Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.893 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ok laat het flamen maar komen. Ik heb dit weekend mijn account geruild met die van een 60 UD Mage. Ik ben mijn 60 druid dus kwijt, maar ik verlangde terug naar Mage. Ik kende de mage van een andere guild door het vele instance runs met hem doen, dus ik wist dat hij te vertrouwen was. Hij speelde zelf al een behoorlijke tijd op deze mage en raakte verveeld. Ik kreeg dus een mage met al 3 arcanist items en FA 300, Enchanting 300 en Tailoring 300 en daarnaast de Blood Guard rank met al een oude rank van Centurion en dus ook gear. Mijn druid had een AC van 10.5k en daarnaast eigenlijk alleen blauwe items behalve de warden staff en maar een rank van Senior Sergeant daarnaast ook Enchanting 300 en Engineering 275.

Wat mij betreft dus een goede ruil. Het mag dan niet toegestaan zijn, maar we zijn er allebei blijer van geworden, dus ik denk dat we er allebei blij mee mogen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 15-11-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Hoezo zou het dan niet toegestaan zijn? je heb zelf voor je account betaald, en die jongen waarmee je geruild heb ook, dus mag je er toch doen wat je zelf wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Ik ben op zoek naar een mod waarbij je de damage die je krijgt en doet en de hp + mana die je regent boven je character kan zien. Weet iemand misschien welke mod dit is. Deze mod heeft de paladin ook die in de 10-men onyxia zit.

Vaelastrasz is trouwens errug moeilijk. Het switchen van de tanks moet precies goed gebeuren anders is t gedaan met de raid. We hebben t geprobeerd met AoE, maar tot nu toe kan de tank dan geen aggro houden en zonder AoE, maar ik heb t gevoel dat het daan te langzaam gaat. Hopelijk hebben we vanavond de laatste 8% te pakken. Voor degene die hem al hebben omgelegd, wat is jullie tactiek geweest? Onze guild is Horde trouwens, dus geen Imba BoS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:43:
ok laat het flamen maar komen. Ik heb dit weekend mijn account geruild met die van een 60 UD Mage. Ik ben mijn 60 druid dus kwijt, maar ik verlangde terug naar Mage. Ik kende de mage van een andere guild door het vele instance runs met hem doen, dus ik wist dat hij te vertrouwen was. Hij speelde zelf al een behoorlijke tijd op deze mage en raakte verveeld. Ik kreeg dus een mage met al 3 arcanist items en FA 300, Enchanting 300 en Tailoring 300 en daarnaast de Blood Guard rank met al een oude rank van Centurion en dus ook gear. Mijn druid had een AC van 10.5k en daarnaast eigenlijk alleen blauwe items behalve de warden staff en maar een rank van Senior Sergeant daarnaast ook Enchanting 300 en Engineering 275.

Wat mij betreft dus een goede ruil. Het mag dan niet toegestaan zijn, maar we zijn er allebei blijer van geworden, dus ik denk dat we er allebei blij mee mogen zijn.
hmmz je weet dat als hij het zou willen (en jij eventueel ook) hij gewoon zijn huidige account weer terug kan kapen he?

dmv adresgegevens enz
tjempjun schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:50:
Ik ben op zoek naar een mod waarbij je de damage die je krijgt en doet en de hp + mana die je regent boven je character kan zien. Weet iemand misschien welke mod dit is. Deze mod heeft de paladin ook die in de 10-men onyxia zit.
SCT: Scrolling Combat Text

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 15-11-2005 09:56 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 08:24

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:43:

Flamen zal ik niet, maar zonde vind ik het wel. Ik zou zelf denk ik gewoon een nieuwe char rollen en vanaf lvl 1 weer naar 60 lvlen. Zo leer je veel beter met het char omgaan en heb je er langer plezier van. :) Kijk, als je alle beginquests nou al 100 keer gedaan heb ik kan ik me er nog wel iets mee voorstellen. Maar ik heb al een lvl 47 hunter en een lvl 60 priest en ben nu een mage aant lvlen die op 20 zit nu. (Had em eigenlijk vooral voor tailoring en enchanting aangemaakt. :P ) En blijf het toch nog leuk vinden. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:02:
[...]

Flamen zal ik niet, maar zonde vind ik het wel. Ik zou zelf denk ik gewoon een nieuwe char rollen en vanaf lvl 1 weer naar 60 lvlen. Zo leer je veel beter met het char omgaan en heb je er langer plezier van. :) Kijk, als je alle beginquests nou al 100 keer gedaan heb ik kan ik me er nog wel iets mee voorstellen. Maar ik heb al een lvl 47 hunter en een lvl 60 priest en ben nu een mage aant lvlen die op 20 zit nu. (Had em eigenlijk vooral voor tailoring en enchanting aangemaakt. :P ) En blijf het toch nog leuk vinden. :)
mja ik kan het wel snappen op zich, maar toch, vind levellen wel wat hebben

(60 shaman, 60 mage, 48 mage, 22 priest) nu dus bezig met een lock (lvl20) weer horde dus weet alles te vinden, weet de grindspots etc, ik race er gewoon doorheen :)

ook minder risico ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

Gisteren tijdens het cooken en wachten op AV maar met mn UI zitten kloten, ziet er wel weer leuk uit (imho)
[img=http://img355.imageshack.us/img355/8647/raserianui3st.th.jpg]

Jezus kan niet eens fatsoenlijk een linkje/thumbnail aanmaken :/

[ Voor 14% gewijzigd door RaseriaN op 15-11-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

tjempjun schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:50:

Vaelastrasz is trouwens errug moeilijk. Het switchen van de tanks moet precies goed gebeuren anders is t gedaan met de raid. We hebben t geprobeerd met AoE, maar tot nu toe kan de tank dan geen aggro houden en zonder AoE, maar ik heb t gevoel dat het daan te langzaam gaat. Hopelijk hebben we vanavond de laatste 8% te pakken. Voor degene die hem al hebben omgelegd, wat is jullie tactiek geweest? Onze guild is Horde trouwens, dus geen Imba BoS ;)
Nja goeie tankswitches en veel rogues :)

Wij hebben doorgaans tussen de 5 en 8 warriors voor de switch, 2 zijn volledig protection, 2 zijn defiance specced rest is DPS (zoals ik) 31-20.

Tank 1 gaat in, start gevecht, heeft 5 seconden voor een shield slam en wat revenges/sunder waarna de rest met 2h-ers in zerker stance gaat dps-en (MS/Whirlwind/Cleave). Onze eerste tank gaat meestal fikken rond de 23%, dan beweegt hij Vael lichtjes naar links (als je recht voor vael staat) en gaat Tank 2 klaar staan (meestal een vd defiance specced of de andere MT) door wat dichterbij te komen. Tank 1 gaat boem, Vael MOET naar een tank switchen (daar hebben we MT's Target target voor aanstaan in CTRaid) en die gaat dan in Defensive staan spammen als een gek.

Zodra we hem naar 19% krijgen schakelt iedere warrior (dus ook degene die tankt!!! execute is meesterlijke aggro holder, anders kan hij het echt niet bijhouden) over naar sword & board battlestance and non-stop executes. Vanaf daar is het voor tanks een beetje inschatten wie de volgende wordt (ik ben als DPS meestal 3e of 4e :D) en dus goed switchen. Goeie tank switch is 70% van het gevecht, als hij beweegt of teveel draait en hij tailwhip't healers of rogues wordt het erg moeilijk.

Afhankelijk van hoe het gevecht gaat onder de 19%, gaat elke tank shieldwallen zodra hij een Burning Adrenaline krijgt. Verder is het de zaak dat je Rogues veel feinten en zich inhouden, en de healers niet teveel aggro trekken met PoH en shields. We hebben bij onze pogingen vaak genoeg gehad dat een rogue aggro kreeg of een priest die net voor het gevecht begint gaat lopen shielden of renewen, en dan is het meestal voorbij.

Het is een hele moeilijke baas voor Horde, zelfs wij nu we ruimschoots bij Nefarion zijn, wipen nog wel 2-3x op Vael als we een kutdag hebben. Echt zergo margin for error, het is een hele omschakeling voor een guild, puur hard en snel dps-en maar met controle. Het is wel een van mijn favoriete gevechten in BWL samen met Razorgore :)

Je mages kunnen gaan IAE-en maar dat is een tactiek die je zelf mag beslissen, AM met Arcane Sublety en Improved Arc Missiles is imo beter (vanwege de interrupts met Fire Nova bij Frostbolts e.d.). Let op je fire-res gear dat scheelt ENORM (minder damage door Nova's dus minder healing dus minder healing aggro), je kunt ook in LBRS die fire res buff gaan halen, tis alleen nogal klote om nadat je daar 20 mins mee bezig bent geweest het allemaal te verliezen in 5 seconden door een aggro foutje dus mja :)

PS: PvE specs "moeten" niet maar helpen ZO ontzettend veel dat je als beginnende guild er best veel profijt kan hebben. Dat betekent vooral voor de priests en mages voor Sublety gaan en ik weet niet hoe dedicated jouw squishies zijn maar die van ons gingen nogal zeuren aangezien we op een PvP server zitten :) Je kan altijd als je wat meer comfortabeler bent met de encounters, terugswitchen naar je oude build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-07 11:55
Da's niet waar. Zover ik weet kan je NIET de damage die je doet boven je hoofd krijgen, ik heb alles afgezocht. De dmg die je krijgt zie je wel, maar niet wat je zelf doet.

Of ik moet nogmaals beter leren kijken ;(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:16:
[...]

Da's niet waar. Zover ik weet kan je NIET de damage die je doet boven je hoofd krijgen, ik heb alles afgezocht. De dmg die je krijgt zie je wel, maar niet wat je zelf doet.

Of ik moet nogmaals beter leren kijken ;(
Beter leren kijken of je bril ff poetsen B)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01
Iemand al enig idee voor de release van 1.9? Heb geen zin te respeccen met de nieuwe pally-talents (en waarschijnlijk dus ook een talent point refund) op komst, maar als het te lang duurt moet ik daar toch maar eens over na gaan denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Exitium schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:24:
Iemand al enig idee voor de release van 1.9? Heb geen zin te respeccen met de nieuwe pally-talents (en waarschijnlijk dus ook een talent point refund) op komst, maar als het te lang duurt moet ik daar toch maar eens over na gaan denken. :)
Denk volgende weekwoensdag, of die woensdag erna. want ze willen ook de burning crusade nog dit jaar uitbrengen. En om nou 2 weken achter elkaar een update toe doen, nee..

@ raserian ;(
Misschien dat ik dat dan eens moet doen ja. B)
Dit maakt het leven zo veel makkelijker he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:27:
[...]

Denk woensdag, of die woensdag erna. want ze willen ook de burning crusade nog dit jaar uitbrengen. En om nou 2 weken achter elkaar een update toe doen, nee..

@ raserian ;(
Ik denk woensdag over een maandje of zo tbh. Wat we nu hebben is een heeeel kleine preview, met een beetje geluk komt het deze week op de testservers, anders volgende week, en daar blijft het nog wel een paar weekjes met zo'n grote patch. Ik denk wel dat ze het voor het eind van het jaar doen tho maar met Blizzard weet je het nooit.

PS: Burning Crusade komt dus ff echt niet uit dit jaar he, minimaal volgend jaar zomer en dan hebben we HEEL erg geluk!
RaseriaN schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:30:
[...]

Waarom denk je dat ik altijd zo opgewonden ben bij dikke gevechten, die gele nummers allemaal! :9
Denk dat je een config foutje hebt gemaakt met je SCT, want je ziet wel degelijk de dmg die je krijgt en doet! :)

Ennuh grapje hoor, nfi! :Y)
Ik heb ook mijn Sword Specialization procs en Bonereaver's proc in m'n SCT staan, dus bij mij op het scherm is het ook nogal druk :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 15-11-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@ raserian ;(
Waarom denk je dat ik altijd zo opgewonden ben bij dikke gevechten, die gele nummers allemaal! :9
Denk dat je een config foutje hebt gemaakt met je SCT, want je ziet wel degelijk de dmg die je krijgt en doet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:30:
[...]

Ik zie tijdens gevechten ook wel die gele nummertjes hoor :9 :9~. Maar ik zie ze gewoon boven de mob zelf, en daarom staat mijn camera altijd klote. Vooral in met bosses in L/Ubrs/mc is het wat tricky.

Tuurlijk weet ik dat het een grapje was, zoiets zou jij nooooit doen. ;)
Meteen die opties ff nachecken als ik thuiskom.

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 15-11-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
[...]

Denk volgende weekwoensdag, of die woensdag erna. want ze willen ook de burning crusade nog dit jaar uitbrengen. En om nou 2 weken achter elkaar een update toe doen, nee..

@ raserian ;(
Eerder nog een maand. 1st moet de patch nog op de testserver komen. En daar zijn we nog niet eens aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Galahad schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:38:
[...]
Eerder nog een maand. 1st moet de patch nog op de testserver komen. En daar zijn we nog niet eens aan toe.
Oja, dat hebben we ook nog ;(
@zoneseek, ik dacht serieus op de wow site gelezen te hebben dat ie dit jaar nog kwam, of zou dat echt over die 1.9 gaan...

Dan nog maar een tijd wachten. Maar blijf toch nog wel spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Iemand nog een accountje kopen? ;) Was de top PvP warrior van Deathwing Alliance zijde.
En nu? Tja nu te koop. Dus binnenkort loopt daar iemand met al die gear rond, die waarschijnlijk
denkt dat aggro met grasmaaien te maken heeft. Wel super gear :9

http://cgi.ebay.com/Rank-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Edit 2 Veiling beeindigd. Hopelijk link wel weer werkend.

[ Voor 52% gewijzigd door Azqi op 15-11-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23:00

On_E

Housemusic

Azqi schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:42:
Iemand nog een accountje kopen? ;) Was de top PvP warrior van Deathwing Alliance zijde.
En nu? Tja nu te koop. Dus binnenkort loopt daar iemand met al die gear rond, die waarschijnlijk

Edit: Al verkocht.
Dat was nep, Reborngg wilde kijken hoeveel zijn acc waard was.

En top warrior ? Als je die druid die aan zijn reet geplakt zit weghaald blijft er weinig over hoor :P

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 15-11-2005 10:52 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Azqi schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:42:

http://cgi.ebay.com/Rank-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Edit 2 Veiling beeindigd. Hopelijk link wel weer werkend.
Uhm ik weet niet of dat mag hier

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Weet iemand hoe ik het block met text wat omhoog kan gooien?
Ik wil namelijk boven mijn actionbar een 2e actionbar zetten, alleen als ik die daar nu neerzet loopt het dwars door mijn text heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 31660 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:54:
Weet iemand hoe ik het block met text wat omhoog kan gooien?
Ik wil namelijk boven mijn actionbar een 2e actionbar zetten, alleen als ik die daar nu neerzet loopt het dwars door mijn text heen.
rechter muisknop -> unlock

en anders even in je options vinkje weghalen bij "simple chat screens" oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren was een of andere UD Warrior LvL60 alle Quest NPC's aan het mollen in GoldShire (wat een lol heb je dan ook of niet? mensen op die manier dwarsbomen)..

Heb hem maar even wijsgemaakt dat dat geen stijl is en dus maar eventjes wat gebroken flessen in zn ruggeprikt :/

Zouden jullie zulke streken uithalen ?
Vind het wel erg laag hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:01:
Gisteren was een of andere UD Warrior LvL60 alle Quest NPC's aan het mollen in GoldShire (wat een lol heb je dan ook of niet? mensen op die manier dwarsbomen)..

Heb hem maar even wijsgemaakt dat dat geen stijl is en dus maar eventjes wat gebroken flessen in zn ruggeprikt :/
hmm, op dragonmaw of op die nieuwe realm waar we zitten?
Ik neem aan dat je het bedoeld met je rogue, barman shanker(gebroken fles), maar kan het ook fout hebben natuulijk.

Als het op die andere server is, niet verder spelen plz ;)
Ik vind het ook behoorlijk laag, maar ik ga het zeker nog een keer doen in mulgore :P

[ Voor 10% gewijzigd door enira op 15-11-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

laat em lekker :) zijn DK's ^^

tijdje terug ook een of andere NE rogue in full NS ff gelamed, gast was in Nessingwary's questende hordies aan het 2shotten, dus ff duidelijk gemaakt dat dat niet tof is :P

@Jarnotje

Op bloodscalp? laat ff weten wanneer }> zorg ik dat je warm verwelkomt wordt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 15-11-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:05:
[...]

@Jarnotje

Op bloodscalp? laat ff weten wanneer }> zorg ik dat je warm verwelkomt wordt :P
Nee, @ dragonmaw, daar heb ik een 60 mage. Dat gaat iets beter dan met een 52 pala, of 39 mage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:45:
[...]

Dat was nep, Reborngg wilde kijken hoeveel zijn acc waard was.

En top warrior ? Als je die druid die aan zijn reet geplakt zit weghaald blijft er weinig over hoor :P
Hij hij stond? op 1 in de PvP ranking. ;) Met zulke gear zal je toch niet zomaar het loodje leggen denk ik.

@ Crowmeister : Het is niet mijn bedoeling om persoonlijk iets te verkopen. Noch heb ik enige relatie tot verkoper, zelfs niet ingame. veiling is ook afgelopen, dus lijkt me geen probleem.
Het is ook een fenomeen waar je in de wondere wereld van Warcraft mee te maken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-06 16:23

luppien

All u have R Belong To Me

was het op een server met een hoge que? zo ja dan kan ik er soms best mee inkomen. Bij ons op de server zitten ze hier ook al over te praten

[ Voor 15% gewijzigd door luppien op 15-11-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Azqi schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:11:
[...]

Hij hij stond? op 1 in de PvP ranking. ;) Met zulke gear zal je toch niet zomaar het loodje leggen denk ik.
Zolang warriors seduce niet kunnen counteren leggen ze met wat voor gear dan ook echt wel het loodje hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Azqi schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:11:
[...]

@ Crowmeister : Het is niet mijn bedoeling om persoonlijk iets te verkopen. Noch heb ik enige relatie tot verkoper, zelfs niet ingame. veiling is ook afgelopen, dus lijkt me geen probleem.
Het is ook een fenomeen waar je in de wondere wereld van Warcraft mee te maken hebt.
Oh sorry dacht het die van jou was. Wel brute items, ook de rank 14 pvp staff gewoon om casters te irriteren, en 6 keer longsword alleen maar voor de verschillende enchants. 3 epic mounts dan moet je ook wel tijd te veel hebben, na een tijdje gaat mij zo'n char vervelen en start ik een alt.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:09:
[...]

Nee, @ dragonmaw, daar heb ik een 60 mage. Dat gaat iets beter dan met een 52 pala, of 39 mage ;)
Ja op Dragonmaw Jarno, Moonglade ben ik niet meer verder gegaan :)
Dat RP'en is gewoon best wel leuk om te doen.. alleen jammer dat er toch van die knuppels zijn die alsnog de hele /1 volspammen met rotzooi :/

Voorbeeld : gisteren kwam er een Human Female op de server, doet een /nod emote naar een NPC en begint te huilen dat haar man gekilled is door een Orc raid en dat ze nu een leegte heeft in dr leven en dood wil gaan in een grot... andere kerel reageert er meteen op dat dat niet hoeft enzo :)

Schitterend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:29:

PS: Burning Crusade komt dus ff echt niet uit dit jaar he, minimaal volgend jaar zomer en dan hebben we HEEL erg geluk!
Nou ik verwacht de expantion toch wat eerder dan de zomer, ik denk zo rond maart, april 2006. Dat lijkt mij een mooie datum, want dan is WoW al meer dan 1 jaar op de markt :) en de meeste LvL 60 lopen in Tier 1 epic of beter rond. :Y)

Maar eind mei, begin juni 2006 zou ook heel goed mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Ik had gister echt een baaldag joh :'(
3 razorgore progingen die fucked up gingen (d/c's ed) vlak voor de 4e poging flikerd bij ons de stroom eruit, ik wil inloggen: inlog server foeked up, dus ik geef dat door en ze beginnen dus (zonder mij, cant blame them) ze killen hem dus wat dropt er netherwind, toen baalde ik al... toen ik terug alt tabde naar WoW baalde ik nog meer, hij laade net char select screen en kon dus inloggen :'(

3x raden wie die netherwind bracers kon nemen, juistem... ik als de login server werkte..

Dat is echt iets wat altijd mij overkomt, ga je voor een item mee naar een raid, dan dropt hij alleen als je net voor de boss fight d/c'ed of als er net vlak voor die boss ieman een raidspot ruilt met een andere die ook dat item wil :(

daarna nog een paar lekkere pogingen op vael gedaan: 2x op 12% gekregen, alleen de 3e en 4e tank gingen te snel dood

[ Voor 17% gewijzigd door Puc van S. op 15-11-2005 11:28 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 15:38
porn schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:04:
First aid en cooking zijn profs die iedereen zou moeten hebben.
Mwoa. Cooking heeft IMHO vrij beperkte uses. M'n Hunter heeft 300 cooking (vooral overgehouden aan het levelen van Fishing, niet op 300 cooking komen is dan ongeveer onmogelijk) maar ik vind zelfs die buffs vrij beperkt nuttig. Ze duren gewoon niet lang genoeg. Verder heb ik geen zin iedere keer die ingredienten te grinden.

M'n Priest heeft alleen maar FA, dat is IMHO voor elke class een must-have trouwens, zelfs voor de classes die kunnen healen. 2000 HP in 8 sec is nie niks.
Anoniem: 39051 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:46:
Hoezo zou het dan niet toegestaan zijn? je heb zelf voor je account betaald, en die jongen waarmee je geruild heb ook, dus mag je er toch doen wat je zelf wilt?
Ga je EULA eens lezen. Blizzard kan hiervoor gewoon je account bannen. Daarnaast is het makkelijk voor iemand om je te scammen, als hij z'n CD-key nog heeft kan 'ie zo z'n account terugkapen.
luppien schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:13:
was het op een server met een hoge que? zo ja dan kan ik er soms best mee inkomen. Bij ons op de server zitten ze hier ook al over te praten
En wat is het nut hiervan in hemelsnaam? Mensen die anderen lastig gaan vallen zijn gewoon sneu.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:20:
[...]

Nou ik verwacht de expantion toch wat eerder dan de zomer, ik denk zo rond maart, april 2006. Dat lijkt mij een mooie datum, want dan is WoW al meer dan 1 jaar op de markt :) en de meeste LvL 60 lopen in Tier 1 epic of beter rond. :Y)

Maar eind mei, begin juni 2006 zou ook heel goed mogelijk zijn.
Een aantal shops hebben 02-07-2006 als datum staan las ik ergens, en op BlizzCon gaf men de indicatie eind volgend jaar....

Ik zou erg blij zijn als het in het voorjaar kan maar zoals ik al zei, Blizzard kennende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:33:
[...]

Een aantal shops hebben 02-07-2006 als datum staan las ik ergens, en op BlizzCon gaf men de indicatie eind volgend jaar....

Ik zou erg blij zijn als het in het voorjaar kan maar zoals ik al zei, Blizzard kennende...
Idd, vaak worden er richt datums op gegeven, daar valt vaak geen touw aan vast te knopen :)
Maar als het eerder op de markt verschijnt dan dat Blizzard of welke game producent op het moment van berichtgeving aan geeft is natuurlijk mooi mee genomen. Maar meestal verschuiven die datums vaak naar nog verder in het jaar :/

Maar ik denk zodra de open beta van de expantion de lucht in gaat, dat het dan niet meer lang kan duren met de retail versie :) Maar dat wat ik natuurlijk nu suggereer, is ouderwets een open deur intrappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:27
hoe zit het trouwens met dagen waarop de bg dubbele honor geeft, welke dagen zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:51:
hoe zit het trouwens met dagen waarop de bg dubbele honor geeft, welke dagen zijn dat?
Vrijdag zaterdag zondag en maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:54:
[...]

hmmz je weet dat als hij het zou willen (en jij eventueel ook) hij gewoon zijn huidige account weer terug kan kapen he?

dmv adresgegevens enz
Hij benaderde mij niet direct en was bereid mij eerst zijn account te verschaffen om gegevens te vervangen. Ik ken hem verder vrij goed. Het blijft uiteindelijk een beetje een gok natuurlijk. Maar al mijn gegevens zijn nu aangepast waardoor hij er niet meer in zou kunnen mocht hij het willen. Daarna heb ik hem mijn account pas gegeven en mijn sub dus van tevoren beeindigd. Uiteindelijk komt het een beetje op je gevoel er bij aan denk ik. Ik zou niet zomaar met een wildvreemde van account wisselen, daarvoor heb ik al iets te veel meegemaakt in MMO's.

Over het 'leren kennen' van de class. Ik heb op EU al een 60 mage gehad, dus ik wist precies wat mijn spec zou gaan worden. Het enige verschil is dat ik nu een vettere mount heb (UD purple skeletal horse) dan de gnome toen en dat ik WotF heb :)

We lichten elkaar nu al een paar dagen in over elkaars classes en eventuele quests die al gedaan zijn, dus er is ook nog sprake van wederzijdse service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:58
DarkShadow schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:08:
gisteren honored geworden in av, nu nog exalted (is lastig als alliance zoveel verliest en maar niet luisterd).
Na horored komt revered dus je hebt nog een laaaaaaange weg te gaan. 12K rep -> revered, 21k rep van revered naar exalted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:59:
[...]

Hij benaderde mij niet direct en was bereid mij eerst zijn account te verschaffen om gegevens te vervangen. Ik ken hem verder vrij goed. Het blijft uiteindelijk een beetje een gok natuurlijk. Maar al mijn gegevens zijn nu aangepast waardoor hij er niet meer in zou kunnen mocht hij het willen. Daarna heb ik hem mijn account pas gegeven en mijn sub dus van tevoren beeindigd. Uiteindelijk komt het een beetje op je gevoel er bij aan denk ik. Ik zou niet zomaar met een wildvreemde van account wisselen, daarvoor heb ik al iets te veel meegemaakt in MMO's.
als hij net als jij je eigen CD key nog hebt, 1 telefoontje, authenticatie van je CD-Key + 1e opgegeven adresgegevens => account terug, had het ook niet over de oprechtheid, maar puur over de mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Hooli-gan schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:04:
[...]

Na horored komt revered dus je hebt nog een laaaaaaange weg te gaan. 12K rep -> revered, 21k rep van revered naar exalted.
wat men al niet doet voor Tome of the Ice Lord (ja ik moet ook nog van honored->exalted..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:04:
[...]

als hij net als jij je eigen CD key nog hebt, 1 telefoontje, authenticatie van je CD-Key + 1e opgegeven adresgegevens => account terug, had het ook niet over de oprechtheid, maar puur over de mogelijkheid
In dat geval ben ik dus blij dat ik het met een te vertrouwen persoon zo geregeld heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

[...]

En wat is het nut hiervan in hemelsnaam? Mensen die anderen lastig gaan vallen zijn gewoon sneu.
Ze willen dus de lowbies jagen ik geef een voorbeeld onze server deathwing

Status : full

Beginnende speler komt eraan : he daar zijn vet cool veel mensen ik maak een accaunt.

zo hebben wij binnen enklee maanden van nooit een que nu al in de 500 soms.

Blizzard moet die servers eens locken want dit is toch geen klantvriendelijk systeem meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

M1lamb3r schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:27:
Ik had gister echt een baaldag joh :'(
3 razorgore progingen die fucked up gingen (d/c's ed)
Bij mij dus ook :( Ik zat al in BWL, we staan op het punt the beginnen, is m'n CT kapoet. Ik dus reloggen, maar mooi dat ik er niet in kwam. Twee uur lang geprobeerd in te loggen, en op het moment dat ik op Vent hoor dat we het voor gezien houden voor vandaag zie ik m'n Druid verschijnen.

:r @ Blizzard :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
De nieuwe patch notes geleaked: http://forums.worldofwarc...5530&p=1&tmp=1#post905530
1.9 Patch notes. - UPDATED

-----

Rogue changes:

-Daggers have been replaced with spoons, rogues waste a lot of energy running around stealthed so now they can eat dirt to make up for the energy lost, additionally stealth has been removed.
-Backstab now causes no damage and raises your threat level by 100% while causing your armor to fall off.
-Rogues have received two new skills, Frontstab and Rangestab.

-----

Priest changes:

-Priests can no longer heal. They were never ment to heal this was a bug and has been fixed by the devs.

-----

Paladin changes:

-Paladins can no longer wield weapons of any kind only books with which they can smite enemies with. Books cause no damage but do a minimal debuff of -1 str.
-All Blessings have been replaced with various donuts.
-Divine Intervention no longer has a cooldown, nor does it require any reagent. It now however has a permanent auto-cast and does not require a player to be in party for DI.

-----

Mage changes:

-Sheep has been reworked, the enemy being sheeped now has the option to explode just like in earlier WarCraft games. Cause 100% damage to the mage and giving the enemy player free gold.

-----

Hunter changes:

***Due to the "O RLY" craze, Hunters have been nerfed.***

-Hunters can no longer shoot things, they were never intended to be able to shoot stuff this was a bug.
-Hunters pets can no longer attack and run away during a fight.
-Many "Hunters lodges" have been added to the world, Hunters can now enjoy the company of other hunters at these clubs and can avoid doing house work while hanging out with 'the guys' drinking cherry grog and making fart jokes. Additionally, cherry grog has been removed from the game.

-----

Warlock changes:

-Warlocks FelHunter is now sexually attracted to fire.
-Warlocks can no longer walk without the use of shards that take up 8 inventory slots and cause an AoE Debuff of 800 sta affecting all friendly units.

-----

Shaman changes:

-Fixed a bug where Shamans sometimes died while in combat.
-Shaman's can now wear plate.
-Shaman's now have a new spell, Fix Broken "I Win" Button. This new spell has no cooldown and Broken "I Win" Buttons can now be bought at every vendor.

-----

Druid changes:

-Druids will from this point on be called Rogues and are unable to heal anyone but enemy units.
-Bear form has been replaced with Fish Form allowing the Druid to talk to Aquaman.

-----

Warrior changes:

-All warrior weapons will now do 30% less damage and shards of armor shipped from their enemies as they hack at them will cause temporary blindness on every melee attack.
-OverPower has been buffed to oneshot rogues 100% of the time, however rogues have been removed from the game.
-Warriors can now used 3-handed weapons.

-----

Item/Profession changes:

-Swords were fun to hit stuff with, they have been removed from the game.
-Armor can no longer be obtained. It was never ment to be given to players the devs have fixed this.
-All mana pots have been replaced with Koolaid, you no longer gain mana from drinking them, but you get a cool "Koolaid man" effect that makes your character run around going OOOOYEAAAH!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
goh... pas de 131234x dat deze langs komen... begint saai te worden

[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 15-11-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Dat is de hele opzet van het spel. Ik erger me dood aan mensen die hun eigen regeltjes gaan verzinnen. Het de aartsvijand kwalijk nemen dat ze hun aartvijand tegenwerken is natuurlijk belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024

Heel toevallig op de EU-the Maelstrom ? daar gebeurden gisteren precies hetzelfde... was daar toevallig om een maat van me te helpen en al die npc waren gekilled. En man wat duurd die respawn dan lang zeg... :P

[ Voor 20% gewijzigd door Hom3r op 15-11-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 117053 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:12:
[...]

Dat is de hele opzet van het spel. Ik erger me dood aan mensen die hun eigen regeltjes gaan verzinnen. Het de aartsvijand kwalijk nemen dat ze hun aartvijand tegenwerken is natuurlijk belachelijk.
ffs lees eens wat Warcraft lore.

Horde en Alliance zijn geen aartsvijanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 15:38
luppien schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:08:
Ze willen dus de lowbies jagen ik geef een voorbeeld onze server deathwing
Kansloos. Sowieso zijn een groot deel van die mensen daar alts van mensen die al een char hebben op die server. Blizzard zou eens moeten beginnen met het bannen van kansloze mensen. DAT zou een hoop schelen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

tja ik vind het dwarsbomen van zone raids wat ver gaan eerlijk gezegd. Het kost je tijd en moeite om bijvoorbeeld Kazzak of een van de raid dragons aan te gaan vallen. Dat dat dan verijdeld wordt door de andere faction vind ik iets te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
M1lamb3r schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:12:
goh... pas de 131234x dat deze langs komen... begint saai te worden
Sorry, khad hem nog niet gelezen en toch volg ik dit topic altijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
twiFight schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:16:
[...]

ffs lees eens wat Warcraft lore.

Horde en Alliance zijn geen aartsvijanden!
ach de laatste jaren weer wel, het wordt weer onrustig en blizzard geeft zelf letterlijk aan "the more hate, the better", dus als lezer spreek jij hier de schrijver tegen (levert altijd hilarische situaties op :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
--------------------------------------------------------------
Shaman changes:

-Fixed a bug where Shamans sometimes died while in combat.
-Shaman's can now wear plate.
-Shaman's now have a new spell, Fix Broken "I Win" Button. This new spell has no cooldown and Broken "I Win" Buttons can now be bought at every vendor.
----------------------------------------------------------------

:D , altijd leuk om lol op je werk te hebben met deze notes.
Die van de mage is ook wel vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik zou eigenlijk wat te graag de 'echte' patchnotes willen zien. Heb ik altijd weer wat te doen voor een uurtje, en het is leuk om te zien wat WoW in de toekomst brengt *afgezien van de lag / dc's etc. etc. :P*

Hopelijk kunnen we snel tegen betaling ook van server wisselen, ik wil m'n alt Warlock terug :'(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goed, wanneer komen de echte patchnotes? Het lijkt wel alsof gamer.nl al meer over 1.9 weet dan er op de WoW site te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:58
M1lamb3r schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:06:
[...]

wat men al niet doet voor Tome of the Ice Lord (ja ik moet ook nog van honored->exalted..)
Ben momenteel 3k revered. Laatste tijd wil AV niet echt lukken, lange queues en slechts 1 AV open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:25:
goed, wanneer komen de echte patchnotes? Het lijkt wel alsof gamer.nl al meer over 1.9 weet dan er op de WoW site te vinden is.
Er staat toch al het een en ander:

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/

Patch 1.9: The Gates of Ahn'Qiraj

Ahn'Qiraj

--------------------------------------------------------------------------------
The Gates of Ahn'Qiraj will house two massive, unique dungeons - the Ruins of Ahn'Qiraj, a 20-man raid dungeon, and the Temple of Ahn'Qiraj, a 40-man raid dungeon. As players delve deeper into the mysteries of Ahn'Qiraj, they will discover revelations of the Silithid infestation and their shadowy masters, the Qiraji. Players will have to complete a world event of massive proportions before they can open the Gates of Ahn'Qiraj on their realm

Linked Auction Houses
--------------------------------------------------------------------------------
Planned for launch in patch 1.9, players will discover that they can buy and sell goods with greater effectiveness using the highly anticipated Linked Auction House System. Horde players will find that the Auction Houses in Orgrimmar, Undercity, and Thunder Bluff will now share the same pool of player-created auctions. Similarly, Alliance players will find the same to be true when visiting Ironforge, Stormwind City, and Darnassus Auction Houses. This system has been expanded to support the neutral Auction Houses as well. Tanaris, Everlook, and Booty Bay will all be linked for players of both factions to access. In addition, the "Looking for Group" and "Trade" channels have been unified among the corresponding cities, meaning you can trade your goods or look for groups in Ironforge while in Stormwind!

Multiple Battlegrounds Queues
Players will be able to enter multiple battleground queues! No longer must you make the hard decision of which queue to join -- when queued for all three, you can join the first one available or hold out for that special Battleground you're really seeking.

Paladin Talent Update
All three Paladin talent trees are receiving a complete review, and many great new changes are in the works. Once finalized, we'll be sure to preview them through our Talent Calculator!

New Armor Models
Many high-level class armor sets are receiving a complete graphical overhaul! Check out the concepts and screen captures below:

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/1p9/images/general/ss6-thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/1p9/images/general/ss7-thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/1p9/images/general/ss8-thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/1p9/images/general/ss9-thumb.jpg

(Respectievelijk Paladin / Shaman / Hunter / Rogue)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FragNeck schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:56:
[...]

Er staat toch al het een en ander:
Ja idd een en ander staat er al. Maar heb je de info op gamer.nl gezien? Dat is sowieso een stuk meer. Daarnaast zou ik graag de buxfixes en classfixes zien, dat vind ik persoonlijk altijd 1 van de belangrijkste aspecten van een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:02:
[...]

Ja idd een en ander staat er al. Maar heb je de info op gamer.nl gezien? Dat is sowieso een stuk meer. Daarnaast zou ik graag de buxfixes en classfixes zien, dat vind ik persoonlijk altijd 1 van de belangrijkste aspecten van een patch.
Nee, ik heb net gezocht op gamer.nl, maar ik kon niet echt iets vinden, heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
denk dat de patch voor de kerst wordt uitgebracht, maar niet veel eerder....

ideale tijd voor mensen om zich weer bezig te houden met wat nieuws...

hoop dat ze de crit bug voor hunters fixen, als ik mn gear opnieuw aantrek heb ik voor even mn echte critrate weer terug, scheel 2% :(

[ Voor 32% gewijzigd door DarkShadow op 15-11-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar dat zijn globale veranderingen of nieuwtjes, meestal komen er ook vaak nog wat bugfixes, kleinen veranderingen van items, spells en chars ed. Wat hij dus bedoeld zijn de preciese details in patch 1.9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

FragNeck schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:03:
[...]

Nee, ik heb net gezocht op gamer.nl, maar ik kon niet echt iets vinden, heb je een linkje?
rechts op gamer.nl staat een groot log met de naam van die nieuwe instance erop en patch 1.9 hij is heel makkelijk te zien als je weet waar ie staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-07 09:53
FragNeck schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:03:
[...]

http://www.gamer.nl/viewdoc/2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
luppien schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:08:
[...]

rechts op gamer.nl staat een groot log met de naam van die nieuwe instance erop en patch 1.9 hij is heel makkelijk te zien als je weet waar ie staat
:/ ..

Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik zie helemaal niets van WoW daar.

Edit: thanks voor de link :)

[ Voor 5% gewijzigd door FragNeck op 15-11-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

Wat gamer.nl daar heeft staan is gewoon een verzameling van informatie die blizzard op de forums/blizzcon hebben vrijgegeven.

tevens is die under development page geen patchnotes page he, ik denk dat nu die page er is er over 1-2 weken een palladin talent calculater is en een week later de patchnotes+test server en dan 2-3 weken later de patch, dus idd rond de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

FragNeck schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:14:
[...]

:/ ..

Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik zie helemaal niets van WoW daar.

Edit: thanks voor de link :)
het is weggehaald :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]
Ow elkaar dood maken terwijl je bezig bent of met mobs aan het vechten bent of geganked worden boeit me allemaal geen zak, had je maar geen PvP server moeten joinen. Maar het opzettelijk verkrachten van iemand zn spelplezier door de QuestGivers/NPC's te moorden is een beetje te zielig voor woorden hoor!

En btw.. noem niet meteen iedereen die anders denkt belachelijk, thnx :Y)
Hydra schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:17:
Kansloos. Sowieso zijn een groot deel van die mensen daar alts van mensen die al een char hebben op die server. Blizzard zou eens moeten beginnen met het bannen van kansloze mensen. DAT zou een hoop schelen.
Ik snap niet waarom mensen het zo intressant vinden om spelplezier van een ander te vergallen? Waarom lowbie's of alts gaan dwarsbomen op een server? Mogen die mensen niet bij hun vrienden spelen of een andere class proberen onder de hoede van hun eigen guild/char.. Ben het niet vaak met je eens maar dit keer wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

[...]

Staat het op de main site van Gamer.nl? Of op het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crowmeister schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:59:
[...]

Staat het op de main site van Gamer.nl? Of op het forum?
Lezen kerel :)

Staat niet meer op de main site.

Ik dacht trouwens dat die AH's in iedere city pas met de expansion zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

Aartsvijand? Lees http://www.worldofwarcraft.com/info/story/chapter1.html is ofzo voordat je je eigen regels verzint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 20:11

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Met ongeveer de zelfde moeilijkheidsgradatie als Molten Core" Ik dacht dat die nieuwe lvl 40 een tier 3 instance werd. MC - 1, BWL -2, Ahl Qijar (?:p) -3.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:04:
[...]

Lezen kerel :)

Staat niet meer op de main site.

Ik dacht trouwens dat die AH's in iedere city pas met de expansion zouden komen?
Thanks, maar hoezo 'lezen kerel' je hebt nooit gezegt dat het op de FP stond en het is nog een doc ook nog geen gewoon nieuws bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
MrVegeta schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:12:
"Met ongeveer de zelfde moeilijkheidsgradatie als Molten Core" Ik dacht dat die nieuwe lvl 40 een tier 3 instance werd. MC - 1, BWL -2, Ahl Qijar (?:p) -3.
Krijg je met EN->NE vertalingen..

Blizzard heeft gezegd dat het qua moeilijkheids graad gemiddeld hetzelfde is als BWL, het begin is echter makkelijker en het eind moelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 10-07 10:01
Crowmeister schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:13:
[...]

Thanks, maar hoezo 'lezen kerel' je hebt nooit gezegt dat het op de FP stond en het is nog een doc ook nog geen gewoon nieuws bericht
Lezen omdat er iets eerder al een linkje gegeven was? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Exitium schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:19:
[...]

Lezen omdat er iets eerder al een linkje gegeven was? :P
*Uitgeluld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Letterlijk uit de tekst. In het world of warcraft universum staat het horde-alliance conflict centraal.

In enkele interviews met de developers werd duidelijk vermeld dat ze zoveel mogelijk de kloof en haat van de beide fracties jegens mekaar willen aanzetten. Onder andere door taal barrieres en de mogelijkheid tegen mekaar te strijden. Ze hebben met opzet de NPC's killable gemaakt voor de andere fractie. Doet me denken aan mn kindertijd toen we zelf regeltjes verzonnen bij spellen als monopoly omdat we anders niet konden winnen. Dat verwacht je van 4 to 8 jarigen, niet van lui die zich een eigen creditcard kunnen veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@sethchoas: Laat maar, je bent het niet waard om moeite aan te verspillen..constant een persoonlijke aanval en excuus om iemand af te zeiken heb ik geen zin in. Het is een normale discussie lijkt me of niet soms? En het gaat niet om het winnen, het gaat om het dwarsbomen ergens van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 117053 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:38:
[...]

Letterlijk uit de tekst. In het world of warcraft universum staat het horde-alliance conflict centraal.

In enkele interviews met de developers werd duidelijk vermeld dat ze zoveel mogelijk de kloof en haat van de beide fracties jegens mekaar willen aanzetten. Onder andere door taal barrieres en de mogelijkheid tegen mekaar te strijden. Ze hebben met opzet de NPC's killable gemaakt voor de andere fractie. Doet me denken aan mn kindertijd toen we zelf regeltjes verzonnen bij spellen als monopoly omdat we anders niet konden winnen. Dat verwacht je van 4 to 8 jarigen, niet van lui die zich een eigen creditcard kunnen veroorloven.
Echter voor het killen van quest NPC's krijg je minpunten en verlies je dus..

en het conflic staat idd centraal, tot het einde van WC3 dan kom je erachter hoe dat conflict is ontstaan, en gaan ze zelfs samen tegen de gemeenschappelijke vijand vechten.

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 15-11-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

ja en als lvl 60er lvl 20ers 1-shotten in hillsbrad is PvP :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 117053 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:38:
[...]

Je weet dat PvP op het allerlaatste moment is toegevoegd ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:45:
[...]

Echter voor het killen van quest NPC's krijg je minpunten en verlies je dus..

en het conflic staat idd centraal, tot het einde van WC3 dan kom je erachter hoe dat conflict is ontstaan.
Dat is de prijs die je ervoor moet betalen. Er valt inderdaad geen eer aan te behalen. Dat is de vrijheid van het spel. Het is niet leuk als het nou net jou overkomt maar het hoort bij het spel. Leer er mee te leven of ga een ander spel spelen. Als we allemaal zelf regeltjes gaan verzinnen, waar gaan we dan de grens trekken? Wanneer bereiken we een punt dat het spel volstrekt niet meer te spelen valt door belachelijke zelf verzonnen regeltjes? Je krijgt in het spel een tegenslag te verduren, suck it up en speel verder, ga niet zeuren dat het niet eerlijk is. Het is volstrekt eerlijk en zo proberen we het te houden. Dat je zelf volgens bepaalde gedragscodes handeld is prima maar ga er niet vanuit dat een ander dat ook zal doen. Dat is geheel aan de ander om te bepalen.

Overigens staat het alliance-horde conflict ook centraal in world of warcraft. Ben je hier niet van overtuigd woon dan eens een chat met de developers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

ja of loop ironforge in... als er geen oorlog zou zijn waarom zouden al die gekke dwergjes dan achter mij aan komen rennen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

luppien schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:03:
ja of loop ironforge in... als er geen oorlog zou zijn waarom zouden al die gekke dwergjes dan achter mij aan komen rennen :O
Een simpele maar overtuigde stelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:56:
[...]

Is dat zo?

Ohhh, dan zal ik die raids op het tauren startgebied al meer dan een jaar geleden in de US stresstest mezelf wel ingebeeld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 117053 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:06:
[...]

Een simpele maar overtuigde stelling ;)
Omdat er op het moment een wapen stilstand is, als jij tijdens een wapen stilstand het gebied van de tegenstander inloopt word je meestal ook "vriendelijk" verzocht het gebied te verlaten.

en voor je over de BG's begint, die factions horen niet bij alliance of horde, maar zijn losstaande factions en die hoeven zich dus niet aan het wapen stilstand te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
But since I'm being fired anyway...

Echt of nep? Wat denken jullie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gimbooze schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:07:
[...]

Is dat zo?

Ohhh, dan zal ik die raids op het tauren startgebied al meer dan een jaar geleden in de US stresstest mezelf wel ingebeeld hebben ;)
Dat is zeker zo ja, PvP is pas op het allerlaatste moment toegevoegd omdat de meeste mensen dat wilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ik zeg fake: er staat geen <GM> voor zijn naam als je de char ziet.

Zowiezo kunnen ook GM's niet BoP items traden dmv trade window :p

[ Voor 38% gewijzigd door Puc van S. op 15-11-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:20:
[...]

Dat is zeker zo ja, PvP is pas op het allerlaatste moment toegevoegd omdat de meeste mensen dat wilden.
Wat versta jij op het allerlaastse moment :?, volgens mij kon je in de beta ook al PvP-en ik denk dat het PvP gedeelte voort gekomen is uit de RTS Warcraft reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Die GM heeft ook geen GM-pakje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

On_E schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:56:
[...]

Ik zou hier graag inderdaad ook een bron van willen zien, want ik geloof er niets van :P

Verder lijkt het mij eigenlijk overduidelijk. Er is 'officiël' een vrede. Maar da's net zoiets als de vrede in Irak, je schiet niet op elkaar maar als je eventjes de kans hebt blaas je met genoegen jezelf op in het midden van een groep Amerikanen.

Op Bladefist probeerden laatst wat mensen iedereen zover te krijgen dat er geen PvP in Blackrock Mountain meer zou zijn. Dat is ze niet gelukt. Moeten jullie eens raden hoe dat zo komt.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

bah, jullie met je bronnen :P

moet ik weer gaan speuren om dat artikel te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

On_E schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:33:
bah, jullie met je bronnen :P

moet ik weer gaan speuren om dat artikel te vinden....
Yup, leedvermaak is geweldig :Y)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

ik wiet niet hoe de alliance het heeft dan mare als mijn generaal schreeuwt

kick those filthy alliance scum out of our valey.....

lijkt et me niet zo vredelievend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Nepzor. Het tradesysteem is zo ontworpen dat BoP items niet in een tradespot kunnen. Zelfs een GM kan dit niet, want dan zou hij eerst de hele broncode moeten editten. Als je een BoP item gethrashed hebt, dan krijg je em terug via de mail.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Zucht, het gaat niet om PvP of World PvP het gaat om het verkrachten van het spelplezier voor andere door Questgivers te mollen!

Laat maar ook trouwens, dat is geen plank meer maar een heel bos! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snappie88 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:28:
[...]

Ik zou hier graag inderdaad ook een bron van willen zien, want ik geloof er niets van :P

Verder lijkt het mij eigenlijk overduidelijk. Er is 'officiël' een vrede. Maar da's net zoiets als de vrede in Irak, je schiet niet op elkaar maar als je eventjes de kans hebt blaas je met genoegen jezelf op in het midden van een groep Amerikanen.

Op Bladefist probeerden laatst wat mensen iedereen zover te krijgen dat er geen PvP in Blackrock Mountain meer zou zijn. Dat is ze niet gelukt. Moeten jullie eens raden hoe dat zo komt.
Ach bij ons in BRD is het ook altijd raak, gisteren werden we ook weer tegengewerkt door de aliance op de weg naar BWL, maar ja het hoort erbij zeg ik maar zo :) Maar daar in tegen in Silithus is er een soort broze vrede, daar werk je soms samen met de Aliance. Dat zal straks in patch 1.9 nog belangrijker worden samenwerking met de Aliance, want alle topguilds hebben er belang bij dat deuren van Anh Qiraj zo snel mogelijk open gaan, ongeacht of het Horde of Aliance is :7
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.