Reg. datum: 14 augustus 2002
Reg. datum: 14 augustus 2002
quote:JanPedaal schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:51:
[...]
Ehm...RB was idd op 4 en 5 passes ingesteld, en de CCE window gaf dat ook aan. Dat was eigenlijk nog een vraag die ik had: iedereen zegt hier dat CCE 1 pass minder doet dan je met RB instelt, maar waarom geeft CCE dan wel het RB-aantal passes aan? Dus in mijn geval eerst 4 en daarna 5?
Die trial versie van CCE geeft trouwens een mooi CCE-logo op je scherm over de volledige lengte van je filmTijd om te "registreren"
CCE kost geld, CCE SP kost 1350 euro en CCE Basic (max 2pass en mist nog iets) 60 euro.
In het Easy DVD-Rebuilder Installer pakketje is de 1 na nieuwste versie van CCE SP Trial toegevoegd.
Als je de link volgt zie je het precieze versienummer. En als je de kleine letters leest... begrijp je het helemaal denkik.
En over die passes... in een Engels forum lees ik ook dat het onzin is... dat jein DVDRB 1 pass meer moet aangeven... dus nu begrijp ikhet ook nietmeer... maar als CCE metje DVD bezig is en jehad DVD-RB op 4 ingesteld, zie je in het venster van CCE datie eerst 1/1 doet, daarna 1/3, 2/3, 3/3 --> 3 PASS!
Dus vandaar dat je 5 moet invullen als je 4 Pass wil...
DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!