Ik had een keer gezegd dat TFT's geen perfect zwart weergeven, maar ik heb nog eens gekeken en m'n 2 CRT monitoren hebben daar wel minder, maar net zo goed moeite mee...
Onhandige instellingen? Het is gewoon een no-nonsense menutje waar je snel in kunt navigeren, dat vind ik niet onhandig.
De verticale kijkhoek van dit scherm kan inderdaad stukken beter. Sommige witte oppervlakken worden blauwig. De horizontale kijkhoek kan ook beter, het scherm wordt gelig bij de grote kijkhoek. Tekst blijft leesbaar vanaf de zijkant gekeken, maar de kleuren veranderen. Volgens mij heeft de HS94P dat niet. Voor mij is het geen minpunt want ik zit altijd recht achter m'n monitor.
Van backlight lekkage heb je alleen last van bij puur zwart of donkergrijs, voor mij dus ook geen minpunt.
Voor mij zit er eigenlijk geen enkel minpunt aan deze TFT, buiten dat er een defecte subpixel op zit
Ik heb de kleuren gewoon op 6500k staan, contrast en brightness rond 50% en ik vind het beeld zo precies goed. Heb niet het idee dat ik de kleuren moet bijstellen en dat op 1 kleur meer accent ligt dan de andere, wat heb jij hieraan verandert dan? De knopjes vind ik ook niet priegelig, ze doen goed wat ze moeten doen en geven een duidelijke click. Ik gebruik ze in principe ook nooit meer.Ietwat beperkte en onhandige inregelmogelijkheden, Powerstrip is aan te raden
Onhandige instellingen? Het is gewoon een no-nonsense menutje waar je snel in kunt navigeren, dat vind ik niet onhandig.
De verticale kijkhoek van dit scherm kan inderdaad stukken beter. Sommige witte oppervlakken worden blauwig. De horizontale kijkhoek kan ook beter, het scherm wordt gelig bij de grote kijkhoek. Tekst blijft leesbaar vanaf de zijkant gekeken, maar de kleuren veranderen. Volgens mij heeft de HS94P dat niet. Voor mij is het geen minpunt want ik zit altijd recht achter m'n monitor.
Van backlight lekkage heb je alleen last van bij puur zwart of donkergrijs, voor mij dus ook geen minpunt.
Voor mij zit er eigenlijk geen enkel minpunt aan deze TFT, buiten dat er een defecte subpixel op zit
Het was een fietstocht van lang geleden! Mijn pa houdt fietslogboekjes bij, daar zal het wel instaan, maar het zou goed kunnenYokozuna, is die foto van die afgraving heel toevallig bij het Maarn's Gat gemaakt?
[ Voor 28% gewijzigd door Yokozuna op 17-01-2005 22:13 ]