The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
[Pc] Call of Duty 2 - Deel III
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Nieuw TopicReg. datum: 11 juni 2005
Dat kan als je je demo's afspeelt met bijvoorbeeld Seismovision 3 (ik weet alleen ff niet met welke toets je je view kon veranderen) (dat kon tenminste in COD 1/UO). Ook is het zo dat je de snelheid ermee kunt veranderen, van slow naar heel er snel etcquote:Renegade! schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:45:
[...]
Ja zou ik ook wel eens willen weten, in veel fragmovies zie je ze spectaten in de demo.
Reg. datum: 12 januari 2002
Ik had te laat door dat het een rifle only server was, terwijl ik met me thompson bezig was en nu kan ik dus bijna geen server meer in.
Alvast bedankt
Tweakblog - GR Shared Items
"The road to hell is paved with spacer gifs and nested tables"
Ik word er steeds uitgekickt door Punkbuster. Ik ben uit de server gegooid dmv een kick, nou ja daar hadden ze een goed punt maar een ban is toch wel heel erg. Hoe kan ik dit ongedaan maken ? Ik kon gewoon een Thompson kiezen dus een echte rifle only server was het niet. Ik cheat niet omdat cheaten voor watjes is.
Phantom88 wijzigde dit bericht 19-04-2006 19:17 (87%)
quote:Phantom88 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:03:
Ik had te laat door dat het een rifle only server was, terwijl ik met me thompson bezig was en nu kan ik dus bijna geen server meer in.
Ik word er steeds uitgekickt door Punkbuster. Ik ben uit de server gegooid dmv een kick, nou ja daar hadden ze een goed punt maar een ban is toch wel heel erg. Hoe kan ik dit ongedaan maken ? Ik kon gewoon een Thompson kiezen dus een echte rifle only server was het niet. Ik cheat niet omdat cheaten voor watjes is.
[afbeelding]
Neem contact op met PB.
Want als je dus niet cheaten vind ik het raar dat je zomaar geband word.
want PB bant alleen maar als je cheat, je wordt gekicked voor paar minuten voor bijvoorbeeld ongeldige karakters in je naam.
~Iets in de vorm van specs oid...~
quote:Phantom88 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:03:
[afbeelding]
dat komt niet doordat je met een tommy op een rifle only server zat hoor. ook vraag ik me af hoe je weet dat je gekickt bent vanwege een verkeerd wapen als ze je gelijk kickten... want als ze eerst zeiden dat je een ander wapen moest kiezen had je dat toch wel gedaan?
hoe dan ook, een serverbeheerder kan je alleen van zijn eigen server bannen, dus dat je door een ban door een admin van 1 server van alle servers gebant bent kan gewoon niet.
punkbuster heeft je guid gebant... je cdkey dus. omdat je volgens pb aan het cheaten was. misschien nog hetzelfde spel op een andere computer geinstalleerd? kan je je broertje wel vertrouwen?
als er met jouw spel niet gehackt is kan je een ticket naar pb schrijven... als je echt niets gedaan hebt ben je vast niet de enige die hier last van heeft en zou er dus een oplossing te vinden moeten zijn.
punkbuster maakt wel eens foutjes (zo was er een poos geleden een bepaalde videokaartdriver die ervoor zorgde dat je een ban kon oplopen... en al die bans zijn opgeheven), dus als dit bij jou het geval is moet je even naar www.punkbuster.com gaan en een ticket maken. zij zijn de enigen die je kunnen helpen... succes ermee.
@AtleX: niet waar.
Clush wijzigde dit bericht 19-04-2006 20:34 (25%)
The world is your ashtray.
Raar systeem dat punkbuster
Ik beveel iedereen aan (als je een goede pc hebt) om sync every frame aan te zetten, ik had eerst van die schokken dat mijn fps van 125 naar 104 ging en weer naar 125.. met Sync every frame aan blijftie strak op de 75 hangen
iro wijzigde dit bericht 20-04-2006 11:18 (7%)
quote:Clush schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:14:
[...]
punkbuster heeft je guid gebant... je cdkey dus. omdat je volgens pb aan het cheaten was. misschien nog hetzelfde spel op een andere computer geinstalleerd? kan je je broertje wel vertrouwen?
Voor zover ik weet (ook ooit server- en siteadmin geweest) genereert PB een GUID op basis van je specifieke hardware config, dus de enige manier om weer op PB servers te spelen is om een nieuwe computer te kopen
Correct me if I'm wrong
quote:bassGunner schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]
Voor zover ik weet (ook ooit server- en siteadmin geweest) genereert PB een GUID op basis van je specifieke hardware config, dus de enige manier om weer op PB servers te spelen is om een nieuwe computer te kopen![]()
Correct me if I'm wrong
volgens mij is het een combo van je:
- CD-key
- IP
- (volgens mij ook ISP, maar weet niet cker)
dus als je de zelfde Serial in andere pc gebruikt zou het moeten kunnen werken.
Maar je kan toch niet spectaten met seismovision?quote:FunkyPunky schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:42:
[...]
Dat kan als je je demo's afspeelt met bijvoorbeeld Seismovision 3 (ik weet alleen ff niet met welke toets je je view kon veranderen) (dat kon tenminste in COD 1/UO). Ook is het zo dat je de snelheid ermee kunt veranderen, van slow naar heel er snel etc
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Reg. datum: 11 juni 2003
[...]
Voor zover ik weet (ook ooit server- en siteadmin geweest) genereert PB een GUID op basis van je specifieke hardware config, dus de enige manier om weer op PB servers te spelen is om een nieuwe computer te kopen![]()
Correct me if I'm wrong
dat is volgens mij een hardwareban.
Eerdergenoemde GUID ban had een huisgenoot van mij ook, hij heeft wel een minder legale versie. Een andere CD-key gebruiken zorgde ervoor dat hij gewoon weer kon spelen...
De 1.2 patch vind ik zo fijn, COD2 lijkt nu wel COD3 te zijn geworden qua gameplay. ik heb ook het gevoel dat de M1 Garand sterker is geworden of in elk geval fijner schiet.
Die Warsadinges map vind ik ook erg goed gelukt, als je een beetje ingespeeld bent kan je mensen best gemakkelijk zien terwijl je niet-ingespeeld gewoon een lopende schietschijf bent...
bigfoot1942 wijzigde dit bericht 20-04-2006 20:34 (25%)
neej dat is een hardware ban waar jij nu over praat. Maar guid weet ik ook niet precies hoe dat zit maar de enigste manier is om een nieuw spel te kopen met geldige CD-Key als je bent ge-guid banned.quote:bassGunner schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]
Correct me if I'm wrong
Reg. datum: 11 juni 2005
quote:Renegade! schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:23:
[...]
Maar je kan toch niet spectaten met seismovision?
Nee maar je kan wel van jouw demo je view veranderen van first person naar thirth person (dacht ik)
Maar als je je demo laat lopen is het toch soort van spectaten? En anders kun je een aparte demo maken van het spectaten...
[...]
Correct me if I'm wrong
bij deze dan maar
een guid is geen fingerprint, maar direct gekoppeld aan je cd-key. als je dezelfde key gebruikt op meerdere pc's krijg je dezelfde guid.
The world is your ashtray.
http://www.iwnation.com/F...amp;st=0&#entry215742
happy modding all
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
lijkt me vet om te leren, iemand een goed kern woord voor google om goede tutorials hiervoor te krijgen. Ik weet mn god niet waar ik op moet gaan zoeke.quote:Scorperito schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:20:
JAAAAAAAAAAAAAAAA de mod tools zijn gereleased!!!! I can't believe what I'm seeing![]()
![]()
![]()
http://www.iwnation.com/F...amp;st=0&#entry215742
happy modding all
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (V.98)
Ik ben meestal te vinden op de [MORK] server (194.150.120.33:28940) onder de nick
Strap-On[Dildo]
Terr wijzigde dit bericht 27-05-2006 16:00 (113%)
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Reg. datum: 29 april 2004
Of een manier om zelf de skin images te bewerken?
Graag info van iemand.
My postcount is low because I know how to use the Search button.
Die zullen er weinig zijn denk ik. Punkbuster checkt hierop/zou hierop moeten checken. Dus dan zou je die skins alleen op servers zonder punkbuster kunnen gebruiken...quote:klerk schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:16:
Iemand al ergens skins gevonden voor in multiplayer?
Of een manier om zelf de skin images te bewerken?
Graag info van iemand.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (V.98)
quote:ghost-rider schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:45:
misschien [Pc] Call of Duty 2 - Deel 4 aanmaken??
LOL , zou wel een goede zijn is het niet zo dat ik niet ech de tijd momenteel heb om een nieuwe TS te maken,
Dit omdat ie al uit is en VEEEL meer info over is.
dus ik kan m door geven aan jouw
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.