Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 december 2004

Killer clowns from outter space is altijd al active geweest. bij assah en G-5EN2.
Echt wel leuk deze topic op tweakers :-)
zal de channel dutch vanavond even joinen :+
ff een beetje over mijzelf, ik ben ingame "damige" speel meer dan 1 jaar heb 14mil skillpoints,
en ben van plan om "misschien" pirat te worden O-) O-) samen met de klowntjes.

Lijkt me ook leuk eens een X samen te komen met de nederlandse eve gamers.
De reacties van mensen is namelijk erg leuk als je met 3 man over straat loopt en dan gaat uitleggen waarom dat de tempest een raven kan ownen in shortrange met tech 2 caprechargers. 8)7

maarja, nice topic mensen ik kom hier vast vaker :P

Met vriendelijke groet aan de nederlanders (en belge?),
Damige

Caring, makes simple choises hard

EVE is a way of life

quote:
Erikie schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:19:
arcane? dutch corp?? ja ikzie plasmaNL wes es langsvliegen :). Maar wist niet dat het een dutch based corp was..
Naja we hebben ook een paar belgen er in zitten, maar Arcane Industries is een volledig nederlandstalige corp ja :)

ik wil geen signature! :(

ondertitel? wa'sdat?

gossie, dat wist ik niet :) dat ik tegen m'n eigen land heb gevochten toen ik nog bij hc (xif) zat :)

traktor scratch!

quote:
Erikie schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:58:
gossie, dat wist ik niet :) dat ik tegen m'n eigen land heb gevochten toen ik nog bij hc (xif) zat :)

Arcane industries (arin) != Arcane Technologies (atuk), ook geen mining/industrial deel ofzo, tenminste, ik denk dat je daar aan denkt. afiak heeft arin nog nooit een conflict met hegemonic core gehad :p

weet ik wel zeker eik, in de tijd dat jij nog in hc zat voordat je naar ba vertrok, bestond arin nog niet :p

.jowie wijzigde dit bericht 29-03-2005 17:15 (13%)

quote:
.jowie schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:13:
[...]

Arcane industries (arin) != Arcane Technologies (atuk), ook geen mining/industrial deel ofzo, tenminste, ik denk dat je daar aan denkt. afiak heeft arin nog nooit een conflict met hegemonic core gehad :p
Was ook het eerste waar ik aan dacht :P Maar na ff beter lezen had ik 'm door. Kon ook eigenlijk niet, want ik weet van verschillende ATUK-ers dat ze geen bal van nederlands snappen.

mja die aurelius is me toch een analfabeet

** anˇalˇfaˇbeet (de ~ (m.), -beten)
** 1 iem. die niet kan lezen of schrijven => ongeletterde

^^ ff checken of ik het zelf wel goed gespeld had
psjjjjt... heeft iemand nog een EVE buddy trial over voor me? (email = stefanverbruggen [apestaartje] gmail.com )

quote:
Sourcey schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:34:
psjjjjt... heeft iemand nog een EVE buddy trial over voor me? (email = stefanverbruggen [apestaartje] gmail.com )
Done...

quote:
DaM-iGe schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:34:

en ben van plan om "misschien" pirat te worden O-) O-) samen met de klowntjes.

Kan je doen maarrrr kan je misschien beter niet doen. Het is nou niet echt een pre in je corp history als je daarna een keer bij een wat meer gerespecteerde pirate corp wil meedoen. Vanuit killer clowns blijf je vaak hangen in het clubje van burn eden en armoured assassins, zeg maar de Bassie en Adriaan van de pirate corps.

http://home.wanadoo.nl/frankspam/frankinator6.jpg

quote:
frankinator schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:49:
[...]

Kan je doen maarrrr kan je misschien beter niet doen. Het is nou niet echt een pre in je corp history als je daarna een keer bij een wat meer gerespecteerde pirate corp wil meedoen. Vanuit killer clowns blijf je vaak hangen in het clubje van burn eden en armoured assassins, zeg maar de Bassie en Adriaan van de pirate corps.

ROFL :D

ja ik weet dat de pirats niet echt gerespecteerd worden of geliefd zijn, maar opzich trekt het mij wel.
Ik was eerst aan het nadenken misschien mOo te joinen maar aangezien ik die liever kill..
Of misschien TunDraGon, maar die zijn niet in providence. (ik voel me thuis in providence/catch) beetje newbie 0.0 maar ik heb het er naar mijn zin ;)

Ik heb gister nog om skillz moeten lachen (kcfoc ceo) ze hadden een gatecamp voor hem gemaakt in 0.4 en hij zat in een interceptor, alles wat hij deed was inwarpen @60km IEDEREEN begon te schieten, hij warpt uit, iedereen peert em omdat hij flagged was, en hij kwam terug en jumpte, heh ik zat er naar te kijken in mijn malediction :)

die ik nu kwijt ben 8)7 , zo'n idoote prophecy bij G-5en2 gate, ik had hem bijna in hull, bump ik tegen de gate, zeg maar dag met je handje :( :( , ik zag het niet eens aankomen echt raar want de interceptor veranderde de orbit :r
Iemand misschien tips? toch maar 1x web 1x 7500m scram ipv 2x scram?
grotere orbit?? mijn optimal was 7000 (orbit @ 2500m en ik zat op 6700+-)

In iedergeval mijn corp is gevraagd om een NAP aan te gaan met Spontanious defencestation, Killer clowns from outter space, en wannabe killers. beetje newbie gasten misschien, maar ik heb er nooit van gehouden de beste van de beste meteen te joinen, dat geeft niet het gevoel dat jij zelf wat bereikt hebt, of het ligt aan mij? :+

Maarja weer eens een lange post omdat mijn stage suckt,

Groeten,
Damige

*Flame away (ROFL)

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

Wanabe killers zijn zooooo slecht... echt vreselijke nep piraten imho (om in de Bassie & Adriaan sfeer te blijven: die dove boef). Spontanious defencestation zijn die "W1N" gasten toch ? Want die w1n zijn op zich wel okay ook al zijn het boefjes. En m0o is ook leuk om tegen te vechten (degene die ik tegen ben gekomen dan), vond het jammer dat mijn corp uit COE ging omdat ze de continue oorlogen zat waren en het gebrek aan organisatie volgens mijn corp ceo nog erger was als bij NORAD destijds. Niet dat ik nou een die hard pvp-er ben maar zo af en toe een beetje vechten is best leuk :)

hilgo wijzigde dit bericht 30-03-2005 10:13 (7%)

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

klopt, wannabe killers zijn best wel noobs, hadden hun eerste PVP 2 weken terug, ik was er bij.
Ze verloren een mega LOL.

maar in vergelijking met charmed ones zijn de wannabe killers juist heel l33t :*)
die gasten van charmed zitten altijd in 0.4 met 6 scorpions een gate te campen, wij warpten naar binnen met 1BB 1raven en 1 tempest, tempest had 2x 20km wcs en BB had 1x 7500m aan, warpte ze nog weg!!! 6 man warpte weg voor 2bs en een bb. later kregen we 2 scorps neer met interceptors. altijd fun.

btw ik weet niet of sommige van jullie xetic zijn of niet maar persoonlijk vind ik die gasten vanaf gister idiooten. waarom ?

ik zit in met tempestje bij een gate in 0.2 te wachten op een paar mensen om in 0.0 te gaan pvpen.
vliegt er een shuttle om mij heen in orbit van "the four horseman"ofzowat? die man heette carebare1980 ofzo.
nou dikke alt dus denk ik, ruim 30 minuuten orbitte die me, ik gaf hem 4 waarschuwingen in local (het sceen dat ie afk was) dus hij bleef orbiten, ik zet me nos en warpscram aan en vuur 1x torp, zijn shuttle ontploft dus en ik warp uit.

30 minuuten later krijg ik een mail van die gasten dat ik nu KOS bij xetic ben en die mij nu haten etc etc. :D
het zal wel :O :O :O :O

ik wens ze veel success, ik heb zo veel meer plezier in eve dan ooit _/-\o_

Groeten!
damige

wat is er mis met uitdagen van pirates? Pirates zijn altijd en overal KOS voor een Alliance dus waar dat mailtje op slaat weet ik niet maar je voelt je vast erg goed nu :+

echt wel :*) eindelijk een doel voor mij in eve 8)

quote:
redwing schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:47:
[...]

Was ook het eerste waar ik aan dacht :P Maar na ff beter lezen had ik 'm door. Kon ook eigenlijk niet, want ik weet van verschillende ATUK-ers dat ze geen bal van nederlands snappen.

Vreemd, een hele core van Supremacy / Omega corp (die nederlands spreken) hebben ATUK meer dan 1 maand geleden gejoined.

Maarja, thol noemen we dan ook een belg :P

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
DaM-iGe schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:05:
klopt, wannabe killers zijn best wel noobs, hadden hun eerste PVP 2 weken terug, ik was er bij.
Ze verloren een mega LOL.

Ik zat even te browsen tijdens het npc hunten in ussad komt er zo'n wannabe op mijn rax af in een inty en begint te schieten. Dus ik kijk op, doe mijn drones uit, web hem, en lach me een deuk als hij er van door gaat.
Heb hem nog wel even in local bedankt voor de wake up call :+

quote:

maar in vergelijking met charmed ones zijn de wannabe killers juist heel l33t :*)
die gasten van charmed zitten altijd in 0.4 met 6 scorpions een gate te campen, wij warpten naar binnen met 1BB 1raven en 1 tempest, tempest had 2x 20km wcs en BB had 1x 7500m aan, warpte ze nog weg!!! 6 man warpte weg voor 2bs en een bb. later kregen we 2 scorps neer met interceptors. altijd fun.

Charmed ones zijn inderdaad irritant (maar dat komt ook omdat ik mijn domi aan hun ben kwijt geraakt.. was weer een wijze eve les ;)

Ik weet trouwens ineens waar ik je nick van ken.. ben jij die damige die in de buurt van ussad rond vliegt ?

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

ja...... die ben ik wie ben jij :| :| :| :|

lol zeg ook jij bent drapier? }:O

quote:
DaM-iGe schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:10:
ja...... die ben ik wie ben jij :| :| :| :|

Ik ben OpusDei van 9th army cmc :)
Als ik je binnenkort in game tegen kom geef ik wel ff een gil ;)

hilgo wijzigde dit bericht 30-03-2005 16:14 (15%)

aha, "doesnt ring a bell" :|
ROFL, ik ben vanavond online dus ik zie je wel.

charmed ones zeg je? komt me bekent voor, nooit de kans gehad om ze af te schieten jammer genoeg.

In mijn maandje pirat zijn heb ik daar ook een beetje zitten rotzooien. De meeste laten zich wel ERG makkelijk pakken, op die manier was er ook geen lol meer aan...

Ik wil nog ff kwijt dat ik nog steeds op zoek ben naar een leuke alt van rond de 3/4/5 miljoen SP. Dus als iemand iets kwijt wil... ;)

Gisteren trouwens helaas niet aan Eve toegekomen, vandaag ga ik weer op los. Over een uurtje of 4 hoop ik thuis te zijn. Moet oa me escrows plaatsen voor wat named siege.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
.jowie schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:58:
charmed ones zeg je? komt me bekent voor, nooit de kans gehad om ze af te schieten jammer genoeg.

Gister waren 15 mensen in rahadalon aan het campen voor die charmed piraten.
charmed waren allemaal gedockt en bleven zo de hele avond. Zeer lame.

quote:
Bjk schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:54:
Moet oa me escrows plaatsen voor wat named siege.

Oh? ik heb 1 limo's siege liggen (d8 dat het limo's was) wat zijn die tegenwoordig waard?

Groeten
Damige

quote:
DaM-iGe schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:30:
Gister waren 15 mensen in rahadalon aan het campen voor die charmed piraten.
charmed waren allemaal gedockt en bleven zo de hele avond. Zeer lame.

lame? Die corp heeft 7 members, waarvan 3 a 4 active... is niet zo heel gek dan he, dat ze docked bleven...

anyways, dat piraten heb ik al weer achter me gelaten, vond het toch leuker om 'the good guy' te spelen en zit nu lekker in FIX. Nu mag ik mss wel niet iedereen die ik tegenkom afschieten, maar heb ik wel wat leukere targets als dat hoopje miners dat daar vlak boven provedence zit.

.jowie wijzigde dit bericht 31-03-2005 09:55 (48%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws