Hoofdcategorieën
Topicacties

[Pc] Call of Duty 2 - Deel III

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Gaat je nix aan

Wordt je kaart misschien te warm?
Beginnend fotoklikker

quote:
qpers schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:27:
[afbeelding]

Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is. Na enkele minuten spelen begint ie zo te doen. Kan de videokaart het gewoon niet aan of ligt het aan de drivers???????

dit zijn artifacts check de temp van je kaart.

maar open even een topic in Spielerij - Problemen & Vragen want in dit topic is er niet voor om problemen te melden.

Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6

Eigenaar van de M van Emmer
Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
krouwen schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:00:
Dat wist ik ook niet, klingt ook vaag. Betere ping maar minder goed te raken. Ik denk dat mensen ook niet zo snel in een official war hun instelling voor jouw veranderen.

dat denk ik dus wel, voor hun is de registratie ook minder. Heb vaker aan mensen gevraagd voor een match of hun maxpackets soms op 30 stond. Bijna iedereen hiervan zei inderdaad dat hun config waarschijnlijk niet geladen was, en veranderde de waarde(s). Sommige pubs zorgen er ook voor dat je rates kunnen veranderen heb ik begrepen, ik weet niet precies hoe dit komt maar waarschijnlijk door een kleine mod of bepaalde serversettings.
Als je iig zeker wil zijn dat jou config niet verandert wordt moet je dat cfg bestand even 'alleen lezen' maken. Als je dan een match ofzo hebt doe je gewoon ff je config execute en dan staat alles goed.

maarja als je het nog vaag vindt met die ping/maxpackets/reg moet je het maar eens uitproberen. Ga op 15 spelen en je raakt heel weinig en de betere spelers gaan zeiken dat je moeilijk te raken bent. En het verschil in ping tussen maxpackets 15 en 100 is ook goed te zien.

MSI K8N Neo4, AMD A64 3000+(@3500), Ati Radeon X800XT, Kingston 1024 pc3200, Maxtor diamondmax 10 200gb, BenQ FP937s+, Steelpad 4D, Logitech MX510, Sennheiser PC150 DII: meelzakje / meelzakje123

Yes Sir!
Reg. datum: 29 september 2004

Punkbuster komt tog met patch 1.1 en die komt in begin 2006. Dus zal Pb wel weer zeggen dat iedereen maxpackets 60 of hoger moet hebben en dan is het probleem ook weer verholpen

//ASUS A8N-SLI Deluxe //AMD X2 4400+ @ 2,4Ghz + XP-120 //Corsair 3200C2 2048 MB //2x ASUS EN7800GT @ SLI //SB Live! 5.1 //2x WD 250 GB @ RAID 0 //Enermax Noisetaker 600W //G15 & Copperhead //11212 3DMarks05 6885 3DMarks06

Whuddathunkit?
Reg. datum: 03 november 2004

dat kan je gewoon instellen hoor... op iedere server kan je de pb-cfg aanpassen naar eigen inzicht... en standaard zal pb wel gewoon op 15-100 staan.

The world is your ashtray.

Gaat je nix aan

quote:
Clush schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:45:
dat kan je gewoon instellen hoor... op iedere server kan je de pb-cfg aanpassen naar eigen inzicht... en standaard zal pb wel gewoon op 15-100 staan.
Wel naar eigen inzicht, maar wel tussen bepaalde grenzen. En daar komt bij dat de bekendere ladders (Clanbase etc.) eisen stellen aan deze waarden.
Reg. datum: 31 oktober 2005

kun je eigelijk sprinten met cod2?

en ik haal te weinig fps met cod2 vind ik, of heeft iedereen daar last van?

AjnK wijzigde dit bericht 07-01-2006 11:54 (56%)

Probeert Warhammer Online uit :)

Gaat je nix aan

Met CoD2 kan je niet sprinten, en als je het hele topic leest weet je dat je niet de enige bent met FPS problemen.
Beginnend fotoklikker

quote:
AKooi22 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:53:
kun je eigelijk sprinten met cod2?

en ik haal te weinig fps met cod2 vind ik, of heeft iedereen daar last van?

er staan in dit topic meerdere die hier problemen mee hebben, maar er staan ook oplossingen.
zoas directX rendering in de game op 7 zetten.
En andere opties uitzetten met commando line.

Whuddathunkit?
Reg. datum: 03 november 2004

zo, vanavond eerste echte friendly gehad. 8v8... grenade city :D. wel vrij makkelijk gewonnen, uiteindelijk. moet binnenkort maar eens op clanbase een paar challenges plaatsen.

hoewel ik wel hoorde dat de mod die cb min of meer aan je opdringt vrij saat ruk blijkt te zijn. iemand hier ervaring mee?

The world is your ashtray.

Reg. datum: 11 juni 2005

quote:
Clush schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:13:
zo, vanavond eerste echte friendly gehad. 8v8... grenade city :D. wel vrij makkelijk gewonnen, uiteindelijk. moet binnenkort maar eens op clanbase een paar challenges plaatsen.

hoewel ik wel hoorde dat de mod die cb min of meer aan je opdringt vrij saat blijkt te zijn. iemand hier ervaring mee?

vrij saat :?

Ik heb geen idee van de CB mod, maar wat mij duidelijk is geworden na de nodige 8 vs 8 is dat cod2 veel meer een rush game geworden is, omdat de maps zo klein zijn. En dat betreur ik opzich wel. Aangezien tactics er dan minder toe doen. Maargoed ik zal er wel mee moeten leven, net als de rest van clan. En dat lukt aardig, laatste match 20 – 2 :P
Een dansend paartje, vieslel!

[knip, hoort idd in SPV thuis]

Wat betreft de kleine maps, ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze een map-pack zouden uitbrengen. Kan alleen het bericht niet meer vinden...

obsidian wijzigde dit bericht 12-01-2006 11:29 (67%)

Gaat je nix aan

Maak even een topic aan in SPV want het is niet gebruikelijk dat je iedere keer alles aan moet passen. (zet er wel even wat meer info in)

quote:
obsidian schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:04:
[knip, hoort idd in SPV thuis]

Wat betreft de kleine maps, ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze een map-pack zouden uitbrengen. Kan alleen het bericht niet meer vinden...

Dat klopt, dus laten we het beste hopen :D

Gisteren weer een 8 vs 8 offical match, en weer totally owned 20 – 1
Nu is mijn vraag, ligt het aan mij en onze clan, of speelt cod2 heel erg makkelijk t.o.v. CoD (UO). Ik speel nog dagelijks UO (is de grotere uitdaging voor mij), en speel niet heel veel cod2 (tenminste niet elke dag, alleen nu dan wel, omdat we official matches hebben), maar toch als we match in cod2 spelen, lijkt alles een peace of cake. Natuurlijk is er wel de kantekening dat we best wel op stoom waren en zijn met UO, en dus ook min of meer in CoD2. Maar toch blijf ik CoD2 te makkelijk vinden, of ligt het aan de andere clans ?(zijn zeker niet de minste clans)...?
Reg. datum: 07 januari 2006

Ey allemaal leuk en aardig met clan wars:D
Maar ik heb tegenwoordig ook clan opgezet met paar maten misschiens ons wel eens zien spelen UFF zijn nu druk met een site bezig maar weet iemand goede site waar we ons in kunnen schrijven voor clan wars?

Alvast bedankt

Beginnend fotoklikker

quote:
andries86.. schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:17:
Ey allemaal leuk en aardig met clan wars:D
Maar ik heb tegenwoordig ook clan opgezet met paar maten misschiens ons wel eens zien spelen UFF zijn nu druk met een site bezig maar weet iemand goede site waar we ons in kunnen schrijven voor clan wars?

Alvast bedankt

www.clanbase.com (globaal)
www.enemydown.co.uk (uk + alleen CoD 2 S&D)

wij zitten met onze clan op ED (enemydown) en dat is gewoon goed. Goede regels en goede en gezellige clans.
clanbase weet ik niets van af

quote:
FunkyPunky schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:13:
[...]

Dat klopt, dus laten we het beste hopen :D

Gisteren weer een 8 vs 8 offical match, en weer totally owned 20 – 1
Nu is mijn vraag, ligt het aan mij en onze clan, of speelt cod2 heel erg makkelijk t.o.v. CoD (UO). Ik speel nog dagelijks UO (is de grotere uitdaging voor mij), en speel niet heel veel cod2 (tenminste niet elke dag, alleen nu dan wel, omdat we official matches hebben), maar toch als we match in cod2 spelen, lijkt alles een peace of cake. Natuurlijk is er wel de kantekening dat we best wel op stoom waren en zijn met UO, en dus ook min of meer in CoD2. Maar toch blijf ik CoD2 te makkelijk vinden, of ligt het aan de andere clans ?(zijn zeker niet de minste clans)...?

ik denk eigelijk dat de betere teams niet 8v8 spelen, simpelweg omdat de betere leagues alleen 2v2,3v3 en 5v5 is. Daarnaast gaan goeie teams vooral voor de lans waarbij de compos max 5v5 zijn.

welke league is dat eigelijk? twl ofzo?

MSI K8N Neo4, AMD A64 3000+(@3500), Ati Radeon X800XT, Kingston 1024 pc3200, Maxtor diamondmax 10 200gb, BenQ FP937s+, Steelpad 4D, Logitech MX510, Sennheiser PC150 DII: meelzakje / meelzakje123

quote:
meelzak schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:58:
[...]

ik denk eigelijk dat de betere teams niet 8v8 spelen, simpelweg omdat de betere leagues alleen 2v2,3v3 en 5v5 is. Daarnaast gaan goeie teams vooral voor de lans waarbij de compos max 5v5 zijn.

welke league is dat eigelijk? twl ofzo?

Dat komt simpel weg omdat Clanbase alleen maar max 5 v 5 doet of minder. En CB is nu eenmaal zo groot, en dus geld gauw als de standaard. Maar het aantal spelers zegt niks over hoe goed een clan is. Maar 8 v 8 heeft de voordelen dat het veel intenser is en niet onbelangrijk als je +- 25 members hebt, is dat er meer members kunnen spelen.
De league waar wij in spelen is Definitive League (http://www.definitive-leagues.co.uk). Waar we de UO league gewonnen hebben (weliswaar uitgedund veld, vanwege cod2, maar toch). En nu spelen we in de CoD2 league. En er zitten toch zeker niet de minste clans bij -={AA}=-, ={DiVAS}=, -|GA|-, [EUMC] etc... Dit zijn goed bekende CoD en CoD UO clans. Maar de meeste spelen inderdaad niet in CB. Wij ook niet meer, het was leuk om mee te beginnen, maar na tijdje begon het saai te worden)
Maar zoals al eens eerder vertelt in dit topic, iedere clan doet het lekker op zijn eigen manier :D
Reg. datum: 07 januari 2006

Ey heb al eerder gezegt dat wij ook clan aan het opzetten zijn en graag ook aan clan wars mee willen doen kan iemand me toevoegen op msn oid en me beetje kan helpen over het hoe en wat van een clan op bijv clanbase of andere site`s?

Gaat om een clan die het liefst 5vs5 gaat spelen en hebben nu 9 leden (friezen:P).

andries86@planet.nl

quote:
FunkyPunky schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:28:
[...]

Dat komt simpel weg omdat Clanbase alleen maar max 5 v 5 doet of minder. En CB is nu eenmaal zo groot, en dus geld gauw als de standaard. Maar het aantal spelers zegt niks over hoe goed een clan is. Maar 8 v 8 heeft de voordelen dat het veel intenser is en niet onbelangrijk als je +- 25 members hebt, is dat er meer members kunnen spelen.
De league waar wij in spelen is Definitive League (http://www.definitive-leagues.co.uk). Waar we de UO league gewonnen hebben (weliswaar uitgedund veld, vanwege cod2, maar toch). En nu spelen we in de CoD2 league. En er zitten toch zeker niet de minste clans bij -={AA}=-, ={DiVAS}=, -|GA|-, [EUMC] etc... Dit zijn goed bekende CoD en CoD UO clans. Maar de meeste spelen inderdaad niet in CB. Wij ook niet meer, het was leuk om mee te beginnen, maar na tijdje begon het saai te worden)
Maar zoals al eens eerder vertelt in dit topic, iedere clan doet het lekker op zijn eigen manier :D

ja oke, het is natuurlijk ieders eigen keuze wat te spelen, maar dan lijkt het me ook redelijk logisch waarom er zo weinig tegenstand is. Als je leagues als cb, cal, esl speelt kom je automatisch de betere teams tegen. Als je kijkt hoeveel clans in die league spelen:

The league has exactly 137 clans taking part in all competitions

Niet dat ik het niveau ken maar als het echt betere clans waren zouden ze wel cb spelen lijkt me. Als je beter wilt worden zoek je een uitdaging en die ligt eerder bij cb of cal. Maar jij bepaalt wat je speelt alleen bij zoiets zou ik iig niet teveel verwachten qua skill.

Ja maar niet iedereen wil CB spelen, en dat is meestal gewoon omdat men de regels van CB beu is. En dat is gewoon het nadeel van CB. Zij stellen de regels op, maar jij als clan hebt totaal geen inbreng in de regels. Als je het ergens niet mee eens bent, zoek je maar iets anders. Je voelt je soms niet serieus genomen. En als er eens een conflict is, duurt het soms weken voordat eindelijk iets duidelijk is. Ook zijn er genoeg clans in CB die echt de grootste ..... zijn :+ . Maar goed dat zijn slechts persoonlijke ervaringen. Daarnaast ben ik van mening (mijn mening ;)) dat slechts de top 10 van de verschillende CB ladders echt top zijn. Bedoel toen onze clan nog jong was (en dus weinig ervaring), kwamen we redelijk makkelijk tot de top 10, pas toen werd het een uitdaging
Maar CB is wel leuk hoor, alleen niet aan ons besteed (en zo zijn er wel meerdere, en die hebben echt wel skill, ook die bij onze League zitten). En zo kan jij CB juist geweldig vinden (en dat kan ik best begrijpen hoor)