Gathering of Tweakers

Quicksearch
Afternaft

Oeh... dis leuk speelgoed! >:)

http://www.vrway.com/vr_call_of_duty_2/

Allemaal screenshots van Call of Duty 2 op BREEDBEELD :9 Enjoy your view sir :Y)

Strijd tegen ziektes, join Team MAD now!

Music Addicted

Ik ben nu al een poosje aan het spelen. Tof spel, alleen ik vrees dat ik hem bijna heb uitgespeeld. Ik heb hem vandaag uitgespeeld :/ . Wel erg kort dus en op de 1 of andere manier vond ik deel 1 toch veel toffer. Je hoort ook telkens dezelfde stemmen bij die duitsers.. niet echt afwisselende stemmen oid.

Geen bout game, vermaak mij er wel prima mee, maar toch... kan je trouwens ook granaten terug gooien die de duitsers gooien? Zij gooien wel eens die van jou weg, maar andersom kan dat niet? :?

Waypoint wijzigde dit bericht 29-11-2005 15:08 (5%)

quote:
Waypoint schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:59:
Ik ben nu al een poosje aan het spelen. Tof spel, alleen ik vrees dat ik hem bijna heb uitgespeeld. Ik heb hem vandaag uitgespeeld :/ . Wel erg kort dus en op de 1 of andere manier vond ik deel 1 toch veel toffer. Je hoort ook telkens dezelfde stemmen bij die duitsers.. niet echt afwisselende stemmen oid.

Geen bout game, vermaak mij er wel prima mee, maar toch... kan je trouwens ook granaten terug gooien die de duitsers gooien? Zij gooien wel eens die van jou weg, maar andersom kan dat niet? :?
Volgens mij kan dat wel, ik zie het de AI ook wel eens doen die in mijn eigen team zitten.

don't!

Granaten gooien kan niet meen ik, zie ook nergens een knop bij de instellen hiervoor.

quote:
SHiZNiT.NL schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:50:
Granaten gooien kan niet meen ik, zie ook nergens een knop bij de instellen hiervoor.

granaten gooien kan wel, maar terug gooien niet
:P :Y)

PC-Spec's
Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6

quote:
Griffin schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:03:
[...]

granaten gooien kan wel, maar terug gooien niet
:P :Y)
wehehe dat bedoelde ik ook :9

quote:
X.ExceL schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:07:
ze vinden tegenwoordig wel weer de meest gekke truukjes om de codes stelen zeg, damn.

ik ben nu in de laatste missie hill400 o.i.d.

wel een erg stoere missie, boven in die berg daar met die bunkers. Is dit trouwens echt de laatste missie? of komen er nog extra missies?

Daarna nog 1 redelijk lange missie. "crossing the rhine" ofzo. alleen het begin is wel geinig op de boot met een machinegun.
Een beetje een afknapper die laatste, want ik vind het niet echt een super moeilijke c.q. spannende missie. Aan het einde wel 2 tiger tanks met een leger duitsers, welke je makkelijk kapot krijgt door je in te graven tot de duitsers "op" zijn en vervolgens de flak guns te gebruiken op de tigers.

Gigabyte P35 - C2D 6750 - 8800GT - 4GB Kingston

quote:
lenny_z schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:27:
[...]

Daarna nog 1 redelijk lange missie. "crossing the rhine" ofzo. alleen het begin is wel geinig op de boot met een machinegun.
Een beetje een afknapper die laatste, want ik vind het niet echt een super moeilijke c.q. spannende missie. Aan het einde wel 2 tiger tanks met een leger duitsers, welke je makkelijk kapot krijgt door je in te graven tot de duitsers "op" zijn en vervolgens de flak guns te gebruiken op de tigers.
grappig ik heb het totaal anders gedaan (in heuse Rambo style :+ ), gewoon op de tank af rennen, bom erop planten, schutting zoeken, en dan hetzelfde herhalen bij de andere tank. Lukte wonderbaarlijk goed. :)
quote:
FunkyPunky schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:56:
[...]

grappig ik heb het totaal anders gedaan (in heuse Rambo style :+ ), gewoon op de tank af rennen, bom erop planten, schutting zoeken, en dan hetzelfde herhalen bij de andere tank. Lukte wonderbaarlijk goed. :)

agrees.
gewoon gaan.

PC-Spec's

Zo wij hebben dinsdag ook de eerste war gehad.
TDM war ik ben daar niet echt een held in als het op een war aankomt ben meer van S&D
Check trouwens onze site meschien wel leuk.
cod2.nl we zijn een fansite. Hebben wel een clan er naast maar we willen echt uitkomen als fansite.
Zijn wel op zoek nog naar goede leuke spelers :)

Hey en wie van jullie heeft ook een stats systeem op zijn server?
Ik vind het toch wel leuk om te zien wie wat je hebt geraakt :)

Xfire: Marty26

http://www.flickr.com/photos/marty26/ ||

quote:
marty26 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:29:
Zo wij hebben dinsdag ook de eerste war gehad.
TDM war ik ben daar niet echt een held in als het op een war aankomt ben meer van S&D
Check trouwens onze site meschien wel leuk.
cod2.nl we zijn een fansite. Hebben wel een clan er naast maar we willen echt uitkomen als fansite.
Zijn wel op zoek nog naar goede leuke spelers :)

Hey en wie van jullie heeft ook een stats systeem op zijn server?
Ik vind het toch wel leuk om te zien wie wat je hebt geraakt :)

Ik ben ook veel meer van S&D, zeker omdat toen wij in CoD UO nog ClanBase TDM speelden, 1 ding duidelijk werd, dat de gehele top 10 alleen maar wint m.b.v. campen :r , en aan een match dus geen zak aan is. Terwijl we toch spelen voor de fun of niet soms?

Stats hebben we ook, incl console messages van de stats op de server, echter de stats werken nog niet 100%, alleen de hoofdpagina werkt, maar de subpagina's nog niet :(
quote:
FunkyPunky schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:46:
[...]

Ik ben ook veel meer van S&D, zeker omdat toen wij in CoD UO nog ClanBase TDM speelden, 1 ding duidelijk werd, dat de gehele top 10 alleen maar wint m.b.v. campen :r , en aan een match dus geen zak aan is. Terwijl we toch spelen voor de fun of niet soms?

Stats hebben we ook, incl console messages van de stats op de server, echter de stats werken nog niet 100%, alleen de hoofdpagina werkt, maar de subpagina's nog niet :(

ja inderdaad je speeld voor de lol en campen zuigt gewoon vind ik.
In S&D moet je gewoon je target doen en dat maakt het veel spannender :)
Trouwens kom eens langs bij ons op de site :D En we kunnen wel een friendly of een clanbase war doen :P

quote:
marty26 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:58:
[...]

ja inderdaad je speeld voor de lol en campen zuigt gewoon vind ik.
In S&D moet je gewoon je target doen en dat maakt het veel spannender :)
Trouwens kom eens langs bij ons op de site :D En we kunnen wel een friendly of een clanbase war doen :P

Dat is goed, ik zal je vanavond of morgen wel even toevoegen bij xfire, en ik zal op je site eens kijken (mist je ook op de onze gaat :p, zie sig)
Oh en we spelen het liefste 8 vs 8 :), en best of 5 each round (dus max 20 punten totale match)

FunkyPunky wijzigde dit bericht 02-12-2005 09:12 (6%)

www.enemydown.co.uk hebben een CoD2 S&D ladder opgezet,
het vereist wel PAM mod op de server.
Deze draaid dan nu ook op de =ARC= cod2 server :D

PC-Spec's

quote:
Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:44:
www.enemydown.co.uk hebben een CoD2 S&D ladder opgezet,
het vereist wel PAM mod op de server.
Deze draaid dan nu ook op de =ARC= cod2 server :D
Ik ben nooit zo een fan van de PAM mod (dat was al in COD UO zo), in totaal 40 ronden :Z , en slechts 5 vs 5, naaah dat is niks voor ons :+
Shut the fuck up Donny

quote:
FunkyPunky schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:46:
[...]
Kijk eens op http://www.5th-gradient.com/vsp/ . Die heb ik gebruikt voor onze (CoD1) stats, zie www.prinscoduo.tk en dan onder Stats (duh :P). Volgens het forum werken de scripts ook voor CoD2 (nog niet zelf geprobeerd).

Als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.
Toentomatentomatentomatentovrat.

quote:

ja zo heb ik het ook gedaan, gewoon op een groepje aflopen en neerknallen, vervolgens rennen naar die tank, bom erop, wegrennen terwijl je de rest van de jerries afknalt. niet echt een spectaculaire missie.

het eind filmpje is wel leuk gemaakt trouwens

quote:
FunkyPunky schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 07:57:
[...]

Dat is goed, ik zal je vanavond of morgen wel even toevoegen bij xfire, en ik zal op je site eens kijken (mist je ook op de onze gaat :p, zie sig)
Oh en we spelen het liefste 8 vs 8 :), en best of 5 each round (dus max 20 punten totale match)

Ik had stiekem al gekeken ik krijg vanavond of morgen ochtend nog ff op me gemakje :D
Maar zag er goed uit hoor vond ik.
Zeker leuk een keertje ff te knallen.

Meschien leuk als iedereen hier zijn XFIRE te delen.

Kunnen we als tweakers toch lekker met elkaar schieten is gezellig althans vind ik.

Marty26 wijzigde dit bericht 02-12-2005 09:34 (14%)

quote:
FunkyPunky schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:15:
[...]

Ik ben nooit zo een fan van de PAM mod (dat was al in COD UO zo), in totaal 40 ronden :Z , en slechts 5 vs 5, naaah dat is niks voor ons :+

40 rondes :S
Wij doen in totaal 10 rondes per team. daarna switch teams.
Maar zo zijn de regels in die ladder, en elke ladder is anders.

PC-Spec's

Eigenaar van de M van Emmer
Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
FunkyPunky schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:15:
[...]

8v8 8)7

lekker druk

maar werkt pam mod dan niet met 8man? dacht het wel nl. En de rondetijd is drastisch teruggebracht op het laatst bij cod1 sd, dat zit er bij cod2 pam ook weer bij. Je matches worden veel korter, minder gecamp, meteen goeie config…wat wil je nog meer?

MSI K8N Neo4, AMD A64 3000+(@3500), Ati Radeon X800XT, Kingston 1024 pc3200, Maxtor diamondmax 10 200gb, BenQ FP937s+, Steelpad 4D, Logitech MX510, Sennheiser PC150 DII: meelzakje / meelzakje123

quote:
meelzak schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:45:
[...]

8v8 8)7

lekker druk

maar werkt pam mod dan niet met 8man? dacht het wel nl. En de rondetijd is drastisch teruggebracht op het laatst bij cod1 sd, dat zit er bij cod2 pam ook weer bij. Je matches worden veel korter, minder gecamp, meteen goeie config…wat wil je nog meer?

Nieuwe PAM draait zo veel players v players als de server aankan.
Heb je een 20 slot server kan je max 10v10 draaien (mayhem 8)7 )
Maar persoonlijk vind ik 6v6 de beste combo :D

PC-Spec's

ik zal het even uitleggen :D

Wij spelen cod2 opdezelfde manier als cod uo, namelijk:

8 vs 8 , dat is echt niet heel druk hoor, het maakt het spel alleen maar intenser, en meer mensen kunnen spelen. Wil je het echt druk hebben, moet je eens een S&D war proberen met 20 vs 20 8)

First to 5, per side per map: dus max 10 punten per map voor 1 team, en bij 2 maps totaal geeft dat dan een max van 20 punten voor 1 team
Terwijl ik 10 ronden per side, echt veels te lang duren vind (geeft altijd 40 ronden), terwijl bij het system first to 5, juist veel speling is tussen het aantal gespeelde ronden

Ronden van 5 min, lijkt veel, maar is het niet (gisteren bijv: speelden we een UO match, we waren in 1 uur klaar, ok we wonnen ook met 20-1 :+ , maar toch).

En idd elke ladder is anders, met elke ook andere configs

FunkyPunky wijzigde dit bericht 02-12-2005 10:08 (25%)

quote:
FunkyPunky schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:06:
En idd elke ladder is anders, met elke ook andere configs

En daarom is het ook goed om meerdere ladders te hebben.
Ieders zijn of haar smaak in anders in het gamen, Momenteel ben ik dus 1 van de leaders en het 'leren leven' met deze rules, voor mij zijn de rules die jij opnoemt heel vaag en totaal niet logisch, terwijl onze rules voor jouw weer apart zijn.
Maar hiervoor zijn wij mensen met verschillende smaken, maar als clan member moet je er mee leren leven :P

PC-Spec's

Hebben jullie allemaal eigen servers?
En zo ja waar gehost dan?
Wij krijgen bakken van public server die jongens hebben ons 2machines gegeven 1 om war's op te spelen en 1tje als public bak.
De war versie is helemaal clean en speciaal voor clanbase de public daar doen we nog wel eens wat op testen voor de lol.

quote:
Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:19:
[...]

En daarom is het ook goed om meerdere ladders te hebben.
Ieders zijn of haar smaak in anders in het gamen, Momenteel ben ik dus 1 van de leaders en het 'leren leven' met deze rules, voor mij zijn de rules die jij opnoemt heel vaag en totaal niet logisch, terwijl onze rules voor jouw weer apart zijn.
Maar hiervoor zijn wij mensen met verschillende smaken, maar als clan member moet je er mee leren leven :P

Totally agree.En dat is ook wel weer zo leuk, er is voor iedereen wat wills
Wij zaten in Clanbase (we zitten er nog steeds, maar doen er niks mee). En toen werden wij eigenlijk de regels van CB gewoon beu. Dus zijn we overgestapt (naar deze league: http://www.definitive-leagues.co.uk) , en we hebben er nog steeds plezier in.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws