quote:
errrr geen commentaar
mag niet verder op het contract ingaan
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:
quote:delleh schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:24:
[...]
errrr geen commentaar![]()
mag niet verder op het contract ingaan
quote:Skorg schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:40:
[...]
lol
Wij willen best vechten maar wij komen dus niet naar jullie toe
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
quote:Deathscythehell schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:45:
Misscien ergens in het middden afspreken?
quote:
ik wil geen signature! :(
quote:Maverick-X schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:
Heikki is lievAlleen jammer dat hij ons killboard zo vlug opvult
![]()
PS: Topic is bijna op 1000 posts iemand met mad beginpost skills die een nieuwe wil maken?
Shunt wijzigde dit bericht 05-04-2006 17:59 (3%)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
quote:Shunt schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:57:
speel nu sinds een weekje of 3 eve.
in mijn eerste 2 weken (trial) al 2 frigs kwijt geraakt (fatman kan zo even niet op de naam komen)
en mijn ongeveer 2 uur oude Thoraxik had net alle fittings er op gegooid en warpte net weg van de poral (moest een stukje langs 0.4
) en ja hoor warp disrupter er op en lekker mij a maken. geweldig gewoon moet zeggen dat een hoop mede nederlands mij toen goed uit de brand geholpen hebben door een aantal leuke items uit mission drops te doneren.
ondertussen ben ik op mijn gemakje verder aan het learnen en centjes aan het verzamelen voor of een bruut of meteen voor een mega.
ach ja dat is weer een maandje of 3 verder
btw ingame naam Btweeduizend
Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...
quote:Legion schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:08:
[...]
Fatman... je bedoeld de Tristan?
En was een Thorax geen cruiser?
Damn heb al behoorlijk lang niet meer gespeeld![]()
Maarja, studie gaat voor.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Zit Heikki nog steeds in zijn WCS Faction-Smartbomb megathron?quote:Maverick-X schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:
Heikki is lievAlleen jammer dat hij ons killboard zo vlug opvult
![]()
PS: Topic is bijna op 1000 posts iemand met mad beginpost skills die een nieuwe wil maken?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hehe, nee die heeft hij niet meer, nu doet hij het met een gewone blasterthron en bubble campsquote:StarLite schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:15:
Zit Heikki nog steeds in zijn WCS Faction-Smartbomb megathron?
Gewoon blocken.quote:craze_ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:51:
damn ik zit in de beginners corp en vandaag waren er een paar chinezen die alleen maar chinees wilden praten.
Via een translator min of meer duidelijk gemaakt dat er ook een chinees kanaal was, maar daar weigerden ze gewoon heen te gaan...
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
quote:Maverick-X schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:37:
[...]
Hehe, nee die heeft hij niet meer, nu doet hij het met een gewone blasterthron en bubble camps
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
quote:
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
quote:ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:12:
Iemand inmiddels al ervaring met interdictors overigens, als in zelf gevolgen? Ik zit er namelijk over te denken om em helemaal af te skillen zodat ik ook interdictor bubbles kan gebruiken, wat imo wel een must have is voor een interdictor, maar ik wil een beetje de pro's en cons weten van dat ding voordat ik er 3 laat ploffen
7 neutrons, een 1600 plate én een large repper, dat gaat volgens mij nooit en te nimmer passen op een mega, iig niet zonder RCU's.quote:delleh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:35:
[...]
niet echt een 'gewone' blasterthron hoor ;p
maar hij pakt het wel slim aan
voor zover ik weet heeft hij deze setup:
7x neutron blaster cannon t2
2x sensor booster t2
1x fleeting webber
1x med electro cap injector
1x large armor rep
3x magnetic fields stabilizer t2
1x tracking enhancer t2
1x 1600mm t2 plate (of tungsten)
1x energized adaptive nano (t2 of faction)
maar vooral die 5 t2 berserkers deden pijn
en dan in een system met maar 2 gates op allebei de gate een bubble werkt zeer goed
en vooral met een falcon als backup... grrr irritant uberjamming schip
StarLite wijzigde dit bericht 06-04-2006 21:08 (9%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
quote:ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:12:
Iemand inmiddels al ervaring met interdictors overigens, als in zelf gevolgen? Ik zit er namelijk over te denken om em helemaal af te skillen zodat ik ook interdictor bubbles kan gebruiken, wat imo wel een must have is voor een interdictor, maar ik wil een beetje de pro's en cons weten van dat ding voordat ik er 3 laat ploffen
... MMORPG Addict.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus