Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 april 2003

quote:
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:17:
AOE grinden is overrated

heb het beide gedaan, AO op 1e mage, en single mob op 2e mage

single mob is veel sneller/effectiever, waarom? -> minder risks, meer plekken tot je beschikking
Ligt puur aan de plaatsen. Risico speelt natuurlijk altijd een grote rol, maar het grote probleem is gewoon het feit dat er soms casters met cc tussen bepaalde groepen zitten die het risico dus te groot maken. Op gewoon melee groepen mobs kun je vrijwel altijd AoE grinden en ook effectief. 'Mits' je een mount hebt. Daarom werkt het dus ook pas post-40. Naar mijn mening in ieder geval.

Wewt 80 Disc/Holy Priest @ Emeriss - No Win Scenario

Prutst dit forum

Wij hebben laatst onyxia geprobeerd
Het leek wel of ze gebugged was ofzo
iedereen kreeg af en toe zomaar aggro, zelfs als we niks deden

ik dus ook :P

ik had toevallig fraps draaien toen.

http://www.solipsist.biz/movies/onyxiabugged.avi

de eerste keer had de MT iets van 2 minuten lang aggro opgebouwd
tijdens dat opbouwen, ging onyxia ineens naar de healer.

Deze tank weet wel wat hij doet, want we komen tot en met majordomo in MC, zonder enige problemen.

Toen we onyxia 2 dagen terug probeerde, waren deze problemen er ook helemaal niet

weten jullie wat we fout deden ?
moeten er meer dots op? of wat?

Nu is mijn vraag:
Na het filmpje gezien te hebben.
Denk je dat onyxia wel of niet bugged was, en waarom :) ?

WoW Server: Stormrage __ "Axioma:Tauren Warrior LVL60" + "Solipsist: Undead Mage LVL60"

Blue Sky Sapphire
Reg. datum: 27 april 2000

quote:
BitByter schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:28:
Wij hebben laatst onyxia geprobeerd
Het leek wel of ze gebugged was ofzo
iedereen kreeg af en toe zomaar aggro, zelfs als we niks deden

ik dus ook :P

ik had toevallig fraps draaien toen.

http://www.solipsist.biz/movies/onyxiabugged.avi

de eerste keer had de MT iets van 2 minuten lang aggro opgebouwd
tijdens dat opbouwen, ging onyxia ineens naar de healer.

Deze tank weet wel wat hij doet, want we komen tot en met majordomo in MC, zonder enige problemen.

Toen we onyxia 2 dagen terug probeerde, waren deze problemen er ook helemaal niet

weten jullie wat we fout deden ?
moeten er meer dots op? of wat?

Nu is mijn vraag:
Na het filmpje gezien te hebben.
Denk je dat onyxia wel of niet bugged was, en waarom :) ?

onze ervaring is met Onyxia dat als je niet genoeg dps doet, ze inderdaad random gaat beuken, zowel in fase 1 als in fase 3 (fase 3 wel opletten dat je niet te vroeg begint :P )

Onyxia is volgens mij gewoon allemaal een kwestie van timing

maare 2 minuten aggro opbouwen :X

Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.

12-3-2009
Reg. datum: 05 april 2000

Battlegrounds is wel ontzettend gaaf zeg!! behoorlijk spannend ook.
Jammer dat ik nog maar lvl 54 ben.

Dolf is rechtvaardig!

Onyxia was gister wel lief voor mij, had 2 x 50 HP over... hihi gelukkig kan ik als priest lekker mezelf healen... mijn hart sloeg een x niet over toen ik las dat BR dinges down hebben :p.. had ik wel graag bij willen zijn hihi.

Best Priest on trollbane, Alucardu.

Qué pasa?
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
MrVegeta schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:46:
Onyxia was gister wel lief voor mij, had 2 x 50 HP over... hihi gelukkig kan ik als priest lekker mezelf healen... mijn hart sloeg een x niet over toen ik las dat BR dinges down hebben :p.. had ik wel graag bij willen zijn hihi.

Hebben ze die Razorgore nou wel of niet down, nou volg ik het alleemaal even niet meer 8)7

Ze hadden hem dus niet down, jammer. :/ Na ja volgende keer beter zal ik maar zeggen :7

Puyol wijzigde dit bericht 10-11-2005 10:02 (10%)

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

Prutst dit forum

quote:
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:36:
[...]

onze ervaring is met Onyxia dat als je niet genoeg dps doet, ze inderdaad random gaat beuken, zowel in fase 1 als in fase 3 (fase 3 wel opletten dat je niet te vroeg begint :P )

Onyxia is volgens mij gewoon allemaal een kwestie van timing

maare 2 minuten aggro opbouwen :X

tja, wij wisten het op een gegeven moment ook niet meer dus :)
zou 30 seconden genoeg zijn ? zo doen we dat bij normale bazen wel iig

WoW Server: Stormrage __ "Axioma:Tauren Warrior LVL60" + "Solipsist: Undead Mage LVL60"

Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

30 seconden is zat. Moeten de hunters/rogues/mages daarna niet meteen voluit gaan critten natuurlijk...gewoon lekker door dpsen tot ze de lucht in gaat.

PS: voor de startpost: Denial op Bloodscalp is ook NL guild.

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

quote:
jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:12:
HEb een vraag aan de beetje ervaren enchanters hier.

Ik heb nu ook enchanting 80 op me priest, en doe voornamelijk groene BoE's van me main naar mijn priest sturen.
Is er een touw aan vast te knopen wat er precies uit het item komt?

Ik weet wel dat je verschillende dust/essences enzo hebt, maar is dat een beetje met regelmaat?

Zo had ik laatst een large brilliant shard uit een lvl 49 groen item. Deze dingen zijn veel waard, en het item was maar 1.5g naar vendor. Maar later had ik een veel beter item GeDE'ed, en kreeg ik van die crappy meuk...
Als er nou regelmaat inzat kan je die items opkopen en dan die dure shards verkopen met winst, maar dat zal niet toch?

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt:

http://www.worldofwar.net/professions/enchanting/index.php

Vooral de tabel is interresant

Reg. datum: 16 december 2003

Hallo,
Ik las op wow-europe.com iets over factions (3) maar wat is dat nou precies. En ja ik kan engels maar ik kan het niet helemaal plaatsen
tijs

Blue Sky Sapphire

razorgore NIET down :P 1 eitje over

Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.

Reg. datum: 12 april 2003

quote:
Tijs_a schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:06:
Hallo,
Ik las op wow-europe.com iets over factions (3) maar wat is dat nou precies. En ja ik kan engels maar ik kan het niet helemaal plaatsen
tijs
faction is gewoon een kant/zijde. Dus horde en alliance zijn allebei factions. Maar Booty Bay en de Buccanneers zijn ook allebei factions. Zo zijn er in WoW zo'n 15-20 verschillende factions waarvan dus momenteel 2 playable (eigenlijk 1 per ras = 8) Er komt dus waarschijnlijk een 3e faction bij.

Wewt 80 Disc/Holy Priest @ Emeriss - No Win Scenario

Daft Punk!
Reg. datum: 15 juni 2004

quote:
jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:36:
[...]

Jaja, duidelijk wel ja.
Als je nu dus epics DE'ed, krijg je dan ook maar 1 van zo'n shard? beetje zonde is het wel. Als je er nou meerdere kreeg, maargoed ;(
met auctioneer kan je de disenchant vallue seen, deze ligt vaak boven de vendor buy waarde.

Blue Sky Sapphire

quote:
BitByter schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:59:
[...]

tja, wij wisten het op een gegeven moment ook niet meer dus :)
zou 30 seconden genoeg zijn ? zo doen we dat bij normale bazen wel iig

30 sec is zat volgens mij, ik let eigenlijk nooit echt op in fase 1 :P ben shaman, en mag pas in actie komen in fase 2 (whelp groups)

aggro reset/reduce oid op 80% in fase 1, melee doet alleen auto attack en clothies wanden enkel

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Puyol schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:34:
Het hangt er van af van wat voor soort item het is. Is het bijvoorbeeld een wapen dan komt er vaak Ilusion Dust ofzo, trouwens dat spul is bij ons ongeveer 2 G per st. waard. Is het een armor piece dan komt er wat anders weer uit. Met de kans dat er dus een Shard uit kan komen, welke dat is gewoon random. Uit Blue items komen altijd een Large Briljant Shard. En straks komen er uit epix nieuwe shards waar je weer enchants van kan maken :P

Damn zeg. Je verkoopt echt complete onzin.

Wat je krijgt is afhankelijk van het type van item (wapen of armour), welk level het is, en de kwaliteit.

Groene items geven meestal dusts/essenses, en hebben een 5% kans ofzo een schard van hun level te geven. Blauwe items geven altijd een shard, paarse geven meerdere.

Wapens geven meestal essenses, armour geeft meestal dusts.

Welk niveau essenses of dusts je krijg is complet afhankelijk van het level van het item:

quote:

Level 1-10: A little strange dust/lesser magic essence.
Level 11-15: Much strange dust/greater magic essence.
Level 16-20: Much strange dust/lesser astral essence.
Level 21-25: Little soul dust/greater astral essence.
Level 26-30: Much soul dust/lesser mystic essence.
Level 31-35: Little vision dust/greater mystic essence.
Level 36-40: Much soul dust/lesser nether essence.
Level 41-45: Little dream dust/greater nether essence.
Level 46-50: Much dream dust/lesser eternal essence.
Level 51-55: Little illusion dust/greater eternal essence
Level 56-60: Much illusion dust/greater eternal essence

Level 1-20: Small glimmering
Level 21-25: Large glimmering
Level 26-30: Small glowing
Level 31-35: Large glowing
Level 36-40: Small radiant
Level 41-45: Large radiant
Level 46-50: Small brilliant
Level 51-60: Large brilliant

WoW: Zhazam - 80 Mage | Sammia - 80 Druid | Sannah - 7x Priest

Ping!
Reg. datum: 28 augustus 2002

quote:
sebasgrif schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:03:
[...]

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
http://www.worldofwar.net/professions/enchanting/index.php
Vooral de tabel is interresant

Thx, die tabel is net wat ik bijna nodig had!
Maar ik zocht dus welke dingen er kunnen komen uit bepaalde items...

@drprocter, thx.
Dat geeft dus de prijs aan van het de shard/essence die eruit komt ofzo? Maar deze verschillen toch altijd?

@hydra, lol, THX! Dat had ik net nodig(2de zin van me post). :>

jarnotjuh wijzigde dit bericht 10-11-2005 10:58 (16%)

Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW

Diddle - Lvl 80 mage - Denial

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:56:
@drprocter, thx.
Dat geeft dus de prijs aan van het de shard/essence die eruit komt ofzo? Maar deze verschillen toch altijd?

Ja, maar auctioneer 'weet' ook wat de dusts enzo kosten op jouw AH als je hem de AH hebt laten scannen. Wat ik zelf ga doen als ik straks m'n enchanting op 300 heb (m'n priest zit nu op 270) is items eerst op de AH knikkeren, en als ze dan niet verkopen gewoon disenchanten. Het is en blijft een richtlijn trouwens, het aantal dusts/essences is random binnen een bepaald bereik. Als je je eigen items gaat disenchanten (raad je aan tailoring te nemen) merk je dat er vooral in het aantal dusts dat je krijgt behoorlijk wat variatie zit.

quote:

Ja, na die klok-klepel post moest dat ff hoor :)

Oh trouwens, ik weet niet of je het al opgevallen was, maar je kunt van 3 lesser essences 1 greater maken en vice versa. Scheelt ruimte in je bank, heb zelf 3 bags vol zitten met enchanting/tailoring spul.

Hydra wijzigde dit bericht 10-11-2005 11:05 (12%)

WoW: Zhazam - 80 Mage | Sammia - 80 Druid | Sannah - 7x Priest

GoT allemachtig

Iemand die op emerald dream @ alliance speelt? Zoja kun je dan alsjeblieft even op irc komen @ #WoW :p
Failure is not an option
Reg. datum: 19 oktober 1999

quote:
jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:12:

Gister weer ubrs run gedaan, weer geen finklers skinner of magister robe. Doe er nu al beide 20+ runs voor.. En ehm, ik ga proberen om 1 run te doen ZONDER dood te gaan, is me nog nooit gelukt.
1x altijd bij de 3 dragons boven de whelps, en de andere 3 a 4x tussen the beast en drakkisath.

Err...ben jij niet een beetje te gek op je dmg meter ;)
Met 20+ runs ervaring in UBRS is zo vaak dood gaan echt niet normaal. Tenzij je met minder dan 13 members raid.

Daft Punk!

quote:
jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:56:
[...]

Thx, die tabel is net wat ik bijna nodig had!
Maar ik zocht dus welke dingen er kunnen komen uit bepaalde items...

@drprocter, thx.

np

hier is de link naar de dl pagina van auctioneer (curse-gaming refresht de versies niet op 1 of andere manier)
http://auctioneeraddon.com/dl/AuctioneerComplete/

Hier is de link direct naar de nieuwste versie:

http://auctioneeraddon.co...ioneerpack-3.1.0.0563.zip

Ik raad deze mod iedereen aan, is echt hardstikke makkelijk. Je kan altijd zien wat hoeveel waard is bij de vendor etc, erg makkelijk bij grinden met gelimiteerde bagspace :)
Het inscannen van de AH hangt van de population van je server af maar over het algemeen duurt et ongeveer 5 minuutjes ofzo. Maar dan heb je wel alle prijzen voor je items met ook een advies prijs erbij voor hoeveel je je items op de ah kunt verkopen.

Proqzor wijzigde dit bericht 10-11-2005 11:19 (23%)

Ping!

quote:
Hydra schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:03:
[...]

Ja, maar auctioneer 'weet' ook wat de dusts enzo kosten op jouw AH als je hem de AH hebt laten scannen. Wat ik zelf ga doen als ik straks m'n enchanting op 300 heb (m'n priest zit nu op 270) is items eerst op de AH knikkeren, en als ze dan niet verkopen gewoon disenchanten. Het is en blijft een richtlijn trouwens, het aantal dusts/essences is random binnen een bepaald bereik. Als je je eigen items gaat disenchanten (raad je aan tailoring te nemen) merk je dat er vooral in het aantal dusts dat je krijgt behoorlijk wat variatie zit.

Ja, dat heb ik ook wel gemerkt dat de ene keer er veel dust in zit en de andere keer bijna niet. Mijn ervaring is dat hihglvl items toch niet verkopen op de AH, omdat iedereen de BoPloot pakt van bosses

quote:

Ja, na die klok-klepel post moest dat ff hoor :)

Oh trouwens, ik weet niet of je het al opgevallen was, maar je kunt van 3 lesser essences 1 greater maken en vice versa. Scheelt ruimte in je bank, heb zelf 3 bags vol zitten met enchanting/tailoring spul.

Dat is me al opgevallen ja. Ik heb nu mijn bank vol met 5 stacks greater magic essences, en nog veel meer van die meuk, maar die gaan we allemaal bewaren. Ik wacht totdat ik uldaman inkan en daar naar die trainer kan. Dan ga ik ineens lvl'en naar de 300 vanaf de 35. Enchanten kan naderhand wel, mining enzo niet echt meer.

Ik heb trouwes geen tailoring maar mining. Ik wil toch winst maken, en denk dat dat met mining wel kan, omdat je toch voor tailoring weer reagents nodig hebt die veel kosten enzo.
Ik weet dat tailoring/ench goeie combo is, maarja.

@dcproctor
Thx. Lootlink doet dat ook, de prijzen van de items laten zien(vendor). Dat inscannen lijkt me wel handig, zodat je altijd kan zien of het waard is om op de AH te verkopen.

jarnotjuh wijzigde dit bericht 10-11-2005 11:22 (7%)

Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW

Hou er wel rekening mee dat jij bij die trainer in Uldaman maar enchantments t/m lvl 245 kan trainen, zodra deze grijs zijn moet je het met formula's doen.

Ping!

quote:
sebasgrif schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:21:
Hou er wel rekening mee dat jij bij die trainer in Uldaman maar enchantments t/m lvl 245 kan trainen, zodra deze grijs zijn moet je het met formula's doen.
Dat weet ik, ik heb al genoeg formula's hoor, stuk of 10. De guild helpt me redelijk mee met sparen. :P

Reg. datum: 29 juli 2005

quote:
DrProctor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:17:
[...]

np

hier is de link naar de dl pagina van auctioneer (curse-gaming refresht de versies niet op 1 of andere manier)
http://auctioneeraddon.com/dl/AuctioneerComplete/

Hier is de link direct naar de nieuwste versie:

http://auctioneeraddon.co...ioneerpack-3.1.0.0563.zip

Ik raad deze mod iedereen aan, is echt hardstikke makkelijk. Je kan altijd zien wat hoeveel waard is bij de vendor etc, erg makkelijk bij grinden met gelimiteerde bagspace :)
Het inscannen van de AH hangt van de population van je server af maar over het algemeen duurt et ongeveer 5 minuutjes ofzo. Maar dan heb je wel alle prijzen voor je items met ook een advies prijs erbij voor hoeveel je je items op de ah kunt verkopen.

Is actioneer nog steeds niet een beetje bugg. :O
Naar de laatste patch 1.8. |:(

Was er altijd tevreden over. Maar sinds die patch heb ik deze er maar van af gegooit.

Zit nog steeds met smart op een nieuw te wachten. _/-\o_
Want bij http://auctioneeraddon.com/ staan nog steeds die waarschuwingen. :'(

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Daft Punk!

heb er geen last van en bij versie staat er ook iets van 1.8.1 ofzo. Ik gebruik em zelf en heb geen bugs dus.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: