Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik denk dat ze dit zelf ook graag anders hadden gezien, maar WP7.5 heeft nou eenmaal niet de uitgebreidere background task mogelijkheden zoals WP8 die kent.. Het zou voor hen wel niet haalbaar zijn om de complete app om te gooien en vanaf 0 te beginnen op een platform wat toch binnen een half jaar aanzienlijk in kakt. ( Hiermee doel ik op mensen die met veel plezier een WP7 / 7.5 Phone gekocht hebben dan toch weer kunnen verlengen of sowieso een nieuw toestel kopen, mits Windows Phone in het algemeen goed is bevallen)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:06

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gloeiende! Meest irritante aan Whatsapp is toch wel die audio hack. Die mogen ze er van mij vorig jaar nog uitslopen.. en nu laten ze hem er in zitten voor WP7.8! :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
The Dolf schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:11:
[...]

Dan vind ik dit toch wel een beetje jammer.

[...]
Although the audio API (aka “music streaming”) feature will remain, it has been optimized and re-written making it “much faster” this time around. As to why it is still there, the WhatsApp team feels that it’s a good solution for an uploading problem. Basically if you attach a video (or large photo) and minimize the app, that media will continue to upload in the background because of that audio API usage.

By not using this, a lot of users complained that they would either have to leave the app open and wait for the upload to complete or were confused when they minimized the app and it didn’t upload their media.
Windows Phone 8 presumably can handle background tasks a bit better which is why we’re expecting that version to ditch the audio API. By branching the two builds, WhatsApp can get the best of both worlds for their users--that's our guess, at least.
Nou weet ik niet hoe andere chat-apps dit regelen en ik vind het ook jammer dat het geen optie is om in en uit te schakelen (met een warning voor de consequenties), maar ze hebben er wel een reden voor, ze doen het niet om lastig te zijn ofzo ;)

[ Voor 4% gewijzigd door thefal op 17-05-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Leuk dat ze het optimaliseren maar als het zo blijft dat als ik mijn muziek verder wil spelen dat ik eerst Zune moet opstarten, dan op de gepauzeerde muziek moet drukken en zo naar Whatsapp gaan, en weer terug voordat ik mijn muziek weer verder kan spelen is dat mooi irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
CAP-Team schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:58:
Leuk dat ze het optimaliseren maar als het zo blijft dat als ik mijn muziek verder wil spelen dat ik eerst Zune moet opstarten, dan op de gepauzeerde muziek moet drukken en zo naar Whatsapp gaan, en weer terug voordat ik mijn muziek weer verder kan spelen is dat mooi irritant.
Precies om die reden is WhatsApp er bij mij al een tijdje af en dit zal bij release 3.0 dus ook zo blijven, aangezien ik (nog) een WP 7.8 toestel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit draadje wel over een tijd gesloten kan worden als iedereen over gaat naar Hangouts! Hebben mensen ook geen last meer van die gare Whatsapp rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:56:
Ik denk dat dit draadje wel over een tijd gesloten kan worden als iedereen over gaat naar Hangouts! Hebben mensen ook geen last meer van die gare Whatsapp rommel.
Is Hangouts ook voor Windows Phone dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08 22:55
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:56:
Ik hoop dat iedereen overstapt naar skype dan naar Hangout . Straks zie ik als ik inlog op youtube reclame over de prive zaken die ik in hangout had besproken......

Echt een aanrader om nog meer in zee te gaan met Google producten. :') Ze zijn dominant en blokkeren diensten bij andere OSen die ze niet aanstaan, echt top bedrijf.

ontopic:

Hopelijk komt de update er snel aan, lees nu dat ze begin juni als datum aangeven. Hopelijk maken ze dat ook waar.

[ Voor 26% gewijzigd door vali op 18-05-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:15
vali schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:02:
[...]

Ik hoop dat iedereen overstapt naar skype dan naar Hangout . Straks zie ik als ik inlog op youtube reclame over de prive zaken die ik in hangout had besproken......
Uh, ik denk dat Skype daar erger in is hoor. Skype heeft een backdoor zodat Microsoftmedewerkers mee kunnen lezen met wat je doet: http://lists.randombit.ne...aphy/2013-May/004224.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Avalaxy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:00:
[...]

Uh, ik denk dat Skype daar erger in is hoor. Skype heeft een backdoor zodat Microsoftmedewerkers mee kunnen lezen met wat je doet: http://lists.randombit.ne...aphy/2013-May/004224.html
Of linkjes worden gewoon geverifieerd op spyware/malware/exploits/virussen. Lijkt me verstandig voor leken.

En dan nog, welke garantie heb jij dat ze bij Whatsapp, Facebook of Google niet meekijken?

[ Voor 9% gewijzigd door Ramon op 18-05-2013 14:21 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 15:07
vali schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:02:
[...]
Euh, dat gebeurt toch overal?
Avalaxy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:00:
[...]
Euh, welke MS medewerker kent mij die ook nog eens geinteresseerd zou zijn in wat ik te zeggen hebt op Skype? Ik ben toch maar 1 van de miljoenen mensen die Skype gebruiken?
En zijn die backdoors niet praktisch verplicht? De reden waarom (als ik het me goed herinner) Saüdi-Arabië en India Ping van BB wilde blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08 22:55
fruitbakje schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Euh, dat gebeurt toch overal?

[...]

Euh, welke MS medewerker kent mij die ook nog eens geinteresseerd zou zijn in wat ik te zeggen hebt op Skype? Ik ben toch maar 1 van de miljoenen mensen die Skype gebruiken?
En zijn die backdoors niet praktisch verplicht? De reden waarom (als ik het me goed herinner) Saüdi-Arabië en India Ping van BB wilde blokkeren.
Dat gebeurd inderdaad nu ook al, maar straks ook op basis wat jij doet op een niet google smartphone. Op android baseren ze inderdaad al reclame op je wat je opzoekt, waarom denk je dat ik het liefst zo min mogelijk Google producten gebruik??

edit:
Heb eigen exchange server hier draaien en gebruik inderdaad facebook. Wat ze daar aan info uithalen is niks vergeleken wat Google uit gmail, android en youtube haalt.

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 18-05-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
vali schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:11:
[...]
Dat gebeurd inderdaad nu ook al, maar straks ook op basis wat jij doet op een niet google smartphone. Op android baseren ze inderdaad al reclame op je wat je opzoekt, waarom denk je dat ik het liefst zo min mogelijk Google producten gebruik??
Maar dan raak jij geen met-internet-verbonden-PC meer aan? Want met overal bedoelde ik ook outlook.com, facebook, imdb, yahoo, etc.
Of het nou op je PC gebeurt of op je telefoon...
niemand heeft ooit mij goed het privacy issue kunnen uitleggen. Intussen betalen alle adverteerders wel mijn email-inboxen enz enz :*) . Dat doen ze bij jou ook of niet? Maar ja, andere discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-08 08:25

StrongArmLance

Endless flow

Ze mogen de layout van mij wel aanpassen, normaal is het wel mooi (zoals bij messaging) maar als het zo traag is, is het mega deprimerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Sinds een paar dagen update de Live Tile niet meer als ik een groep op dempen zet.

Whatsapp al een paar keer eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp ook niet, andere lumia 920 geprobeerd en die heeft hetzelfde.

Als ik dempen uit zet geeft hij wel een toast melding en gaat de teller op de Live Tile wel tellen.

Andere hier ook last van? Zouden ze wat gewijzigd hebben aan de server kant van WA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 21:46
siempie76 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:47:
Sinds een paar dagen update de Live Tile niet meer als ik een groep op dempen zet.

Whatsapp al een paar keer eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp ook niet, andere lumia 920 geprobeerd en die heeft hetzelfde.

Als ik dempen uit zet geeft hij wel een toast melding en gaat de teller op de Live Tile wel tellen.

Andere hier ook last van? Zouden ze wat gewijzigd hebben aan de server kant van WA?
Hier precies hetzelfde probleem. Lijkt er dus inderdaad op dat er iets is gewijzigd, vreemd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-08 22:28

The_Scarabial

MTB for life!

^Nu je het zegt, dat klopt, vind het juist wel goed, als ik demp wil ik alles gedempt hebben, goeie service van WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 22:02

Martinspire

Awesomeness

Mja dat is toch precies wat je wilt met dempen? Lijkt me eerder by design dan dat het fout gaat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Ik wil het geluid dempen, maar ik wil wel weten of ik nieuwe berichten heb in die groep zonder eerst WA te moeten openen.

Voorheen deed hij dat ook, geluid uit en de teller op de live tile liep gewoon op, alleen sinds een paar dagen niet meer :-(

Maar als iedereen dit heeft zal ik er toch eens een mailtje aan wagen naar WA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:45
siempie76 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:03:
Ik wil het geluid dempen, maar ik wil wel weten of ik nieuwe berichten heb in die groep zonder eerst WA te moeten openen.

Voorheen deed hij dat ook, geluid uit en de teller op de live tile liep gewoon op, alleen sinds een paar dagen niet meer :-(

Maar als iedereen dit heeft zal ik er toch eens een mailtje aan wagen naar WA
Daar werd ik helemaal moe van, mijn live tile gaf door de groepsapps bijna continu 99+ aan. Goede verbetering dus!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ook mijn niet-gedempte contacten doen langzaam of moeilijk met notifacties hoor.

Overigens zou ik het heel vervelend (en raar) vinden als muten nu alle vormen van notificatie uit schakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TheZeroorez schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:32:
Ook mijn niet-gedempte contacten doen langzaam of moeilijk met notifacties hoor.

Overigens zou ik het heel vervelend (en raar) vinden als muten nu alle vormen van notificatie uit schakelt.
Muten is iets anders dan het uitschakelen van groepsnotificaties voor het verkrijgen van notificaties. Tuurlijk, met je geluid uit moet je nog wel dingen binnenkrijgen, maar van wat ik zo lees krijg je als je de notificaties uitzet bij groepen deze ook niet meer binnen. Of bedoel je iets anders? Dat je ook de overige notificaties dempt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heb je zelf een Windows Phone? Er bestaat niet een optie als 'geluiden voor groepen uitschakelen'. Dus de enige manier om het een beetje rustig te houden is je (drukke) groepen steeds voor een week te muten. En een titel 'dempen' wijst er niet bepaald op dat ineens alle vormen van notificatie uitgesloten zijn :p

En met deze recente verandering weet je dus alleen dat je berichten in een groep hebt wanneer je je chats scherm open hebt, en zo vaak is dat niet. Want met wie ik persoonlijk in gesprek ben open ik het vaak via de toast, en als je dan op de terug-toets drukt kom je weer terug bij je homescreen. Dat hele scherm met chats sla je dus ook dan over.

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 21-05-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn lumia 920 binnen gekregen. Krijg Whatsapp niet aan de praat. bij de verificatie krijg ik de foutmelding kan niet verbinden met whatsapp. controleer je netwerkinstellingen en probeer het later opnieuw.

Wie kan mij vertellen hoe ik Whatsapp aan de draaien krijg?

Gr Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geeft 'ie niet - zoals de android versie dat doet - na het falen de optie om de code door te bellen? Als je dat kiest belt de computer je en wordt de code opgenoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:42:
ik heb vandaag mijn lumia 920 binnen gekregen. Krijg Whatsapp niet aan de praat. bij de verificatie krijg ik de foutmelding kan niet verbinden met whatsapp. controleer je netwerkinstellingen en probeer het later opnieuw.

Wie kan mij vertellen hoe ik Whatsapp aan de draaien krijg?

Gr Peter
He goede keuze gemaakt! Je moet even zorgen dat je de tijd handmatig en precies correct invult.. als je tijd en datum niet correct staat heeft de app moeite om je toestel en 06 te verifiëren

Veel plezier met je toestel

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb ook een nokia 920 alleen heb ik 1 vraag. Hoe verwijder je een persoon uit je chats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
stansfield schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:45:
Ik heb ook een nokia 920 alleen heb ik 1 vraag. Hoe verwijder je een persoon uit je chats?
De persoon in kwestie lang ingedrukt houden. Dan verschijnt er een menu met de optie om het te verwijderen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
The Dolf schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:03:
[...]

De persoon in kwestie lang ingedrukt houden. Dan verschijnt er een menu met de optie om het te verwijderen.
Tnx. Gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
fruitbakje schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Lekker naïef weer. Elk bedrijf op de advertentiemarkt is geïnteresseerd in wat jij te zeggen hebt. Juist met vrienden e.d. bespreek je de interesses. Hebben ze medewerkers nodig om jou conversaties te monitoren? Natuurlijk niet: kijk eens hoe goed zaken als Google Voice en Apple's Siri werken. Na een kleine adoptietijd worden zinnen bijna feilloos herkend door de computer.

Monitoren kan geheel geautomatiseerd. Welke garantie hebben we dat bedrijven als Apple, Microsoft en Google niet optimaal gebruik maken van deze technieken?

Niet om hel en verdoemenis te prediken: ook ik maak gewoon gebruik van hun diensten. Ik vrees alleen dat mens soms iets te naïef hiermee omgaat..

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
-Tom schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:44:
[...]
Elk bedrijf op de advertentiemarkt is geïnteresseerd in wat jij te zeggen hebt. Juist met vrienden e.d. bespreek je de interesses.
Ik bedoelde dat het voor die bedrijven niet interessant is wie nou precies hoe heet. In hun systemen kan ik net zo goed #5413284 die met #641524245 'bladiebladiebla' zegt. Natuurlijk, in de praktijk hangt je naam daar altijd aan vast, want die heb (of moet) je gewoon op(ge)geven, maar die hebben ze in principe niet echt nodig toch? Die naam hebben ze toch alleen nodig in communicatie met jou?*
Dat je daarmee hele netwerken legt, hoe je vriendengroep eruit ziet, wat de interesses van je vriendengroep is, welk land je woont en wanneer je dus sinterklaas viert en wanneer ze dus met product x moeten gaan adverteren omdat je vriendengroep daar interesse in heeft, dat snap ik dat dat kan. Al betwijfel ik hoe geavanceerd de systemen in de praktijk zijn, want ik kan zelf zelden de link leggen tussen wat voor advertenties ik zie en wat ik die bedrijven heb verteld met m'n surfgedrag. Maar dat kan aan m'n eigen intelligentie liggen natuurlijk ;).

*sterker nog, ik kan niet goed verzinnen wat eigenlijk het voordeel van is van je naam weten. Wel een groot nadeel, je moet telkens gegevens overhandigen aan allerlei inlichtingen- en beveiligingsinstanties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 17:33
Ik weet niet wat het is met WA maar het lijkt gewoon alsof het aldoor veranderd dat gedrag van mijn app :/ word nu echt helemaal gestoord van allemaal dubbele meldingen terwijl dat voor deze week hooguit 1/2 keer per dag gebeurde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 21:36
WA draait hier ook wat vierkant.. Soms meldingen die herhaaldelijk blijven binnenkomen, ook al heb ik de berichten al gelezen.

Een groter probleem heb ik echter sinds een aantal dagen voor:

Ik ontvang geen geluidsnotificaties meer bij het binnenkomen van berichten. Geluid staat op max, niets gemute etc etc. Muziekplayer staat nog steeds 'aan' (alhoewel ik denk dat deze vroeger op play stond, en nu steeds op pauze - misschien hoor ik hierdoor de notificaties niet meer - maar als ik op play duw, staat die de volgende keer weer op pauze).

Iemand een idee hoe ik mijn geluidsnotificaties terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:48

mrsar

waar een sar is,is een wodka

geen idee,heb hier geen last van,maar uninstall en opnieuw installeren (na een herstart?)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:35
Binnenkort krijgen we update naar versie3.0 daarin zijn veel bugs verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

laracroftonline schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:50:
Binnenkort krijgen we update naar versie3.0 daarin zijn veel bugs verholpen.
Binnenkort, dat je dat nog durft te zeggen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:15
Binnenkort :') Dat hoor ik al een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Avalaxy schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:02:
Binnenkort :') Dat hoor ik al een maand.
Binnenkort is toch echt max. 2 weken bij mij. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
CokeZero schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:59:
[...]

Binnenkort is toch echt max. 2 weken bij mij. :F
En toch duurt "binnenkort" al dik 2 maanden -.-

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:35

3DDude

I void warranty's

Ik ook whatsapp verdient echt een schop, de versie voor Windows Phone is gewoon echt kut.

Ik zit naast een maat van me in de trein met een Samsung S2, klik open, klik verstuur...

Ik heb gewoon laad bolletjes ofzo .. WTF.
2 maanden terug had ik ook al gelezen dat whatsapp alles verhelpt met de update naar 3.0 geen audio - stream meer voor de WP8 gebruikers en het zou allemaal heel veel sneller gaan..

*einde rant :P *

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:35
ergends in juni dacht ik gelezen te hebben op wpcentral forums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

3DDude schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 01:02:
Ik ook whatsapp verdient echt een schop, de versie voor Windows Phone is gewoon echt kut.

Ik zit naast een maat van me in de trein met een Samsung S2, klik open, klik verstuur...

Ik heb gewoon laad bolletjes ofzo .. WTF.
2 maanden terug had ik ook al gelezen dat whatsapp alles verhelpt met de update naar 3.0 geen audio - stream meer voor de WP8 gebruikers en het zou allemaal heel veel sneller gaan..

*einde rant :P *
Die SGS2 had Whatsapp eigenlijk al lopen. Das hetzelfde als de applicatie niet afsluiten maar gewoon verder gaan.
Daarnaast heeft Whatsapp al een aantal jaar extra ontwikkelingstijd gehad op Android, waarbij het platform ook nog eens meer aandacht krijgt van de ontwikkelaar. De WP versie is inderdaad een houtje touwtje versie met nasty audio-glitch. Volgens mij is daar nog geen enkele keer een serieus developmentteam op gezet. Ik had gehoopt dat Nokia het volledig over zou nemen na hun aankondiging, maar het komt er allemaal maar niet van volgens mij.

Overigens was die juni-datum toch voor Viber? Nouja het zal wel, ik gebruik toch bijna geen Whatsapp meer, dus het zal me aan mn reet roesten op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik vind het knap vervelend worden. WA lijkt steeds meer buggy te worden en vastlopers zijn orde van de dag. Rebooten heeft weinig zin. Wat ik het jammere vind is dat ik mensen heel makkelijk aan de WP8 foon kan helpen, ze willen ook echt overstappen. Maar een vereiste is Whatsapp en daarom zit ik zo te wachten op die versie 3.
Straks gaan die mensen over naar Android of IOS terwijl ze echt echt echt supergraag WP8 willen gebruiken. Dit remt toch wel de groei, al is het minimaal maar het feit dat WA slecht draait betekent in mijn kennissenkring geen WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hmm. Ik ben van mobiel nummer gewisseld, had groepen gevraagd om me toe te voegen met het nieuwe nummer, maar dat is nog niet gebeurd.

Nu installeer ik WhatsApp opnieuw, en hij zegt dat er backups zijn en of ik die wil herstellen. Natuurlijk.
En nu staan de groepen er ineens tussen. Heb ik nu de beveiliging van WA omzeild of ben ik alleen read-only in de gesprekken die uit de backup zijn hersteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:43
Kom er nu pas achter omdat ik het nu pas nodig heb. Maar ik kan op mijn lumia 920 geen Word documenten versturen met Whatsapp. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
robkrekel schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:03:
Kom er nu pas achter omdat ik het nu pas nodig heb. Maar ik kan op mijn lumia 920 geen Word documenten versturen met Whatsapp. Jammer.
Oh, dat heb ik nou nog nooit gemist eigenlijk.. Maar misschien ben ik gewoon een ouwe lul dat ik dat soort dingen nog via mail doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Sheik schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:15:
Ik vind het knap vervelend worden. WA lijkt steeds meer buggy te worden en vastlopers zijn orde van de dag. Rebooten heeft weinig zin. Wat ik het jammere vind is dat ik mensen heel makkelijk aan de WP8 foon kan helpen, ze willen ook echt overstappen. Maar een vereiste is Whatsapp en daarom zit ik zo te wachten op die versie 3.
Straks gaan die mensen over naar Android of IOS terwijl ze echt echt echt supergraag WP8 willen gebruiken. Dit remt toch wel de groei, al is het minimaal maar het feit dat WA slecht draait betekent in mijn kennissenkring geen WP8.
Gelukkig ziet Microsoft en Nokia dat nu ook, op dit moment ontwikkeld Nokia mee aan versie 3.
Maar duurt allemaal wel erg lang, dat hadden ze eerder moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:08

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

InZane schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:34:
[...]

Oh, dat heb ik nou nog nooit gemist eigenlijk.. Maar misschien ben ik gewoon een ouwe lul dat ik dat soort dingen nog via mail doe :P
Whatsapp is daarvoor ook nodeloos gelimiteerd, want het werkt alleen op mobiele telefoons. Een Word document wil je typisch ook op een tablet, notebook of desktop lezen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xutovlip
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:41
Ik heb sinds afgelopen weekend een Lumia 920 in mijn bezit, maar heb helaas een probleem met WhatsApp.

Het probleem is dat ik slechts een klein deel van mijn vrienden in de favorieten lijst van WhatsApp staan. Ik weet zeker dat de telefoonnummers van mijn vrienden in mijn personenlijst correct zijn ingevuld en dat de meesten ook een landcode hebben. Nou denk ik dat het niet ligt aan het gebruiken van een landcode aangezien er ook vrienden missen in mijn favorieten lijst die wel een landcode hebben.

Ik heb geprobeerd mijn toestel opnieuw op te starten, wat helaas niet bleek te werken. Ook heb ik geprobeerd
een nieuw contact toe te voegen met een mobiel nummer (incl landcode (+31)) maar ook deze wordt niet gezien in WhatsApp.

Nou is mijn vraag of er een speciale manier van het invullen van mobiele nummers is, want ik kan hem zelf niet achterhalen of dat er iets anders aan de hand is. Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-08 09:42
je moet even je favorieten resetten.

whatsapp --> instellingen --> favorieten ( tik om te vernieuwen)
als het goed is staan ze daarna in je lijst O-)

[ Voor 19% gewijzigd door SjorsC op 28-05-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xutovlip
SjorsC schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:53:
je moet even je favorieten resetten.

whatsapp --> instellingen --> favorieten ( tik om te vernieuwen)
als het goed is staan ze daarna in je lijst O-)
Helaas ook al tig keer gedaan ;(
Had ik er bij moeten vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-08 09:42
je hebt vast en zeker ook al de app een keer opnieuw geinstalleerd?
zo ja, zijn mijn ideeen ook een beetje op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xutovlip
SjorsC schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:09:
je hebt vast en zeker ook al de app een keer opnieuw geinstalleerd?
zo ja, zijn mijn ideeen ook een beetje op...
Opnieuw installeren werkt helaas ook niet.
In ieder geval bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:30
In je whatsapp contactenlijst op de persoon klikken die je in favorieten wil hebben en dan op de optie 'toevoegen aan favorieten' klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xutovlip
Terpstars schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:41:
In je whatsapp contactenlijst op de persoon klikken die je in favorieten wil hebben en dan op de optie 'toevoegen aan favorieten' klikken?
Volgens mij is dat geen mogelijkheid?
De favorieten lijst zou hier namelijk de lijst moeten zijn waarin al je contacten staan die Whatsapp hebben. Dat is althans wat ik ervan heb begrepen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:30
Je hebt een wp8 tel? Ik heb whatsapp op wp 7.8 en dan heb je 3 lijsten: chats, favorieten en iedereen. als ik iemand niet bij favoriten heb staan zoek ik die op bij 'iedereen' en kan ik die toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xutovlip
Terpstars schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:13:
Je hebt een wp8 tel? Ik heb whatsapp op wp 7.8 en dan heb je 3 lijsten: chats, favorieten en iedereen. als ik iemand niet bij favoriten heb staan zoek ik die op bij 'iedereen' en kan ik die toevoegen.
Ik heb inderdaad een windows 8 telefoon. Ik kan die optie alleen niet terugvinden bij de lijst "iedereen". De lijst favorieten zou hij automatisch moeten vullen met het telefoonnummer van iemand als diegene whatsapp heeft. En dat is helaas wat hij bij mij niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
Ik had waarschijnlijk wel een WP telefoon gekocht, als deze app goed ondersteund was! Op dit moment heb ik geen zin om geld uit te geven voor een telefoon met een kleinere batterij, groter scherm en een instabiele implementatie van de enige app die er voor mij toe doet. Misschien dan toch maar een budget android tzt, of nog even wachten met kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximaal 2 weken voordat Whatsapp 3.0 in de store verschijnt!!

Bron: https://twitter.com/_aka_p/status/339581111669760001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:23:
Maximaal 2 weken voordat Whatsapp 3.0 in de store verschijnt!!

Bron: https://twitter.com/_aka_p/status/339581111669760001
Ah, koel. Is het intressant die persoon te volgen op twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Klinkt goed, nice gevonden :) Ik volg die gast iig vanaf heden, we wachten af

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee ik volg hem ook niet, maar ik zag het voorbij komen bij wpcentral.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Heel intressant om zijn tijdlijn te lezen :)
Today's build is very good, much better battery performance. No drain whatsoever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-08 10:49
Kan niet meer wachten na dit nieuws! :9~

Laatste tijd erg veel last gehad van dubbele meldingen. Notificaties van berichten die ik meer dan een uur geleden al had gelezen bleven maar binnenkomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-08 12:34

jeka

Support your local club.

Ik kan sowieso niet meer wachten. Tis dat iedereen whatsapp gebruikt. Anders was ik er allang mee gestopt...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Goed dat het er eindelijk aan komt!
En dat we eindelijk van die StreamingAudio-API af zijn.
Nu nog een ING-app (die zal ook deze maand komen) en dan is het feest compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-10-2023
Mooooi! Wat deze persoon op Twitter dus tot nu toe kan verifieren over de volgende update van WhatsApp:
  • Minder battery drain
  • Streaming audio hack is weg
  • (Veel) betere performance ("Very stable and very very usable")
  • Favorieten lijst is gefixed (sneller?)
  • Geen revamped UI, alleen meer emoticons
  • Berichten worden opgehaald in de achtergrond a la Symbian
  • Gaat waarschijnlijk geen V3 heten.
  • "Same features but it works like how it is supposed to work now"
  • Release begin juni ("2 weeks at the maximum", en dat was op 29 mei)
Klinkt alsof het WhatsApp team Windows Phone eindelijk serieus neemt, en een stabiele versie gaat afleveren.

Kan iemand uitleggen hoe het Symbian verhaal werkt? Gaat de (herschreven) achtergrondtaak berichten alvast downloaden, zodat bij het openen alles al ingeladen is?

Jammer dat er op het UI front niks gedaan wordt. Andere messaging apps zien er mooier uit, kan me voorstellen dat WhatsApp hier ook wat moois mee kan doen.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Alleen ergens in mijn achterhoofd fluisterd een stemmetje, is het wel echt iemand van het WA team en niet een wannabee :(

[ Voor 5% gewijzigd door hjs op 03-06-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Niels9001 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:46:

Klinkt alsof het WhatsApp team Windows Phone eindelijk serieus neemt, en een stabiele versie gaat afleveren.

Kan iemand uitleggen hoe het Symbian verhaal werkt? Gaat de (herschreven) achtergrondtaak berichten alvast downloaden, zodat bij het openen alles al ingeladen is?

Jammer dat er op het UI front niks gedaan wordt. Andere messaging apps zien er mooier uit, kan me voorstellen dat WhatsApp hier ook wat moois mee kan doen.
Dat zijn nou precies de dingen die mij opvielen.
Van de backgroundagent weet ik dat die elk half uur 'iets' doet, ik zag in een screenshot op de twitter dat Whatsapp gebruik maakt van de VOIP-calling API. Die draait toch ook continu in de background?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BLeKkDfCQAAgeFR.jpg:large.

Volgens mij is WA niet geupdate op 29-5 en zou dit de beta versie moeten zijn...

En idd de UI van WA is allesbehalve mooi. Hier kunnen ze echt wel mee scoren denk ik.
Misschien in de volgende versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
hjs schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:15:
Alleen ergens in mijn achterhoofd fluisterd een stemmetje, is het wel echt iemand van het WA team en niet een wannabee :(
Rhndy schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:24:
[...]

Het gaat hier volgens mij om iemand die NIET bij WhatsApp werkt, maar wel toegang heeft tot de (gesloten) BETA's.

Dat zijn nou precies de dingen die mij opvielen.
Van de backgroundagent weet ik dat die elk half uur 'iets' doet, ik zag in een screenshot op de twitter dat Whatsapp gebruik maakt van de VOIP-calling API. Die draait toch ook continu in de background?

Volgens mij is WA niet geupdate op 29-5 en zou dit de beta versie moeten zijn...

En idd de UI van WA is allesbehalve mooi. Hier kunnen ze echt wel mee scoren denk ik.
Misschien in de volgende versie....
Lijkt inderdaad om de BETA versie te gaan. Een VOIP API lijkt me ook niet heel goed voor je batterij?

Kan het zijn dat ze een stuk code uitvoeren als een push notification binnenkomt? Dat ze op het moment dat de Toast message binnenkomt ook meteen het hele chat verhaal wordt opgehaald?

Qua UI moeten ze inderdaad stappen gaan zetten. Helaas staat WhatsApp niet echt bekend om haar 'schitterende' applicaties (zie iPhone of Android).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-08 23:28
Wat betreft de VOIP. Skype gebruikt dat ook. Dat doet verder ook weinig met de batterij volgens mij. En als we de optie krijgen om de background agent te blokkeren dan lijkt het me geen probleem?

Ze mogen wel opschieten met die update...

[ Voor 10% gewijzigd door eeNer op 03-06-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Niels9001 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:45:
Qua UI moeten ze inderdaad stappen gaan zetten. Helaas staat WhatsApp niet echt bekend om haar 'schitterende' applicaties (zie iPhone of Android).
Ik vind die van WP echt stukken beter. Niet heel mooi, maar in elk geval simpel en 'clean'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik vind de UI van Whatsapp niet lelijk, hoe zouden jullie de UI anders graag willen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mooi zeg, dat de info hierboven zo op wp7.nl verschijnt :+
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
eeNer schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:22:
Wat betreft de VOIP. Skype gebruikt dat ook. Dat doet verder ook weinig met de batterij volgens mij.
Hmm dat klopt inderdaad.. Goed nieuws :). Denk inderdaad dat ze dit gebruiken i.p.v. de Streaming Audio API. Deze bleef wel in de WP7.x versie (waarschijnljik omdat de VOIP API hier niet te vinden is).
CAP-Team schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:39:
Ik vind de UI van Whatsapp niet lelijk, hoe zouden jullie de UI anders graag willen zien?
Ik zelf vind de Skype UI voor Windows Phone (maar ook Windows 8 ) erg nice.

Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/images/uploaded/microsoft-skype-for-windows-phone.jpg
hjs schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:37:
Mooi zeg, dat de info hierboven zo op wp7.nl verschijnt :+
link
Hahaha, mooi inderdaad dat ze gewoon maar zo quoten :-)!

[ Voor 23% gewijzigd door Niels9001 op 03-06-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:18

SomerenV

It's something!

Ik heb voor GSMacties.nl ook even een artikel online geknald over het nieuwe gerucht. Zelf zit ik ook met smart te wachten op de grote update want de huidige versie is het gewoon nét niet. Mooi te horen dat de update als het goed is bijna klaar is! _/-\o_

Overigens wil ik Niels even bedanken voor het bij elkaar zetten van de informatie, scheelde weer wat speurwerk O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Niels9001 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:04:
[...]

Hahaha, mooi inderdaad dat ze gewoon maar zo quoten :-)!
Ik heb netjes een linkje naar je post erbij gezet hoor :+ Waarom moeilijk doen als jij het ons al zo makkelijk maakt. Waarvoor dank overigens! _/-\o_

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CAP-Team schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:39:
Same here. Voor zover ik kan zien is de UI gewoon identiek aan die van de standaard Messaging app. Of zie ik dan wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:18

SomerenV

It's something!

PaT schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:24:
[...]

Ik heb netjes een linkje naar je post erbij gezet hoor :+ Waarom moeilijk doen als jij het ons al zo makkelijk maakt. Waarvoor dank overigens! _/-\o_
Je moet wel even de link naar het bericht aanpassen. Daar staat nu http://www.wp7.nl/33793/n...essage/40345397/#40345397 en dat geeft een foutmelding.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

SomerenV schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:38:
[...]

Je moet wel even de link naar het bericht aanpassen. Daar staat nu http://www.wp7.nl/33793/n...essage/40345397/#40345397 en dat geeft een foutmelding.
Fixed, tnx voor het melden

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
PaT schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:24:
[...]

Ik geef je helemaal gelijk hoor ;)! Mooi toch, dat we zo het een en ander voor elkaar kunnen doen!
Magnetic_Man schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:25:
[...]

Same here. Voor zover ik kan zien is de UI gewoon identiek aan die van de standaard Messaging app. Of zie ik dan wat over het hoofd?
Over het algemeen wel, en er is ook veel verbeterd de laatste tijd..

Verbeteringen waar ik op hoop:
  • Betere longlistselector (klik op een letter, de pop-up is niet dezelfde als de native versie.
  • Uitlijning van tekst is ver te zoeken op Instellingen pagina's van de app of groepsgesprek.
  • Verschillende kleuren voor verschillende deelnemers in een groepsgesprek.
  • Wat Google Hangouts features: zien wie er typt, meer gebruik van avatars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Niels9001 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:02:
[...]

Ik geef je helemaal gelijk hoor ;)! Mooi toch, dat we zo het een en ander voor elkaar kunnen doen!

[...]

Over het algemeen wel, en er is ook veel verbeterd de laatste tijd..

Verbeteringen waar ik op hoop:
  • Betere longlistselector (klik op een letter, de pop-up is niet dezelfde als de native versie.
  • Uitlijning van tekst is ver te zoeken op Instellingen pagina's van de app of groepsgesprek.
  • Verschillende kleuren voor verschillende deelnemers in een groepsgesprek.
  • Wat Google Hangouts features: zien wie er typt, meer gebruik van avatars.
Behalve dat lijkt een light thema me ook beter. Wellicht zelfs met een Metro UI. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:24

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Persoonlijk snap ik niet waarom personen in een groepsgesprek verschillende kleuren MOETEN hebben. Ik vind het verder prima hoor maar bij mij staan de namen er gewoon bij. De meerwaarde van kleuren ontgaat mij. Maar WhatsApp mag wel iets hebben van Viber. een regel met avatars van deelnemers naast elkaar zodat je weet wie deelnemen aan de groep.

Ik heb WA al een paar weken geleden verwijderd en wacht met smart op de definitieve versie.

Kan me nog herinneren dat bij WA, net zoals dat bij Skype het geval is, soms het toetsenbord in beeld laat zodat de reacties onder het toetsenbord verdwijnen, erg vervelend. Ook kun je geen schermafbeeldingen verzenden, geen filmpjes uploaden. Ja, slechte app dus, maar dat is Skype ook nog steeds en bij Viber, dat ik nu gebruik, komt iets te vaak: 'Oeps, er ging iets fout' in beeld. Ook heeft Viber problemen te starten wanneer je op een notificatie klikt zodra dat bovenin het scherm verschijnt. Hetzelfde gesodemieter als bij WA.

Eigenlijk werkt geen enkel door mij gebruikt chatprogramma foutloos.

Benieuwd waar WA mee komt, als het gerucht klopt, en er inderdaad een nieuwe versie komt. Je hoort of leest er van WA zelf in ieder geval niks over.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Schermafbeeldingen verzenden is geen enkel probleem. Gewoon een screenshot maken met home-on/off en die afbeelding verzenden. Video versturen kan ook.
Ik hoop dat met de nieuwe versie vooral de battery drain opgelost is. Als je een lang WA gesprek hebt gaat mn batterij wel erg snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:57:
Persoonlijk snap ik niet waarom personen in een groepsgesprek verschillende kleuren MOETEN hebben. Ik vind het verder prima hoor maar bij mij staan de namen er gewoon bij. De meerwaarde van kleuren ontgaat mij.
In een groepsgesprek met 7 personen moet ik echt de namen lezen om te zien of het een ander persoon is die antwoord geeft. Als je wat verschillende tinten ziet kun je in 1 oogopslag zien dat meerdere mensen reageren, en niet alleen 1 persoon.
Benieuwd waar WA mee komt, als het gerucht klopt, en er inderdaad een nieuwe versie komt. Je hoort of leest er van WA zelf in ieder geval niks over.
Dat doen maar weinig developers aangezien ze ook geen verwachtingen willen stellen die (wellicht) niet haalbaar zijn. En ik denk dat concurrentie ook niet vergeten mag worden. Apple, Google en Microsoft geven ook niet weg waarmee ze bezig zijn, totdat het (bijna) klaar is voor beta of zelfs launch. We hebben allemaal gezien dat bij Mango (of was dat Apollo?) het erg lang duurde voordat gebruikers de update hadden maar de nieuwe features wel al bekend waren.. Geeft je concurrentie natuurlijk de kans om diezelfde 'exclusieve' features zelf te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-08 19:46
Verwacht dat we geen video's kunnen versturen met nieuwe update toch?
Best wel een faal van WP8, dat ze dit dicht hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Russel88 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:33:
Verwacht dat we geen video's kunnen versturen met nieuwe update toch?
Best wel een faal van WP8, dat ze dit dicht hebben gezet.
Klopt, dit heeft niks met Whatsapp te maken maar is een bepekering van WP. Wellicht dat ze het ooit in de toekomst opengooien maar voor nu is het met geen enkele applicatie mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:51

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Persoonlijk snap ik niet waarom personen in een groepsgesprek verschillende kleuren MOETEN hebben. Ik vind het verder prima hoor maar bij mij staan de namen er gewoon bij. De meerwaarde van kleuren ontgaat mij. Maar WhatsApp mag wel iets hebben van Viber. een regel met avatars van deelnemers naast elkaar zodat je weet wie deelnemen aan de groep.

....
Met 15 man in een groep vind ik het wel handig om in 1 oogopslag te kunnen zien wie wat zegt. Mocht je de namen willen lezen moet je je specifiek focussen op die naam, en dat is gewoonweg onhandig -_-

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deweydasticker
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 12:49
Xutovlip schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:59:
[...]

Helaas ook al tig keer gedaan ;(
Had ik er bij moeten vermelden
Contacten waarvan ik hun 06 nummer niet onder "mobile phone" heb gesaved zie ik niet in mijn contactenlijst in WA. Misschien is dit ook jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
NeFoRcE schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:50:
[...]

Met 15 man in een groep vind ik het wel handig om in 1 oogopslag te kunnen zien wie wat zegt. Mocht je de namen willen lezen moet je je specifiek focussen op die naam, en dat is gewoonweg onhandig -_-
Want je weet wel welke kleur bij welke naam hoort? :?

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
-Tom schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:34:
[...]

Want je weet wel welke kleur bij welke naam hoort? :?
Inderdaad net zo zinloos 8)7 .

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Het gaat er ook meer om dat je sneller ziet dat er meerdere mensen reageren. Als jij een WhatsApp verstuurd is de kleur toch ook donkerder dan als de ander wat gestuurd heeft?

Lijkt me handig om nóg sneller te kunnen zien dat er meerdere mensen reageren als ik een vraag stel. Ook kun je ze dan makkelijker uit elkaar houden.

Tuurlijk is het een klein detail, maar ik vond het erg handig op mijn oude Nokia E71. Kleine moeite om het te implementeren lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Jongens, hebben jullie allemaal geen grote groepen ofzo?

Natuurlijk weet je niet elke kleur+naam uit je hoofd, maar wnaneer er 4 man door elkaar aan het typen is is het gewoon heel lastig om door middel van witte lettertjes in een rood wolkje 4 personen met ongeveer even lange namen een beetje uit elkaar te houden. Ja, ik kan lezen. Nee, wanneer meerdere mensen tegelijk aan het wappen zijn is het niet handig om het op basis van tekst uit elkaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Het zou sowieso wel mooi zijn als iemand in een groep 4 berichten achter elkaar stuurt die in 1 blok komen net als bij de Android en iOS whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-08 15:19
TheZeroorez schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:41:
Jongens, hebben jullie allemaal geen grote groepen ofzo?

Natuurlijk weet je niet elke kleur+naam uit je hoofd, maar wnaneer er 4 man door elkaar aan het typen is is het gewoon heel lastig om door middel van witte lettertjes in een rood wolkje 4 personen met ongeveer even lange namen een beetje uit elkaar te houden. Ja, ik kan lezen. Nee, wanneer meerdere mensen tegelijk aan het wappen zijn is het niet handig om het op basis van tekst uit elkaar te houden.
Ik heb er totaal geen last van heb meerdere groepswhatsapps soms met 9 man

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Duurt lang.

Heb nu sinds een paar dagen een wp8 foon ipv wp7.8 maar wat zijn die smilies erg zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Zal wel eind juni worden ...

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Duurt inderdaad lang... Was aan het zoeken op Twitter of ik enig nieuws kon vinden, en toen kwam ik dit tegen. Een prachtige re-design van WhatsApp voor Windows Phone.

Het huidige design kan echt VEEL beter!

Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/1c9c8e56e874f6a1ef09b5662d3fb054/tumblr_inline_mnvn16OkIP1qz4rgp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/070c9ef2bd30ebb1dd9c2c04c49e7f55/tumblr_inline_mnvodjf1C81qz4rgp.jpg

http://blog.andrescanelon...hatsapp-for-windows-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:37:
[...]

Ik heb er totaal geen last van heb meerdere groepswhatsapps soms met 9 man
Tja, zal wel het verschil zijn tussen visueel ingestelde mensen en meer op text gefocuste mensen. Dan heb jij blijkbaar mazzel dat je bij de tweede groep hoort, want met de huidige WhatsApp is het voor de eerste groep mensen echt niet zo handig geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
Niels9001 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:05:
Duurt inderdaad lang... Was aan het zoeken op Twitter of ik enig nieuws kon vinden, en toen kwam ik dit tegen. Een prachtige re-design van WhatsApp voor Windows Phone.

Het huidige design kan echt VEEL beter!

[afbeelding]
[afbeelding]

http://blog.andrescanelon...hatsapp-for-windows-phone
Jah, zeg dat wel. Zo'n design zou mijn leven echt drastisch verbeteren!

[/sarcasme]

:/

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Pagina: 1 ... 21 ... 58 Laatste