Over de grafische style valt niet te twisten, het is iets van "je vindt het mooi" of "je vindt het kak". Bij PDZ zit er niets tussenin, althans ik heb nooit echt iets anders gehoord. Of de normale Xbox dit kan? Nee lijkt me erg sterk, in ieder geval niet met zo'n framerate, effecten en characters op het scherm. De actie in het spel is gewoon geweldig, gisteravond een potje co-op gedaan en dat was dolle pretFlyduck schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:31:
Nou, ik heb net even de review van PDZ gekeken op Gamespot. Die reviewer heel enthousiast vertellen dat het allemaal zo mooi is en de beste shooter van het jaar. Ondertussen zit je dan naar de game te kijken, en ik vind het er echt NIET uit zien. Het had net zo goed op de oude XBOX kunnen draaien, ik had het zo geloofd.
De vijanden zijn helemaal erg, ze rennen / bewegen in slowmotion en bewegen totaal niet realistisch.
Verder ziet het er gewoon uit als een zeer standaard shooter waar er al zoveel van zijn, dus is er iemand die mij kan vertellen waarom dit spel nou zo geweldig is?
Ja hoor, hij stond op een ander platform op een vrij grote afstand van mij vandaan. En daar was hij dus ook al fijn bezig om wat gasten uit de lucht te schieten. De scenery van dat moment was gewoon een en al actie en hoe het grafisch eruit zag was ook gewoon fijn voor het oog.
Nog een ander klein puntje is de shotgun, wat een zalig ding. De animaties van je vijanden zijn soms erg leuk om te zien. Goed uitgevoerd en ze vliegen fijn weg als ze de volle lading krijgen