Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Ik heb geen bron, maar wel van een hoop verschillende mensen gehoord dat het vandaag moet gebeuren :)
A2 United

Nou laten we het hopen dan. Ik wordt een beetje moe om steeds cheaters te kicken en te bannen op onze server (een van de drukst bezochte CoD II server van de wereld). Ik hoop dat PB dit dadelijk gaat overnemen zodat ik niet steeds als strenge leraar hoef op te treden B)

AMD Athlon 64 X2 4600+ Manchester| Asrock 939Dual-SATA2| 1x Dane-Elec 512 MB DDR400 + 1x Corsair 1GB DDR400| EVGA GeForce 8800GT KO|WD 160GB 7200 rpm 8mb cache (ATA) + WD 250GB 7200 rpm 8mb cache (SATA)| Creative SB Live 5.1|

Zo gauw de patch er is ga ik het ook weer spelen, nu is het mij te frustrerend met al die cheaters/hackers :(

We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.

Ik zoek trouwens een leuke clan, ben med-high skilled :)
quote:
IronGiant schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:48:
[...]

Ik heb geen bron, maar wel van een hoop verschillende mensen gehoord dat het vandaag moet gebeuren :)

meerdere sites hebben al een item CoD2 patch 1.2 bij de downloads staan.
oa:
http://browse.files.filef...1503647;/browsefiles.html
http://www.gamershell.com/download_index.shtml

Helaas nog locked, maar hij zit er nu toch echt aan te komen (vandaag nog wellicht?)

GrandmasteR wijzigde dit bericht 11-04-2006 15:48 (5%)

Reg. datum: 13 februari 2006

Is het zeker dat alle servers dan zullen overstappen naar v1.2 of zullen er ook nog servers blijven draaien op oudere versies?

make me a believer | volvo powered | soon: roelandz.nl

quote:
Pindaaa schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
Is het zeker dat alle servers dan zullen overstappen naar v1.2 of zullen er ook nog servers blijven draaien op oudere versies?
Er waren voor Call Of Duty 1 ook servers die nogsteeds 1.1 draaiden toen 1.5 uit was, dus die zullen er nu ook wel weer zijn.
quote:
MaNiC_MiNd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:26:
Zo gauw de patch er is ga ik het ook weer spelen, nu is het mij te frustrerend met al die cheaters/hackers :(

Hoe herkennen jullie de cheaters/hackers? Ik ben aardig goed (sta meestal in de top5), maar er zijn ook duidelijk mensen die echt supergoed zijn en zo iedereen neerknallen, ben benieuwd of ik beter word na de patch :*)

Ik volgde laatst wel iemand, die dacht mensen te kunnen neerschieten door muren heen, dus dat was een overduidelijk geval van wallhack, maar verder valt het mij niet echt op?

Macbook 2,4 Ghz 2 GB 250 GB HD

Met een killcam kan je wel goed zien of iemand cheat, meestal schiet diegene je sneller neer omdat ie al wist waar je zat voordat je een raampje uitkeek of in een deuropening ging staan, ik heb vroeger ook wel eens een wallhack gebruikt en wat me opviel is hoe weinig mensen het eigenlijk zien of durven te zeggen, als ik nu gewoon zonder cheats speel en ik ga dood en zie de killcam dan kan ik op basis van mijn eigen cheatervaringen wel zien dat diegene een aimbot/wallhack gebruikt

Een dansend paartje, vieslel!

quote:
Pindaaa schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
Servers die een gekraakte software versie draaien zullen iig nog even 1.0/1.1 blijven draaien aangezien ze moeten wachten tot er een gekraakte versie van 1.2 uitkomt.
Ik hoop dat dat screenshots uit een early version zijn, of op de laagst mogelijke kwaliteit want ze zien er eigenlijk best slecht uit. :X

Denk lage kwaliteit :P Maar ziet er goed uit, ik hoop dat de nieuwe maps beetje lijp zijn want ik wordt onderhand best wel ziek van de Franse maps en die ene in Tunesië, alleen die Russische maps en El Alemein blijven goed vind ik

quote:
AtleX schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:53:
Ik hoop dat dat screenshots uit een early version zijn, of op de laagst mogelijke kwaliteit want ze zien er eigenlijk best slecht uit. :X
Don't blame me! :) ik heb ze niet gemaakt.
A2 United

De patch is out >:)

AMD Athlon 64 X2 4600+ Manchester| Asrock 939Dual-SATA2| 1x Dane-Elec 512 MB DDR400 + 1x Corsair 1GB DDR400| EVGA GeForce 8800GT KO|WD 160GB 7200 rpm 8mb cache (ATA) + WD 250GB 7200 rpm 8mb cache (SATA)| Creative SB Live 5.1|

A2 United

quote:

http://gamershell.ii.net/...=CallofDuty2Patchv1_2.zip

http://rapidshare.de/file...ofDuty2Patchv1_2.zip.html

Als je hem installeert kan je echter niet meer op 1.0 server.... en aangezien er nog geen (of iig weinig :P) 1.2 servers zijn, is het niet aan te raden om hem al te installeren (je moet dan nl. CoD2 reinstallen als je weer op 1.0 servers wil spelen).
quote:
Pindaaa schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:16:
Met een killcam kan je wel goed zien of iemand cheat, meestal schiet diegene je sneller neer omdat ie al wist waar je zat voordat je een raampje uitkeek of in een deuropening ging staan, ik heb vroeger ook wel eens een wallhack gebruikt en wat me opviel is hoe weinig mensen het eigenlijk zien of durven te zeggen, als ik nu gewoon zonder cheats speel en ik ga dood en zie de killcam dan kan ik op basis van mijn eigen cheatervaringen wel zien dat diegene een aimbot/wallhack gebruikt
Wallhack is best duidelijk af en toe ja, maar aimbot? Vraag me af hoe je dat ziet, want heb net weer ff gespeeld en sommige luitjes zijn óf verschrikkelijk goed of ze hebben idd een aimbot :/

Macbook 2,4 Ghz 2 GB 250 GB HD

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

En nu maar hopen dat we niet weer zo lang op de serverpatch moeten wachten :O

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

258 servers reeds. :P

Opgepast rendering engine wordt teruggezet naar Auto na de update (dx9 ipv dx7 in mijn geval).

Gianni Rombios wijzigde dit bericht 11-04-2006 20:52 (70%)

quote:
IronGiant schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:57:
Ik zoek trouwens een leuke clan, ben med-high skilled :)
www.dutchfightclub.nl

Amd 4800+Dualcore, 3gig mem [667mhz] 8800GT,Asus m2n32 Sli de luxe,550watt voeding,17inch flaty,2500Dpi muisje..draait op Dual-Boot Xp x32 en Vista x64

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws