Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Dit kan wel hoor. Gewoon E-mail > Settings > vinkje voor "Use light background for email" uitzetten.kippengaas schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:07:
Hoop trouwens dat je de achtergrond nog steeds in het zwart kan in kan stellen. Scheelt toch weer wat minder accugebruik. Snap overigens waarom de achtergrond in Email's ook niet in te stellen is in het zwart.
Verwijderd
Dat is enkel voor de overzichtspagina waar al de mail staat, een geopend bericht is dan nog steeds met witte achtergrond.Tropicc schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:50:
[...]
Dit kan wel hoor. Gewoon E-mail > Settings > vinkje voor "Use light background for email" uitzetten.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Elke dag weer zit ik te twijfelen of ik die rotapp niet gewoon van mn telefoon moet flikkeren.
[ Voor 14% gewijzigd door Avalaxy op 10-06-2013 22:28 ]
ik zie nu ineens bij een whatsapp bericht een trompetje wat betekent deze?
Volgens mij is dat een massabericht.bacardifrans schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:25:
Goedemorgen,
ik zie nu ineens bij een whatsapp bericht een trompetje wat betekent deze?
Ik wilde dat ik kon switchen naar een andere app dan WhatsApp, maar ik denk dat iedereen dat probleem heeft: iedereen gebruikt het.
Ik hoop gewoon zo erg dat Nokia goed haar best heeft gedaan en de dames en heren van WhatsApp heeft laten zien hoe een goede app maken moet...
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
we wachten rustig.
Elke keer weer een update in de store blijkt het weer 1 of andere stomme app te zijn
Haha inderdaad. Hopen dat het Whatsapp is.. nee helaashhoekstra schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:41:
Rust..
we wachten rustig.
Elke keer weer een update in de store blijkt het weer 1 of andere stomme app te zijn
Die stomme app heb je toch zelf geïnstalleerd. Ik kijk ook elke dag of de update er is. 's Middags is het gewoon Twitter in de gaten houden want daar komen alle nieuwtjes van WPcentral bij mij binnen.hhoekstra schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:41:
Rust..
we wachten rustig.
Ik heb WA er al een paar weken af. Mis het ook niet moet ik zeggen maar ik wil het wel weer hebben. Voor de heb want chatten via Viber en Skype werkt ook prima.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Neem er dan nu alvast maar afscheid van, want in WP7.8 zal die audio hack vrijwel zeker "nodig" blijven.Telfordia schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:37:
Ik gebruik WA alleen voor inkomende berichten. als ik zelf iets verstuur gebruik ik SMS. werkt perfect. En minder baterydrain door die vervelende audio ellende. Als het in de nieuwe verse voor 7.8 nog zit ga ik het helemaal niet meer gebruiken.
Ik merk dat er weer een "buzz" is rond WhatsApp. Heel veel personen zitten in spanning te wachten tot de nieuwe release. wat dat betreft is het wel jammer dat Whatsapp een bedrijf is dat zo slecht communiceert.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Best wel ironisch voor een bedrijf dat een communicatieproduct levert.PaT schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:46:
[...]
wat dat betreft is het wel jammer dat Whatsapp een bedrijf is dat zo slecht communiceert.

Op mijn Android-telefoon krijg ik regelmatig updates voor WhatsApp, ik vind dat het daar met iedere release (nog) beter wordt. Op Windows Phone lijkt WhatsApp helaas vrijwel helemaal stil te staan.
We are shaping the future
Waar baseer je het op dat de hack nodig is? Zonder werkte het vroeger (versie 2.0) ook prima.PaT schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:46:
[...]
Neem er dan nu alvast maar afscheid van, want in WP7.8 zal die audio hack vrijwel zeker "nodig" blijven.
Maakt toch niet uit wat wij vinden, de ontwikkelaars van WA denken blijkbaar dat ze het nodig hebben.Mrlten schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:45:
[...]
Waar baseer je het op dat de hack nodig is? Zonder werkte het vroeger (versie 2.0) ook prima.
Waarom denk jij dat ik nodig tussen ".." zetMrlten schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:45:
[...]
Waar baseer je het op dat de hack nodig is? Zonder werkte het vroeger (versie 2.0) ook prima.
idembadluckboy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:05:
Ik denk dat ik emotioneel ga worden wanneer er ooit een goedwerkende versie uitkomt. Ik zou zomaar een traantje kunnen laten...
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Naast de schepping van de aarde is een nieuwe Whatsapp versie de tweede gebeurtenis die de wereld laat beseffen hoe nietig de mens eigenlijk is. Het is nog even wachten, maar elke nieuwe dag die aanbreekt is een stapje dichterbij het ultieme doel van ons bestaan. Cross platform chatten zonder de angst voor gesmolten WP8 telefoons...
Alright dan had ik het even verkeerd opgevat. Anders moet Whatsapp maar de source vrijgeven; bij een van de eerste versies met de audiohack had ik dat stukje code uit de xap gehaald zodat ik er geen last meer van had. Later had Microsoft besloten de xap's te encrypten waardoor ik de code niet meer kon aanpassenPaT schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:50:
[...]
Waarom denk jij dat ik nodig tussen ".." zetIk zeg niet dat IK denk dat het nodig is...verre van. Kijk naar XMS o.i.d., daar gaat het ook prima zonder.
Ik weet dat iedereen hier last van heeft, maar ik wil toch even mijn frustratie kwijt
Net gaf de Market 2 updates aan: je blijft dan toch hopen dat Whatsapp er tussen zit.
Nu even ontopic: weet iemand al iets meer over de release date? (vast niet
Deze e-mail bevat alleen de laatste 469 berichten; ingekort door Windows Phone.
Edit: En met terugscrollen gooit whatsapp me er steeds uit als ik al een paar minuten bezig ben
[ Voor 20% gewijzigd door robkrekel op 19-06-2013 11:54 ]
Het lijkt er wel op dat WhatsApp naarmate een update in het verschiet ligt, steeds kutter gaat werken. En dan "ineens" taaadaaa de update.
Zou dat nu ook het geval zijn? Dat WA dit met opzet zo doet om meer buzz te creeren?
* PaT zet zijn alu hoedje weer af

Opnieuw installeren ben ik al m'n history kwijt, zit ik ook niet op te wachten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
dude ik kreeg bijna een hartverzakking, wil je het alsjeblieft nooit meer doen. En voor de rest; graag posten NA een update. Elke marketplace updates maken me gespannenPaT schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:01:
Even een conspiracy theory (of hoe schrijf je dat)
Het lijkt er wel op dat WhatsApp naarmate een update in het verschiet ligt, steeds kutter gaat werken. En dan "ineens" taaadaaa de update.
Zou dat nu ook het geval zijn? Dat WA dit met opzet zo doet om meer buzz te creeren?
* PaT zet zijn alu hoedje weer af
Dit dus! Ik had precies hetzelfde laatst. Wilde een lang gesprek teruglezen. Lukte niet omdat WA me eruit bleef gooien, dus dan maar het gesprek mailen. Hoppa precies het zelfde. Ook leuk dat hij in de mail de smileys niet ondersteunt...robkrekel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:48:
Wil ik iets snel en makkelijk opzoeken in een drukke whatsapp groep, mail ik het door, krijg ik dit onderaan het mailtje:
Deze e-mail bevat alleen de laatste 469 berichten; ingekort door Windows Phone.
Edit: En met terugscrollen gooit whatsapp me er steeds uit als ik al een paar minuten bezig ben![]()
Al met al genoeg irritaties. En dat is vooral irritant bij een app die je regelmatig gebruikt.
Zat vandaag in de trein. Een vriend van mij zat naast me (Samsung S2 draaiend op stock JB). We zitten beiden in een bepaald groepsgesprek. Ik had men 920 in de hand, hij zijn S2 in zijn broekzak.
Ik zie dat er een bericht in dit gesprek binnenkomt. Ik unlock mijn 920, en druk op de notificatie. Maat van mij pakt zijn S2 uit zijn broekzak nadat ik op de notificatie druk. Drie keer raden wie het bericht eerder kon lezen...
Daarnaast laatste tijd steeds meer last van vastlopers. Als ik een foto maak in Whatsapp zelf en deze dus meteen wil versturen lijkt de app helemaal vast te lopen. Scherm wordt zwart en soms sluit de app en is de foto weg, en soms lijkt het zich te herstellen.
Heel veel slechter dan deze versie kan Whatsapp niet worden dus waarom brengen ze niet gewoon de laatst werkende betá versie uit...
Het kan echt nog veel slechter!
'badluckboy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:49:
[...]
dude ik kreeg bijna een hartverzakking, wil je het alsjeblieft nooit meer doen. En voor de rest; graag posten NA een update. Elke marketplace updates maken me gespannen
Ik snap het misschien niet helemaal meer maar .... ik heb gisteravond nog een tweet gestuurd naar WindowsPhone support. Zij weten helemaal niks over een update van Whatsapp 3.0. Ze adviseren mij contact op te nemen met WA. Ik zelf leef al weken zonder WA en mis niks. Ik gebruik nu Viber en dat is iets beter dan WA. Maar ook daar een zwart scherm als je op de notificatie bovenin het scherm klikt. Collega's inmiddels, voor mij, op Viber.

edit: lijkt een beetje een hype te zijn geworden in de VS, vandaar dat ik het ook even geinstalleerd heb.
[ Voor 23% gewijzigd door Avalaxy op 20-06-2013 01:28 ]
Laatste update was 27-2.-2012. Dus, wat vind ik van Kik? Lees de recensies in de store gewoon even, waarom vraag je dat hier?Avalaxy schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 01:28:
Wat vinden jullie van Kik? Ik weet nog niet precies wie de doelgroep daarvan is en of het dezelfde dingen doet, maar ik heb het even geprobeerd en het lijkt best goed te werken.
edit: lijkt een beetje een hype te zijn geworden in de VS, vandaar dat ik het ook even geinstalleerd heb.
Dat denk je dan verkeerd. Velen klagen over het zwarte scherm bij Whatsapp wanneer ze klikken op de notificatie bovenin het scherm. Ik geef aan dat dat bij Viber precies hetzelfde is. Of dat het toetsenbord voor de berichten blijft hangen, bij Viber precies hetzelfde. Ook komen berichten - heel soms - te laat aan, net zoals bij WA. Update versie 3.0, nu binnen 2 maanden beschikbaar, is aangekondigd. Van WA slechts geruchten over een update.Avalaxy schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 01:46:
Waarom heb jij het hier over Viber? Om exact dezelfde reden denk ik zo?
Maar Kik ... volgens jou een beetje een hipe in Amerika (waar staat dat dan?), is niet geupdated sinds zoals aangegeven en notificaties werken niet, Staat gewoon in de store te lezen.
En, de moderator houdt er niet van als er over andere chat programma's wordt gesproken, vandaar ... waarom vraag je dat hier?
Ik dacht ook dat whatsapp wel goed zou werken.. maar na de berichten van hierboven begin ik nu echt erg te twijfelen aan mn aanschaf..
Dit is een account.
Ja hier ook, de laatste paar uur. Dat ze maar eens opschieten met de update.kippengaas schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:52:
Vandaag doet ie weer vreemd: van een aantal berichtjes die ik al uren gelezen had krijg ik weer een toastberichtje. En sommige berichten krijg ik pas uren later binnen....
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Dit is een account.
Verwijderd
Grvy schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:15:
Wtf? nog iets vaags; mijn contactpersonen.. als ik er dan notificaties van krijg via whatsapp hebben ze opeens een hele andere naam? als hoe ze in mijn telefoon staan?!
Verwijderd
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 19:13:
[...]
Ja hier ook, de laatste paar uur. Dat ze maar eens opschieten met de update.
Hier staat niks; sowieso het heel beknopt.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:24:
kan je misschien bij de instellingen kijken
[...]
Dit is een account.
De namen die in je notificaties krijgt is bepaald door de verzender van het bericht.Grvy schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:15:
Wtf? nog iets vaags; mijn contactpersonen.. als ik er dan notificaties van krijg via whatsapp hebben ze opeens een hele andere naam? als hoe ze in mijn telefoon staan?!
Why? bij android is dit niet zo.. sommige mensen "proberen" grappig te doen met die profiel namen.. dan weet je dus niet wie je iets stuurt..GioStyle schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:05:
[...]
De namen die in je notificaties krijgt is bepaald door de verzender van het bericht.
Dit is een account.
Dat is WhatsApp eigen op de Windows Phone. Vraag me niet waarom.Grvy schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:16:
[...]
Why? bij android is dit niet zo.. sommige mensen "proberen" grappig te doen met die profiel namen.. dan weet je dus niet wie je iets stuurt..
zover ik weet, zijn de WP7 en WP8 versies gelijk.Niku schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:13:
Ik lees dit topic zo een beetje, en het is me niet helemaal duidelijk wanneer het over welke WP versie gaat. Hoe is whatsapp op WP8?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Onjuist, Op WP8 ondersteunt whatsapp ook wp8-specifieke zaken zoals lockscreen notifications en de live tiles. En Whatsapp is ook vele malen sneller op alle WP8-toestellen, al ligt dat misschien meer aan de hardware.SinergyX schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:35:
[...]
zover ik weet, zijn de WP7 en WP8 versies gelijk.
Check out my photography on Instagram
Dat is bij de iPhone ook zo. Heeft er vast mee te maken dat apps wat minder vrije API's hebben in iOS en WP.GioStyle schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:18:
[...]
Dat is WhatsApp eigen op de Windows Phone. Vraag me niet waarom.
Dit heeft te maken met de manier van notifications ontvangen. Bij WP en iOS gaan de notifications via Whatsapp naar een server van Microsoft of Apple die de boodschap voor de notification schrijft. Deze gebruikt daarvoor de naam die in de app is opgegeven. (en dus de enige die bij Whatsapp bekend is) Pas als Whatsapp wordt geopend worden de berichten werkelijk gedownload.Magnetic_Man schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:35:
[...]
Dat is bij de iPhone ook zo. Heeft er vast mee te maken dat apps wat minder vrije API's hebben in iOS en WP.
Bij Android gaan de berichten van de Whatsappserver rechtstreeks naar de telefoon van de ontvanger, de telefoon kan dan het nummer van de zender koppelen aan het contactenboek op de telefoon zelf. Daarna bereidt de telefoon zelf een tekst voor de notification voor.
Dit is ook te zien bij het zenden van een berichtje, versturen naar een Androidgebruiker levert redelijk snel twee vinkjes op (bericht is ontvangen op telefoon, "ontvangstbevestiging"), terwijl bij WP- en iOSgebruikers pas een tweede vinkje optreedt als de app wordt geopend en de berichten worden gedownload ("leesbevestiging").
Ik hoop dat dit een beetje verheldering biedt
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ik zit te twijfelen over de aanschaf van een Ativ S, maar het grootste punt van twijfel is eigenlijk whatsapp. Ik gebruik de Android versie 24/7 en ben bang dat het niet goed (genoeg) werkt op de Ativ S. WP8 dus.
Kan iemand mijn twijfel bevestigen of wegnemen?
- ik heb nog nooit last gehad van een vastloper
- 2x heb ik gehad dat een bericht duidelijk te laat binnen kwam. Maar toen klaagde er meer mensen hierover, dus dat lag aan de servers van WA
- Als je aan het chatten bent via WA gaat mijn batterij snel leeg. Mijn telefoon heeft wel een batterij met een relatief lage capaciteit.
- Als ik WA weinig gebruik op een dag/als ik WA gedeïnstalleerd heb scheelt het op het eind van de dag ~ 20% van mijn batterijcapaciteit.
- Je kunt niet apart instellen dat WA een eigen geluid maakt bij een nieuw bericht. Dat is niet zo handig.
[ Voor 9% gewijzigd door _l_Arjan_l_ op 23-06-2013 12:42 ]
Ik heb wel een W1, zou het daarin zitten?
Overigens is het batterij wel weer goed te noemen (1,5 dag).
[ Voor 9% gewijzigd door rik op 23-06-2013 13:07 ]
Niet duidelijk is WELKE maandag of dinsdag .... maar we zullen zien.
grote kans dat het september op de maandag of dinsdag is.GerCor schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:57:
Ene Anthony schrijft in de store dat volgens Microsoft Nederland de update maandag of dinsdag beschikbaar is.
Niet duidelijk is WELKE maandag of dinsdag .... maar we zullen zien.
Nee, inderdaad, dat staat er nu niet meer bij. Weet toch 99% zeker dat het er eerder wel stond.Avalaxy schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:24:
@GerCor, er staat niet bij dat Microsoft Nederland dat heeft gezegd.
Ik vond het namelijk erg opmerkelijk nadat ik dit had gepost: GerCor in "Whatsapp voor Windows Phone"
Ik vond het opmerkelijk omdat WindowsPhone(support) van niks weet, een Microsoft Nederland het wel zou weten.
[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 23-06-2013 17:43 ]
Ik ook, het is echt weer bar en boos de laatste weekeeNer schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:28:
Ik hoop dat die Anthony gelijk gaat krijgen 😋
Ook al moet ik het niet doen, ik krijg toch altijd weer hoop. Wederom onterechteeNer schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:28:
Ik hoop dat die Anthony gelijk gaat krijgen 😋
Het scherm is na de reparatie al gaan loslaten van de body en staat rechtsboven al losjes. De plaksel schijnt niet bestand te zijn tegen de hitte die Whatsapp veroorzaakkt. Was het maar zo makkelijk om er geen gebruik meer van te maken, maar dit is gewoonweg niet de praktijk in mijn geval. Ik baal echt dat er niet eens een minor bugfix uitkomt. <Zucht>, nog steeds een van de redenen dat mensen in mijn netwerk niet kiezen voor WP8
in mijn hoofd dan
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Hier een lumia 820 met dezelfde kuren.....rik schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:06:
Ik ben juist voornemens m'n WP8 toestel weg te doen, juist door Whatsapp. De app hangt meerdere malen per dag op een leeg scherm met background, of gewoon zwart. Dubbele meldingen, berichten die traag binnenkomen, ik ben het een beetje zat aan het worden.
Ik heb wel een W1, zou het daarin zitten?
Overigens is het batterij wel weer goed te noemen (1,5 dag).
Ben ook aan het kijken naar wat anders, puur door whatsapp
whut? wat is het probleem precies dan? Gebruikt WA meer batterij ofzo? want dat heb ik nog niet gemerkt op mijn HTC 8x.Sheik schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:01:
Ik word er mismoedig van. Mijn Whatsapp gebruik is dermate hoog dat mijn telefoon het niet meer lang gaat volhouden. Ik vrees echt dat er binnenkort iets kapot verbrand vanbinnen.
Het scherm is na de reparatie al gaan loslaten van de body en staat rechtsboven al losjes. De plaksel schijnt niet bestand te zijn tegen de hitte die Whatsapp veroorzaakkt. Was het maar zo makkelijk om er geen gebruik meer van te maken, maar dit is gewoonweg niet de praktijk in mijn geval. Ik baal echt dat er niet eens een minor bugfix uitkomt. <Zucht>, nog steeds een van de redenen dat mensen in mijn netwerk niet kiezen voor WP8
Dit is een account.
Het is ook wel heel optimistisch om een roddel van iemand te geloven welke geschreven is op een plek waar iederen zonder enige vorm van bronvermelding maar wat neer kan kalken vind je niet?Avalaxy schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:59:
Die Anthony uit de store lulde ook maar uit z'n nek.
OT: Ik begin een steeds harder hoofd in de 'update' te krijgen. De laatste screenshots zijn van maanden terug en ook sites als wpcentral praten amper meer over het onderwerp.
Over gemiste kansen gesproken.
Wie zegt dat ik het geloofde?TMPJ schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:03:
[...]
Het is ook wel heel optimistisch om een roddel van iemand te geloven welke geschreven is op een plek waar iederen zonder enige vorm van bronvermelding maar wat neer kan kalken vind je niet?
"Beta testers told us that there are updates to the beta almost everyday. Looks like WhatsApp want an almost perfect app to be released. "
bron: http://forums.wpcentral.com/windows-phone-apps/220172-14.htm
Zo leggen ze de lat natuurlijk wel hoog voor zichzelf...urk1 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:29:
"Beta testers told us that there are updates to the beta almost everyday. Looks like WhatsApp want an almost perfect app to be released. "
bron: http://forums.wpcentral.com/windows-phone-apps/220172-14.htm
Heh, dat dus... Hoop werk aan de winkel nog blijkbaar.SinergyX schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:36:
Andere kant kan je ook zeggen, als ze nu nog elke dag updates krijgen, zijn ze blijkbaar nog niet zover met de nieuwe versie.
https://www.dropbox.com/s/y1agq9ej1efzpsj/ss20130626-123208.jpg
[ Voor 151% gewijzigd door robkrekel op 26-06-2013 12:48 ]
WAT!? Stond er op dit plaatje .. hij doet het niet meer ... we zullen 't nooit weten
Edit: of was het slechts een screenshot van een twitter conversatie?
Na je aanpassing doet hij 't ook zie ik
[ Voor 13% gewijzigd door dreameater op 26-06-2013 13:02 ]
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ze zeiden eerst ook 1e week van juni..robkrekel schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:34:
Schiet wel op dus, lijkt het.
https://www.dropbox.com/s/y1agq9ej1efzpsj/ss20130626-123208.jpg
juni, juli, het scheelt maar 1 lettertje...stelletje azijnzeikers
* PaT rent
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Sterker nog; dat was volgens mij de zelfde persoon die dat tweette. Ik neem hem dus niet meer al te serieus.
ik zeg, tijd voor die update (waar ik een zwaar hoofd in heb)
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Zij is helaas niet de enige die graag WA gebruikt en in mijn contacten lijst staat. Wel bedankt voor de tip, uit nieuwsgeirigheid gelijk maar even kijken wat het is! Whatsapp staat er dus inmiddels weer op. Het gekke is dat als je tegen mensen zegt dat WA zo klote is en zo, komt de opmerking tsja waarom koop je dan ook zo'n telefoon, lekker verhaal zeg ik ga dus echt geen iPhony of Android telefoon kopen puur voor 1 app hoor. Ze leren maar programmeren bij die balletokoshenr schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:18:
Probeer een andere instant messenger als het vooral voor 1 persoon is. Makkelijker over te halen namelijkJe zou Line eens kunnen proberen en kijken hoe dat bevalt.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs