Zwarte Atacama stands binnen :D:D
Plaatje op imageshack (popups!)
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 19
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
quote:Sproedie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:13:
[...]
Zo ik heb de kefs besteld. Hoop dat ze er snel zijn. Denk het wel want ze waren op voorraad.
Receiver: Yamaha RX-v450
Speakers: Kef Q5
Iemand tips over de kabels die ik hier tussen zou moeten hangen?
er zit geen versterker ofzo tussen.
quote:Ook goedGeloof me, je komt niet voor niets, je krijgt natuurlijk een uitgebreide demo
![]()
Hoe kan ik contact met je opnemen ?
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Wat heb je daarvoor betaald? Ik heb zelf b&w nog stands en die waren eigenlijk wel schreeuwend duurquote:Daklem schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:32:
Kleine update:
Zwarte Atacama stands binnen :D:D
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
100% No Soul Guaranteed
Sorry had niet niet alle berichten gelezen. ruuds33@hotmail.com voeg me maar toe kijken we wel of het doorgaat en zoja hoe en wanneer.quote:
PS2 & PC Gamer
quote:lowfi schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:37:
[...]
Wat heb je daarvoor betaald? Ik heb zelf b&w nog stands en die waren eigenlijk wel schreeuwend duur
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne

100% No Soul Guaranteed
kosten deze dan ?quote:lowfi schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:06:
Hmm ja ik heb ook zwarte stands alleen waren dus wel even wat duurder...
Die van jou zien er ook wel mooi uit namelijk
mijne:
[afbeelding]
offtopic:
crappy phone cam
...call for a Big Lebowski
www.carina-avensisclub.nl
In het echt is ie mooierquote:MikeyMan schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:19:
Euh, als ik heel eerlijk ben hoop ik voor je dat het ding beter klinkt dan dat ie eruit ziet...
Fiat Iustitia Et Pereat Mundus
waarschijnlijk een stukje kabel waar veel te veel geld voor is betaaldquote:Captain Pervert schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:59:
Wat gaat daar voor stofzuigerslang naar je stopcontact
quote:Captain Pervert schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:59:
quote:harryslinger schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:15:
[...]
waarschijnlijk een stukje kabel waar veel te veel geld voor is betaald
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
quote:deepspace schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:26:
Je wil niet weten wat er voor kabel achter het stopkontact zitVast niks dat 200 euro/1.5 meter kost.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
I_LOVEMATH wijzigde dit bericht 04-11-2005 00:36 (39%)
AMD 1.6@2.25ghz air, AMD @2.0ghz, AMD64 Turion/Mobile @1.8ghz, Intel Centrino/Mobile @1.4ghz
quote:Captain Pervert schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:59:
Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
Rammsteinquote:
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
idd vrij nutteloos en weg gegooid geld als je kijkt wat voor standaard 2,5mm kabel er aan de andere kant van het stopcontact zit!quote:TomSwinnen schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 00:32:
[...]
Met slim.![]()
Je moet minstens een apparaat hebben dat de stroom van het net terug opfrist. De componenten van PS Audio: www.psaudio.com.
Anders waren al die kleurrijke kabels voor niets, voor NIETS zeg ik!
[ help me (A) ]
Marantz SR6200/DV6200 5x Klipsch Reference
Ik vind de Cayin er ook zeker mooi uit zien!!!! Die was denk ik niet zo cheapquote:yash schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:16:
Ziet er echt veel sjieker uit daklem! nice
------
Mooie cayin rody!
Hij heeft voor deze minder betaald dan voor de Vincent. Deze kostte iets minder dan 1000 euro, als ik het goed heb onthouden. Via een e-bay store.quote:Road-runner83 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:46:
[...]
Ik vind de Cayin er ook zeker mooi uit zien!!!! Die was denk ik niet zo cheap
leonbong wijzigde dit bericht 04-11-2005 11:36 (38%)
Ik loop meestal als een KIP met KOP rond.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 19
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona