Reg. datum: 09 augustus 2005
quote:ruudvdsanden schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:17:
Ik heb nou een Nvidia Geforce 6610xl en die draait prima met dx9. Bij alles op high en 2x AA. speel mp meestal met 30fps. Voldoende voor mij. Binnenkort een 256MB ATI Radeon® X600. Ik hoop dat deze hetzelfde/beter is.
30fps
Met 30fps kan ik ook niet lekker richten hehe, ik geef voorkeur aan snelheid en gameplay boven grafish geweld.
DJ Chicken wijzigde dit bericht 13-11-2005 20:58 (12%)
aahh durka durka durka
Reg. datum: 24 december 2004
Gewoon lekker fraggen
CU-online
Servernaam
[NL] www.thegameworld.nl - COD2 Test Public
Server-IP
84.244.180.35:28960
Gametype
sd
quote:ruudvdsanden schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:58:
nee 1024x768 draait prima vind ik. maar is de 256MB ATI Radeon® X600 een goede kaart?
Haha snelheid smaken verschillen met die 6610xl van je. Ik heb een 6800GT@ultra 256mb en die is heel wat sneller. Maar zelf die heeft moeite op 1024x768 alle extra hight en 4xAA en AF on en haalt dan maar gemiddels 45fps.
Dus ik weet dat het bij jou vaak zeeeeeeer sloom moet gaan MP met veel spelerc in actie
Beste kaarten om nu te kopen die betaalbaar zijn!! zijn de ati x800 serie en de nvidia 6800GT alle 2 met 256mb uiteraard.
Snellere kaarten zijn al gouw dik 300/400euri
DJ Chicken wijzigde dit bericht 13-11-2005 21:19 (16%)
aahh durka durka durka
ik heb nu:
amd 3200
asus a8n-e
2x512mb dual channel kingston
sta 2 schijf samsung
msi x1300
ik heb op 1200x1024 staan
Op dx7 met alles op extra. (msi x1300)
en shaduws aan en zit met een gemiddelde van 75fps.
dat voor 115euro
Garta wijzigde dit bericht 13-11-2005 21:24 (9%)
heb dislexie, sorry
/connect cod.student.utwente.nl:28961
Geen gezeik met serials oid
Waar is die x1300 de opvolger van, ik ken die ietquote:MarkoZ schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:24:
de msi x1300 presteerd ook goed hoor.
ik heb nu:
amd 3200
asus a8n-e
2x512mb dual channel kingston
sta 2 schijf samsung
msi x1300
ik heb op 1200x1024 staan
Op dx7 met alles op extra. (msi x1300)
en shaduws aan en zit met een gemiddelde van 75fps.
dat voor 115euro
aahh durka durka durka
E8400 @ 4.3GHz / P5E X38 / OCZ PC7200 3GB / Crossfire X 2x 3870X2 1GB / X-fi Xtrememusic / Samsung 226BW 22'"
quote:keldererik schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:50:
Kom op zeg, direct x7, dat ziet er toch niet meer uit deze tijd, 3 jaar geleden speelde je op die manier.
Klopt, maar voorkeur aan snelheid en gameplay boven grafish geweld. Zeker in MP.
Laat ze eerst maar een goede patch bouwen.
aahh durka durka durka
Heb je een geunlockede geunlockete geunlockedete vrijgegeven grafische kaart? Ik wel, en mijn specs zijn verder lichter dan de jouwe, en ik kan prima met Dx9 spelen. Ik speel dan wel met 1024x768.quote:ToniBraxton schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:04:
Ik heb em eindelijk binnen van cd-wow.
Ze hebben het tempo wel opgevoerd zeg in vergelijking met cod1.
Ik ben bek af na een tijdje....heerlijk![]()
Ik speel het ook maar in dx7.
Mijn 6800LE gaat over z'n nek van dx9
Verdere specs:
xp2800
1,25 gig ram
Draait prima op 1280*1024 (19 inch TFT) met vanalles op hoog![]()
Na 5 minuten spelen zie ik het verschil met dx9 toch niet meer, ben veel te druk bezig.
Ey Sanjay, fancy asking a horse about an iPod, ey...
quote:Brabo-Joossie schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:54:
[...]
Heb je een geunlockede geunlockete geunlockedete vrijgegeven grafische kaart?
Nee, hij zit nog op slot
Morgen ga ik hem wel unlocken, volgens dat 6800le topic is dit een goeie daarvoor.
Een van die eerste XFX's.
Of ik verhuis hem naar een andere pc, mijn tft wil erg graag op 1280*1024 en dat haal ik met een "behandelde" 6800le toch niet(in dx9) .
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Hier de uitleg van mijn teleurstelling;
- Het spel begint geweldig mooi... Mooie training missies, het begint gelijk hooggespannen met de actie, je verwacht daarom véél..
- Uiteindelijk merk je dat het begin eigenlijk het hoogtepunt van het spel is, er is weinig variatie, niet echt bijzondere of markante battles, ik hoor gewoon om de 10. mins. van "oh my god, that's an MG42, take it down <insert random nationality of soldier>.. de rest is dus vrij inspiratieloos en boring
- de AI is niet geweldig, ook niet op zijn hoogste graad.. dan nog kan je het goed beheersen en kan je zeker in 1 à 2 dagen het spel uitgespeeld hebben.. (het spel is gewoon van korte duur)..
- de graphics schijnen de troefkaart van CoD2 te zijn.. in het begin vond ik dit ook adembenemend.. aan het einde van het spel moet ik bekennen dat ik toch weinig verschil zag tussen 1 en 2.. hier en daar kwamen dan wat betere rook/vuur effectjes om de hoek kijken.. en de kwaliteit van de textures was een stukje beter.. maar om nou te zeggen dat het revolutionair was, neeh, absoluut niet.. (maar misschien heb ik ook een 7800 GTX in dual SLI opstelling nodig om dit spel zijn optimale eigenschappen te benutten)..
- het einde van het spel slaat werkelijk helemaal nergens op.. je hebt hill 400 overgenomen en woppa, oorlogsdocumentaire en je bent klaar.. die battle was nou niet zo verschillend dan de vorige 30 defense battles.. geef me dan op zijn minst net zoals in CoD1 een reichstag bestorming, of het bombarderen van berlijn.. waar waren de vluchten die ons belooft waren?? ik heb nooit in een vliegtuig gezeten...
- de wapen en munitie- verdeling is gewoon slecht en te gemakkelijk.. in CoD1 moest je tactieken gebruiken over hoe je je wapens ging gebruiken.. hier is het makkelijk, smijt gewoon direct je shotgun weg en pak de MP40 van de duitsers.. unlimited ammo throughout the game, zelfs in de moeilijkste modus.. ben ik dit nou maar, of hadden we in CoD1 méér wapens?
- de korte duur van het spel (ik begon vanmiddag om 1 uur en was om 11 uur klaar...)
- multiplayer speel ik niet echt omdat ik te slecht daarvoor ben, althans, als ik kijk naar wat voor ownage spelers er in CoD1 zaten online.. op zich zal dit wel hét "herspeelbare" argument zijn, maar toch vind ik dat géén excuus, aangezien de meeste kiddo's toch wel een degelijke single-player verwachten
- je doet eigenlijk hetzelfde als in CoD1, dat maakt dus dit alles een stukje minder boeiend; vliegtuigjes neerschieten, tankje rijden, tankje opblazen.. *GAAP*... en je vecht ook nog eens met dezelfde kanten (of tegen dezelfde vijanden)... als je dan zonodig met dezelfde allies wil vechten doe het dan lekker leuk in Japan... mooi einde voor dit spel had wellicht Hiroshima/Nagasaki geweest oid....
Ik heb nooit de expansion pack van CoD1 gespeeld, binnenkort die maar eens kopen kijken of ie stukje méér variatie biedt dan CoD2 heeft gedaan, dat was voor mij een regelrechte teleurstelling. Het grappige vind ik dat dit voor mij allemaal versterkt workt in "verveeldheid" omdat elke uitspraak gewoon precies identiek vertaald is in een andere taal. De duitsers zeggen bijvoorbeeld op PRECIES dezelfde manier dat russen/engelsen/amerikanen een granaat gaan gooien, alleen wordt dus de nationaliteit vervangen keer op keer.. En elke groepering die jij speelt zegt hetzelfde, immers in het engels, alleen met een ander accent..
In ieder geval, genoeg over mijn gezeik/teleurstelling over CoD2, ik raad mensen absoluut af om het te kopen, van mij krijgt het een 6.5, omdat replayability nihil is, het wel redelijke graphics heeft en omdat het je heus wel zal helpen om een regenachtige zondag door te komen.. Nu maar wachten op een expansion pack óf CoD3...
Toch denk ik dat ze bij Infinity Ward voor cod2 meer naar multiplayer hebben gekeken, cod1 was multiplayer echt een geweldige game maar door een aantal grote bugs is het niet echt de topper geworden die het had kunnen zijn. Voor zover nu bekend is zijn deze grootste bugs bij cod2 verdwenen (left peek/proneslide), er zitten nog een aantal kleine foutjes in wat me toch wel tegenvalt maarja dat kan men nog verbeteren.
Als je multiplayer niet goed bent en daarom niet gaat spelen denk ik dat je cod2 inderdaad beter niet kunt aanschaffen. De makers hebben er echt wel baat bij de meeste tijd in multiplayer te steken aangezien een goede mp optie tegenwoordig wel verwacht wordt bij dit genre games.
MSI K8N Neo4, AMD A64 3000+(@3500), Ati Radeon X800XT, Kingston 1024 pc3200, Maxtor diamondmax 10 200gb, BenQ FP937s+, Steelpad 4D, Logitech MX510, Sennheiser PC150 DII: meelzakje / meelzakje123
Maar goed ik speel ook veel de multiplayer, dus die 50 euro valt voor mij mee.
Reg. datum: 02 februari 2002
Wat mij opvalt t.o.v. van voorgaande edities dat je tegenstanders vaak van de zijkant ziet terwijl ze op je schieten. Een rare fout vind ik.
Als ik me niet vergis heb je in MP een nadeel met dx7, je ziet bepaalde effecten niet, zoals muzzle flash.quote:DJ Chicken schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:52:
[...]
Klopt, maar voorkeur aan snelheid en gameplay boven grafish geweld. Zeker in MP.
Laat ze eerst maar een goede patch bouwen.
Kom ook op onze COD4/BHD servers spelen ! @NL
Grample wijzigde dit bericht 14-11-2005 15:53 (92%)
PC | Te Koop...
Volgens mij spelen de meeste mensen wel met dx7 mode, aangezien bijna niemand dx9 trekt...quote:KillerAce_NL schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:58:
[...]
Als ik me niet vergis heb je in MP een nadeel met dx7, je ziet bepaalde effecten niet, zoals muzzle flash.
Asus A7V880, XP1700+@2800+ (2.0 Ghz), 1024MB PC3200 TwinMOS (DC), 30+120+200GB, LDW-401s + SOHW-1673S, SB Audigy, Club3D 6600 GT 128, LiteON 15" LCD | htpp://www.demeesters.net
quote:dog4life schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:02:
[...]
Volgens mij spelen de meeste mensen wel met dx7 mode, aangezien bijna niemand dx9 trekt...
Zie mijn systeem - Athlon 64 3000+ @ +- 3600+ niveau (2.3ghz), 2x512mb PC3500 DDR-RAM, ATi Radeon X800 Pro... maar CoD2 lekker draaien in DX9, ho maar.
En dat terwijl ik Doom 3 en F.E.A.R. wel gewoon lekker kon draaien.
Ik heb CoD2 dus maar helemaal in DX7 uitgespeeld. En multiplayer gaat ook in DX7 natuurlijk.
Het draait wel hoor, maar het draait gewoon niet lekker.quote:Dutchmega schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:41:
[...]
Dat meen je niet? X800 Pro en 3000+ draait het niet? Misschien eerder een optimalisatie-probleem want dat vind ik wel wat extreem?
Wildfire wijzigde dit bericht 14-11-2005 23:00 (23%)
Systeemspecs: Klik hier!
Dat meen je niet? X800 Pro en 3000+ draait het niet? Misschien eerder een optimalisatie-probleem want dat vind ik wel wat extreem?quote:Wildfire schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:04:
[...]
Zie mijn systeem - Athlon 64 3000+ @ +- 3600+ niveau (2.3ghz), 2x512mb PC3500 DDR-RAM, ATi Radeon X800 Pro... maar CoD2 lekker draaien in DX9, ho maar.
En dat terwijl ik Doom 3 en F.E.A.R. wel gewoon lekker kon draaien.
Ik heb CoD2 dus maar helemaal in DX7 uitgespeeld. En multiplayer gaat ook in DX7 natuurlijk.
Reg. datum: 04 april 2005
Ook qua moeilijkheidsgraad kan hier en daar wat verbeterd worden, niet qua het aantal vijanden of wanneer je dood gaat of whatever, maar DAT je doodgaat. Grote misser in deze game, om je character in theorie onsterfelijk te maken. Je kunt blijkbaar 2000 kogels door je heen krijgen in een map, zolang je maar genoeg rustpauzes neemt. Nou serieus, als ik zo bekogeld werd als de characters waarmee ik speel dan zou ik het niet lang volhouden op het slagveld. Zeker niet met bijvoorbeeld ook nog de Russische temperaturen.
Van het alom geprezen Battle Chatter systeem merk ik ook weinig, een vocabulaire van 20000 woorden & 700 verschillende stemmen? Ik hoor toch telkens weer hetzelfde terug, vooral de Duitsers zijn qua spraak weinig varierend.
Maargoed, ik vind dus hierbij dat de game meer gefocused is op actie en wat minder op het verhaal wat dus totaal andersom was in de vorige game.
Goede punten? De GFX zijn top! Zelfs op mijn GeForce 2 GTS ziet het er werkelijk prachtig uit, maar dat redt het spel niet van mijn negatieve mening. Ik speel de game iig wel nog door, misschien dat ik nog van mening kan veranderen.:)
Ik had toch echt op wat meer tactisch spel gehoopt...dit is bijna arcade-oorlog (de graphics en de wapens daargelaten)
Nachtbar.nl -> Vol met huiskamers.
quote:meelzak schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:36:
er zitten nog een aantal kleine foutjes in wat me toch wel tegenvalt maarja dat kan men nog verbeteren.
Ja, zoals een optie om te rennen
Geen enkele soldaat steekt een straat op z'n dooie gemak over
aha..ik dacht alquote:KillerAce_NL schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:58:
Als ik me niet vergis heb je in MP een nadeel met dx7, je ziet bepaalde effecten niet, zoals muzzle flash.
Dit topic is gesloten. ![]()