quote:
frankinator schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:49:
[...]
Kan je doen maarrrr kan je misschien beter niet doen. Het is nou niet echt een pre in je corp history als je daarna een keer bij een wat meer gerespecteerde pirate corp wil meedoen. Vanuit killer clowns blijf je vaak hangen in het clubje van burn eden en armoured assassins, zeg maar de Bassie en Adriaan van de pirate corps.
ROFL
ja ik weet dat de pirats niet echt gerespecteerd worden of geliefd zijn, maar opzich trekt het mij wel.
Ik was eerst aan het nadenken misschien mOo te joinen maar aangezien ik die liever kill..
Of misschien TunDraGon, maar die zijn niet in providence. (ik voel me thuis in providence/catch) beetje newbie 0.0 maar ik heb het er naar mijn zin
Ik heb gister nog om skillz moeten lachen (kcfoc ceo) ze hadden een gatecamp voor hem gemaakt in 0.4 en hij zat in een interceptor, alles wat hij deed was inwarpen @60km IEDEREEN begon te schieten, hij warpt uit, iedereen peert em omdat hij flagged was, en hij kwam terug en jumpte, heh ik zat er naar te kijken in mijn malediction
die ik nu kwijt ben

, zo'n idoote prophecy bij G-5en2 gate, ik had hem bijna in hull, bump ik tegen de gate, zeg maar dag met je handje

, ik zag het niet eens aankomen echt raar want de interceptor veranderde de orbit
Iemand misschien tips? toch maar 1x web 1x 7500m scram ipv 2x scram?
grotere orbit?? mijn optimal was 7000 (orbit @ 2500m en ik zat op 6700+-)
In iedergeval mijn corp is gevraagd om een NAP aan te gaan met Spontanious defencestation, Killer clowns from outter space, en wannabe killers. beetje newbie gasten misschien, maar ik heb er nooit van gehouden de beste van de beste meteen te joinen, dat geeft niet het gevoel dat jij zelf wat bereikt hebt, of het ligt aan mij?
Maarja weer eens een lange post omdat mijn stage suckt,
Groeten,
Damige
*Flame away (ROFL)