Gathering of Tweakers

Quicksearch
Whuddathunkit?
Reg. datum: 03 november 2004

@ Vezza: probeer /chatmodeteam eens... volgens mij krijg je dan alleen de teamchat te zien, zou wat moeten schelen.

@ Herminator: voor mensen die cod2 competitief willen spelen is een mod zoals AWE vaak een gruwel. dit komt doordat je als je gewend bent aan de normale gameplay dingen als sprinten en cookable grenades en health dat je niet terugkrijgt (en dan natuurlijk de irritante artillerie en extra geluiden) het spel dusdanig aanpassen dat het eigenlijk een heel ander spel is geworden... sta je dan met je skills :). Ook weet je nooit wat je kan verwachten op zo'n server... zo kwam ik er laatst na anderhalve ronde achter dat je op een bepaalde server granaten kon koken (ontplofte eentje in mijn hand). dus zodoende sluit je een bepaalde groep uit van je server. aan de andere kant zijn er ook veel recreatieve gamers die dat juist wel leuk vinden, dus opzich is een mod zoals AWE niet een garantie op een lege server. ikzelf hou er niet van... voel me niet thuis met zo'n mod... het voelt anders. als je meer mensen op je server wil kan je het beste er zelf vooral veel op spelen (niemand joint een lege server, iemand moet de eerste zijn) en vriendjes worden met clans die op bezoek komen, zodat ze nog eens langskomen.

The world is your ashtray.

Reg. datum: 23 januari 2006

quote:
Clush schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:04:
@ Vezza: probeer /chatmodeteam eens... volgens mij krijg je dan alleen de teamchat te zien, zou wat moeten schelen.
Hmmm het werkt niet echt helaas...Eigenlijk raar dat je zoiets niet uit kan zetten, want het leidt alleen maar af. Om het typgedeelte af te tapen of iets dergelijks is ook weer iets waar van je zegt: nah.

Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Hallo,

Ben ik nou werkelijk de enige hier met dit probleem?

Over het health systeem: ik word er helemaal gek van! Op EASY ben ik na 5 kogels al dood, omdat ik voordat de game werd opgeslagen ook al 5 keer geraakt ben! Ik snap er geen f*ck van. Volgens het spel zou je na elke keer dat het spel wordt opgeslagen weer gehealed moeten zijn. Bij mij is dat niet zo. Ik krijg slechts één 'poging'. Ik word er helemaal ziek van! Ik heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd en ben opnieuw begonnen, maar het werkt niet. Het ging goed tot aan de Amerikaanse campagne, daarna is spelen op easy letterlijk ONMOGELIJK geworden. Wat heeft dit spel in godsnaam? Ik heb nog wel een legale versie!

Reg. datum: 01 februari 2006

quote:
masser120 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:39:
Hallo,

Ben ik nou werkelijk de enige hier met dit probleem?

Over het health systeem: ik word er helemaal gek van! Op EASY ben ik na 5 kogels al dood, omdat ik voordat de game werd opgeslagen ook al 5 keer geraakt ben! Ik snap er geen f*ck van. Volgens het spel zou je na elke keer dat het spel wordt opgeslagen weer gehealed moeten zijn. Bij mij is dat niet zo. Ik krijg slechts één 'poging'. Ik word er helemaal ziek van! Ik heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd en ben opnieuw begonnen, maar het werkt niet. Het ging goed tot aan de Amerikaanse campagne, daarna is spelen op easy letterlijk ONMOGELIJK geworden. Wat heeft dit spel in godsnaam? Ik heb nog wel een legale versie!
quote:
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.
Als je een paar keer geraakt bent hoort er te staan dat je dekking moet zoeken, als je dat een tijdje doet ben je weer helemaal gehealed (hoort in ieder geval wel :P ) tevens is spelen op easy echt heel easy, je kan zelfs in sommige levels alle jerries gewoon doodbashen >:) .... als dat bij jou niet zo is, lijkt het me een probleem met de versie op jouw disk.

Groever wijzigde dit bericht 10-03-2006 15:44 (3%)

quote:
Groever schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:43:
[...]

[...]

Als je een paar keer geraakt bent hoort er te staan dat je dekking moet zoeken, als je dat een tijdje doet ben je weer helemaal gehealed (hoort in ieder geval wel :P ) tevens is spelen op easy echt heel easy, je kan zelfs in sommige levels alle jerries gewoon doodbashen >:) .... als dat bij jou niet zo is, lijkt het me een probleem met de versie op jouw disk.

Dat dekking zoeken krijg ik soms. Meestal krijg ik alleen hardkloppingen te horen, bloed aan de rand van het scherm en een hoop gehijg. Zoek ik dekking, dan gaat het niet weg! :?
Kan het ook een virus op mijn computer zijn? Ik kreeg er het laatst een melding van. Het vage is namelijk dat ik het probleem in het begin niet had. Toen speelde ik ook op regular en toen vond ik het nog makkelijk. Het kwam ineens.

Ik draai nu zelf 2 Call of Duty 2 public servers.
Alleen ben nu een beetje aan het brainstormen wat voor "mods" of aanpassingen ik er op wil hebben.
Wat zouden jullie leuk vinden om op te spelen, ik wil in ieder geval weer een messagecenter zoals ik heb op mijn COD1 servers. Maar daarbij wil ik ook serverstats draaien. Nu heb ik dus de pagina van serverstat.org geraadpleegt maar deze is down. Hebben jullie eventueel nog ideeen voor goede stat programma's en dergelijke?

Dit zijn mijn public servers in COD2:

82.192.78.136:28962 SD
82.192.78.136:28960 TDM
Adminned by QrX

kom er nu pas achter dat er een COD2 topic loopt :)
Had ik kunnen verzinnen uiteraard. Echt genoten van de single player. Hoewel meer van hetzelfde ten opzichte van zijn voorlopers toch erg genieten :)

en multiplayer is ook meer dan leuk.
(zo en bookmarked)

Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!

bike_addict

Jij ook al hier Jazzper? :o Moeten maar eens meeten in een server dan >:)

bassGunner wijzigde dit bericht 14-03-2006 14:10 (4%)

Reg. datum: 11 december 2000

ik loop vast in single player

Hold The line

Ik zie 2 pantzer tanks met mijn verrekijker (B) en moet ze omver knallen met artillery
hoe doe ik dit ?

Kortom wat is het commando voor artillery ? iemand?

PC Specs - HT Specs :B&W 600 S3, Rotel 1066+1075

is dat een woestijn level? Dat je op het dak staat? Verrekijker met B en dan met F artillerie aanvragen.

Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!

Reg. datum: 11 december 2000

quote:
Jazzper schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 02:11:
is dat een woestijn level? Dat je op het dak staat? Verrekijker met B en dan met F artillerie aanvragen.
jups thx :)

PC Specs - HT Specs :B&W 600 S3, Rotel 1066+1075

Reg. datum: 13 februari 2006

Lol speelt er toevallig iemand wel is online op de server: CTF!! United Noobs? Ik speel er namelijk best vaak en het is vaak ook erg druk ('s middags rond de 30-50 personen en 's avonds 50+) maar echt de laatste tijd heb ik de hele tijd een ping van 300 terwijl dit eerst rond de 100 lag. Ook duurt het schermpje awaiting connection soms erg lang bij mij, hierdoor ben ik genoodzaakt om naar minder laggy servers te gaan wat ik toch jammer vind, maar ik moet zeggen CoD2 blijft me echt boeien, het gaat lekker snel en je je spawned ook weer snel, ik vind het persoonlijk vele malen beter dan BF2 wat te traag gaat en UT2k4 wat mij weer te snel gaat :P

make me a believer | volvo powered | soon: roelandz.nl

www.clan-beware.nl

Vindt de Singleplay erg gaaf en moo, veel actie . alleen een beetje kort.
ben 2 avonden bezig geweest op hard , ging best rap . ineens was ik klaar :P
jammer dat is niet zo,n een snelle pc heb, de details op full sets zijn echt VET

|Asus Maximus Formula x38 | Q6600 G0 L740B @ 3.6ghz 1.298v |2x2gb Corsair pc6400 @ pc8500 | MSI 9800GX2 | X-fi ExtremeGamer | 2x 250GB WD Raid0 | Zalman 750w Modulair | Lian Li PC-7 Plus II, Zilver | LG L204WT 20" Widescreen | G15 G5 |

ik speel laatste tijd nog wel eens een potje COD2 online. Maar het lijkt soms wel een Source spel zoveel whinende kleuters... Vooral smiddags is het echt van de gekke.

superheld zonder onderbroek

ligt misschien ook aan die trenchgun waar je de hele tijd mee rondloopt :+

wie niet springt heeft een snor

quote:
Jazzper schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:20:
ik speel laatste tijd nog wel eens een potje COD2 online. Maar het lijkt soms wel een Source spel zoveel whinende kleuters... Vooral smiddags is het echt van de gekke.

Ben ik met je eens.
Ik wil niet opscheppen maar ik heb soms mijn momenten dat het redelijk goed gaat,
en dan wordt je direct voor een hacker uitgemaakt.
Ook als ik andere mensen flink zie scoren en er wordt gezegt dat ie hackt, zeg ik heel gewoon.
WTF als er iemand goed is wordt ie gelijk uitgemaakt voor een hacker.

das echt gewoon zielig, het boeit me niet en ik let er niet meer op :P

Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6

Maar er wordt echt heel veel gecheat in cod2 online. Als ik de verhalen hoor doen heel veel mensen dat. Helaas, want zo verpesten die mensen het voor anderen.

quote:
Griffin schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:22:
[...]

Ben ik met je eens.
Ik wil niet opscheppen maar ik heb soms mijn momenten dat het redelijk goed gaat,
en dan wordt je direct voor een hacker uitgemaakt.
Ook als ik andere mensen flink zie scoren en er wordt gezegt dat ie hackt, zeg ik heel gewoon.
WTF als er iemand goed is wordt ie gelijk uitgemaakt voor een hacker.

das echt gewoon zielig, het boeit me niet en ik let er niet meer op :P
Der wordt inderdaad teveel gescholden met hacks, ik krijg ze zelf ook vrij vaak naar mn oren, maar trek het me niet aan. Het probleem is echter dat er ook veel te veel hackers zijn. Ik zat afgelope gisteren nog op een server met 3 wallhackers (zogauw ik ook maar 1 rare death heb ga ik het ook meteen checken, ben inmiddels net zo goed in wallhacks herkennen als in cod2 zelf :9 ). Woensdag ook nog een hele clan: 2GOD4U en ook vorig weekend een hele clan ]=HC=[ oid. Het wordt gewoon tijd voor een hele goede versie van punkbuster...

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Er cheaten zeker veel mensen op CoD, als ik de killcam zie van sommige gasten dan is het zo overduidelijk dat ze een wallhack hebben ofzo, ze richten op mij (ik zie dat pijltje met 'YOU' daar zo staan) dan komt zo'n gast om het hoekje en knalt me met shotgun zo neer, echt zielig vind ik dat soort gasten

3 fristie

Gaan ze daar nog een keer wat aan doen eigenlijk?

Ik weet dat dit rond de jaarwisseling een vrij grote issue was, en dat daarom veel mensen de multiplayer links lieten liggen.

Maar komt er nog iets van punkbuster of iets dergelijks uit, of gaat het zo langzamerhand de richting van ea op?

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Volgensmij kwam er binnekort een patch uit met punkbuster erin, weet het niet meer zeker maar ik hoop in ieder geval dat ie snel komt

Er wordt al 4 maanden geroepen dat hij "deze maand" komt. Dusja, laten we maar zeggen tussen eind april en half mei. In die patch zit 100% zeker punkbuster en 2 nieuwe maps (Rhine & Harbor).

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Ik hoorde morgen.. maare don't blame me als het zo is.. 11 april zou het moeten gebeuren :) ik ben benieuwd!
quote:
IronGiant schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:28:
Ik hoorde morgen.. maare don't blame me als het zo is.. 11 april zou het moeten gebeuren :) ik ben benieuwd!
Ik ook! Heb je een bron?

'I have not failed. I've just found 10.000 ways that won't work.'

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws