'Ijscoman, ijscoman, vertel ons een verhaal, vertel ons een verhaal .... Nee, ik verkoop alleen ijs'
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Nieuw TopicHoezo is SG bugged?quote:Farting Bob schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:30:
Begint die imperial set quest nu bij blacksmithing 250, of 270? 250 Lijkt me logischer. Ik zit op 241, ben lvl 52 .... maar daluk heeft het al geen zin meer als ik beter vind in hogere levels. Of BS uberhaupt dan nog zin heeft, want het meeste wat je vindt is beter dan wat je kunt maken. Imperial suit ziet er wel strak uit, alleen allejezus veel thorium verzamelen, maar ja, het komt niet voor niets. Helaas is Searing GOrge voor mij bugged, welke omgevingen kan ik het beste terecht voor thorium?
quote:ReSoUrCe schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:53:
Heeft er hier iemand last van schokken ingame? Ik las net dat MS 2 patches heeft gerelease; die ik heb installed; en nu krijg ik ingame om de 5-8 seconden schokkerige beelden door.
Ik heb er erg veel last van
Het is bij mij trouwens elke keer als er iemand doodgaat (mob of pvp maakt niet uit), je kan je wel voorstellen hoe AV erbij mij uitziet, en dat terwijl ik daar nu bezig ben exalted te worden
Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850
Thorium kom je regelmatig tegen in alle lvl 50+ gebieden. Volgens mij beginnen die quests pas op lvl 60quote:Farting Bob schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:30:
Begint die imperial set quest nu bij blacksmithing 250, of 270? 250 Lijkt me logischer. Ik zit op 241, ben lvl 52 .... maar daluk heeft het al geen zin meer als ik beter vind in hogere levels. Of BS uberhaupt dan nog zin heeft, want het meeste wat je vindt is beter dan wat je kunt maken. Imperial suit ziet er wel strak uit, alleen allejezus veel thorium verzamelen, maar ja, het komt niet voor niets. Helaas is Searing GOrge voor mij bugged, welke omgevingen kan ik het beste terecht voor thorium?
quote:Hydra schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:22:
Sorry, maar je beschreef het niet in simpele bewoordingen. Je hebt gewoon geen enchanting, weet het niet, en had beter gewoon niet kunnen reageren want je post bevatte geen nuttige info
Sorry makker, maar hier moet ik je even corrigeren mijn main heeft wel degelijk enchanting/disenchanting, dus ik weet waar ik het over heb. Dat mijn post wat vaag is doet niet terzake het gaat gewoon om het idee.. Ik weet namelijk ook wel dat uit een low LvL blue item een small of Large Glimmering Shard komt en uit High LvL item een Large Brilliant Shard.
Dus niet te snel conclusies trekken, zou ik zeggen
Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360
Ga er maar niet verder mee in discussie, anders geeft ie jou straks ook nog de schuld als ie weer een OW krijgtquote:Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:41:
[...]
Sorry makker, maar hier moet ik je even corrigeren mijn main heeft wel degelijk enchanting/disenchanting, dus ik weet waar ik het over heb. Dat mijn post wat vaag is doet niet terzake het gaat gewoon om het idee.. Ik weet namelijk ook wel dat uit een low LvL blue item een small of Large Glimmering Shard komt en uit High LvL item een Large Brilliant Shard.
Dus niet te snel conclusies trekken, zou ik zeggen
Unoobu-Bunt.
quote:Hydra schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:22:
[...]
Nee hoor. Epics gaan in de expansion Nexus Crystals opleveren i.p.v. shards, en dat is gewoon door Blizzard bevestigd. Ik neem aan dat epics dan wel minder zeldzaam worden, want anders worden die enchants echt belachelijk duur.
Dagje MC en je hebt er weer genoeg lijkt me.
lolquote:HTT-Thalan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:54:
[...]
Ga er maar niet verder mee in discussie, anders geeft ie jou straks ook nog de schuld als ie weer een OW krijgt
Gimbooze wijzigde dit bericht 10-11-2005 14:58 (25%)
quote:Gimbooze schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:56:
[...]
wou net zeggen
wij doen nog niet zo erg lang MC, maar Felshard genoeg
Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.
quote:Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:41:
Sorry makker, maar hier moet ik je even corrigeren mijn main heeft wel degelijk enchanting/disenchanting, dus ik weet waar ik het over heb. Dat mijn post wat vaag is doet niet terzake het gaat gewoon om het idee..
Meh. Als je inderdaad enchanting hebt, meldt dat weapons dusts opleveren en armours 'het andere', vind ik het wel jammer dat je niet even de moeite neemt een fatsoenlijk antwoord te schrijven. Persoonlijk vind ik het wel zo netjes iemand die weinig van het spel weet een gedegen antwoord te geven. Maargoed, that's just me
quote:HTT-Thalan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:54:
Ga er maar niet verder mee in discussie, anders geeft ie jou straks ook nog de schuld als ie weer een OW krijgt
Zijn jouw 30 dagen nou nog niet afgelopen?
Meh. Onze raidalliance doet raggy al, maar heeft MC nog niet echt op farmstatus. En gezien de demand van die crystals (LBS brengen nu al reteveel op terwijl iedereen die kan krijgen) ben ik bang dat de prijzen behoorlijk hoog zullen zijn. Aan de andere kant kan als die cap eenmaal verhoogd is elke guild MC doen. MC wordt (helaas) gewoon wat UBRS nu is.quote:Gimbooze schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:56:
Hydra wijzigde dit bericht 10-11-2005 15:31 (23%)
Terr wijzigde dit bericht 10-11-2005 19:17 (76%)
Frostmane : RaseriaN : LvL 80 Human Rogue :: Nageeth : LvL 80 Human Death Knight :: Wiebel : LvL70 Human Priest ::
quote:
Voor mij is dat zo, niet voor iedereen
Check maar eens de post voor graphical errors in het support forum. My paladin 'Khorin' heeft daar ook wat over gepost, maar ik zag dat meer mensen er last van hadden. Ik heb namelijk in geen enkel ander gebied last ervan, maar daar loopt mijn spel gewoon vast, en kan er daarna niet meer inloggen. Ik had iets van 4 keer daar last van, 2 keer moest Blizzard Support mijn karakter terugzetten naar IF. Dus daar kom ik niet meer.
'Ijscoman, ijscoman, vertel ons een verhaal, vertel ons een verhaal .... Nee, ik verkoop alleen ijs'
Reg. datum: 31 augustus 2005
Eh? Is de logische volgorde niet MC-farmstatus (hatelijk woord tbh) en dan Ragnaros (en eens je Ragnaros 1 keer hebt lukt et de volgende keer ook wel). Althans was zo in mijn guild.quote:Meh. Onze raidalliance doet raggy al, maar heeft MC nog niet echt op farmstatus. En gezien de demand van die crystals (LBS brengen nu al reteveel op terwijl iedereen die kan krijgen) ben ik bang dat de prijzen behoorlijk hoog zullen zijn. Aan de andere kant kan als die cap eenmaal verhoogd is elke guild MC doen. MC wordt (helaas) gewoon wat UBRS nu is.
Einzelgänger wijzigde dit bericht 10-11-2005 15:43 (47%)
quote:Zijn er meer wow Linux gebruikers en zo ja wat is jullie ervaring van WoW onder linux?
Ik speel het afwisselend in linux/windows, het is iets trager in linux (ik gebruik de opengl switch maar direct3d doet het tegenwoordig ook prima) maar dat komt ws omdat de opengl support van blizzard niet super is, ik merk er iig weinig van
Draait bij mij iig out-of-the-box met wine (en ook cedega als je perse geld kwijt wilt zijn), alleen t geluid was wat verneukt (wine en cedega 4.3), is echter fixbaar (google
Het is iig een stuk stabieler dan op windows (2a3 crashes per 6 uur en geen op linux)
het enige wat irritant is is dat het na een patch soms niet meer werkt (al heb ik dat alleen van 1.5 naar 1.6 gehad en daarna niet meer)
blouweKip wijzigde dit bericht 10-11-2005 15:51 (9%)
"War does not determine who's right - only who is left"
Misschien dat ze zo vaak wipenquote:Einzelgänger schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:41:
Eh? Is de logische volgorde niet MC-farmstatus (hatelijk woord tbh) en dan Ragnaros (en eens je Ragnaros 1 keer hebt lukt et de volgende keer ook wel). Althans was zo in mijn guild.
Reg. datum: 31 augustus 2005
quote:blouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:50:
Het is iig een stuk stabieler dan op windows (2a3 crashes per 6 uur en geen op linux)
Oh het aloude "linux is stabieler dan windows" argument uit de tijd van win98 en me. Volgens mij moet je je pc eens scannen op virussen/spyware. Of mischien eens overschakelen op 2k/XP. 95 is namelijk al een beetje outdated.
Ah, 'k snap wat je bedoelt. Mja, ben m'n hunter ook best beu (uit guild gezet voor inactivity ^^).quote:Misschien dat ze zo vaak wipen Ik ga pas weer aan MC beginnen als ik m'n priest op 60 heb (met m'n priest dus). Ben m'n Hunter een beetje zat. Wat ik bedoel is dat ze MC runnen voor de items, en er dus erg weinig gedisenchant wordt. De MT heeft genoeg FR gear om Raggy te tanken. Ik was er niet bij maar ik weet dat
Ik vroeg me af welke site dat ookalweer was waar je kon zien voor elke class welke items je goed kon gebruiken uit welke instance. Weet iemand welke site dat is? ik heb de hele TS door zitten zoeken maar t niet daar gevonden, sorry als ik scheel ben
bedankt
WoW is hier bij mij nog nooit gecrashed behalve die keer dat ik brak geheugen had. Dus wat mij betreft kan het niet stabieler lopenquote:blouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:50:
www.thottbot.orgquote:Sander1991 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:23:
Hee mensen,
Ik vroeg me af welke site dat ookalweer was waar je kon zien voor elke class welke items je goed kon gebruiken uit welke instance. Weet iemand welke site dat is? ik heb de hele TS door zitten zoeken maar t niet daar gevonden, sorry als ik scheel ben![]()
bedankt
Reg. datum: 16 december 2003
quote:Sander1991 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:23:
Hee mensen,
Ik vroeg me af welke site dat ookalweer was waar je kon zien voor elke class welke items je goed kon gebruiken uit welke instance. Weet iemand welke site dat is? ik heb de hele TS door zitten zoeken maar t niet daar gevonden, sorry als ik scheel ben![]()
bedankt
quote:
Tijs_a wijzigde dit bericht 10-11-2005 16:47 (48%)
quote:Sander1991 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:23:
Hee mensen,
bedankt
Zie startpost de volgende keer, maar hier zijn er 2.
www.thotbott.com
wow.allakhazam.com
Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360
Reg. datum: 29 september 2004
quote:blouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:50:Het is iig een stuk stabieler dan op windows (2a3 crashes per 6 uur en geen op linux)
leuk, flamebait
Misschien eens je windows installatie fatsoenlijk doen .. ik heb zelfs op standaard geinstaleerde windows XP (gewoon volgende volgende .. dummy mode + drivers en daarna WoW install in dummy mode) nooit crashes!
en dan kan ik <ALT><-tabben en zoveel IE schermpjes open hebben als ik maar wil
HAP
quote:vighor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:58:
Misschien eens je windows installatie fatsoenlijk doen .. ik heb zelfs op standaard geinstaleerde windows XP (gewoon volgende volgende .. dummy mode + drivers en daarna WoW install in dummy mode) nooit crashes!
Idem. In de zomer wel crashes gehad, maar dat kwam omdat de koeling in m'n systeem niet goed zat. Kaart naast m'n videokaart een slotje verplaatst en 't werkt als een tiet. WoW is IMHO een van de stabielere spellen die'k gespeeld heb.
Bovendien; als er fouten in een spel zitten crashed 't ook wel als je het onder linux draait. En zo'n emu eromheen maakt het ook niet echt sneller/stabieler
Wat flauw. Wat maakt het uit als je weinig actief bent? Of zit je huidige char in een andere guild?quote:Einzelgänger schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:23:
Ah, 'k snap wat je bedoelt. Mja, ben m'n hunter ook best beu (uit guild gezet voor inactivity ^^).
Hydra wijzigde dit bericht 10-11-2005 17:03 (20%)
Denk toch echt dat ie deze site bedoeld; http://www.wow-loot.com/quote:Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:51:
[...]
Zie startpost de volgende keer, maar hier zijn er 2.![]()
www.thotbott.com
wow.allakhazam.com
Bulligan, Hooligan@Kazzak || Juzamdjinn, Holygan@Stormrage
quote:
leuk, flamebait![]()
naja, het was iig niet als een flamebait bedoeld maar meer als een vasstelling
meerdere reinstalls van windows/wow gedaan, verschillende videodrivers geprobeerd (al mag het daar niet aan liggen) en mn enige geinstalleerde applicatie is wow, toch crasht het nog regelmatig (zowel wow als windows), mem goed en onder linux nooit problemen, zal ongetwijfeld bij anders mensen goed werken maar bij mij niet dus
quote:Bovendien; als er fouten in een spel zitten crashed 't ook wel als je het onder linux draait. En zo'n emu eromheen maakt het ook niet echt sneller/stabieler
Idd, doet mij ook meer vermoeden dat het probleem bij windows ligt, maar ja, feit is dat het irri is als je net bezig bent met jeklik en je crashed er 2x achter elkaar uit
Maar ja, das wel weer genoeg off-topic
blouweKip wijzigde dit bericht 10-11-2005 17:38 (19%)
"War does not determine who's right - only who is left"
Helemaal als er queues zijnquote:blouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:36:
Idd, doet mij ook meer vermoeden dat het probleem bij windows ligt, maar ja, feit is dat het irri is als je net bezig bent met jeklik en je crashed er 2x achter elkaar uit
Maar ja, das wel weer genoeg off-topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.