Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Het voordeel van Simyo is dat het tussen een Prepaid en Abbnoment zit, en das echt ideaal.
Geen afgekapte gesprekken, of meldingen dat je nog een x aantal minuten kan bellen.
Wel vind ik het nogmaals vervelend dat je geen 0800 nummers en 1244 kan bellen als je beltegoed op is.
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Anoniem: 19701
en.... (afh vh belgedrag) hoort het met 15c p/m bij de goedkoopste. Bijna alleen Debitel heeft met "Sim only" (via Vodafone... ) een goedkopere optie. iets goedkoper is Tele2, Champion, net iets duurder is Lowcall en daarna vliegen de prijzen omhoog.Henkie-Jan schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:44:
Ik vindt het wel erg makkelijk dat je GSM niet direct geblokeerd wordt.
Het voordeel van Simyo is dat het tussen een Prepaid en Abbnoment zit, en das echt ideaal.
Geen afgekapte gesprekken, of meldingen dat je nog een x aantal minuten kan bellen.
dat is bij 20 minuten per maand, bel je nog minder bijv 10 min/maand (telefoon voor bijna alleen bereikbaarheid bij je) dan is Simyo op Tele2 Champion na het goedkoopste.
Het gemak bij Simyo sprak me verder het meest aan.
Voor veelbellers zullen aanbiedingspakketten toch wel eens voordeligr uit kunnen pakken, maar dat heb ik niet gecheckt.
Anoniem: 200638
Zijn er inmiddels nieuwe ervaringen?
Mijn vrouw is van de zomer overgestapt naar Simyo en ik ben er nu mee bezig. Na mijn aanvraag via de site binnen 3 dagen de nieuwe SIM in huis inclusief 5 euro beltegoed, zelfde dag ook via mail PUK en PIN code ontvangen.Anoniem: 200638 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:04:
Ik kwam simyo.nl ook tegen, en vind het een goeie vervanger voor mijn hi prepaid.
Zijn er inmiddels nieuwe ervaringen?
ik kom ook van Hi prepaid af en ik heb inmiddels bericht via email gehad dat de 15e mijn oude nummer overgezet wordt naar Simyo (duurt ongeveer 10 werkdagen). Ik kreeg van de week wel een automatisch mailtje van Simyo of er iets aan de hand was, omdat ik mn nieuwe nummer nog niet gebruikt had
Ook de activatiecode voor betalingen stond binnen 2 dagen op mijn rekening en werkte goed, bij mijn vrouw was dat wat lastiger, daar hebben we 3x achteraan moeten mailen voordat de activatiecode eindelijk verscheen.
Wij wonen in een dorp waar je eigenlijk alleen met het KPN netwerk normaal bereik hebt en dat hebben we met Simyo dus ook. Het feit dat je je gesprek kan afmaken al is je beltegoed op is al handig gebleken onderweg in Belgie.
Eigenlijk tot nu toe positief dus.
Anoniem: 200638
Oke, dan zal ik het ook maar eens gaan proberen
Ik wacht alleen totdat ik mijn sim unlock-aanvraag bij hi binnen heb. Dit hoeft niet per se voor simyo, las ik in een eerder bericht. Maar het lijkt me altijd handig om iedere simkaart in je telefoon te kunnen hebben...
Tot nu toe dus tevreden
Ja, dat is een leuke actie. Normaliter (bij de andere providers) moet je zelfs voor nummerbehoud 9,08 extra betalen. Bij KPN wordt dit verekend met het nieuwe prepaid tegoed. Bij (bijna alle) andere providers moet je dit gewoon bijbetalen.ParaNoiMia schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:19:
En vandaag is inderdaad ook zonder problemen mijn oude nummer overgezet naar de Simyo simkaart. Kan nu dus gewoon met mijn oude telefoonnummer inloggen op de Simyo site en ik zag dat ik 10 euro extra beltegoed gekregen had, omdat ik mijn oude nummer heb meegenomen.
Tot nu toe dus tevreden
Opzich best logisch, je hebt immers een kaart voor een andere provider gekocht, een Dell laptop adapter past ook niet in een HP flaptop..
Geen een provider geeft de mogelijkheid je oude beltegoed mee te nemen hoor
Weet iemand hoe dat kan?
Bij mijn overstap vanaf Vodafone was het direct met de portering veranderd.
Tuurlijk log je in met het nummer wat bij simyo staat geregistreerd. Ik heb ook ongeveer een week lang met een ander nummer ingelogd, totdat mijn nummer geport werd vanaf orangeHenkie-Jan schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 21:42:
Mijn tante heeft nu ook Simyo en is overgestapt van KPN of Hi, weet zo niet meer, maar moet nog steeds inloggen met haar tijdelijke nummer bij Simyo.
Weet iemand hoe dat kan?
Bij mijn overstap vanaf Vodafone was het direct met de portering veranderd.
Vanaf het moment van de portering kon ik bij Simyo inloggen met mn eigen oude nummer en niet meer met nummer dat ik van Simyo had gekregenstevenP schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:39:
[...]
Tuurlijk log je in met het nummer wat bij simyo staat geregistreerd. Ik heb ook ongeveer een week lang met een ander nummer ingelogd, totdat mijn nummer geport werd vanaf orange
Hmm, leg mij dan eens precies uit wat je met portering bedoeld, want ik denk dat we elkaar niet 100% snappenParaNoiMia schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:10:
[...]
Vanaf het moment van de portering kon ik bij Simyo inloggen met mn eigen oude nummer en niet meer met nummer dat ik van Simyo had gekregen
stevenP schreef op zondag 17 december 2006 @ 13:08:
[...]
Hmm, leg mij dan eens precies uit wat je met portering bedoeld, want ik denk dat we elkaar niet 100% snappen
Ja, dat was bij mij dus ook het geval.ParaNoiMia schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:10:
[...]
Vanaf het moment van de portering kon ik bij Simyo inloggen met mn eigen oude nummer en niet meer met nummer dat ik van Simyo had gekregen
Mijn tante moet alleen nog steeds inloggen met het nummer van Simyo, terwijl ze op het Simyo simkaart op haar oude nummer te bereiken is.
Meer mensen hier last van?
NOS:
http://www.nos.nl/nos/art...000001C7486F972F94A0.htmlIn de provincies Friesland, Groningen Drenthe en Overijssel is vandaag vier keer het netwerk voor mobiele telefonie uitgevallen. KPN zegt dat het om een software-fout gaat. Mensen met een vaste telefoon kunnen wel bellen.
No one can predict the market! - Who the hell knows!

[ Voor 92% gewijzigd door Henkie-Jan op 08-02-2007 16:27 ]
Pff, is nu nog goedkoper om een andere Simyo klant op de mobiel te bellen dan op de vaste telefoon.
Ja ik ben hier toch benieuwd naar.. Is dit toch geen 1april grap of een tijdelijke actie o.i.d.? Want het is wel echt damn goedkoopHenkie-Jan schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:59:
Simyo heeft de tarieven verlaagd voor bellen van Simyo <-> Simyo dat is nu €0,07 P/M en SMS-en voor Simyo <-> Simyo voor €0,02 P/B.
Pff, is nu nog goedkoper om een andere Simyo klant op de mobiel te bellen dan op de vaste telefoon.
Het staat nog steeds op de site en er is een complete mailing uitgegaan, dus lijkt me iets permanentsstevenP schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:59:
[...]
Ja ik ben hier toch benieuwd naar.. Is dit toch geen 1april grap of een tijdelijke actie o.i.d.? Want het is wel echt damn goedkoop7cent voor bellen, dat is nog goedkoper dan een smsje en dus echt heel relaxt!
Hell / 0
Anoniem: 159710
[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 19-08-2016 14:57 ]
1. je krijgt 5 euro startbeltegoed op je "verkerde" nummer. Je verbruikt dat bedrag en zoekt zelf een nieuw "mooi" nummer uit en je begint weer opnieuw met een schone lei... Er zitten immers toch geen extra kosten aan vast....
2. de iets moeilijkere weg: wat je via internet koopt zit een bedenktijd van 7 dagen aan vast, dus je kunt er onderuit.... Geregeld? Vraag weer een mooi nieuw nummer aan..en begin weer met die 5 euro.....
Mij lijkt optie 1 toch het simpelste, de optie die jij nu gekozen hebt lijkt me gezien de kosten juist de lastigste....
GPRS werkt (helaas) niet op simyo...Anoniem: 159710 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:00:
Kan iemand eens proberen GPRS te gebruiken (bij voorkeur een keer TrackID gebruiken)?
Ik heb hier een quote van vergelijk.nl:
[...]
Dit omdat ik graag de TrackID functie gebruik van mijn telefoon die morgen binnen moet komen maar nog niet zeker weet of dit gaat werken of hoeveel dit zou gaan kosten als ik Simyo ga aanvragen.

verzonden vanaf: +31646654557 om 14:54UNIEKE ACTIE!!
SMS CODE naar 2255 EN ONTVANG € 10,- EXTRA BELTEGOED RECHTSTREEKS VIA UW PROVIDER ZONDER ENIGE VERPLICHTING!
Anoniem: 202280
Ik heb vorige week ook simyo aangevraagt (lijken me mooie prijzen voor pre-paid!)
Ik hoorde er een tijdje niets van, maar een paar dagen geleden werd er ineens 1 eurocent overgemaakt op mijn bankrekening.
In het opmerkingen veld stonden een paar "betalingscodes" of iets dergelijks =S
Er is verder nog niets van de rekening afgehaald...
Weet iemand misschien wat ik moet doen?
Op de website kon ik er niets over vinden, en ik heb ook geen mail gehad...
Bij voorbaat dank!
Anoniem: 202280
Erg vaag dat ik nergens op de website deze uitleg kan vinden...
Ik kreeg gewoon ineens de info zonder enige uitleg.
Maar ik ben er nu uit.
Hartstikke bedankt
Anoniem: 233026
Ik wil Simyo aanvragen en mijn huidige nummer laten porteren. Nu ben ik altijd wat huiverig over nummerportering en wil daarom zeker weten dat Simyo wel een goede provider is.
Iemand nog recente goede of slechte ervaringen met Simyo?
Ik stap binnenkort over op een Hi abbo, maar dat is zeker niet vanwege de service, maar vanwege de prijs
www.simyo.de
En daar hebben ze dus ook GPRS. Dat vind ik nog steeds een groot gemis!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Henkie-Jan op 26-12-2007 15:22 ]
Ik activeer het in het menu maar zodra ik in het buitenland kom kan ik met geen mogelijkheid connectie met een provider maken.
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Hell / 0
Jah hij moet in princiepe ook alles accepteren, hij ziet dat er een aantal providers zijn maar mag daar niet mee aanmelden, soms krijg ik een sim error dan.Henkie-Jan schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:45:
Je hebt je telefoon toch wel automatisch op zoeken naar een netwerk staan???
Heb trouwens een brakke hp (hp

Hell / 0
[ Voor 30% gewijzigd door GieltjE op 26-12-2007 16:33 ]
Hell / 0
en inderdaad mijn nummer is geporteerd..
echter als iemand mij belt hoort deze nog steeds de voicemail van mijn oude abbo!
is dit normaal?
ben nu dus totaal niet bereikbaar..
Misschien ##002# bellen ? Dan weet je zeker dat je alle doorschakelingen uit hebt staan.
Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
Anoniem: 33358
Alles €0,10 (binnen Nederland)
Overzicht van de tarieven:

Ik denk dat ik veel voordeliger ben met de oude tarieven. Dus laat het daar mooi bij.
Als ik wat tijd over heb van de week zal ik kijken wat ik kan doen
Hell / 0
Denk overigens dat het niet duurder is:
ervanuitgaande dat je even veel SMS't als belt, en een gesprek 1,5 minuut duurt (wat het gemiddelde is volgens Simyo, en dat klopt bij mij schat ik ook wel):
oud: 0,08 (SMS)+ 0,225 + 0,07 (gesprek) = 0,375 ct voor 1 sms en 1 gesprek
nieuw: 0,10 (SMS) + 0,15 + 0,10(gesprek) = 0,35 ct voor 1 sms en 1 gesprek
Bellen naar andere gebruikers van Simyo zul je niet snel doen, maar is toch wel een nadeel, voicemail afluisteren wel goedkoper (maar doe ik zelf nooit). Heft elkaar een beetje op.
Groot Nadeel: je mag wel 2,50 betalen om over te stappen, en voor dat je dat eruit haalt ben je 100 gesprekken en 100 SMS'jes verder
Ik zal m'n ervaringen hier posten wanneer ik zover ben (moet namelijk m'n telefoonnummer nog laten overzetten. Alleen had ik kpn prepaid, en daarvoor heb ik nooit adresgegevens/naam oid afgegeven, maar daar wordt nu wél om gevraagd op dat formulier...)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ben benieuwd hoe die overstap gaat!
1. Simyo aangevraagd.
2. Start pakket binnen. 1 telefoontje gepleegd.
3. Op de website van simyo overstap aangevraagd.
4. Na ruim een week bericht (geloof ik) dat de overstap gehonoreerd was en een datum wanneer het nummer ongezet zou worden.
5. Telefoonnummer netjes op die datum overgezet. Oude prepaidkaart onbruikbaar.
Was alleen wel bij iemand zo dat die eerst nog moest inloggen met het GSM nummer wat bij het startpakket meegeleverd was.
Uw vorige provider liet ons weten dat we uw huidige nummer 06xxxxxxxx op dit moment niet over kunnen zetten naar uw Simyo simkaart. De reden opgegeven door uw vorige provider is: nummer is niet in dienst bij de opgegeven service provider.
Je zou toch zeggen dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn. Van KPN Prepaid naar Simyo, hetzelfde bedrijf nota bene...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
"Onderlinge tarieven zijn niet meer van toepassing onder het nieuwe tarief"
Wat denken jullie dat het tarief is als een Simyo-er met het oude tarief een Simyo-er met het nieuwe tarief belt? Geldt dan het onderlinge tarief (7ct), het oude externe tarief (15ct) omdat die nieuwe Simyo-er niet 'onderling' is of wellicht zelfs het nieuwe externe tarief (10ct)?
en anders de helpdesk...Heb je een negatief beltegoed en geeft je toestel na het opwaarderen de melding ‘beperkte service’ of ‘wegens administratieve redenen buiten gebruik?’ Dit is te verhelpen door ongeveer 30 minuten na het opwaarderen je telefoon uit en weer aan te zetten
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19701 op 17-07-2008 13:05 ]

Wel een leuke actie, dus als iemand nog van plan is een simyo simkaart aan te vragen. Is het misschien handig om hier 1 van de simyo gebruikers hun email te pmen. Ik stel me ook beschikbaar
[ Voor 12% gewijzigd door xileS op 22-09-2008 13:39 ]
Uit het mailtje dat ik vandaag van Simyo ontving (voor 1 van mijn 2 Simyo-nummers):inquestos schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:25:
Groot Nadeel: je mag wel 2,50 betalen om over te stappen, en voor dat je dat eruit haalt ben je 100 gesprekken en 100 SMS'jes verder.
"Sinds 1 juli heeft Simyo ook 1 nieuw laag tarief voor bellen en sms´en: 10 cent per minuut en 10 cent per bericht. Jij kunt gratis overstappen op het nieuwe lage tarief. Stuur met je Simyo nummer een sms met de tekst: `tientien´ naar 3669 en wij regelen het voor je!"
Ik heb het voor mijn andere (!) Simyo-nummer gelijk gedaan.
Edit: En een dag later kreeg ik een SMS-je van simyo.nl dat ik via het nieuwe tarief bel. Zonder die 2,50 overstap kosten.
[ Voor 9% gewijzigd door Jan-E op 28-07-2008 17:37 ]

Volgens mijn rekenmachine zou ik 0,2665 cent moeten betalen met het oude tarief en 0,231 cent met het nieuwe tarief.
Ook bij andere gesprekken betaal ik meer, klopt het oude starttarief wel van 7 cent ?
http://www.smsopzeggen.nl/zoeken.php?search=3669Jan-E schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:17:
[...]
Uit het mailtje dat ik vandaag van Simyo ontving (voor 1 van mijn 2 Simyo-nummers):
"Sinds 1 juli heeft Simyo ook 1 nieuw laag tarief voor bellen en sms´en: 10 cent per minuut en 10 cent per bericht. Jij kunt gratis overstappen op het nieuwe lage tarief. Stuur met je Simyo nummer een sms met de tekst: `tientien´ naar 3669 en wij regelen het voor je!"
Ik heb het voor mijn andere (!) Simyo-nummer gelijk gedaan.
Edit: En een dag later kreeg ik een SMS-je van simyo.nl dat ik via het nieuwe tarief bel. Zonder die 2,50 overstap kosten.
Beetje verdacht, ik heb 't al gedaan met mijn stomme kop, ging er even vanuit dat alles ok was aangezien niemand reageerde.
Iemand ervaringen hier mee ?
Ok, ik kon er namelijk niks over vinden op het internet behalve dan met het zoeken op het sms nummer, 2 andere bedrijven, 3669 Peanuts Games en 3669 FilmsopTV vandaar ik begon te zweten.Jan-E schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 02:44:
Het SMS-je naar 3669 kostte me 33 cent. En ik kreeg een dag later dus echt van Simyo antwoord. Verder geen SMS-je van wie dan ook ontvangen.
Ik ben ook 33 cent kwijt aan de sms en heb nog geen antwoord gekregen, je zou ook verwachten dat de sms 10 cent zou zijn
Ik heb tevens mijn telefoon laten blockeren voor sms diensten dus de angst was niet zinloos.
( http://www.smsdienstenfilter.nl )
Ik heb nu ook het smsje ontvangen dat ik nu ook voor alles 10 cent betaal. ( 2 dagen later )Jan-E schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:03:
Ik ben trouwens inderdaad overgezet naar het nieuwe tarief. 3:57 minuten naar een vast nummer kostte me 49ct. Tegen het oude tarief zou dat 66ct geweest zijn.
Nu heb ik gisteren een lang gesprek gehad van 35 euro ofzo. Is mijn aansluiting afgesloten. Nu heb ik inmiddels handmatig opgewaardeerd. Kan ik nogsteeds niet bellen.
Je zal maar snel een belangrijk gesprek moeten voeren.
Edit: nog leuker, je bent dan dus ook niet bereikbaar. Voor bellers is het niet duidelijk dat jouw telefoon dus niet overgaat. Heb heel wat moeten uitleggen op mn werk...
[ Voor 22% gewijzigd door stefanv op 10-08-2008 20:11 ]
Niet helemaal. Vandaag zag ik bij mijn verbruik ineens dit staan:Jan-E schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 02:44:
Het SMS-je naar 3669 kostte me 33 cent.
08-08-2008 17:45 Teveel betaald voor SMS naar 3669 00:00:00 € 0.25
Ja.sambalbaj schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:34:
werkt simyo eigenlijk in een hi/kpn gelocked toestel?
Anoniem: 214909
1 minuut 31. Dat is toch 10 starttik 1 hele minuut dus +10 en een halve minuut dus 5. Dus idd 25 cent en een heeel klein beetje. AL een idee hoe ze op die 30 cent komen?FunkySmell schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:52:
Ik keek net even naar mijn rekening om te kijken of ik misschien automatisch naar het nieuwe tarief was omgeschakeld maar ik snap niet hoe simyo hier aan 0.30 cent komt:
[afbeelding]
Volgens mijn rekenmachine zou ik 0,2665 cent moeten betalen met het oude tarief en 0,231 cent met het nieuwe tarief.
Ook bij andere gesprekken betaal ik meer, klopt het oude starttarief wel van 7 cent ?
Op de site van Simyo staat:
Begrijp ik nu goed dat als je tenminste één keer in de zes maanden belt of sms't je nooit hoeft op te waarderen zolang je nog tegoed hebt?Hoe lang is mijn Simyo beltegoed geldig?
Je beltegoed is onbeperkt geldig, als je tenminste één keer in de zes maanden belt of sms’t. Je kunt ook sms’en via Mijn Simyo.
Dus stel je hebt die €5 starttegoed, en je zou iedere 6 maanden een SMS versturen. Dan hoef je pas na 25 jaar op te waarderen omdat je door je beltegoed heenbent?
Het zal wel sneller opgaan, maar even voor de zekerheid, dat je niet verplicht iedere 6 maanden moet opwaarderen ofzo.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Anoniem: 247292
Je begrijpt het helemaal goed!W3ird_N3rd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 04:03:
Begrijp ik nu goed dat als je tenminste één keer in de zes maanden belt of sms't je nooit hoeft op te waarderen zolang je nog tegoed hebt?
Dus stel je hebt die €5 starttegoed, en je zou iedere 6 maanden een SMS versturen. Dan hoef je pas na 25 jaar op te waarderen omdat je door je beltegoed heenbent?
Dat is dus 5 euro extra voor de bestaande en de nieuwe gebruiker.xileS schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:13:
[afbeelding]
Wel een leuke actie, dus als iemand nog van plan is een simyo simkaart aan te vragen. Is het misschien handig om hier 1 van de simyo gebruikers hun email te pmen. Ik stel me ook beschikbaar
Toch wel jammer
Anoniem: 265719
Anoniem: 247292
Ik heb sinds mei dit jaar twee simyo-kaarten, maar heb tot nog toe geen enkel probleem. Je kunt het altijd proberen, want je hebt geen abonnement bij Simyo, waar je aan vast zit, en je nummer kun je over laten zetten naar je volgende provider.Anoniem: 265719 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 16:20:
Ik wil ook een nieuwe simkaart. Nou las ik vreemde dingen over Simyo. Spookbedragen die werden afgeschreven e.d. Hoe zit dat op het moment? Ik zit nu bij Telfort, maar dat is wel erg duur. Ik bel eigenlijk alleen maar. Raden jullie mij Simyo aan of af? Wat raden jullie mij anders aan, LowCall?
Moet je een uitnodiging hebben? Krijg je 5 euro extra tegoedAnoniem: 265719 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:37:
Dat is mooi. Dan koop ik er gewoon een...
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 265719 op 10-10-2008 17:17 ]
Dat is idd jammer : (. Het is een makkelijke manier om even snel extra 5 euro beltegoed te verdienen.Hackykid schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:59:
Ik heb ook pas simyo aangevraagd (wacht nog op mijn portering), jammer genoeg kwam ik er pas daarna achter dat de volgende actie nog steeds geldig is:
[...]
Dat is dus 5 euro extra voor de bestaande en de nieuwe gebruiker.
Toch wel jammer, nuja, voor de rest: mij mag je ook PM-en
Hier even een screenshot van de site:

Er staat niet meer bij tot wanneer dit geldig is, is al een keer verlengd, ik neem aan dat deze actie nog wel een tijdje blijft. Dus voor de mensen die van plan zijn om nog 1 te gaan bestellen, een pmtje met je emailadres naar 1 van de simyo gebruikers voor 5 euro extra beltegoed
/edit
@Janklep1
Ik weet niet of je al een uitnodiging gehad hebt, maar ik heb je er ook even 1 gestuurd
[ Voor 9% gewijzigd door xileS op 01-11-2008 03:06 ]
Kan je eigenlijk je pincode veranderen bij simyo?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 265719 op 14-10-2008 15:07 ]
Ja, het duurt altijd een paar uur of zo voordat het op de site staat. Het opwaarderen van je tegoed duurt trouwens ook een paar uur.Anoniem: 265719 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:50:
Ik heb net de kaart ontvangen. Ik heb even als test en om het geld te ontvangen een telefoontje gepleegd. Ik zie (na een klein half uur) nog geen bij/af-schriften staan op mijnsimyo. Duurt dat altijd even?
Kan je eigenlijk je pincode veranderen bij simyo?
En je pincode van je simkaart, kun je volgens mij gewoon in je telefoon wijzigen. Op de simyo site, staat alleen de pincode die het simmetje had op het moment dat jij hem kreeg. Als jij vervolgens zelf de pincode wijzigt, dan wordt deze niet op die site gewijzigd.
Wat werkt niet? Je pincode kun je wel gewoon in je telefoon wijzigen, alleen verschijnt de gewijzigde pin inderdaad niet op de site.Anoniem: 265719 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:54:
Dat werkt dus niet...
Op dit moment verschijnt er trouwens niets op de site: Internal server error. Met de komst van Janklep1 is kennelijk een kritische grens overschreden, want dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik weet dus ook nog niet of ik er ook 5 euro bij heb.
Edit: draait weer. Inderdaad 5 euro erbij.
[ Voor 4% gewijzigd door Jan-E op 15-10-2008 10:21 ]
De site lag er inderdaad even uit...
Ik heb het icoontje nog steeds ja, maar ik kan er niets mee. Welke telefooninstellingen bedoel je?Henkie-Jan schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:24:
Heb je dat icoontje nog steeds?Ik heb hem niet. Welke instellingen heb jij in je telefoon staan?
Volgens mij heeft het KPN-netwerk de noodzaak van een USIM afgeschaft. Ik kan nu met een Hi Prepaid kaartje (geen USIM) ook ineens 3G ontvangen. Ook alle serviceproviders op het KPN-netwerk zoals o.a. Simyo zullen nu dus zonder USIM toegang hebben tot het 3G-net. Dit wil nog niet zeggen dat je kunt internetten. Je kan nu wel bellen/smsen via het 3G-netwerk, zoals dat ook al kon via het GSM-netwerk.Krizna schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:56:
[...]
Ik heb het icoontje nog steeds ja, maar ik kan er niets mee. Welke telefooninstellingen bedoel je?
Dit topic is gesloten.
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo