Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
-geflame verwijderd-

JvS wijzigde dit bericht 24-04-2005 21:33 (90%)

www.partypeepz.nl

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
WalfredGeesink schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:29:
[...]

Dit was niet voor herhaling vatbaar.......
Nou nou nou.....kan toch ook gewoon van hem zijn. Onbetaalbaar zijn die dingen ook niet meer tegenwoordig en als het dan je hobby is en je het geld er voor over hebt kan dat toch prima?

zimbab wijzigde dit bericht 24-04-2005 22:05 (11%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Reg. datum: 13 april 2005

Aaarrghh wat een fraai scherm!

Vanaf je bed is het ongeveer bioscoopgrootte als ik het zo zie! _/-\o_

Wat voor dvd-speler heb je eraan hangen?

K8V SE Deluxe, Athlon 64 3200+, 2x 512 MB DDR400 Kingston, 1x 160gb Maxtor S-ATA, 2x 160gb Maxtor S-ATA RAID 0, SB Audigy2 ZS, Asus GeForce 6800LE , Antec TrueBlue 450 voeding, Antec Performance Plus Case, Klipsch Promedia CMX 5.1 Speakers

Reg. datum: 01 november 2002

De installatie is aangekomen. Na veel dozen uitpakken en kabels aansluiten konden we genieten van onze installatie. Wat je op de foto's ziet is een tijdelijke opstelling, d.w.z. dat de plasma+meubel nog moeten komen.

De reciever :
http://users.pandora.be/theebag/Nieuwe%20map/Reciever.jpg

Right en sub:
http://users.pandora.be/theebag/Nieuwe%20map/Speakers1.jpg

Right, sub, midden, reciever:
http://users.pandora.be/theebag/Nieuwe%20map/Speakers2.jpg

Bose achters:
http://users.pandora.be/theebag/Nieuwe%20map/boos.jpg

Overzicht 1:
http://users.pandora.be/theebag/Nieuwe%20map/Overzicht1.jpg

Overzicht 2:
http://users.pandora.be/theebag/Nieuwe%20map/overzicht2.jpg

De bose achters doen het prima en vallen niet uit de toon met de rest. De sub achter de bank ( van de bose speakers ) geeft een extra dimensie bij explosies. :lol: Ze zijn natuurlijk niet te vergelijken met de fronts, maar voor hun doel is het prima.

Specs :

Cambridge Audio AV540R
Dali Suite 1.7 Fronts
Dali Suite C0.7 Center
Dali Suite 1.2 Subwoofer
Bose Accoustimass Achter

Reg. datum: 21 juni 2002

Mooi mooi :)
Felicitaties ;)

Cambridge maakt mooi spul, het bevalt mij wel :P
Past beetje bij NAD

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

quote:
goldfish818 schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:56:
Aaarrghh wat een fraai scherm!

Vanaf je bed is het ongeveer bioscoopgrootte als ik het zo zie! _/-\o_

Wat voor dvd-speler heb je eraan hangen?
Dit setje heb ik eraan hangen: http://www.kieskeurig.nl/...7C499D5D3C1256C7D0063A4E1

www.partypeepz.nl

Reg. datum: 18 mei 2004

Whahaha, het is weer gezellig hiero! hij staat in ieder geval weer bij de active topics :D
lol @ modbreak! :P
Reg. datum: 17 december 2003

quote:
Me ouders hebben hier nog oudere versie van met grotere sub, klinkt best goed opzich. Mits goed opgesteld..(wat bij ons niet echt geval is benede 8)7 )

[ help me (A) ]

I wear my sunglasses at night
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
Theebag schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:05:
De installatie is aangekomen. Na veel dozen uitpakken en kabels aansluiten konden we genieten van onze installatie. Wat je op de foto's ziet is een tijdelijke opstelling, d.w.z. dat de plasma+meubel nog moeten komen.

De reciever :
[afbeelding]

Right en sub:
[afbeelding]

Right, sub, midden, reciever:
[afbeelding]

Bose achters:
[afbeelding]

Overzicht 1:
[afbeelding]

Overzicht 2:
[afbeelding]

De bose achters doen het prima en vallen niet uit de toon met de rest. De sub achter de bank ( van de bose speakers ) geeft een extra dimensie bij explosies. :lol: Ze zijn natuurlijk niet te vergelijken met de fronts, maar voor hun doel is het prima.

Specs :

Cambridge Audio AV540R
Dali Suite 1.7 Fronts
Dali Suite C0.7 Center
Dali Suite 1.2 Subwoofer
Bose Accoustimass Achter
Dus feitelijk mogen we concluderen dat je daar een 5.2 set hebt staan? :P
Zullen je buren blij mee zijn ;)

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

Dat cambridge is machtig mooi spul! Wat heb je voor die versterker betaald? Ik heb gehoord dat het in engeland heel erg goedkoop is.

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

quote:
JvS schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:51:
Dat cambridge is machtig mooi spul! Wat heb je voor die versterker betaald? Ik heb gehoord dat het in engeland heel erg goedkoop is.
Hier in frankrijk is dat ook zo vind ik zelf als ik zo die prijzen in nederland zie... Zelfde met B&W units... soms scheelt het wel 30% op het totale plaatje...

-= G P P =-

...........
Reg. datum: 25 november 2000

quote:
In engeland word het exclusief door Richer Sounds verkocht, voor een prikkie ja vergeleken met de prijzen hier. Hier hebben ze ook ooit wat zaken gehad maar dat was geen succes geloof ik.

Reg. datum: 23 augustus 2004

quote:
Speedy_J schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:57:
[...]
voor een prikkie ja vergeleken met de prijzen hier.

In de bladen wordt die Cambridge vaak vergeleken met de Denon 1905.
Volgen kieskeurig kost die (Denon) zo'n beetje 350 euro.

Ik denk niet dat nederlandse verkopers staan te springen om die Cambridge tegen zulke prijzen te leveren :+

Anders wil ik er trouwens wel één, want ze zien er schitterend uit ;)

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

I'm French...et alors?!?

OK ... dilema (hoe dan hoe je het schrijft... ben frans ok :P )
Ik ga dus een kleine studio / kamer maken voor me Apple PB / mengpanelen en beeldschermen (Mauce gaat na de zomer met Audiovisuele vervolg opleiding beginnen) En moet dus ook een paar monitors / boekenplank speakers bijkomen. Het is de bedoeling dat ik daar ook eens gewoon muziek kan luisteren, maar ook mee aan de slag gaan dus niet al te neutrale monitor speakers dus.
Budget is echt 400euro en niet meer (nouja excl verzendkosten dan). Wil wel meer uitgeven maar heb het geld er echt niet meer voor na een digitale mengpaneel, apple PB, etc etc.
Lijsje wat ik al naar gezocht heb:
- b&w dm601 s3
- dali 2002
- JMlab Chorus 706 S
- kef q1
- mission m30
- Sony SS-X30ED
- Wharfedale Diamond 8.1

In andere woorden ik zie door het bos de bomen niet meer. Wat hebben jullie gehoord over deze kistjes of nog beter... zelf beleeft?

-= G P P =-

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Mauce schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:03:
OK ... dilema (hoe dan hoe je het schrijft... ben frans ok :P )
Ik ga dus een kleine studio / kamer maken voor me Apple PB / mengpanelen en beeldschermen (Mauce gaat na de zomer met Audiovisuele vervolg opleiding beginnen) En moet dus ook een paar monitors / boekenplank speakers bijkomen. Het is de bedoeling dat ik daar ook eens gewoon muziek kan luisteren, maar ook mee aan de slag gaan dus niet al te neutrale monitor speakers dus.
Budget is echt 400euro en niet meer (nouja excl verzendkosten dan). Wil wel meer uitgeven maar heb het geld er echt niet meer voor na een digitale mengpaneel, apple PB, etc etc.
Lijsje wat ik al naar gezocht heb:
- b&w dm601 s3
- dali 2002
- JMlab Chorus 706 S
- kef q1
- mission m30
- Sony SS-X30ED
- Wharfedale Diamond 8.1

In andere woorden ik zie door het bos de bomen niet meer. Wat hebben jullie gehoord over deze kistjes of nog beter... zelf beleeft?
Als je het goedkoop wilt houden dan heb ik wel een paar Mission 761i's die prima als monitors bij een bureau te gebruiken zijn. Ze worden vervangen door JM Labs en dat merk kan ik je zowiezo aanraden ;) (Het is gewoon Focal, en dat is echt een topfabrikant van losse units waar ze net als KEF helaas mee gestopt zijn)

Vidi, Vici, Veni

Kijk eens op hifi.nl, daar staat een review van een paar pro-speakers van, ik dacht, 180 euro per paar...

www.carina-avensisclub.nl

I'm French...et alors?!?

quote:
Exirion schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:06:
[...]

Als je het goedkoop wilt houden dan heb ik wel een paar Mission 761i's die prima als monitors bij een bureau te gebruiken zijn. Ze worden vervangen door JM Labs en dat merk kan ik je zowiezo aanraden ;) (Het is gewoon Focal, en dat is echt een topfabrikant van losse units waar ze net als KEF helaas mee gestopt zijn)

Focal ken ik meneer ;)
Dat komt uit frankrijk... laat ik nou daar ook uit komen :P nouja... niet letterlijk natuurlijk. Maar idd JMlab maakt mooie spullen. Ik heb er zelf ook wat hier van staan... wel oudere modellen maar die zijn te groot voor die kamer die ik wil maken.

En ja ik heb interesse in jou Missions :).

Mauce wijzigde dit bericht 25-04-2005 16:20 (4%)

-= G P P =-

Vidi, Vici, Veni

Deze bedoelde ik:

http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2260

Alesis Monitor One MkII

www.carina-avensisclub.nl

Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

Jongens, dit topic is *niet* bedoeld voor aankoop adviezen. Daarvoor staat een policy bovenin het AV forum.

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

quote:

De set kostte na korting ¤ 2500, zonder korting was het ¤ 2760
De reciever zelf had een prijs ( voor de korting ) van ¤ 630. Dit was bij de lokale Hi-Fi winkel. (www.accurate.be => echt een aanrader !!! ) In Nederland is de catalogus prijs ¤ 735.
De sub was veruit de duurste, ¤ 745. De frontspeakers waren ¤ 899 / Paar.

We hebben die Denon ook beluisterd, hij klonk beter dan een Marantz maar niet zo goed als de Cambridge >:) . Een uitgebreid verslag kan je op pagina 24 vinden. Samen met de daarop volgende discussie over de rears, die ik nu absoluut niet zou willen heropenen. B)

Theebag wijzigde dit bericht 25-04-2005 18:12 (8%)

I'm French...et alors?!?

quote:
Theebag schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:10:
[...]

De set kostte na korting ¤ 2500, zonder korting was het ¤ 2760
De reciever zelf had een prijs ( voor de korting ) van ¤ 630. Dit was bij de lokale Hi-Fi winkel. (www.accurate.be => echt een aanrader !!! ) In Nederland is de catalogus prijs ¤ 735.
De sub was veruit de duurste, ¤ 745. De frontspeakers waren ¤ 899 / Paar.

We hebben die Denon ook beluisterd, hij klonk beter dan een Marantz maar niet zo goed als de Cambridge >:) . Een uitgebreid verslag kan je op pagina 24 vinden. Samen met de daarop volgende discussie over de rears, die ik nu absoluut niet zou willen heropenen. B)

Mooie prijs :) . Blijft ook echt mooi spul hoor :) top!

quote:
JvS schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:03:
Jongens, dit topic is *niet* bedoeld voor aankoop adviezen. Daarvoor staat een policy bovenin het AV forum.
Sorry JVS.... je mag me post wel verwijderen.

-= G P P =-

Reg. datum: 04 april 2002

quote:
Hilco schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:48:
mmm, me vader kwam laatst ook met nieuw spul, zal binnenkort wel eens een pic maken

Rotel versterker
[afbeelding]
in combinatie met
b&w 700 serie center
b&w 700 serie front
[afbeelding]

b&w lm1 als surround, en nog sub. Maak wel wat fotos binnenkort

Die Rotel is egt heavy. Als de Computer aan staat (zelfde groep) of tv vliegen de stoppen eruit :P

Heb ik ook gehad met mijn Marantz SR9200
Als ik die aanzette vloog de groepschakelaar eruit in de meterkast.
Even een tragere erin gezet en het probleem was opgelost.

EVGA 750i SLI FTW | E8400 @ 3,9gHz | Thermalright 120 Ex.| EVGA 8800GT SLI @ 725/1806/1000 | 4x1gb HyperX PC8500 | Be-Quiet Dark Power Pro 850W | 2x F1-750gb + 200gb | Dell 2007WFP | G11 + G7 | CM690 + 1x140mm + 5x120mm | SH-223F | Z680 |

Net even weer geluisterd, de set blijft ons verbazen. De soundtrack van Titanic, eerste en derde liedje, dat is werken geblazen voor de Dali's en Cabridge maar oh wat mooi.

We zijn hem aan het inspelen en je hoort echt de verbeteringen. We kunnen niet wachten tot hij een tijdje gebruikt is om van het volledige potentieel te genieten.

Reg. datum: 19 juni 2003

Hier mijn opstelling (niets bijzonders hoor want ik ben pas 17 en het spul staat dus op mijn kamer)

DVD: Proline DVD1040
Audio: iPod mini
Receiver: Pioneer A-110
TV: Daewoo 55cm.
Speakers: Pioneer A-200 (stereo)

Receiver gekregen,
Speakers komen van deze Stereo-set (was destijds 600 gulden incl speakers, gebruik alleen de boxen nog):
http://img56.echo.cx/img56/2643/img33071is.jpg

Pics:

http://img56.echo.cx/img56/2127/img33260la.jpg

overzicht:
[url]http://img56.echo.cx/img56/3342/img32941eq.jpg[url]

andere speaker staat op de kast:
http://img240.echo.cx/img240/6848/img32925au.jpg

speakers bloot:
http://img240.echo.cx/img240/1272/img33026rr.jpg

Achter op de speakers op het specs-plaatje staat ook: Do not use any amplifier, except qualified ones with this set (zoiets), maar ik gebruik dus wel een amplifier, die pioneer. Dit zou toch geen kwaad kunnen voor de speakers neem ik aan?

Ik vind het prima klinken, maar als ik zou upgraden, wat zouden jullie doen? Receiver een upgrade, of gewoon nieuwe speakers? De receiver is maar stereo, en heeft geen display o.i.d. maar dat vind ik ook niet echt belangrijk. Hij klinkt toch redelijk IMO (heb weinig vergelijkingsmateriaal..).
Het kan ook best dat het een oude prul is: Geef je mening + advies, ik heb er geen verstand van :P
Modbreak:
Éérst resizen, dan posten. ;)

Play wijzigde dit bericht 26-04-2005 00:40 (9%)

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

Dookie Fundamentalist

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: