Of je leest de 50 reacties boven je even...quote:RainofDeath schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:47:
Ik ben nu volgens mij op de helft van het spel, Maar ik vind dat de hele ervarenis uit deeltje 1 compleet weg is, het is gewoon schieten en schieten meer ook niet. Wie kan zich hier ook in vinden?
Nachtbar.nl -> Vol met huiskamers.
quote:dog4life schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:02:
[...]
Volgens mij spelen de meeste mensen wel met dx7 mode, aangezien bijna niemand dx9 trekt...
Ik heb nergens problemen mee en heb toch echt niet het krachtigste systeem !
Mijn clanmaten ook niet. Volgens mij zijn het echt pc-related zaken waardoor sommigen problemen hebben.
Check b.t.w. ook ff de newste Nvidia drivers, schijnen te helpen. Zie meuktracker.
Kom ook op onze COD4/BHD servers spelen ! @NL
Reg. datum: 09 oktober 2001
ik vind het trouwens ook geen waardige opvolger van cod. De thompson vond ik in cod1 één van de betere wapens maar in cod2 zuigt die wel heel erg.
Asus F8P
Reg. datum: 11 mei 2005
er draaien 2 servers, neem eens een kijkje op http://fulton.xs4all.nl
Mijn ingame naam is Anti Statisch Polsbandje
te huur
quote:Mr.C4 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:09:
ik weet niet wat iedereen met zn pc heeft gedaan maar met mijn specs kan ik cod2 wel vloeiend spelen op 1024x768, alles high, aniso filt, 4x aa, dx9 alleen dan zonder schaduw. Met schaduw kan ik dan niet alles op high doen, dan moet ik een paar dingen op medium zetten.
ik vind het trouwens ook geen waardige opvolger van cod. De thompson vond ik in cod1 één van de betere wapens maar in cod2 zuigt die wel heel erg.
kijk, het kan dus niet dat jij cod2 vloeiend speelt met die settings, multiplayer dan. Singleplayer gooi ik ook alles max en dx9, maarja daar maakt dat weinig uit en heb ik er ook geen last van. Toch als jij met die settings mp gaat spelen weet ik zeker dat je niet soepel speelt. Het kan gewoon niet, of jij bent toevallig een uitzondering
En die thompson is juist een overpowered, maarja de carbine
MSI K8N Neo4, AMD A64 3000+(@3500), Ati Radeon X800XT, Kingston 1024 pc3200, Maxtor diamondmax 10 200gb, BenQ FP937s+, Steelpad 4D, Logitech MX510, Sennheiser PC150 DII: meelzakje / meelzakje123
Reg. datum: 11 juni 2005
quote:meelzak schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:26:
[...]
[..]
En die thompson is juist een overpowered, maarja de carbineis nog net 10x erger...wat een wapen zeg in cod2
de thompson is idd overpowered, en zeker op gemodded servers me een ammo van 30 i.p.v. 20
Ik vind juist de Garand geweldig
Reg. datum: 09 oktober 2001
oh, het was me niet echt duidelijk dat het over mp ging, dan heb je wel gelijk.quote:meelzak schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:26:
[...]
kijk, het kan dus niet dat jij cod2 vloeiend speelt met die settings, multiplayer dan.
Asus F8P
Sterkte griffin met je vader..!!
Reg. datum: 03 november 2005
ik speel nu 1024-768 aa 4x en directX7 met rond de 40 fps maar die smokes zuigen wel voor fps
maar het blijft een mooi spel
don´t laugh if you know you aint good.
Reg. datum: 16 maart 2004
Mensen zonder SLI kunnen nauwelijks of niet, soms zelfs met minder dan 1 fps, op 1600x1200 met alle eye candy aan, AFx16 etc spelen. Behalve:
In het 2e deel (amerikanen??) van de single player komt er een stukje waar je in een tank moet gaan rijden. Hier pakt ie dus wel de 1600x1200 met een redelijk hoge fps (20 bij mij op x850). Dit ziet er echt supermooi uit en is zeker de moeite waard om eens te bekijken.
WD VelociRaptor 300gb 16mb // WD Raptor 76gb 16mb // 4x Maxtor DM10 300gb 16mb // 2x Seagate 320gb 16mb// 3x Samsung 500gb 16mb //
Iemand nog ff zin in een potje? @ ati-1.mine.nu
-- Edit: en weer uitgegamed...
Wildfire wijzigde dit bericht 17-11-2005 00:45 (13%)
Systeemspecs: Klik hier!
ze hadden een scrim/funwar en volgens mij hebben we gewonnen (zelf niet gespeeld).
we even public gestpeeld en het ging lekker
MP44 ownt,
ik ben momenteel met een mod bezig (niet zelf aan het schrijven maar 1 aan het edited) dat je ALLES kan instellen. alleen hij moet een keer op de server, ik denk dat ik dat doe als het contract verlengd is
Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6
niet bilineairquote:DJ Chicken schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 02:05:
[...]
Kerel...zelfde videokaart hier. Probeer 1280x1024, dx9, shadows of, smoke edges normal en dymanic lights ook normal, AA uit, bileneair. Texture settings op medium.
Met deze instellingen is het goed te doen..gemiddeld zo'n 45-50fps!. En vooral tijdens MP zie je het detail verschil toch niet in die dikke actie..te druk met schieten
ps. op dx7 gaat het idd wel erg snel op 1280x1024 alles uber highest...90fps ongv gemiddeld!
Maarja dx7 is sooooooooow lelijk!!!
Intel Core 2 Duo t5600 (mobiele; 35watt max) - 4GB ddr2 - PNY Quadro FX 3400 256MB - raptor 74GB - 250GB WD - G5 behuizing - ACD 20"
quote:ps. op dx7 gaat het idd wel erg snel op 1280x1024 alles uber highest...90fps ongv gemiddeld!
Maarja dx7 is sooooooooow lelijk!!!
Overdrijven is ook een kunst. Ook in DX7 ziet het er stukken beter uit dan CoD1. En met textures op medium ziet DX9 er niet eens zoveel beter uit dan met textures op high/ultra in DX7, dus je babbelt goed maar het raakt kant noch wal.
DX9 is bij mij in SP ook wel speelbaar op mijn inmiddels bescheiden systeem, maar ik beleef liever wat lol aan het spel en dan is het op DX7 toch heel wat leuker.
Overigens heb ik de SP inmiddels uit, en ik kan het samenvatten als kort, veel van hetzelfde en déja vu wat betreft het vorige spel. MP heeft me nooit kunnen boeien dus ik beschouw CoD2 toch maar als een teleurstellend spel.
Athlon XP 2800+ Barton / Asus A7N8X Deluxe Rev. 2.0 / 2 x 1Gb Corsair PC3200 / Aeolus 6800XT / Hitachi 160 Gb S-ATA / Hitachi 250 Gb S-ATA / NEC ND-3500 / Asus 16x48x DVD / Spire Whisper Rock IV / 2x Papst 8412 N/2GML
aahh durka durka durka
neej dit kan niet, helaaschquote:DJ Chicken schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:09:
Is het btw mogelijk om granaten terug te gooien in MP. In SP doen de tegenstander het wel maar is het mij niet duidelijk of de speler het zelf ook kan.
Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6
De beperking van de thompson zit in de beperkte magazijn capaciteit en het feit dat je op 100 meter geen kip raakt.. enne ik speel op 43 frames gecapped in dx7 modus...ideaal is het niet maar multiplayer is nog makkelijk te doen zo..tenzij je heel veel volumetric rook krijgtquote:meelzak schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:26:
Het kan gewoon niet, of jij bent toevallig een uitzondering. En wat noem je soepel? 30fps bv is echt niet soepel, als je op dx9 avg. meer als 60 haalt dan gaat het richting de term ' soepel' . Maarja dit natuurlijk je eigen mening en als jij vind dat hij soepel draait moet je vooral op dx9 spelen
Eigenlijk is er al veeeel te veel over ' hoe loopt cod2 bij jou' gepraat..misschien eens een apart topic over maken want dit begint hier een beetje irritant te worden.
En die thompson is juist een overpowered, maarja de carbineis nog net 10x erger...wat een wapen zeg in cod2
Rey Nemaattori wijzigde dit bericht 17-11-2005 15:58 (5%)
Ben nu in Pointe Du Hoc. Ik moet wel zeggen dat de SP (weer) enorm scripted is, wat voor mij persoonlijk erg jammer is. Vooral als je net een mooi plekje hebt om Duitsers af te knallen maar ze blijven maar komen omdat je achter een zandzak moet aan de andere kant van de straat, omdat ze anders maar blijven spawnen.
Voor de rest een leuk spel, het doet niet af aan zijn voorganger.
GoT met nieuwe layout is niet lief :-( (Nee, niet de FP. Ik heb het over GoT Paars) | Last.fm
Een voorbeeld:
Prisoners of war missie, er zit een mg42 op de eerste verdieping ingepakt in zandzakken. Die Price blijft staan achter een muurtje in dekking. Ik ren door moord de hele buurt uit, pak de mortar crews stevig aan, en ga de hele level door. Aan het eind van de level gekomen zie ik nog een rood puntje op mn radar. Die gast met die mg42 zit daar nog.
Dus ik ren helemaal terug, schiet die kerel door zn kop door achterlangs het huis in te gaan en de trap op te lopen. Blijft die price daar gewoon staan!
Hele level is leeg, alle Jerries omgelegd... Ik loop naar die Price toe, ren wat tegen hem aan, loop een stukje een trap achter hem op, begind ie ineens te roepen dat mc dinges die mg42 moet opblazen
Die had ik dus al dood, net als de rest van het level. Maar iig, twee luitjes blazen die mg42 op, en price blijft staan. Mn game wordt wel gesaved, maar er gebeurd nu dus niks meer. Blijkbaar gaat het spel niet verder als er iets onverwachts gebeurd (de mg42 schutter was al dood toen de ai hem opblies). Ik heb de hele level af, maar de scripting gaat niet verder.
Nu moet ik de level opnieuw doen!
GRRRRR @ scripting
Gear: 20d, BG-E2, Tamron 17-50 2.8
quote:Eijkb schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:51:
Zo, COD2 uitgespeeld. Enerverende ervaring, relaxte gameplay, mooie graphics. En nee, ik ben inderdaad niet al te kieskeurig. Met DX7 op een 9800Pro is het natuurlijk niet "je van het" maar alleszins overtuigend genoeg. Vooral het level Pointe Du Hoc vond ik de moeite waard, te meer ik afgelopen vakantie (rond D-Day) een weekje in Normandie ben geweest voor alles te bezichtingen en toen dus ook op die lokatie heb rondgelopen en het verhaal erachter heb gehoord. Herkenbare beeld en mijn inziens goed weergegeven in het spel, buiten het feit natuurlijk dat de kans ietwat kleiner was dat jij, als hoofdpersoon, die cliff levend op kwam.
Inderdaad schiitterend level
Asus A8N32-SLi Deluxe - AMD 64 4200+ X2 - 4x 512Mb Geil - 2x Asus Extreme N7800 GT (SLi) - 2x Maxtor 160GB Max-9 (RAID) - BenQ FP 931
Wat dus wel pokke-irritant is: shotgun n00bs. @#$%%#@$%#@$% Mega-irritant in multiplayer.
Systeemspecs: Klik hier!
Maar ja, je had in CoD (UO) spray noobs, die heb je nu minder, maar des te meer shotgun noobs, maar ach ik schiet ze gewoon in hun kop met mn Kar of Garandquote:Wildfire schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:39:
Ik heb nu een paar dagen gemultiplayered en begin er weer lekker in te komen, gisteren weer keer op keer een public server ge0wn3d... (niet dat dat superveel zegt, maar goed)
Wat dus wel pokke-irritant is: shotgun n00bs. @#$%%#@$%#@$% Mega-irritant in multiplayer.
Dit topic is gesloten. ![]()