Ik heb deze subwoofer in mijn auto zittenquote:
quote:YmmiT schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:01:
[...]
minstens 5 x Benno = 5 x ¤ 35,00 = een redelijk prijzige oplossing
Dat ligt er aan wat je prijzig noemt / vind
Een ander alternatief is natuurlijk gewoon een ondiepe boekenkast van de Leen Bakker. Dan ben je voor 2x 35 euro klaar, en heb je een zee van ruimte
Alleen wel wat mindere kwaliteit in vergelijking met IKEA
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
hmmm... leuk om je oren voor eeuwig te verknallenquote:zimbab schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:12:
Grappig filmpje over een (auto)sub: http://www.putfile.com/media.php?n=vid04
Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam
Reg. datum: 29 maart 2004
....maar om er dan wel een filmpje over te maken vind ik wel weer vermakelijk, volgens mij stond er gewoon een ventilator achter maar dat terzijde
jorg
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Het beeld is verschrikkelijk mooi. Progressive Scan via component.
Qua geluid is er ook SACD bijgekomen, echt een groot verschil met gewone cd, vooral het ruimtelijk effect is leuk en ook de detaillering van het geluid is veel beter geworden. Echt hoorbaar t.o.v. cd.
Overzicht :

Nog een keer de Cambridge Audio Reciever

Marantz DV6500

42PA50 en Tubular Bells SACD

Setup :
Panasonic 42PA50
Marantz DV6500
Cambrigde AZUR AV540R
Dali Suite 1.7 Voor
Dali Siute C0.7 Center
Dali Suite 1.2 Subwoofer
Base Acoustimass Achter
quote:Theebag schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:41:
Een tijdje geleden had ik al foto's geplaatst van onze HT, maar nu is hij af. Wat is er bij gekomen? Een tv, meubel en dvd speler.
Het beeld is verschrikkelijk mooi. Progressive Scan via component.
Qua geluid is er ook SACD bijgekomen, echt een groot verschil met gewone cd, vooral het ruimtelijk effect is leuk en ook de detaillering van het geluid is veel beter geworden. Echt hoorbaar t.o.v. cd.
Overzicht :
[afbeelding]
Nog een keer de Cambridge Audio Reciever
[afbeelding]
Marantz DV6500
[afbeelding]
42PA50 en Tubular Bells SACD![]()
[afbeelding]
Setup :
Panasonic 42PA50
Marantz DV6500
Cambrigde AZUR AV540R
Dali Suite 1.7 Voor
Dali Siute C0.7 Center
Dali Suite 1.2 Subwoofer
Base Acoustimass Achter
Erg mooi
cambridge is echt
Is dat een plasma?
Wij hebben er ook een en daar loopt het beeld soms achter op het geluid als het geluid via de versterker gaat.. is dat bij jou ook zo?
fun...anyone?
Mooie setup!
edit:
Jup, een Plasma.quote:triple_A schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:05:
[...]
Erg mooi![]()
cambridge is echt![]()
offtopic:
Is dat een plasma?
Wij hebben er ook een en daar loopt het beeld soms achter op het geluid als het geluid via de versterker gaat.. is dat bij jou ook zo?
Spiller wijzigde dit bericht 13-05-2005 23:11 (52%)
Drive it like you can afford to fix it.
Reg. datum: 29 maart 2004
Kort samengevat:
Geen lip sync probleem, redelijke laag energiegebruik, goed kabelmateriaal, erg goed dvd materiaal, geen dvi/hdmi, voeding maakt wat geluid, glasplaat reflecteert erg en er zit een soort van gaaswerk in de glasplaat die je bij licht van buiten goed kunt zien.
jorg
Is de ruil voor de Panasonic 42PA50 tegen mijn projector wel een goed keuze?
Reg. datum: 15 februari 2003
Totaalbeeld vooraan:

PC met deze specs:

Linkje naar wallpaper: http://www3.porsche.de/ge...ilder/icon1_1600x1200.jpg
Audio wordt via een Pioneer XC-IS21T doorgegeven van de PC naar de versterkers:

Versterker van de front speakers, hoort bij de Pioneer XC-IS21T:

Front speaker van 100 Watt, hoort bij de Pioneer XC-IS21T:

Versterker van de rear speakers, een Sony TA-FE 570 2x110W:

Vergezeld van een Lufthansa Boeing 747-400
Rear speaker, Jamo Power 120 met woofers van 125 Watt (Sono PAW-205):

Totaalbeeld achteraan:

Kijken doe ik vanaf mijn bureaustoel of bed.
Edit: Ja, ik hou van zilver en blauw.
Cyberblizzard wijzigde dit bericht 14-05-2005 21:31 (14%)
PC: ASUS P5W-DH DL | C2D E6600 @ 3 GHz | 2GB DDR2 800 | ASUS 8800GTX | X-FI X-Music | Dell 3007 WFP-HC 30"
Reg. datum: 02 januari 2004
Ja, de foto's zijn gemaakt op de dag dat mama met de stofdoek voorbij was gekomenquote:Lord Elrond schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 23:27:
Moet zeggen ziet er leuk uit en !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! deze kamer is tenminste vrij van stof vergeleken met andere foto's die ik hier op het forum heb voorbij zien komen![]()
quote:Cyberblizzard schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:16:
Mijn home-cinema draait rond mijn PC.
Totaalbeeld vooraan:
[afbeelding]
*knip*
Edit: Ja, ik hou van zilver en blauw.
Best mooi, alleen staan je boxen helaas niet op oorhoogte.
En kan je je scherm wel kantelen? Anders lijkt het me niet lekker kijken als je op bed ligt.
Toetsenbord + achtergrond heb ik btw ook
Satch wijzigde dit bericht 15-05-2005 01:11 (56%)
Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 8GB
Inderdaad, de voorste staan hoger en de achterste staan lager maar ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt, het zou praktisch gezien nogal moeilijk op te stellen zijn ook.quote:Metal schreef op zondag 15 mei 2005 @ 01:11:
Best mooi, alleen staan je boxen helaas niet op oorhoogte.
Ja, als ik op bed lig wordt het gekanteld en gedraaid.quote:En kan je je scherm wel kantelen? Anders lijkt het me niet lekker kijken als je op bed ligt.
Ik denk dat ik nooit een dvd-speler of surroundset ga kopen want de pc staat bijna altijd aan en een quadrofonische opstelling vind ik voldoende, voor mij zou het enige voordeel van een standalone dvd-speler de stilte zijn, maar ik heb de pc redelijk stil kunnen maken en bij een film overstemt het filmgeluid.
Als ik over enkele jaren een eigen intrekje heb komt er misschien een hd-tv bij aangezien het toch leuker is om op een groot scherm te kijken, dan kan er van verder gekeken worden en kan het volume wat harder (kwestie van een goede balans tussen beeld en geluid te hebben, nu zijn de speakers overkill in verhouding met de grootte van mijn monitor).
PC: ASUS P5W-DH DL | C2D E6600 @ 3 GHz | 2GB DDR2 800 | ASUS 8800GTX | X-FI X-Music | Dell 3007 WFP-HC 30"
Filmgeluid moet gewoon zo hard mogelijk! Het ''realistische'' geluid behaal je qua volume toch nooit, aangezien de dynamiek bijna constant is. Ook ben ik van mening dat een hard volume gewoon net voor een beetje meer inpuls zorgt.quote:Cyberblizzard schreef op zondag 15 mei 2005 @ 02:48:
Als ik over enkele jaren een eigen intrekje heb komt er misschien een hd-tv bij aangezien het toch leuker is om op een groot scherm te kijken, dan kan er van verder gekeken worden en kan het volume wat harder (kwestie van een goede balans tussen beeld en geluid te hebben, nu zijn de speakers overkill in verhouding met de grootte van mijn monitor).
Mooie pics mensen. Mijn HT ziet er atm echt niet uit: wachtend op een mogelijke verhuizing staat de LD op een kartonnen doos in de boekenkast, de DVD erbovenop en het is een bende van jewelste.
Nou?quote:Kingskawn schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:56:
Ik wil die plasma van Panasonic 42PA50 wel eens zien want ik heb nu een projector en had gezien dat die plasma enorm gedaald was van prijs. Het blijft uiteraard maar een plasma en dus geen lcd, of is deze plasma werkelijk zo goed?
Nou? Kijk er zelf eens naar? Ten eerste is dit een "Post hier foto's en specs van je home-cinema!" topic, niet een "dump hier je vragen topic", mensen lopen hier echt niet constant te kijken of er mischien vragen zijn, ik kijk eens in de zoveel dagen naar nieuwe foto's en kom niet in dit topic met het idee dat ik lekker vragen ga beantwoorden, magoed. Ten tweede is het een beetje stug om te verwachten dat je in het weekend binnen 24 uur een ractie hebt... En het belangrijkste: Hoe kunnen wij weten of jij een plasma scherm een waardige vervanger vindt voor een projector? Er zullen mensen zijn die het graag zouden omruilen en er zullen mensen zijn die het nooit zouden willen doen. Dingen als kleurweergave zijn toch persoonlijk, kleuren die iemand als "flets" omschrijft kan iemand anders "levendig" vinden... Oftewel: Ga gewoon zelf kijken, vergelijk, en bepaal of het je het geld waard is? Werkt echt het bestequote:
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Reg. datum: 16 januari 2001
Ik lees hier tussen de regels door dat je denkt dat LCD beter is dan plasma?quote:Kingskawn schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:56:
Ik wil die plasma van Panasonic 42PA50 wel eens zien want ik heb nu een projector en had gezien dat die plasma enorm gedaald was van prijs. Het blijft uiteraard maar een plasma en dus geen lcd, of is deze plasma werkelijk zo goed?
Toch vind ik het dan niet in verhouding, 80 decibel terwijl je kijkt naar een schermpje van 15" vind ik overdreven, juist zoals het overdreven is om samen met desktopspeakertjes een beamer te gebruiken.quote:Barry schreef op zondag 15 mei 2005 @ 04:27:
Filmgeluid moet gewoon zo hard mogelijk! Het ''realistische'' geluid behaal je qua volume toch nooit, aangezien de dynamiek bijna constant is. Ook ben ik van mening dat een hard volume gewoon net voor een beetje meer inpuls zorgt.
quote:DJT schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:40:
[...]
Ik lees hier tussen de regels door dat je denkt dat LCD beter is dan plasma?
Imho is dat ook gewoon zo
Plasma kan gewoon groter dan LCD, maar als je een plasma naast een LCD zou zetten zou ik zeker de LCD als betere kiezen
Tja, zoiets blijft dus persoonlijk. Ik zou ook voor LCD gaan hoor, maar de kleuren bij een plasma scherm zijn volgens velen toch veel kleurechter... en bij LCD heb je ook iets van screendoor ofzo geloof ik? (Kan het totaal fout hebben hoor, verdiep me er nooit zo inquote:Dupje schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:35:
[...]
Imho is dat ook gewoon zo
Plasma kan gewoon groter dan LCD, maar als je een plasma naast een LCD zou zetten zou ik zeker de LCD als betere kiezen
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dit topic is gesloten. ![]()