Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:22
GerCor schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:14:
De beste stuurlui staan aan wal.
In dit geval niet bij whatsapp. Ik geef voorbeelden hoe goed Microsoft het allemaal voor elkaar heeft en dus staan de beste stuurlui misschien wel bij Microsoft.
Waarom zou ik niet mogen klagen over een zeer slechte applicatie als ik het zelf niet gemaakt heb? Ik wil best wel een video maken hoe slecht het hier nu is als je twijfelt aan de ernst van mijn klacht? Ik heb bijvoorbeeld twee berichten binnen gekregen deze ochtend maar verder als het startscherm kom ik nu niet dus de berichten heb ik niet kunnen openen en kunnen lezen. Soms doet hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 22:37
walletje-w schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:56:
[...]

In dit geval niet bij whatsapp. Ik geef voorbeelden hoe goed Microsoft het allemaal voor elkaar heeft en dus staan de beste stuurlui misschien wel bij Microsoft.
Waarom zou ik niet mogen klagen over een zeer slechte applicatie als ik het zelf niet gemaakt heb? Ik wil best wel een video maken hoe slecht het hier nu is als je twijfelt aan de ernst van mijn klacht? Ik heb bijvoorbeeld twee berichten binnen gekregen deze ochtend maar verder als het startscherm kom ik nu niet dus de berichten heb ik niet kunnen openen en kunnen lezen. Soms doet hij het wel.
Merk dat het wel verschilt welk toestel je hebt, bij mijn l920 werkt de app stukken beter dan de huawei w1. De app is gewoon brak geschreven en functioneert beter als er krachtige hardware aanwezig is. Als ik andere chat programma's bekijk op de store snap ik niet waarom dit na 2 jaar nog steeds gaande is...

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 22-04-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

[...]

Zo goed heeft MS het niet voor elkaar hoor. En heleboel WP8 apps kunnen stukken beter. Viber is ook een drama. Skype werkt ook niet samen met Personen Hub zoals je zou verwachten.

Maar goed, op iOS en Android draait WA volgens mij probleemloos, WP8 is nog steeds niet helemaal af. Dus .... wacht even af tot WhatsApp zegt: dit is onze WP8 app, beter kunnen we niet. Als het dan nog steeds een drama app is ....

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Personen hub kan WA natuurlijk helemaal niet, terwijl MS wel al bellen via skype vanuit contacten heeft draaien. (denk trouwens ook niet dat chat weer terug kan naar berichten hub).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

In personen hub kan ik Skype contacten en 'contacten' koppelen. Alleen staan ze in Skype niet gekoppeld.

Als ik in mijn telefoon een foto toevoeg aan een contact, dan zie ik die foto (uiteraard). Maar op Outlook.com ontbreekt de foto.

Dus, voor MS nog voldoende te doen.

Vorige update van WA zou 'major' zijn. Ik heb nog steeds niet ontdekt wat er 'major' aan is. Goed, je hebt wat extra's erbij maar het belangrijkste, gewoon normaal functioneren .... dat ontbreekt nog steeds.

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 22-04-2013 21:55 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:52:
In personen hub kan ik Skype contacten en 'contacten' koppelen. Alleen staan ze in Skype niet gekoppeld.

Als ik in mijn telefoon een foto toevoeg aan een contact, dan zie ik die foto (uiteraard). Maar op Outlook.com ontbreekt de foto.

Dus, voor MS nog voldoende te doen.

Vorige update van WA zou 'major' zijn. Ik heb nog steeds niet ontdekt wat er 'major' aan is. Goed, je hebt wat extra's erbij maar het belangrijkste, gewoon normaal functioneren .... dat ontbreekt nog steeds.
Wil niet veel zeggen, maar ik vind de facebook app best goed de laatste tijd. Als je ziet hoe dramatisch hij is op android... Vooral facebook home is een lachertje

Over whatsapp, ik hoop dat 3.0 er snel aan komt. Ben echt benieuwd of ze het nu eindelijk kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 22-04-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Daarom .... gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:22
GerCor schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:06:
Daarom .... gewoon geduld hebben.
Ik heb al ruim twee jaar geduld, wanneer is het lang genoeg?
Ja niemand dwingt me het te gebruiken maar als je vele berichtjes binnenkrijgt van vrienden via whatsapp en vervolgens niet kunt reageren omdat de app niet eens wil openen dan word het toch wel tijd dat er iets beters komt.
Ik laat me bijna nooit gaan maar mijn geduld begint toch wel op te raken. Hopen dat 3.0 verbetering brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
ik wacht ook al 1,5 jaar. Wel knap dat ze na 2 jaar wellicht iets goeds in elkaar hebben gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-08 20:14

Koekfabriek

King Billy on the wall

[...]

Ik reboot dan altijd even mijn telefoon, daarna krijg je ze wel binnen. Voor de rest doet mijn WA het prima op mijn 920, misschien één keer in de week de bug dat hij niet wil opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

walletje-w schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:43:
[...]

Ik heb al ruim twee jaar geduld, wanneer is het lang genoeg?
Ja niemand dwingt me het te gebruiken maar als je vele berichtjes binnenkrijgt van vrienden via whatsapp en vervolgens niet kunt reageren omdat de app niet eens wil openen dan word het toch wel tijd dat er iets beters komt.
Ik laat me bijna nooit gaan maar mijn geduld begint toch wel op te raken. Hopen dat 3.0 verbetering brengt.
http://www.wpcentral.com/...nd-agent-upcoming-version

Mijn geduld is allang op, maar daar heb ik verder niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Sinds update van wp8 naar 1308-versie op mijn L920 heb ik het fenomeen dat ik wél een notificatie krijg met geluidje en visueel in homescreen.... maar als ik whatsapp dan open... duurt het een flinke tijd vóór dat het berichtje daadwerkelijk zichtbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Ik denk dat het los staat van de 1308 versie op de L920. Is gewoon een vertraging in de WA servers. Reboot de telefoon, als dat niet helpt dan zal het morgen of een van deze dagen weer goed gaan vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Gelukkig gaan nu veel vrienden van mij Hike gebruiken (http://www.hike.in/). Werkt goed, en ziet er beter uit als Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
badluckboy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:32:
Ik denk dat het los staat van de 1308 versie op de L920. Is gewoon een vertraging in de WA servers. Reboot de telefoon, als dat niet helpt dan zal het morgen of een van deze dagen weer goed gaan vanzelf.
Reboot geen effect

ik wacht rustig af.... ;) thnks anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik begrijp het probleem eerlijk gezegd niet zo van WhatsApp onder Windows Phone 8. Ik WhatsApp best vaak, berichtjes komen soms wat later binnen, maar dat is meer seconden later dan minuten. Soms heb je de toast message maar zie je een paar seconden later pas het berichtje. Maar echt mega hinderlijk is het niet want het werkt.

Waar ik meer last van heb is de Facebook App, die van MS zelf, daar kan ik de helft meestal niet mee lezen, haalt berichten niet op en dat soort fratsen. Ook al herstart je de telefoon nog kan ik niet reageren op bepaalde berichten, hij laad ze gewoon niet in, dat is pas irritant. Daar ben ik maar overgestapt op Facebook JDB, die wel lelijker is, maar werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

CokeZero schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:38:
Gelukkig gaan nu veel vrienden van mij Hike gebruiken (http://www.hike.in/). Werkt goed, en ziet er beter uit als Whatsapp.
Heb het er nu ook op staan, even ontdekken ....

Edit: ziet er mooi uit, werkt tenminste goed. Dat in tegenstelling tot WA of Viber.

Hike er weer afgegooid. Ging random sms'jes verzenden naar sommige contactpersonen. Inmiddels een update van Viber en werkt prima.

[ Voor 42% gewijzigd door GerCor op 01-05-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 21:00
Wanneer zou deze nieuwe update eigenlijk moeten komen?
Is deze niet al vorige week gesubmit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 19:42
Baats schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:13:
Wanneer zou deze nieuwe update eigenlijk moeten komen?
Is deze niet al vorige week gesubmit?
Inderdaad, al sinds begin april wordt er over gespeculeerd. Ik reken nergens meer op.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:36
16-4 is de beta gesubmit, over de final is nog niks bekend. Kan zomaar eind Mei pas zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Duurt lang...... boring. Viber komt ook pas over een paar weken met de 3.0 versie maar heeft inmiddels een update er ingegooid zodat bij mij nu alles WEL werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-08 23:28
De mogelijkheid om direct uit whatsapp te bellen

http://www.wpcentral.com/...ting-call-contact-feature

[ Voor 51% gewijzigd door eeNer op 03-05-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ach ja ... maar ondertussen gebeurt er helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Bij mij is Whatsapp uit de store, staat een leeg plaatje met o beoordelingen. Zouden ze met de update bezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Folkifoon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:39:
Bij mij is Whatsapp uit de store, staat een leeg plaatje met o beoordelingen. Zouden ze met de update bezig zijn...
Bij mij idem. Zou wel weer eens leuk zijn een update. :)

EDIT: Hij staat hier ook weer in de store.

[ Voor 7% gewijzigd door ImpaileR op 07-05-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
ImpaileR schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:54:
[...]
Bij mij idem. Zou wel weer eens leuk zijn een update. :)
Hij staat nog wel op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Staat hier nog gewoon goed in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Hier ook gewoon. Ik had al weer ff hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Jep bij mij ook weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Daar zijn ze al een hele tijd mee bezig. HAHA .... wat een ellende. Maar eigenlijk werkt WA wel, alleen sommige dingen mogen anders.

[ Voor 14% gewijzigd door GerCor op 07-05-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
dude na jou reactie kreeg ik een halve hartverzakking!
Wil je dat nooit meer doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 22:35
Ik heb geen problemen met Whatsapp op mijn WP8. Soms doet ie er wat langer over om te hervatten, maar alleen als ik de app nog open had staan als mijn scherm uitgaat. Als ik de app van te voren heb afgesloten is er niets aan de hand. Ik gebruik WA de hele dag door, werk en privé. Ik heb dan wel continue internet connectie. Misschien loopt het daarom soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-08 10:49
Snap niet dat die update zolang op zich laat wachten. Waarom maken ze die beta niet gewoon voor iedereen beschikbaar. Slechter dan de huidige versie kan hij toch niet zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-08 21:00

The_Scarabial

MTB for life!

Hier op een omnia werkt het ook nog steeds perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 14:16

Minkie

Groazers Unite.

Heb nooit problemen met whatsapp.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Minkie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:08:
Heb nooit problemen met whatsapp.
Kan dat bijna niet geloven. Of je gebruikt WA zo weinig dat het je niet opvalt, of je hebt echt geen problemen, maar gezien dit hele topic vol staat met klachten lijkt me dat sterk.

Als ik een bericht binnenkrijg nadat ik net op de home knop heb gedrukt kan ik echt een minuut wachten tot hij WA opnieuw geopend heeft.

Om nog maar niet te zwijgen over die afwijkende emoticons. Toegegeven, ze zien er strak uit, maar het is altijd maar een gok wat je naar de ander toestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 22:09
Wat mij het meest irriteert is dat mn telefoon soms blijft hangen in dat groene scherm, voor je de chats en dergelijke krijgt. Daar word ik helemaal gestoord van. Krijg je een paar berichtjes waar je op wilt antwoorden, blijft ie daar hangen. argghh

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
macciez schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:09:
Wat mij het meest irriteert is dat mn telefoon soms blijft hangen in dat groene scherm, voor je de chats en dergelijke krijgt. Daar word ik helemaal gestoord van. Krijg je een paar berichtjes waar je op wilt antwoorden, blijft ie daar hangen. argghh
Op dat soort momenten krijg ik echt neigingen om de telefoon het raam uit te gooien. Alles op WP werkt prima voor mij, maar WA haalt die hele ervaring naar beneden. Gelukkig komt er een nieuwe versie aan, en dat is dan ook de reden dat mijn telefoon tot nu toe nog geen vliegles gehad heeft :P

Ik merk wel dat ik nu steeds vaker FB chat en Skype gebruik. Werken ook prima, maar teveel mensen in mijn omgeving gebruiken nog WA.

Kreeg bijna een hartverzakking: 5 updates zojuist, waaronder een aantal Nokia apps (o.a. Cinemagraph). Elke keer als ik zie dat er updates zijn hoop ik stiekem dat het WA is. Maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 22:09
thobe schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:16:
[...]

Op dat soort momenten krijg ik echt neigingen om de telefoon het raam uit te gooien. Alles op WP werkt prima voor mij, maar WA haalt die hele ervaring naar beneden. Gelukkig komt er een nieuwe versie aan, en dat is dan ook de reden dat mijn telefoon tot nu toe nog geen vliegles gehad heeft :P

Ik merk wel dat ik nu steeds vaker FB chat en Skype gebruik. Werken ook prima, maar teveel mensen in mijn omgeving gebruiken nog WA.

Kreeg bijna een hartverzakking: 5 updates zojuist, waaronder een aantal Nokia apps (o.a. Cinemagraph). Elke keer als ik zie dat er updates zijn hoop ik stiekem dat het WA is. Maar helaas :(
jammer genoeg gebeurt dat ook bij de Facebook+ app en soms bij de nu.nl app, voor mij in ieder geval genoeg reden om binnenkort eens naar iets nieuws te kijken

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

thobe schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:16:
[...]

Ik heb zelf het idee dat Viber 3.0 (binnen 3 maanden) nog eerder is, om WA maar voor te blijven. Maar goed, je weet het niet. Whatsapp is natuurlijk maar een lullig bedrijfje waar een man of 35 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-08 20:14

Koekfabriek

King Billy on the wall

thobe schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:06:
[...]

Kan dat bijna niet geloven. Of je gebruikt WA zo weinig dat het je niet opvalt, of je hebt echt geen problemen, maar gezien dit hele topic vol staat met klachten lijkt me dat sterk.

Als ik een bericht binnenkrijg nadat ik net op de home knop heb gedrukt kan ik echt een minuut wachten tot hij WA opnieuw geopend heeft.

Om nog maar niet te zwijgen over die afwijkende emoticons. Toegegeven, ze zien er strak uit, maar het is altijd maar een gok wat je naar de ander toestuurt.
Dat laatste is vrij irritant dat geef ik toe. Maar ik heb toch maar een enkele keer in de week dat wa blijft hangen bij het opstarten. Voor een gratis app die ik zeer veel gebruik vind ik dat persoonlijk niet echt een probleem. Misschien ben ik enigszins verwend omdat wa op mijn oude lumia 800 veel slechter was dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Heeft tegenwoordig niemand last meer van die schandalige battery drain met WA dan? Het eeuwige wachten op de berichten tijdens het openen van de app, dat gezellige groene scherm wat maar eeuwig blijft hangen tot dat je eindelijk eens iets kan openen is inderdaad ook super irritant. En ja ook de emotes, als je weer eens de verkeerde gestuurd en je nader moet verklaren bij de vrouwtjes waarom je een boos gezicht trok........ 8)7. De toast messages kan ik wel mee leven, en ja af en toe dat berichtjes wat later binnen komen ook wel. Dat achterlijke slurpen van je accu is gewoon te bizar voor woorden, de laatste tijd WA ik wat meer als normaal en ik haal niet eens een normale werkdag meer op mijn L820. 's ochtends volle mep lading, beetje werken........... ooohhhh paar berichtjes open even lezen en wat terugsturen.....beetje werken....etc. etc., anyway. Werktijd voorbij? in de auto naar huis, snel rijden want de battery low message komt al naar voren!

Ik ben super tevreden met mijn L820 en WP8 maar die app maakt mij onderhand gillend gek, ik zou WA er graag af gooien maar ja dan moet ik weer gaan bellen en ik heb niet voor niets een 10GB abo <3. Dat en ik heb een hekel aan bellen >:).

Iemand toevallig nog een tip om het batterij verbruik te verlagen? Buiten de Stop Music App wat eigenlijk alleen maar werkt als je geen berichtjes binnen krijgt.......

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
De accu gat er nu bij mij ook rap doorheen nu ik steeds vaker Whatsapp gebruik vanwege omstandigheden. Toestel wordt ook ongezond heet. De nieuwe versie moet er echt aankomen, andrs verbrandt mijn lieve 8x nog... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:07
Zelfde hier, het batterijverbruik van whatsapp is echt belachelijk. Je 'ziet' gewoon bijna je batterijmeter leeglopen... Ik kan ook echt niet wachten op de nieuwe Whatsappsversie. Dit is trouwens met een NL 900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Sheik schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:31:
De accu gat er nu bij mij ook rap doorheen nu ik steeds vaker Whatsapp gebruik vanwege omstandigheden. Toestel wordt ook ongezond heet. De nieuwe versie moet er echt aankomen, andrs verbrandt mijn lieve 8x nog... ;)
Zeker! In de winter was het wel lekker een verwarming in je broekzak als er een paar chats open stonden, maar het is natuurlijk te gek voor woorden, zo'n zware app is het toch ook weer niet?
Terpstars schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:36:
Zelfde hier, het batterijverbruik van whatsapp is echt belachelijk. Je 'ziet' gewoon bijna je batterijmeter leeglopen... Ik kan ook echt niet wachten op de nieuwe Whatsappsversie. Dit is trouwens met een NL 900.
Komt me ook bekend voor, heb je even zitten appen kijk je naar het batterij niveau en je bedenkt je ineens "Ik had hem toch opgeladen!?!?!?!? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Bunta schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:23:
Heeft tegenwoordig niemand last meer van die schandalige battery drain met WA dan? Het eeuwige wachten op de berichten tijdens het openen van de app, dat gezellige groene scherm wat maar eeuwig blijft hangen tot dat je eindelijk eens iets kan openen is inderdaad ook super irritant.
Kijk eens naar de commentaren in de Store. Zegt genoeg dacht ik. Maar ja, dan lees ik over anderen die volgens mij toch ook WA hebben waarbij de batterij 2 dagen meegaat en denk: ligt het aan mijn toestel?

Ik moet om de 6 uur wel laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Bunta schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:23:
Werktijd voorbij? in de auto naar huis, snel rijden want de battery low message komt al naar voren!
En hem gewoon even aan de oplader/pc hangen op je werk is teveel moeite :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ach ik hoor ook veel mensen in mijn vriendengroep dat Whatsapp ook dramatisch werkt op Android. Volgensmij waar whatsapp alleen goed op draait is iOS.

Kijk maar naar de laatste recensies

[ Voor 11% gewijzigd door CokeZero op 11-05-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 22:02

Martinspire

Awesomeness

Android app-recensies hebben standaard 3 reviews met 1 ster op de voorpagina. Dat is echt bij extreem veel apps die ook prima werken. Ik denk dan ook dat daar vooral mensen komen klagen als iets niet werkt (mogelijk omdat er geen fatsoenlijk alternatief is om feedback te geven?)

Maar het klopt inderdaad dat ie op Android ook niet vlekkeloos werkt. Maar dat komt ook mede door de grote fragmentatie.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Avalaxy schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:24:
[...]

En hem gewoon even aan de oplader/pc hangen op je werk is teveel moeite :?
Helaas is dat niet altijd mogelijk, ben vaker in het veld dan op kantoor. Natuurlijk is het logisch om de telefoon "even" aan de lader te hangen, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het te belachelijk voor woorden is dat je zonder extra lading geen dag door kan komen, voor mij is dat een enorme tekortkoming. Er zijn natuurlijk mensen die er niet mee zitten om hun Phone heel de dag aan een lader te moeten hebben, ik ben er in ieder geval nooit van geweest. Een accu moet voor mij gewoon met gemak van 's ochtends vroeg tot bed tijd mee kunnen gaan, en dat is nog minimaal en mag mijn inzien ook verwacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik ben er klaar mee, weg met Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
GerCor schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:43:
Ik ben er klaar mee, weg met Whatsapp.
pas op het moment dat mensen moeten betalen voor WA zullen ze op alternatieven overstappen. Helaas zit ik vast aan WA, niemand die ik ken gebruikt andere diensten. Ik kan het wel erafgooien maar daar heb ik niks aan. Ik wil best betalen voor WA, als het maar presteert. Op Android is het soms ook matig, maar de accu wordt veel minder belast dan bij WP. binnenkort een update, echt wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik lees hier en daar dat Nokia hard bezig is met 3.0 (samen met WA). Dan wordt ook de audio SDK eruit gegooid, dat zal wel veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

CokeZero schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:25:
Ach ik hoor ook veel mensen in mijn vriendengroep dat Whatsapp ook dramatisch werkt op Android. Volgensmij waar whatsapp alleen goed op draait is iOS.

Kijk maar naar de laatste recensies
Ik loop sinds afgelopen week noodgedwongen met een HTC Sensation XE rond, maar Whatsapp draait daar velen malen beter op dan op mijn eigen Lumia!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Megamind schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:56:
Ik lees hier en daar dat Nokia hard bezig is met 3.0 (samen met WA). Dan wordt ook de audio SDK eruit gegooid, dat zal wel veel schelen.
Ja, dat zal allemaal wel, maar hoe lang moet dat nog duren? Die gasten communiceren niet. Van Viber weten we dat het nog maximaal 3 maanden kan duren. Dan weet je tenminste iets. Viber en Skype werken ook prima. En als mijn contacten dat niet willen gebruiken, dan gebruiken ze dat niet. Vrijheid blijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
GerCor schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:59:
[...]

Ja, dat zal allemaal wel, maar hoe lang moet dat nog duren? Die gasten communiceren niet. Van Viber weten we dat het nog maximaal 3 maanden kan duren. Dan weet je tenminste iets. Viber en Skype werken ook prima. En als mijn contacten dat niet willen gebruiken, dan gebruiken ze dat niet. Vrijheid blijheid.
Ik denk dat je die documentaire over WhatsApp niet gezien hebt :P Ze zijn enorm gesloten, willen niet in de aandacht komen en communiceren gewoon niet. De baas is ook een rare boksende hongaar, maar er werken wel aardig wat mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wel aardig wat? 35 maar. Een beetje AH of Jumbo heeft er lokaal meer rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
GerCor schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:09:
Wel aardig wat? 35 maar. Een beetje AH of Jumbo heeft er lokaal meer rondlopen.
Wat moet een bedrijf met 100en werknemers dat in princiepe maar één product heeft?

Bedrijven als Zynga hebben 1000en ontwikkelaars om maar zoveel mogelijk troep eruit te spugen en door te ontwikkelen.

Daarnaast heeft WA niet eens een echt verdienmodel want ik gebruik het al 3 jaar en heb nog nooit hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb ook nog nooit betaald. Maar ik betaal ook niet voor al die reclamezooi die dagelijks bij mij in de brievenbus valt - omdat mijn vriendin dat wil -. Moet ik dat dan ook gaan lezen omdat het gratis is?

Kijk, iedereen moet het zelf weten, maar ik ben die gasten zat. Hadden ze 1.000 man in dienst dat hadden ze het waarschijnlijk allang opgelost. Want van die 35 man personeel is de helft ook nog eens medewerker helpdesk.

Ik kijk er weer naar als 3.0 er is en goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Want met meer mensen gaat productontwikkeling sneller? Net als dat je met 9 vrouwen een kind in 1 maand kan baren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Avalaxy schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:21:
Want met meer mensen gaat productontwikkeling sneller? Net als dat je met 9 vrouwen een kind in 1 maand kan baren?
Die logica volg ik niet. ;w

Mijn telefoon hangt nu aan de lader, kijken of de telefoon het dan langer gaat uithouden dan 4, max 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
GerCor schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:20:
Ik heb ook nog nooit betaald. Maar ik betaal ook niet voor al die reclamezooi die dagelijks bij mij in de brievenbus valt - omdat mijn vriendin dat wil -. Moet ik dat dan ook gaan lezen omdat het gratis is?
Maar je gebruikt het wel, dus die vergelijking gaat niet op. Dat is hetzelfde als zeuren dat de bussen niet optijd rijden terwijl niemand hoeft te betalen.
Kijk, iedereen moet het zelf weten, maar ik ben die gasten zat. Hadden ze 1.000 man in dienst dat hadden ze het waarschijnlijk allang opgelost. Want van die 35 man personeel is de helft ook nog eens medewerker helpdesk.
Met 1000 man kan je niet 3 appjes onderhouden, ze hebben geen/amper helpdesk, PR, communicatie en marketing dus ik geloof best dat er aardig wat man opzit. Vast wel aardig wat serverbeheerders, en gelukkig maar want WA is bijna nooit offline.

[ Voor 13% gewijzigd door Megamind op 11-05-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb die kerel van WA op TV gezien. Ze hebben 35 man in dienst, de helft daarvan is helpdesk volgens hem. Dus, als volgens jou er bijna geen helpdesk is, wat moet ik daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
GerCor schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:51:
Ik heb die kerel van WA op TV gezien. Ze hebben 35 man in dienst, de helft daarvan is helpdesk volgens hem. Dus, als volgens jou er bijna geen helpdesk is, wat moet ik daarmee?
Dat heb ik hem niet horen zeggen maar dat ik heb waarschijnlijk niet gehoor dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
GerCor, denk aan je bloeddruk kameraad ;) Als ik het duitse forum goed gevolgd heb - daar zitten een aantal beta testers - zul je op echt korte termijn kunnen genieten van de nieuwe versie. Ik begrijp je punt, maar laten we ervanuitgaan dat we dit straks weer snel vergeten zijn. Ik ben overigens wel benieuwd naar je accu duur zonder WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sheik schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:19:
GerCor, denk aan je bloeddruk kameraad ;) Als ik het duitse forum goed gevolgd heb - daar zitten een aantal beta testers - zul je op echt korte termijn kunnen genieten van de nieuwe versie. Ik begrijp je punt, maar laten we ervanuitgaan dat we dit straks weer snel vergeten zijn. Ik ben overigens wel benieuwd naar je accu duur zonder WA.
Ik ook, want het was toch moeilijk beslissen. Al mijn collega's gebruiken WA, niemand wil Skype (android toestellen). Ik zit (zat) in een nuttige WA groep voor mijn werk. Maar ik wil ook weten of WA killing voor mijn accu is. Maar ik vind na bijna 5.000 reacties in de store en helemaal geen reactie van WA, dus misschien duurt het nog wel 4 maanden, misschien wel 6, het een keer tijd is WA van mijn telefoon te verwijderen en kijken of dat bijdraagt aan de accuduur.

Kijk ik bij 3.0 wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 22:02

Martinspire

Awesomeness

Misschien is overgaan naar Facebook Chat dan een idee? Dat werkt imo best prima en de kans is groot dat de ander dat ook heeft?

Skype werkt op Android dacht ik ook prima. Maar als ze voor jou niet willen switchen, geeft dat meer aan hoe ze over je denken dan hoe bruikbaar welke app dan ook is. Ik snap dat het voor groepsgesprekken misschien wat lastiger is, maar voor 1 op 1 conversaties voldoen Facebook of Skype prima. Het is niet alsof die slecht werken op andere platformen.

[ Voor 58% gewijzigd door Martinspire op 11-05-2013 20:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Facebook doe ik niet aan (infantiel - vind ik) en Whatsapp werkt prima op iOS en Android. Dat heeft niets met hoe ze over mij denken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:29
Sheik schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:19:
Heb vandaag een E-mail gestuurd naar Whatsapp met de vraag voor een indicatie van de nieuwe versie. 'Binnenkort' is een relatief antwoord; voor iedereen anders is, dus heb om een datum gevraagd :P

Wat betreft de accu duur, probeer uit het 920 forum je eigen conclusie te destilleren. De meeste geven aan 'extreem' te whatsappen, ook een 'extreem' korte accuduur te hebben, en vica versa. Lineair verband.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Reaper.JA2 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:40:
[...]

Heb vandaag een E-mail gestuurd naar Whatsapp met de vraag voor een indicatie van de nieuwe versie. 'Binnenkort' is een relatief antwoord; voor iedereen anders is, dus heb om een datum gevraagd :P

Wat betreft de accu duur, probeer uit het 920 forum je eigen conclusie te destilleren. De meeste geven aan 'extreem' te whatsappen, ook een 'extreem' korte accuduur te hebben, en vica versa. Lineair verband.
Ik ga ook maar eens een mail sturen aan hun. Hoe moeilijk is het nou om gewoon een goede app te lanceren kijk maar naar de alternatieven, Hike, LINE, eBuddy XMS. Allemaal goede reviews, dus hoe moeilijk kan het nou zijn WhatsApp. :(

Edit:
Hier is de email

When does WhatsApp 3.0 launch on Windows Phone? 1 month?/2 weeks/next week. When exactly?

Just look at the reviews in the WP Store, that's really bad. Even on MeeGo it's better and that's an non-official app.

Greetings from all WhatsApp Windows Phone users.

En dit is hun automatische antwoord :+

Hi,

Thanks for your message.

*** This is an automated response, please reply to this email if the text below does not answer your question. Your reply will go to a human reader. ***

Sorry, your device MeeGo is currently not supported and we have no plans to support it at this time.

We currently support iPhone, BlackBerry, Android, Nokia S60, Windows Phone 7 & 8 and Nokia S40 devices.

WhatsApp is not supported for computer or tablet use.

Please read this FAQ article for more information:

http://www.whatsapp.com/faq/en/general/20951556

I'm sorry that we have no further information to give out at this time. Thank you for your feedback on this matter.
Thanks for contacting WhatsApp.

-----Original message-----

SERIEUS?

[ Voor 43% gewijzigd door CokeZero op 11-05-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 17:33
De app loopt bij mij ook vast tijdens opstarten 2 a 3 keer per week (maar is altijd binnen 2 minuten opgelost, gewoon paar keer herstarten). Dat is vervelend (zeker om dat het eerder niet gebeurde) maar ook niet genoeg om een groot drama van te maken. Ben benieuwd naar de nieuwe versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
CokeZero schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:26:
[...]

please reply to this email if the text below does not answer your question. Your reply will go to a human reader.

[...]
Gewoon een reply sturen op de email. Omdat je het woord MeeGo gebruikte heeft een automatisch filter gedetecteerd dat je een zeurende MeeGo gebruiker bent die vraagt wanneer er een officiele app uit wordt gebracht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Whatson schreef op zondag 12 mei 2013 @ 00:41:
[...]

Gewoon een reply sturen op de email. Omdat je het woord MeeGo gebruikte heeft een automatisch filter gedetecteerd dat je een zeurende MeeGo gebruiker bent die vraagt wanneer er een officiele app uit wordt gebracht. :P
Heb ik ook gedaan, maar Windows Phone staat er 3x in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 22:35
We blijven wel een beetje vriendelijk tegen elkaar he?

[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 12-05-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 09:10
Gum, gum, gum

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 12-05-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En deze dan ook maar weg.

Elkaar op elkaars gedrag aanspreken moet kunnen, maar hou het wel vriendelijk

[ Voor 82% gewijzigd door PaT op 12-05-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
Waarom gaat niet iedereen gewoon mailen? Dat is gratis, cross-platform en werkt overal goed! Je hele sociale leven in de handen van een appje leggen kan nooit goed zijn :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ramon schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:21:
Waarom gaat niet iedereen gewoon mailen? Dat is gratis, cross-platform en werkt overal goed! Je hele sociale leven in de handen van een appje leggen kan nooit goed zijn :)
Haha, zo is dat. Je zou er bijna pissig van worden. Maar ik vind WA op het moment niet goed genoeg voor WP8, zoals het er nu uitziet, vreet het accuduur .... Mijn batterij zit nog lekker vol na het laden gisteravond, en wacht ik geduldig op versie 3.0

Een aantal collega's heeft nu ook Viber ....maken we daar weer een groepViber aan. _/-\o_

NB. met z'n allen mailen lijkt mij niet de oplossing. De store, zoals geschreven, staat al vol met klachten en is men bij WA al bezig met versie 3.0.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 12-05-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Nergens last van op de 920, 820 en de 8s (mag ook wel eens gezegd worden). Allen in gebruik (gehad) en afgezien van wat haperingen snap ik de ophef niet. Af en toe heb ik de melding al wel (toast) maar moet ik Wa even sluiten om hem ook te kunnen lezen. 2 belangrijke groepsapps werken verder goed.

Dat dus... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
chrisr5gt schreef op zondag 12 mei 2013 @ 23:47:
Nergens last van op de 920, 820 en de 8s (mag ook wel eens gezegd worden). Allen in gebruik (gehad) en afgezien van wat haperingen snap ik de ophef niet. Af en toe heb ik de melding al wel (toast) maar moet ik Wa even sluiten om hem ook te kunnen lezen. 2 belangrijke groepsapps werken verder goed.

Dat dus... :O
Snap de ophef ook niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Kunnen we het over WhatsApp hebben hier, niet over problemen met de andere sexe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08 11:45
:'( ik heb mijn telefoon vandaag weer terug, en nu kan ik ineens watsapp niet meer downloaden, ik kan m wel vinden in de store, en ik kan m dan delen, maar dat wil ik helemaal niet

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Download de .xap op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:06

BM

Moderator Spielerij
CokeZero schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:04:
Download de .xap op de website
Die kun je zonder developer account toch helemaal niet installeren?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
BM schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:35:
[...]

Die kun je zonder developer account toch helemaal niet installeren?
Vanaf je SD kaart moet het wel kunnen. Maar met een lumia 920 heb je al niet de beschikking over een sd-slot. Dus dat houdt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eigenlijk tijdens de Nokia conferentie gister nieuws over apps als Whatsapp verwacht. Begint nu wel tijd te worden dat ze de update vrij geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-08 12:25
Wat heeft nokia met Whatsapp te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-08 21:18
robkrekel schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:52:
Wat heeft nokia met Whatsapp te maken?
Nokia helpt met de ontwikkeling van Whatsapp 3.0, die niet via een audio stream werkt maar gewoon zoals het moet, en ook gebruik maakt van de andere mogelijkheden die WP8 biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
eeNer schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:16:
[...]

Vanaf je SD kaart moet het wel kunnen. Maar met een lumia 920 heb je al niet de beschikking over een sd-slot. Dus dat houdt op.
ja lumia 920 hiero, dus dan moet ik wachten tot watsapp weer beschikbaar is, of ligt het aan mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

kaasplank1 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:56:
:'( ik heb mijn telefoon vandaag weer terug, en nu kan ik ineens watsapp niet meer downloaden, ik kan m wel vinden in de store, en ik kan m dan delen, maar dat wil ik helemaal niet
Als je hem alleen kan delen, zou dat moeten betekenen dat WhatsApp al geinstalleerd is op je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
PaT schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:39:
[...]

Als je hem alleen kan delen, zou dat moeten betekenen dat WhatsApp al geinstalleerd is op je toestel.
wow, megadom, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
damn wanneer komt die update nou? na een paar jaar rommelen moet het toch inmiddels al uitgetest en klaar zijn denk ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

kaasplank1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:02:
[...]

wow, megadom, je hebt gelijk.
_O-
Fijn dat het opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
sonna schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:16:
[...]

Nokia helpt met de ontwikkeling van Whatsapp 3.0, die niet via een audio stream werkt maar gewoon zoals het moet, en ook gebruik maakt van de andere mogelijkheden die WP8 biedt.
Werken er normaal gesproken alleen mensen met een beperking bij Whatsapp?

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-08 21:18
Wietsee. schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:19:
[...]

Werken er normaal gesproken alleen mensen met een beperking bij Whatsapp?
Op de afdeling van WP zou je het haast wel denken, zullen ze wel subsidie voor krijgen ofzo :P
Maar het is natuurlijk niet zo dat de huidige versie totaal niet functioneert, er kunnen alleen wel een hoop dingen beter. Dus wachten we geduldig op de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Begin juni, jemig dat lijkt nog eeuwen te duren...

[ Voor 40% gewijzigd door Wietsee. op 16-05-2013 17:49 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat is over 2 weken al toch :P
Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 21:41
Voor de mensen die problemen hebben met whatsapp, en dan met name 'ogenschijnlijke' vastlopers.
Wat voor mij het probleem oploste was de message history weg te gooien van de grootste convo's. Ik heb een aantal groeps gesprekken die nogal hard gaan. Het verwijderen van de message historie daarvan deed bij mij het probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Glacier schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:43:
Dat is over 2 weken al toch :P
Ik ben erg benieuwd!
Dan vind ik dit toch wel een beetje jammer.
Though the 7.8 branch of WhatsApp evidently won’t ditch the background audio API for connections (more on that below), it does bring some other new features and at least shows that the WhatsApp and Nokia teams aren’t forgetting 7.x users with the planned update.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1 ... 20 ... 58 Laatste