Reg. datum: 07 december 2004
Er zijn genoeg corps die staan te springen voor members
Success
Caring, makes simple choises hard
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Caring, makes simple choises hard
quote:Deslaw schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:22:
Heey mede eve spelers! Ik ga vandaag een E.V.E. Account aanschaffen (aardig goedkoop enzo) en vroeg me dus af of er nederlandse guilds zijn die graag nieuwe spelers in de guild hebben om te begeleiden enzo? Misschien een newbie tweakers guild of iets dergelijks, heb het al wel eerder gespeeld (trial) en kan me herineren dat het wel eventjes duurt voordat je alles onder de knie hebt! Alvast bedankt
traktor scratch!
Erikie wijzigde dit bericht 03-12-2005 14:22 (8%)
traktor scratch!
quote:Deslaw schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:22:
Heey mede eve spelers! Ik ga vandaag een E.V.E. Account aanschaffen (aardig goedkoop enzo) en vroeg me dus af of er nederlandse guilds zijn die graag nieuwe spelers in de guild hebben om te begeleiden enzo? Misschien een newbie tweakers guild of iets dergelijks, heb het al wel eerder gespeeld (trial) en kan me herineren dat het wel eventjes duurt voordat je alles onder de knie hebt! Alvast bedankt
Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"
OMG ! Die gast zal wel heel erg pissed zijn geweest hehequote:
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
traktor scratch!
Kaastosti? Speelde hij ook in de beta, want het klinkt heel bekend? Ff m'n account zoeken.quote:TepelStreeltje schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:03:
[...]
Neem ff contact op met kaastosti of Rai Ardose in game.
Die kunnen je verder helpen ^^
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
quote:ravenger schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:41:
Verder 39 nieuwe schepen, waarvan 23 stuks t2 worden. Titans, Motherships, Carriers, t2 destroyers, t2 battlecruisers, t2 mining barges, kortom weer een hoop te skillen.
Dat was een "doomsday device". Een soort "I win button" in EVE. En die komen er nog niet in, tenminste dat stond op het forum.quote:Snowy112 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:29:
[...]
Dan wil ik jou nog wel een titan zien killen. Die dingen zijn voor zover ik de filmpjes gezien heb, zijn deze volkomen onverwoestbaar.
Om maar een voorbeeld te noemen: Een stuk of 4 dreadnoughts, tig battleships, cruisers enz..... Na 1 shot/smartbomb of whatever die titan gebruikt, bleef er slecht 1 dreadnought over?????????
... MMORPG Addict.
skillen != killen bij mij hoorquote:Snowy112 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:29:
[...]
Dan wil ik jou nog wel een titan zien killen. Die dingen zijn voor zover ik de filmpjes gezien heb, zijn deze volkomen onverwoestbaar.
Om maar een voorbeeld te noemen: Een stuk of 4 dreadnoughts, tig battleships, cruisers enz..... Na 1 shot/smartbomb of whatever die titan gebruikt, bleef er slecht 1 dreadnought over?????????
quote:CRiMiNaL schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:43:
[...]
Dat was een "doomsday device". Een soort "I win button" in EVE. En die komen er nog niet in, tenminste dat stond op het forum.
StarLite wijzigde dit bericht 05-12-2005 21:54 (21%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Och, je kunt nog steeds zonder problemen alle lvl4 missies in een Raven doen. Je hebt tegenwoordig alleen wat meer skills nodig, maar dat heb je met guns precies hetzelfde.quote:ravenger schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:41:
Missiles and charges get powerful big brothers. Ofwel tech II missiles oa... Zullen wel duur zijn, maar in combinatie met t2 Ballistic Controls en t2 Cruisemissile Launchers zie ik de Raven wel weer heel hard gecompenseerd worden tov lv4 missies.
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
quote:ravenger schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:40:
yep zeer zeker waar, maar ik houd niet zo van de missie Vengeance, de laatste stage is echt de irritant solo, dus hoe meer grof geschut hoe beter, en dan hopen natuurlijk dat je niet zelf plof zegt
redwing wijzigde dit bericht 07-12-2005 07:02 (7%)
quote:Wolfensteijn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:31:
Ik ben sinds zaterdag ook begonnen met Eve online. Dankzij een 14 dagen trial account. Maar de hoeveelheid informatie die ik zo tegenkom in dit forum en op de EVE online website is ontzettend overweldigend.
Is er iemand die mij af en toe aan het handje mee wil nemen, en mij bepaalde dingen uit kan leggen. Echt specifieke vragen heb ik niet op het moment, maar ik wil wel proberen het spel goed door te krijgen voordat mijn 14 dagen op zijn. En als ik het spel dan nog steeds leuk vind blijf ik misschien zelfs wel hangen.
Mijn ingame nick is Marambar.
DaM-iGe wijzigde dit bericht 07-12-2005 08:59 (7%)
quote:DreamCatchers schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:19:
De vraag is eerder wat wil je gaan doen in het spel en wat is je speelstijl?
Wil je gaan handelen, en heb je zin om veel tijd erin te steken om een groot imperium op te bouwen, of wil je liever een miner worden.
Wil je liever vechten in een elite groep pvp'ers, of wil je liever een mix tussen vechten/economie etc.
quote:DaM-iGe schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:58:
Mja, ik wil je wel helpen, ingame nick:DaMiGe
En dan bedoel ik voornamelijk aan de PVP kant van het spel, minen, ore etc zijn niet echt mijn ding
Wolfensteijn wijzigde dit bericht 07-12-2005 09:18 (4%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos