PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:XanderH schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:59:
Hm, oftewel, over een jaar of 80 is iedereen bij LUElinks dood en kan GoT ze weer inhalen... LUElinks krijgt immers geen nieuwe leden...
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Ja, leuk, dat is nou minstens de 100e keer dat ik iemand dat hier zie opperen. En ja, er zijn newssubmits gedaan, en nee, het is er niet opgekomen. Misschien dat tegen de tijd dat een andere nieuwssite schrijft over het GoT WP team en je die link submit @ t.net dat het er op komt, maar 100x blijven herhalen dat WP op de FP moet schiet niet op volgens mij...quote:nero355 schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:06:
[...]
GoT toch wel ... effe Femme WhatPulse op de Forntpage laten zetten
quote:XanderH schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:08:
Ja, leuk, dat is nou minstens de 100e keer dat ik iemand dat hier zie opperen. En ja, er zijn newssubmits gedaan, en nee, het is er niet opgekomen. Misschien dat tegen de tijd dat een andere nieuwssite schrijft over het GoT WP team en je die link submit @ t.net dat het er op komt, maar 100x blijven herhalen dat WP op de FP moet schiet niet op volgens mij...
Mijn logica om het te posten : Het is weer een tijdje geleden dat iemand het gezegd heeft en als we Femme een beetje de WhatPulse Client aansmeren komt er vanzelf iets op de Forntpage erover
4 Hele MB's !!!quote:M4rt! schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:17:
ey mannen, ik wil best joinen, maar ik vroeg me af hoeveel mb whatpulse van je system vraagt, aangezien ik veel bezig ben met 3dmax en andere zware progs, heb ik mn 1gbtje wel hard nodig natuurlijk
HELP GoT TO THE TOP
quote:[b][message=23110816,noline]nero355 schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:20[/message
4 Hele MB's !!!
whot ?
winamp neemt nog minder in beslag ; 2,2 om precies te zijn, maargoed wat is nu 4meg op 1000meg zullen we dan maar zeggen he, ik zal wel ff aanmelden dan
Vindt het ook veel, bij mij is het ook 1200 K,quote:M4rt! schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:23:
[...]
whot ?![]()
winamp neemt nog minder in beslag ; 2,2 om precies te zijn, maargoed wat is nu 4meg op 1000meg zullen we dan maar zeggen he, ik zal wel ff aanmelden dan
quote:Skywave schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:28:
[...]
Vindt het ook veel, bij mij is het ook 1200 K,
Hier bij mij veel meer, bijna 6MB?
Doe ik iets verkeerd ofzo dan?
* pietje63 heeft vanaf dinsdag een week vakantie en gaat dan heel hard devven = veel clicks
* Hier op GoT zijn sommige mensen misschien nog huiverig dat het een trojan (oid) is.
* Mensen op GoT die whatpulse uberhaupt niet willen installen vanwege onnodige resources.
* Sommige mensen op GoT die het project zelf nutteloos vinden.
* Het GoT password is opzich vrij toegankelijk en ook niet GoT leden zouden in ons team kunnen komen alhoewel we wel lliever hebben dat de mensen die in het GoT Whatpulse team zitten ook op GoT en/of t.net geregt zijn vanwege het 'groepsgevoel'.
Als ik zo eens naar deze 'facts' lijkt het mij reeel gezien bijna onmogelijk dat LUELinks zo snel kan groeien op een 'legale' manier.
quote:XanderH schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:33:
[...]
Hier bij mij veel meer, bijna 6MB?
[afbeelding]
Doe ik iets verkeerd ofzo dan?
Sinds wanneer is de grootte van het progje tijdens de uitvoering gelijk aan de grootte van dat progsel op de harde schijf?
Je redenering houd geen steek..
Euh,quote:CyberThijs schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:06:
[...]
Sinds wanneer is de grootte van het progje tijdens de uitvoering gelijk aan de grootte van dat progsel op de harde schijf?
Je redenering houd geen steek..
Dat ging toch echt over geheugengebruik hoor, ik beweer ook nergens dat het progje zelf 5,9MB is, nee, dat is slechts 534kb. Maar het was hier toch wel overduidelijk dat het ging om het geheugengebruik...quote:ey mannen, ik wil best joinen, maar ik vroeg me af hoeveel mb whatpulse van je system vraagt, aangezien ik veel bezig ben met 3dmax en andere zware progs, heb ik mn 1gbtje wel hard nodig natuurlijk
Waarom edit je steeds je bericht weg? Maar nu we weten dat Luelinks een spy heeft moet we niet een beetje uitkijkenquote:
HELP GoT TO THE TOP
Inderdaad, lijkt het wel op met al die rare edits.quote:Skywave schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:14:
[...]
Waarom edit je steeds je bericht weg? Maar nu we weten dat Luelinks een spy heeft moet we niet een beetje uitkijken
Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.
quote:Skywave schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:14:
[...]
Waarom edit je steeds je bericht weg? Maar nu we weten dat Luelinks een spy heeft moet we niet een beetje uitkijken
HIj heeft al z´n berichten over LUElinks weggehaald. Beetje vaag.
Misschien heeft ie er spijt van dat ie dit ons allemaal verteld. Of problemen met andere LUElinkers die het niet zo leuk vinden dat ie hier alles zit te 'verklappen'.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
IDD, iemand nog een mirror?quote:Drawer schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:41:
[...]
HIj heeft al z´n berichten over LUElinks weggehaald. Beetje vaag.![]()
Misschien heeft ie er spijt van dat ie dit ons allemaal verteld. Of problemen met andere LUElinkers die het niet zo leuk vinden dat ie hier alles zit te 'verklappen'.
quote:Drawer schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:41:
[...]
HIj heeft al z´n berichten over LUElinks weggehaald. Beetje vaag.![]()
Het is een geheimzinnige groep en dat wouden ze zo laten, denk dat hij ze daarom geedit heeft.
Lees maar history over ze. Denk dat je dan idd problemen met bepaalde mensen binnen LUElinks krijgt.
Join het DPC Whatulse team Peace out
Users voskopf heeft maar 6 posts.... in dit topic. Maar we moeten er van uit gaan dat ze meelezenquote:LMD schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:55:
[...]
Het is een geheimzinnige groep en dat wouden ze zo laten, denk dat hij ze daarom geedit heeft.
Lees maar history over ze. Denk dat je dan idd problemen met bepaalde mensen binnen LUElinks krijgt.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.