Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 08 augustus 2005

quote:
Griffin schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:08:
[...]

als je een clanwar speelt kan je mooi 'record' maken van je game. en als je ziet dat je cheaten dan heb je da op film en kan je dit laten zijn aan de 'ladder' admins van CB or ED oid.
dan krijgen ze wel een waarschuwing.
Met een clan speel je veel meer pcw's (vriendschappelijke) wars dan CBmatches (officiele wars)...en niemand maakt bij een pcw records..maar die pb zit er toch bij de eerst komende patch op ;)..een spel kan niet meer zonder :P

XFX Geforce 7600 GT XXX 256 mb, AMD 64 3000+, 1024 mb RAM

quote:
jimbojansen90 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:13:
[...]

Hahaha... er bestaat geeneens een 9800 Pro !!512!! mb... :+
Dat bedoel ik dus :P haha...klonk me al raar in de oren :P

- Zeurmodus aan-
Tsja, ik ben blij, maar los van dat het er grafisch mooi uitziet is het spel zeker geen 60 euro waard. Meningen verschillen, maar de gameplay is erg lineair en b.v. het ontbreken van health (het is maar gokken wanneer je dood bent) vind ik een gemis én het feit dat ik in een paar uur door het spel heen ben.

Wat ik mis is meer interactive gameplay, het is weer zoveel van hetzelfde b.v. op vier of vijf plekken een geknakte veldtelefoon repareren.
- Zeurmodus uit -

Neemt niet weg dat ik vanavond ff de Amerikaanse missies uit ga spelen.
Schijnbaar ben ik niet de enige --> Nhaixatael

Dispenzer wijzigde dit bericht 03-11-2005 16:50 (9%)

Whatever makes your boat float

Ben ik de enigste die bij dit spel vaak van die momenten heb van "been there, seen that. killed it before... "

weer stukje tank rijden.
weer aa geschut bemannen
weer strandje bestormen
weer kanonnen opblazen

ziet er allemaal wel anders uit maar het blijft hetzelde.
* Griffin heeft net freerecordshop gebeld, en gaat vanaaf zijn kopietje daar even halen.

:D

Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6

quote:
Griffin schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:38:
* Griffin heeft net freerecordshop gebeld, en gaat vanaaf zijn kopietje daar even halen.

:D
En je werkt bij dixons? :?

NexusBreese 500 (watt) inc casefan. Asus A8nPremium sli Athlon (2400mhz) 3800x2 + NexusSkivetekAOP-6400 (2400rpm 19dBA) 4x kingston 512mb 400mhz ddr sdram 2x 80gb MaxtorDiamondMax 2xAsusNvidea 7800gt sli (inc 2x ArticSilencer 5 rev.3) Syncmaster 930BF

haha..mijn broertje komt net doodleuk met cod 2 binnenlopen :S...ligt al gewoon bij de bart smit

quote:

ja, maar anders moet ik waarschijnlijk wachten tot volgende week woensdag de volgende levering.
want de kans dat ze m met de express koerier op vrijdag laten komen is klein. kost extra geld he :/

ik heb ook al gezegd, als jullie m vrijdag niet hebben dan ga ik m ergens anders halen. ik heb m nu al ergens anders gehaad omdat ik m dan eerder heb.

JA hallo ik ga niet wachten als ik m nu kan kopen :9

quote:
Griffin schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:47:
[...]

ja, maar anders moet ik waarschijnlijk wachten tot volgende week woensdag de volgende levering.
want de kans dat ze m met de express koerier op vrijdag laten komen is klein. kost extra geld he :/

ik heb ook al gezegd, als jullie m vrijdag niet hebben dan ga ik m ergens anders halen. ik heb m nu al ergens anders gehaad omdat ik m dan eerder heb.

JA hallo ik ga niet wachten als ik m nu kan kopen :9
8)7
LOL, misschien bij een ander filiaal van dixons?
een keertje op een server afspreken?

NexusBreese 500 (watt) inc casefan. Asus A8nPremium sli Athlon (2400mhz) 3800x2 + NexusSkivetekAOP-6400 (2400rpm 19dBA) 4x kingston 512mb 400mhz ddr sdram 2x 80gb MaxtorDiamondMax 2xAsusNvidea 7800gt sli (inc 2x ArticSilencer 5 rev.3) Syncmaster 930BF

Speelde net de demo (op regular) weer eens en ik merkte dat de auto health niet meer werkte. Hij waarschuwde dus niet meer als ik bijna dood was en regenerate daardoor ook niet. Is dit een bekende bug?

Ik zit met het probleem dat COD2 plotseling uitvalt bij de start van het eerste level. Het level start gewoon normaal op ik speel 5/10seconden en de computer start zomaar opnieuw op.

De temperaturen zijn ok, er is ook niets overgeklokt. Het vreemde is dat de demo wel normaal draaide.

Specs

Amd 2100
Geforce 4200 Ti 128 (zowel nieuwe als oude driver geprobeerd)
768DDR
Win Xp

Zou iemand me hierbij kunnen helpen? Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.

Ik heb m nu binnen.

@von noobenstein:
een ander filiaal, dan duurt het nog te lang,
ik ga nu spelen en mogelijk tweaken, dus laat mn bevindingen hier snel weten (morgen ofzo :P)

1e missie russen,
this gewoon weer het vette oude gaan met die banaan cod1.
heb m op dx7 staan, 1024 en btje getweakt (brass en sun uit)

fps rond de 40 zoiets.
maar het loopt lekker dus laat het tot nu toe zo.
(specs zie sig)

Griffin wijzigde dit bericht 03-11-2005 19:58 (41%)

Ik heb 5.1 geluid maar als ik schiet dan hoor ik niks uit de center speaker behalve de inslag. Geen schot dus. Als ik een duitser raak hoor ik wel extra geluid. Hoort dit zo of mis ik iets?

Mijn Specs NES - Gameboy -Playstation 2 - Playstation 3 - PSP lite - XboX - Xbox360- Wii

Multiple Personality Syndrome
Reg. datum: 07 oktober 2001

Modbreak:
Omdat techvragen en problemen met het spel de overhand beginnen te krijgen en het overzicht in dit topic snel zoek is heb ik een topic waarschuwing geplaatst. Het is overigens altijd al zo geweest dat de grote topics in SGD niet bedoelt zijn voor problemen en vragen, maar voor discussies en ervaringen. Gelieve je hier dan ook aan te houden :)
Ik ben eindelijk ook in het trotse bezit van CoD2 :D
Net even 2 uur online gespeeld (op 1 van mn favo servers), en dat zit zeker wel goed. Oke het voelt even anders, maar goed genoeg om als opvolger van Cod UO door te gaan. Ik heb weliswaar op DX9 "maar" een FPS van 30-40, maar dat loopt op dit moment goed genoeg.
De SP heb ik nog niet geprobeerd
quote:
pisart schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:21:
[...]

Er is toch wel een groot verschil:

Dx7 mode:

[afbeelding]

dx9 mode met normal texture quality:

[afbeelding]

dx9 mode met extra texture quality:

[afbeelding]

AA en AF aanzetten met dx9 mode en extra texture quality zorgde voor hele rare beelden, met de andere modes ging het wel goed en zag niet zo'n verschil.
Dx7 draait perfect met AA en AF.

quote:
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:17:
[...]

oh daarom staat er alleen maar 60? ik vroeg me al af waarom ik nooit meer dan 60 FPS had met Fraps (precies rond) maar dat komt dus door Vsync?

hmmz dan maar geen fraps want zonder Vsync = :r net als zonder FSAA :O

is COD2 waard om aan te schaffen? want eerlijk gezegd vind ik de geluiden niet zo SUPER TOLL beetje afgezaagd als je het mij vraagt net als bij COD1

(nee het ligt niet aan mn geluidskaart)

Volgens mij weten jullie niet helemaal wat VSync is. VSync wil zeggen dat de framerate gelijk wordt gesteld aan de frequentie van je beeldscherm. Dus als je die op 60 Hz hebt staan, zal de FPS altijd gelijk blijven aan 60. Dit vreet in 99% van de gevallen enorm veel recourses, dus is het vaak handig dat je het uit zet. Kan je PC et aan, zet het dan ook aan, want dan heb je amper last van framedrops.

Multiplayer ownt wel, en kzit binnenkort in de clan die met CoD1 winnaar was van CB. de nieuwe naam kennen jullie vast niet, maar *GWJ* moet jullie toch wel bekend in de oren klinken _/-\o_ .

Ik hoor van heel veel mensen dat Shotgun overpowered is. Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Ze hebben op afstand amper een hit, je kunt dus gewoon lekker gaan liggen met je Kar, kopje koffie erbij en afknallen maar >:) . MP44 vind ik wel errrrrruuug precies schieten als je de knop gewoon ingedrukt houdt. vaak heb je na een kogel of 3 al een headie, wat erg raar is. Thompson is trouwens ook errrruug precies. Kar blijft natuurlijk pwne O-) .

quote:
ASUSROKZ schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:14:
[...]

[..]

Multiplayer ownt wel, en kzit binnenkort in de clan die met CoD1 winnaar was van CB. de nieuwe naam kennen jullie vast niet, maar *GWJ* moet jullie toch wel bekend in de oren klinken _/-\o_ .

Ik hoor van heel veel mensen dat Shotgun overpowered is. Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Ze hebben op afstand amper een hit, je kunt dus gewoon lekker gaan liggen met je Kar, kopje koffie erbij en afknallen maar >:) . MP44 vind ik wel errrrrruuug precies schieten als je de knop gewoon ingedrukt houdt. vaak heb je na een kogel of 3 al een headie, wat erg raar is. Thompson is trouwens ook errrruug precies. Kar blijft natuurlijk pwne O-) .
Het irritante aan de shotgun is alleen, dat als jij met je kar in closecombat komt, het heel moeilijk is om de kogels te ontwijken. Dat lukt nog wel bij een m44/thompson, maar bij de shotgun wordt dat al moeilijker. Daarnaast vond ik het verassend makkelijk om een headshot te krijgen met de shotgun. Maar ach ik maak me er niet druk om, in wars gebruikt hem waarschijnlijk toch niemand. Kar owned idd nog steeds, ook garand trouwens
quote:
FunkyPunky schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:56:
[...]

Het irritante aan de shotgun is alleen, dat als jij met je kar in closecombat komt, het heel moeilijk is om de kogels te ontwijken. Dat lukt nog wel bij een m44/thompson, maar bij de shotgun wordt dat al moeilijker. Daarnaast vond ik het verassend makkelijk om een headshot te krijgen met de shotgun. Maar ach ik maak me er niet druk om, in wars gebruikt hem waarschijnlijk toch niemand. Kar owned idd nog steeds, ook garand trouwens

De garand heeft nu ook een kleiner rondje, (wat) minder terugslag, en een wat donkere kleur tov CoD 1 waardoor het nu een stuk makkelijker is om al een stuk of 3 kogels door iemand te pompen voordat ie maar weet waar ie aan toe is. Met kar is het nu gelukkig in de romp ook al met 1 schot klaar, in deeltje 1 had je dan altijd nog een streepje over waardoor je alsnóg een kogel er door heen moest pompen, waardoor de Garand licht in het voordeel was. Het is nu in ieder geval beter uit gebalanceerd. Tot nu toe nog geen echte minpunten ontdekt in de MP imo, behalve het ontbreken van een paar ubervette maps. En dat healthsysteem, tja ik denk dat wij Nederlanders gewoon niet zo gewend zijn aan veranderingen :P , want het is echt een goede oplossing. Degene die halfdood is heeft nog een kans om die andere af te knallen mits hij tijd heeft te herstellen. Als het em dan nog lukt die andere af te knallen, dan was die eerste gewoon niet snel genoeg om het karwei af te maken 8) . Xie jullie op de servertjes (BTW, DIE VAN FNF LOOPT OOK NOG REGELMATIG, KOM ZO NU EN DAN EENS KIJKEN),

Lionheart! ---> L!onheart*

quote:
Smokey! schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:23:
[...]

Dat bedoel ik dus :P haha...klonk me al raar in de oren :P
Ik haal met m'n 7800GTX 256 MB ongeveer 30 FPS met heel veel eye-candy aan, maar zelfs met de beste kaart van het moment kun je het spel dus niet op z'n meest maximale settings benutten. Supersampling, AA en AF kunnen niet op maximaal helaas. Met de 7800GTX 512 zal dit wel weer kunnen denk ik.

Canon EOS 350D || Asus A8N-E || AMD Athlon 64 3000+ || 1GB TwinMos || nVidia GeForce 7800GTX || http://www.btracing.nl ||

Pilske vatte! :)

quote:
BT Racing schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:23:
[...]

Ik haal met m'n 7800GTX 256 MB ongeveer 30 FPS met heel veel eye-candy aan, maar zelfs met de beste kaart van het moment kun je het spel dus niet op z'n meest maximale settings benutten. Supersampling, AA en AF kunnen niet op maximaal helaas. Met de 7800GTX 512 zal dit wel weer kunnen denk ik.
Het is een bug in cod2 zelf, het ligt dus niet aan je setup!!!!
Reg. datum: 11 augustus 2003

Ik moet zeggen dat ik hem niet zo veel aan vind. Lijkt teveel op deel 1. Enige wat mooi is dat zijn de graphics. Maar verder is het 10 keer niks, lijkt op een opgepoetste versie van COD1. Word tijd dat ze een keer physics gaan gebruiken ofzo, want als je iemand neerschiet vind ik het wel erg nep bewegen, echt zo'n scripted animatie. Verder vind ik hem nogal langzaam vergeleken met cod1, weet niet hoe ik dit moet omschrijven, maar vind de personen nogal langzaam lopen enzo (ligt niet aan mijn pc !). Hopelijk gaan ze met cod 3 helemaal opnieuw beginnen want dit is niks.

Ik ga maar weer BF2 en CSS spelen.

quote:
ASUSROKZ schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:09:
[...]

[..] En dat healthsysteem, tja ik denk dat wij Nederlanders gewoon niet zo gewend zijn aan veranderingen :P , want het is echt een goede oplossing. Degene die halfdood is heeft nog een kans om die andere af te knallen mits hij tijd heeft te herstellen. Als het em dan nog lukt die andere af te knallen, dan was die eerste gewoon niet snel genoeg om het karwei af te maken 8) . Xie jullie op de servertjes (BTW, DIE VAN FNF LOOPT OOK NOG REGELMATIG, KOM ZO NU EN DAN EENS KIJKEN),

Het healthsysteem vind ik dus ook wel goed uitgewerkt, en je kan hierdoor ook lekker lange gevechten krijgen. Wat de spanning alleen maar opbouwt (en zeker ook in matches)
Phyxion.net | ><((((º>

quote:
ASUSROKZ schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:09:
[...]

De garand heeft nu ook een kleiner rondje, (wat) minder terugslag, en een wat donkere kleur tov CoD 1 waardoor het nu een stuk makkelijker is om al een stuk of 3 kogels door iemand te pompen voordat ie maar weet waar ie aan toe is. Met kar is het nu gelukkig in de romp ook al met 1 schot klaar, in deeltje 1 had je dan altijd nog een streepje over waardoor je alsnóg een kogel er door heen moest pompen, waardoor de Garand licht in het voordeel was. Het is nu in ieder geval beter uit gebalanceerd. Tot nu toe nog geen echte minpunten ontdekt in de MP imo, behalve het ontbreken van een paar ubervette maps. En dat healthsysteem, tja ik denk dat wij Nederlanders gewoon niet zo gewend zijn aan veranderingen :P , want het is echt een goede oplossing. Degene die halfdood is heeft nog een kans om die andere af te knallen mits hij tijd heeft te herstellen. Als het em dan nog lukt die andere af te knallen, dan was die eerste gewoon niet snel genoeg om het karwei af te maken 8) . Xie jullie op de servertjes (BTW, DIE VAN FnF LOOPT OOK NOG REGELMATIG, KOM ZO NU EN DAN EENS KIJKEN),

Lionheart! ---> L!onheart*

Jep, als mensen op mn server willen, start Hamachi maar even op, en stuur maar even een berichtje ;) Ik heb meestal Hamachi wel aanstaan :)
En dat autorecovery van health is gewoon bagger :r

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

@bones2:
Dat cod2 heel veel lijkt op cod1 is denk ik ook de intentie geweest ervan. Dit omdat cod1 gewoon dikke hit was/is en persoonlijk vind ik het zelfs beter dat het niet veel verandert is.

Over het health systeem heeft ieder zn mening over, persoonlijk vind ik dit dus leuk en beter, niet meer moeilijk zoeken naar pakketjes.

* Griffin heeft gister avond even SP en MP gespeeld en moet zeggen dat het helemaal super is.
SP speel ik op hardend en ga nog regelmaat bijna dood of helemaal. (lees: ik rush te veel denk)
Ik ben nog bij de russen missie op missie 4 of 5 ofzo (weet niet zeker, boeit me ook niet) en ik moet zeggen dat de wapens beter zijn, zoals de tokarev (of hoe die 2e rifle heet), is beter geworden. Ook vind ik beter dat als je loopt dat je geen crosshair meer hebt.

op MP heb ik stukje S&D gedaan op voormalig dawnville (hoe het nu heet weet ik niet) (het ziet er het zelfde uit als het vroegere dawnville) en heb met de bar gelopen en die is gewoon lekker, alleen te zwaar.
Ook een stukje de MP44 gebruikt deze is wel erg vooruit gegaan. Maar ik zag dus al weer een hacker lopen, maar ik had m een paar keer met een nade in de church op graveyard.
Het enige wat ik klote vind aan de MP momenteel is dat die kl*te nade indicator er ook in zit. dat vind ik echt een on ding, in SP kan ik nog zeggen 'tja OK is wel handig' alleen in MP vind ik het echt bagger, je moet een vijand kunnen verassen met een nade etc.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws