Persoonlijk snap ik niet waarom personen in een groepsgesprek verschillende kleuren MOETEN hebben. Ik vind het verder prima hoor maar bij mij staan de namen er gewoon bij. De meerwaarde van kleuren ontgaat mij. Maar WhatsApp mag wel iets hebben van Viber. een regel met avatars van deelnemers naast elkaar zodat je weet wie deelnemen aan de groep.
Ik heb WA al een paar weken geleden verwijderd en wacht met smart op de definitieve versie.
Kan me nog herinneren dat bij WA, net zoals dat bij Skype het geval is, soms het toetsenbord in beeld laat zodat de reacties onder het toetsenbord verdwijnen, erg vervelend. Ook kun je geen schermafbeeldingen verzenden, geen filmpjes uploaden. Ja, slechte app dus, maar dat is Skype ook nog steeds en bij Viber, dat ik nu gebruik, komt iets te vaak: 'Oeps, er ging iets fout' in beeld. Ook heeft Viber problemen te starten wanneer je op een notificatie klikt zodra dat bovenin het scherm verschijnt. Hetzelfde gesodemieter als bij WA.
Eigenlijk werkt geen enkel door mij gebruikt chatprogramma foutloos.
Benieuwd waar WA mee komt, als het gerucht klopt, en er inderdaad een nieuwe versie komt. Je hoort of leest er van WA zelf in ieder geval niks over.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost