ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Nieuw Topicquote:Terr schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:06:
[...]
Wat jij nog wat leuke plekken om te grinden, of heb je nog andere tips?
Ik ben laatst overgestapt van een PVP naar een PVE server, en ik wil eigenlijk zo snel weer op mijn oude level komen.
Ben je al begonnen met een nieuwe char of moet je er nog één createn? Dan kan ik wellicht wat tips geven welke gebieden leuk zijn om xp te grinden.
Op dit moment ben ik lekker bezig in tanaris, aangezien het er barst van de mobs die dicht op elkaar staan. Het is gewoon een paar frostbolts launchen, mob looten, repeat, repeat, water drinken en herhaal
Zodra ik lvl 48 heb bereikt ga ik naar hinterlands om daar de serie quests af te ronden, en af en toe naar maraudon om wat equipment en xp te farmen. Als ik dat ook weer gezien heb ga ik naar het laatste gebied om de laatste 10 levels te grinden (western plaguelands) En tijdens dat proces ga ik weer naar sunken temple en brd om equipment te farmen ^^
edit: op lvl 21 zou ik lekker naar duskwood gaan
sanniejj wijzigde dit bericht 09-11-2005 14:24 (5%)
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.
Ik had ook tijdens levelen twee actionbars. Eentje met al mijn heals voor party gebruik en eentje met heals en wat combat spells voor soloplay. In CTMOD zit standaard selfcast en dat werkt briljant. Je kan de mob getarget houden, maar je shields en heals worden standaard op jou uitgevoerd. Het is geen macro, maar het is wel wat je wilt.quote:Masch schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:41:
Beetje noob vraag misschien, maar ik wil graag voor mijn priest 2 actionbalken maken, een voor in een party (met healing vooraan, etc) en een voor soloplay. Ik wil in de soloplay dat de healing standaard op mijzelf wordt uitgevoerd. Ik kan echter nergens vinden hoe dat moet. Is het mogelijk om een macro te maken die eerst mijzelf selecteerd en dan een heal oid uitvoerd?
Dus zoiets;
[...]
offtopic:
nog nooit iets met macro's gedaan, dus vandaar
|{ brrr }] |
Al begonnen, maar het zal vast niet slechts bij deze ene character blijven. En waarschijnlijk kunnen anderen het ook wel gebruikenquote:sanniejj schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:21:
[...]
Ben je al begonnen met een nieuwe char of moet je er nog één createn? Dan kan ik wellicht wat tips geven welke gebieden leuk zijn om xp te grinden.
[...]
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
quote:sanniejj schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:21:
[...]
Ik ben laatst overgestapt van een PVP naar een PVE server, en ik wil eigenlijk zo snel weer op mijn oude level komen.
Op dit moment ben ik lekker bezig in tanaris, aangezien het er barst van de mobs die dicht op elkaar staan. Het is gewoon een paar frostbolts launchen, mob looten, repeat, repeat, water drinken en herhaalEn als ik dat zat ben ga ik lekker zul farrak in om mobs te AoE'en op de stairs.
Zodra ik lvl 48 heb bereikt ga ik naar hinterlands om daar de serie quests af te ronden, en af en toe naar maraudon om wat equipment en xp te farmen. Als ik dat ook weer gezien heb ga ik naar het laatste gebied om de laatste 10 levels te grinden (western plaguelands) En tijdens dat proces ga ik weer naar sunken temple en brd om equipment te farmen ^^
edit: op lvl 21 zou ik lekker naar duskwood gaanVeel veldjes met rijen mobs.
vergeet winterspring niet
goed gebied, voor grind quests
Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.
Reg. datum: 25 oktober 2000
Ik gebruik met mijn priest benecast, dan krijg je bij jezelf, maar in een party ook bij alle party members een knoppenbalk met de relevante buttons (als ze gecursed zijn een decurse bijvoorbeeld), en dus ook je heal en buff buttons.quote:Masch schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:41:
Beetje noob vraag misschien, maar ik wil graag voor mijn priest 2 actionbalken maken, een voor in een party (met healing vooraan, etc) en een voor soloplay. Ik wil in de soloplay dat de healing standaard op mijzelf wordt uitgevoerd. Ik kan echter nergens vinden hoe dat moet. Is het mogelijk om een macro te maken die eerst mijzelf selecteerd en dan een heal oid uitvoerd?
Dus zoiets;
[...]
offtopic:
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Maargoed, da's dacht ik algemeen bekend.
Retired WoW-player // D2-LoD: (SCL) Acc: *Xanga
quote:Masch schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:41:
Dus zoiets;
[...]
offtopic:
Niet helemaal hetzelfde. maar ik gebruik momenteel Altcast.
Dat houd in dat je alle spels opjezelf cast zolang je alt inhoud.
Vind ik persoonliijk een handigere oplossing.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen
met je priest moet je gewoon decursive hebben lekker op 1 knop rammen om alles en iedereen te decursen ipv dat je op knoppen moet gaan klikken. en voor priest buffs heb ik geen extra knoppen nodig das echt een makkie.quote:bras schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:26:
[...]
Ik gebruik met mijn priest benecast, dan krijg je bij jezelf, maar in een party ook bij alle party members een knoppenbalk met de relevante buttons (als ze gecursed zijn een decurse bijvoorbeeld), en dus ook je heal en buff buttons.
Turalyon Crulon 80 Prot Warrior / Jeannedarc 80 Prot Paladin
quote:Kaap schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:48:
[...]
Mjah heb je gelijk in. Maar ik zie het echt vaak. Zullen zat nederlanders zijn die wel normaal zijn. Maar elke keer als ik iemand voorbij zie komen die weedje of blondje heet en nederlands in /s of /1 praat, dan weet ik alweer waarom ik altijd voor internationale guilds kies.
zucht. heerlijk kansloze opmerking. alle nederlanders over 1 kam scheren. alle nederlandse guilds zitten vol met n00bs..
zucht. denk toch na voordat je wat post. iedereen zal _weleens_ in /s of /1 nl praten. ik probeer het te beperken. doe dan niet alsof je all that bent..
Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD
Nou...dat zou ik niet doen, Duskwood is toch wel aardig lvl27+quote:sanniejj schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:21:
[...]
edit: op lvl 21 zou ik lekker naar duskwood gaanVeel veldjes met rijen mobs.
'ik snap er geen zak van, maar ik vind de kleurtjes wel leuk...' - girlfriend vs Syntax Highlighting :+
Ik ging al op lvl 21 lekker lvl 24 mobs grinden =) Maar het is niet zo lastig als mage om mobs lvl 24/25 op afstand te houden.quote:DarthRaider schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:49:
[...]
Nou...dat zou ik niet doen, Duskwood is toch wel aardig lvl27+Redridge is wel lekker veel mobs op een rijtje...en murlocs
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.
quote:sanniejj schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:09:
[...]
Ik ging al op lvl 21 lekker lvl 24 mobs grinden =) Maar het is niet zo lastig als mage om mobs lvl 24/25 op afstand te houden.
Dan ben jij beter als mij, ik kreeg resist resist en resist. Dat wil echt voor geen meter. En vooral als je dan frostspecced bent wil je nogal eens meer resisten als de rest...
Doet me herdenken aan de eerste ubrs runs @ 58, ik heb nogsteeds een vette fire build en door mijn ignite/imp scorch en imp firedmg stond ik nog hoger als de rest(rogues)
Firespec ftw. Zelfs in mc mag ik nog meedoen. Terwijl er genoeg andere mages zijn die ook 120+ fire resgear hebben EN frost specced zijn.
Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 80 mage - Denial
dat is wel de maxquote:sanniejj schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:09:
[...]
Ik ging al op lvl 21 lekker lvl 24 mobs grinden =) Maar het is niet zo lastig als mage om mobs lvl 24/25 op afstand te houden.
Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.
Zucht, jij moet nog op cursus beter lezen, er staat namelijk in: er zullen zat nederlanders zijn die wel normaal zijn. En ik zeg ook nergens dat nederlandse guilds volzitten met n00bs. Tevens zeg ik nergens dat ik all that ben.quote:tomvdburg schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:40:
[...]
zucht. heerlijk kansloze opmerking. alle nederlanders over 1 kam scheren. alle nederlandse guilds zitten vol met n00bs..
zucht. denk toch na voordat je wat post. iedereen zal _weleens_ in /s of /1 nl praten. ik probeer het te beperken. doe dan niet alsof je all that bent..
Dus over heerlijke kansloze opmerking gesproken....
|{ brrr }] |
Chromaggus voor vanavond op de planning.
Zijn er nog meerdere mensen hier die op Twisting Nether huishouden?
forum.otaking.se
Pentium 4 3,2Ghz | ASUS P4C800-E Deluxe | 1 GB Corsair PC3200LLPT | ATi Radeon 9700Pro | 2X Maxtor S-ATA 120GB RAID 0 | Neovo E-19A 19" TFT | Plextor 708A | Audigy 2 | TweakDSL UltraDSL | Zalman CNPS7000Cu | Zalman ZM400A-APF
maaruh wat is Grinden?
Enneh, ik heb nu een undead mage, maar wee niet precies welke profession ik moet kiezen.
Ik zat te denken aan Tailoring en nog iets, maar wat is nou handig?
AFCA Cant Be Stopped
Niet als je samen werkt met een priestquote:
veritas, aequitas
Ik gebruik groupbuttons, mind of meer hetzelfde. Echt ideaal! Must voor elke healer IMHO.quote:bras schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:26:
Ik gebruik met mijn priest benecast, dan krijg je bij jezelf, maar in een party ook bij alle party members een knoppenbalk met de relevante buttons (als ze gecursed zijn een decurse bijvoorbeeld), en dus ook je heal en buff buttons.
Voor grinden is dat dus uitermate ineffectief, veels te veel mana nodig voor één mob. Kunst is om niet/nauwelijks oom te gaan met mage-grinden (of aoe-grinden natuurlijk).quote:sanniejj schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:09:
[...]
Night Elf Hunter lvl70 - Stormreaver (Jadystana)
Night Elf Priest lvl70 - Stormreaver (Kyliana)
Heb ik weinig last van, aangezien ik shatter gebruik (50% meer crit chance op frozen targets)quote:Gerwen schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:43:
[...]
Voor grinden is dat dus uitermate ineffectief, veels te veel mana nodig voor één mob. Kunst is om niet/nauwelijks oom te gaan met mage-grinden (of aoe-grinden natuurlijk).
quote:-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:45:
[...]
hoeveel gold kan je grinden in de tijd dat je AV doet voor honoured
sommige mensen zijn nou eenmaal damage geil (![]()
)
maar 250g heb ik niet overdan haal ik liever voor datzelfde bedrag een chromatic cloak
(fire crits ftw
)
hehe die gaat bij ons op warsong makkelijk voor het driedubbele bedrag...
Wat me trouwens opvalt is dat er als je exalted bent met AV of AB niet echt een goede hunter epic wapen beschikbaar is. De dagger is leuk, maar je hebt verder niet enorm veel stats, ik zou graag de unstoppable force willen hebben in axe uitvoering
Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850
quote:.AFCA. schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:35:
hey, 2 n00b vraagjes dan ook hoor...
maaruh wat is Grinden?
Enneh, ik heb nu een undead mage, maar wee niet precies welke profession ik moet kiezen.
Ik zat te denken aan Tailoring en nog iets, maar wat is nou handig?
Grinden is het aan 1 stuk door killen van monsters. om zoveel mogelijk xp te halen.
De een vind het geweldig. de ander doodsaai
En ik zou idd voor skinning of mining gaan. Allebei om het geld.
(denk dat skinning iets practischer is)
wat je iig niet wil (en dit gaan vast wat mensen je aanraden) is Enchanting.
Niet omdat enchanting geen geld kan opbrengen. maar omdat je voor het geld opbrengt.
al idioot veel geld gekost heeft. en dat heb je als beginnend speler niet.
Ik ben zelf voor skinning/mining gegaan. Levert smakken geld op
(had mijn mount al op lvl 37 bij elkaar gespaart
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.