Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
marty26 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:23:
Hebben jullie allemaal eigen servers?
En zo ja waar gehost dan?
Wij krijgen bakken van public server die jongens hebben ons 2machines gegeven 1 om war's op te spelen en 1tje als public bak.
De war versie is helemaal clean en speciaal voor clanbase de public daar doen we nog wel eens wat op testen voor de lol.

Wij (=ARC= Clan) hosten onze EU (Uk etc) bij www.i3d.nl. Hij is in rotterdam gevestigd (als ik het goed had) en zelfs alle UK members hebbe pings van 40-50 +/-.
dus dat zit wel snor :9

En ja ik heb de server geregeld, daarom staat ie in nederland :P 8) :+

Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6

Acties: [view]

Door: Marty26 Accountmanager Pricewatch
quote:
Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:27:
[...]

Wij (=ARC= Clan) hosten onze EU (Uk etc) bij www.i3d.nl. Hij is in rotterdam gevestigd (als ik het goed had) en zelfs alle UK members hebbe pings van 40-50 +/-.

Nette ping ook zeker voor de UK vrienden dat is echt keurig.
Ja ik was erg nieuwsgierig waar iedereen zijn dingen doet en ook de ervaring er mee :)
Doen jullie ook mee met de staking?
Wij hebben een script gemaakt waar mee je wel op de server komt maar een groote melding krijgt met een ( nog geschreven ) text komt.
Zo om mensen die onder een steen hebben gelegen het ook te laten zien.
Mensen kunnen dan ook niet spelen op die dag...

http://www.flickr.com/photos/marty26/ ||

quote:
Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:27:
[...]

Volgens mij is de verbinding tussen UK en NL nooit zo een probleem, onze servers staan in UK (gameage), en ik heb ook nooit last van slechte ping. Alleen Duitse verbinding wil nog wel eens een ping veroorzaken rond de 100, maar goed daar heb ik weinig last van in NL :)
Whuddathunkit?
Reg. datum: 03 november 2004

wij hebben een sponsor :7 (www.games-host.co.uk), en hoewel we niet vrijwillig mee zullen doen met de staking (zo erg is het allemaal niet met IW) is er toch best kans dat onze server die dag wel plat ligt... (sponsor heeft nog wat probleempjes met cod2) :|

server woont in engeland, maar voor de ping maakt dat niet veel uit (rond de 40, is ideaal).

verder, voor wie het wat kan schelen, nog wat info over mijn clan:

DeathToMuppets (DTM, of tegenwoordig Death™)
www.deathtomuppets.co.uk (loopt een beetje achter, maar daar wordt aan gewerkt)
we speelden altijd cod1 HQ, en beslissen op dit moment wat we met cod2 gaan doen (waarchijnlijk weer hq)
217.146.92.80:28962 (cod2, hq only)

Clush wijzigde dit bericht 02-12-2005 10:55 (6%)

The world is your ashtray.

Mijn Ping op UK servers is ook OK,
maar i3d.nl kwam gewoon goed uit de bus met alle testen die we gedaan hebben, kwa prijs maar ook PING stabiliteit. (heb rond gevraagd bij andere clans.)

@marty:
Zoals het er nu uit gaat zien (de POLL op het fora van ons) komt er wel een staking op alle 3 de servers.
CoD1 UK.
CoD2 UK.
CoD2 US.

quote:
Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:50:
Mijn Ping op UK servers is ook OK,
maar i3d.nl kwam gewoon goed uit de bus met alle testen die we gedaan hebben, kwa prijs maar ook PING stabiliteit. (heb rond gevraagd bij andere clans.)

@marty:
Zoals het er nu uit gaat zien (de POLL op het fora van ons) komt er wel een staking op alle 3 de servers.
CoD1 UK.
CoD2 UK.
CoD2 US.

heel goed ik vind het ook wel belangerijk dat er zaken gaan veranderen om het game plezier tevergroten.
Geef anders ff linkje van je clan site :)

*Spam* kuch* Spam* www.teamarc.org *Spam* kuch* Spam*

Je moet gewoon rustig spelen met de single player en denken wat je doet , gewoon afwachten en alles in de gaten houde.

Als er een tank langs komt verstop je gewoon blijft stil liggen als die voorbij ren je er achter en plant je er een brok bom op, ren terug en boom.

In multiplayer is het van belang om veel te crouchen en te bukken en achter objecten schuilen :D

quote:

Nice site :)
Zal me morgen ofzo ff registreren.

iemand hier nog in voor potje knallen vanavond?

Ingamemovies.nl

Zou de topic starter even de (grote) spoiler weg willen halen uit de SP?
spoiler:
bij D-day dat de kannonnen net zijn als je boven komt. Ik wist dit niet :( en vind het nu wel jammer dat ik het weet want ik wil dit spel nog spelen :p Was hier liever ingame achter gekomen

Zijn er al dingen bekend over map-editors e.d. ?
Het posten van cracked servers staan we niet toe

Terr wijzigde dit bericht 06-12-2005 09:10 (76%)

Bulletstar.nl - Join The Criminal Game -

*knip*

Ik had sinterklaas :)
Dus heb maar heel ff gespeeld.

Terr wijzigde dit bericht 06-12-2005 09:10 (63%)

quote:
Aap schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:32:
Zou de topic starter even de (grote) spoiler weg willen halen uit de SP?
spoiler:
bij D-day dat de kannonnen net zijn als je boven komt. Ik wist dit niet :( en vind het nu wel jammer dat ik het weet want ik wil dit spel nog spelen :p Was hier liever ingame achter gekomen

Zijn er al dingen bekend over map-editors e.d. ?

fixed,
ik heb er even een spoiler van gemaakt, dus kunnen de mensen zelf beslissen of ze willen lezen of neit.

quote:
marty26 schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:03:
[...]

Ik had sinterklaas :)
Dus heb maar heel ff gespeeld.

Oh daarom dat je de hele dag AFK was :+

trouwens mooie site van jouw clan

FunkyPunky wijzigde dit bericht 05-12-2005 09:26 (9%)

quote:
FunkyPunky schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:24:
[...]

Oh daarom dat je de hele dag AFK was :+

trouwens mooie site van jouw clan

Dank je man :D
Ja we zijn ook inprenciepe een fan site he :) Jullie hebben ook een mooie site van MIA.
Trouwens morgen avond en donderdag avond ben ik er wel weer.
Vanavond nog een keer sinterklaas. ( krijg je he met schoonFamilie )

Marty26 wijzigde dit bericht 05-12-2005 13:57 (7%)

Sorry voor de mischien domme vraag,
Ik speelde vroeger altijd via all seeying eye online daar kon je in je spelers naam bijv ^1Lone^7hit^4man ^2(NL) kleuren krijgen in je naam weet iemand hoe ik dit kan regelen via Xfire? alvast bedankt

Whuddathunkit?
Reg. datum: 03 november 2004

dude, slash... slecht geslapen?

anyway, iedereen die geinteresseerd is in cod2 vindt dit misschien interessant om even te beluisteren:

www.codroundtable com

ff registreren, op streams drukken, en luisteren maar.

The world is your ashtray.

quote:
Losthitman schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:57:
Sorry voor de mischien domme vraag,
Ik speelde vroeger altijd via all seeying eye online daar kon je in je spelers naam bijv ^1Lone^7hit^4man ^2(NL) kleuren krijgen in je naam weet iemand hoe ik dit kan regelen via Xfire? alvast bedankt
via Xfire kun je niet je naam in kleur doen, sterker nog je kan nergens je naam instellen voor een spel dat je wil spelen voor zover ik wil. Maar je kan wel favorite servers toevoegen zelf gebruik ik dat ook is heel handig als je online speelt heb je geen ase aanstaan. als je je naam tog nooit verandert kun je het net zogoed bij multiplayer options veranderen :)

don´t laugh if you know you aint good.

ondertitel duh

Heb hier nog een redelijk systeem (zie sig). Maar het draait gvd echt voor geen ene ruk.
Heb het spel vandaag aangeschaft. Alle nieuwe drivers geinstalleerd.

Verder draai ik het op 1024x 768 @ 75, verder alles high.

Moet toch normaal kunnen lopen vind ik? Binnenlocaties komen niet hoger dan 30 fps en buiten speel ik met een fps van 20 :(

Dit noem ik huilen met de pet op :r

Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86

Zo gisteren van me meisje ( de inval sint met borsten ) De nieuwe Logitech G5 muis gehad *O*
Dat ding is echt koning :D
Vanavond kan ik hem echt goed testen. Had hem op de hcc gezien en wou hem toen al mee nemen.
Maar nu dus gehad :D
Wie knalt er mee vanavond?

Ik heb de Razer Copperhead, en die knalt geweldig in CoD, ik zou wel willen vanavond, maar ik heb al CoD UO match ;)

quote:
FunkyPunky schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:04:
Ik heb de Razer Copperhead, en die knalt geweldig in CoD, ik zou wel willen vanavond, maar ik heb al CoD UO match ;)
Oooh spannend man veel succes Hoop dat jullie winnen :D

quote:
marty26 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:13:
[...]

Oooh spannend man veel succes Hoop dat jullie winnen :D

Tnx, naja spannend, het is maar een friendly ter voorbereiding op zondags officiele match. Maar goed we kennen deze clan heel goed, en ze zijn igg een van de betere, maar aan de andere kant het zou een drama zijn als we verliezen :9 , zolang is dat geleden :+

Trouwens als jullie matches doen, hoe veel houden jullie je bezig met tactics?
quote:
PcManiaxx schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:43:
Heb hier nog een redelijk systeem (zie sig). Maar het draait gvd echt voor geen ene ruk.
Heb het spel vandaag aangeschaft. Alle nieuwe drivers geinstalleerd.

Verder draai ik het op 1024x 768 @ 75, verder alles high.

Moet toch normaal kunnen lopen vind ik? Binnenlocaties komen niet hoger dan 30 fps en buiten speel ik met een fps van 20 :(

Dit noem ik huilen met de pet op :r
Draai je wel in DX7 mode? Met DX9 in dit spel hebben zelfs de nieuwste generatie kaarten moeite.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws