quote:
Sjoewe schreef op zaterdag 19 maart 2005:
Alleen de verkoper was niet heel erg te speken over de kwaliteit van de tweeters (en ik vond het "engelse" geluid van de Missions net iets mooier).
Hoe heb jij dat ervaren eigenlijk? Zoiezo mooie set trouwens.
Ik wil binnenkort ook maar iets van een kast gaan maken, want hier op de vrij los liggende houten ondervloer slaat mn pickup bij iedere harde stap over. Op je tenen lopen is ook niet altijd leuk.

Dank je, ben ook zeer tevreden met mijn set.
En ik heb verschillende speakers gehoord, van de jBL's, Quad's tot aan Tannoy, noem maar op.
Ben er wel een hele zaterdag mee zoet geweest moet ik zeggen
Maar ik hoor meer verhalen inderdaad over de tweeters uit de ATX 30 en 40 series, maar ik heb
nergens problemen mee, en naar mijn smaak, vond ik deze heel mooi en zuiver klinken.
Ik weet even niet hoe ik het moet verwoorden, maar hoe hard hij ook staat de amp, ik hoor nooit dat de tweeters het niet aankunnen, het gaat allemaal prima, klinken nog steeds prima dan, en het model he van de speakers

prachtig in mijn ogen
maar het was echt, toen ik ze hoorde, met verschillende stylen muziek, en ook met cd's die ikzelf had meegenomen, zo van "wow, die moet ik hebben" niet al te letterlijk opvatten

maar "liefde op het eerste gezicht" zullen we maar zeggen, haha
Misschien een leuk ideetje voor je, zo kwam ik ook op het idee van mijn kast:
http://www.tnt-audio.com/clinica/flexye.html
Je kunt er verschillende varianten van maken en andere materialen, ontzettend leuk, en je kunt hem zo goedkoop of duur maken als jezelf wilt natuurlijk