb. Maar afgezien van rootkits op andere gebieden heeft Sony het wmb compleet verbruid op de PS3, en zie ik ze realistisch niet voor april met een bak komen, en niet voor eind volgend jaar buiten Japan. Nintendo zet zichzelf met de Revolution compleet buiten spel, wat imho positief is: ipv het gevecht heads-on aan te gaan met 2 opponenten waar ze niet tegenop gewassen zijn cultiveren ze hun niche, wat ze met hun exclusives en franchises fantastisch kunnen. Voorlopig heeft de X360 de eerste ronde van de match al gewonnen gezien alle mediahype van het moment, en ik vermoed dat ze ronde 2 (hype 3 maanden vasthouden) ook nog wel gaat lukken. Ik vermoed dat Sony volgend jaar met een bak gaat komen die de hardwarematige competitie met de X360 aan kan, maar meer ook niet, en dan ook nog de MCE- en Xbox Live functionaliteit ontbeert. En daarmee komen ze dan toch echt een jaar te laat met te weinig imho.
We hebben bij de strijd tussen de ps2 en xbox al gezien dat kracht niet altijd even belangrijk is, op de ps2 komen games die er veel mooier uitzien dan games op de xbox.
Ik heb de 360 gepre-ordererd en heb sterk zitten twijfelen over de aanschaf maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de 360 omdat je toch behoorlijk wat krijgt voor 399 euro en ik weet nog met de xbox, toen kreeg ik van microsoft 2 gams en een joypad later nog extra.. dat vond ik toch heel erg mooi meegenomen.
Wat betreft de ps3, ik denk dat we gewoon moeten afwachten en kijken hoe zij het gaan doen, ps3 zal voor een bepaalde publiek toch altijd blijven rulen door de exclusive games die erop komen en tegen die tijd heb ik weer wat geld gespaard en koop ik er ook een ps3 bij
Ja ik ben in 1984 op m'n 6e begonnen op de Commodore 64, klopt exactAnoniem: 64887 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:27:
[...]
Volens jouw info ben je geboren op 20 maart 1978, dus ben je nu 27 jaar en je hebt al 21 jaar programmeer ervaring? Vertel!!!
Ow en Amerikanen overdrijven alles:
Consoles taken at gunpoint just hours ago; thief apprehended, consoles recovered.
A Stafford, Virginia, Electronics Boutique store was the scene of an armed robbery this morning. According to sources, the perpetrator made off with two Xbox 360 systems, forcing the store manager to hand them over at gunpoint.
Sources tell GameSpot the local police responded quickly, cordoned off the store, and immediately pursued the thief. The thief was apprehended shortly afterward.

Anoniem: 64887
Haha, ja ik herinner mij ook nog die tijd, de commodore 64 was net uit.curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:28:
[...]
Ja ik ben in 1984 op m'n 6e begonnen op de Commodore 64, klopt exact
In magazines vond je destijds een paar programmatjes die je kon over typen.
Poke dit en dat, maar dat had toch echt niet met programmeren te maken.
Maar goed, maakt ook niet uit.
Volgende week vrijdag genieten wij van de 360, en dat ondanks dat ik al 59 ben.
Echt grappige opmerkingen, heb wel altijd humor in dit topic.curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:04:
[...]
Hell, deze zomer wilde ik nog wachten op de PS3, zoals ik al eens gezegd heb. Maar afgezien van rootkits op andere gebieden heeft Sony het wmb compleet verbruid op de PS3, en zie ik ze realistisch niet voor april met een bak komen, en niet voor eind volgend jaar buiten Japan.
Voorlopig heeft de X360 de eerste ronde van de match al gewonnen gezien alle mediahype van het moment, en ik vermoed dat ze ronde 2 (hype 3 maanden vasthouden) ook nog wel gaat lukken. Ik vermoed dat Sony volgend jaar met een bak gaat komen die de hardwarematige competitie met de X360 aan kan, maar meer ook niet, en dan ook nog de MCE- en Xbox Live functionaliteit ontbeert. En daarmee komen ze dan toch echt een jaar te laat met te weinig imho.
Kameo is grafisch een mooi spel en echt een platformspel, dat meisje dat dan in een bal kan veranderen, dan weer in zo'n plant, en dan weer in zon ijsbeer achtig iets heeft ook wel iets geinigs
King kong was het leukste spel uit het rijtje, mooie graphics, en leuk om met van die dinos te vechten enzo.
En cod2 is gewoon niet meer dan een, naar mijn mening, slechte port van de pc. Afrader als je al een pc hebt. Ziet er eigenlijk ook niet eens zo denderend uit.
Eigenlijk vond ik de speelervaring overall tegenvallen, zeker geen console voor mij.
De graphics vond ik eigenlijk ook een beetje tegenvallen, als je een beetje een goede pc hebt ( 6800gt/7800gt(x) ) weet ik zeker dat je pc dezelfde graphics gemakkelijk kan renderen. Maar goed, dan is de videokaart alleen vaak al 300 euro, hier is het hele gebeuren
Neej, de xbox360 heeft mij nog zeker niet overtuigd, en zal wederom bij pc's blijven als het om games gaat. Na de nintendo64 nooit meer een console gehad, niets gemist.
DAMN!! Heb ik net die Harmony 525 gekocht
Ach ja. Hier zijn in ieder geval fotos van mijn opstelling. Foto's doen echter wat af aan hoe het er in het echt uit ziet vind ik.

Receiver + speler gaan een plankje naar beneden en de xbox360 komt op het bovenste plankje, echter is mijn scart kabel die nu naar m'n dvd loopt te kort. Achter de 360 komt dant een klein verhoginkje waar m'n ps2 en GCN op komen te staan. Tevens is de wandgoot in bestelling zodat je straks ook niets meer van die kabels ziet.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
http://www.logitech.com/i...CRID=2084,CONTENTID=11250curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:12:
[...]
OmgLinkje naar productinfo?
lowfi: de link komt van images.bestbuy.com, die posten geen fakes in hun shop
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Anoniem: 142179
Da's idd knap, en als die leeftijd niet zou kloppen zou je 21 jaar programmeerervaring optellen bij laten we zeggen een jaar of 18, kom je op bijna 40 en iemand die op die leeftijd zo hard bezig is met een 360... apartAnoniem: 64887 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:27:
[...]
Volgens jouw info ben je geboren op 20 maart 1978, dus ben je nu 27 jaar en je hebt al 21 jaar programmeer ervaring? Vertel!!!
Anoniem: 142179 schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:02:
[...]
Da's idd knap, en als die leeftijd niet zou kloppen zou je 21 jaar programmeerervaring optellen bij laten we zeggen een jaar of 18, kom je op bijna 40 en iemand die op die leeftijd zo hard bezig is met een 360... apart

curry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:28:
[...]
Anoniem: 142179
Jaja, programmeren op je 6e... geweldig verhaal ditcurry684 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:28:
[...]
Ow en Amerikanen overdrijven alles:
[...]

Die wireless controller, die werkt op batterijen, maar kan je daar nu gewoon standaard AA batterijen in doen?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
dacht het wel, er is ook een "play-n-charge" kit ofzo, hiermee kan je volgens mij de controller oplaadbaar maken.Phydomir schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:10:
Hoe het hier ffs eens ontopic.![]()
Die wireless controller, die werkt op batterijen, maar kan je daar nu gewoon standaard AA batterijen in doen?
Hmmz, maar dan kan ik beter een extra setje 2500mA batterijen kopen en die gebruiken...MaCe1337 schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:12:
[...]
dacht het wel, er is ook een "play-n-charge" kit ofzo, hiermee kan je volgens mij de controller oplaadbaar maken.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
DAMN! Ik dacht dat ik het goed voor elkaar haddadj schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:16:
Zo moet het er bij bij ongeveer uit komen te zien!!Hoezo voorpret!?
[afbeelding]
pfffftdadj schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:16:
[afbeelding]
ik mis 2 dingen....
een perfect draft gevuld met Jupiler en een magnetron voor de popcorn
Ziet et wel netjes uit als je dat straks zo hebt
Jupiler? da's Palmcybermans schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:21:
[...]
pfffft
ik mis 2 dingen....
een perfect draft gevuld met Jupiler en een magnetron voor de popcorn
Ziet et wel netjes uit als je dat straks zo hebt
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Anoniem: 142179 schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:05:
[...]
Jaja, programmeren op je 6e... geweldig verhaal dit
Twas BASIC hoor
dadj: lekkere setup
ik had op mn 6e ook een C64 en dan leer je heel snel kan ik je zeggen, heb ook mijn eigen spelletjes al gemaakt toen aan de hand van een boekAnoniem: 142179 schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:05:
[...]
Jaja, programmeren op je 6e... geweldig verhaal dit
kan aan mij liggen hoor, maar das gewoon een jpgje op zn rolgordijn, neem aan dat de xbox op je tv linksonder aangesloten wordtdadj schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:16:
[afbeelding]
[ Voor 38% gewijzigd door jaapstobbe op 21-11-2005 23:36 ]
Maar dan kan ik mooi op de plasma van me pa spelen, het is wel geen "echte" HDTV, maar 1024x512p
is wel 10x beter dan 720x576i (nouja 2,5283950617283950617283950617284x beter, maar who's counting
neuh, mn beamer doet HD en die tv is geen lcd, dus hij gaat op de beamer denk ik.jaapstobbe schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:34:
[...]
kan aan mij liggen hoor, maar das gewoon een jpgje op zn rolgordijn, neem aan dat de xbox op je tv linksonder aangesloten wordt

Hier cams uit Time Square
Lekker geluid die kef speakers.dadj schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:16:
[afbeelding]
Ja absoluut werelds geluid! De goedkopere kefs vond ik slecht klinken maar deze zijn

Vreugde dansje doet
pwndjaapstobbe schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:34:
[...]
[...]
kan aan mij liggen hoor, maar das gewoon een jpgje op zn rolgordijn, neem aan dat de xbox op je tv linksonder aangesloten wordt
Misschien onduidelijk maar ik zie er toch echt een projectiescherm in
jpg op rolgordijn

OWW dacht hij dat!? nee is idd een echt projectiescherm hoor! Die hangt daar echt al, evenals de beamer. hahaTr1gg3R schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 01:08:
[...]
pwnd![]()
Misschien onduidelijk maar ik zie er toch echt een projectiescherm in(en op het plafon de projector)
jpg op rolgordijn![]()
![]()
(wie weet "The Next Big Thing"
)
[ Voor 8% gewijzigd door dadj op 22-11-2005 01:11 ]
Ze moeten dat ding echt gaan verkopen, damn geilKoffiezuiper schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 00:55:
Xbox360 event in Alsmeer was zeer geslaagd en ik heb me zeker vermaakt, de hamburgers waren best binnen te houden. Verder was er qua games niets nieuws op de vloer, zoals ik al had verwacht. Maar eindelijk heb ik in alle rust een potje CoD, PGR3 en PDZ kunnen doen. Als kadotje kreeg iedereen de onderstaande faceplate
[afbeelding]
Vreugde dansje doet
PSN: KeaveXL
Anoniem: 155779
Anoniem: 108806
Was inderdaad lachen! * Anoniem: 108806 was er ook. Presentatie was wel dodelijk saai zeg... =/ Hoe dan ook, MS snapt nu echt hoe het werkt, goede avond- vreten en bier, veel beschikbare demokasten... alas, zoals gezegt, eigenlijk niets niets onder de zon. Wel even met de losse voeding geprutst.. ding is.. ja, toch aardig groot. Niet hinderlijk... Jammer dat die knulletjes niet met lastige vragen om konden gaan though... ( [rml][ Xbox] hoe het echt zit met de kabels..?[/rml] bijvoorbeeld) =P Toch, huld eaan MS- net event.Koffiezuiper schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 00:55:
Xbox360 event in Alsmeer was zeer geslaagd en ik heb me zeker vermaakt, de hamburgers waren best binnen te houden. Verder was er qua games niets nieuws op de vloer, zoals ik al had verwacht. Maar eindelijk heb ik in alle rust een potje CoD, PGR3 en PDZ kunnen doen. Als kadotje kreeg iedereen de onderstaande faceplate
[afbeelding]
Vreugde dansje doet
Was inderdaad weinig nieuws onder de zon. De presentatie, ach het was wel lachen dat die knaap van PU nog op het podium kwam, dacht al dat ik hem zag rondlopen voor het gebeuren en hij kwam me dus bekend voorAnoniem: 108806 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 01:39:
[...]
Was inderdaad lachen! * Koffiezuiper was er ook. Presentatie was wel dodelijk saai zeg... =/ Hoe dan ook, MS snapt nu echt hoe het werkt, goede avond- vreten en bier, veel beschikbare demokasten... alas, zoals gezegt, eigenlijk niets niets onder de zon. Wel even met de losse voeding geprutst.. ding is.. ja, toch aardig groot. Niet hinderlijk... Jammer dat die knulletjes niet met lastige vragen om konden gaan though... ( [rml][ Xbox] hoe het echt zit met de kabels..?[/rml] bijvoorbeeld) =P Toch, huld eaan MS- net event.
Wat ik mooi vond was dat je gewoon relaxed alles kon bekijken aangezien er echt ontzettend veel pods stonden. Zo weet ik voor mezelf dat CoD2 zeker op de launch of kort daarna ook hier komt.
Was trouwens ook een mooie locatie en makkelijk te vinden, altijd een pre
Anoniem: 84159
Ik heb zelf niet echt gegamed die avond, en ik vond dat frontje een beetje een rare goodie om te geven. Wij zeiden nog: "doe dan een exclusieve "I was there" front". Maar goed.
Het was wel gezellig, en ik zal vanavond even een linkje zetten naar wat foto's.
(nu alvast te downloaden op www.sprokkelhoutvsthomasjay.nl/xbox.zip maar dat is een zipje van 30/40 mb.)

De dag is nog lang daar dus hope for the best

Iedereen die zegt dat dit fake is moet ff de slaap uit zijn ogen beuken, kijk eens links onderin...kloon schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:15:
De usa people zijn al druk aant gamen
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, een PC!!! En wat kan een pc met een 360? Inderdaad!!! STREAMEN!!!!
WHOOHOO...

link:
http://www.gamespot.com/x...iew.html?autoplay=6140254
[ Voor 29% gewijzigd door BlowFish op 22-11-2005 08:23 ]
Anoniem: 43030
Hahaha, elke n00b ziet toch dat die xbox 360 op het 2e plaatje erin is gephotoshopt, en slecht ook nogJedi Geub schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:14:
Iedereen die zegt dat dit fake is moet ff de slaap uit zijn ogen beuken, kijk eens links onderin...
Jaja, een PC!!! En wat kan een pc met een 360? Inderdaad!!! STREAMEN!!!!
WHOOHOO...
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 22-11-2005 08:26 ]
idd, dat mensen dat niet zienAnoniem: 43030 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:25:
[...]
Hahaha, elke n00b ziet toch dat die xbox 360 op het 2e plaatje erin is gephotoshopt, en slecht ook nog

En nog van Kasavin ook, schonBlowFish schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:22:
Eindelijk een 'goede' review @ Gamespot Perfect Dark Zero - 9 ! Leuke overtuigende review, might just top me over the edge
link:
http://www.gamespot.com/x...iew.html?autoplay=6140254
Review 8.8 @ TeamXbox
Nieuwe multiplayer gametypes als free download
Ziet er zeker heel goed uit, maar dat plaatje heb je erin gesoept he?dadj schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:16:
[afbeelding]
Kan bijna niet dat het er zo uit ziet... Wel wat kwalieit van het beeld betreft (ik geloof wel dat je een HD beamer hebt) maar niet wat betreft het licht in de kamer. Dat is veel te licht om zo'n donkere plekken op het scherm te kunnen krijgen. Het zwart in de foto is even zwart als de rand van het beamerdoek. Dat kan helemaal niet. Of heb je ontzettend met je camera liggen kloten waardoor je kamer zo "fel" lijkt?
ff gelezen dat stukje op ign maar heel blij wordt ik er niet van. Nu zijn de gametypes nog gratis maar in de toekomst zal je er voor moeten gaan betalen. Dat vind ik eigenlijk een beetje debiel aangezien je ook al 60 euro oid voor het spel neerlegt. Maar goed als het like 2 euro is zal je mij niet hard horen klagen tenzij het er een boel zijn natuurlijkcurry684 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:03:
[...]
En nog van Kasavin ook, schon
Review 8.8 @ TeamXbox
Nieuwe multiplayer gametypes als free download
[ Voor 8% gewijzigd door cybermans op 22-11-2005 09:15 ]
Kan me voorstellen dat je er minder happy van wordt, aan de andere kant is het natuurlijk zo dat de mogelijkheid om kleine bedragen te vragen ook de mogelijkheid opent voor third parties om commercial-quality content te leveren, en bovendien Rare toestaat om een fatsoenlijk developer team erop te zetten ipv een goedkope stagiair bij wijze van spreken. Maar idd, dat zal hangen op of een map 2 of 5 euro kost, maar ik denk niet dat ze het aandurven om 10% van de originele aanschafprijs te vragen voor een mapcybermans schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:15:
[...]
ff gelezen dat stukje op ign maar heel blij wordt ik er niet van. Nu zijn de gametypes nog gratis maar in de toekomst zal je er voor moeten gaan betalen. Dat vind ik eigenlijk een beetje debiel aangezien je ook al 60 euro oid voor het spel neerlegt. Maar goed als het like 2 euro is zal je mij niet hard horen klagen tenzij het er een boel zijn natuurlijk
Anoniem: 75298 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:28:
weet iemand of de 360 een optische uitgang heeft?
curry684 schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:42:
En hoe sluit ik 'm dan aan op m'n monitor/TV/LCD/beamer/whatever?
De X360 heeft een generieke A/V uitgang waarop je een divers aantal kabels kunt aansluiten. Bij het Core System zit standaard een composiet kabel dus met SCART adapter, waardoor je hem op iedere TV aan kunt sluiten. Los verkrijgbaar en standaard bij de Premiumversie zit de HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen waarmee je beamers, LCD- en plasma-TV's kunt aansluiten. Voor aansluiting op een computermonitor heb je de los verkrijgbare VGA-bekabeling nodig. HDMI- en DVI-plugs zijn op dit moment nog niet ingepland maar komen wellicht wel op termijn beschikbaar.
Alle kabels bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid.
[ Voor 36% gewijzigd door curry684 op 22-11-2005 09:33 ]
Jep, inderdaad mijn fout.Je hebt wel een Quicksearch bovenin je scherm staan waarmee je het direct had teruggevonden.
Ik ga ook niet helemaal op de indrukken af van de demopods. Ik vind call of duty 2 sowieso al een statisch schietspel dat nog eens linear is ook. En ik ben trouwens niet iemand die gaat mieren neuken om een paar kartelrandjes, het viel mij gewoon op (wist dus niet dat het aan de demopods lag)Doe ik dat? Ik zeg enkel dat je niet op je indrukken van de demopods moet uitgaan omdat die niet representatief is voor de final build, en onderbouw dat met behulp van tig sites die je vertellen dat ie er beter uitziet dan op de PC. Of een spel goed is is subjectief, of het zelfde spel er op het linker of rechter scherm beter uitziet al een stuk minder, en daarvoor is een review best bruikbaar.
Ik ben de rust zelf. Het valt mij gewoon op dat je bijna op alle negatieve posts reageert, als een member bijvoorbeeld vertelt dat hij/zij de xbox niets vindt, ga jij het meteen lopen ontkrachten.. alsof iedereen meteen een fanboy is van nintendo/sony als ze de xbox360 niets vinden. Ik ben echt niet uit om je te pesten of een zinloze discussie met je aan te gaan. Zo komt het gewoon op mijn over, kijk al een tijdje mee met het topic, dat heeft niets met normaal doen te maken. Beetje kinderachtige opmerking.Doe ff normaal.
[ Voor 51% gewijzigd door Polycom op 22-11-2005 10:13 ]
ik volg dit topic al van het begin. haast alle negatieve posts die curry "ontkracht" klopten ook voor geen meter. Ik vindt het ook goed dat curry dat duidelijk maakt.PuDy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:05:
Ik ben de rust zelf. Het valt mij gewoon op dat je bijna op alle negatieve posts reageert, als een member bijvoorbeeld vertelt dat hij/zij de xbox niets vindt, ga jij het meteen lopen ontkrachten.. alsof iedereen meteen een fanboy is van nintendo/sony als ze de xbox360 niets vinden.
als we het over COD2 hebben er is al meerdere malen in dit topic gepost dat de demopod versie NIET de finale versie is!
laten we eerst wachten op user reviews van de final versie voordat iedereen kritiek er op begint te geven omdat ze de demopod versie hebben gespeelt
Ik heb ook nooit gezegd dat het erg is, maar als ik hem daarmee confronteer zegt hij dat ik even normaal moet doen, vind ik imho gewoon nergens op slaan.Black_Mage schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:23:
[...]
ik volg dit topic al van het begin. haast alle negatieve posts die curry "ontkracht" klopten ook voor geen meter. Ik vindt het ook goed dat curry dat duidelijk maakt.
als we het over COD2 hebben er is al meerdere malen in dit topic gepost dat de demopod versie NIET de finale versie is!
laten we eerst wachten op user reviews van de final versie voordat iedereen kritiek er op begint te geven omdat ze de demopod versie hebben gespeelt
-Heeft iemand trouwens al perfect dark zero gespeeld? Ik was op de n64 echt helemaal hooked aan het spel, zou graag willen weten wat rare er nu van gebakken heeft. (Staan maar een paar reviews op het net, komen niet echt goed op mij over (de reviews dan he))
[ Voor 19% gewijzigd door Polycom op 22-11-2005 10:36 ]
perfect dark 2? je bedoelt perfect dark zero toch?PuDy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:25:
[...]
Ik heb ook nooit gezegd dat het erg is, maar als ik hem daarmee confronteer zegt hij dat ik even normaal moet doen, vind ik imho gewoon nergens op slaan.
-Heeft iemand trouwens al perfect dark II gespeeld? Ik was op de n64 echt helemaal hooked aan het spel, zou graag willen weten wat rare er nu van gebakken heeft. (Staan maar een paar reviews op het net, komen niet echt goed op mij over (de reviews dan he))
Anoniem: 84159 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 07:21:
Ik heb zelf niet echt gegamed die avond, en ik vond dat frontje een beetje een rare goodie om te geven. Wij zeiden nog: "doe dan een exclusieve "I was there" front". Maar goed.
"We hebben een feestje voor je georganiseerd, je bier en eten betaald, en van 360's voor je neergezet. Weet je wat, hier nog een Faceplate als goodie, gratis"
Pff, faceplate, hadden jullie geen andere kunnen geven?
Battery Pack 14,95 en Play'n'Charge Kit 19,95 (bij de kit zit de kabel om op te laden evt tijdens het spelen)MaCe1337 schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:12:
[...]
dacht het wel, er is ook een "play-n-charge" kit ofzo, hiermee kan je volgens mij de controller oplaadbaar maken.
Inderdaad hulde, stuk beter dan de PSP presentatie en aardig wat groter uitgepakt dan de presentatie van ActivisionAnoniem: 108806 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 01:39:
[...]
Was inderdaad lachen! * NightHawk4 was er ook. Presentatie was wel dodelijk saai zeg... =/ Hoe dan ook, MS snapt nu echt hoe het werkt, goede avond- vreten en bier, veel beschikbare demokasten... alas, zoals gezegt, eigenlijk niets niets onder de zon. Wel even met de losse voeding geprutst.. ding is.. ja, toch aardig groot. Niet hinderlijk... Jammer dat die knulletjes niet met lastige vragen om konden gaan though... ( [rml][ Xbox] hoe het echt zit met de kabels..?[/rml] bijvoorbeeld) =P Toch, huld eaan MS- net event.
ik wil namelijk helemaal geen play & charge pack als het ff kan maar gewoon 2 battery packs zodat ik ze kan omwisselen.
Nee, volgens mij niet, maar dat hoeft ook niet. Als je op die manier wil spelen kan je beter een oplader en wat batterijen halen. De toegevoegde waarde is anders nihil.cybermans schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:14:
wat me nog niet helemaal duidelijk is: is er een manier om die battery packs te chargen zonder dat ze in je controller zitten?
ik wil namelijk helemaal geen play & charge pack als het ff kan maar gewoon 2 battery packs zodat ik ze kan omwisselen.
hoe wil je die battery packs dan opladen?cybermans schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:14:
wat me nog niet helemaal duidelijk is: is er een manier om die battery packs te chargen zonder dat ze in je controller zitten?
Hoe ik dan wil opladen: simpel, gewoon een laadstation waar je dat battery pack in klikt en dan gaatie opladen tottie vol is, battery in je controller leeg: ff omwisselen. Zo doet logitech het nu ook met de G7
je kan trouwens wel een apple mac Ipod aansluiten: http://www.joystiq.com/entry/1234000373068936/
De vijanden zijn helemaal erg, ze rennen / bewegen in slowmotion en bewegen totaal niet realistisch.
Verder ziet het er gewoon uit als een zeer standaard shooter waar er al zoveel van zijn, dus is er iemand die mij kan vertellen waarom dit spel nou zo geweldig is?
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Nee, we hebben namelijk nog geen 360Flyduck schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:31:
De vijanden zijn helemaal erg, ze rennen / bewegen in slowmotion en bewegen totaal niet realistisch.
Verder ziet het er gewoon uit als een zeer standaard shooter waar er al zoveel van zijn, dus is er iemand die mij kan vertellen waarom dit spel nou zo geweldig is?
Daarom noemt hij het ook voorpret.atmoz schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:11:
[...]
Ziet er zeker heel goed uit, maar dat plaatje heb je erin gesoept he?
dat van die ipod is bekend:P maar wil jij dan non-stop gamen ofzo? je legt hem neer aan het kabeltje om hem op te halen wanneer je niet speelt en als die opgeladen is kan je er iets van 40 uur mee gamen (rumble sterkte enzo weet ik niet)cybermans schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:19:
das kut. Hoelang zal het duren voordat een third party zoiets maakt
Hoe ik dan wil opladen: simpel, gewoon een laadstation waar je dat battery pack in klikt en dan gaatie opladen tottie vol is, battery in je controller leeg: ff omwisselen. Zo doet logitech het nu ook met de G7
je kan trouwens wel een apple mac Ipod aansluiten: http://www.joystiq.com/entry/1234000373068936/
ik weet ook niet de oplaadtijd.. ff zoeken op xbox.com
Ja ja is gephotoshopped, ik heb geflitst (met een goud reflector) en dan zou het beeld op het scherm inderdaad nauwelijks te zien zijn, verder nog wat met exposure en levels gepield in pshop o.a.atmoz schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:11:
[...]
Ziet er zeker heel goed uit, maar dat plaatje heb je erin gesoept he?
Kan bijna niet dat het er zo uit ziet... Wel wat kwalieit van het beeld betreft (ik geloof wel dat je een HD beamer hebt) maar niet wat betreft het licht in de kamer. Dat is veel te licht om zo'n donkere plekken op het scherm te kunnen krijgen. Het zwart in de foto is even zwart als de rand van het beamerdoek. Dat kan helemaal niet. Of heb je ontzettend met je camera liggen kloten waardoor je kamer zo "fel" lijkt?
Maarrrrr in een werkelijke setup had het best gekund door langer te belichten en het beeld op pauze te zetten, maar dan waren de lampjes enzo wel weer overbelicht geraakt.
dat is meestal niet zo geweldig goed voor accu's constant bijladen. Ik neem niet aan dat er namelijk li-ion meuk is gebruikt maar wel het goedkopere nimhXun schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:46:
[...]
dat van die ipod is bekend:P maar wil jij dan non-stop gamen ofzo? je legt hem neer aan het kabeltje om hem op te halen wanneer je niet speelt en als die opgeladen is kan je er iets van 40 uur mee gamen (rumble sterkte enzo weet ik niet)
ik weet ook niet de oplaadtijd.. ff zoeken op xbox.com
Dit topic is gesloten.