Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
pierre schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:50:
[afbeelding]

nou, toestemming van mijn buren...
Die zijn potdoof, maar de trillingen, daar hebben ze wel last van.
Hij heb er ook een _/-\o_ check mijne op www.usaproducts.nl wat gaan ze diep he :9~

Reg. datum: 06 augustus 2001

Iemand een site die uitlegt hoe je van een dia scherm een uittrekscherm kan maken wat je aan het plafond kan bevestigen?

Ik vind het namelijk zonde mijn goede scherm weg te doen en een uittrekscherm nieuw te kopen. Volgens mij kan je van een normaal dia scherm wel een uittrekscherm maken, maar ik ben niet zo handig en zoek dus een uitlegje / bouwhandleiding of iets dergelijks.

Feel the BASS!!
Reg. datum: 10 april 2004

quote:
snoeki schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:58:
Iemand een site die uitlegt hoe je van een dia scherm een uittrekscherm kan maken wat je aan het plafond kan bevestigen?

Ik vind het namelijk zonde mijn goede scherm weg te doen en een uittrekscherm nieuw te kopen. Volgens mij kan je van een normaal dia scherm wel een uittrekscherm maken, maar ik ben niet zo handig en zoek dus een uitlegje / bouwhandleiding of iets dergelijks.
Misschien is er een manier om je huidige scherm met het "rolmechanisme" van een rolgordijn te combineren? :) Moet kunnen lijkt me.

fun...anyone?

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

Ik denk ook niet dat je veel andere opties hebt. Misschien is het wel een idee om een iets grotere buis om dat rolgordijnmechanisme heen te doen.....dan rolt het doek wat netter op (door de grotere diameter).

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
scarface666 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:14:
[...]

Hij heb er ook een _/-\o_ check mijne op www.usaproducts.nl wat gaan ze diep he :9~
offtopic:
het is theater en niet theather :)

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Reg. datum: 06 december 2004

Kleine impressie van mijn audio-spul...

Gemaakt met Powershot A70 maar daarna drastisch verkleind met JPEG Resizer dus let niet op kwaliteit foto's :o

Apparatuur
Sony KV-28FX20B tv
Sony STR-DB830 receiver
Pioneer DV 535 dvd-speler
Sharp VC-MH60GM videorecorder
Technics SL-J11 platenspeler
Microsoft xbox
Sony MDR-CD580 koptelefoon

Speakers
Infinity Delta 60 frontspeakers
Infinity Reference 100 mkII center speaker
Sonobull 10 (by Magnat) rear speakers
Kenwood SW-301 subwoofer

Totaal opstelling
http://img202.echo.cx/img202/4035/totaal26qx.jpg

Tv met center speaker (en een veel te dikke flits ;) )
http://img202.echo.cx/img202/5456/tv6wu.jpg

Reciever
http://img202.echo.cx/img202/3619/sonyversterker7gc.jpg

DVD- en platenspeler
http://img202.echo.cx/img202/5858/dvdenplatenspeler0hg.jpg

Frontspeaker zonder rooster
http://img202.echo.cx/img202/4665/delta601mu.jpg

Subwoofer en platencollectie
http://img202.echo.cx/img202/738/subwooferplaten4px.jpg

Rearspeakers (ok... zo goed als onzichtbaar daar maar niet zo belangrijk)
http://img202.echo.cx/img202/2290/rearspeakers3xq.jpg

en... cd/dvd collectie (een stuk belangrijker :9 )
http://img202.echo.cx/img202/295/cddvds5sf.jpg

Over het algemeen zeer tevreden over kwaliteit geluid e.d. Speakers zijn in mijn kleine kamer (17m2) een redelijke overkill en komen eigenlijk niet goed tot hun recht. In combinatie met de Sony versterker neigt het geluid af en toe richting schel. De bas compenseert een hoop ;) . De subwoofer is dan ook eigenlijk niet meer nodig, maar geeft bij films wel net die extra dreun. Bij muziek gebruik ik hem niet.

Al deze spullen tijdens mijn studententijd bij elkaar gesprokkeld. In de komende periode vervangen door meer kwaliteit (ben helaas niet snel tevreden >:) ). Wil uiteindelijk richting een mooie set B&W speakers gaan in combinatie met een goede NAD of Marantz versterker (geen receiver meer, maar gewoon een losse versterker). Tv mag een slagje groter en liever 100Hz.

Meestal gewoon blij!

Mensen, ik kan haast niet meer wacht, want vrijdag komen de onderdelen van onze HTPC binnen en als ik die in elkaar heb staan is ons home-theater af. Qua electronica, de meubels moet mijn vader doen, maar daar is hij ook interieurbouwer voor :P

Tipje van de sluier, het systeem bevat o.a.:
- Denon 3805
- 5 goede Hepta speakers waar nog een Sub-woofer bij moet komen voor een extra dimensie bij film
- Hitachi PJ-TX 100

De HTPC moet MCE gaan draaien en ik hoop en heb er vertrouwen in dat dit lukt.

<pcmadman> Dan moet je naar de bios gaan, daar kun je dat zien!
<noob> Wat heeft de bios met mijn computer te maken?
http://www.bit-byters.net

Times like these...
Reg. datum: 28 september 2000

quote:
YmmiT schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:57:
Kleine impressie van mijn audio-spul...

Gemaakt met Powershot A70 maar daarna drastisch verkleind met JPEG Resizer dus let niet op kwaliteit foto's :o

Apparatuur
Sony KV-28FX20B tv
Sony STR-DB830 receiver
Pioneer DV 535 dvd-speler
Sharp VC-MH60GM videorecorder
Technics SL-J11 platenspeler
Microsoft xbox
Sony MDR-CD580 koptelefoon

Speakers
Infinity Delta 60 frontspeakers
Infinity Reference 100 mkII center speaker
Sonobull 10 (by Magnat) rear speakers
Kenwood SW-301 subwoofer

Totaal opstelling
[afbeelding]

Tv met center speaker (en een veel te dikke flits ;) )
[afbeelding]

Reciever
[afbeelding]

DVD- en platenspeler
[afbeelding]

Frontspeaker zonder rooster
[afbeelding]

Subwoofer en platencollectie
[afbeelding]

Rearspeakers (ok... zo goed als onzichtbaar daar maar niet zo belangrijk)
[afbeelding]

en... cd/dvd collectie (een stuk belangrijker :9 )
[afbeelding]

Over het algemeen zeer tevreden over kwaliteit geluid e.d. Speakers zijn in mijn kleine kamer (17m2) een redelijke overkill en komen eigenlijk niet goed tot hun recht. In combinatie met de Sony versterker neigt het geluid af en toe richting schel. De bas compenseert een hoop ;) . De subwoofer is dan ook eigenlijk niet meer nodig, maar geeft bij films wel net die extra dreun. Bij muziek gebruik ik hem niet.

Al deze spullen tijdens mijn studententijd bij elkaar gesprokkeld. In de komende periode vervangen door meer kwaliteit (ben helaas niet snel tevreden &gt;:) ). Wil uiteindelijk richting een mooie set B&W speakers gaan in combinatie met een goede NAD of Marantz versterker (geen receiver meer, maar gewoon een losse versterker). Tv mag een slagje groter en liever 100Hz.

Mooie speaker hoor, heb ze ooit ook beluisterd en geven erg mooi geluid
Wil je betere speakers van B&W dan moet je toch echt denken aan de 700 of zelfs de 800 series.
Ik zou ze niet zomaar wegdoen, echt niet. Je vergist je erin hoe goed die Infinity's zijn.

Ik zou je geld eerst steken in een goede AV receiver, Marantz Sr7500 of hoger.
En een behoorlijke cdspeler zoals de Cd7300 van Marantz.
Dan verbeterd je geluid voor relatief weinig geld veel meer dan nieuwe speakers.

En tot slot een SVS subwoofer :)

...call for a Big Lebowski

quote:
Starbuck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:14:
[...]

Jah het is heel stom, maar als ik niets op mijn receiver aansluit, behalve de speakers (voor de belasting) en mijn sub. En ik zet de receiver in de "DTS" stand, dan hoor je vrij duidelijk bij de sub constant iedere sec. "plop" "plop" "plop". Ook met de sub van de set van mijn ouders, een of andere zilvere sub van Philips (zat bij een hele set). (Hebzelf een jBL ATX 100S).

maar het zit zo als je het volume wat harder zet, en je bent film aan het kijken in DTS, en het is eventjes rustig in de film, dan hoor je het dus ook, het geplop. en dat irriteert mij mateloos :9

En toen ik Marantz belde om info daarover te vragen, hebben ze mij toegegeven over de telefoon dat het een fout in het product is dat hun die kosteloos reparen (duh. zit nog in de garantie ;)) maar dan ben ik hem minimaal 3 weken kwijt want dat onderdeel moeten ze dan ook weer bestellen zeiden ze ;(

En 3 weken zonder fatsoenlijke receiver, is echt out of the question ;)
heel stom, maar dan maar Dolby voor mij :+ (want daar heb ik -nog- geen problemen meeh)

Lijkt me ook zeker irritant ja! Wanneer laat je hem repareren?

Vandaag nog ff langs Smits geweest, winkel waar ik m'n receiver gekocht heb in oktober 2002. Er zit dus geen garantie meer op :(...is 2 jaar dus daar zit ik een half jaar overheen. Afstandsbediening werkt daar wel op een marantz receiver en hier niet dus het moet wel aan m'n receiver liggen. Echt wel balen want kan dus nooit meer in het menu komen. Andere knoppen werken wel! Alles staat nu opzich wel goed ingesteld maar als ik nog een kabel erbij koop voor m'n dvd-speler dan kan ik niet in het menu instellen dat de optisch 2 aansluiting ook geactiveerd moet worden. Nogal vervelend dus!

Morgen maar ff naar marantz bellen (nederlandse vestiging zit in Eindhoven). Hopelijk kan er kosteloos nog iets aan gedaan worden zo niet dan eerst maar eens kijken hoeveel dat gaat kosten...
*/ no comment /*

quote:
Road-runner83 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 01:01:
[...]

Lijkt me ook zeker irritant ja! Wanneer laat je hem repareren?

Vandaag nog ff langs Smits geweest, winkel waar ik m'n receiver gekocht heb in oktober 2002. Er zit dus geen garantie meer op :(...is 2 jaar dus daar zit ik een half jaar overheen. Afstandsbediening werkt daar wel op een marantz receiver en hier niet dus het moet wel aan m'n receiver liggen. Echt wel balen want kan dus nooit meer in het menu komen. Andere knoppen werken wel! Alles staat nu opzich wel goed ingesteld maar als ik nog een kabel erbij koop voor m'n dvd-speler dan kan ik niet in het menu instellen dat de optisch 2 aansluiting ook geactiveerd moet worden. Nogal vervelend dus!

Morgen maar ff naar marantz bellen (nederlandse vestiging zit in Eindhoven). Hopelijk kan er kosteloos nog iets aan gedaan worden zo niet dan eerst maar eens kijken hoeveel dat gaat kosten...

Mijn pa heeft heel veel problemen gehad met zijn sa12s1, wel 5x naar marantz gestuurd, op het moment dat zijn garantie een dag voorbij was, ging het rotding weer kapot.

Boze brief naar marantz gestuurd, en binnen een week hadden we een hagelnieuwe DV12S2, een speldje van marantz en een DVD. :P

quote:
MaCe1337 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:45:
[...]

Mijn pa heeft heel veel problemen gehad met zijn sa12s1, wel 5x naar marantz gestuurd, op het moment dat zijn garantie een dag voorbij was, ging het rotding weer kapot.

Boze brief naar marantz gestuurd, en binnen een week hadden we een hagelnieuwe DV12S2, een speldje van marantz en een DVD. :P

Dat doe je netjes!!!! ;)....ook de marantz in Eindhoven of via de winkel waar jullie het apparaat gekocht hebben?

Bij mij is het nu een half jaar over de garantie.....ik ga zo maar eens bellen naar eindhoven!
The Denon man
Reg. datum: 27 februari 2004

quote:
zimbab schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:18:
Ik denk dat dat mannetje van More Music zelf het verschil tussen een MR en een Signature niet hoort. Ik heb zelf ook een goed rack, maar die heb ik gekocht omdat hij mooi was en praktisch en stiekem hoopte ik toen ook nog op een klankmatige verbetering. Maar ik kan je vertellen dat dat niet aanwezig is of in ieder geval verwaarloosbaar. Dat rack kostte iets meer dan 800 euro en dat vond ik echt op het randje (wel 6 niveaus trouwens), maar 2.000 is errug veel geld. Als je hem echt super super super mooi vindt en niks anders kan vinden dat je ook mooi vindt dan zeg ik ok, maar verwacht niet dat het een verantwoorde investering is qua geluidskwaliteit. Ook die Ceraballs en Cerapucks......alsjeblieft probeer ze uit en probeer eerlijk te wezen tegenover jezelf. Het is namelijk erg veel geld en ik kan wel wat dingen aanwijzen in je set die een veel grotere stap vooruit zullen zijn qua geluidskwaliteit voor hetzelfde geld.
Ik probeer hier geen audiofielen te bashen (want ik ben er zelf ook nog één tot op zekere hoogte), maar laat je niet gek maken dat die Ceraballs zoveel verschil gaan maken. Probeer ze uit en kijk of je écht wel verschil hoort en zo ja of je verschil hoort voor 860 (!!) euro. Mooi rack, ok, is ook een waardevolle investering qua gebruiksgemak en interieur, maar probeer geen MR na te bootsen voor het geluid als je twijfelt of je het überhaupt wel hoort.

Ben ik volledig met je eens! Het was meer een terloopse opmerking naar die vertegenwoordiger. Hij kon het verschil tussen die twee opties niet vertellen (behalve de prijs) omdat ie domweg er nooit aan zo'n optie had gedacht. Uiteraard wil ik eerst beluisteren of het verschil waarneembaar is.
De Pagode heb ik gekocht om 2 redenen:
1. Ik kon bij de meeste racks mijn versterker niet kwijt (door de beugels/buizen middenin aan de achterkant)
2. door de 'smoes' 1 had ik een sterkere argument voor de bloedmooie Pagode. Zeker als je hem vergelijkt met de Creaktiv Big Reference.

quote:
Maar voor de rest een net setje voor een HT. :)
Thanx... de meubel is inmiddels besteld bij de importeur en de speakers worden nu gebouwd _/-\o_

Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam

quote:
Da_man schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:42:
[...]

Mooie speaker hoor, heb ze ooit ook beluisterd en geven erg mooi geluid
Wil je betere speakers van B&W dan moet je toch echt denken aan de 700 of zelfs de 800 series.
Ik zou ze niet zomaar wegdoen, echt niet. Je vergist je erin hoe goed die Infinity's zijn.

Ik zou je geld eerst steken in een goede AV receiver, Marantz Sr7500 of hoger.
En een behoorlijke cdspeler zoals de Cd7300 van Marantz.
Dan verbeterd je geluid voor relatief weinig geld veel meer dan nieuwe speakers.

En tot slot een SVS subwoofer :)

Cheers!
Het eerste dat ik zou willen vervangen is ook de receiver. Ik ga dan echter niet voor de Marantz Sr7500. Ik wil dan namelijk puur een versterker kopen alleen voor muziek. De Marantz PM-7200 is wellicht een optie.... Ik kan mijn huidige receiver eventueel wel bewaren voor films of zo.

*/ no comment /*

quote:
Road-runner83 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:16:
[...]

Dat doe je netjes!!!! ;)....ook de marantz in Eindhoven of via de winkel waar jullie het apparaat gekocht hebben?

Bij mij is het nu een half jaar over de garantie.....ik ga zo maar eens bellen naar eindhoven!

De laatste keer via eindhoven.
de 1e 5x deden we het via de hifi-zaak, maar we hadden het idee dat het apparaat elke keer 2 weken in het vochtige magazijn stond voordat hij werdt verstuurd, de service was gewoon ronduit slecht daar! :(
Revoort in Almelo, niet heengaan :P

quote:
MaCe1337 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:36:
[...]

De laatste keer via eindhoven.
de 1e 5x deden we het via de hifi-zaak, maar we hadden het idee dat het apparaat elke keer 2 weken in het vochtige magazijn stond voordat hij werdt verstuurd, de service was gewoon ronduit slecht daar! :(
Revoort in Almelo, niet heengaan :P

Ok weet ik dat ;)

Gebeld naar de technische dienst van marantz in Eindhoven. Aardige gast en het was heel simpel! 2x op het knopje AMP drukken en dan op menu. Wel vaag dat hij het gister wel op een andere receiver deed zonder deze handeling te verrichten magoed nu weet ik het :)....stond ook in de handleiding maar heb daar niet aan gedacht :D haha....

Dus nu kan ik zeggen dat ik 0,0 problemen heb met mijn Marantz SPULLEN :*) ....gelukkig ook maar want vind et zeer mooie apparatuur die Marantz maakt!
quote:
YmmiT schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:24:
[...]

Cheers!
Het eerste dat ik zou willen vervangen is ook de receiver. Ik ga dan echter niet voor de Marantz Sr7500. Ik wil dan namelijk puur een versterker kopen alleen voor muziek. De Marantz PM-7200 is wellicht een optie.... Ik kan mijn huidige receiver eventueel wel bewaren voor films of zo.

Misschien is een nieuwe kast ook wel een idee ;) Wat een boel cd'tjes en dvd'tjes....
En waarom koop je niet een receiver met goed stereo geluid, die marantz schijnt inderdaad erg goed te zijn, maar kijk ook eens naar de yamaha's, op pure direct geeft het toch een erg mooi stereo geluid en heb je alle andere toeters en bellen erbij op één apparaat, ik wil in ieder geval niet meer terug.

jorg

quote:
kippekop schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:21:
[...]

Misschien is een nieuwe kast ook wel een idee ;) Wat een boel cd'tjes en dvd'tjes....
En waarom koop je niet een receiver met goed stereo geluid, die marantz schijnt inderdaad erg goed te zijn, maar kijk ook eens naar de yamaha's, op pure direct geeft het toch een erg mooi stereo geluid en heb je alle andere toeters en bellen erbij op één apparaat, ik wil in ieder geval niet meer terug.

Ben ook op zoek naar een mooie cd/dvd-kast. Ik wil alleen alles bij elkaar in 1 kast en met deze hoeveelheid cd's zijn die kasten verdomd lastig te vinden. Misschien maar een omgebouwde Billy van Ikea ;)

Ik heb altijd begrepen dat als je puur voor de muziek gaat het beter is om alleen een goede versterker en een goede cd-speler (plus natuurlijk goede speakers) te kopen. Een receiver zal altijd aan kwaliteit inleveren (behalve misschien de hele dure types, maar er zit helaas een grens aan mijn budget...)

quote:
Road-runner83 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 01:01:
[...]Lijkt me ook zeker irritant ja! Wanneer laat je hem repareren? ...

Niet :9 Ik heb besloten om het maar zo te laten .. ik doe wel net zolang met Dolby Digital.
En de CD-speler via de COAX. en dan wacht ik eventjes af tot ik weer geld heb en vervang ik hem wel.
Want dat opsturen is echt een ramp. Paar keer moeten doen met de dv4300, mijn sr4200 is al een keer weggeweest en toen hebben ze alleen de DSP vervangen, maar niet naar de rest van de klachten gekeken 8)7

En zoals ze al zeiden minimaal 3 weken .. ik snap het wel, maar voor mij is het te lang gewoon.

I wear my sunglasses at night
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
YmmiT schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:39:
[...]

Ben ook op zoek naar een mooie cd/dvd-kast. Ik wil alleen alles bij elkaar in 1 kast en met deze hoeveelheid cd's zijn die kasten verdomd lastig te vinden. Misschien maar een omgebouwde Billy van Ikea ;)

Ik heb altijd begrepen dat als je puur voor de muziek gaat het beter is om alleen een goede versterker en een goede cd-speler (plus natuurlijk goede speakers) te kopen. Een receiver zal altijd aan kwaliteit inleveren (behalve misschien de hele dure types, maar er zit helaas een grens aan mijn budget...)
Wat betreft die kast: Ikea kan idd handig zijn, dan koop je een heel stel Benno's - die passen idd bij Billy :Y) Kun je net zoveel kangs elkaar zetten als je wilt. Alleen niet geschikt voor je LP's maar dat kun je denk ik ok ook wel oplossen ;)

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Crossfire x1950xt
Reg. datum: 26 mei 2004

Zie hier mijn trots :Y) :

DVD - Philips DVD711
Reciever - Philips FR965
CD-Recorder - Philips CDR 770
CD-speler - Philips CD723

http://img84.echo.cx/img84/9256/pict00057em.th.jpg

http://img84.echo.cx/img84/6306/pict00023cs.th.jpg

Speakers:

Front - Canton LE 202
Center - Canton CD 50
Rear - Bose Acoustimas 3
Sub - JBL p1020e op 360 watt rms JBL versterker

http://img84.echo.cx/img84/9238/pict00013qn.th.jpg

http://img84.echo.cx/img84/6118/pict00039jl.th.jpg

http://img84.echo.cx/img84/671/pict00060uh.th.jpg

Al tijden zeer tevreden over de bose set en de philips reciever.
De Subwoofer is echt heerlijk, maar veels te lomp voor op de slaapkamer, dus hij gaat binnenkort vervangen worden door een Canton sub. :9

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

quote:
The_Eagle schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:01:
[...]

Wat betreft die kast: Ikea kan idd handig zijn, dan koop je een heel stel Benno's - die passen idd bij Billy :Y) Kun je net zoveel kangs elkaar zetten als je wilt. Alleen niet geschikt voor je LP's maar dat kun je denk ik ok ook wel oplossen ;)
minstens 5 x Benno = 5 x ¤ 35,00 = een redelijk prijzige oplossing ;)

Een body om in te bijten.
Reg. datum: 03 april 2004

quote:

Best wel netjes :*)

Alleen eehm... één puntje van kritiek... Waar staat die JBL sub nou op? Trilt dat niet enorm zo? EN wat doe je met die Accoustimass Module / 2e subwoofer (van de Bose speakers)? STaat die ook gewoon aangesloten of niet?

Ow en vanmiddag zal ik eens mijn kamertje posten (hoever het nu staat, is nog niet spectaculair te noemen, maar alles wat audio / video doet staat / hangt _/-\o_)

Bank staat er inmiddels ook (moet alleen nog poten er voor hebben) en dan moet mijn bed nog geplaatst worden (jah dat komen ze doen jah, super service van Auping he :*)). Dan nog een bureau uitzoeken en mijn kamertje is klaar :*)

Nik wijzigde dit bericht 11-05-2005 14:22 (35%)

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8 IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 II | 18-55 II | Fancier 6307 | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3

Crossfire x1950xt
Reg. datum: 26 mei 2004

quote:
proller schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:20:
[...]

Best wel netjes :*)

Alleen eehm... één puntje van kritiek... Waar staat die JBL sub nou op?..en wat doet de Bose sub?

De JBL staat op een boekenkast, hierdoor is het trillen vrij nihil, maar de kist van 25 mm mdf heeft zo ook bijgedragen aan een geringe hoeveelheid getril.
Tevens filter ik hem vrij laag weg (70hz) waardoor er niet veel gedreun over blijft.

Trouwens er zitten normaal rubberen schoentjes onder de sub :)

De acoustimas module zit nog steeds tussen de versterker en de sattelieten van bose, mede omdat hiermee het laag weg gefilterd word voor de sattelieten, plus is het voor de bassweergave van mijn achterkanalen.

Zoals je ziet staat de sub dan nogal averechts bij de tv, maar als het goed is gaat deze straks naar achteren verplaatst worden en komt er op de plek van de bose module een canton sub te staan :Y)

@Brokenrules

Ik zie 1 speaker achter een scherm staan, maar verder kon ik niet veel home cinema vinden wat audio betreft tenminste.. B)

Misschien wat voor het ''beeldschermen-spaar-topic'' ? ;)

PassieWassie wijzigde dit bericht 11-05-2005 15:31 (40%)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Een body om in te bijten.
Reg. datum: 03 april 2004

Mwoah, mijn ervaring is dat veel subs lekker kunnen gaan trillen. Maar zodra je boekenkast stabiel staat, dan is er weinig aan de hand idd :) Rest mij nog één vraag :P Wast die je met die Acc. Module? :P

edit: @ hieronder... Wat is daar nou Home Cinema aan? Het topic heet toch "Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16" :? Ik zie alleen een hoop schermen... :/

Nik wijzigde dit bericht 11-05-2005 14:43 (39%)

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8 IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 II | 18-55 II | Fancier 6307 | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3

Reg. datum: 08 augustus 2002

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[url=http://dc.toffejohnny.nl/room/pic1.jpg][img]http://dc.toffejohnny.nl/room/pic1_s.jpg[/img][/url]
Mijn kersenhoute bureau'tje 

[url=http://dc.toffejohnny.nl/room/pic2.jpg][img]http://dc.toffejohnny.nl/room/pic2_s.jpg[/img][/url]
Close-up 17"TFT'tje naast de 19" Compaq is een dualscreen setup

[url=http://dc.toffejohnny.nl/room/pic3.jpg][img]http://dc.toffejohnny.nl/room/pic3_s.jpg[/img][/url]
Steun die me 1 euro en wat tijd heeft gekost :P

[url=http://dc.toffejohnny.nl/room/pic4.jpg][img]http://dc.toffejohnny.nl/room/pic4_s.jpg[/img][/url]

Modbreak:
Je hebt niet helemaal in de gaten waar dit topic voor is. Welke eisen gesteld worden kun je lezen in de 1e post van dit topic. :)

Play wijzigde dit bericht 11-05-2005 15:05 (15%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: