Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Skorg schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:02:
[...]

Kom naar EC- om ASCN te vechten :9

errrr geen commentaar :>
mag niet verder op het contract ingaan :+
Reg. datum: 05 april 2006

quote:
delleh schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:24:
[...]

errrr geen commentaar :>
mag niet verder op het contract ingaan :+

lol

Wij willen best vechten maar wij komen dus niet naar jullie toe ;)

quote:
Skorg schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:40:
[...]

lol

Wij willen best vechten maar wij komen dus niet naar jullie toe ;)

hmm :)
groot gelijk.. maar wij komen dus ook niet naar ec- toe :D
Misscien ergens in het middden afspreken? ;)

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

quote:
Deathscythehell schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:45:
Misscien ergens in het middden afspreken? ;)

daar moet je oorlog voor hebben :D
en dat is nou juist net niet de bedoeling :+
Reg. datum: 23 september 2000

Je had Heikkie ontmoet? ;)

quote:

>:) mja
was best lachuh :)
beetje jammer dat ie een falcon als backup had :+
EVE is a way of life

Heikki is liev :P Alleen jammer dat hij ons killboard zo vlug opvult ;)

PS: Topic is bijna op 1000 posts iemand met mad beginpost skills die een nieuwe wil maken?

ik wil geen signature! :(

quote:
Maverick-X schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:

PS: Topic is bijna op 1000 posts iemand met mad beginpost skills die een nieuwe wil maken?

ik zie het net ja.. omg dat doet ie snel :o

en nee die skills heb ik nou net niet :P

en ja! ik verveel me hier op me werk zonder eve :(
speel nu sinds een weekje of 3 eve.
in mijn eerste 2 weken (trial) al 2 frigs kwijt geraakt (fatman kan zo even niet op de naam komen)
en mijn ongeveer 2 uur oude Thorax :D ik had net alle fittings er op gegooid en warpte net weg van de poral (moest een stukje langs 0.4 :P) en ja hoor warp disrupter er op en lekker mij a maken. geweldig gewoon moet zeggen dat een hoop mede nederlands mij toen goed uit de brand geholpen hebben door een aantal leuke items uit mission drops te doneren.

ondertussen ben ik op mijn gemakje verder aan het learnen en centjes aan het verzamelen voor of een bruut of meteen voor een mega.

ach ja dat is weer een maandje of 3 verder :P

btw ingame naam Btweeduizend

Shunt wijzigde dit bericht 05-04-2006 17:59 (3%)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Voorheen Legion

quote:
Shunt schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:57:
speel nu sinds een weekje of 3 eve.
in mijn eerste 2 weken (trial) al 2 frigs kwijt geraakt (fatman kan zo even niet op de naam komen)
en mijn ongeveer 2 uur oude Thorax :D ik had net alle fittings er op gegooid en warpte net weg van de poral (moest een stukje langs 0.4 :P) en ja hoor warp disrupter er op en lekker mij a maken. geweldig gewoon moet zeggen dat een hoop mede nederlands mij toen goed uit de brand geholpen hebben door een aantal leuke items uit mission drops te doneren.

ondertussen ben ik op mijn gemakje verder aan het learnen en centjes aan het verzamelen voor of een bruut of meteen voor een mega.

ach ja dat is weer een maandje of 3 verder :P

btw ingame naam Btweeduizend

Fatman... je bedoeld de Tristan?
En was een Thorax geen cruiser?

Damn heb al behoorlijk lang niet meer gespeeld :'(
Maarja, studie gaat voor.

Het gaat niet om de grootte van de meloenen, maar om de smaak...

damn ik zit in de beginners corp en vandaag waren er een paar chinezen die alleen maar chinees wilden praten.

Via een translator min of meer duidelijk gemaakt dat er ook een chinees kanaal was, maar daar weigerden ze gewoon heen te gaan...
quote:
Legion schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:08:
[...]

Fatman... je bedoeld de Tristan?
En was een Thorax geen cruiser?

Damn heb al behoorlijk lang niet meer gespeeld :'(
Maarja, studie gaat voor.

tristan jeps.
veel plezier in dat beestje gehad. met wat leuke missle skills kan je daar best hard mee knallen.
en jah ik ben net binnen mijn trial in bezit gekomen van een cruiser hard voor moeten werken maar het was het waard.

heb het zelfde probleem hier ik wil wel gamen zolang ik een job heb en nog niet naar school ga (heb een jaar gewerkt en ga in september weer beginnen, ik gok dat ik dan ook maar stop met eve want het is echt niet normaal verslavend :D)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

quote:
Maverick-X schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:

Zit Heikki nog steeds in zijn WCS Faction-Smartbomb megathron? :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

EVE is a way of life

quote:
StarLite schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:15:
Zit Heikki nog steeds in zijn WCS Faction-Smartbomb megathron? :)
Hehe, nee die heeft hij niet meer, nu doet hij het met een gewone blasterthron en bubble camps :P

quote:
craze_ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:51:
damn ik zit in de beginners corp en vandaag waren er een paar chinezen die alleen maar chinees wilden praten.

Via een translator min of meer duidelijk gemaakt dat er ook een chinees kanaal was, maar daar weigerden ze gewoon heen te gaan...
Gewoon blocken.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
Maverick-X schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:37:
[...]

Hehe, nee die heeft hij niet meer, nu doet hij het met een gewone blasterthron en bubble camps :P

niet echt een 'gewone' blasterthron hoor ;p
maar hij pakt het wel slim aan :)

voor zover ik weet heeft hij deze setup:
7x neutron blaster cannon t2
2x sensor booster t2
1x fleeting webber
1x med electro cap injector
1x large armor rep
3x magnetic fields stabilizer t2
1x tracking enhancer t2
1x 1600mm t2 plate (of tungsten)
1x energized adaptive nano (t2 of faction)
maar vooral die 5 t2 berserkers deden pijn :)

en dan in een system met maar 2 gates op allebei de gate een bubble werkt zeer goed :)

en vooral met een falcon als backup... grrr irritant uberjamming schip :(
dat is een redelijk normale setup lijkt me? :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:51:
dat is een redelijk normale setup lijkt me? :)

err ja.. redelijk...
ik vergis me altijd met normaal en mijn setup..
ik bedoel dus in vergelijking met mijn setup ;p
ik hou nogal van testen.. wat af en toe dus niet goed afloopt :+
EVE is a way of life

naja die sensor boosters zijn niet echt normaal, meestal heb je een scrambler + mwd op een blasterthron zitten maar aangezien Heikki werkt met 2 bubbles heeft hij geen scrambler nodig en hij zet zich zelf toch altijd goed op voor z'n doel ;)

Iemand inmiddels al ervaring met interdictors overigens, als in zelf gevolgen? Ik zit er namelijk over te denken om em helemaal af te skillen zodat ik ook interdictor bubbles kan gebruiken, wat imo wel een must have is voor een interdictor, maar ik wil een beetje de pro's en cons weten van dat ding voordat ik er 3 laat ploffen :P

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:12:
Iemand inmiddels al ervaring met interdictors overigens, als in zelf gevolgen? Ik zit er namelijk over te denken om em helemaal af te skillen zodat ik ook interdictor bubbles kan gebruiken, wat imo wel een must have is voor een interdictor, maar ik wil een beetje de pro's en cons weten van dat ding voordat ik er 3 laat ploffen :P

ik heb er om precies te zijn 5 minuten in gevlogen..
wat een ongelovelijke logge dingen zijn dat zeg :o
en zo dun als karton..
maarrr..... die bubble is wel vet >:)
* delleh kan morgen command ship aanzetten O+
quote:
delleh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:35:
[...]

niet echt een 'gewone' blasterthron hoor ;p
maar hij pakt het wel slim aan :)

voor zover ik weet heeft hij deze setup:
7x neutron blaster cannon t2
2x sensor booster t2
1x fleeting webber
1x med electro cap injector
1x large armor rep
3x magnetic fields stabilizer t2
1x tracking enhancer t2
1x 1600mm t2 plate (of tungsten)
1x energized adaptive nano (t2 of faction)
maar vooral die 5 t2 berserkers deden pijn :)

en dan in een system met maar 2 gates op allebei de gate een bubble werkt zeer goed :)

en vooral met een falcon als backup... grrr irritant uberjamming schip :(
7 neutrons, een 1600 plate én een large repper, dat gaat volgens mij nooit en te nimmer passen op een mega, iig niet zonder RCU's.
Met een medium repper past het denk ik wel.

Nvm, past wel qua PG, maar CPU word krapjes :)

StarLite wijzigde dit bericht 06-04-2006 21:08 (9%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
ravenger schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:12:

Interdictor bubbles zijn de pwn!, Geld niet als agression dus je kan ze gewoon planten en dan door een gate jumpen, cloaken .. of whatever.

'k weet voor de rest niet of ze goed zijn, zonder de sphere launcher zeg maar. Weet wel dat als je sphere launcher erop zit, je er nog maar weinig andere shit op kan krijgen.

... MMORPG Addict.

E-R verveelde zich omdat ASCN niet wilde spelen...
toen zijn we ISS maar lastig gaan vallen..
pakte best leuk uit moet ik zeggen :P

http://er.eve-killboard.net/?a=kill_related&kll_id=99066 :+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws