Gathering of Tweakers

Quicksearch
Pilske vatte! :)

quote:
herminator schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:54:
Zijn er goede gamehosts waar je bijvoorbeeld ook gebruik kan maken van Cod2 admin. http://cod2admin.pixolight.com
I3D.nl ondersteund dit helaas niet. Met al die rcon programmaatjes moet je iedereen het administrator paswoord geven. Dit heb ik liever niet. Hoe doen ze dat op die andere grote server met meerdere admins?
Ik denk dat je net zoals bij ftp verschillende gradaties van admins hebt. Bijvoorbeeld alleen kick&ban of alleen kick...
Ja, maar tot nu toe kan ik niks vinden om dat mogelijk te maken. Iedereen zou alles mogen als ze extra rechten moeten krijgen. Die hele "ondersteuning" voor cod2 zoals anti cheat, custom maps en admin software is allemaal maar erg matig of zelfs niet aanwezig. Dit bederft wel een beetje het gaan zitten hosten van het spel.

I'll be back

Inderdaad op dit moment heb ik nog geen serverside adminsysteem gevonden voor CoD2.
In Call of Duty 1 gebruik ik de pb_rcon facility gebaseert op pb_powers. Maar dat werkt dus alleen icm Punkbuster. Tis nu nog even wachten tot pb uit is voor CoD2 en hopen dat deze facility er weer in zit.

Nu hebben al mn spelers gewoon t Rcon. Zolang ik de FTP toegang houd kan ik alles ongedaan maken wat ze niet goed doen. Mja ik vertrouw ze er wel mee :)

Heeft er iemand ergens een indicatie kunnen vinden wanneer die SDK uitkomt en er een beetje mooie levels gemaakt kunnen worden?
Ik mis echt serieus keihard die multiplayermissies uit medal of honor, dat je die v2 raket moest opblazen, of dat je die brug moest opblazen.. ik vind die search & destroy echt maar slecht uitgewerkt, beetje saaie doelen, steeds hetzelfde.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

Bij ons in de clan hebben we ongeveer 12 admins (op 150 leden). Alle admins hebben inderdaad het rcon password wat vermeld staat op het (gesloten gedeelte) forum. Een enkele keer lekt het password, en dan is er zo een nieuwe ingevoerd. Heeft eigenlijk nog nooit tot noemenswaardige problemen gezorgd (ook als een admin de clan verlaat wordt het password gewijzigd)
Hey mensen, ik ben voor het eerst in deze CoD2 topic. Ik wilde graag weten of er ook een specifieke GoT-CoD2-Clan is. Iemand antwoord? Is er ook een page waar je je "Hall-of -Fame"-plaatjes kan dumpen? Dit zijn m'n beste(m'n masterscores, scores waarbij ik 100 kills of meer in een ronde heb):

Plaatje op imageshack (popups!)

Plaatje op imageshack (popups!)

||\ AMDPhenomX4 @ 2,6GHz (12×217) /||\ K9A Diamond /||\ OCZ 2GB DDR2-800 CL4 /||\ XFX GF8800Ultra @ 715/2290 /||\ 500+200+250+320 = 1270GB /||

bike_addict

Beetje vaak dood he Chrono Trigger ;)

Ik ben ook regelmatig op de |D|isconnected server trouwens, maar vooral op de SD versie (54 man). Zie je daar mss nog wel eens :)
Pilske vatte! :)

Nette scores :P, wil wel een keer een potje tegen jullie doen :+

Vuurvoske wijzigde dit bericht 21-02-2006 00:53 (2%)
Reden: typo

Vliegt rechtsom...

* Technicality meld!

Ik speel het tegenwoordig af en toe op mijn privéserver met wat vrienden (12 player DM, voting enabled, homesweethome.myftp.org). Niet gelist in de browserlijst om het wat beslotener/privé te houden, maar jullie zijn welkom :D

Edit, er draait daar ook een TS server...

Technicality wijzigde dit bericht 21-02-2006 01:29 (11%)

Ik speel op public servers en wat ik soms ervaar is dat op sommige servers iemand praktisch niet te raken is. Soms zelfs zo erg dat ik point-blank een Thomson magazijn leeg schiet en de andere persoon nog niet dood is. En op andere servers vallen ze bij bosjes neer zelfs als ik er scheel vlak naast schiet.
Ping is in beide gevallen normaal rond de 50.

Ligt dit aan de server config of aan mijn config?

Misschien spawn protection ingesteld op de server?
quote:
Erik_van_H schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:04:
Misschien spawn protection ingesteld op de server?
:z uhhhm....Nee dus.

quote:

Het kan beter ;)

http://tweakers.net/ext/f/5f756676083d5614867b70883e107cf7/thumb.jpg

Had hem toen net geinstalleert daarom Unknown Soldier. En jij zit in een clan ook nog :P

Ik speel trouwens alles op max op 1920 x 1200 met FPS van 40 ~ 60, zie sig voor specs.
Maak hier gelieve geen opsom en 'kijk mij eens' topic van.
En een goede score is niet alleen hoeveel punten je hebt (kills), maar je ratio is veel belangrijker.

Zo vind ik het veel beter van mezelf of een ander als je een score hebt van 20-2 dan 100-70 oid.

Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6

quote:
Griffin schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:53:
Maak hier gelieve geen opsom en 'kijk mij eens' topic van.
En een goede score is niet alleen hoeveel punten je hebt (kills), maar je ratio is veel belangrijker.

Zo vind ik het veel beter van mezelf of een ander als je een score hebt van 20-2 dan 100-70 oid.
Mee eens, daarom post ik geen screenshot met 100-70 :P
Eigenaar van de M van Emmer
Reg. datum: 01 februari 2004

en natuurlijk editen met paint, dat zou helemaal te leet zijn :>

MSI K8N Neo4, AMD A64 3000+(@3500), Ati Radeon X800XT, Kingston 1024 pc3200, Maxtor diamondmax 10 200gb, BenQ FP937s+, Steelpad 4D, Logitech MX510, Sennheiser PC150 DII: meelzakje / meelzakje123

Dat is niet 1337 dat is imho gewoon zielig. Iig, dat waren me beste score, en dat ik vaak dood ga ligt meestal aan het aantal mensen in de server(verstoppen is onmogelijk :S). Overigens is die 115-score in CTF kwam doordat ik circa 6 keer de vlag had. Ik ging wel lekker, een keer had ik 180 met CTF, maar dat kwam , omdat al die tegenstanders constant doodgingen achter elkaar, er was geen hond te bekennen bij de vijandelijke vlag in een server met 64 mensen. Wat bleek was dat er een cheater was die iedereen spawnkillde gelijk bij hun spawn. Die fcuker had ook een score van 398 kills en 0 deaths. :S

||\ AMDPhenomX4 @ 2,6GHz (12×217) /||\ K9A Diamond /||\ OCZ 2GB DDR2-800 CL4 /||\ XFX GF8800Ultra @ 715/2290 /||\ 500+200+250+320 = 1270GB /||

quote:
Infinity Ward geeft informatie over Call of Duty 2 Patch vrij.

We hebben er lang op moeten wachten, maar IW heeft nu eindelijk laten weten dat de Call of Duty 2 patch zeer binnenkort gereleased zal worden. Momenteel is Infinity Ward bezig de patch te testen. Het is onbekend wanneer Infinity Ward de patch voor de Xbox360 zal vrijgeven. Dit is wat de patch voor de PC onderandere zal inhouden:

* Punkbuster functionality
* Two new multiplayer maps.
* HTTP redirect in multiplayer, which adds an option for modders to send players to an external website to download their maps and mods.
* Repair of multiplayer exploits and minor bug fixes

Dit is wat de patch voor de Xbox360 zal inhouden:

* Player Lag has been addressed
* Private Game Lobbies / Reserved Slots
* Enable Live Host to set custom game options
* Map Preferences setting
* Post Game Lobbies (players at end of match will return to lobby)
* Enemy Player Name Notification
* Kick Player (host ability)
* Lobby Game Type, Map and Host Notification

Bron: http://www.callofduty.nl/

Nou, ik kijk er al naar uit, wordt gek van die nieuwste exploit om servers te laten crashen. :/

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

ik hoop ook dat ie snel komt want ik ben er een tijdje terug mee gestopt

ff overgestapt op bf2 en f.e.a.r. maar mijn grote (game)liefde is toch wel cod...

weet iemand nog een goede server waar weinig tot geen cheaters zitten?

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!

quote:
djmantri schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:57:

ff overgestapt op bf2 en f.e.a.r. maar mijn grote (game)liefde is toch wel cod...

Kun je nooit weten ;) Maar dit is wel een goeie: 82.192.78.82:28900.

'I have not failed. I've just found 10.000 ways that won't work.'

Miauw.

quote:
djmantri schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:57:

Sjek mijn signature. ;)
quote:
DaMorpheus schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:35:
[...]

Bron: http://www.callofduty.nl/

Nou, ik kijk er al naar uit, wordt gek van die nieuwste exploit om servers te laten crashen. :/

Dat werd tijd.. dat punkbuster. Er zijn veel cheaters actief namelijk :|

Wij, aR, gaan pas wars spelen als punkbuster uit is. We hebben trouwens ook nog wat mensen nodig :) We kunnen onze eigen private opzetten, dus dat is wel handig.
Mocht je interesse hebben: www.AdrenalineRush.nl ;)

Reg. datum: 23 januari 2006

Is er ook een optie waarmee je het gescheld van brugpiepertjes kan uitzetten? Ik word er onderhand niet goed van. Dus bijvoorbeeld een console command ofzo, dat het zien van het gechat uitzet.

Vezza wijzigde dit bericht 03-03-2006 21:32 (6%)

Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Worden Mods veel bezocht of spelen de meeste mensen toch de originele setup?
AWE mod is altijd wel leuk maar toch merk ik dat er dan weinig mensen op af komen.

I'll be back

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws