Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 december 2004

Hmmm, zou best kunnen dat er nederlandse corps zijn...
Er zijn genoeg corps die staan te springen voor members :P

Success :)

Caring, makes simple choises hard

Fairytale gone bad...

quote:
Deslaw schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:22:
Heey mede eve spelers! Ik ga vandaag een E.V.E. Account aanschaffen (aardig goedkoop enzo) en vroeg me dus af of er nederlandse guilds zijn die graag nieuwe spelers in de guild hebben om te begeleiden enzo? Misschien een newbie tweakers guild of iets dergelijks, heb het al wel eerder gespeeld (trial) en kan me herineren dat het wel eventjes duurt voordat je alles onder de knie hebt! Alvast bedankt

Neem ff contact op met kaastosti of Rai Ardose in game.

Die kunnen je verder helpen ^^

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

ondertitel? wa'sdat?

2005.12.03 00:00:00

Victim: Mjoelner1
Alliance: The Confederation
Corporation: Star Control
Destroyed Type: Raven Navy Issue
Solar System: -------
System Security Level: 0.0

Involved parties:

Name: erikie
Security Status: 3.8
Alliance: Unknown
Corporation: Arcane Industries
Ship Type: Raven
Weapon Type: Infiltrator I

Name: Mindlles
Security Status: -1.6
Corporation: ASUYA Inc
Ship Type: Ishtar
Weapon Type: Ishtar

Name: Mr Portamento
Security Status: 1.1

etc

:D woei :p 1e faction bs geganked :D

traktor scratch!

Reg. datum: 03 december 2005

yump!!

maar gaaf! nog fijne l00t?

ondertitel? wa'sdat?

mjah, dit geloof ik :

2x Caldari Navy Control System
1x Gist X-Type Heat Dissipation Field
1x Gist X-Type Photon Scattering Field
1x Gist B-Type Heat Dissipation Field
1x Dread Guristas Shield Boost Amplifier
2x Cruise Missile Launcher II.

killmail : http://www.arin.eve-killb...l_detail&kll_id=33251

zeer keil :p, zeker die caldary navy control systems.. damn, wat zou ik die graag willen hebben :(.maar ik geloof dat alles verkocht wordt.. stond trouwens wel bovenaan in de killmail als meeste damage dealer met m'n raventje :p

Erikie wijzigde dit bericht 03-12-2005 14:22 (8%)

traktor scratch!

Reg. datum: 03 december 2005

:D

nice enough!!

en altijd leuk om bovenin de killmail te staan heheh ... ugh naja, geloof ik ... ik ben maar een carebear :p

Maar Mjoelner zal er iig ziek van zijn, zie ook dat ie vaker door asuya+arin is aangepakt hahah!

Ik hoop ook altijd maar het beste als ik jullie ergens tegenkom ;)

quote:
Deslaw schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:22:
Heey mede eve spelers! Ik ga vandaag een E.V.E. Account aanschaffen (aardig goedkoop enzo) en vroeg me dus af of er nederlandse guilds zijn die graag nieuwe spelers in de guild hebben om te begeleiden enzo? Misschien een newbie tweakers guild of iets dergelijks, heb het al wel eerder gespeeld (trial) en kan me herineren dat het wel eventjes duurt voordat je alles onder de knie hebt! Alvast bedankt

He Deslaw,

Stuur ingame ff een mailtje naar Phelaen of Dark Sinister (Dark Sinister ben ikzelf). Wij kunnen je prima helpen. Wat zou je eventueel willen gaan doen? PVP (piraatje of iets anders).

Cya ingame.

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

quote:
OMG ! Die gast zal wel heel erg pissed zijn geweest hehe

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

ondertitel? wa'sdat?

neuh, hij vangt het sportief op, dat kan ik wel waarderen. :) toch zou ik persoonlijk 1 week lang in m'n bed liggen huilen :p. oja, actions van de loot vind je hier : http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=255903

traktor scratch!

quote:
TepelStreeltje schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:03:
[...]

Neem ff contact op met kaastosti of Rai Ardose in game.

Die kunnen je verder helpen ^^
Kaastosti? Speelde hij ook in de beta, want het klinkt heel bekend? Ff m'n account zoeken. :D

Missiles and charges get powerful big brothers. Ofwel tech II missiles oa... Zullen wel duur zijn, maar in combinatie met t2 Ballistic Controls en t2 Cruisemissile Launchers zie ik de Raven wel weer heel hard gecompenseerd worden tov lv4 missies.

Verder 39 nieuwe schepen, waarvan 23 stuks t2 worden. Titans, Motherships, Carriers, t2 destroyers, t2 battlecruisers, t2 mining barges, kortom weer een hoop te skillen.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
ravenger schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:41:
Verder 39 nieuwe schepen, waarvan 23 stuks t2 worden. Titans, Motherships, Carriers, t2 destroyers, t2 battlecruisers, t2 mining barges, kortom weer een hoop te skillen.

Dan wil ik jou nog wel een titan zien killen. Die dingen zijn voor zover ik de filmpjes gezien heb, zijn deze volkomen onverwoestbaar.

Om maar een voorbeeld te noemen: Een stuk of 4 dreadnoughts, tig battleships, cruisers enz..... Na 1 shot/smartbomb of whatever die titan gebruikt, bleef er slecht 1 dreadnought over?????????

quote:
Snowy112 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:29:
[...]

Dan wil ik jou nog wel een titan zien killen. Die dingen zijn voor zover ik de filmpjes gezien heb, zijn deze volkomen onverwoestbaar.

Om maar een voorbeeld te noemen: Een stuk of 4 dreadnoughts, tig battleships, cruisers enz..... Na 1 shot/smartbomb of whatever die titan gebruikt, bleef er slecht 1 dreadnought over?????????
Dat was een "doomsday device". Een soort "I win button" in EVE. En die komen er nog niet in, tenminste dat stond op het forum.

... MMORPG Addict.

quote:
Snowy112 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:29:
[...]

skillen != killen bij mij hoor :)

quote:
CRiMiNaL schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:43:
[...]

Dat was een "doomsday device". Een soort "I win button" in EVE. En die komen er nog niet in, tenminste dat stond op het forum.

Ach, je kan dat ding maar 1 keer per uur gebruiken en een dread zal zo'n ding makkelijk overleven, zelfs een tanked BS met een paar plates overleefd de knal :)

En ach, als je tig Miljard Isk hebt betaald voor zo'n kreng, wat niet eens kan docken mag je best wel een paar BS neer kunnen halen als ze zo dom zijn om je aan te vallen :P

StarLite wijzigde dit bericht 05-12-2005 21:54 (21%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Daar moet ik je weer gelijk in geven :Y)

quote:
ravenger schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:41:
Missiles and charges get powerful big brothers. Ofwel tech II missiles oa... Zullen wel duur zijn, maar in combinatie met t2 Ballistic Controls en t2 Cruisemissile Launchers zie ik de Raven wel weer heel hard gecompenseerd worden tov lv4 missies.
Och, je kunt nog steeds zonder problemen alle lvl4 missies in een Raven doen. Je hebt tegenwoordig alleen wat meer skills nodig, maar dat heb je met guns precies hetzelfde.

yep zeer zeker waar, maar ik houd niet zo van de missie Vengeance, de laatste stage is echt de irritant solo, dus hoe meer grof geschut hoe beter, en dan hopen natuurlijk dat je niet zelf plof zegt :)

Ik ben sinds zaterdag ook begonnen met Eve online. Dankzij een 14 dagen trial account :). Maar de hoeveelheid informatie die ik zo tegenkom in dit forum en op de EVE online website is ontzettend overweldigend.

Is er iemand die mij af en toe aan het handje mee wil nemen, en mij bepaalde dingen uit kan leggen. Echt specifieke vragen heb ik niet op het moment, maar ik wil wel proberen het spel goed door te krijgen voordat mijn 14 dagen op zijn. En als ik het spel dan nog steeds leuk vind blijf ik misschien zelfs wel hangen :).

Mijn ingame nick is Marambar.
De vraag is eerder wat wil je gaan doen in het spel en wat is je speelstijl?
Wil je gaan handelen, en heb je zin om veel tijd erin te steken om een groot imperium op te bouwen, of wil je liever een miner worden.

Wil je liever vechten in een elite groep pvp'ers, of wil je liever een mix tussen vechten/economie etc.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
ravenger schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:40:
yep zeer zeker waar, maar ik houd niet zo van de missie Vengeance, de laatste stage is echt de irritant solo, dus hoe meer grof geschut hoe beter, en dan hopen natuurlijk dat je niet zelf plof zegt :)

Maar levert wel een leuke bounty op ;)
Dat is inderdaad de enige missie waarbij ik meerdere keren moet herladen om hem neer te krijgen. Maar ja, die missies moeten ook weer niet te simpel worden he :)

redwing wijzigde dit bericht 07-12-2005 07:02 (7%)

quote:
Wolfensteijn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:31:
Ik ben sinds zaterdag ook begonnen met Eve online. Dankzij een 14 dagen trial account :). Maar de hoeveelheid informatie die ik zo tegenkom in dit forum en op de EVE online website is ontzettend overweldigend.

Is er iemand die mij af en toe aan het handje mee wil nemen, en mij bepaalde dingen uit kan leggen. Echt specifieke vragen heb ik niet op het moment, maar ik wil wel proberen het spel goed door te krijgen voordat mijn 14 dagen op zijn. En als ik het spel dan nog steeds leuk vind blijf ik misschien zelfs wel hangen :).

Mijn ingame nick is Marambar.

Mja, ik wil je wel helpen, ingame nick:DaMiGe
En dan bedoel ik voornamelijk aan de PVP kant van het spel, minen, ore etc zijn niet echt mijn ding :P

DaM-iGe wijzigde dit bericht 07-12-2005 08:59 (7%)

quote:
DreamCatchers schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:19:
De vraag is eerder wat wil je gaan doen in het spel en wat is je speelstijl?
Wil je gaan handelen, en heb je zin om veel tijd erin te steken om een groot imperium op te bouwen, of wil je liever een miner worden.

Wil je liever vechten in een elite groep pvp'ers, of wil je liever een mix tussen vechten/economie etc.

Tja, ik heb WoW gespeeld. En vanuit die ervaring weet ik dat ik PvP niet zo ontzettend leuk vind. Dus wat dat betreft zal ik inderdaad meer de economische richting op willen :).

Wat tijd en speelstijl betreft. Ik heb dagelijks ongeveer een uurtje de tijd, en in het weekend wat meer. Dus echt veel tijd zal ik er niet in kunnen stoppen. Speelstijl weet ik nog niet, aangezien ik pas net ben begonnen. Op het moment kijk ik nog vooral de kat uit de boom, en ik hoop op een gegeven moment contacten met andere spelers te kunnen leggen.

quote:
DaM-iGe schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:58:
Mja, ik wil je wel helpen, ingame nick:DaMiGe
En dan bedoel ik voornamelijk aan de PVP kant van het spel, minen, ore etc zijn niet echt mijn ding :P

PvPen wil ik best wel eens proberen, maar dat zal dus waarschijnlijk niet echt mijn ding zijn.

Naar wat ik nu heb begrepen kan je in het spel dus ook je eigen dingen researchen en produceren. Hoe zit dat precies, wat heb je nodig voor research, wat heb je nodig voor production? Hoe werkt het minen precies, en wat is een goeie beginplek om te gaan minen?

Ik ben een Gallente, is er een GoT Corporation waar ik bij kan? Wat is een goede vervanger van het n00b scheepje?

Naja, ik blijk dus toch wel wat specifieke vragen te hebben ;).

Edit: Waarschijnlijk zal ik na een tijdje spelen een nieuw character opstarten vanwege alle dingen die ik nu leer :).

Wolfensteijn wijzigde dit bericht 07-12-2005 09:18 (4%)

Arcane industries & prometheus inc hebben veel nederlanders
http://arin.fragland.net/forum/

Om te minen moet je 0.5 space blijven of hoger 0.6 etc.
Lager dan 0.5 zitten Player Pirates die je het leven zuur maken :P
Npc pirates moet je ook voor oppassen alhouwel ze veel minder gevaarlijk zijn.

Tja een goede gallente frigate.. eehh tristan misschien ik denk dat anderen jouw meer kunnen vertellen over gallente.

Over pvp gesproken, kijk hier eens na: http://www.eve-files.com/media/corp/damige/pirate-style.wmv
Dat is een PVP movie van mijzelf (mijn nieuwste)
Er zijn vele betere pvp movies, als je interesse hebt geef ik je een paar links.

in iedergeval vertel me wat je ervan vind

Groetuh

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws