Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.397 views sinds 30-01-2008

• Farting Bob
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-06-2011

Farting Bob

Have a rotten day

Crowmeister schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:26:
Hmm ben ik malle henkie of duurt dat patchen voor 1 klein patchje wel heeeel erg lang?
Duurt wel heel erg lang, wil niet automatisch zeggen dat jij dan niet malle Henkie bent natuurlijk ;).

'Ijscoman, ijscoman, vertel ons een verhaal, vertel ons een verhaal .... Nee, ik verkoop alleen ijs'

• Spetsnaz
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Hebben meer mensen er last van dat het gemiddelde niveau zo triest laag is op pvp servers?
Ik speel normaal op een pve server met mijn main in een raiding guild.
Ik wilde is ervaring hoe het is op een pvp server dus daar heb ik een alt gemaakt maar ik heb het gevoel alsof er alleen maar kleine kinderen van 12 jaar op die server spelen, ze lopen te schelden en te yellen overal de hele tijd in general en in grote steden en het lijkt wel alsof niemand er een zin engels kan schrijven zonder minimaal 10 fouten te maken.

Op mijn pve server zijn de meeste mensen veel vriendelijker en meer volwassen, over het algemeen kan iedereen fatsoenlijk engels, zie je bijna niemand schelden of yellen en worden dingen netjes gevraagd als ze iets van je willen.

Is iedere pvp server zo of heb ik gewoon een verkeerde pvp server gekozen?

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01-12 10:20
Mito schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:56:
Hebben meer mensen er last van dat het gemiddelde niveau zo triest laag is op pvp servers?
Ik wilde is ervaring hoe het is op een pvp server dus daar heb ik een alt gemaakt maar ik heb het gevoel alsof er alleen maar kleine kinderen van 12 jaar op die server spelen, ze lopen te schelden en te yellen overal de hele tijd in general en in grote steden en het lijkt wel alsof niemand er een zin engels kan schrijven zonder minimaal 10 fouten te maken.

Op mijn pve server zijn de meeste mensen veel vriendelijker en meer volwassen, over het algemeen kan iedereen fatsoenlijk engels, zie je bijna niemand schelden of yellen en worden dingen netjes gevraagd als ze iets van je willen.

Welke server? en side? bij ons (bloodscalp) is het iig niet zo

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Raffuhl
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14-03-2016
bij ons op de server wordt er alleen op de forums geflamed en in-game gespit. Daarnaast zijn er weinig van dat soort dingen aan de hand. Keep in mind dat er veel verwende kids zijn met ouders met een CC.

• Azqi
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

KNIP

Nou heb precies hetzelfde ervaren op Deathwing PVP, nadat ik van Doomhammer PVE kwam.

Denk dat het gemiddelde leeftijdsniveau lager ligt. In ieder geval mentaal. :P

Het niveau Engels is prima trouwens.

[Voor 6% gewijzigd door Azqi op 16-11-2005 12:02]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:34
Nogal suf trouwens dat een level 60 rogue z'n lockpicking niet getrained heeft. Welk nut heb je dan :)
Ik ben lvl 50 en ik zit op 115 :) Moet maar eens naar de Wetlands gaan om daar wat te oefenen...

Dit is een stomme vraag, maar ik zit op een server die helemaal vol zit (Silvermoon). Twee vrienden van me gaan ook WoW spelen, maar zijn dus op Shadowsong begonnen. Nu wil ik natuurlijk het liefst mijn karakter verhuizen naar die server, maar is dit mogelijk?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 30-11 22:14

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik heb PVP en PVE gespeelt, speel nu RP-PVP en mijn ervaring is dat je overal retarded people hebt. fact is gewoon dat PVP servers veel drukker zijn dan PVE, zodoende stijgt het aantal drollen ook. Maar op PVE zag ik ze ook en ook op mijn RP-PVP server vindt je in general chats hopeloze lui.

"Oooh Jeroen!"

• Spetsnaz
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:57:
[...]

Welke server? en side? bij ons (bloodscalp) is het iig niet zo
pve server = shadowsong
pvp server = dragonmaw
Beide bij alliance.

• RaseriaN
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01-12 16:12

RaseriaN

So much choices..

Mito schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:03:
[...]

pve server = shadowsong
pvp server = dragonmaw
Beide bij alliance.
Zit je op Dragonmaw? Daar is het retard gehalte soms best wel hoog ja, maar ik denk dat je er net een verkeerde dag uit hebt gekozen :)
Welke naam / class btw? :)

• Puc van S.
Mito schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:03:
[...]

pve server = shadowsong
pvp server = dragonmaw
Beide bij alliance.
Ah blame Jarnotjuh en RasariaN ;)

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Raffuhl schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:30:
[...]

Heej dat klopt niet he. Het is toch een insta-pyro :)

Ik ben toch nog steeds pro-frost. Dat komt waarschijnlijk omdat ik nog steeds veel UBRS en nu dus ook MC run. Maar daarnaast kan ik toch beter overleven in PvP en zowat iedereen irriteren met slows :)
ja hijs instant, maar SCT logged em nog wel :P

mja, ik vind beide prima, reden waarom ik nog fire ben is omdat ik voornamelijk +fire dmg gear hebt, als ik meer frost of generic dmg gear vind ga ik respeccen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Raffuhl
ah cool, ik heb vrijwel alleen crit gear. Daarnaast +dmg to spells, dus voor mij maakt het niet echt uit. Ik heb wel epic gloves met +fire damage, maar daar zijn de stats ook goed van. Toch frost :)

• Spetsnaz
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:04:
[...]

Zit je op Dragonmaw? Daar is het retard gehalte soms best wel hoog ja, maar ik denk dat je er net een verkeerde dag uit hebt gekozen :)
Welke naam / class btw? :)
Op dragonmaw een lvl 16 priest (Mitox).
Maar ik weet niet of ik ermee door ga spelen, kan best wel wat hebben maar als ik mensen de hele tijd ruzie zie maken en zie schelden op elkaar in general word ik er ook niet echt vrolijk meer van.

• Puc van S.
Mito schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:12:
[...]

Maar ik weet niet of ik ermee door ga spelen, kan best wel wat hebben maar als ik mensen de hele tijd ruzie zie maken en zie schelden op elkaar in general word ik er ook niet echt vrolijk meer van.
Handige oplossing: zet general uit :p (doen veel mensen btw hoor ;))

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Mito schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:12:
[...]

Trust me, end game is het allemaal veel beter onderling :) Veel gezelligheid en ook op de realmforums.. zelfs Alliance / Horde gaat vrij goed op het forum :p

• Spetsnaz
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:14:
[...]

Trust me, end game is het allemaal veel beter onderling :) Veel gezelligheid en ook op de realmforums.. zelfs Alliance / Horde gaat vrij goed op het forum :p
End game is leuk ja met een leuke guild, ben op shadowsong bezig in bwl tegen Vael, knap lastig daar.
Maar ik verwacht niet dat ik end game ga doen met me priest want daar speel ik alleen zaterdag mee, de rest van de week ben ik aan het raiden op shadowsong. :P

• Magnoon
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 20:36
Kaap schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:37:
[...]
Ik zal het spellen: N-E-E
WAT-EEN-KUTZOOI!

• addictive
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:28
Zoneseek schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:21:
Als mage heb je ook een leuke anti-bedelaar truuk. Zeg dat ie poen krijgt, invite hem in je groep en zeg dat ie je eerst even moet helpen met iemand summonen. Dan maak je een portal naar UC of TB of zo en zeg je klik ff om te helpen summonen.

Weg probleem :)
haha :D Die is mooi!

* addictive gaat de patches maar eens inhalen :)

MickBenjamins.com | Twitter

• Bokkie
  • Niet online
Magetellica

hij heb er nog 2, staan ergens in General ('Nothing Else Shatters' and 'Until it Sheeps')
Enter Shaman

Say your prayers little Mage
don't forget, my son
He can beat everyone
He'll Shock you in, with a grin
Throw u in the bin
When the Shaman comes

He'll Beat you with one eye open
Putting his totems right
Exit the fight
Or feel his Might
Take my hand
Off to make some food again

Something's wrong, with these fights
Fury procs all night
But Blizz says "It's all right"

Can't use sheep, that'd be dire
Course i can't use Fire!
All those things will backfire

He'll Beat you with one eye open
Putting his totems right
Exit the fight
Or feel his Might
Take my hand

Now when I try to use my sheep
I Pray the lord he won't Shock me deep
But then I die... gimme a break!
Pray to Blizz my class re-make

(A thundering voice came from above)

[Blizzard]
Hush little Mage, don't say a word
and never mind that he can Purge
He's just a beast, he should be fed,
So make him water, Make him bread!
[/Blizzard]

Exit the fight
Or feel his Might
Our Pain is Grand

Exit the fight
Out of Sight
Take my hand
^^

• Routed
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 25-11 14:27
Gisteravond weer Ony gedaan, gaat steeds beter.
Om 21.15 konden we de instance in omdat toen de raid timer verliep, om 21.45 waren we de loot aan het verdelen, was maar 1 dode. Dat er na de verdeling van de loot 10+ doden hebben door wat whelps die nog ff gepulled werden is typische Disorder :)

Wederom een netherwind crown (hebben nu 4 kills 4 crowns).
Helaas had ik al teveel dkp uitgegeven aan een dagger uit MC (sorcerous oid) en een offhand bij Ony waardoor ik dus niet aan de beurt was (maar de volgende is voor mij).

Ik grind me btw suff voor die essences of air in silit voor me spellpower enchant, niet zuinig wat daar voor mats in gaan (4xair/fire/water 12xgreater eternal ess, wat shards en nog wat meuk).

Yup * Routed is having a great time.

Vandeweek ook een mede mage ge 2shot in AV, 2x een AP+AV buff crittende frostbolt van rond de 2k damage (en dat in 5sec, eentje via POM). Ben nu een beetje aan het werken voor wat meer damage gear (zonder dat ik stats verlies) om me base frostbolts wat omhoog te halen.

Ben 2/3 weekjes geleden ook eens begonnen een beetje rank te gaan grinden, stelt echt geen flikker voor, het is meer een kwestie van tijd/uithoudings vermogen dan van echte skill (enige skill die je echt nodig hebt is een goede samenwerking), en dat kan de horde op Bloodscalp beter.
Hoop wel dat ik vandaag rank 6 ben, anders volgende week wel.

Slash Care
Mementô

• KeeZ
  • Laatst online: 06-09 15:52

KeeZ

Deze plek is te koop.

omg ROFL :D hoe terecht ;) Ik ben nog geen capable mage tegengekomen die mij -naast water- een ander lolletje gunt :P

Deze plek is te koop.

• P.P.
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-10 19:56
Hmmm, heb al 2 keer een mailtje gestuurd over ons gilde, maar nog nix gezien. Mss doe ik iets verkeerd. Maar goed, dan maar zo proberen:

Hellscream, horde, the Fighting Dutchmen
We hebben nu ong. 150 members. Big boss = Munkey, small boss = rottevis/diekeey/stampie. Alle
Nl-talig welkom. We zitten nu ong. op 25 lv 60, dus we zoeken nog een paar mensen om een keertje naar MC of Onyxia te gaan.
We bestaan al vrij lang, maar zijn pas sinds kort bezig ons te organiseren en leuke dingen te gaan doen. We zijn niet bloed-fanatiek en er zijn geen verplichtingen, behalve dan aardig zijn :)

WoW - Stampie - Hellscream

• Spetsnaz
  • Niet online
KeeZ schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:04:
omg ROFL :D hoe terecht ;) Ik ben nog geen capable mage tegengekomen die mij -naast water- een ander lolletje gunt :P
En de portals dan? :+

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Vraag dan voortaan ook niets meer. Dit is al je 2de post zo, zelfs exact dezelfde opmekring. Kom dan gewoon niet meer en ga trollen op offi forums.

"Oooh Jeroen!"

Raffuhl schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:48:
Werkt hetzelfde als Eye of the Beast. Je switch als het ware van char en kunt hem dus bewegen. Leuk in BRM altijd :D
Nee man, die kuttige rogue van de cliffs af MCen!

https://niels.nu

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:40:
[...]
He! Zal ik mn gebroken fles eens door dat gordijn van je heen prikken ;)

• eelco v
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-08-2006
Ben vandaag Champion geworden (rank 10). Ik ben zeer opgelucht dat ik het gehaald heb want AB komt me op het moment helemaal de strot uit. Ben dan ook niet van plan rank 11 te gaan bereiken. Alleen nu voel ik een leegte. Zit op het moment in geen guild omdat een guild voor het PVPen niet nodig is (ik zit in de server premade). Ik kan geen MC doen om meerdere redenen: mijn computer trekt raids niet, ik zit op een gedeelde computer en kan niet zomaar de computer voor 5 uur overnemen, en heb geen zin om weer instances eindeloos te herhalen voor een paar FR items. Dus nu vraag ik mij af...wat nu!? :P Iemand suggesties? Ik zat zelf te denken aan een guild maken waarin ik een paar mensen onder de level 40 laat en die help met hun instances en moeilijke quests...ik weet het niet..

• dyna18
  • Laatst online: 29-11 19:19

Op een PvP server is de gemiddelde leeftijd lager dan op een PvE server. Dus dat je er meer kinderachtig gedrag tegen komt is logisch. (en voor mij was dit een van de redenen om op PvE te spelen)

• ImdaMned
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:01
Gisteren ook een fantastisch verhaal gehoord

ally top team vs horde topteam op bloodscalp (waaronder zarrak aan ally kant)

standaard de 10 person zerg van alliance naar BS, horde counterd met 5 arcane powered IAE-ende mages, alle allies dood : )

heerlijk dit soort verhalen : P

**edit**

over het kiddo gedeelte, maar van me speelt zowel als ally pvp en als horde, en vindt de horde toch veel volwassener.

[Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 16-11-2005 13:45]

• Wolvie
  • Laatst online: 23-04-2017

Wolvie

Ik betaal mijn eigen internet

Kaap schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:03:
[...]
Ik heb PVP en PVE gespeelt, speel nu RP-PVP en mijn ervaring is dat je overal retarded people hebt. fact is gewoon dat PVP servers veel drukker zijn dan PVE, zodoende stijgt het aantal drollen ook. Maar op PVE zag ik ze ook en ook op mijn RP-PVP server vindt je in general chats hopeloze lui.
Wat is RP-PvP ook weer??
P.P. schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:24:
Hmmm, heb al 2 keer een mailtje gestuurd over ons gilde, maar nog nix gezien. Mss doe ik iets verkeerd. Maar goed, dan maar zo proberen:

Hellscream, horde, the Fighting Dutchmen
We hebben nu ong. 150 members. Big boss = Munkey, small boss = rottevis/diekeey/stampie. Alle
Nl-talig welkom. We zitten nu ong. op 25 lv 60, dus we zoeken nog een paar mensen om een keertje naar MC of Onyxia te gaan.
We bestaan al vrij lang, maar zijn pas sinds kort bezig ons te organiseren en leuke dingen te gaan doen. We zijn niet bloed-fanatiek en er zijn geen verplichtingen, behalve dan aardig zijn :)
Op Stormrage zitten wij (Fragmasters) ongeveer net zoiets, alleen nog wat kleiner, maar wil je een leuke guild zonder gezeik...

[Voor 51% gewijzigd door Wolvie op 16-11-2005 13:46]

Vragen zijn niet dom, maar de antwoorden die erop gegeven worden (maar er zijn grenzen :P)

• Raffuhl
Hydra schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:40:
[...]

Neje, andere priests van het balkon af MC-en in BRM en dan in het lava dumpen. Mooiste wat er is...

Als je heeeeel goed luistert hoor je zelfs iedere keer in de diepte: 'nooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!'

• dyna18
eelco v schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:42:
Ben vandaag Champion geworden (rank 10). Ik ben zeer opgelucht dat ik het gehaald heb want AB komt me op het moment helemaal de strot uit. Ben dan ook niet van plan rank 11 te gaan bereiken. Alleen nu voel ik een leegte. Zit op het moment in geen guild omdat een guild voor het PVPen niet nodig is (ik zit in de server premade). Ik kan geen MC doen om meerdere redenen: mijn computer trekt raids niet, ik zit op een gedeelde computer en kan niet zomaar de computer voor 5 uur overnemen, en heb geen zin om weer instances eindeloos te herhalen voor een paar FR items. Dus nu vraag ik mij af...wat nu!? :P Iemand suggesties? Ik zat zelf te denken aan een guild maken waarin ik een paar mensen onder de level 40 laat en die help met hun instances en moeilijke quests...ik weet het niet..
Eigen PC kopen die MC wel aankan :)

• Bokkie
  • Niet online
rank 11 = PvP mount ^^

dus mischien alsnog even dat laatste stukje meepakken :)

• Wolvie

Wolvie

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:46:
[...]

rank 11 = PvP mount ^^

Ik ga ook voor de mount... Gisteren Exalted geworden bij de Defilers (dus wat leuke Epic goodies). Gisteren was ik nog rank 8 (vandaag ruim 9 verwacht ik) volgende week wil ik rank 10 zijn en dan nog 1 of 2 weekjes spelen voor de Epic mount ;)

Vragen zijn niet dom, maar de antwoorden die erop gegeven worden (maar er zijn grenzen :P)

• eelco v
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:46:
[...]

rank 11 = PvP mount ^^

Ja, dat kan ik inderdaad doen, heb ik wel een mooie mount te pakken, maar daarna zit ik nog steeds met hetzelfde probleem ;)

En over die nieuwe computer..helaas, daar heb ik het geld niet voor op het moment.

• Wiebbe
  • Laatst online: 01-12 15:47

Wiebbe

<none />

Azqi schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:59:
[...]

Nou heb precies hetzelfde ervaren op Deathwing PVP, nadat ik van Doomhammer PVE kwam.

Denk dat het gemiddelde leeftijdsniveau lager ligt. In ieder geval mentaal. :P

Het niveau Engels is prima trouwens.
ey, een DW speler :P

welk level ben je met je priest en heb je al een guild? :P
(zoja doen ze al MC? ;) )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• FragNeck
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 12:42
Wolvie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:44:
[...]

Wat is RP-PvP ook weer??

[...]

Op Stormrage zitten wij (Fragmasters) ongeveer net zoiets, alleen nog wat kleiner, maar wil je een leuke guild zonder gezeik...
Fragnmasters?? zo heette onze Q3A clan 5 jaar geleden :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Bokkie
  • Niet online
Wolvie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:48:
[...]

Ik ga ook voor de mount... Gisteren Exalted geworden bij de Defilers (dus wat leuke Epic goodies). Gisteren was ik nog rank 8 (vandaag ruim 9 verwacht ik) volgende week wil ik rank 10 zijn en dan nog 1 of 2 weekjes spelen voor de Epic mount ;)
gheghe mja mijn pvp schiet er bij in, ben nu rank 4 (of 5 weet niet meer) met mijn mage, maar sinds ik een lock begonnen ben, heb ik dus minder tijd om te pvp' en

mogelijk pak ik komend weekend wel weer wat BG's mee, maar heeft voor mij geen haast
lock level 60 maken is leuk

fragmasters, spelen Marco enzo ook dan :?

[Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 16-11-2005 13:58]

• Wolvie

Wolvie

FragNeck schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:54:
[...]

Fragnmasters?? zo heette onze Q3A clan 5 jaar geleden :P
Dit naam bestaat al jaren in het groepje waar wij mee spelen
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:56:
[...]
gheghe mja mijn pvp schiet er bij in, ben nu rank 4 (of 5 weet niet meer) met mijn mage, maar sinds ik een lock begonnen ben, heb ik dus minder tijd om te pvp' en

mogelijk pak ik komend weekend wel weer wat BG's mee, maar heeft voor mij geen haast
lock level 60 maken is leuk

fragmasters, spelen Marco enzo ook dan :?
Ik ben ook met meerdere char aan het spelen, ik heb nu een lvl 32 warrior erbij, een mage, een priest, een druid en een shaman. Die lvl ik een paar levels en laat ze dan weer weken rusten ivm restpoints ;) Dus feitelijk speel ik alleen 's morgens in het weekend met die andere char omdat er dan niets anders te doen is ;)

Yes, een deel van je oud collegae spelen idd samen ;)
Met wat aan verwanten natuurlijk... erg leuk...

• Bokkie
  • Niet online
Wolvie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:03:
[...]

Ik ben ook met meerdere char aan het spelen, ik heb nu een lvl 32 warrior erbij, een mage, een priest, een druid en een shaman. Die lvl ik een paar levels en laat ze dan weer weken rusten ivm restpoints ;) Dus feitelijk speel ik alleen 's morgens in het weekend met die andere char omdat er dan niets anders te doen is ;)

Yes, een deel van je oud collegae spelen idd samen ;)
Met wat aan verwanten natuurlijk... erg leuk...
mja, ik wil die lock asap 60 hebben, dus weer aan de mindless grind :) tussen MC/gold grinden door maar moet idd wel even exalted worden met Defilers voor Mindfang met me mage,
als het meezit kan me lock straks wel mee naar MC voor Azuresong (mage overschot, lock tekort)

• Nightstalker
  • Laatst online: 16-11-2006
ewww.. deze patch duurt wel heeeeeeeeel erg lang om te applyen.. na 4 minuten nog op 0%..

Met onze guild (ace of spades) onixyia neergeknald (3x) Twee keer raggie neergehaald en wat worlddragons. Echt superguild op Bloodfeather (een realm die volgens veel mensen nogal bekend staat over het hoge drama en soap gehalte :P)

• Worteltaart
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 04-10-2009

Worteltaart

Provocateur Generaal

Goed mogelijk dat ik eroverheen lees, maar heeft iemand een alternatieve link naar de nieuwe update (via blizz gaat het mij te langzaam ;))

Morgen ga ik trouwens voor het eerst BWL proberen, hopelijk krijgen we razorgore (en misschien zelfs vaelastrasz) down :)

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

• Tijs_a
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 29-11 13:15
En alles terugschroeft moet een raid toch wel kunnen. Of is je pc zo outdated? Overigens waar ligt het grootste knelpunt de cpu, gfx kaart of geheugen, een kleine upgrade is mss mogelijk.
Tja voor wbt het delen van de pc. Een eigen pc of iedereen wegsturen en wel 5 u spelen. Een guild starten is natuurlijk altijd leuk.

• Wolvie

Wolvie

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:06:
[...]

mja, ik wil die lock asap 60 hebben, dus weer aan de mindless grind :) tussen MC/gold grinden door maar moet idd wel even exalted worden met Defilers voor Mindfang met me mage,
als het meezit kan me lock straks wel mee naar MC voor Azuresong (mage overschot, lock tekort)
Mindfang ?? Ik heb de staff gekocht... 2% crit en major stats en 100 armor... WOEI !
En er schijnen overal Lock tekorten te zijn... terwijl wij van de 3 lvl 60's 2 locks in de guild hebben :P
hehehehe

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Wiebbe schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:53:
[...]

ey, een DW speler :P

welk level ben je met je priest en heb je al een guild? :P
(zoja doen ze al MC? ;) )
Vanavond lvl 44 hopelijk. Ben maandagavond met mijn vrienden Elite Order gejoined.
Doen MC, maar zijn nog niet ver. Indruk tot nu toe is qua organisatie goed. Qua niveau spelers moet ik het nog even zien. Volgens mij hebben er een aantal een rare raidmentaliteit.
Maar ga het wel een serieuze kans geven, ben niet het type guild whore. Vind het wel leuk om wat op te bouwen.

Had jij niet dat HFR(of iets dergelijks) initiatief opgezet?

• Spetsnaz
  • Niet online
Worteltaart schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:11:
Goed mogelijk dat ik eroverheen lees, maar heeft iemand een alternatieve link naar de nieuwe update (via blizz gaat het mij te langzaam ;))

Morgen ga ik trouwens voor het eerst BWL proberen, hopelijk krijgen we razorgore (en misschien zelfs vaelastrasz) down :)
Vaelastrasz krijg je niet zo makkelijk neer, Razergore is vrij makkelijk vergeleken met Vaelastrasz.

• vighor
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 03-02-2010
Wolvie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:48:
[...]

Op Shadowsong horde moet je in premade zitten en 72 uur per week pvpen om een hoge rank te krijgen.

(Eerlijk gezegt - ongeveer het zelfde aan aliance kant :( )

• Cyclops10
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
niet bedoelde post, sorry

[Voor 93% gewijzigd door Cyclops10 op 16-11-2005 14:27]

• whiteclear
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-10 10:54
Qoute: Dyna18 Dinsdag 8 november 2005 21:23
World of Warcraft giropas

World of Warcraft giropas?.... Yup...
Dankzij de nieuwe service van de Postbank kan iedereen zelf zijn giropas ontwerpen. En raad eens hoe de mijne eruit ziet?

Giropas

P.S.
http://formulieren.postbank.nl/pbf/go/postbank/1063
Is deze goedgekeurd door de postbank? Ik kreeg nu pas een brief (na 6 werkdagen) dat de mijne niet is goedgekeurd. Ik had deze als afbeelding:

http://www.mmorpg.nl/images/wow/got/fansite_kit/artwork/darkportal-t.jpg

• Routed

Als je morgen voor het eerst BWL ingaat reken er dan maar niet op.
Denk dat als je hier even rondvraagt dat de meeste guilds wel minimaal 10whipes erop hebben zitten wbt de eerste baas.

We hebben het vandeweek zelf even geprobeert en na 6 whipes (waarvan 3 onodig vanwege early pulls (tedichtbij komen van mensen enzow)) zijn we maar gestopt (al zag je wel dat bij de laatste poging er enige structuur in de chaos begon te komen).

Slash Care
Mementô

• eelco v
Tijs_a schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:12:
[...]

En alles terugschroeft moet een raid toch wel kunnen. Of is je pc zo outdated? Overigens waar ligt het grootste knelpunt de cpu, gfx kaart of geheugen, een kleine upgrade is mss mogelijk.
Tja voor wbt het delen van de pc. Een eigen pc of iedereen wegsturen en wel 5 u spelen. Een guild starten is natuurlijk altijd leuk.
Ik denk dat het vooral ligt aan het geheugen. Uit mij hoofd: Radeon 9600 (pro?) en 2,4Ghz dus ik denk dat dat de problemen niet zijn. Wellicht meer geheugen kopen dan maar.
Wel een lastige situatie als je betere spullen hebt dan dat je in de normale instances kunt vinden, maar mindere dan in de hardcore instances...

• vighor
Azqi schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:16:
Volgens mij hebben er een aantal een rare raidmentaliteit.
Wat is een rare raidmentaliteit ?

• Wolvie

Wolvie

vighor schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:18:
[...]

Op Shadowsong horde moet je in premade zitten en 72 uur per week pvpen om een hoge rank te krijgen.

Op Stormrage zijn de Hordes veruit in de minderheid, dus wij kunnen altijd PvP-en en de alliance niet... Daarbij zit ik in het "dreamteam" van de horde samen met een paar andere guildies, dus we winnen ook nog eens heel snel... dus dat tikt hard aan ;)

• vighor
Shadowsong:

Aliance queue 20 - 90 minuten
Horde queue 0 - 2 minuten

..

• Spetsnaz
  • Niet online
vighor schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:18:
[...]

Op Shadowsong is het aan de horde kant veel makkelijker om te ranken dan aan alliance kant door de slechte verhouding van horde en alliance op die server, als alliance sta je minimaal een uur in de queue en als horde kan je er bijna direct in.

Wel grappig dat de eerste rank 14 op die server door een nederlander is gehaald aan de horde side.
Kan me al die reacties nog wel herinneren over hem: OMG spyeyes we are all dead!

Ik zat aan de alliance side in het enige preformed team dat het spyeyes team aan kon, nu is dat de sanctuary guild geworden en doen ze het een stuk minder goed.

[Voor 11% gewijzigd door Spetsnaz op 16-11-2005 14:28]

• Bokkie
  • Niet online
Wolvie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:14:
[...]

Mindfang ?? Ik heb de staff gekocht... 2% crit en major stats en 100 armor... WOEI !
En er schijnen overal Lock tekorten te zijn... terwijl wij van de 3 lvl 60's 2 locks in de guild hebben :P
hehehehe
ik ben een dmg freak :P Mindfang + AV offhand = dikke dmg :) bovendien is ie voor me mage

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Mindfang 
Binds when picked up 
One-Hand Dagger 
40 Armor 
46 - 95 Damage Speed 1.70 
(41.5 damage per second) 
+8 Stamina 
Requires Level 60 
Requires The Defilers - Exalted 
Passive: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 30.  
Passive: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%.

geen stam en minder int, maar dat boeit niet :P met me lock wil ik gewoon

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Azuresong Mageblade 
Binds when picked up 
Main Hand Sword 
64 - 140 Damage Speed 2.40 
(42.5 damage per second) 
+12 Intellect 
+7 Stamina 
Requires Level 60 
Passive: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%.  
Passive: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.

en dan samen met Tome of Shadow Force }> voorlopig of een andere dikke dmg offhand

• Puc van S.
Ik ga voor :p
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Claw of Chromaggus 
Binds when picked up 
Unique 
One-Hand Dagger 
37 - 90 Damage Speed 1.50 
(42.3 damage per second) 
+7 Stamina 
+17 Intellect 
Durability 75 / 75 
Requires Level 60 
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 64. 
Equip: Restores 4 mana every 5 sec.

heb nu
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Gutgore Ripper 
Binds when picked up 
One-Hand Dagger 
63 - 119 Damage Speed 1.80 
(50.6 damage per second) 
Durability 75 / 75 
Requires Level 60 
Chance on hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 75 Shadow damage and lowering all stats by 25 for 30 sec.
:P (ja ik heb hem echt, ff voor pocus van NW geef maar door aan Deja dat ik hem heb :p)
Ach hij wat kan ik zeggen, hij was gratis :p

@wolvie, 1h+offhand geeft meer +dmg (tome geeft+9 int en +34dmg) en armor is niet zo belangrijk voor een mage/lock/priest Ironbark Staff

[Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 16-11-2005 14:34]

• Wolvie

Wolvie

Dat snap ik niet.
Met de staff heb je ook +dmg en 2% crit chance + 100 armor

Ik ben ff de naam kwijt :)

Anyway, ik kan MC niet in, want met 3 man uit de guild valt dat een beetje tegen. Dus richt ik me op de dingen die ik WEL kan krijgen en waar ik niet afhankelijk ben van andere mensen die rollen op spullen die ik wel graag zou willen hebben...

En als ik met een andere guild mee zou gaan loop ik alsnog tegen hetzelfde probleem aan

[Voor 146% gewijzigd door Wolvie op 16-11-2005 14:37]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Dat is een PVP server waar roleplaying policies gelden. Zeg maar Earthen Ring en Argent Dawn maar dan als PVP IPV PVE.

"Oooh Jeroen!"

• Bokkie
  • Niet online
Wolvie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:31:
Dat snap ik niet.
Met de staff heb je ook +dmg en 2% crit chance + 100 armor

Ik ben ff de naam kwijt :)
matter of preference :)

crit chance is leuk, maar geen zekere factor ^^ met me fire mage zou ik btw wel twijfelen over die 2% crit chance, maar gezien ik redelijk snel over wil op frost is dat minder belangrijk

maar het is net wat je wil, die staf is duidelijk een PvP staf gezien de stam en armor, maar voor mij is dat niet zo belangrijk, als ik van razorgore een mep krijg boeit die 100 armor ook niet meer :P

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

vighor schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:23:
[...]
Wat is een rare raidmentaliteit ?
De ZG raid leaven omdat ze ook in de queue stonden voor de BG's stonden bv. Dat vind ik persoonlijk not done.

• On_E
  • Laatst online: 22:22

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:37:
[...]

matter of preference :)

crit chance is leuk, maar geen zekere factor ^^ met me fire mage zou ik btw wel twijfelen over die 2% crit chance, maar gezien ik redelijk snel over wil op frost is dat minder belangrijk

maar het is net wat je wil, die staf is duidelijk een PvP staf gezien de stam en armor, maar voor mij is dat niet zo belangrijk, als ik van razorgore een mep krijg boeit die 100 armor ook niet meer :P
Azuresong Mageblade + Fire Runed Grimoire wordt het voor mij.

De grimoire heb ik al :P

Maar er gaat niets boven mijn ToEP, 3.4k soulfire opener na een seduce ? priceless _/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 03:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

Deze patch is maar een paar KB ofzo. iig heb je hem in no-time binnen.
alleen het installen duurt tergend lang. echt elk file word onder handen genomen :(

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• gnauw697
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 27-08-2006

gnauw697

Guild Disorder

Routed schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:04:
Gisteravond weer Ony gedaan, gaat steeds beter.
Om 21.15 konden we de instance in omdat toen de raid timer verliep, om 21.45 waren we de loot aan het verdelen, was maar 1 dode. Dat er na de verdeling van de loot 10+ doden hebben door wat whelps die nog ff gepulled werden is typische Disorder :)

Wederom een netherwind crown (hebben nu 4 kills 4 crowns).
Helaas had ik al teveel dkp uitgegeven aan een dagger uit MC (sorcerous oid) en een offhand bij Ony waardoor ik dus niet aan de beurt was (maar de volgende is voor mij).

.
Nee nee lucifera, volgende keer ben ik aan de beurt :D

[Voor 39% gewijzigd door gnauw697 op 16-11-2005 15:12]

Mijn Games Collectie (nog niet volledig)

• On_E

On_E

Housemusic

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ik ben nog steeds rank 7, er zitten 5 mensen tussen mij en rank 8 ;(

Bah bah bah, heb het nu even gehad met WoW.

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
On_E schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:10:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben nog steeds rank 7, er zitten 5 mensen tussen mij en rank 8 ;(
Ik denk dat ik weer rank 0 ben, jij hebt dus echt niet te klagen! :)
Ik stond gisteravond nog een halve cm op private...

@ras, vanavond ff weer at moonglade?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• On_E

On_E

Housemusic

jarnotjuh schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:25:
[...]

Echt wel, ben zeker al 1,5 maand zowat alleen maar aan het PvPen om rank 8 te halen, en zodoende is mijn gold geslonken naar een dieptepunt omdat ik geen tijd meer had om mobs te farmen o.i.d.

En nu zit ik GVD op 99% Blood Guard, wat betekent dat ik nog een week zou moeten PvPen, en daar heb ik dus even geen zin meer in...

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:25:
[...]

Ik stond gisteravond nog een halve cm op private...

@ras, vanavond ff weer at moonglade?
Meh ik kan vandaag en morgen niet..
Eerst v an 8:30 tot 17:00 werken en daarna van 18:00 tot 0:00 en dat morgen weer.
En volgende week woensdag en donderdag weer :(

• Wolvie

Wolvie

On_E schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:27:
[...]

Echt wel, ben zeker al 1,5 maand zowat alleen maar aan het PvPen om rank 8 te halen, en zodoende is mijn gold geslonken naar een dieptepunt omdat ik geen tijd meer had om mobs te farmen o.i.d.

En nu zit ik GVD op 99% Blood Guard, wat betekent dat ik nog een week zou moeten PvPen, en daar heb ik dus even geen zin meer in...
Hu?? Wat heeft je goud te maken met PvP-en?? Mijn repair costs en mijn looten van de corpses lopen prima gelijk... ik houd meestal zelfs nog iets over :P

• enira
RaseriaN schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:27:
[...]

Meh ik kan vandaag en morgen niet..
Eerst v an 8:30 tot 17:00 werken en daarna van 18:00 tot 0:00 en dat morgen weer.
En volgende week woensdag en donderdag weer :(
Awww, suckage ;(
Mag ik dan wel verder gaan, of heb je dat liever niet?
Hier blijf ik wel mee spelen tho, want dit bevalt me wel. Niet geganked worden, en weer alliance side O+ :Y)

• On_E

On_E

Housemusic

Wolvie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:29:
[...]

Hu?? Wat heeft je goud te maken met PvP-en?? Mijn repair costs en mijn looten van de corpses lopen prima gelijk... ik houd meestal zelfs nog iets over :P
Tel er ff de repair/potion/runecloth-costs van Molten Core/Onyxia bij op.

[Voor 3% gewijzigd door On_E op 16-11-2005 15:33]

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:32:
[...]

Awww, suckage ;(
Mag ik dan wel verder gaan, of heb je dat liever niet?
Hier blijf ik wel mee spelen tho, want dit bevalt me wel. Niet geganked worden, en weer alliance side O+ :Y)
Meh! dan loop je weer kei ver uit , achja doe maar :) ik haal je toch wel in.. O-)
Zie je nu wel dat een rogue helemaal niet !@$* is als je denkt!

Lock bevalt me ook wel btw :>

• DarkShadow
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:51
Ben nu ook maar aan het pvpen gegaan, het is me nog steeds niet gelukt een mc guild te vinden, ik zit op US server en ze hebben voor mij hele klote tijden. Bovendien kan ik eigenlijk alleen vrijdag echt snachts een raid doen.

Nu dus een eigen guild met wat vrienden gestart, alleen nu hebben we nog enorm veel members nodig om ZG te doen...

We zitten op Warsong US, onze naam is disciples of redemption. Ik dacht dat er nog wat mensen waren in dit topic die op warsong zaten, je hoeft niet perse onze guild te joinen om mee te doen met raids. We gaan TS/vent server opzetten en een site maken. Ik dacht zelf aan een channel aanmaken als je mee wilt doen met europese raids (gewoon /europeanraid )

[Voor 35% gewijzigd door DarkShadow op 16-11-2005 15:54]

• dyna18
whiteclear schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:20:
Qoute: Dyna18 Dinsdag 8 november 2005 21:23

http://www.phpsecurepages.com/Download/Giropas2.jpg

Is deze goedgekeurd door de postbank? Ik kreeg nu pas een brief (na 6 werkdagen) dat de mijne niet is goedgekeurd. Ik had deze als afbeelding:

[afbeelding]
Ik heb nog geen brief gehad, nog even afwachten.
Het is mijn eigen screenshot, en er staat geen logo op, dus ik verwacht niet dat hij afgekeurd wordt.

[Voor 10% gewijzigd door dyna18 op 16-11-2005 15:45]

• enira
RaseriaN schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:33:
[...]

Meh! dan loop je weer kei ver uit , achja doe maar :) ik haal je toch wel in.. O-)
Zie je nu wel dat een rogue helemaal niet !@$* is als je denkt!

Lock bevalt me ook wel btw :>
Fijn ja :>
Je haalt me zeker wel in, ik ga echt niet nonactief worden @ die mage van me, want dan kicken ze mij ook voor inactivity :P
Ik heb ook nog mijn priest he, die wil ik ook 60 maken, en me pala ook nog(doe ik wel als die 1.9 er is). Ik heb het nog druk! In de kerstvakantie me priest naar de 60 hopelijk... Of draai ik nu door?

Rogue is echt easy mode, tot nu toe... En leuk!

• sanniejj
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-12-2006
Routed schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:20:
[...]

Als je morgen voor het eerst BWL ingaat reken er dan maar niet op.
Denk dat als je hier even rondvraagt dat de meeste guilds wel minimaal 10whipes erop hebben zitten wbt de eerste baas.

We hebben het vandeweek zelf even geprobeert en na 6 whipes (waarvan 3 onodig vanwege early pulls (tedichtbij komen van mensen enzow)) zijn we maar gestopt (al zag je wel dat bij de laatste poging er enige structuur in de chaos begon te komen).
Jij ook hier? :D

Ach gewoon twee uur lang achter elkaar proberen, botje mee etc. en progressie boeken :-)

When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

• gnauw697

gnauw697

Guild Disorder

he sanniejj ook al hier ;)

• Routed
sanniejj schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:56:
[...]

Jij ook hier? :D

Ach gewoon twee uur lang achter elkaar proberen, botje mee etc. en progressie boeken :-)
Schijnbaar zijn er alleen mage's van Disorder hier.
Jij, Gnauw, Nielz en ik.

Even wat anders, zijn er hier mensen die de mod "Moveanything" gebruiken??
Als ik nou me castbar verplaats dan blijft de text staan, deze staat dan ook dwars door me minimap heen.

Ik kan alleen nergens vinden waar ik dat mee kan verplaatsen.
Iemand een id??

Slash Care
Mementô

• FragNeck
Nou, ik heb deze week weer vol.
Gisteren MC, vandaag en morgen BWL, en vrijdag weer MC :P

Voor mij wordt het de eerste keer BWL, nog tips? De rest is er al een keer vaker geweest.
Nog geen boss gekilled btw.

• gnauw697

gnauw697

Guild Disorder

FragNeck schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:16:
Nou, ik heb deze week weer vol.
Gisteren MC, vandaag en morgen BWL, en vrijdag weer MC :P

Voor mij wordt het de eerste keer BWL, nog tips? De rest is er al een keer vaker geweest.
Nog geen boss gekilled btw.
Eerste keer. Dan zou mijn tip zijn zorg voor voldoende geld voor repairkosten

• FragNeck
gnauw schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:22:
[...]

God... daar had ik nog niet aan gedacht. :/ zou 200G genoeg zijn?

• Puc van S.
gnauw schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:22:
[...]

Behalve als je hunter bent :*) FD + snel kleren uittrekken ftw..

200g is ruim genoeg hoor, ik heb 40g en raar genoeg speel ik quite (mits ik een goede run meega naar MC/ZG voor inkomsten ;))

[Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 16-11-2005 16:28]

• On_E

On_E

Housemusic

M1lamb3r schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:25:
[...]

Of Warlock, Life Tap x zoveel, 1 x Hellfire, no durability loss.

• FragNeck
M1lamb3r schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:25:
[...]

200g is ruim genoeg hoor, ik heb 40g en raar genoeg speel ik quite (mits ik een goede run meega naar MC/ZG voor inkomsten ;))
het was ook sarcastisch bedoeld.... B)

• whiteclear
dyna18 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:44:
[...]

Ik heb nog geen brief gehad, nog even afwachten.
Het is mijn eigen screenshot, en er staat geen logo op, dus ik verwacht niet dat hij afgekeurd wordt.
Dat vind ik wel raar dat je nog niks heeft ontvangen. Ik heb de pas aangevraagd nadat jij dat heeft gepost.

Mijn afbeelding staat ook geen logo ofzo op. En jouw afbeelding is en blijft eigendom van Blizzard lijkt mij. Waarom zou anders mijn afbeelding zijn afgekeurd?

Dit staat trouwens in de brief:

Onderwerp
Pasontwerp is niet akkoord

Geachte heer/mevrouw,

Via postbank.nl heeft u, als rekeninghouder, een Mijn postbank aangevraagd.
Deze wordt niet voor u gemaakt omdat uw afbeelding niet aan de acceptatievoorwaarden voldoet.

Ontwerp op pasmaker.postbank.nl een nieuwe Mijn postbankpas met een andere afbeelding. Etc. etc.

MVG

Postbank etc.

• dyna18
Geen idee waarom de jouwe is afgekeurd, zou ik ook niet verwacht hebben.

• Wiebbe
  • Laatst online: 01-12 15:47

Wiebbe

<none />

mijne was zelfs een echt blizzard art filetje :P

gewoon van Art van de wow-europe site gepikt en geupload, en hij zit nu in men broekzak..

denk dat het er ook een beetje aan ligt wie je inzending bekijkt :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• whiteclear
Ik probeer het gewoon nog een keer met een ander plaatje van wow. Ik denk dat ze dachten dat het met de Hel te maken had. Het plaatje is ook niet echt een vrolijk plaatje.

• dyna18
Vandaag de brief ontvangen dat de mijne afgewezen is. :(
Ik snap echt niet waarom

• Ves007
  • Laatst online: 01-06-2006
Kaap schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:50:
Wow...ben net ergens achter gekomen wat ik me al langer afvroeg...

Als je in X-roads bent en je loopt naar het westen dan zie je in beeld komen "Shrine of the fallen warrior". Als je de berg oploopt ligt daar inderdaad een graf en altaar.

Funtie hiervan: dit is een memorial van een overleden Blizzard artist. Check hier de link: http://www.sonsofthestorm...l_twincruiser.html#header

Deze knul is dus vorig jaar te Rotterdam overleden op 19 jarige leeftijd.

Echt wel vet om te weten waarom dat altaar er is. Schijnt dus dat je als je dood bent en daar komt, de spirit van die man ziet...

Heel cool. _/-\o_
_/-\o_ Zekers.

Hoe heb je dit gevonden?

• Worteltaart

Worteltaart

Provocateur Generaal

Net Razorgore down :), we hebben (natuurlijk) nog even Vaelastrasz gedag gezegd, maar daar gaan we volgende keer pas serieus mee aan de slag :)

Drops: Wrath & Dragonslayer bracers en The Black Book

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

• Mag
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020
Wolvie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:29:
[...]

Je kan corpses toch niet looten?

• DorunZ
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 02-10-2006
Ik zit erover te denken WoW te halen, maar ik ben erg bang dat mijn studie en sociale leven naar de kloten gaan hierdoor...

Is mijn angst terecht?

Liever lui dan moe

• Worteltaart

Worteltaart

Provocateur Generaal

WELNEEE >:)

• --MeAngry--
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:20

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mgc schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:55:
[...]

Je kan corpses toch niet looten?
Oh jazeker wel, als jij of een van je partymembers de player gekilled heeft wel. :)
DorunZ schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:58:
Ik zit erover te denken WoW te halen, maar ik ben erg bang dat mijn studie en sociale leven naar de kloten gaan hierdoor...

Is mijn angst terecht?
Dat ligt helemaal aan jezelf natuurlijk 8)7

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

• admiral866
  • Laatst online: 25-09 21:44

admiral866

The King Personality Disorder

Is mijn angst terecht?
ja (8>

Maargoed die vraag hier stellen is misschien wat "partijdig" :P

[Voor 12% gewijzigd door admiral866 op 16-11-2005 23:38]

• TepelStreeltje
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01-12 13:16

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Is mijn angst terecht?
Al eens eerder een MMORPG gespeeld?

Zo nee, succes...

• whiteclear
dyna18 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:35:
Vandaag de brief ontvangen dat de mijne afgewezen is. :(
Ik snap echt niet waarom
Het zijn waarschijnlijk één van deze redenen:

- Ze zien het als een stripfiguur.
- Ze zien geweld erin.
- Ze weten dat het afkostig is van Blizzard (auteursrechten etc.)

Ik probeer alsnog een afbeelding van wow. (screen van begin filmpje)

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Worteltaart schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:47:
Net Razorgore down :), we hebben (natuurlijk) nog even Vaelastrasz gedag gezegd, maar daar gaan we volgende keer pas serieus mee aan de slag :)

Drops: Wrath & Dragonslayer bracers en The Black Book
Wij hebben razorgore voor het eerst drie week geleden neergelegt. Zelfde week nog vael gepakt, week erna razor, vael, broodlord, en deze week razor, vael, broodlord, ebonroc, firemaw, flamegore en chromaguss (vandaag) neergelgt en nu staan wij, 3 week nadat we de eerste boss hebben neergelegt voor nefarius en hebben donderdag/vrijdag om hem neer te leggen. We zijn een second wave server en we doen het niet onaardig ;) (enige guild op de server die meer dan razorgore heeft neergelegt, een horde guild heeft razor down maar hangt op vael). BoS ftw

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Snappie88
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 01-12 13:38

Snappie88

Mr. Hollywood

jarnotjuh schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:45:
Rogue is echt easy mode, tot nu toe... En leuk!
Hehe, ik ben gestopt met het spelen van m'n Shaman omdat het easy mode was. Ik speel liever een Druid of een Warlock, dan moet je er een beetje moeite in stoppen om te winnen 8)7

Surfin' paradise!

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee