Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 14.764 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:11
Flyduck schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:31:
Nou, ik heb net even de review van PDZ gekeken op Gamespot. Die reviewer heel enthousiast vertellen dat het allemaal zo mooi is en de beste shooter van het jaar. Ondertussen zit je dan naar de game te kijken, en ik vind het er echt NIET uit zien. Het had net zo goed op de oude XBOX kunnen draaien, ik had het zo geloofd.

De vijanden zijn helemaal erg, ze rennen / bewegen in slowmotion en bewegen totaal niet realistisch.
Verder ziet het er gewoon uit als een zeer standaard shooter waar er al zoveel van zijn, dus is er iemand die mij kan vertellen waarom dit spel nou zo geweldig is?
Over de grafische style valt niet te twisten, het is iets van "je vindt het mooi" of "je vindt het kak". Bij PDZ zit er niets tussenin, althans ik heb nooit echt iets anders gehoord. Of de normale Xbox dit kan? Nee lijkt me erg sterk, in ieder geval niet met zo'n framerate, effecten en characters op het scherm. De actie in het spel is gewoon geweldig, gisteravond een potje co-op gedaan en dat was dolle pret :D :+ Het stukje wat vele mensen al noemen is het trainingslevel en dan het gedeelte waar je bij de raket komt 8) Zijn we daar aan het knallen, dikke explosies op het scherm en veel tegenstanders. Op een gegeven moment sta ik op een platform en zeg zo tegen me maat waar die was omdat dat ding al omhoog ging en ik werd omringd door vijanden met een soort van jetpack.

Ja hoor, hij stond op een ander platform op een vrij grote afstand van mij vandaan. En daar was hij dus ook al fijn bezig om wat gasten uit de lucht te schieten. De scenery van dat moment was gewoon een en al actie en hoe het grafisch eruit zag was ook gewoon fijn voor het oog.

Nog een ander klein puntje is de shotgun, wat een zalig ding. De animaties van je vijanden zijn soms erg leuk om te zien. Goed uitgevoerd en ze vliegen fijn weg als ze de volle lading krijgen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 23:10
Bij gamespot zijn ze toch iets minder enthausiast, maar meer overtuigended imo.

Zo is quake 4 voor xbox 360 "een slechte poort" ik quote: Als je een high-end pc hebt kun je hem beter daar op spelen, heb je een low-end pc dan wordt aangeraden om up-te-graden. nuff said, denk ik dan.

Zo zijn de textures zeer matig t.o.v de pc versie, en ook de framerate is zeer wisselvallig, all in all een heel slechte poort. denk dat deze conclusie makkelijk te trekken valt zonder het spel gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Flyduck schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:31:
Nou, ik heb net even de review van PDZ gekeken op Gamespot. Die reviewer heel enthousiast vertellen dat het allemaal zo mooi is en de beste shooter van het jaar. Ondertussen zit je dan naar de game te kijken, en ik vind het er echt NIET uit zien. Het had net zo goed op de oude XBOX kunnen draaien, ik had het zo geloofd.

De vijanden zijn helemaal erg, ze rennen / bewegen in slowmotion en bewegen totaal niet realistisch.
Verder ziet het er gewoon uit als een zeer standaard shooter waar er al zoveel van zijn, dus is er iemand die mij kan vertellen waarom dit spel nou zo geweldig is?
Ik ben het voor een gedeelte zeker met je eens. Hoewel het spel in deze vorm niet op een normale doos zou kunnen draaien, vind ik het ook geen next generation game. Maar aan de andere zijde. Tot op heden heb ik ook nog niet zoiets op een console gezien.

Wat we ook niet moeten vergeten is dat dit de 1e generatie games zijn, de games die later op de normale xdoos uitkwamen zijn gemiddeld genomen ook beter dan de eerste games die verkrijgbaar waren.

Ofwel, het zal allemaal wel goed komen met deze games en m.n. die nog gaan komen de komende jaren!

Wat me wel tegenviel is hoe de tegenstanders semi knullig welvliegen als je ze beschoten hebt. Dat vind ik nu niet de mooiste neervalactie ooit in een computergame. Verder valt me op uit de review van gamespot dat als je dicht bij tegenstanders komt het e.e.a. er niet superbest uitziet. En dat had je nu juist wel verwacht van een next gen console.

Ik wacht op meer m.n. gebruikersreviews en beoordeel m.n. op de komende maanden en komende games voordat ik daadwerkelijk instap. En die PS3 wil ik er tzt ook wel eens naast zien staan. Zonder vergelijking geen koop zeg ik altijd maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-06 21:26

mace

Sapere Aude

cybermans schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:56:
[...]

dat is meestal niet zo geweldig goed voor accu's constant bijladen. Ik neem niet aan dat er namelijk li-ion meuk is gebruikt maar wel het goedkopere nimh
Het is idd een nimh.

Je kan de accupacks los kopen, maar hoe je ze dan moet laden moet je dan maar ff uitvogelen. http://www.xbox.com/en-US...ox360rechargebatterypack/

Dit is de normale play&charge http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360playchargekit/
inclusief accu dus.

edit: die play & charge kit is 20 dollar, vaak kan je voor hetzelfde geld een goede snellader + 4 batterijen vinden van +-2200 mAh, ook een goede optie lijkt me. Ik zou zelf liever voor een play&charge gaan, maar das persoonlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door mace op 22-11-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
PuDy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:05:
Ik ben de rust zelf. Het valt mij gewoon op dat je bijna op alle negatieve posts reageert, als een member bijvoorbeeld vertelt dat hij/zij de xbox niets vindt, ga jij het meteen lopen ontkrachten..
En wat is daar mis mee? Kun je mij even aanwijzen waar ik dat ontkrachten zonder argumenten heb gedaan? Dat is nu discussieren: dat doe je op basis van objectieve argumenten. Als je het niet eens bent met die argumenten, dan moet je aangeven op basis van welke objectieve punten je het daar niet mee eens bent. Het hele punt van een klassieke fanboy is juist dat ie blind is voor argumenten en onbeargumenteerd gaat zitten roepen dat X helemaal kont schopt en over Y heen walst, en als je me daarop kunt betrappen heb je een punt als je me "een waakhond noemt die maar continu ageert als er iets slechts over z'n speeltje wordt gezegd." Maar tot nog toe heb noch jij noch Caboman een poging gedaan om m'n argumenten te ontkrachten en krijg ik enkel insinuaties terug dat ik een fanboy zou zijn. Nee sorry, dat is zonder onderbouwing een klassieke troll en ja, daar neem ik aanstoot aan.

Maar afgezien daarvan: neem een hijs van de vredespijp en gezellig ontopic verder over waarom de X360 helemaal kont gaat schoppen en over de PS3 heen walst, ik bedoel natuurlijk het bespreken van de release van de X360 en de launch games ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
vandaag is de releas in america. Dus we kunnnen zeer veel revieuws gaan verwachten :) komt goed uit want mn project op school gaat over de 360 :P prachtig toch dat hbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
DaannO schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:15:
vandaag is de releas in america. Dus we kunnnen zeer veel revieuws gaan verwachten :) komt goed uit want mn project op school gaat over de 360 :P prachtig toch dat hbo :)
Waar gaat dat project precies over dan? Klinkt wel intresant :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

Phydomir

Dennis

Waarom is die release nou niet gewoon overal gelijk. bah...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Alpha-sphere schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:25:
[...]

Waar gaat dat project precies over dan? Klinkt wel intresant :)
Het gaat over de marketing achter de 360. We moeten het op de markt zetten vor microsoft. Dus alle gevaren anneliseren, de concurentie de doelgroep etc etc. Echt een leuk project! Dit alles moet je dan in een net en goed rapport samenvatten en aan microsoft presenteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:26:
Waarom is die release nou niet gewoon overal gelijk. bah...
Uhuh!! 8)7

Heb er vorige week eentje besteld en kan niet wachten O-)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:47
DaannO schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:27:
[...]

Het gaat over de marketing achter de 360. We moeten het op de markt zetten vor microsoft. Dus alle gevaren anneliseren, de concurentie de doelgroep etc etc. Echt een leuk project! Dit alles moet je dan in een net en goed rapport samenvatten en aan microsoft presenteren. :)
begin maar eens met goed nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Had al een pre-order gedaan bij Dixons en moet zeggen dat mijn enthousiasme in de tussentijd is afgenomen. Komt voornamelijk omdat ik nog een tijdje met die 360 zit zonder dat ik er op kan spelen. Heb wel een 17" LCD monitor met vga aansluiting maar die kan de default res niet aan zonder te stretchen. Vraag me dan nog wel af of er dan balken bij kunnen zodat dat gecompenseerd wordt maar daar kom ik dus snel genoeg achter.

Nadat ik de 360 binnenheb toch een maandje of 3/4 doorsparen voor een hdtv. Dan is het toch best jammer om nu al een 360 te kopen omdat er in die tijd ook best prijsverlagingen of gewoon acties kunnen plaatsvinden. Maar de order nu cancellen gaat toch net iets te ver 8)7 :9

Straks naast een barebone pc'tje plaatsen in de woonkamer en voila een lekker knus multimediacentertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 53218 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:35:
Had al een pre-order gedaan bij Dixons en moet zeggen dat mijn enthousiasme in de tussentijd is afgenomen. Komt voornamelijk omdat ik nog een tijdje met die 360 zit zonder dat ik er op kan spelen. Heb wel een 17" LCD monitor met vga aansluiting maar die kan de default res niet aan zonder te stretchen. Vraag me dan nog wel af of er dan balken bij kunnen zodat dat gecompenseerd wordt maar daar kom ik dus snel genoeg achter.
Ach, als de verhalen echt kloppen, en er is een tekort, kan je hem wel voor 499,- slijten op marktplaats :)

Over dankbare mensen gesproken:

http://koopjes.marktplaat...T2pDhPHGDwvz8%2Fsyl1&df=1

Haha, zeldzaam, slechts 1 miljoen exemplaren van gemaakt :)

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 22-11-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:02
Anoniem: 53218 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:35:

Nadat ik de 360 binnenheb toch een maandje of 3/4 doorsparen voor een hdtv. Dan is het toch best jammer om nu al een 360 te kopen omdat er in die tijd ook best prijsverlagingen of gewoon acties kunnen plaatsvinden. Maar de order nu cancellen gaat toch net iets te ver 8)7 :9

Straks naast een barebone pc'tje plaatsen in de woonkamer en voila een lekker knus multimediacentertje
lol jij hier :P

Ik wacht sws ff... als gow uitkomt koop ik hem gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaapstobbe schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:32:
[...]

En dat op een HBO opleiding, waar gaan we heen in dit land... Wat zal het MBO dan wel niet zijn qua opleidingsniveau... ai ai kenniseconomie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 19:25

bAdmuTs

mAzE

Is er al iets bekend over het "tekort" aan boxen in de USA of valt het allemaal wel mee :?, want als er daar al een tekort is kunnen we er denk ik wel van uitgaan dat het hier nog erger wordt :(.

[ Voor 59% gewijzigd door bAdmuTs op 22-11-2005 13:03 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Zo, net even Condemend besteld bij GCshop.nl (voor slechts 55,00 ligt hij binnekort op de mat!)
Nog bedankt voor de tip Curry ;)

Kan niet wachten op de volgende generatie, te denken aan:

- Wolfenstein 3
- Halo 3
- SplinterCell 4
- Mass Effect

Dat worden volgens mij de echte knallers! :P

edit:
Oh ja sh*t en natuurlijk GoW :9

offtopic:
En mensen, loop elkaar niet zo af te maaien. Daar is deze topic niet voor bedoeld volgens mij. Laat elkaar lekker in zijn eigen waarde.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 22-11-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 05-06 20:11
PWM schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:43:
[...]

Ach, als de verhalen echt kloppen, en er is een tekort, kan je hem wel voor 499,- slijten op marktplaats :)

Zet hem dan op ebay, maak je tenminste meer kans om het te verkopen met een hogere prijs. Er zijn serieus ongeveer 1 miljoen exemplaren gemaakt? Dat is aardig wat, ging er vanuit dat er veel waren maar zoveel? Weet je toevallig of die faceplate later ook gewoon te koop is?

edit: En er is zeker een tekort met de xbox360 in USA. Overal lees ik over lange wachtrijen en maar een klein aantal systemen die ze maar kunnen leveren. Sommigen zullen dus teleurgesteld naar huis gaan. Hier zal het verhaal wel minder zijn qua wachtrijen maar een tekort, ja 100% zeker weten.

[ Voor 15% gewijzigd door Koffiezuiper op 22-11-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 157893 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:02:
Zo, net even Condemend besteld bij GCshop.nl (voor slechts 55,00 ligt hij binnekort op de mat!)
Nog bedankt voor de tip Curry ;)
:*
Kan niet wachten op de volgende generatie, te denken aan:
- Wolfenstein 3
- Halo 3
- SplinterCell 4
- Mass Effect
Vergeet Too Human en Gears of War niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Koffiezuiper schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:03:
[...]

Zet hem dan op ebay, maak je tenminste meer kans om het te verkopen met een hogere prijs. Er zijn serieus ongeveer 1 miljoen exemplaren gemaakt? Dat is aardig wat, ging er vanuit dat er veel waren maar zoveel? Weet je toevallig of die faceplate later ook gewoon te koop is?

edit: En er is zeker een tekort met de xbox360 in USA. Overal lees ik over lange wachtrijen en maar een klein aantal systemen die ze maar kunnen leveren. Sommigen zullen dus teleurgesteld naar huis gaan. Hier zal het verhaal wel minder zijn qua wachtrijen maar een tekort, ja 100% zeker weten.
ik heb ook op diverse boards gelezen dat er zeer weinig consoles beschikbaar zijn...

waar er 50 gepre-ordered zijn worden er maar 15 geleverd

*gaat nu al voor de FRS slapen*

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 07:10
Vraag me af of er een bedrijf zo slim is om in te springen op "door de klant zelf ontworpen" FacePlates... net als de postbank nu doet met z'n pinpasjes zeg maar... I would like one :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Hitmixer schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:11:
Vraag me af of er een bedrijf zo slim is om in te springen op "door de klant zelf ontworpen" FacePlates... net als de postbank nu doet met z'n pinpasjes zeg maar... I would like one :-)
alleen jammer dat je de rest van je xbox niet kan aanpassen...

een blauw frontje bij een witte xbox vind ik nie zo staan... heb liever dan 1 kleur

of een motiefje dat doorloopt over je xbox...

maar dat zullen ze wel gedaan hebben ivm hacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
Precies... Op het moment dat je je eigen faceplate kunt ontwerpen, dan hou je gewoon rekening met het feit dat de rest van dat ding wit is... mooie kleurovergangen van wit naar blauw ofzo... Ik wilde sowieso een overwegend witte, maar dan met wat met exclusievere logo's en creaties enzo... Is best een markt voor denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

leech1984 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:15:
[...]

alleen jammer dat je de rest van je xbox niet kan aanpassen...

een blauw frontje bij een witte xbox vind ik nie zo staan... heb liever dan 1 kleur

of een motiefje dat doorloopt over je xbox...

maar dat zullen ze wel gedaan hebben ivm hacken
Daar zullen binnenkort vast wel dingen op verzonnen worden. Denk bijvoorbeeld aan die stickers voor op je Xbox... Maar idd. Een complete andere kleur is natuurlijk beter dan alleen het frontje.

Effe wat anders: als ik bij GCshop.nl bestel, wanneer komen de spellen dan thuis? Want als ik die pas op 3/4 dec. krijg, dan kan ik op 2 dec. nog niet gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
curry684 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:13:
(...)
Maar tot nog toe heb noch jij noch Caboman een poging gedaan om m'n argumenten te ontkrachten en krijg ik enkel insinuaties terug dat ik een fanboy zou zijn. Nee sorry, dat is zonder onderbouwing een klassieke troll en ja, daar neem ik aanstoot aan.
Nou beetje minder mag wel denk ik. Ik bedoel, jij bedient je van prietpraat als 'ik heb 21 jaar programmeerervaring' en een heleboel 'ik denk (koffiedikargument)' en 'ik vermoed (glazenbolinterpretaties)' . Niets mis mee, maar veel meer dan schoudersophalen kan een lezer niet doen met dat soort 'argumentatie'.

En no offence, maar het komt een beetje lachwekkend over om te roepen dat je 21 jaar evaring in programmeren hebt terwijl je van '78 bent, ondanks dat je veel mensen in deze thread de baas zult zijn qua programmeerervaring en kunde. :) Verder zou het je sieren als je wat milder op kritiek zou reageren. Je voert zelf aan dat discussie je doel is, en dat is een nobel streven, maar daar komt niet zoveel van terecht als er slechts oog is voor de positive side of things.

Doe ermee wat je wilt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
waarom deleten jullie die onzin posts niet?

het wekt alleen maar irritatie op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ja ik 23 jaar ervaring dus luister alleen naar mij want ik weet meer!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:38
maar goed dat ik op 3 plaatsen een pre-order heb staan :)

maar dan nog, ik vrees t ergste... gelukkig woon ik vlakbij belgie en duitsland, dus altijd meer uitwegen mogelijk

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 19:47
lijkt wel een wijven-topic ineens

jongens die xboxen komen echt wel, ff rustig nou :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Want mensen met programmeerervaring weten alles van consoles en consolelaunches......?
(Ik heb juist een ander beeld van mensen die zoveel programmeren m.b.t. marketing en reacties van klanten/gebruikers....)

Goed, misschien nog wel leuk voor de mensen die nog aan het twijfelen zijn.
Hier een stuk van IGN (van de PlayStation redactie, dus tamelijke biased:)) waarom je nog even zou moeten wachten. Niet alle argumenten zijn even sterk, zeg ik alvast.
Artikel

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 23:10
yikes! Ik ben er bang voor dat ik straks ook voor de eplaza lig op 1 december.. hoezo on-hollands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 15:36
[...]
Maar tot nog toe heb noch jij noch Caboman een poging gedaan om m'n argumenten te ontkrachten en krijg ik enkel insinuaties terug dat ik een fanboy zou zijn. Nee sorry, dat is zonder onderbouwing een klassieke troll en ja, daar neem ik aanstoot aan.

Maar afgezien daarvan: neem een hijs van de vredespijp en gezellig ontopic verder over waarom de X360 helemaal kont gaat schoppen en over de PS3 heen walst, ik bedoel natuurlijk het bespreken van de release van de X360 en de launch games ;)
Wanneer je praat over hoe goed de X360 wel niet is, "hoef en wil" ik er geen uitspraak over doen.
Time will tell wat er van de x360 en de ps3 later van gaat komen, want volgens jouw heeft de x360 de eerste prijzen al in de wacht geslepen. Ik ga ook geen argumenten geven waarom de ps3 beter is, want dit is een x360 topic toch? Alleen jij bent wel degene die steeds het x360 vs PS3 aanwakkert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 16:16

TheVMaster

Moderator WOS
BlowFish schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:01:
[...]

yikes! Ik ben er bang voor dat ik straks ook voor de eplaza lig op 1 december.. hoezo on-hollands :P
Zijn er overigens winkels die 's nachts open gaan?? (ik heb hem bij de FRS gepreordered) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:38
TheVisionMaster schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:17:
[...]

Zijn er overigens winkels die 's nachts open gaan?? (ik heb hem bij de FRS gepreordered) :)
heb gehoord dat dixons een dergelijke actie zou gaan doen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
ik kwam gister te weten dat ik 2 december een rooster vrije dag heb. Prachtig! :p

Wat ik die dag ga doen, is de hele stad afstruinen voor een mooie x360. Mits ze die niet al bij de intertoys hebben, waar mijn pre-order kit vandaan komt.

Btw weten jullie toevallig hoe groot die doos is, ik moet nog ff een passende tas maken. :p

[ Voor 19% gewijzigd door dikki dik op 22-11-2005 14:30 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
Dat zou onderandere in Dixons groningen gebeuren inderdaad... maar ik heb uit ZEER ZEER ZEER betrouwbare bron dat dat niet meer gaat gebeuren (aangezien MS niet genoeg aan Dixons kan leveren en de verkopers dan na 0:10 uur "Nee" kunnen verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
misschien dat de media markt iets gaat doen?

daar zie ik ze wel voor aan eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 16:16

TheVMaster

Moderator WOS
Maar ehh..de FreeRecordShop dan?? (en dan speciaal ff die in Zwolle ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:59:
Want mensen met programmeerervaring weten alles van consoles en consolelaunches......?
(Ik heb juist een ander beeld van mensen die zoveel programmeren m.b.t. marketing en reacties van klanten/gebruikers....)

Goed, misschien nog wel leuk voor de mensen die nog aan het twijfelen zijn.
Hier een stuk van IGN (van de PlayStation redactie, dus tamelijke biased:)) waarom je nog even zou moeten wachten. Niet alle argumenten zijn even sterk, zeg ik alvast.
Artikel
En ik vind alle argumenten totaal niet sterk, zoeken naar redenen is ook een kunst. Twijfel is zonde van de tijd en je leven.

Let the games begin: die 360 wil ik wel zien, hoewel ik puur en alleen wacht op de PS3 om te zien hoe zich naast elkaar verhouden en wellicht een prijsvoordeel meepak. Maar niet om die slappe redenen die je keer op keer maar weer tegen komt, that's for sure!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 17:06

Phydomir

Dennis

Artikel
Als het 360 team tegen argumenten gaat geven haal je al die dingen zo onderuit. Meeste argumenten zijn puur gok werk.

Alleen reden 3 kan ik me wel in vinden: Reason #3: Stronger Japanese Developer Support
Dat heeft de x360 gewoon niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Phydomir schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:42:
[...]

Alleen reden 3 kan ik me wel in vinden: Reason #3: Stronger Japanese Developer Support
En dan is dat alleen echt essentieel voor succes in Japan. Ik bedoel, PDZ, Kameo, PGR3, Dead Rising, GoW, 99 Nights en Oblivion (okay, niet allemaal exclusives, maar toch) zijn niet Japans, en toch erg sterk.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
helaas voor jou maar in Japan zijn er behoorlijk wat titels voor de 360 in ontwikkeling
dev - spel

* Idea Factory – Geen titel
* Eidos – Geen titel
* Arc System Works - Actietitel
* Artdink – ‘Take the A Train X’
* SNK – King of Fighters Maximum Impact 2
* Capcom - Resident Evil 5, Dead Rising
* Kids Station - Geen titel
* Cavia - Geen titel
* Glef (sp?) - Geen titel
* Genki - Tokyo Extreme Racer
* Koei - Dynasty Warriors Special
* Konami - Winning 11, Rumble Rose XX, ‘Pro Yakyuu Spirits’
* Success - Operation Darkness, ZOOKEEPER
* Jaleco: Geen titel
* Square Enix: Final Fantasy XI
* Spike - Geen titel
* Sega - Chrome Hounds
* Taito - World Air Force
* D3 – ‘X, Oneechanbara X’
* Tecmo – Dead or Alive 4, DOA Xtreme Beachvolleyball 2, ‘Project Progressive’ (Ninja Gaiden 2?) DOA Code Cronus
* Tomy - Zoids
* Treasure - Geen titel
* Namco – Ridge Races 6, Frame City, ‘Nieuw RPG project’, ‘LOVE FOOTBALL’
* Hudson - Tengai Makyou ZIRIA
* Hamster - Geen titel
* Bandai - Z Gundam
* Banpresto - Super Robot Taisen
* From software - Enchant arM
* Frontier Groove - Geen titel
* MGS - Everyparty, Ninety Nine Nights
* Marvelous - Geen titel

Waar geen titel staat is dat de titel van het spel nog niet bekend was op 25 juli maar de developer wel heeft toegezegt bezig te zijn voor de 360

[ Voor 90% gewijzigd door cybermans op 22-11-2005 14:56 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 09-06 15:36
foutje

[ Voor 187% gewijzigd door Cabo op 22-11-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ubi = frans
EA = amerikaans

die lijst klopt dus voor geen meter.
zal wel publishers zijn die in Japan spellen op de markt gaan brengen.

sinds wanneer is dit een PS3 spam topic?

[ Voor 49% gewijzigd door cybermans op 22-11-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
FL!PNEUS schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:50:
[...]

En dan is dat alleen echt essentieel voor succes in Japan. Ik bedoel, PDZ, Kameo, PGR3, Dead Rising, GoW, 99 Nights en Oblivion (okay, niet allemaal exclusives, maar toch) zijn niet Japans, en toch erg sterk.
Heb je het nu over Dead Rising van het Japanse Capcom van Kenzo Tsujimoto en over Ninety Nine Nights van de 'legendarische designer' Tetsuya Mizuguchi, een Japanner in hart en nieren?

[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 22-11-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sodeju. Er is dus echt een flink tekort in de US :(

Maar goed dat ik mijn pre-order hebt, ziet er anders redelijk kansloos uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Een vriend van mij heeft een computerwinkel (daar heb ik hem dan ook besteld) en die meldde mij vandaag dat ze zouden worden geleverd op 28 november. Nu een beetje veel zagen en blijven zagen en ik kan de 28e al beginnen gamen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:42:
[...]

Als het 360 team tegen argumenten gaat geven haal je al die dingen zo onderuit. Meeste argumenten zijn puur gok werk.

Enige argumenten waar ik mij enigzins kan vinden zijn:
- 1080p resolutie geloof ik nog wel(dat ie dat 2x1080p kan renderen moet ik eerst nog zien) mn monitor ondersteund het :) (kan de X360 btw 1080p weergeven? :? ).
- en daarmee samenhangend, de BluRay speler (capaciteit denk ik)

Ik denk weet bijna zeker dat ie krachtiger wordt dan de X360. Klinkt ongefundeert maar ik verwacht niets anders van een console als ie pas een jaar later de markt op gaat.

Tot die tijd houdt mn X360 mij wel zoet/bezig. :Y) can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 08:44

Polycom

Poes van goud

[...]

En wat is daar mis mee? Kun je mij even aanwijzen waar ik dat ontkrachten zonder argumenten heb gedaan? Dat is nu discussieren: dat doe je op basis van objectieve argumenten. Als je het niet eens bent met die argumenten, dan moet je aangeven op basis van welke objectieve punten je het daar niet mee eens bent. Het hele punt van een klassieke fanboy is juist dat ie blind is voor argumenten en onbeargumenteerd gaat zitten roepen dat X helemaal kont schopt en over Y heen walst, en als je me daarop kunt betrappen heb je een punt als je me "een waakhond noemt die maar continu ageert als er iets slechts over z'n speeltje wordt gezegd." Maar tot nog toe heb noch jij noch Caboman een poging gedaan om m'n argumenten te ontkrachten en krijg ik enkel insinuaties terug dat ik een fanboy zou zijn. Nee sorry, dat is zonder onderbouwing een klassieke troll en ja, daar neem ik aanstoot aan.

hehe *paf-paf*
Ik moet nog wel even zeggen dat ik een neutraal iemand ben, maar ik heb wel mijn voorkeuren. Punt is gewoon dat jij mijn opmerking(en) anders interpeteer dan ik eigenlijk bedoel. Maar zoals je zelf al zegt. On-Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

ik heb de xbox360 nu voor het eerst bij de mediamarkt gezien en wat ik heel raar vond is dat het beeld heel hakelig was met kameo, en ik weet niet wat voor verbinding de xbox met het lcd monitor had maar ik vond de randen best kartelig.
verder was het wel mooi maar meer van mooi op een lage resolutie zoals 640x480. zonder AA.

het viel een klein beetje tegen maar................
1. hdtv maakt denk ik veeeel verschil!
2. beta producten...
3. eerste generatie spellen ...leuk maar word steeds maar beter.

als je ziet wat er nu nog uit de ps2 en xbox word geperst vind ik het heel netjes.
ik speel nu net soul calibur 3, god of war, Shadow of the Colossus op ps2 en prachtig gewoon!

ben benieuwd naar lauchday hierzo en of alles gelijk is uitverkocht.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 41070 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:13:
Een vriend van mij heeft een computerwinkel (daar heb ik hem dan ook besteld) en die meldde mij vandaag dat ze zouden worden geleverd op 28 november. Nu een beetje veel zagen en blijven zagen en ik kan de 28e al beginnen gamen :-)
Mijn Pre-order kit zaak heeft ook gezegd dat ik hem van de week waarschijnlijk wel kan oppikken. Ik zal om problemen te veroorzaken de naam er maar niet bij zetten O-)

P.s. PGR3 is on the Way _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 22-11-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 13-06 12:45
Gameshop Den Haag gaat op de nacht van 1 op 2 December open ben benieuwd of het druk gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 00:36
Phusebox schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:55:
[...]

maar goed dat ik op 3 plaatsen een pre-order heb staan :)

maar dan nog, ik vrees t ergste... gelukkig woon ik vlakbij belgie en duitsland, dus altijd meer uitwegen mogelijk
En jij denkt dat België je redding gaat zijn? Hier hebben ze nog nooit van een Xbox360 gehoord! :(
Anoniem: 41070 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:13:
Is dat een grote zaak of zo?
Hier bij MediaMarkt, Bart Smit, Fnac... heb ik zelfs nog geen postertje van de 360 zien hangen! :'(

[ Voor 38% gewijzigd door Fire69 op 22-11-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Hmmm als ik het zo hoor moet ik ook maar eens bij ePlaza gaan checken hoe hard zij die 2 december vasthouden :+

Alleen jammer als er nog geen games hier leverbaar zijn 8)7 Heeft iemand al ergens gespot waar de games al verstuurd of verkocht worden? Ik heb PDZ:CE bij Game247 gepreordered, en die mailden bij navraag doodleuk dat ze pas op 2 december versturen.... ja da's dus een dag te laat hier jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

curry684 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:12:
[...]

Heb je het nu over Dead Rising van het Japanse Capcom van Kenzo Tsujimoto en over Ninety Nine Nights van de 'legendarische designer' Tetsuya Mizuguchi, een Japanner in hart en nieren?
Oeps. Nou ja, ach, dat haalt dus ook het argument van dat artikel naar beneden :+.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:26:
Hmmm als ik het zo hoor moet ik ook maar eens bij ePlaza gaan checken hoe hard zij die 2 december vasthouden :+

Alleen jammer als er nog geen games hier leverbaar zijn 8)7 Heeft iemand al ergens gespot waar de games al verstuurd of verkocht worden? Ik heb PDZ:CE bij Game247 gepreordered, en die mailden bij navraag doodleuk dat ze pas op 2 december versturen.... ja da's dus een dag te laat hier jongens ;)
Met wat mazzel heb je PGR3 wat eerder dan 2 december. Volgens mij gaan de shops trouwens uitleveren op 1 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Digitizers schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:17:
[...]

Enige argumenten waar ik mij enigzins kan vinden zijn:
- 1080p resolutie geloof ik nog wel(dat ie dat 2x1080p kan renderen moet ik eerst nog zien) mn monitor ondersteund het :) (kan de X360 btw 1080p weergeven? :? ).
- en daarmee samenhangend, de BluRay speler (capaciteit denk ik)

Ik denk weet bijna zeker dat ie krachtiger wordt dan de X360. Klinkt ongefundeert maar ik verwacht niets anders van een console als ie pas een jaar later de markt op gaat.

Tot die tijd houdt mn X360 mij wel zoet/bezig. :Y) can't wait!
M.n. dat 1080p verhaal, als je dat als sterk argument ziet...
Praktisch alle LCD tv's die er op dit moment zijn, geven een resolutie die niet verder gaat dan grofweg 1280x720 of 1388x786 of iets dergelijks. 1080i wordt door sommigen ondersteunt, maar het 1080p verhaal is ver, heel ver weg. De vraag is ook of je verder wilt moeten gaan dan 720p op korte of middellange termijn. Gezien dat de PC gamers resolutie veelal rond 720p ligt en jaren heeft gelegen en dit nu op de consolemarkt normaal wordt, is dat 1080p verhaal weer eens zo'n investering die z'n voordeel niet gaat opleveren.

Je moet ook reëel blijven met investeren in power. De TV die je daarvoor nodig hebt, heb je daar het prijskaartje ook al voor bekeken? Of laten we zeggen 2 x zo'n TV aangezien je die 2 x 1080p interessant vindt?

Capaciteit van media, de meeste games komen op de huidige Single Layer DVD's veelal geeneens boven de 2 tot 3 GB uit (terwijl er 4,7 GB op dat schijfje kan) laat staan Dual Layer met 8,5 GB.
Daarnaast is er tzt te upgraden naar een HD-DVD voor de 360 mocht dat nodig zijn. Blue Ray heeft geen standaard, er zijn een paar kampen van grote spelers, dus als jij je geld wilt gokken op iets wat geen 100% bestaansrecht heeft, be my guest!

Ik investeer liever in een apparaat wat niet pretendeert de beste specs te hebben die je nooit en te nimmer gebruikt, maar liever specs die me op dit moment en de komende jaren zoet houden. Tegen de tijd dat de specs die jij noemt belangrijk worden, is je console alweer verouderd en wil je een nieuwe, jammer dat het ding dan met die totaal onzinnige vooruitstrevendheid alweer op de vuilnisberg komt te liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Negeer m'n post hierboven dan maar :9~ :9~

2 stuks onderweg? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:29:
[...]

Negeer m'n post hierboven dan maar :9~ :9~

2 stuks onderweg? O-)
Schijnt dat ik die aan iemand heb beloofd, maar aan wie toch ook alweer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Fire69 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:26:
[...]

Is dat een grote zaak of zo?
Hier bij MediaMarkt, Bart Smit, Fnac... heb ik zelfs nog geen postertje van de 360 zien hangen! :'(
Nope een eenmanszaak waarvan ik dan ook liever naam niet zeg (kwesite van zeker te zijn dat ik de mijne heb op den 28e)

Maar hoe dan ook ik kan mij onmogelijk voorstellen dat fnac of mediamarkt zonder gaan zitten. Destijds als xbox uitkwam ook zo een hype. Dan ben ik smiddags naar fnac gegaan en daar stonden er wel 50. Ik kon dus kiezen ik denk voor xbox360 juist hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

[quote]Fire69 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:26:
[...]

En jij denkt dat België je redding gaat zijn? Hier hebben ze nog nooit van een Xbox360 gehoord! :(

ja in belgie staan nog nergens 360 demostands...
de meeste gamemania winkels krijgen ze deze week.
net gehoord dat ik ZEKER een 360 heb bij de launch (in GM), eind sept besteld
MAAR, wie niet heeft besteld (en dan nog moest je goed op tijd zijn), zal met lege handen terug thuis komen want ze zijn allemaal uitverkocht...

heel mss kan je nog een core versie krijgen , maar wie wil die ? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 18:10
Anoniem: 41070 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:33:
[...]

Nope een eenmanszaak waarvan ik dan ook liever naam niet zeg (kwesite van zeker te zijn dat ik de mijne heb op den 28e)

Maar hoe dan ook ik kan mij onmogelijk voorstellen dat fnac of mediamarkt zonder gaan zitten. Destijds als xbox uitkwam ook zo een hype. Dan ben ik smiddags naar fnac gegaan en daar stonden er wel 50. Ik kon dus kiezen ik denk voor xbox360 juist hetzelfde...
Dan zou ik voor de gein eens de Amerikaanse release verhalen eens gaan lezen. Grootste aantal bij een vestiging van WallMart die ik heb kunnen zien was 50 stuks waarvan 20 premium en 30 cores. Er schijnen zich in de VS de vreemdste taferelen voor de winkels af te spelen met mensen die in augustus hebben besteld en nog geen console hebben. Persoonlijk verwacht ik mijn 360 dit jaar niet meer. Heb halverwege oktober gepre-ordered en toen waren de pre-order kits al op :(

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ligt het aan mij of heeft Microsoft vooral op de Cores gegokt? Overal lees je dat ze vooral Cores hebben en een minder aantal Premiums. Ik denk dat juist de "freaks" vooral voor de premium gaan. Juist die mensen gaan in de rij staan.
Voorzichtige stap van MS? Of een goed doordachte keuze?
Misschien dat het kostentechnisch verantwoorder was om meer cores maken voor de launch?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik had trouwens verwacht dat Sony nog net voor de launch zou gaan komen met PS3 nieuws om de 360 dwars te zitten. Aangezien ze dit niet gedaan hebben, ben ik bang voor Sony dat ze dus echt nog niets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*zucht* wat een paniek weer allemaal zeg. Wordt er op den duur een beetje moe van :X

Er is ook nog meer in het leven hoor dudes, tenminste bij mij wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 157893 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:48:
*zucht* wat een paniek weer allemaal zeg. Wordt er op den duur een beetje moe van :X

Je komt ook in een 360 topic, daar wil men graag over de 360 praten. Het is niet zo dat iedereen hier de hele dag alleen aan de 360 denkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Chocovla schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:41:
[...]

Dan zou ik voor de gein eens de Amerikaanse release verhalen eens gaan lezen. Grootste aantal bij een vestiging van WallMart die ik heb kunnen zien was 50 stuks waarvan 20 premium en 30 cores. Er schijnen zich in de VS de vreemdste taferelen voor de winkels af te spelen met mensen die in augustus hebben besteld en nog geen console hebben. Persoonlijk verwacht ik mijn 360 dit jaar niet meer. Heb halverwege oktober gepre-ordered en toen waren de pre-order kits al op :(
Ik zou er niet zo rauwig om zijn. Ik heb vanmiddag de reviews op gamespot door zitten kijken van de 360 spellen en dat geeft bij mij niet de drang om zo ding meteen te halen. Het word in toekomst ongetwijfeld beter maar nu vallen de lauch titels tegen. In mij optiek heeft de 360 dat wel nodig willen ze voor de release van PS3 zo veel mogelijk markt aandeel pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

PWM schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:28:
[...]

Met wat mazzel heb je PGR3 wat eerder dan 2 december. Volgens mij gaan de shops trouwens uitleveren op 1 december.
Dus als ik bij GCShop.nl bestel, dan komen de spellen toch op 2 december bij mij aan?
Ik zou dit graag zeker weten, anders koop ik de spellen gewoon bij Dixons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 157893 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:48:

Dude, ben je nou gamer of niet? Het is de eerste next-gen console (sorta) Het is niet iets dat elke week gebeurt (more like eens in de 5 jaar)

Ik ga gewoon 3 dagen van tevoren even langs de gameshop, wedden dat ik nog een 360 weet te ronselen :z (waarschijnlijk heeft ie em dan al wel)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:47:
Ik had trouwens verwacht dat Sony nog net voor de launch zou gaan komen met PS3 nieuws om de 360 dwars te zitten. Aangezien ze dit niet gedaan hebben, ben ik bang voor Sony dat ze dus echt nog niets hebben.
Ze hebben wel 'stomtoevallig' 2 weken geleden een nieuwe reclamecampagne voor de PS2 gelanceerd die echt in ieder primetime reclameblok op TV langskomt zo ongeveer. Maar idd, ik had ook wat meer grof geschut verwacht of misschien zelfs gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

zo, ff wat op teamxbox forums gelezen

niet zoveel intressant te melden (tja het blijven amerikanen) , uitegenomen

*sommige toestellen krijgen vlug warm
*je hebt toch blijkbaar echt een hdtv nodig (of pc monitor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:51:
[...]

Dus als ik bij GCShop.nl bestel, dan komen de spellen toch op 2 december bij mij aan?
Ik zou dit graag zeker weten, anders koop ik de spellen gewoon bij Dixons...
Mailtje van Game247:
Goedendag,

Als antwoord op uw vraag bij de bestelling:

De spellen komen ook per 2 december uit en kunnen dus ook per 2 december geleverd worden

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw klantenservice medewerker: [...knip...]
Game247 Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
gta liberty city stories kwam vandaag uit.
op GI.biz roept een of andere sony dude: PS3 halverwege 2006 voor tussen de 300 en 400 euro
dus sony doet er wel wat tegen.
Niet dat dit genoeg is denk ik. MS heeft toch wel het gadget gehalte even hoog gehouden door niet teveel te leveren zodat je er iig even mee kan pimpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Artikel
Het antwoord van IGN's Xbox redactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Hallo mensen, ben vandaag bij een gameshop geweest die de xbox360 heeft staan en heb de demo disk even gechecked en vind hem grafisch toch heel erg tegenvallen.

ik heb kameo, call of duty2 en king kong gespeeld en goed gekeken naar de kwaliteit enz en had verwacht dat ie toch wat haartjes overeind deed staan maar dat hebben ze bij mij niet gedaan.. niet eentje zelfs.

Dus ik ga mijn pre order cancellen.

Dit is mijn eigen mening en hiermee is het niet mijn bedoeling andere mensen over te halen de xbox360 niet te nemen maar voor mij nu juist niet de juiste tijd om er eentje te nemen.. ze moeten mij nog overhalen en ik denk dat ze dat bij de 2de batch games gaan doen.

ik zeg er wel bij dat ik project gotham 3 niet gezien heb (alleen een filmpje) maar ik ga geen 400 euro uitgeven speciaal voor project gotham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

mensen mensen, RELAX! Is dit amerika?
Ik kan ook niet meer wachten daarnietvan, maar julie zitten mekaar alleen op te naaien...
Ik heb geen pre-order kit, maar kga volgende week wel heel de week de winkels in de gaten houden, en ik kan me niet voorstellen dat ik misgrijp. We moeten ook rekening houden dat op dit soort forums "de freaks" komen. De meeste (casual) gamers kijken de kat nog uit de boom, hier is een klijn percentage van alle gamers.
Bij meerdere consoles is dit verhaal het geval geweest en tot nu toe was op dag 1, ooggies open genoeg.

Ik heb trouwens net mijn pc aan me le26m51b gehangen een wat 720p game trailers bekeken. :9 :9
De twijfels die ik had an LCD zijn kompleet weg. Ik heb lang getwijfeld over een lcd door al die sed verhalen etc... Maar nu ik daadwerkelijk 720p materiaal heb gezien kan ik alleen maar zeggen:
Als je het geld er voor over heb, kopen!!! :)

Had ik de 360 maar eindelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Shiver23 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:46:
Ligt het aan mij of heeft Microsoft vooral op de Cores gegokt? Overal lees je dat ze vooral Cores hebben en een minder aantal Premiums. Ik denk dat juist de "freaks" vooral voor de premium gaan. Juist die mensen gaan in de rij staan.
Voorzichtige stap van MS? Of een goed doordachte keuze?
Misschien dat het kostentechnisch verantwoorder was om meer cores maken voor de launch?
Wat ik denk dat ms hiermee probeerd te bereiken is extra geld binnen halen. Stel je eens voor dat je nog zou moeten wachten tot kerst. Je krijgt de keuze om te wachten of je pre-order pakket terug te brengen en een core te pakken. Reken maar dat er genoeg zijn die dat laatste doen. Als je bedenkt dat iedereen het pakket voor 400 haalt, simpelweg omdat je daar alles met fikse korting krijgt op de spullen die je toch al wilde halen. En ms weet dit hoor, dat zien ze wel aan de hoeveelheid reserveringen. Alleen een harde schijf is al 100 euro, wireless controller en een afstandsbediening er nog bij dat gaat al flink over de prijs van een premium heen. Maar genoeg mensen zullen het extra geld er wel voor over hebben en daar mikt ms op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:02:
Ik heb geen pre-order kit, maar kga volgende week wel heel de week de winkels in de gaten houden, en ik kan me niet voorstellen dat ik misgrijp.
Neem gewoon voor 40 euro die van laptopper over :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

:) ik ben bang dat als hij toch geleverd wordt hier, dus als ik hem stiekem niet annuleer, dat ik hem niet meer wegdoe :) of over een paar weken :)

dus alles is mogelijk.

ik kan hem natuurlijk ook gewoon kopen en dan op marktplaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

curry684 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:14:
[...]

Neem gewoon voor 40 euro die van laptopper over :Y)
Ik heb een nóg beter idee, laptopper koopt de 360 gewoon, en dan zet PROT zn schoentje wel neer. Goed idee SINT laptopper? :*)
Maar serieus, ik ik heb alleen al uit principe geen pre-order kit genomen omdat ik het eigenlijk een beetje belachelijk vindt. Maar dat is MIJN mening hé.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
PWM schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:43:
[...]

Even testen hoeveel mensen ervoor willen geven en een advertentie plaatsen dat je 'm gelijk op 2 dec alweer doorverkoop vanwege geldgebrek ofzo? :P

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Alpha-sphere schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:31:
[...]

Even testen hoeveel mensen ervoor willen geven en een advertentie plaatsen dat je 'm gelijk op 2 dec alweer doorverkoop vanwege geldgebrek ofzo? :P
$550 in de VS iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-06 14:18
Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:02:
Hallo mensen, ben vandaag bij een gameshop geweest die de xbox360 heeft staan en heb de demo disk even gechecked en vind hem grafisch toch heel erg tegenvallen.

ik heb kameo, call of duty2 en king kong gespeeld en goed gekeken naar de kwaliteit enz en had verwacht dat ie toch wat haartjes overeind deed staan maar dat hebben ze bij mij niet gedaan.. niet eentje zelfs.

Dus ik ga mijn pre order cancellen.

Dit is mijn eigen mening en hiermee is het niet mijn bedoeling andere mensen over te halen de xbox360 niet te nemen maar voor mij nu juist niet de juiste tijd om er eentje te nemen.. ze moeten mij nog overhalen en ik denk dat ze dat bij de 2de batch games gaan doen.

ik zeg er wel bij dat ik project gotham 3 niet gezien heb (alleen een filmpje) maar ik ga geen 400 euro uitgeven speciaal voor project gotham.
vergeet niet dat die demo games oude(beta) en niet afgewerkte games zijn

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Waarom zou je de Xbox 360 kopen om vervolgens gelijk weer door te verkopen op Marktplaats? Je maakt eerder verlies lijkt mij (of je moet geluk hebben bij een noob).

[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 22-11-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superfly04
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
Dat ligt een beetje aan de beschikbaarheid lijkt mij,

ik ben persoonlijk nog niet zo overtuigt dat ik er per direct 1 moet hebben, maar er zijn vast mensen die dat wil zijn en heb koste wat kost moeten hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
MadCatz heeft trouwens ook een steering wheel in z'n X360 assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 11-06 18:05
Ok ik heb een beetje research gedaan naar de home entertainment aspect van de xbox 360 (omdat ze dat zo pushen) en ik heb een paar onzekerheden:

1)Hoewel de WIFI adapter schijnbaar via USB aangesloten wordt zit je vast aan Microsoft's eigen WIFI netwerk adapter a la $99 of xx euro? Of is het mogelijk om gewoon een goedkopere adapter te halen en die erin te prikken?

2)films streamen gaat alleen via een windows MCE 2005 pc, nite met een windows xp pro pc en het wifi netwerk? Dus voor vrijwel 90+% is dit niet mogelijk.. Is dit marketingtechnisch om de MCE te promoten, ik verwachte als home entertainment hub dat dit juist een overtuigend aanschaf argument was geweest.

3)het doet DVD's en mp3s enzo maar als je toch je mp3's al hebt en je toevallig in de woonkamer zit kan je standaard DVD speler ook wel MP3cds aan lijkt me.. Ja je kan playlists maken en het album artwork (die OF niet van jou is, OF je al in de kast hebt liggen) bekijken, maar is dit dan zo groot gebruiksgemak?

Dus vanuit mijn niet-hardcore techuser standpunt vervangt het mijn DVD speler, want het doet het iets beter met de muziek cds. Je kan het waarschijnlijk makkelijker aansluiten op je hifi stereo met de kabels of home cinema zodat je in ieder geval geen brak geluid hebt. HD DVD output is leuk maar gebeurd softwarematig en de gemiddelde koper heeft nog geen HD-tv.

Dit is zeg maar wat ik er van maak als semi-leek maar wel geinterresseerde, kijk ik nou met een verkeerde bril naar de XBOX? :) Please enlighten me.

Owja ik vergeet het hele online gebeuren, dat heb ik dus gemist met de Cube enzo :-) dat spreekt me wel aan, geen kritiek op.

[ Voor 5% gewijzigd door Justice op 22-11-2005 16:55 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
nou... weinig positieve verhalen uit de states

veel mensen werden opgescheept met de Core editions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
mensen: ik heb een vraag, als ze xbox 360 native usb-poorten heeft(blijkbaar wel,toch?) kan ik daar niet een gewoon pc stuur op aansluiten?

overigens ziet dat stuur er wel vreed uit!

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jaapstobbe schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:32:
[...]

offtopic:
Krijg je ervan als je te weinig tijd hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
dat mce verhaal is idd waar.
Alleen als je straks windows vista krijgt kan je vanaf elke vista versie streamen naar je 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Justice schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:52:
1)Hoewel de WIFI adapter schijnbaar via USB aangesloten wordt zit je vast aan Microsoft's eigen WIFI netwerk adapter a la $99 of xx euro? Of is het mogelijk om gewoon een goedkopere adapter te halen en die erin te prikken?
Er zit een ethernetpoort op, daar kun je ook gewoon zelf een WLAN bridge op aansluiten die connect aan je eigen WiFi netwerk. Via USB zit je voorlopig vast aan die van MS, ik heb nog geen WiFi adapter van third parties gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Justice schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:52:
2)films streamen gaat alleen via een windows MCE 2005 pc, nite met een windows xp pro pc en het wifi netwerk? Dus voor vrijwel 90+% is dit niet mogelijk.. Is dit marketingtechnisch om de MCE te promoten, ik verwachte als home entertainment hub dat dit juist een overtuigend aanschaf argument was geweest.
Voorlopig kun je alleen films streamen met MCE2005. Volgend jaar komt Windows Vista uit en Windows Vista Home Premium en Windows Vista Ultimate zullen allebei Media Center functionaliteit bevatten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een fijn artikeltje :?

http://blogcritics.org/archives/2005/11/10/010230.php

edit:
Lees vooral de laatste 2 comments even door.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 22-11-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
jah,wat kan mij het schelen dat de marketing voor de 360 slecht zou verlopen(wat dus niet waar is,we kennen microsoft nu inmiddels toch wel?dat van die reclame spotjes is al helemaal stiere mest,want IEDEREEN zelfs mijn ma heeft wel iets over de 360 gehoort ;) )

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:16:
:) ik ben bang dat als hij toch geleverd wordt hier, dus als ik hem stiekem niet annuleer, dat ik hem niet meer wegdoe :) of over een paar weken :)

dus alles is mogelijk.

Schijnbaar volg je het topic niet, waaruit je zou kunnen opmaken dat het stom is om alleen op de eerste games af te gaan. En al helemaal op de kwaliteit van de beta's die op de pods draaien. Zoals hier al vaker is gezegd.....

Bij vrijwel alle spellen wordt nog maar 1 van de drie cores gebruikt. Daarnaast zijn ze nog behoorlijk gerushed, wat de efficientie van het spel ook niet ten goede komt.

En als je dan toch van plan bent hem te halen, zou ik als ik jou was toch nog even wachten tot de volgende bats aan spelen beschikbaar komt en dan je oordeel pas vellen.

edit:
offtopic:
sorry hoor, kon het niet laten om hier niet op te reageren, omdat het zo enorm naief is.

[ Voor 7% gewijzigd door dikki dik op 22-11-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Hitmixer schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:29:
Dat zou onderandere in Dixons groningen gebeuren inderdaad... maar ik heb uit ZEER ZEER ZEER betrouwbare bron dat dat niet meer gaat gebeuren (aangezien MS niet genoeg aan Dixons kan leveren en de verkopers dan na 0:10 uur "Nee" kunnen verkopen).
Hoe kom je aan die wijze worden dat ms er weinig leverd aan dixons. B) B) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:41

Rival24

I'll Be Back

Als je er een MCE-pc in je netwerk hangt decodeert die dan eigenlijk de videobestanden of doet de x360 dat. Als dat laatste geldt dan is het heel interessant om er een brakke oude pc aan te hangen die alleen maar als een soort fileserver dient.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.