Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wanadoo/Casema Cable] Ervaringen topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 60 61 62 63 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 januari 2005

quote:
sanfranjake schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:23:
[...]
.... in sommige steden zakken snelheden op de piektijden al in......

In 076 is het idd inzakken de laatste paar weken/maanden...

Snelheidsverhoging geloof ik niet echt zo op het moment - casema is met zn lichtste abo al zo'n beetje de koploper in die categorie ...

De jacht is mooier dan de vangst!

Debian abuser

quote:
litemotiv schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:27:
[...]

ik weet niet wat je precies probeert te vertellen, maar als je voip en tvd neemt krijg je geen extra tcpip bandbreedte hoor (als het goed is)
Hij zegt dat als je VOIP neemt naast je internet abonnement, je kan kiezen voor een gratis upgrade naar een sneller abonnement. Dat geldt niet voor Mega/Power, maar dan is je telefoonabonnement gratis. Ook niet slecht zou ik zeggen. Als je Mega hebt kan je zonder enige kosten te maken Casema Telefonie uitproberen. :9

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

High speed addict!
Reg. datum: 24 juni 2002

-Verwijderd-, vragen PM maar.

Buzzfuzz wijzigde dit bericht 09-09-2005 16:00 (97%)

Nikon D40 18-55 AF-S Hoya c-pola filter

Reg. datum: 10 juli 2001

Is de snelheid onlangs verhoogd ofzo (Premium)?
Was net aan het downloaden met in totaal ± 550kB/s i.p.v. max. 400 kB/s

ook met de 20MB test vanaf ftp.euronet.nl

Reg. datum: 14 juni 2002

quote:
Buzzfuzz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:49:
Heel simpel gezegt, hoe meer diensten van Casema hoe meer voordeel / korting ;)
Afgezien van de extra pakketten kan je in princiepe 'gratis' je bestaande pakket wat je normaal analoog kijkt, digitaal bekijken, tuurlijk mits de aanschaf van de ontvanger en digitale TV startpakket (29,95 eenmalig).

Telefonie zou steeds meer opkomen en iedere dag komen er weer een paar honderd klanten bij, als dat op dit tempo doorgaat dan halen ze de 300000 volgend jaar wel.

Die tv startpakket = smartcard is 29.95, die als het goed is gratis krijgt bij aanschaft decoder.
Indien je een themapack(dus je wordt betalenden dtv klant) bij neemt krijg je 89 euro korting op je decoder, waardoor die samsung gratis is.
Of je gaat gebruik maken van de triple play actie gratis ontvanger :)

Lick here to continue

Kan iemand hier wat inzicht geven in wat de gemiddelde oplevertijden tegenwoordig zijn?

Ik heb sidns ongeveer 1.5 jaar een Maxi lijntje liggen, maar mijn vorige verhuurder (studentenhok) is zo vriendelijk geweest om dat bij zijn vertrek zonder het te melden op te zeggen. Het is nu door mijn nieuwe verhuurder opnieuw aangevraagd, maar het kon pas op 18 oktober opgeleverd worden...

Het leuke is echter dat alle hardware er nog ligt, 100% werkend. Als ik het internet op probeer te gaan krijg ik meteen de activatiepagina, ik heb dus alleen maar een nieuw accountje nodig.

Zou het zin hebben om via snelhelp/email/telefoon te vragen of ze weten dat er al een werkende verbinding is, of heb ik vette pech en moet ik gewoon m'n vorige verhuurder een schop verkopen? :p

(of is er hier toevallig een casema-medewerker die de boel wat kan versnellen? 3812DD - 125 :) )

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Eth0 - outdoor LAN | Get Firefox! | Xbox live gamertag

quote:
pang schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:13:
[...]

Die tv startpakket = smartcard is 29.95, die als het goed is gratis krijgt bij aanschaft decoder.
Indien je een themapack(dus je wordt betalenden dtv klant) bij neemt krijg je 89 euro korting op je decoder, waardoor die samsung gratis is.
Of je gaat gebruik maken van de triple play actie gratis ontvanger :)
Smartcard is momenteel niet gratis bij een aanschaf van een decoder.

Let's put a smile on that face...

Reg. datum: 27 mei 2003

Ik heb sinds een maart het mega abo bij casema, en sinds een maand ook telefonie erbij. Sinds de komst van het nieuwe modem heb ik continue last van een k*t verbinding.
Zwabbert continue tussen de 30 ! en 900 kbyte. Waar ik normaal 1230 kbyte haalde.

Ik heb dus al een keer of 4 gebeld (waarvan er 3 keer totaal niets mee gedaan is) en gisteren werd mij dus door de helpdesk verteld dat het ligt aan de combinatie van het nieuwe modem en het mega abbonement, en dat er een update moet komen van motorola voordat het weer goed gaat werken en dat het nog een maand gaat duren voordat deze update er is.
Ik moest maar een brief schrijven naar klantenservice en om compensatie vragen.

Zijn er meer mensen die dit al te horen hebben gekregen of last hebben van deze problemen?

Reg. datum: 02 december 2003

quote:
boots schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:21:
Ik heb dus al een keer of 4 gebeld (waarvan er 3 keer totaal niets mee gedaan is) en gisteren werd mij dus door de helpdesk verteld dat het ligt aan de combinatie van het nieuwe modem en het mega abbonement, en dat er een update moet komen van motorola voordat het weer goed gaat werken en dat het nog een maand gaat duren voordat deze update er is.
Ik moest maar een brief schrijven naar klantenservice en om compensatie vragen.

Zijn er meer mensen die dit al te horen hebben gekregen of last hebben van deze problemen?
vaag verhaal, ik heb ook mega/telefonie en bij mij is er niks veranderd..

Reg. datum: 13 november 2004

Mensen opgelet!!!

ik heb casema maxi en nooit problemen gehad met betalingen dus normaal gewoon 49.95 per maand werd er afgeschreven ben nu eens aan het controleren en zie dat ze de laatste 2 maanden meer hebben afgeschreven :r namelijk 64,45 EUR en heb niets veranderd aan mijn abbo, ga zo eens contact met ze opnemen

Reg. datum: 27 mei 2003

quote:
ExTrEmE25 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:44:
Mensen opgelet!!!

ik heb casema maxi en nooit problemen gehad met betalingen dus normaal gewoon 49.95 per maand werd er afgeschreven ben nu eens aan het controleren en zie dat ze de laatste 2 maanden meer hebben afgeschreven :r namelijk 64,45 EUR en heb niets veranderd aan mijn abbo, ga zo eens contact met ze opnemen
Is het niet zo dat ze de laatste tijd alles in 1 rekening samenvatten? Het lijkt me dat je radio/tv er al bij zit (14,95 oid?)

Reg. datum: 13 november 2004

quote:
boots schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:03:
[...]

Is het niet zo dat ze de laatste tijd alles in 1 rekening samenvatten? Het lijkt me dat je radio/tv er al bij zit (14,95 oid?)
hmm al dat zo is vind ik dat schofterig aangezien ik thuis woon en dus tv/radio op ouders naam staan, en ik dus internet heb aangevraagd en elke maand trouw betaalde maar goed ik ga hier werk van maken want vind dit niet echt netjes plus ik ben niet op de hoogte gesteld!

Reg. datum: 17 april 2004

Ik ben wel op de hoogte gesteld.

Misschien moet je je post beter checken. Of je hebt die brief inderdaad niet ontvangen. Of de brief is gestuurd naar je ouders.

Kan iemand mij vertellen wat het betekend als mijn hele log vol staat met regels zoals deze:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
050910200959    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910195517    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910182524    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910173642    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910165417    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910160022    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910153134    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910122308    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910085755    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out
050910073958    3-Critical    R02.0    No Ranging Response received - T3 time-out

JeFFJuH wijzigde dit bericht 11-09-2005 18:57 (15%)

ASUS P5B-MX | Intel Core 2 Quad Q6600 | Corsair ValueSelect 4 GB | Samsung Spinpoint F1 750 GB | XFX GF9600 GSO | T-Mobile HSDPA

@jabber.org

* bartware is zeer benieuwd waarom Buzzfuzz al zijn reacties in dit topic heeft verwijderd...

bartware wijzigde dit bericht 10-09-2005 22:00 (11%)

Heb ik me begrepen?

Reg. datum: 12 december 2003

offtopic:
de vorige keer dat een medewerker van casema hier ons hielp werd ie ontslagen. zou me niets verbazen als casema buzzfuzz aangesproken heeft over zijn hulp hier... pure speculatie uiteraard.

Reg. datum: 02 december 2003

quote:
Mr TweaK schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:34:
offtopic:
de vorige keer dat een medewerker van casema hier ons hielp werd ie ontslagen. zou me niets verbazen als casema buzzfuzz aangesproken heeft over zijn hulp hier... pure speculatie uiteraard.
buzzfuzz' hulp hier heeft casema minstens 200 telefoontjes gescheelt de afgelopen maanden, ze zouden hem een lintje moeten geven :Y)

Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
litemotiv schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 23:28:
[...]

buzzfuzz' hulp hier heeft casema minstens 200 telefoontjes gescheelt de afgelopen maanden, ze zouden hem een lintje moeten geven :Y)
Maar dan kunnen ze niet cashen van de helpdesk lijn. Als je een 30 minuten aan de telefoon hangt is het toch weer 3 euro voor hun.. :P

Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 8GB

Reg. datum: 05 mei 2000

En ze hebben geen enkele registratie & raportage van de problemen en omvang en de oplossing. De overige bellers kunnen hierdoor bij problemen weer hinder van ondervinden bijvoorbeeld.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Debian abuser

quote:
Metal schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 23:40:
[...]

Maar dan kunnen ze niet cashen van de helpdesk lijn. Als je een 30 minuten aan de telefoon hangt is het toch weer 3 euro voor hun.. :P
Is lokaal tarief zo duur bij jou joh? Zit je op de Antillen ofzo?

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

[DPC]Team Grazzie
Reg. datum: 01 april 2005

Hulde aan BuzzFuzz!!!!! _/-\o_

En mochten we je niet meer terugzien hier, dank voor al je hulp [heeft me behoorlijk wat telefoontjes gescheelt]! :*)

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

Reg. datum: 14 juni 2002

quote:
bartware schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:00:
* bartware is zeer benieuwd waarom Buzzfuzz al zijn reacties in dit topic heeft verwijderd...

wellicht een reden.
Van mijn vriendin heb ik begrepen, die in de call centre wereld werkt, dat het niet is toegestaan om op forums uit bedrijfsnaam te reageren en dat je hiervoor ontslagen kan worden.

Er wordt een idee gewekt dat wat deze persoon zegt goed is, Voorbeeld er wordt aanbiedingen doorgegeven door die persoon op deze forum, die last minute niet doorgaan vanwege marketing technische redenen, waardoor iedereen pissed op dat bedrijf wordt(zie SS van telfort).
Of in ditgeval Buzzfuzz is een monteur, die krijgt alleen maar updates over zijn werkzaamheden. Als hij info geeft over andere dingen dan zijn werkzaamheden kan het zijn dat die info allang geupdate zijn. Iedereen hier weet dat hij daar werkt en hangt weer aan de telefoo/brieven en claimt dan recht op iets te hebben dat hier vermeld is.

Als je reageert als jezelf/eenmedeforumgebruiker om mensen te helpen, vanwege je extra kennis die je heb kunnen ze weinig zeggen.

pang wijzigde dit bericht 11-09-2005 07:00 (4%)

High speed addict!
Reg. datum: 24 juni 2002

Ik ben inderdaad OP STAANDE VOET ONTSLAGEN vanwege het posten van de username en password, dus: POST NIET MEER HET USERNAME EN PASSWORD van het Motorola V5120 modem !!

Ik bied ook via deze weg mijn excuses aan Casema en de directie aan.

Dus daarom heb ik al mijn berichten verwijderd, tevens vroeg ik aan Xandrios en Bjck om de quote met het beruchte username en password te verwijderen, mijn dank dus bij deze aan Xandrios voor de mod break.

Jullie fellow Tweakers kan ik dus ook niet meer helpen, ik zou best willen, maar het feit dat ik op twee woordjes ontslagen wordt, wil ik niet weten wat er zou gebeuren als ik nog veder ga in dit topic en Casema Digitale Telefonie.
Dus jullie zullen het nu zelf uit moeten zoeken of de helpdesk bellen.

Nikon D40 18-55 AF-S Hoya c-pola filter

Reg. datum: 07 januari 2005

Heb je ook aan Google gedacht? Met de juiste query staat ie daar als eerste zoekresultaat al leesbaar. En zie dan ook de cache...

Dulse wijzigde dit bericht 11-09-2005 17:55 (18%)

quote:
Buzzfuzz schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:46:
Ik ben inderdaad OP STAANDE VOET ONTSLAGEN vanwege het posten van de username en password, dus: POST NIET MEER HET USERNAME EN PASSWORD van het Motorola V5120 modem !!
Dat vindt ik een k*t streek van ze, want dit zijn namelijk de standaard username/password die eigenlijk zo gepubliceerd zouden mogen worden. Met een beetje Google werk zou je het zelfs kunnen vinden. Maar ja, sterkte verder.

ASUS P5B-MX | Intel Core 2 Quad Q6600 | Corsair ValueSelect 4 GB | Samsung Spinpoint F1 750 GB | XFX GF9600 GSO | T-Mobile HSDPA

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 60 61 62 63 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: