Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Invader

heheh gister gekilled in mn haulertje met 2 interdictors bij me :9 Natuurlijk wel een beetje mijn eigen schuld, want ik was solo door -V- space aant vliegen zonder scout of iets, dus een beetje naief :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

imo was het nooit echt de moeite waard om die sjit te verschepen, kans is groter dat je elende krijgt.

Scoor een iteron MK5 gooi die vol met dingen die .5m2 in nemen en douw em helemaal vol.
iets met biologische sjit was erg goed, microbiot-zooi...
klein, koop je stuk of 120K van, kost je zon 50M, maar je kan het simpel verkopen voor 70M jump of 8 verder op.
uurtje haulen en je bent 20m rijker...
allemaal empire systems ook :)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

boerûh

quote:
TepelStreeltje schreef op zondag 12 maart 2006 @ 03:38:
imo was het nooit echt de moeite waard om die sjit te verschepen, kans is groter dat je elende krijgt.

Scoor een iteron MK5 gooi die vol met dingen die .5m2 in nemen en douw em helemaal vol.
klein, koop je stuk of 120K van, kost je zon 50M, maar je kan het simpel verkopen voor 70M jump of 8 verder op.
Hoe werkt dat precies?:)
ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

quote:

Meh, werkt niet elke dag helaas, maar 20m in een uurtje is wel ok. (gemiddelde wat ik haal tijdens belt hunting)

traktor scratch!

Invader

quote:

och je betaalt wat fine en je levert je zooi in en klaar :P, moet je wel betalen natuurlijk, anders ganken ze je :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Oh dit spel is zo super! Totaal geen problemen met het spelen, en zit nu bij een zuster corp van Sisters Of Eve (schijnt bekend te zijn).

Vind het echt een geniaal spel, ga deze week nog mijn account omzetten in een volledige account.

Vliegze!

Danti Shidomu - EVE-Online (pauze)

Witlof ^^

quote:
GutTerIchI schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:35:
Oh dit spel is zo super! Totaal geen problemen met het spelen, en zit nu bij een zuster corp van Sisters Of Eve (schijnt bekend te zijn).

Vind het echt een geniaal spel, ga deze week nog mijn account omzetten in een volledige account.

Vliegze!

Mooi dat je het zo naar je zin hebt, en welkom bij de EVE community.

Na een weekje vol whines, lag en shiplosses was ik gister erg tevreden hoe TQ presteerde met bijna 26K users erop, fleetfight gehad tijdens deze peak en geen problemen met lag gehad.
Nieuwe hardware upgrades hebben imo gedaan wat ze beloofde te doen, helaas geen kans om de hubs zelf te checken, maar corpmate van me zei dat de lag daar ook nog wel mee viel.

... MMORPG Addict.

boerûh

Ik was mijn scheepje verloren tijdens een mission, nu moet ik een nieuwe gaan kopen alleen ik weet nog niet welke wapens ik erop moet zetten.
Zit er weer eens over te denken om mijn accountje weer te activeren. Maar ik zou dan wel een goede corp moet hebben, zat er in een waar ik best vaak een van de weinigen was die online was. Dan wordt het al snel redelijk saai :p

Och, heb iig mining lvl 5 aangezet voordat ik mijn accountje niet meer vernieuwde :p

quote:
Mephisteus schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:12:
Maar ik zou dan wel een goede corp moet hebben, zat er in een waar ik best vaak een van de weinigen was die online was. Dan wordt het al snel redelijk saai :p
Dat moet toch wel lukken, niet? :) Ik heb het wel getroffen, de corp waar ik in zit is gezellig, zitten genoeg mensen, en zijn quite relaxt!

Danti Shidomu - EVE-Online (pauze)

Reg. datum: 05 december 2002

quote:
darkdesign schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:07:
Ik was mijn scheepje verloren tijdens een mission, nu moet ik een nieuwe gaan kopen alleen ik weet nog niet welke wapens ik erop moet zetten.

En welk scheepje heb je dan gekocht? En op welke skill levels zit je nu om je schip te fitten? Als we dat van je weten, dan kunnen wij misschien een leuke fitting bedenken voor je?

8) 8)

O ja, voordat ik het vergeet Under Wings Of Fury recruteert nog steeds hoor!!!! ;) ;)

Snowy112 wijzigde dit bericht 13-03-2006 15:37 (10%)

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Reg. datum: 25 februari 2005

Gisteravond de keerzijde van eve ontdekt....

Ik was met een nieuwe vriend aan het minen in 0.4..we hadden samen net een corp opgestart Lucrative Ltd. en hij had net een oud char weer geactiveerd met een apoc (gefit om te minen) en had een nieuw char met een hoarder (de hauler) en ik (als noobzijnde) in een rifter om de ratz af te schieten die ons lastig kwamen vallen..ales ging goed net onze eerste lading vol gemined en toen gebeurde het....

Eeen badass player pirate in een raven jumpte in en meteen werdt de apoc belaagd met nos en mjolnir missiles..
Ik als de sodemieter een convo openen en vragen of hij misschien zo vriendelijk was om op te houden...30 mil was het antwoord.De hauler was ondertussen gejumped en mn buddy roepen van jump er ook uit val m niet aan!
ik uitgelegd dat we net waren begonnen->20 mil was het antwoord..
Hebben we ook niet..dan ga je dood..1sec later was de apoc niks meer dan scrap en begon hij mij te nos'sen en schoot mijn rifter aan flarden(is ook niet zo moeilijk he |:( ) terwijl ik in een verstandsverbijstering hem belaagde met mijn rifter gefit met 3 150 compessed (what was i thinking??)

hoe het met mn corp buddy is afgelopen weet ik niet hij is uitgelogd om zijn pod te sparen geloof ik en ik was nog net in staat om weg te warpen met mn pod...
Wat er met zn andere char en de hoarder is gebeurt weet ik niet want die was ook offline nadat hij ontdekt had dat zn apoc weg was...

Als iemand die vuile rat :P tegen komt,Bodysnatcher is zijn naam, je mag 'm gerust afschieten als je wilt ;)
Convo of evemail Vanessa Ka'Tarissia als je m hebt graag dan kan ik m even uitlachen ;)
Enige donaties zijn uiteraard ook welkom :P grapje...

Deathscythehell wijzigde dit bericht 14-03-2006 09:32 (4%)

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Invader

hehe ja dat is ook EVE :) Je weet dat je aan gort geschoten kunt worden door pirates in 0.4 dus je kiest er ook voor om dat risico te nemen :)

dat is waar idd...
toch is het wel jammer dat het zo moest gebeuren maar een wijze les voor de volgende keer ;)
Gelukkig was het insurancegeld van mn rifter genoeg samen met de isk die ik op mn rekening had staan om een thrasher te kopen en ik had nog wat equipment liggen op een ander station dus ik ga weer rats hunten om kapitaal op te bouwen...
Hoop alleen maar dat mn buddy zn apoc en hoarder goed verzekerd had....

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Reg. datum: 23 oktober 2000

Even eenmalig reclame maken :)

Always wanted to go into 0.0 , without the risk of
loosing you're expensive implants ?

Dreaming of a T2 Implant set for missions,But don't
want to unplug you're current implants ?

You want to choose each day where you wanna be ?
In empire or deep into 0,0 , or just doing some
missions.

Now is your chance,

Check mijn Bio in EVE ,
En het forum-topic http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=301962
Voor vragen, kan je ook in het kanaal " Dark Reality ' komen.

Groeten,
MicanG

Never argue with a fool.People might not know the difference.

[mierenneukmodus] het is your ipv you're komt iets beter en profi over alhoewel men wel weet wat je bedoelt[/mierenneukmodus]

leuk bedrijfsplan btw zal je wel wat winst opleveren denk ik zo en je hoeft er weinig voor te doen :z

Ik zoek trouwens nog een corps, een redelijk grote. Één die aan mining doet :) Aanraders? :)

Reg. datum: 11 september 2005

quote:
Mephisteus schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:07:
Ik zoek trouwens nog een corps, een redelijk grote. Één die aan mining doet :) Aanraders? :)

Contraband inc doet veel mining. De roids poppen altijd snel en dropped toch wel vreemde loot voor astroids... allemaal warp core stabs en guns etc. Oh wacht... volgens mij zijn we geen mining corp >:)

Anyway er zijn zat grote mining corporations in EVE, probeer anders het recruitement forum op eve-online, of je kan ingame naar een recruitement channel gaan. Kijk naar de corp info van de mensen die je een uitnodiging geven en je weet zo hoe groot de corp is in de corp description. Je kunt natuurlijk ook altijd ff vragen aan de CEO hoe de activiteit in een corp is....

Klinken als leuke roids :D Enige ding dat ik tegen PVP heb is dat ik altijd aan de verliezende kant schijn te zitten :P

Horizon.Inc

quote:
darkdesign schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:07:

Wat is jou nick ingame ?
neem anders contact met mij op

Dennis B. wijzigde dit bericht 14-03-2006 23:27 (46%)

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

Invader

quote:

Horizon Inc? ;)

Net een crow verloren in een pvp ops :) was wel lache, beetje RA pesten met wat frigs bij hun station in C-J6, op een gegeven moment hingen er 15 RA buiten het station heheh

ravenger wijzigde dit bericht 14-03-2006 23:50 (29%)

Nie slim om in C-J te gaan ouwehoeren ;)

We pakken dat station nog wel een keertje als we er klaar voor zijn.

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Horizon.Inc

quote:

ik heb je ingame een mailtje gestuurd ;)
mischien is horiozn.Inc wel wat voor je ... :*)

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

Picture Failure.
Reg. datum: 04 juni 2001

Ben gisteren begonnen aan dit wreede spel, maar nu zoek ik ook even een corperation om ff de feeling van het spel te krijgen, zit te denken om ook maar een maandelijkse last bij te nemen.

Ik weet niet hoe je in contact kan komem met mij, maar mijn naam is "Grunn"

Hoop dat iemand me het een en andere kan laten zien van dit spel

MSI K7T266 PRO 2|AMD XP1700+(1.47MHZ)@1550MHZ|ZALMAN CNPS5005-Cu|512MB DDR(Twinmos CAS2)|GAINWARD TI 4400|LITEON 24X10X40X|LITE-ONE DVD LTD163 (16x48)|MAXTOR 40 GIG 7200 rpm|

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: