[Simyo] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste
Acties:
  • 333.478 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:10
Ik zoek een simkaartje voor mijn.postbank voor mijn moeder, die dus nooit mobiel belt en ik las dat simyo's beltegoed onbeperkt houdbaar is, tenminste als je 1x in de 6 maanden een smsjes stuurt of belt.
Betekent dit dus in principe dat mijn simkaart nooit geblokkeerd wordt.

Hiervoor moest ik elke keer beltegoed erop zetten na een jaar(tele2) anders werd de simkaart geblokkeerd.

Misschien een domme vraag maar ik wil het gewoon zeker weten O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

kadooosh schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:25:
Ik zoek een simkaartje voor mijn.postbank voor mijn moeder, die dus nooit mobiel belt en ik las dat simyo's beltegoed onbeperkt houdbaar is, tenminste als je 1x in de 6 maanden een smsjes stuurt of belt.
Wat jij schrijft klopt helemaal!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:24
kadooosh schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:25:

Hiervoor moest ik elke keer beltegoed erop zetten na een jaar(tele2) anders werd de simkaart geblokkeerd.

Misschien een domme vraag maar ik wil het gewoon zeker weten O+ .
Misschien is Lowcall in dat geval zelfs nog beter, die verloopt helemaal nooit! ook geen 6 maanden beperking erop ;)

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-11-2023
Aangenomen dat de overname van Debitel door de KPN geen gevolgen heeft voor lowcall, heb je inderdaad gelijk. Je krijgt alleen elke maand een elektronische factuur met € 0,00 belkosten. En een negatief saldo, dat ze dan (naar eigen zeggen) binnenkort van je rekening zullen afschrijven. Ik heb zo'n lowcall kaartje voor mijn moeder gekocht, die alleen maar in uiterste noodgevallen zal gaan bellen met haar mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:49
Steven.w schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:31:
[...]

Volgens mij heeft het KPN-netwerk de noodzaak van een USIM afgeschaft. Ik kan nu met een Hi Prepaid kaartje (geen USIM) ook ineens 3G ontvangen. Ook alle serviceproviders op het KPN-netwerk zoals o.a. Simyo zullen nu dus zonder USIM toegang hebben tot het 3G-net. Dit wil nog niet zeggen dat je kunt internetten. Je kan nu wel bellen/smsen via het 3G-netwerk, zoals dat ook al kon via het GSM-netwerk.
https://www.simyo.nl/self...13&sub_index=0&bg_index=0

Internet op je mobiel
€ 0,10 per 100 Kb *

* En € 1,00 per dag bij verbruik tussen 1 Mb en 10 Mb. Na 10 Mb betaal je weer € 0,10 per 100 Kb

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-04 18:33
Super dat Simyo GPRS ondersteunt. Dat was het enige nadeel wat ik nog vond van Simyo. Echt geweldig. :) Simyo verovert de wereld. >:) :P

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-05 12:35

GieltjE

Niks te zien...

Ik ben bezig met gprs aan de gang te krijgen om dus mms te kunnen ontvangen (verzenden vind ik iets te duur ;) ), echter blijf ik problemen houden met de instellingen.

Ik draai wm6.1 op een glofiish x800, heb voor private networks een MMS connection gemaakt en geselecteerd met alle door simyo vermelde instellingen en ook de mms folder heb ik ingesteld. Toch krijg ik elke keer een internal server error terug.

Tevens wil gprs zelf ook niet, de sms'jes die je zou moeten krijgen komen nadat je mobiel internet aangevraagt hebt komen niet binnen, en als ik ze opnieuw probeer aan te vragen via 1300 krijg ik de melding 'Beste klant, helaas is het niet mogelijk om op uw toestel de instellingen te ontvangen.' 8)7

-edit- Mobiel internet zelf werkt nu, nu mms nog

[ Voor 3% gewijzigd door GieltjE op 28-12-2008 11:09 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184816

Hoi dames en heren van de Simyo-hoek! Ik ben van plan een pakketje te kopen, en ik hoorde laatst van een actie voor 5 euro extra beltegoed. Mijn e-mail staat in m'n profiel, dus als iemand dit kan regelen... bedankt! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 184816 op 29-12-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Anoniem: 184816 schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:15:
Hoi dames en heren van de Simyo-hoek! Ik ben van plan een pakketje te kopen, en ik hoorde laatst van een actie voor 5 euro extra beltegoed. Mijn e-mail staat in m'n profiel, dus als iemand dit kan regelen... bedankt! :)
offtopic, je hebt mail.
Edit: en nu ook op je goede mail adres

[ Voor 5% gewijzigd door --Niels-- op 30-12-2008 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184816

Ik zie net dat dit nog m'n oude e-mailadres is dat ik inmiddels niet meer gebruik. Ik heb het even aangepast, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128416

Nou volgens mij is voor mij de tijd ook wel rijp voor Simyo. Andere kandidaten zijn Lowcall en misschien Youfone. Momenteel zit ik bij T-Mobile Flex en heb nog ruim 3 maanden te gaan, vandaar dat ik nu alvast rondkijk. Wel heb ik nog aardig wat beltegoed bij T-Mobile dat ik, als ik het goed heb, kan laten overzetten naar een T-Mobile prepaid tot het op is (of bijna op) en dan overstappen naar Simyo. Klopt dat?

Hier en daar heb ik trouwens mensen zien schrijven dat bellen met 0800 niet mogelijk was maar dat is het dus wel en het is ook nog eens kosteloos. Bellen naar 0900 nummers kost een zeer nette €0,10 plus de kosten van het 0900 nummer, veel voordeliger dus dan bij veel andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128416 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:43:
Wel heb ik nog aardig wat beltegoed bij T-Mobile dat ik, als ik het goed heb, kan laten overzetten naar een T-Mobile prepaid tot het op is (of bijna op) en dan overstappen naar Simyo. Klopt dat?
Ik zou hierover toch even contact opnemen met T-Mobile. Eventueel in een opzegbrief duidelijk schrijven dat je je tegoed overgezet wilt hebben naar prepaid. En als dat niet lukt het abonnement gewoon door laten lopen (of beëindigen met verlies van het beltegoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Anoniem: 128416 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:43:
Momenteel zit ik bij T-Mobile Flex en heb nog ruim 3 maanden te gaan, vandaar dat ik nu alvast rondkijk. Wel heb ik nog aardig wat beltegoed bij T-Mobile dat ik, als ik het goed heb, kan laten overzetten naar een T-Mobile prepaid tot het op is (of bijna op) en dan overstappen naar Simyo. Klopt dat?
Off-topic: als het niet klopt (weet ik niet): opmaken via mobiel internet? Of Voipbuster beltegoed van kopen via Pay By Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-04 18:33
GieltjE schreef op zondag 28 december 2008 @ 11:04:
Ik ben bezig met gprs aan de gang te krijgen om dus mms te kunnen ontvangen (verzenden vind ik iets te duur ;) ), echter blijf ik problemen houden met de instellingen.

Ik draai wm6.1 op een glofiish x800, heb voor private networks een MMS connection gemaakt en geselecteerd met alle door simyo vermelde instellingen en ook de mms folder heb ik ingesteld. Toch krijg ik elke keer een internal server error terug.

Tevens wil gprs zelf ook niet, de sms'jes die je zou moeten krijgen komen nadat je mobiel internet aangevraagt hebt komen niet binnen, en als ik ze opnieuw probeer aan te vragen via 1300 krijg ik de melding 'Beste klant, helaas is het niet mogelijk om op uw toestel de instellingen te ontvangen.' 8)7

-edit- Mobiel internet zelf werkt nu, nu mms nog
Profiel Naam (Naam Proxy) SIMYO MMS
Homepage (URL, startpagina) http://mp.mobiel.kpn/mmsc
IP-adres 10.10.100.20
Dragergegevens GPRS
Gebruikersnaam Niets invoeren
Password Niets invoeren
GPRS-toegangspunt / APN portalmmm.nl
Beveiliging (security option) Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode) When needed
Poortnummer 9201 of 5080 *
* Poortnummer is afhankelijk van type browser. Poortnummer 5080 komt vaak voor bij Nokia toestellen.
En ik las ergens op hun site, (kan het niet meer vinden natuurlijk) dat het internet net zou werken met bepaalde telefoon's met Windows.
dit bovenstaande heb je ingevoerd?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee die kende ik nog niet: Pay By Phone (Voipbuster).
Sowieso zal ik T-Mobile moeten bellen om op te zeggen, kan ik het meteen zelf even vragen.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
@epolak: Pay by Phone ga ik gebruiken om mijn SMSdiscount tegoed aan te vullen als ik geld overhoud van mijn Flex abo bij T-Mobile. Je kunt trouwens met je Betamax/Voipbuster saldo ook voor 26 eurocent via Pay by Phone 7 freedays kopen. Handig als je een heeeeel lang gesprek moet voeren.

En dan nu weer on-topic: ik heb gisteren wat zitten spelen met GPRS van Simyo. Aangezet, maar nooit een SMS-je met de instellingen gehad. Nog steeds niet. Nu zou dat toch niet gewerkt hebben, want mijn Simyo-kaartje zit in een Chinees DVB-T mobieltje.

Dus handmatig ingesteld. En mijn thuis draaiende webmail dusdanig aangepast dat de zeer beperkte browser er ook mee overweg kon. Vanochtend even gekeken wat mijn verbruik was:
Internet op je mobiel binnen Nederland € -0.99

99 cent? Huh? Bij de details blijkt dan echter dat ik exact 995.0 kB verstookt heb. Dus die 99 cent kan kloppen ;)

Mijn mobieltje gaf trouwens als verbruik net iets meer dan 1 miljoen bytes. Omgerekend 983 kB. Ze zijn het aardig met elkaar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Laatst online: 09-05 12:35

GieltjE

Niks te zien...

Henkie-Jan schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:12:

En ik las ergens op hun site, (kan het niet meer vinden natuurlijk) dat het internet net zou werken met bepaalde telefoon's met Windows.
dit bovenstaande heb je ingevoerd?
Ja dit heb ik ingevoerd, gprs werkte (heb iets van 50kb verstookt), maar mms (eigenlijk het enigste wat me intereseert) bleef met 'internal server error' komen.
Jan-E schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:11:

En dan nu weer on-topic: ik heb gisteren wat zitten spelen met GPRS van Simyo. Aangezet, maar nooit een SMS-je met de instellingen gehad. Nog steeds niet. Nu zou dat toch niet gewerkt hebben, want mijn Simyo-kaartje zit in een Chinees DVB-T mobieltje.
Ik heb deze sms'jes ook nooit gehad, en toen ik via de simyo site de sms'jes opnieuw aanvroeg kreeg ik alleen een sms'je met de tekst dat het niet ondersteund zou worden door mijn mobiel :'(

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GieltjE schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:37:
Ik heb deze sms'jes ook nooit gehad, en toen ik via de simyo site de sms'jes opnieuw aanvroeg kreeg ik alleen een sms'je met de tekst dat het niet ondersteund zou worden door mijn mobiel :'(
Van een ander forum:
Het is uiteraard mogelijk om gebruik te maken van Internet op je Mobiel met een PDA of Windows Mobile phone. Wel is vereist dat de instellingen handmatig worden ingevoerd. De opmerking dat dit niet mogelijk zou zijn, is inmiddels aangepast.
Gieltje, dit zal dus ook voor jouw mobiel de oplossing zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels contact gehad met T-Mobile: beltegoed kan niet naar prepaid worden omgezet. Dan maar gebruiken en Pay By Phone (bedankt voor de tip). Op dat moment dacht ik: snel Simyo aanvragen i.v.m. nummerbehoud en opzegtermijn en dacht ik helaas niet meer aan de maak-iemand-lid actie. ;( Sorry.
Over ruim 3 maanden hoop ik dus ook weer via het KPN netwerk te bellen voar wènag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik ben op zoek naar een prepaid simkaart voor een track&trace systeem (werkt via sms en mobiel internet).
Simyo lijkt de voordeligste optie, 1 euro per mb en betalen per kb (ronden niet af).

Weet iemand hoe het met het mobiel internet in het buitenland zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
Zit er over te denken om Simyo te nemen.
Mijn huidig mobiel is ook bijna overleden. Kan iemand mij vertellen welke mobieltjes ze aanbieden, ik kan dit op de website niet vinden.
Ben eigenlijk op zoek naar de Nokia 2630, hebben ze die en wat kost die?
Eventueel andere basis telefoons met prijzen bij Simyo zijn ook welkom. (basis = bellen + sms + niet te dik :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
vage schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:26:
Zit er over te denken om Simyo te nemen.
Mijn huidig mobiel is ook bijna overleden. Kan iemand mij vertellen welke mobieltjes ze aanbieden, ik kan dit op de website niet vinden.
Ben eigenlijk op zoek naar de Nokia 2630, hebben ze die en wat kost die?
Eventueel andere basis telefoons met prijzen bij Simyo zijn ook welkom. (basis = bellen + sms + niet te dik :))
Het overzicht van de mobieltjes die ze aanbieden is te 'zien' op shop.simyo.nl. Alleen moet je daarvoor wel eerst inloggen :/
Daarom hierbij:
€80 Sony Ericsson K330 BNL
€65 Samsung B320
€60 LG KP 130
€40 Samsung B130
€50 Nokia 1650 black
€85 Nokia 2600 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Tof dankjewel, hmm niet het toestel wat ik wil en nog eens duur ook... tsja... ff nadenken dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 00:20

Mentalist

[avdD]

vage schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:56:
Tof dankjewel, hmm niet het toestel wat ik wil en nog eens duur ook... tsja... ff nadenken dan maar :)
Waarom koop je die 2630 dan niet ergens anders, op Bol ofzo b.v.? Dat is nu net hele idee van Simyo, dat je zelf mag weten waar je welke telefoon koopt.. Zolang je maar een telefoon zonder simlock koopt.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
die optie heb ik ook in gedachten.
Maar met een pre-paid eraan vast is de telefoon weer 3 tientjes goedkoper.

Achja denk dat ik gewoon eenmalig toch iets zal moeten dokken voor de telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

vage schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:56:
Maar met een pre-paid eraan vast is de telefoon weer 3 tientjes goedkoper.
En dan betaal je 3x zoveel aan belminuten.. Ik zou het wel weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Mocht er iemand een startpakket willen, ik verkoop ze nu op m'n werk. Helaas geen korting te regelen ofzo. Gewoon €2,50 voor een startpakket. (dus simkaart en 5 euro beltegoed)

[ Voor 1% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-02-2009 11:47 . Reden: Men heeft liever korting via via ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Op de site van simyo kosten ze evenveel.
Dan is de "Tip een vriend" actie voordeliger, die nog steeds geldig is. Voor € 2,50 heb je dus € 10,- (standaard is € 5,-) beltegoed.
Afbeeldingslocatie: http://xs232.xs.to/xs232/08445/simyo690.gif
Dus als iemand nog een simyo simkaart gaat aanvragen en € 5,- extra beltegoed wilt (en de andere persoon ook € 5,- beltegoed gunt :) ) post/pm dan je e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

xileS schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:35:
Op de site van simyo kosten ze evenveel.
Dan is de "Tip een vriend" actie voordeliger, die nog steeds geldig is. Voor € 2,50 heb je dus € 10,- (standaard is € 5,-) beltegoed.
[afbeelding]
Dus als iemand nog een simyo simkaart gaat aanvragen en € 5,- extra beltegoed wilt (en de andere persoon ook € 5,- beltegoed gunt :) ) post/pm dan je e-mail.
De actie een tijdje terug was voordeliger. 5 euro voor het startpakket, 5 euro standaard tegoed, 5 euro actietegoed en 5 euro van een vriend. Totaal 15 euro tegoed voor 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Je kan moeilijk terug gaan in tijd he :P. Dit is volgens mij nu de voordeligste oplossing voor een simyo simkaart. En in verhouding is het nu goedkoper, je betaald nu maar 2,50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xileS schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:10:
Je kan moeilijk terug gaan in tijd he :P. Dit is volgens mij nu de voordeligste oplossing voor een simyo simkaart. En in verhouding is het nu goedkoper, je betaald nu maar 2,50 euro.
He, he, eindelijk iemand, die wel kan rekenen...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

xileS schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:10:
Hoe is het nu goedkoper dan? Eerst kreeg je een startpakket met €10 beltegoed voor €5, nu krijg je een startpakket met €5 beltegoed voor €2,50.

Er vanuitgaande dat je ooit wel weer beltegoed bijkoopt ben je nu dus totaal €7,50 kwijt voor €10 beltegoed, eerst €5. Dan is het nu dus duurder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W3ird_N3rd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:49:
[...]

Hoe is het nu goedkoper dan? Eerst kreeg je een startpakket met €10 beltegoed voor €5, nu krijg je een startpakket met €5 beltegoed voor €2,50.

Er vanuitgaande dat je ooit wel weer beltegoed bijkoopt ben je nu dus totaal €7,50 kwijt voor €10 beltegoed, eerst €5. Dan is het nu dus duurder. :P
Je vergeet even twee zaken:
1. de Tip-een-vriend-korting
2. en XileS had het over "in verhouding".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Anoniem: 247292 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:26:
[...]

Je vergeet even twee zaken:
1. de Tip-een-vriend-korting
Die vergeet ik niet. Tip-een-vriend was toen ook al mogelijk, dus dat maakt geen verschil. Maar als je het per se wil:

Voorheen: €5 voor een startpakket met €15 beltegoed
Nu: €2,50 voor een startpakket met €10 beltegoed

Zo is het 1:3 vs. 1:4 idd. Maar:
2. en XileS had het over "in verhouding".
In verhouding wel idd (als je een vriend tipt, anders niet), maar ook daar heb je alleen iets aan als je nooit van je leven meer zal opwaarderen. Op dat moment ben je weer duurder uit.

De aanschafdrempel is zo wel lager, dus het zal wel beter verkopen zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 06-02-2009 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even over PayByPhone, er is niet veel info over te vinden, maar ik begrijp uit een reactie op het VoipBuster forum dat het bij een aantal providers (w.o. T-Mobile) niet mogelijk zou zijn VoipBuster credits te kopen van je mobiele beltegoed, omdat het via een 0900 nummer gaat. Iemand ervaring daarmee? Vind het toch ergens wel zonde van dat resterende €60 beltegoed anders...

Nog andere mogelijkheden het beltegoed ergens aan te besteden? (nee, geen sexlijnen of ringtones aub).

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 128416 op 07-02-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Ik heb mijn Simyo beltegoed al acht keer gebruikt om via PayByPhone op te waarderen. Kost je 1,42 (1,30 + 0,12), waarvoor je 1,04 VoipBuster tegoed krijgt plus 7 freedays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik keek net op de simyo site en zag dat je nu 100 gratis sms'jes krijgt bij een nieuwe sim en € 5,- standaard beltegoed. Met de "Tip een vriend" actie heb je dus € 10,- beltegoed+100 gratis sms'jes voor € 5,-. Leek me best een goed deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293660

Hallo allemaal,

Ik ben Gerry en werk bij Simyo. Het is goed te zien dat onze nieuwe actie met 100 gratis smsjes wordt gewaardeerd. En zeker in combinatie met Tip een Vriend een goede deal (5 euro extra beltegoed!:-)

Vanaf nu zullen jullie mij hier ook zien, dus heb je vragen of tips? Dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Gerry
Simyo Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Anoniem: 293660 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:11:
Hallo allemaal,

Ik ben Gerry en werk bij Simyo. Het is goed te zien dat onze nieuwe actie met 100 gratis smsjes wordt gewaardeerd. En zeker in combinatie met Tip een Vriend een goede deal (5 euro extra beltegoed!:-)

Vanaf nu zullen jullie mij hier ook zien, dus heb je vragen of tips? Dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Gerry
Simyo Webcare
Oh, ik heb wel een tip..

Ik gebruik normaal de voicemail nooit, maar had nu pas een bericht erop staan zo bleek en wist niet wat het was dus wou het wel horen. Bel ik (voor de eerste keer met Simyo) de voicemail, krijg ik iets in deze stijl te horen met een heeeeel laaaangzaaameee stem:
Welkom bij uw voicemail. Om optimaal gebruik te maken van uw voicemail dient u een persoonlijke boodschap in te spreken en een pincode in te stellen. Bij de volgende twee stappen kunt u een boodschap en pincode instellen. Een persoonlijke boodschap bevat bijvoorbeeld uw naam en een een bericht. Een voorbeeld van een persoonlijke boodschap is: ...... hallo met Robert. Ik ben er nu even niet, spreek uw naam en telefoonnummer in na de piep beeeep.... U kunt nu de persoonlijke boodschap inspreken na de piep. Spreek de boodschap duidelijk hardop in, of toets hekje om deze stap over te slaan.
aaaaargh *eet vuist op*

Zit je voor €0,10/minuut naar dat gezever te luisteren en dan pas kom je erachter dat je het over kon slaan! En daarna krijg je dus weer precies hetzelfde voor de pincode! Waarom niet gewoon direct aan het begin iets als "toets 1 om uw voicemail direct uit te luisteren"? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het, heel vervelend!

Helaas moet iedereen (ongeacht provider) die voor het eerst belt naar zijn voicemailbox, een paar stappen doorlopen. Het menu dat je hoort, is een standaard KPN menu (Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk). Dus ja, ik begrijp je reactie maar hier kan ik helaas niks aan veranderen. Het goede nieuws is dat als je het menu één keer hebt doorlopen, je in het vervolg direct je berichten kunt beluisteren. Maar hopelijk was het bericht de moeite wel waard :)

Trouwens, je kunt natuurlijk altijd nog je voicemail uitzetten op Mijn Simyo!

Groet,

Gerry
Simyo Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik ben de instellingen even ingedoken, maar voicemail staat uit.. Dan begrijp ik niet hoe er pas een bericht op kon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@W3ird_N3rd:

Hmm... kun je je 06-nummer mailen naar webcare @ simyo.nl? Ik zal dan eens kijken hoe dat kan...

Groet,

Gerry
Simyo Webcare

UPDATE: Dank voor de email. Het is inmiddels opgelost (hierover heb je al een email van mij ontvangen)!

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 293660 op 18-03-2009 11:44 . Reden: Update met oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235305

Anoniem: 293660 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:11:
Hallo allemaal,

Met vriendelijke groet,

Gerry
Simyo Webcare
Beste Gerry,

Ik heb zojuist 2 telefoontjes gepleegd naar simyo maar zit nog steeds met een probleem.
Ik heb een Sony Ericsson W595i simlock vrije telefoon en mijn zoon een SE W580i.
Graag wil ik mijn pincode wijzigen.
Dat doe ik zo:
-menu
-instellingen
-algemeen
-beveiliging
-blokkeringen
-telefoon beveiligen
-code wijzigen
-oude code: xxxx
-ok
-nieuwe code: 0000
-ok
-herhaal code: 0000
-ok
antwoord is: code onjuist

Dit heb ik wel 20 keer opnieuw gedaan maar het antwoord blijft hetzelfde.

Ik heb mijn simkaart in die van mijn zoon gedaan en daar werkt het ook niet.
Ik kan mijn pincode in zijn telefoon dus ook niet wijzigen.

Mijn zoon kan zijn simkaart in zijn eigen telefoon wel wijzigen maar in die van mij ook niet.

Waar ligt het nu aan: aan de simkaart of de telefoon?

En nog belangrijker, heb jij of iemand anders een oplossing.

Groetjes Elsy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Elsy,

Toestelvragen zijn altijd lastig. Ik heb eens rondgevraagd en ook geïnformeerd bij Sony Ericsson.

We moeten onderscheid maken tussen de 'toestelcode' en de reguliere 'pincode'. De laatste hoort bij de Simyo simkaart. Ik heb geen toestel om te testen, maar volgens Sony Ericsson zou je via 'blokkeringen > telefoon beveiligen > sim beveiliging' bij het juiste menu uit moeten komen.

Ga dus niet naar 'code wijzigen' maar naar 'sim beveiliging' - hier wijzig je de pincode.

Nogmaals, ik kan het niet zelf testen, maar het is het proberen waard:)

Ik hoor graag of het heeft gewerkt,

Groet,

Gerry
Simyo Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

sambalbaj schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:34:
werkt simyo eigenlijk in een hi/kpn gelocked toestel?
Nee, ik heb het net geprobeerd en ik krijg het zelfde 'usim locked' schermpje als wanneer ik mijn t-mobile simkaart probeer. Het gaat om een Hi-prepaid toestel en een (net nieuwe) simyo kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Kul schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:33:
[...]

Nee, ik heb het net geprobeerd en ik krijg het zelfde 'usim locked' schermpje als wanneer ik mijn t-mobile simkaart probeer. Het gaat om een Hi-prepaid toestel en een (net nieuwe) simyo kaart.
Ik heb 4 jaar terug een Hi-prepaid gekocht voor niet zoveel geld, lijkt me dat die toch ook gelockt moet zijn. Maar Simyo doet het er zo in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@W3ird_N3rd:

Dan heb je geluk gehad!:)

@KUL:

Ook toestellen die bij KPN gekocht zijn, zullen eerst simlockvrij gemaakt moeten worden voordat je met je Simyo simkaart kunt bellen.

Neem hiervoor contact op met KPN. Is je toestel ouder dan één jaar, dan is het aanvragen van de unlockcode kosteloos.

groet,

Gerry
Simyo Webcare
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 21:57:
[...]

Ik heb 4 jaar terug een Hi-prepaid gekocht voor niet zoveel geld, lijkt me dat die toch ook gelockt moet zijn. Maar Simyo doet het er zo in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Anoniem: 293660 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:29:
Ook toestellen die bij KPN gekocht zijn, zullen eerst simlockvrij gemaakt moeten worden voordat je met je Simyo simkaart kunt bellen.
Mijn KPN Swing 620 slikte een Simyo kaartje ook zonder meer, maar bijvoorbeeld Vodafone en T-Mobile niet. Dat toestel is dan ook uit de tijd dat Simyo nog niet eens bestond ;)
Neem hiervoor contact op met KPN. Is je toestel ouder dan één jaar, dan is het aanvragen van de unlockcode kosteloos.
Er was ook geen unlock code voor beschikbaar. Ik moest het toestel opsturen (!) naar Leidschendam oid, waarna ik het een paar weken later terug zou ontvangen. Laat verder maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Jan-E:

Dat klopt inderdaad. De fabrikant van de Swing toestellen is failliet met als gevolg dat unlockcodes niet meer kunnen worden aangevraagd.

Als de Simyo simkaart wel gewoon werkt: des te beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds een paar dagen zit ik nu ook bij Simyo. Lekker sterk signaal :)

Wat mij alleen nog niet wil lukken is internet activeren op mijn T-Mobile - branded Sony-Ericsson W810i. De instellingen heb ik volgens de zelfhulp van Simyo ingesteld, toch blijft de Opera-mini steeds klagen "An error has occurred" ... lekker duidelijke foutmelding, dan weet je tenminste wat er aan de hand is _/-\o_

Zelf heb ik een vermoeden dat dit zou kunnen komen doordat deze browser door T-Mobile erop gezet is, het heet dan ook Web 'n Walk. Misschien moet ik de software van SE er maar op zetten, ben ik gelijk van het irritante, niet te wijzigen, T-Mobile deuntje af bij het uitzetten van het toestel. Is alleen wel omslachtig want je bent dan alles kwijt, moet je maar hopen dat je het terug kunt zetten vanaf een backup.

Iemand al ervaring met zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@epolak:

Lastig. Ik weet dat een harde reset (fabrieksinstellingen dus) wel als laatste optie wordt gebruikt, en meestal met succes - het is niet voor niets een reset. Het is dus het proberen waard maar eerdere instellingen etc. gaan wel verloren. Succes!

Groet,
Gerry

Simyo Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is ongelofelijk. Telefoon geflashed (je wil niet weten hoeveel moeite dat kostte met de Sony Ericsson Update Service) en internet werkt nu. Alleen ... dat irritante deuntje gaat niet weg, aaargghhh!! |:(
Het is een Shutdown sound waarvan de Delete functie grayed-out is. Die branding gaat er dus mooi niet af hiermee, het zit zeker in ROM ofzo. Nou ja, dan maar weer Silent mode gebruiken. Ook al die t-zones zooi die nu ineens op de plek van de Menu softkey zit had van mij niet gehoeven. T-Mobile bedankt.

Anyway, het topic gaat over Simyo en dat werkt prima, zelfs internet nu dus ook. Heb meteen Gmail.jar maar geïnstalleerd, dat lijkt me iets makkelijker voor op de telefoon dan de Gmail webmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Een maand geleden is mijn Simyo-nummer geporteerd naar T-Mobile (Flex 20 voor 7 euro per maand). Ik krijg echter nog steeds SMS-jes van Simyo met speciale aanbiedingen. En vandaag kreeg ik dit mailtje:

"Beste Jan-E,

Je hebt momenteel een negatief belsaldo van -0,09 Euro en kunt daardoor niet
bellen of sms'en. Ga snel naar de persoonlijke pagina op simyo.nl om je
beltegoed op te waarderen. Je kunt dan meteen weer bellen en sms'en.

Om te voorkomen dat er in de toekomst weer een negatief beltegoed ontstaat,
kun je gebruik maken van 'automatisch opwaarderen'. Zodra je beltegoed onder
de 2 euro komt, wordt je beltegoed automatisch opgewaardeerd.

Wij wensen je veel belplezier met Simyo!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team"

Ik geloof niet dat ze de administratie daar helemaal op orde hebben ;)
En ik ga dus echt geen tientje betalen om 9 cent aan te zuiveren op een reeds afgesloten nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Jan-E:

€10 betalen voor 0,09 cent lijkt mij ook niet nodig! Ik wil graag controleren of de uitportering aan onze kant helemaal correct is verlopen (ook omdat je nog een sms hebt ontvangen). Mail je nummer naar webcare @ simyo.nl en ik laat het direct weten.

Dank alvast,

Gerry,
SimyoWebcare

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 18-05-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
@Gerry: You've got mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Jan-E: Heb je het antwoord nog ontvangen? Ik hoop dat alles is opgelost.

Gerry,
SimyoWebcare

[ Voor 14% gewijzigd door een moderator op 18-05-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Ja, dat antwoord heb ik ontvangen. Of alles opgelost is, weet ik pas als ik een tijd lang geen SMS-jes en/of mailtjes van Simyo meer ontvang. Niet dat het mij iets uitmaakt, want ik heb er geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264785

he ik heb net ook simyo aangevraagt nu wil ik ook 5 euro beltegoed extra wie kan mij daar aan helpen ?

mail me op mijn email staat in mijn profiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je binnen een maand een keertje opwaardeert, krijg je de 5 euro beltegoed er automatisch bij. :)
Anoniem: 264785 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 09:27:
he ik heb net ook simyo aangevraagt nu wil ik ook 5 euro beltegoed extra wie kan mij daar aan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Anoniem: 264785 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 09:27:

Volgens mij kon je dat beter vooraf melden, dan kon je namelijk gebruik maken van de tip een vriend actie, die nog steeds geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 06:58

Tarin

Just plain weird.

Zijn de kosten voor een SMS naar een buitenlands nummer (binnen Europa) gelijk aan die van een SMS naar een Nederlandse telefoon? Dit wil per provider nog wel eens verschillen, en is vrij belangrijk in mijn geval.

SMS'en vanuit Nederland naar een nummer buiten Europa is wel duurder (€0.75), maar de tarieven-pagina zegt niets over SMS'en vanuit Nederland naar een EU-nummer..

https://www.simyo.nl/self...foInternational?uid=73861

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Tarin:

SMS'en naar een buitenlands mobiel nummer binnen de EU is €0,50 cent per bericht. Dit valt eigenlijk onder het kopje 'Sms'en binnen de EU' op onze Tarieven-pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 06:58

Tarin

Just plain weird.

Ah, da's jammer, dan gaat het over ben ik bang. Het kopje "SMS'en binnen de EU" was mij niet 100% duidelijk (of dat vanuit het buitenland, of vanuit Nederland, of vanuit elk land in de EU is).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

Ik ga wss binnenkort overstappen, maar ik vroeg mij af wat de snelheid van mobiel internet was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Laatst online: 21:47
@Simyo Webcare, waarom is het niet meer mogelijk om een sms bundel te kopen?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:28:
Ik ga wss binnenkort overstappen, maar ik vroeg mij af wat de snelheid van mobiel internet was?
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De sms bundel was een tijdelijke actie. Daarmee is niet gezegd dat het een eenmalige actie was, hoewel er vooralsnog geen plannen zijn deze actie opnieuw te starten.
Puch-Maxi schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 00:38:
@Simyo Webcare, waarom is het niet meer mogelijk om een sms bundel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor het vertraagde antwoord! :z

De up-snelheid is 64 kbit per sec. en downloadsnelheid is 128 kbit per sec.
Anoniem: 206724 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:28:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293660 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:15:
Sorry voor het vertraagde antwoord! :z

De up-snelheid is 64 kbit per sec. en downloadsnelheid is 128 kbit per sec.

[...]
Bedankt, ik had u ook een mailtje daarover gestuurd die beantwoord was door u. Nu nog even mijn sim afwachten en dan ga ik is kijken hoe het bevalt bij Simyo. Handige optie trouwens, dat automatisch opwaarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222584

Ik heb vandaag dat mobiel internet uitgeprobeerd , maar ik haal niet eens de volle snelheid van gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je aangeven welke snelheid je precies haalt? Welk toestel gebruik je?
Anoniem: 222584 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:31:
Ik heb vandaag dat mobiel internet uitgeprobeerd , maar ik haal niet eens de volle snelheid van gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306735

Voor een telefoontje van ongeveer 3 minuten rekende KPN Simyo op 27-5 2009 ruim 7 uur en 11 minuten (ongeveer 43 euro). Omdat ik daardoor meer dan 20 euro in de min kwam, werd mijn simkaart geblokkeerd en dat is nog steeds zo. Zie de faktuur (letterlijk):

27-05-2009 13:19 gesprek naar 0107040137 07:11:11 € -43,21
27-05-2009 13:22 gesprek naar 0107040137 00:03:01 € -0,40

De specialisten van KPN zijn het aan het uitzoeken en de klant bekijkt het maar. Ik raad u dan ook aan uw faktuur van Simyo zorgvuldig te controleren. Misschien heeft iemand nog een goed advies hoe deze figuren zijn aan te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306735 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:09:
Voor een telefoontje van ongeveer 3 minuten rekende KPN Simyo op 27-5 2009 ruim 7 uur en 11 minuten (ongeveer 43 euro). Omdat ik daardoor meer dan 20 euro in de min kwam, werd mijn simkaart geblokkeerd en dat is nog steeds zo. Zie de faktuur (letterlijk):

De specialisten van KPN zijn het aan het uitzoeken en de klant bekijkt het maar. Ik raad u dan ook aan uw faktuur van Simyo zorgvuldig te controleren. Misschien heeft iemand nog een goed advies hoe deze figuren zijn aan te pakken?
Als je een beetje meer tijd had genomen om dit forum door te lezen, dan zou je zien dat Gerry van Simyo Webcare erg actief bezig is op dit forum. Waarom heb je Gerry niet aangesproken in plaats van hier je gal te spuien? Eerlijk gezegd vind ik dat Simyo geen tijd meer in jou hoeft te steken! En ik hoop dat niemand dat hier op dit forum nog doet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@harmjan1:

Als het probleem via onze Klantenservice is doorgezet naar de netwerkspecialisten van KPN, dan moeten we even afwachten tot zij met een antwoord komen. Mail je 06-nummer naar webcare @ simyo.nl dan houd ik het scherp in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KPN Simyo in de war of doen ze het bij u ook?
De specialisten van KPN zijn het aan het uitzoeken en de klant bekijkt het maar. Ik raad u dan ook aan uw faktuur van Simyo zorgvuldig te controleren. Misschien heeft iemand nog een goed advies hoe deze figuren zijn aan te pakken, behalve de Geschillencommissie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:31:
[...]

Als je een beetje meer tijd had genomen om dit forum door te lezen, dan zou je zien dat Gerry van Simyo Webcare erg actief bezig is op dit forum. Waarom heb je Gerry niet aangesproken in plaats van hier je gal te spuien? Eerlijk gezegd vind ik dat Simyo geen tijd meer in jou hoeft te steken! En ik hoop dat niemand dat hier op dit forum nog doet!!!
Helaas heb ik niet zoveel ervaring met Forums, zoals u blijkbaar. Voor iemand van KPN Simyo zal het wel dagelijkse kost zijn. Ik heb de tijd genomen om herhaaldelijk te telefoneren, emails gestuurd en ook nog een brief gestuurd naar Simyo. In drie weken geen stap verder gekomen, maar u denkt dat een simkaart of portemonnee gewoon leeggehaald mag worden, terwijl uit de faktuur duidelijk blijkt dat dit onjuist is. Dan moet u wel bij Simyo werken. Ik vind het knap van mezelf dat ik beleefd blijf en nog geen aangifte heb gedaan tegen Simyo bij de politie. Een telefoontje had genoeg moeten zijn om dit te herstellen.De simkaart is nog steeds geblokkeerd. Zo raak je de klanten wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306735 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:07:
De specialisten van KPN zijn het aan het uitzoeken en de klant bekijkt het maar. Ik raad u dan ook aan uw faktuur van Simyo zorgvuldig te controleren. Misschien heeft iemand nog een goed advies hoe deze figuren zijn aan te pakken, behalve de Geschillencommissie?
Excuses voor dit tweede bijna identieke bericht. Ik kon mijn vorige bericht niet terugvinden, dus ik dacht dat het niet was overgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog geen bericht gehad op het verzoek het 06-nummer te mailen via webcare @ simyo.nl en kan dus niets uitzoeken, helaas. Het wachten is in dat geval op de specialisten van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-05 09:34
Hallo,

Ondanks dat simyo een mooi product is en zeer gebruikersvriendelijk ga ik overstappen naar een andere provider om een vast sim only abbo af te sluiten. Alleen nu wordt deze overstap bemoeilijkt omdat deze provider aangeeft dat mijn simkaart nummer niet overeenkomt met het simkaart nummer wat bij Simyo bekend is. Op de site zelf kan ik mijn simkaart nummer nergens terug vinden. Op mijn simkaart zelf staat een nummer van 8 cijfers en 1 letter. Bij de concurrent kon ik geen letters in de simkaart hebben dus ik heb alleen de cijfers naar hun doorgestuurd, waar zou het mis kunnen gaan ?

Alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Ik had hetzelfde bij de overstap van Simyo naar T-Mobile. Op mijn SIM-kaart stond 33 937 955 F. Dat werd eerst niet geaccepteerd door T-Mobile, ook niet zonder de F. Omdat het te kort zou zijn oid. Maar de Simyo klantenservice hield vol: "Uw simkaartnummer is 33937955."

Uiteindelijk was dit (naast mijn 06-nummer) toch alles dat T-Mobile nodig had om de overstap te regelen. Het kostte wel een paar maanden om dat geregeld te krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
Ah minder, hoe heb je het uiteindelijk opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Als ik me goed herinner: bellen met de T-Mobile helpdesk en zeggen dat dat SIM-kaartnummer toch echt klopte. Waarna zij voor de derde keer een porteringsverzoek indienden dat nu eens wel geaccepteerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
Mmm dat wordt morgen dus met de helpdesk van Ben aan de lijn hangen ( en de hd schijnt al berucht te zijn :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@-RoB- Mail het simnummer aub door naar mij (webcare @ simyo.nl) dan zorg ik dat het z.s.m. wordt overgezet.

In het algemeen geldt: iedere provider mag een verzoek voor nummerbehoud indienen voor 5 werkdagen (standaard voor prepaid). Echter, sommige providers vragen het aan bij bijv. KPN (moederbedrijf) of SYMPAC (vanwege de naam, lijkt me). Ze krijgen dan inderdaad een afwijzing van deze providers.

Het enige dat nodig is voor een snelle portering is een aanvraag bij de juiste provider met het juiste simnummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@HarmJan1: Ondanks het feit dat ik helaas geen reactie van u heb mogen ontvangen op mijn verzoek via dit forum, heb ik zojuist vernomen via KPN dat het in onderstaand geval een zgn. 'hangende verbinding' betrof. Het bedrag zal dan ook vandaag nog worden gerestitueerd en toegevoegd aan het beltegoed.
Anoniem: 306735 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306735 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:46:
[...]

Excuses voor dit tweede bijna identieke bericht. Ik kon mijn vorige bericht niet terugvinden, dus ik dacht dat het niet was overgekomen.
Inmiddels is het probleem opgelost. Hierbij een kopie van mijn email naar Simyo:

Geachte Gerry van Simyo webcare,

Dank u voor uw reactie en oplossing. Helaas kon ik niet eerder reageren. Ik kan niet beoordelen wat er 'technisch' gebeurd is, maar ik heb slechts enkele minuten gebeld, zoals blijkt uit de faktuur en ook uit bijgaande verklaring van het EUR MC (alleen voor u). Ik zal eens kijken of ik weer kan bellen en deze email op het forum kan zetten.

Vriendelijke groet,

Ik kan inderdaad weer bellen en het afgeboekte bedrag is teruggeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik krijg mobiel internet niet werkend op mijn telefoon (Neonode N2).
Ik heb eerst ‘JA’ gesmst naar 1300, maar kreeg een melding dat mijn telefoon dat niet ondersteunde en het handmatig in moest voeren.

Toen heb ik het volgende geprobeerd:
Naam: Mobiel Internet
APN: basicinternet
Gebruikersnaam 'leeg'
Wachtwoord: 'leeg'

Wat doe ik verkeerd?

/edit
Was iets te snel met posten. Ik heb de handleiding erbij gepakt en zag dat ik het toepassingsprofiel was vergeten toe te voegen.
Internet werkt nu :). Kan vast wel een keer van pas komen.

[ Voor 21% gewijzigd door xileS op 27-06-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi dat het werkt en dank voor de tip inderdaad :)

Veel plezier!
xileS schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:18:

/edit
Was iets te snel met posten. Ik heb de handleiding erbij gepakt en zag dat ik het toepassingsprofiel was vergeten toe te voegen.
Internet werkt nu :). Kan vast wel een keer van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Wat kost een belletje van NL naar China eigenlijk?

Ja ik ben wel zo slim geweest om https://www.simyo.nl/self...nfoInternational?uid=8238 op te zoeken maar dat lijkt er alleen op te slaan wanneer je zelf in het buitenland bent of iemand binnen de EU wilt bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Als je even doorgeklikt had naar https://www.simyo.nl/self...yo_tarievenbuitenland.pdf had je 2,50 per minuut gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Jan-E schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:18:
Als je even doorgeklikt had naar https://www.simyo.nl/self...yo_tarievenbuitenland.pdf had je 2,50 per minuut gevonden.
Helemaal over het hoofd gezien. :?

Maargoed, duur geintje dus. Even uitzoeken of het met een landlijn wat betaalbaarder is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 18:45
Ik kreeg net de volgene SMS:
Beste klant, vanaf 1 juli verandert Simyo de tarieven voor bellen en sms'en binnen de EU. Voor meer info zie www.simyo.nl/eu. Groet, Simyo.
Heeft dat met dat plan van de EC te maken om de hoge telecom tarieven voor binnen de EU te verbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
ApexAlpha schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:23:
[...]
Heeft dat met dat plan van de EC te maken om de hoge telecom tarieven voor binnen de EU te verbieden?
Ja, alle mobiele aanbieder passen de tarieven aan per 1 juli i.v.m. dat de EU-maatregel die de tarieven limiteert dan inderdaad in werking treedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
W3ird_N3rd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:38:
Maargoed, duur geintje dus. Even uitzoeken of het met een landlijn wat betaalbaarder is..
Freedays kopen bij 1 van de Betamax klonen: http://backsla.sh/betamax
12voip.com en voipraider.com (1) lijken geschikt. Voor minder dan 1,50 koop je via PayByPhone 7 freedays. Daarmee kun je dan 300 minuten in die 7 dagen naar China bellen.

(1) En nog een paar. Maar bij deze 2 kun je dan ook nog gratis naar Colombia bellen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Jan-E op 29-06-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt. Simyo verlaagt de tarieven voor bellen en gebeld worden binnen de EU ook per 1 juli.

Klik HIER voor alle informatie... :)
ApexAlpha schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:23:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Jan-E schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:51:
[...]
Freedays kopen bij 1 van de Betamax klonen: http://backsla.sh/betamax
12voip.com en voipraider.com (1) lijken geschikt. Voor minder dan 1,50 koop je via PayByPhone 7 freedays. Daarmee kun je dan 300 minuten in die 7 dagen naar China bellen.

(1) En nog een paar. Maar bij deze 2 kun je dan ook nog gratis naar Colombia bellen ;)
Ik begrijp het niet helemaal maar het ziet er wel interessant uit. Ik kan alleen niet via een normale telefoon zo bellen begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:32:
Ik begrijp het niet helemaal maar het ziet er wel interessant uit. Ik kan alleen niet via een normale telefoon zo bellen begrijp ik.
Je moet een apparaat hebben dat via Voip kan bellen: een smartphone, een adsl-modem waarop je SIP (= VoIP) kunt instellen of iets dergelijks. Dan heb je dat programma van die betamax-klonen niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Jan-E schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:06:
[...]
Je moet een apparaat hebben dat via Voip kan bellen: een smartphone, een adsl-modem waarop je SIP (= VoIP) kunt instellen of iets dergelijks. Dan heb je dat programma van die betamax-klonen niet nodig.
Ik heb een Speedtouch 716WL dus dat kan misschien wel. Heb de VOIP-functie nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Graag weer ontopic.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Zijn er, buiten bellen en SMS'en, mogelijkheden om te voorkomen dat je simkaart vervalt na 6 maanden? Bepaald bedrag betalen en dat hij dan 5 jaar actief blijft ofzo?

We hebben hier een vreemde situatie waardoor mijn moeder twee telefoons heeft, vooral de telefoon met KPN SIM gebruikt en de telefoon met Simyo teveel blijft wegrotten. Dat zou niet zo'n punt zijn als ze haar mail leest, maar als ze een mailtje van Simyo krijgt (als het spamfilter die al niet te grazen heeft genomen) dan negeert ze die.

Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo