Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 september 2000

quote:
Maverick-X schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:48:
[...]

Das ook echt een uitdaging he corp met 3 noobs erin wardeccen ;) Alhoewel ik kan nog miningslaves gebruiken >:)
Horizon corp heeft betere miners James. :>

Reg. datum: 06 september 2002

we hebben toch al war deze kan er ook wel bij we weten in ieder geval waar we die covetors kunnen vinden >:) oh ja en yarrr

aka [DPC] Switch

Reg. datum: 23 oktober 2000

Oh noes! Een Piet Piraat!

Ksnap niet wat je eraan vind. Beetje bij een gate de hangjongere uit gaan lopen hangen.
Ze zijn irritant als je weer eens naar Empire moet om een nieuw schip op te halen.

De oorlog tussen G/Iron en FE/.5. is toch wel erg vermakelijk moet ik zeggen.
En strax es kijken hoe lang ik het vol ga houwen in een eris dictor.

Lost in Space?
Reg. datum: 09 juni 2002

Ik bedenk me eigenlijk dat ik niet de goede bloodline heb gepakt voor mijn career. Career Miner en een Intaki bloodline (dus hoge memory en intelligent). Een career zorgt er alleen maar voor dat je desbetreffende skills al hoger hebt staan en voor de rest niks toch?

Nog een vraagje. Ik heb bijna bij elke skill de training lage Ranks. Dus het trainen gaat niet erg snel. Hoe moet ik die rank nou precies bekijken? Ik heb nergens Rank 3, want bv rank 3 betekend toch dat je 3x time multiplier hebt, dus 3x sneller trained dan bv Rank 1 (1x time multiplyer) ?

bla bla!

bah gister mijn eerste schip verloren op een missie :(

http://www.vanallesiets.com/pof/before.png
dit is op de heenweg :P

http://www.vanallesiets.com/pof/after.png
en dit is op de terugweg :P
'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Rudios schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:54:
Ik bedenk me eigenlijk dat ik niet de goede bloodline heb gepakt voor mijn career. Career Miner en een Intaki bloodline (dus hoge memory en intelligent). Een career zorgt er alleen maar voor dat je desbetreffende skills al hoger hebt staan en voor de rest niks toch?

Nog een vraagje. Ik heb bijna bij elke skill de training lage Ranks. Dus het trainen gaat niet erg snel. Hoe moet ik die rank nou precies bekijken? Ik heb nergens Rank 3, want bv rank 3 betekend toch dat je 3x time multiplier hebt, dus 3x sneller trained dan bv Rank 1 (1x time multiplyer) ?
Met je bloodline kies je je attributes (memory, inteligence, perception, willpower en charisma). het is belangrijk om deze goed te verdelen, aangezien deze bepalen hoe snel je een skill kan leren.

Ook kies je begin skills, dit is eigenlijk totaal niet belangrijk, aangezien je die allemaal kan kopen en leren.

Qua rank: een rank 2 skill traint 2 keer zo langzaam als een Rank 1 skill, een Rank 8 skill duurt dus een behoorlijk stuk langer dan een Rank 1 skill

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

Gaat hard met dit topic weer :)

Wie maakt er nieuwe startpost voor deeltje 8?
Maverick/james wou wel geloof ik?

Ik speel niet meer dus ik doe het niet :D
PS ben ik al geganked? (mijn nieuwe eigenaar dus :P )

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Horizon.Inc

quote:
FreeMen schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:53:
Vanmorgen trail gedownload en net de hele tutorial doorlopen. Moet zeggen dat het bijzonder intressant is tot nu toe en ik heb eigenlijk nog niet eens veel gezien denk ik.

Ben benieuwd wat het allemaal nog meer brengt in de komende dagen :)
Hey beste vent ..als je klaar bent met je trial moet eens langs ghesis komen ;)

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

Reg. datum: 06 oktober 2003

Thnx, zal ik zeker doen. Kan wel wat hulp gebruiken denk ik zo. Enkele basis elementen snap ik wel, maar juiste de meest intressante zal ik nog wel missen ;).

Hoe het allemaal werkt met de verschillende faction en corporations, hoe joinen, wie waar zit en hoe er te komen etc is mij nog een raadsel maar dat zal wel duidelijker worden in de komende dagen (hoop ik :p).

Enig advies hoe ik met jullie in contact kom? En is het nodig om eerst een volle licentie te hebben of kan dat ook in trial?

edit:

ff snel wat speurwerk gedaan en ben er al achter dat genesis een zonnestelsel is en ik momenteel in Citadel (starters o_O?) gebied zit.

FreeMen wijzigde dit bericht 27-03-2006 23:49 (14%)

quote:
TepelStreeltje schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:52:
Gaat hard met dit topic weer :)

Wie maakt er nieuwe startpost voor deeltje 8?
Maverick/james wou wel geloof ik?

Ik speel niet meer dus ik doe het niet :D
PS ben ik al geganked? (mijn nieuwe eigenaar dus :P )
Yup :D en je implants zijn ook weg. :9

Horizon.Inc

quote:
FreeMen schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:36:
Thnx, zal ik zeker doen. Kan wel wat hulp gebruiken denk ik zo. Enkele basis elementen snap ik wel, maar juiste de meest intressante zal ik nog wel missen ;).

Hoe het allemaal werkt met de verschillende faction en corporations, hoe joinen, wie waar zit en hoe er te komen etc is mij nog een raadsel maar dat zal wel duidelijker worden in de komende dagen (hoop ik :p).

Enig advies hoe ik met jullie in contact kom? En is het nodig om eerst een volle licentie te hebben of kan dat ook in trial?

wat is je nick ingame ...

je kan gewoon een mail verzenden ...en dan de nickname invoeren,je kan ook op onze site komen (zie mijn sig) en daar ook wel dingen vragen ;)

of je kan bij people of places zoeken naar character

Dennis B. wijzigde dit bericht 27-03-2006 23:43 (5%)

Reg. datum: 06 oktober 2003

als het goed is heb je een message :) (1 dag ingame en da lukt me al..lang leven tutorial :p)

Invader

quote:
Dennis B. schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:10:
mja beetje wenig ervaring vind je niet om een corp te beginnen .....

hmmm waar zit dat knopje van wardec :P
haha zelfs al zou je die vinden zou je huiveren om em in te drukken :P, Mr Carebear himself met zijn praatjes hoor :) "ooeh kijk hoe goed ik kan minen" :P, maar je hebt nog nooit Arkonor of Dark Ochre gezien :P

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

@ Tepelstreeltje:
http://triad.eve-killboar...ot_detail&plt_id=1849

Al 2 keer + 2 keer pod ;)

En Ravenger niet teveel plagen he, tot een maand geleden had jij het ook nog nooit gezien ;)

ik wil geen signature! :(

Horizon.Inc

quote:
ravenger schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:00:
[...]

haha zelfs al zou je die vinden zou je huiveren om em in te drukken :P, Mr Carebear himself met zijn praatjes hoor :) "ooeh kijk hoe goed ik kan minen" :P, maar je hebt nog nooit Arkonor of Dark Ochre gezien :P

:/

quote:
Maverick-X schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:23:

En Ravenger niet teveel plagen he, tot een maand geleden had jij het ook nog nooit gezien ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dennis B. wijzigde dit bericht 28-03-2006 10:21 (28%)

Reg. datum: 28 december 2005

quote:
ravenger schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:00:
[...]

Ik heb jou anders nog geen unit ore zien minen bij de pos vriend. :P En had jij ook geen covetor ergens liggen? En honc hoeft helemaal geen ark te minen, dat doe ik wel voor ze. :*)

Reg. datum: 23 oktober 2000

Van de week een beetje lopen klooien met probes en kijken of je vijandelijke schepen kan kapen.
Knal ik met m'n covert midden in een vijandelijk pos, knal op het schild en bounce met een rotgang weer trug. Dom dom. Uncloak en metteen een zooi guns die lopen te knallen en daar zijn die dingen niet op gebouwd. M'n eitje bleef gelukkig heel. M'goed, scheelt weer een wasbeurt. :P

Dan maar bellen blazen met een interdictor. Ze zijn erg gehaat dus erg goed. (Wel jammer dat ze vaak prime zijn.)

Invader

quote:
machiel.com schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:39:
[...]

Ik heb jou anders nog geen unit ore zien minen bij de pos vriend. :P En had jij ook geen covetor ergens liggen? En honc hoeft helemaal geen ark te minen, dat doe ik wel voor ze. :*)
hehe mijn covetor ligt in 1v- :D, niets meegedaan tho, veel te druk met andere , leukere dingen :P

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Fairytale gone bad...

quote:
Maverick-X schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:23:
@ Tepelstreeltje:
http://triad.eve-killboar...ot_detail&plt_id=1849

Al 2 keer + 2 keer pod ;)

Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal

prutser verliest meer in 1 maand dan ik in 1 jaar heb verloren!
ps, had full set implants (ok, geen wisdom en char) dus is denk ik zon 200M :P en met de 2 bs's is het totaal iets van half miljard :P

PS2, had ik nog wat leuks bij me in die hauler??

TepelStreeltje wijzigde dit bericht 28-03-2006 19:00 (8%)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

quote:
TepelStreeltje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:59:
[...]

Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal

ps, had full set implants (ok, geen wisdom en char) dus is denk ik zon 200M :P en met de 2 bs's is het totaal iets van half miljard :P

maar jij speelde ook niet echt meer ;) en die hauler had nks. :'(

Invader

quote:
TepelStreeltje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:59:
[...]

Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal

Och schepen verliezen hoort bij PVP hoor :)

Fairytale gone bad...

quote:
WasBak schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:01:
[...]

maar jij speelde ook niet echt meer ;) en die hauler had nks. :'(

nah, heb bijna 2 jaar betaald voor eve.
heb zeker anderhalf jaar die hard gespeeld, vandaar dat ik zeg een jaar ;)

en ben ook welles wat verloren bij pvp hoor :)
1 arma en zooi cruisers :)
totaal maar 3 bs's kwijt geraakt. 1 mega geganked door CA. 1 apoc (vergeten repper aan te zetten... op eens PLOP...) en een arma, was Primary :(

kewl, kom er net achter dat dit men 2222e post was :P

TepelStreeltje wijzigde dit bericht 28-03-2006 22:56 (7%)

Lost in Space?
Reg. datum: 09 juni 2002

Terwijl ik aan het mijnen was en mn cargo dropte, kwam iemand die cargo's stelen. Hij werd rood en ik mocht m uiteraard schieten. Maar vind het vaag dat hij dan gewoon terug mag schieten. Waar is dan die security? (was in een sec 0.9 area) Als het zo werkt is het stelen wel erg attractief, zeker voor de grotere schepen, even stelen, en dan ook nog de miner schieten zonder concequenties voor hem. Of zie ik hier iets over het hoofd?

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik ben ondertussen zoveel schepen kwijt geraakt tijdens PvP, ben de tel al lang kwijtgeraakt :P
Maar ik denk dat ik al zeker 15BS, stuk of 10BC, stapel cruisers en tientallen frigs kwijt ben geraakt :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Zie signature
Reg. datum: 18 mei 2004

quote:
Rudios schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:43:
Terwijl ik aan het mijnen was en mn cargo dropte, kwam iemand die cargo's stelen. Hij werd rood en ik mocht m uiteraard schieten. Maar vind het vaag dat hij dan gewoon terug mag schieten. Waar is dan die security? (was in een sec 0.9 area) Als het zo werkt is het stelen wel erg attractief, zeker voor de grotere schepen, even stelen, en dan ook nog de miner schieten zonder concequenties voor hem. Of zie ik hier iets over het hoofd?

Ik vond dit ook een van de ergste dingen van Eve, beetje krom; je kan jatten zolang je groot bent, en als het kleintje er wat aan doet schieten ze je neer. Beetje mafiapraktijken dus die gewoon worden genegeerd door de politie, althans zo komt het naar mij over.

Nog erger was het wanneer nieuwe mensen per ongeluk uit de verkeerde container pakken en de oudere speler (die de container gewoon bewust had gedropt bij de newbie misions) die nieuweling overhoopt schiet.
Ik snap het nut en de fun er niet van in, maar het werd gedaan. Nu hebben containers die niet van jou zijn een rood icon, dus dat moet het wel verminderen, maar toch.

Eve is minder vriendelijk voor nieuwelingen dan andere MMORPG's had ik het gevoel, aan de andere kant helpt het wel als je in het begin al doorhebt hoe het in elkaar steekt en niet bang bent. Het is het beter om snel je eerste frigate te verliezen en dingen te leren dan later een cruiser.
Ik denk ook dat je als je Eve echt een kans wil geven, je het minstens een maand moet spelen omdat je dan pas een beetje beeld hebt op de dingen en dingen hebt meegemaakt (ik heb 14 dagen trial en toen 1 keer verlengt... maar jammergenoeg was het spel iets te traag om mij aan te spreken, alhoewel ik wel vond dat er veel goede dingen in Eve zaten).

Mijn 2 Isk.

Zie ondertitel

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: