[19" TFT] De Ultimate TFT ervaringen Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er nog steeds geen zak van waarom sony de HS94P de DVI niet hoger dan 60 hz laat gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorin
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Thorin

Batman = Róbin's sidekick

Nouh, mijn zoektocht naar de Iiyama 481s-b is nog steeds in volle gang (call me naïef :| ).

Bij de Mycom in Eindhoven hebben ze 'm niet meer, en bij de BCC daar ook niet. Wel raar, bij het showmodel staat er nog steeds de prijs van 529 euro. Na aantonen dat het ding bij Mycom 399 kostte, kwam er ineens de prijs van 366 euro! :*) (125% van het prijsverschil eraf) Oftewel: iedereen die dat niet wist werd voor 163 euro genaaid! 8)7 Maar goed, ikke vragen of ze 'm op voorraad hadden, zei de verkoper: jah, ik geloof dat we er nog 2 hebben, maar ik zal even kijken. Ikke al bijna helemaal blij, maar uiteindelijk bleek dat met een dode mus te zijn: Niet meer op voorraad, ook niet bij andere vestigingen. :(

Ik zat eingelijk nog wel te twijfelen of ik het showmodel mee zou nemen, aangezien dat scherm pixelperfect was. Maar is dit nu wel zo verstandig? 366 euro is absoluut niet veel, maar je weet natuurlijk niet echt hoe lang het daar al staat hè? Denken jullie dat er veel risico zit aan zo'n showmodel? Ben vergeten te vragen of ik nog wel gewoon de 36 maanden Iiyama garantie daar op zou krijgen :/

Mss dat ik 'm dan maar gewoon bij www.winkelman.nl koop (met pixelgarantie)...

Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je iets zoek, kun je het ook in duitsland proberen, over het algemeen al goedkoper dan hier, en daar is grotere markt, dus misschien hebben ze daar nog meer staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 08:37

Rio

Ik heb al een boek

Assassin schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:00:
[...]

Rio zou jij mij je kleur/contrast/brightness-instellingen(waarden) kunnen geven die in de OSD staan?

Mijn dank is groot _/-\o_
Brightness 64
contrast 50
kleur: alles op 50
Display information: 1280x1024@75hz

[ Voor 4% gewijzigd door Rio op 26-02-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De viewsonic VX912 vandaag gezien op een computerbeurs, 500 euro, natuurlijk teveel maar er viel me iets op.
2 19 inch schermen van viewsonic stonden naast elkaar en terwijl het 1 niet verkleurde naarmate je van opzij zag verkleurde het professionele (Vxpensive) model wel, heeft dit nu te maken met die coating?
Het beeld werd gewoon mat terwijl het andere kleurrijk bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eingelijk nog wel te twijfelen of ik het showmodel mee zou nemen, aangezien dat scherm pixelperfect was. Maar is dit nu wel zo verstandig? 366 euro is absoluut niet veel, maar je weet natuurlijk niet echt hoe lang het daar al staat hè? Denken jullie dat er veel risico zit aan zo'n showmodel? Ben vergeten te vragen of ik nog wel gewoon de 36 maanden Iiyama garantie daar op zou krijgen
Mjah dat blijft natuurlijk altijd een gok. De eene keer werkt het perfect en de andere keer is het niks. Mijn broertje had laatst een stereo gekocht die ook als showmodel stond. Toen die dat ding thuis wou aanzetten was die dus helemaal gaar. Bij een TFT scherm denk ik dat dat nog eerder gebeurt omdat iedereen er met zijn vingers lekker op het scherm zit te drukken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:23:
De viewsonic VX912 vandaag gezien op een computerbeurs, 500 euro, natuurlijk teveel maar er viel me iets op.
2 19 inch schermen van viewsonic stonden naast elkaar en terwijl het 1 niet verkleurde naarmate je van opzij zag verkleurde het professionele (Vxpensive) model wel, heeft dit nu te maken met die coating?
Het beeld werd gewoon mat terwijl het andere kleurrijk bleef.
De VP912s verkleurd in ieder geval. Bij inkijk vanaf de zijkant wordt het scherm gelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Vraag voor de gebruikers van de Benq 937s+:

Er valt mij al een tijdje op dat er geregeld iets hoorbaar lijkt te knappen in de monitor. Hebben jullie dit ook? Het beeld is verder perfect en voor de rest is er ook niks te zien. Misschien is het een vorm van ontlading oid. Als het normaal is dan is het ook prima, maar het viel me net weer op dus ik dacht laat ik het ff posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Wat vinden de mensen nu eigenlijk van de 1280x1024 resolutie? Komen de letters groot over? En is er eigenlijk een voordeel van een 19" met 1280x1024 resolutie over een 17" met dezelfde resolutie. Ik vind het namelijk wat jammer dat de 19" schermpjes allemaal geen 1600x1200 native zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 16:57
REDFISH schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:57:
Wat vinden de mensen nu eigenlijk van de 1280x1024 resolutie? Komen de letters groot over? En is er eigenlijk een voordeel van een 19" met 1280x1024 resolutie over een 17" met dezelfde resolutie. Ik vind het namelijk wat jammer dat de 19" schermpjes allemaal geen 1600x1200 native zijn.
Ik ben heel tevreden met 1280x1024 en ik vind de letters niet groot overkomen... maar dat is voor iedereen anders. Verder is dat ook geen probleem want je kunt in Windows de lettergrootte aanpassen.
Ik heb ook getwijfeld tussen een 17" en 19" TFT en ik heb absoluut geen spijt van m'n 19" Iiyama E481S-S.
1600x1200 zou ik niet fijn vinden denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
REDFISH schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:57:
heb bijna 2 jaar achter 17" tft (Neovo F17) gezeten en nou sinds anderhalve maand achter 19" (Iiyama 481s-b) en eigenlijk merk ik niet echt dat de letters nou zoveel groter zijn. Merk wel dat t beeld mooier wordt weergegeven dan op de 17". Als ik nou achter mn ouders pc zit (waar mijn oude monitor dus staat) dan merk je pas t verschil van een veel betere monitor! De kleuren zien er gewoon veel anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik vraag me af of er binnekort de samsung 913T uitkomt, met dvi dus. Heeft iemand hier iets over gehoord of gelezen die enig idee heeft of die er komt?[/quote]

Iemand? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
paar week/maand trug was er iemand die een LG L1780U zou aanschaffen..Heb nog nix ervan gehoord. Misschien iemand anders die de 17" of de 19" (L1980U) al heeft? Vindt m er nl zeer :9~ uitzien, en de specs zijn ook redelijk goed.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 10:09
Een goede vriendin van mij wil binnenkort een 19" TFT kopen en ze gebruikt hem alleen voor Office toepassingen en maybe een beetje fotobewerken.

Kan ik haar met een gerust hart de Acer AL1914ms aanraden ? Deze heb ik zelf namelijk niet gekocht omdat ik wel Game en ik heb uiteindelijk de Acer AL1715ma gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Omdat ik aankomende week weg ben, lijkt het mij slim om een deel 3 aan te maken. Ik ben bang dat het topic een langzame dood sterft aankomende week gezien het aantal posts dat richting de 1000 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 20-09 08:37

Rio

Ik heb al een boek

objectief2 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:39:
Vraag voor de gebruikers van de Benq 937s+:

Er valt mij al een tijdje op dat er geregeld iets hoorbaar lijkt te knappen in de monitor. Hebben jullie dit ook? Het beeld is verder perfect en voor de rest is er ook niks te zien. Misschien is het een vorm van ontlading oid. Als het normaal is dan is het ook prima, maar het viel me net weer op dus ik dacht laat ik het ff posten.
Geen last van. Lijkt mij ook niet normaal om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 16:57
Ik denk dat het verstandig is dat iedereen in het nieuwe deel (3) verder gaat :)

[rml][ 19" TFT] De Ultimate TFT ervaringen Deel 3[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:57:
Een goede vriendin van mij wil binnenkort een 19" TFT kopen en ze gebruikt hem alleen voor Office toepassingen en maybe een beetje fotobewerken.

Kan ik haar met een gerust hart de Acer AL1914ms aanraden ? Deze heb ik zelf namelijk niet gekocht omdat ik wel Game en ik heb uiteindelijk de Acer AL1715ma gekocht.
Ik kijk momenteel naar die 1914 ms (voor de goede orde, hij staat voor me), voor office en games doet ie het goed, voor fotobewerken vind ik em minder geschikt (hangt er trouwens van af wat je wil bewerken, verscherpen doe je bijna niet meer omdat een TFT scherper is dan de meeste CRT's).
Ik heb overigens ook nog een 1714, eigenlijk een ietsje beter qua kleuren

Beide GEEN dode pixels

Sorry voor plaatsing in deel 2.......

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 16:03 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.