I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:
Ja daag, met zo weinig info nemen we natuurlijk geen genoegen
Ow ja, ik heb vandaag ook een setje nieuwe speakers gehaalt voor de achterkanalen in mijn ht'tje
Als front speakers heb ik DCM timeframe's, en nu heb ik een 2e setje timeframes gekocht (wel kleiner model).
Ik kom helemaal blij thuis, om tot de ontdekking te komen dat de tweeters kaduuk zijn
Ik wil de speakers wel heel graag houden, en aangezien ik een adresje weet waar ze losse tweeters voor mijn model boxen verkopen, ga ik een deel van mijn geld terugeisen en daar dan een setje tweeters van kopen
triple_A wijzigde dit bericht 01-03-2005 22:15 (58%)
fun...anyone?
quote:triple_A schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:08:
[...]
Ja daag, met zo weinig info nemen we natuurlijk geen genoegen
Ow ja, ik heb vandaag ook een setje nieuwe speakers gehaalt voor de achterkanalen in mijn ht'tje![]()
Als front speakers heb ik DCM timeframe's, en nu heb ik een 2e setje timeframes gekocht (wel kleiner model).
Ik kom helemaal blij thuis, om tot de ontdekking te komen dat de tweeters kaduuk zijn![]()
Ik wil de speakers wel heel graag houden, en aangezien ik een adresje weet waar ze losse tweeters voor mijn model boxen verkopen, ga ik een deel van mijn geld terugeisen en daar dan een setje tweeters van kopen
Sorry, maar mijn kamer is even een puinhoop, maar foto's komen nog wel!
Ook kan ik nog niet echt een uitspraak doen over de klank. Daar heb ik te weinig tijd voor gehad. Hoewel mij wel opviel dat ik nu een stuk beter midden heb. Ook de bass gaat een stuk dieper, maar het hoog is bijna hetzelfde, hoewel het zou kunnen dat ik daar over een week weer heel anders over denk
Ik ben weer een weekje blij
Barry wijzigde dit bericht 02-03-2005 13:33 (3%)
quote:Lord_Asswipe schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:23:
En die Kameleon AB, werkt die lekker? Waar gebruik je hem allemaal voor? Want ik zoek ook nog iets en ik heb (nog) niet zo'n zin om te lappen voor een Pronto
ik vind em toch zeker wel fijn werken in tegenstelling tot een paar andere mensen hier blijkbaar
heb een tijdje een pronto gehad, die dingen zijn echt fantastisch, maar verkocht omdat ik em gewonnen had bij een wedstrijd en die 450 euro's toen best wel goed kon gebruiken
[Eos 20D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX] [1Gb Ultra II] :)

Op mn zelfgemaakte "kastje". Het zijn een LW22n23 van Samsung en een HD935 dvd speler van Samsung. Connected via DVI.
Voorlopig nog geen versterker/boxen. Daarvoor even wachten op mn huisje..
Mijn HTje : Paulthé
Hmm..vreemd. Het scherm staat hier echt recht. Optische illusie denk ik?quote:Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:59:
Kijkt dat nu fijn, een scherm wat een beetje achterover staat ?
quote:cheiron schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:56:
[...]
Hmm..vreemd. Het scherm staat hier echt recht. Optische illusie denk ik?
Dat zal het zijn dan .... als je het scherm zo ziet tegen de achtergrond zou ik toch echt zeggen dat hij schuin staat. Maargoed
Ohja mijn SVS subwoofer is inmiddels onderweg !
Mijn HTje : Paulthé
Kost dat?quote:Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:52:
Ohja mijn SVS subwoofer is inmiddels onderweg !(fotos volgens asap)
Zijn dat Jamo E 350's?quote:CHRONUS schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:21:
[...]
Leuk setje, zoals ik zo zie maar ja klinkt in ieders oor anders.
Nou mijn set is gebouwd en al! alleen kwam net even wat draad te kort voor 1 speaker. Beetje verkeerd gemeten! maar goed morgen nieuwe halen.
Mijn digi cam begaf het helaas...:( dus heb maar 1 pic maar beloof dat er spoedig snel meerdere zullen volgen.
Hier is de eerste!
[afbeelding]
Het is een beetje slechte foto helaas
http://hal.demon.nl | Zoekt Qbus SCSI kaart voor VAX 4200
Volgens mij helt ie toch echt iets naar achter hoor. Anders staan de deur, de muur, de kast er achter en de kast waar ie op staat scheef......en die kans lijkt me toch kleiner. Vergelijk het maar eens met alle andere verticale lijnen....bijvoorbeeld de zijkant van de dvd-speler.....lijkt me niet dat die scheef staat.quote:Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:52:
[...]
Dat zal het zijn dan .... als je het scherm zo ziet tegen de achtergrond zou ik toch echt zeggen dat hij schuin staat. Maargoed
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
quote:
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
Ja... even geillustreerd:quote:zimbab schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:57:
[...]
Volgens mij helt ie toch echt iets naar achter hoor. Anders staan de deur, de muur, de kast er achter en de kast waar ie op staat scheef......en die kans lijkt me toch kleiner. Vergelijk het maar eens met alle andere verticale lijnen....bijvoorbeeld de zijkant van de dvd-speler.....lijkt me niet dat die scheef staat.

Die rode lijnen zijn de verticale lijnen van de zijkanten van de kasten en de dvd-speler, die blauwe lijnen zijn de zijkanten van de tv... lijkt me toch duidelijk scheef te staan. Mocht dit gezichtsbedrog zijn ben ik heel benieuwd wat voor soort gezichtsbedrog...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Reg. datum: 17 december 2003
quote:Rappie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:52:
[...]
Ohja mijn SVS subwoofer is inmiddels onderweg !(fotos volgens asap)
Hij staat op een pallet samen met mijn subbie :D:D
We cant wait, can we rappie
yash wijzigde dit bericht 03-03-2005 12:08 (5%)
[ help me (A) ]
[Eos 20D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX] [1Gb Ultra II] :)

Kenwood Receivertje...wazige foto...

Duidelijker, Kenwood KRF-V8030D. Heb em op m'n soundstorm hangen, klinkt geweldig zo. Alleen subwoofertje derbij zou fijn zijn

Rears, cheapo akai's die ik van de oude stereo set van pa heb overgehouden

Center, Jamo 160 als ik me niet vergis. Niks op aan te merken

Pioneer CS-770, kan er niks over terug vinden op internet ma heb ik van me oom gekregen....zijn 115watt en komt ook lekker bass uit zodat ik voorlopig nog geen subwoofer van honderden pleuro's nodig heb

Benq FP937s+. Scherm voor films....Tv via tv kaartje. Voldoet ook, heb geen plaats voor dikke breedbeeld tv....en ben zo heel tevreden.
Wat ik eigenlijk alleen nog mis is 'n lekkere zitplaats, m'n bed voldoet eigenlijk niet helemaal...(mrjah...ook weer geen ruimte voor
Jaja....
quote:Supermario16 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:39:
Wat ik eigenlijk alleen nog mis is 'n lekkere zitplaats, m'n bed voldoet eigenlijk niet helemaal...(mrjah...ook weer geen ruimte voor)
Oh, dit klinkt zóóó bekend..
Ik heb de afgelopen jaen voor een paar duizend euro aan apparatuur uitgegeven, allemaal heel leuk en aardig, maar ik mis nogsteeds een goede zitplaats... en het belangrijkse: ruimte daarvoor. En dit is helaas niet zo makkelijk te koop...
Mijn kamer inrichting is ook heel slecht ervoor eigenlijk, ik heb nu qua beeld en geluid wel een mooie "hotspot", mijn bed. Maar als ik een paar uur achter elkaar op mijn bed zit krijg ik soms toch kramp of last van mijn rug ofzo... maja, om nu een lekkere stoel te kopen en iedere keer als ik film ga kijken mijn bed aan de kant te slepen is ook zo wat...
quote:XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:51:
[...]
Oh, dit klinkt zóóó bekend..
Ik heb de afgelopen jaen voor een paar duizend euro aan apparatuur uitgegeven, allemaal heel leuk en aardig, maar ik mis nogsteeds een goede zitplaats... en het belangrijkse: ruimte daarvoor. En dit is helaas niet zo makkelijk te koop...
Mijn kamer inrichting is ook heel slecht ervoor eigenlijk, ik heb nu qua beeld en geluid wel een mooie "hotspot", mijn bed. Maar als ik een paar uur achter elkaar op mijn bed zit krijg ik soms toch kramp of last van mijn rug ofzo... maja, om nu een lekkere stoel te kopen en iedere keer als ik film ga kijken mijn bed aan de kant te slepen is ook zo wat...
Ja idd dat ken ik ook
Egt irritant, maar nu ik ben verhuist heb ik er wel voor gezorgd dat ik wel degelijk een ontspanne zitplaats heb namelijk een 2,5 zits bankje
fun...anyone?
Ja... ik heb die dingen weleens gezien, was een tijdje terug, maar iig ik kreeg niet het idee dat ik daar qua slaapconfort ook nog op gelijk niveau bleef / mee vooruit ging?quote:Guido schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:57:
zo iets van een bed naar bank? ikea anyone? je hebt er veel verschillende hoor..
quote:XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:06:
[...]
Ja... ik heb die dingen weleens gezien, was een tijdje terug, maar iig ik kreeg niet het idee dat ik daar qua slaapconfort ook nog op gelijk niveau bleef / mee vooruit ging?
Oh, ik in ieder geval wel. Niets dan lof over mijn Ikea slaapbank.
Ik zat met exact hetzelfde probleem, geen ruimte / goeie zitplek.
Bedje zat wel lekker, maar na verloop van tijd oncomfortabel.
Ikea slaapbank gekocht, ideaal. Bedje uitklappen, heerlijk slapen.
's morgen bedje opklappen en lekker relax (2 standen voor de bank) kunnen zitten.
Xbox Live Gamertag : Mr Graveheart

Hij neemt niet al te veel ruimte in en is licht dus makkelijk te verplaatsen, en
dat komt van pas aangezien er achter mijn "zitplek" kasten zitten.
2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250
quote:Mr.Graveheart schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:09:
[...]
Oh, ik in ieder geval wel. Niets dan lof over mijn Ikea slaapbank.
Ik zat met exact hetzelfde probleem, geen ruimte / goeie zitplek.
Bedje zat wel lekker, maar na verloop van tijd oncomfortabel.
Ikea slaapbank gekocht, ideaal. Bedje uitklappen, heerlijk slapen.
's morgen bedje opklappen en lekker relax (2 standen voor de bank) kunnen zitten.
Hm, naja, misschien maar eens gaan kijken als ik geld te besteden heb... of misschien betalen mijn ouders het wel omdat het een "meubel" is, wie weet
quote:Speedfight schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:22:
Mijn zitplek bestaat uit een Fatboy, relaxer film kijken kan niet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij neemt niet al te veel ruimte in en is licht dus makkelijk te verplaatsen, en
dat komt van pas aangezien er achter mijn "zitplek" kasten zitten.
Mwa, ziet er ook wel leuk uit, maar ik moet die óf voor mijn bed liggen (zit ik totaal verkeerd ivm de plaatsing van mijn surroundspeakers, en ik zit dan te dicht op mijn tv eigenlijk). En dit ding op mijn bed leggen lijkt me niet zo'n succes
Waar heb je je rechter front speaker trouwens gelaten?
Aan de andere kant van het bureau:quote:XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:31:
[...]
Hm, naja, misschien maar eens gaan kijken als ik geld te besteden heb... of misschien betalen mijn ouders het wel omdat het een "meubel" is, wie weet
[...]
Mwa, ziet er ook wel leuk uit, maar ik moet die óf voor mijn bed liggen (zit ik totaal verkeerd ivm de plaatsing van mijn surroundspeakers, en ik zit dan te dicht op mijn tv eigenlijk). En dit ding op mijn bed leggen lijkt me niet zo'n succes
Waar heb je je rechter front speaker trouwens gelaten?

(klikbaar)
Speedfight wijzigde dit bericht 03-03-2005 18:03 (3%)
2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.