Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
ZiegoM schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:26:
[...]

Ik vermoedde al iets in die richting :+

En het zijn in feite dus allemaal totaal andere speakers, die series?
Ik zie in ieder geval andere drivers.
Sja.....zo zou je het kunnen zien.....de drivers worden door de jaren heen ook steeds verbeterd. Het verschil tussen de s2 en de s3 is kleiner overiens (op het gezicht dan).

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Feel the BASS!!
Reg. datum: 10 april 2004

quote:

Ja daag, met zo weinig info nemen we natuurlijk geen genoegen :P

Ow ja, ik heb vandaag ook een setje nieuwe speakers gehaalt voor de achterkanalen in mijn ht'tje :)
Als front speakers heb ik DCM timeframe's, en nu heb ik een 2e setje timeframes gekocht (wel kleiner model).
Ik kom helemaal blij thuis, om tot de ontdekking te komen dat de tweeters kaduuk zijn :(
Ik wil de speakers wel heel graag houden, en aangezien ik een adresje weet waar ze losse tweeters voor mijn model boxen verkopen, ga ik een deel van mijn geld terugeisen en daar dan een setje tweeters van kopen :|

triple_A wijzigde dit bericht 01-03-2005 22:15 (58%)

fun...anyone?

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
triple_A schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:08:
[...]

Ja daag, met zo weinig info nemen we natuurlijk geen genoegen :P

Ow ja, ik heb vandaag ook een setje nieuwe speakers gehaalt voor de achterkanalen in mijn ht'tje :)
Als front speakers heb ik DCM timeframe's, en nu heb ik een 2e setje timeframes gekocht (wel kleiner model).
Ik kom helemaal blij thuis, om tot de ontdekking te komen dat de tweeters kaduuk zijn :(
Ik wil de speakers wel heel graag houden, en aangezien ik een adresje weet waar ze losse tweeters voor mijn model boxen verkopen, ga ik een deel van mijn geld terugeisen en daar dan een setje tweeters van kopen :|

Sorry, maar mijn kamer is even een puinhoop, maar foto's komen nog wel!

Ook kan ik nog niet echt een uitspraak doen over de klank. Daar heb ik te weinig tijd voor gehad. Hoewel mij wel opviel dat ik nu een stuk beter midden heb. Ook de bass gaat een stuk dieper, maar het hoog is bijna hetzelfde, hoewel het zou kunnen dat ik daar over een week weer heel anders over denk :) . Ik merk trouwens wel op dat de luidsprekers erg plaatsgebonden zijn. Als ik de zuilen ook maar een beetje meer richting de muur zet, klinkt het laag al minder strak. Ook is het écht van bellang dat ik nu goed in het midden zit met mijn stoel.

Ik ben weer een weekje blij :P Op mijn verlanglijstje staat nog zat (subwoofer, Cd-speler, beamer en spikes voor de T+A's)! Dus als er iemand geld teveel heeft.... :P

Barry wijzigde dit bericht 02-03-2005 13:33 (3%)

cupra geilheid
Reg. datum: 15 februari 2001

quote:
Lord_Asswipe schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:23:
En die Kameleon AB, werkt die lekker? Waar gebruik je hem allemaal voor? Want ik zoek ook nog iets en ik heb (nog) niet zo'n zin om te lappen voor een Pronto

ik vind em toch zeker wel fijn werken in tegenstelling tot een paar andere mensen hier blijkbaar :). lekker duidelijk en overzichtelijk, en aan hoe het voelt moet je toch wel even wennen :)...
heb een tijdje een pronto gehad, die dingen zijn echt fantastisch, maar verkocht omdat ik em gewonnen had bij een wedstrijd en die 450 euro's toen best wel goed kon gebruiken :P.. tsjah,. men maakt rare fouten :D :+

[Eos 20D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX] [1Gb Ultra II] :)

Wat fotootjes van mijn kijksysteempje:

http://home.planet.nl/~boog0036/stuff/Videodvd1.jpg
http://home.planet.nl/~boog0036/stuff/Videodvd2.jpg

Op mn zelfgemaakte "kastje". Het zijn een LW22n23 van Samsung en een HD935 dvd speler van Samsung. Connected via DVI.
Voorlopig nog geen versterker/boxen. Daarvoor even wachten op mn huisje.. :(

Reg. datum: 28 november 2001

Leuk schermpje hoor! ;)

Bored
Reg. datum: 01 juni 2001

Kijkt dat nu fijn, een scherm wat een beetje achterover staat ?
quote:
Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:59:
Kijkt dat nu fijn, een scherm wat een beetje achterover staat ?
Hmm..vreemd. Het scherm staat hier echt recht. Optische illusie denk ik?

Bored
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
cheiron schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:56:
[...]

Hmm..vreemd. Het scherm staat hier echt recht. Optische illusie denk ik?

Dat zal het zijn dan .... als je het scherm zo ziet tegen de achtergrond zou ik toch echt zeggen dat hij schuin staat. Maargoed :)

Ohja mijn SVS subwoofer is inmiddels onderweg ! 8) (fotos volgens asap)
Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:52:
Kost dat? :)
VMS newbie

quote:
CHRONUS schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:21:
[...]

Leuk setje, zoals ik zo zie maar ja klinkt in ieders oor anders.

Nou mijn set is gebouwd en al! alleen kwam net even wat draad te kort voor 1 speaker. Beetje verkeerd gemeten! maar goed morgen nieuwe halen.

Mijn digi cam begaf het helaas...:( dus heb maar 1 pic maar beloof dat er spoedig snel meerdere zullen volgen.
Hier is de eerste!

[afbeelding]

Het is een beetje slechte foto helaas :(
Zijn dat Jamo E 350's?

http://hal.demon.nl | Zoekt Qbus SCSI kaart voor VAX 4200

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
[...]

Dat zal het zijn dan .... als je het scherm zo ziet tegen de achtergrond zou ik toch echt zeggen dat hij schuin staat. Maargoed :)
Volgens mij helt ie toch echt iets naar achter hoor. Anders staan de deur, de muur, de kast er achter en de kast waar ie op staat scheef......en die kans lijkt me toch kleiner. Vergelijk het maar eens met alle andere verticale lijnen....bijvoorbeeld de zijkant van de dvd-speler.....lijkt me niet dat die scheef staat.

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Debian abuser

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

quote:
zimbab schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:57:
[...]

Volgens mij helt ie toch echt iets naar achter hoor. Anders staan de deur, de muur, de kast er achter en de kast waar ie op staat scheef......en die kans lijkt me toch kleiner. Vergelijk het maar eens met alle andere verticale lijnen....bijvoorbeeld de zijkant van de dvd-speler.....lijkt me niet dat die scheef staat.
Ja... even geillustreerd:
http://www.tweakers.net/ext/f/53148/full.jpg

Die rode lijnen zijn de verticale lijnen van de zijkanten van de kasten en de dvd-speler, die blauwe lijnen zijn de zijkanten van de tv... lijkt me toch duidelijk scheef te staan. Mocht dit gezichtsbedrog zijn ben ik heel benieuwd wat voor soort gezichtsbedrog... :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Reg. datum: 17 december 2003

quote:
[...]

Hij staat op een pallet samen met mijn subbie :D:D

We cant wait, can we rappie :D?

yash wijzigde dit bericht 03-03-2005 12:08 (5%)

[ help me (A) ]

cupra geilheid
Reg. datum: 15 februari 2001

zoo, en ik heb men brakke pix vervangen door een stel betere :P [zie eindje naar boven weer]

[Eos 20D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX] [1Gb Ultra II] :)

M'n bescheiden setje. Ben er wel heel tevreden over qua geluidskwaliteit. Ten opzicht van mijn Creative DTT2200 en onze JVC 6.1 home theatre set onder bij tv vind ik het best mooi klinken.

http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Forums/kenwood1.jpg
Kenwood Receivertje...wazige foto...
http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Forums/kenwood2.jpg
Duidelijker, Kenwood KRF-V8030D. Heb em op m'n soundstorm hangen, klinkt geweldig zo. Alleen subwoofertje derbij zou fijn zijn ;) (al niet noodzakelijk)
http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Forums/akai1.jpg
Rears, cheapo akai's die ik van de oude stereo set van pa heb overgehouden O-) Tjah...heb geen honderden euro's voor die dingen uit te geven, en zolang het volume niet te hoog word voldoen ze :P
http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Forums/jamo1.jpg
Center, Jamo 160 als ik me niet vergis. Niks op aan te merken ;)
http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Forums/pioneer1.jpg
Pioneer CS-770, kan er niks over terug vinden op internet ma heb ik van me oom gekregen....zijn 115watt en komt ook lekker bass uit zodat ik voorlopig nog geen subwoofer van honderden pleuro's nodig heb :z
http://members.home.nl/piet-verhaeg/Mario/Forums/benq3.jpg
Benq FP937s+. Scherm voor films....Tv via tv kaartje. Voldoet ook, heb geen plaats voor dikke breedbeeld tv....en ben zo heel tevreden.

Wat ik eigenlijk alleen nog mis is 'n lekkere zitplaats, m'n bed voldoet eigenlijk niet helemaal...(mrjah...ook weer geen ruimte voor :| )

Jaja....

quote:
Supermario16 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:39:
Wat ik eigenlijk alleen nog mis is 'n lekkere zitplaats, m'n bed voldoet eigenlijk niet helemaal...(mrjah...ook weer geen ruimte voor :| )

Oh, dit klinkt zóóó bekend..

Ik heb de afgelopen jaen voor een paar duizend euro aan apparatuur uitgegeven, allemaal heel leuk en aardig, maar ik mis nogsteeds een goede zitplaats... en het belangrijkse: ruimte daarvoor. En dit is helaas niet zo makkelijk te koop... :(

Mijn kamer inrichting is ook heel slecht ervoor eigenlijk, ik heb nu qua beeld en geluid wel een mooie "hotspot", mijn bed. Maar als ik een paar uur achter elkaar op mijn bed zit krijg ik soms toch kramp of last van mijn rug ofzo... maja, om nu een lekkere stoel te kopen en iedere keer als ik film ga kijken mijn bed aan de kant te slepen is ook zo wat... :P

Reg. datum: 18 mei 2004

zo iets van een bed naar bank? ikea anyone? je hebt er veel verschillende hoor..
Feel the BASS!!
Reg. datum: 10 april 2004

quote:
XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:51:
[...]

Oh, dit klinkt zóóó bekend..

Ik heb de afgelopen jaen voor een paar duizend euro aan apparatuur uitgegeven, allemaal heel leuk en aardig, maar ik mis nogsteeds een goede zitplaats... en het belangrijkse: ruimte daarvoor. En dit is helaas niet zo makkelijk te koop... :(

Mijn kamer inrichting is ook heel slecht ervoor eigenlijk, ik heb nu qua beeld en geluid wel een mooie "hotspot", mijn bed. Maar als ik een paar uur achter elkaar op mijn bed zit krijg ik soms toch kramp of last van mijn rug ofzo... maja, om nu een lekkere stoel te kopen en iedere keer als ik film ga kijken mijn bed aan de kant te slepen is ook zo wat... :P

Ja idd dat ken ik ook :P

Egt irritant, maar nu ik ben verhuist heb ik er wel voor gezorgd dat ik wel degelijk een ontspanne zitplaats heb namelijk een 2,5 zits bankje 8)

fun...anyone?

quote:
Guido schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:57:
zo iets van een bed naar bank? ikea anyone? je hebt er veel verschillende hoor..
Ja... ik heb die dingen weleens gezien, was een tijdje terug, maar iig ik kreeg niet het idee dat ik daar qua slaapconfort ook nog op gelijk niveau bleef / mee vooruit ging?

Audio & HiFi beginnertje
Reg. datum: 18 oktober 2004

quote:
XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:06:
[...]

Ja... ik heb die dingen weleens gezien, was een tijdje terug, maar iig ik kreeg niet het idee dat ik daar qua slaapconfort ook nog op gelijk niveau bleef / mee vooruit ging?

Oh, ik in ieder geval wel. Niets dan lof over mijn Ikea slaapbank.
Ik zat met exact hetzelfde probleem, geen ruimte / goeie zitplek.
Bedje zat wel lekker, maar na verloop van tijd oncomfortabel.

Ikea slaapbank gekocht, ideaal. Bedje uitklappen, heerlijk slapen.
's morgen bedje opklappen en lekker relax (2 standen voor de bank) kunnen zitten.

Xbox Live Gamertag : Mr Graveheart

StefanRaben.nl

Mijn zitplek bestaat uit een Fatboy, relaxer film kijken kan niet _/-\o_

http://speedfight.xs4all.nl/project/fatboy1.jpg
http://speedfight.xs4all.nl/project/fatboy2.jpg

Hij neemt niet al te veel ruimte in en is licht dus makkelijk te verplaatsen, en
dat komt van pas aangezien er achter mijn "zitplek" kasten zitten.

2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250

quote:
Mr.Graveheart schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:09:
[...]

Oh, ik in ieder geval wel. Niets dan lof over mijn Ikea slaapbank.
Ik zat met exact hetzelfde probleem, geen ruimte / goeie zitplek.
Bedje zat wel lekker, maar na verloop van tijd oncomfortabel.

Ikea slaapbank gekocht, ideaal. Bedje uitklappen, heerlijk slapen.
's morgen bedje opklappen en lekker relax (2 standen voor de bank) kunnen zitten.

Hm, naja, misschien maar eens gaan kijken als ik geld te besteden heb... of misschien betalen mijn ouders het wel omdat het een "meubel" is, wie weet :+

quote:
Speedfight schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:22:
Mijn zitplek bestaat uit een Fatboy, relaxer film kijken kan niet _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]

Hij neemt niet al te veel ruimte in en is licht dus makkelijk te verplaatsen, en
dat komt van pas aangezien er achter mijn "zitplek" kasten zitten.

Mwa, ziet er ook wel leuk uit, maar ik moet die óf voor mijn bed liggen (zit ik totaal verkeerd ivm de plaatsing van mijn surroundspeakers, en ik zit dan te dicht op mijn tv eigenlijk). En dit ding op mijn bed leggen lijkt me niet zo'n succes :+

Waar heb je je rechter front speaker trouwens gelaten? :P

StefanRaben.nl

quote:
XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:31:
[...]

Hm, naja, misschien maar eens gaan kijken als ik geld te besteden heb... of misschien betalen mijn ouders het wel omdat het een "meubel" is, wie weet :+

[...]

Mwa, ziet er ook wel leuk uit, maar ik moet die óf voor mijn bed liggen (zit ik totaal verkeerd ivm de plaatsing van mijn surroundspeakers, en ik zit dan te dicht op mijn tv eigenlijk). En dit ding op mijn bed leggen lijkt me niet zo'n succes :+

Waar heb je je rechter front speaker trouwens gelaten? :P
Aan de andere kant van het bureau:
http://www.xs4all.nl/~raben/kamerklein.jpg
(klikbaar)

Speedfight wijzigde dit bericht 03-03-2005 18:03 (3%)

2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: