precies
o lol die 9 moest ook een 8 zijn bedoelde 833[Airwolf] schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 02:43:
[...]
Al heb je dsl van telco wtf, die 900 haal je gewoon niet. Als je zelf al zegt dat je het heb uitgerekent, waarom beweer je dit nogsteeds dan ?
8192/9,6 = 853 kB/s, hoger kom je echt niet. Daarbij is echt de kwaliteit van de koperlijn gewoon afhankelijk. De afstand niet zo zeer.
Om hier nog even op in te haken. Demon heeft inmiddels gemaild aan haar klanten dat de 2/1 mbit naar 4/1 mbit gaat voor dezelfde prijs. Dit is dan waarschijnlijk de 'snelheidsactie' van BBned (+ Babyxl). Zie ook Chutney in "Ervaringen Demon DSL-Express #15"Tweeke schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:52:
BBned gaat dus als directe concurrent van KPN waarschijnlijk mee met de 'mogelijke' snelheidsverhogingen. Binnen korte termijn ook (als ik binnenkort als 'korte termijn' mag interpreteren)
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Aangezien het ook bij Direct ADSL van KPN staat, mogen we nu aannemen dat het officieel is lijkt mij 
Wat was nog maar die URL van die "centrale update site"?
Wat was nog maar die URL van die "centrale update site"?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Wanadoo meld het ook (weer)
Ook mooi dat het datalimiet bij HetNet verdwijnt
[ Voor 3% gewijzigd door Westereen op 25-01-2005 12:17 ]
Verwijderd
staat ook op de kpn website zelf http://www.kpn.com/kpn/show/id=322394/sc=e58ee6 en verdere info hier http://www.kpn.com/kpn/show/id=381944/sc=229ce3
Verwijderd
Zeg nou eens wat anders, ik zat net RTL5 te kijken en of Willem Middelkoop moet zich gigantisch hebben versproken, maar hij zei toch echt dat Versatel ADSL2 heeft en dat Samsung komt helpen met afmaken ervan zodat ze zometeen al die voetbal wedstrijden erdoor kunnen pompen.
Als Versatel het dan wel heeft, waarom zit KPN dan nog lekker te
en gaan ze nu nog even een snelheidsverhoging doen? Waarom niet gelijk ombouwen naar ADSL2 als men toch bezig is
Als Versatel het dan wel heeft, waarom zit KPN dan nog lekker te

ik zit er over te denken om te gaan downgraden, zit nu dus nog op de standaard snelheid van kpn (220kb/s down 35kb/s up) en met de nieuwe snelheden gaat dit naar 300/65kb/s.
Ik gebruik dit eigenlijk niet (op het downloaden van updates en programma's na) maar de 1600abo (net voor de basic die ik nu heb) scheelt me 20 euro per maand en ga ik van 220 naar 180/30kb/s, dusja, wat is dan rendabel, retestuk sneller, of retestuk goedkoper
Ik gebruik dit eigenlijk niet (op het downloaden van updates en programma's na) maar de 1600abo (net voor de basic die ik nu heb) scheelt me 20 euro per maand en ga ik van 220 naar 180/30kb/s, dusja, wat is dan rendabel, retestuk sneller, of retestuk goedkoper
Wabbawabbawabbawabba
Ombouwen naar ADSL2 is stiekem toch heel wat meer werk.Waarom niet gelijk ombouwen naar ADSL2 als men toch bezig is
{signature}
Op adslcentrale.nl staat nu:DrivinUCrazy schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:06:
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens, daarom vroeg ik het ook. Op die site zie je alleen dat een bolletje groen kleurt, maar hier zitten (mag ik hopen) wat serieuzere mensen. Dit forum vind ik dus stukken beter en duidelijker dan zo'n kaartje.
LAATSTE NIEUWS:
25 jan 2005 KPN geeft het nu zelf ook toe hier. Inschrijven voor hun nieuwsbrief is natuurlijk niet nodig, want op deze website kunt u precies volgen waar de snelheid verhoogd is! Let op: De gepresenteerde data is op dit moment nog test data! Vanaf 1 feb. 2005 begint KPN met uitrollen en dan zullen wij de data resetten. De geupgrade centrales zijn dus nog niet echt geupgrade!
Verwijderd
Goeie
Als planet maar een beetje opschiet. Dat gerucht gaat al 2 maanden
[ Voor 17% gewijzigd door ID-College op 25-01-2005 12:40 ]
Ik ga op 19-2-2005 omhoog
zal mij benieuwen hoeveel ruimte ik nog op mijn modem heb om goed te kunnen profiteren van de upgrade.
Bij testen van de snelheden heb ik maar weinig hogere snelheden gezien als volgens de berekeningen van het programma.
max 700 zal ik dan uitkomen mensen met een BBnet aansluiting komen ook niet hoger.
zal mij benieuwen hoeveel ruimte ik nog op mijn modem heb om goed te kunnen profiteren van de upgrade.
Bij testen van de snelheden heb ik maar weinig hogere snelheden gezien als volgens de berekeningen van het programma.
max 700 zal ik dan uitkomen mensen met een BBnet aansluiting komen ook niet hoger.
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Bij mij staat de upgrade ook voor 3-feb gepland op adslcentrale, hopelijk kan ik volgende week mijn CS1-server al compleet lagfree laten draaien voor 16 man. 14 man op 416 kbit gaat (zelfs met strakke maxrate-settings) maar net namelijk...
Hmm, centrale hier staat niet op de kaart ;-)
Nouwja, wel op de kaart, maar niet bij de voorspelling. Onze gemeente zelf wel, en dat zou de 17de zijn, zal centrale hier in het dorp ook wel de 17e zijn.. ALS de voorspelling klopt dan.
Nouwja, wel op de kaart, maar niet bij de voorspelling. Onze gemeente zelf wel, en dat zou de 17de zijn, zal centrale hier in het dorp ook wel de 17e zijn.. ALS de voorspelling klopt dan.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Een vriendelijk verzoek aan iedereen:
- Mcoht je de nieuwe snelheden hebben
- Mocht je een speedtouch modem hebben (even vermelden welk type)
- Vermeld ook firmware nummer
- Welke trainingswaarden je haalt en dB waarden
- Afstand van centale - ISRA (beste lijkt mij pcdb.bbned.nl te gebruiken)
Zo krijgen we voor eens en altijd een duidelijk antwoord op de vraag of een speedtouch wel degelijk hoger dan ISDN - 640 / POTS - 832 kilobit upload aankan.
ISDN kan al zeker 704, maar hoger is nog onbekend op KPN netwerk.
- Mcoht je de nieuwe snelheden hebben
- Mocht je een speedtouch modem hebben (even vermelden welk type)
- Vermeld ook firmware nummer
- Welke trainingswaarden je haalt en dB waarden
- Afstand van centale - ISRA (beste lijkt mij pcdb.bbned.nl te gebruiken)
Zo krijgen we voor eens en altijd een duidelijk antwoord op de vraag of een speedtouch wel degelijk hoger dan ISDN - 640 / POTS - 832 kilobit upload aankan.
Dich bis echt unne foëzen haas
het vreemde is hier een dorp 5km verderop heeft de verhoging al gehad
woeiiii..dan is het nu iniedergeval zeker
Want Nu.nl meld het ook al
Deze upgrade hebben we gelukkig wat aan
Want die vorige was niet zo bijzonder
Want Nu.nl meld het ook al
Deze upgrade hebben we gelukkig wat aan

Edwin van Cleef schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:11:
het vreemde is hier een dorp 5km verderop heeft de verhoging al gehad
Lees ffLet op: De gepresenteerde data is op dit moment nog test data! Vanaf 1 feb. 2005 begint KPN met uitrollen en dan zullen wij de data resetten. De geupgrade centrales zijn dus nog niet echt geupgrade!
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Het enige wat kan is dat de aansluitingen die vanaf vandaag uitgerold worden al de nieuwe snelheden hebben denk ik?
Verwijderd
dus als ik nu de snelste pak ADSL Extra 8192/1024 voor 75 p/m dan download ik voor bijna het dubbele dan bij @home snelste pakket?
Mmmm misschien wel het overwegen waard om met 1 mb/s te downloaden
Mmmm misschien wel het overwegen waard om met 1 mb/s te downloaden
Is het inmiddels al genoemd dat KPN het ook echt bevestigd heeft ?
Zo niet dan komt deze link uit de nieuwsbrief,
http://www.kpn.com/kpn/show/id=381944/spage=764037/sc=fc44eb
Zo niet dan komt deze link uit de nieuwsbrief,
http://www.kpn.com/kpn/show/id=381944/spage=764037/sc=fc44eb
Verwijderd
Toch beetje jammer dat ik dit al meer dan een maand geleden hier gepost heb en mijn topic toen gesloten werd 
[rml][ KPN ADSL] Nieuwe snelheidsverhoging?[/rml]
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 15:06 ]
Het geschreven woord van NU.nl heeft een aanhanger in jou, Thesilence07Thesilence07 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:14:
woeiiii..dan is het nu iniedergeval zeker![]()
Want Nu.nl meld het ook al![]()
Deze upgrade hebben we gelukkig wat aan![]()
Maar goed voor hetzelfde geld ga ik van 2 mbit naar 3 mbit dus met mijn XS4all Basic. Toppertje
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ik had dit ook uit onofficiele bron vernomen maar zelf dacht ik dat het een hoax zou zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:05:
Toch beetje jammer dat ik dit al meer dan een maand geleden hier gepost heb en mijn topic toen gesloten werd
Aan de andere kant ben ik er vanuit gegaan dat kpn gewoon niet achter kon blijven gezien de verhogingen van de kabelproviders en zoals een tijd terug alweer BBnet.
Die snelheidsverhoging is lekker ik ben begonnen met een 1024/256 abbo en nu kom ik voor die zelfde prijs uit op een 8/1 verbinding.
wat toen mijn downstream was word nu mijn upstream.
Geen datalimiet hier dus tijd om mijn eigen webserver online te gooien op het internet ipv nu alleen intranet.
Verwijderd
Het is inderdaad een mooie vooruitgang, jammer alleen dat Fast verdubbeld wordt en Basic niet..
Ach ik ben al blij.. ben ooit begonnen met 85 euro per maand voor een fast abonnement van destijds 1 mbit ofzo.
Heb inmiddels al gedowngrade naar basic en zit na de verhoging op 55 euro voor een ruim 3 mbit abo.
Als dit zo doorgaat kan ik wel weer gaan downgraden
Heb inmiddels al gedowngrade naar basic en zit na de verhoging op 55 euro voor een ruim 3 mbit abo.
Als dit zo doorgaat kan ik wel weer gaan downgraden
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-01-2005 16:14 ]
The horrorVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:53:Het is inderdaad een mooie vooruitgang, jammer alleen dat Fast verdubbeld wordt en Basic niet..

Helemaal mee eens : Alle geruchten kwamen tot nu toe uit dus waarom niet gewoon het Topic open laten ?? Die moddies soms ....Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:05:Toch beetje jammer dat ik dit al meer dan een maand geleden hier gepost heb en mijn topic toen gesloten werd
Laat weten hoe het gaat, ga ik ook doen misschien namelijkVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:05:Bij mij staat de upgrade ook voor 3-feb gepland op adslcentrale, hopelijk kan ik volgende week mijn CS1-server al compleet lagfree laten draaien voor 16 man. 14 man op 416 kbit gaat (zelfs met strakke maxrate-settings) maar net namelijk...
Gisteren @ BabyXL @ Speedlinq een 510 v4 :slaay schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:11:Zo krijgen we voor eens en altijd een duidelijk antwoord op de vraag of een speedtouch wel degelijk hoger dan ISDN - 640 / POTS - 832 kilobit upload aankan.
Abbo = 3/1 Mbps
Sync speeds : 3300 Kbps down (BabyXL geeft je wat extra wegens overhead ofzo vaag verhaal....) en upload kwam niet boven de 800 !!! kbps uit !!!
Later een LinkSys WAG54G : Down hetzelfde maar upload ging naar 896 kbps !!!
Kortom : Wat is het beste 1 Mbps upload modem
True maar voor een snelle indicatie is speedtest.nl genoegAvK schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:27:Deze test is 100x beter als bv Speedtest oid. Domweg omdat je een groot bestand download.
Simple as that.
Ik heb het over het feit dat het bestand niet groot genoeg is @ een 2,2 Mbps lijntje om het PRECIES te testenEeh het verschil tussen 236 en 235 KB is 0,01 procent. Waar heb je het over ????

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
KPN blijft beweren dat ISDN max 640 kbit up heeft en POTS 832..Hartelijk dank voor uw e-mail.
De maximale upstream waarden voor het SpeedTouch 510 modem zijn voor PSTN en ISDN
respectievelijk 832 kilobit per seconde en 640 kilobit per seconde.
KPN kan geen minimale snelheid garanderen, dit is afhankelijk van de Internet
Service Provider.
U beschikt over een eigen verbinding met de telefooncentrale. Omdat u deze
verbinding niet hoeft te delen met andere gebruikers, zoals dit het geval is bij de
kabel, wordt de kwaliteit en veiligheid van de datatransmissie gewaarborgd. De
snelheden zijn afhankelijk van het gekozen ADSL-abonnement en zijn voor een gewone
telefoonaansluiting en ISDN verschillend.
Over ISDN kunnen niet dezelfde snelheden gehaald worden als over PSTN. Dit heeft
zijn oorzaak in een verschil in techniek van de beide
verbindingstypen. Hierdoor verschillen ook de afstands-eisen per type
aansluiting (deze zijn dus niet gelijk).

ik neem toch aan dat ik met mijn speedtouch 510 gewoon lekker op 500m van de centrale met 1024 (incl overhead) kan uploaden...
Op de website van routershop staat bij mijn Speedtouch 580:
"Tot 8 Mbps downstream en 832 kbps upstream" Jammer dat ik dan niet die 1Mb upload kan benutten eventueel. Maar we wachten eerst wel effe af totdat ik echt die 8Mb/1Mb heb hier
Anders moet ik weer op zoek naar een andere router helaas.
"Tot 8 Mbps downstream en 832 kbps upstream" Jammer dat ik dan niet die 1Mb upload kan benutten eventueel. Maar we wachten eerst wel effe af totdat ik echt die 8Mb/1Mb heb hier
Anders moet ik weer op zoek naar een andere router helaas.
[ Voor 15% gewijzigd door Br@m op 25-01-2005 17:48 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
mja ik wil die 1mbit ook halen
(veel belangrijker dan dat ik de 8mbit haal)
kom net eens screenshot tegen van een draytek modem :
http://julius.op.het.net/2600G/bbned.png
lijkt erop dat die iig 8/1 volledig aankan
(veel belangrijker dan dat ik de 8mbit haal)
kom net eens screenshot tegen van een draytek modem :
http://julius.op.het.net/2600G/bbned.png
lijkt erop dat die iig 8/1 volledig aankan
[ Voor 50% gewijzigd door DDX op 25-01-2005 18:10 ]
Neehoor, alle topics die open bleven kwamen uit. Er zijn zoveel topics gesloten met loze geruchten... Bij een gerucht hoort minimaal een controleerbare bron.nero355 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:17:
[...]
Helemaal mee eens : Alle geruchten kwamen tot nu toe uit dus waarom niet gewoon het Topic open laten ?? Die moddies soms ....
[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 25-01-2005 18:28 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik weet zeker dat ik het voor de SpeedTouch Home/Pro ook ergens heb zien staan, over dat je upload niet maximaal is vanwege het modem en max 832kb/s is, maar als ik nu kijk op:
http://www.speedtouch.com/pdf/sthome_manual_04.pdf en
http://www.speedtouch.com/pdf/datasheethome.pdf
Zie ik toch écht staan in de datasheet én manual van de Home, 1Mb/s up:

Terwijl ik ergens zeker heb gezien dat dat niet zo is, net zoals dat staat in de datasheet/manual van de 570:

Dus zou de Home/Pro het misschien dan toch aankunnen... de upstream van 1 Mb/s over POTS...
http://www.speedtouch.com/pdf/sthome_manual_04.pdf en
http://www.speedtouch.com/pdf/datasheethome.pdf
Zie ik toch écht staan in de datasheet én manual van de Home, 1Mb/s up:

Terwijl ik ergens zeker heb gezien dat dat niet zo is, net zoals dat staat in de datasheet/manual van de 570:

Dus zou de Home/Pro het misschien dan toch aankunnen... de upstream van 1 Mb/s over POTS...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 19:16 ]
Een speedtouch heeft dezelfde chipset als mijn cisco 827 (alcatel) en die trained op 896, dus het kan zonder problemen op pots. Een collega van me heeft de isdn versie en die trained op 926.
Ik heb hier een alcatel 510i v4 over isdn
mijn huidige upstream is 708 kilobit.
In de praktijk haal ik rond de 64kb up op snelheidstest en met een downloadmeter ongeveer 70 up.
dus tot op heden gaat hij nog lekker mee
Reken ik een overboekingsfactor van 10 dan klopt die waarde wel. 640/10 is immers 64.
Het zal mij nu benieuwen wat hij na de komende verhoging gaat doen.
In het configscherm van mijn modem/router staat immers gewoon die 708 upstream.
Verder zou het voor mij geen reden zijn om een andere modem te kopen zoalng deze nog goed werkt.
mijn huidige upstream is 708 kilobit.
In de praktijk haal ik rond de 64kb up op snelheidstest en met een downloadmeter ongeveer 70 up.
dus tot op heden gaat hij nog lekker mee
Reken ik een overboekingsfactor van 10 dan klopt die waarde wel. 640/10 is immers 64.
Het zal mij nu benieuwen wat hij na de komende verhoging gaat doen.
In het configscherm van mijn modem/router staat immers gewoon die 708 upstream.
Verder zou het voor mij geen reden zijn om een andere modem te kopen zoalng deze nog goed werkt.
Ga jij ff mooi de fout in.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:53:
Het is inderdaad een mooie vooruitgang, jammer alleen dat Fast verdubbeld wordt en Basic niet..
Ze kunnen die 8 mbit echt niet garanderen hoor.. Je kunt MAX 8 mbit krijgen... in goede situaties
Deze advertentieplaats is te huur!
Helemaal bovenin staat:JeroenM_tbs schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:02:
@Edwin van Cleef:
Heb je ADSL over ISDN of ADSL over POTS?
Ik heb hier een alcatel 510i v4 over isdn.
De letter i achter het typenummer betekend dat ik een ISDN uitvoering heb omdat ik hier isdn heb liggen ivm fax telefoon etc.
Lees zijn eerste regel nog eens over....JeroenM_tbs schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:02:
@Edwin van Cleef:
Heb je ADSL over ISDN of ADSL over POTS?
edit:
spuit11
[ Voor 4% gewijzigd door Brobbel op 25-01-2005 19:13 ]
Laten we hier anders even wat type modems neer zetten die dan 1mb upload kunnen halen.
Demon gaat snelheid ook verhogen?
Ik zag net op http://www.sat4all.com/ub...01&Main=796201#Post796201 dat een moderator de volgende mail heeft ontvangen
Ik zag net op http://www.sat4all.com/ub...01&Main=796201#Post796201 dat een moderator de volgende mail heeft ontvangen
Geachte klant,
Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid
van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Daarbij
blijft uw huidige maandtarief gelden.
Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
2048 / 1024 4096 / 1024 EUR 55
De upgrade zal worden uitgevoerd in de maand april van 2005.
Voorwaarde is dat de verhoogde snelheid op uw aansluitlocatie
leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de
telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk
blijkt, blijft de snelheid van uw verbinding 2048/1024 Kbps, maar
wordt uw maandelijkse tarief aangepast naar het recentelijk verlaagde
maandbedrag. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de maximaal te
behalen snelheid van uw verbinding.
Indien u geen gebruik wenst te maken van de snelheidsverhoging van uw
account, dan bieden wij u de mogelijkheid om te kiezen voor een
prijsaanpassing van uw huidige account naar het nieuwe tarief van
EUR 34,50, ingaande per de eerste factuurdatum in de maand april. Wij
zullen u ruim voor die tijd meer informatie sturen over de manier
waarop u deze keuze bekend kunt maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 25-01-2005 20:38 ]
Ja gaan die nu wel of niet upgraden... is daar al nieuws over?
Deze advertentieplaats is te huur!
Klopt heb de mail ook binnen!GJAman schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:26:
(je kan kiezen "lijn upgrade" of het abonnements geld gaat omlaag)
[rml]Tweeke in "[ KPN ADSL] Mogelijke snelheidsverhoging ..."[/rml]GJAman schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:26:

Een snelheidsactie van BBned zat er iig al in, zie eerder in dit topic. Of 2/1 naar 4/1 de enige snelheidsverhoging wordt (en of het enkel voor Demon-abonnees gaat gelden) zal nog moeten blijken.
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Aargh, er over heen gelezen.Edwin van Cleef schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:10:
[...]
Helemaal bovenin staat:
Ik heb hier een alcatel 510i v4 over isdn.
De letter i achter het typenummer betekend dat ik een ISDN uitvoering heb omdat ik hier isdn heb liggen ivm fax telefoon etc.
Dan laat ik maarwat vragen wat echt niet in die post staat welke firmware heb je?
Als jij ene nieuwere firmware dan mij hebt zou de uploadlimiet misschien aan de firmware versie kunnen liggen.
dit is mijn firmwareJeroenM_tbs schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:09:
[...]
Aargh, er over heen gelezen.
Dan laat ik maarwat vragen wat echt niet in die post staat welke firmware heb je?
Als jij ene nieuwere firmware dan mij hebt zou de uploadlimiet misschien aan de firmware versie kunnen liggen.
Product Name = SpeedTouch 510
Vendor Name = THOMSON
Software Version = 4.2.7.16.0
mijn snelheid:
Line Status
Enabled
Bandwidth Up/Down (Kbit/sec)
704 / 4480
Uptime
2d 02:25
Heb mijn modem een keer gereboot paar dagen terug daarvoor was hij 140 dagen nonstop online.
Als je verdere info wilt hebben hoor ik het wel.
Met de vorige (standaard) firmware zat ik ook op deze snelheden.
[ Voor 28% gewijzigd door Edwin van Cleef op 25-01-2005 21:16 ]
Een mailtje naar BBned doet wonderen:
Geachte heer ,
bbned zal binnenkort met een snelheidsactie komen. Wij raden u aan om onze site www.bbned.nl in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
Jolanda van Delft
bbned
-----Original Message-----
From: Fraske [mailto:fraske]
Sent: dinsdag 25 januari 2005 16:04
To: BBned Contact
Subject: capaciteit, vermogen netwerk
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb enkele vragen m.b.t de capaciteit van uw netwerk. In de media
worden door de kabelbedrijven en KPN gepronkt met verhogingen van de
snelheid. Dit kunnen ze door technische snufjes, dit alles als
opwarmertje voor ADSL 2 en VDSL. Op verschillende website's wordt
vermeld dat ook uw netwerk deze technieken aankan. Maar ik hoor niks
over verhogingen van uw netwerk. Komen deze er wel of blijven ze
achterwege, zoja waarom niet.
In afwachting van uw antwoord,
Fraske
Nu maar afwachten!
Geachte heer ,
bbned zal binnenkort met een snelheidsactie komen. Wij raden u aan om onze site www.bbned.nl in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
Jolanda van Delft
bbned
Geachte heer/mevrouw,
Fraske
Nu maar afwachten!
^^ met stom is, heb Zonnet (versatel netwerk hiero), en zit nog steeds op een miezerige 384 kbit
EDIT: Hmzz misschien is zon mailtje zon slecht idee nog niet...
[ Voor 12% gewijzigd door BlackIce op 25-01-2005 21:22 ]
Je kan het ook zo zien, heeft zo'n klant echt de snelheid nodig?icemancool schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:20:
[...]
^^ met stom is, heb Zonnet (versatel netwerk hiero), en zit nog steeds op een miezerige 384 kbit
Het gaat mij meer om het feit dat ik nog helemaal niks van Versatel heb gehoord over verhogingen, ik zit toch aan dit abbo vast totdak op kamers ga volgend jaar(ouders).
Ik heb even mijn firmware gechecked en dat is 4.0.2.0.0.Edwin van Cleef schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:13:
[...]
(...)
(...)
Mn modem heb ik gekocht in augustus 2003 en verder nooit bijgewerkt.
Oh je hebt hem geüpgrade? Welke versie was het dan origineel?(...)
Het is wel fijn dat ie zowel voor als na de firmware upgrade hoger haalt dan die 640kbps.
Aangezien je de 2e persoon bent die er zo over praat begin ik steeds meeer te geloven dat mijn modem ook hoger dan 640kbps zal gaan halen.
* Joen denkt dat de getallen in de documentatie vooral verouderd zijn
Verwijderd
Ik neem aan dat die adslcentrale.nl site weer een systeempje zal hebben waarin je kan zien welke centrales al geweest zijn?
Bbned gaat ook omhoog ja.
512/256 --> 1024/512 : EUR 19,95 per maand
1024/512 --> 2048/1024 : EUR 34,50 per maand
2048/1024 --> 4096/1024 : EUR 55,- per maand
http://frontpage.fok.nl/nieuws/50619
Ik weet niet wat voor versie er eerst opgezeten heeft ik heb hem nu ongeveer 2 jaar dus ik denk dat hij de zelfde firmware had als jij nu hebt.JeroenM_tbs schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:42:
[...]
Ik heb even mijn firmware gechecked en dat is 4.0.2.0.0.
Mn modem heb ik gekocht in augustus 2003 en verder nooit bijgewerkt.
[...]
Oh je hebt hem geüpgrade? Welke versie was het dan origineel?
Het is wel fijn dat ie zowel voor als na de firmware upgrade hoger haalt dan die 640kbps.
Aangezien je de 2e persoon bent die er zo over praat begin ik steeds meeer te geloven dat mijn modem ook hoger dan 640kbps zal gaan halen.
* Edwin van Cleef denkt dat de getallen in de documentatie vooral verouderd zijn
Op wat voor snelheden zit jij nu dan?
Er staat Demon in je bron en in je quote opeens BBned. Demon levert via meerdere netwerken dan alleen BBned verbindingen.feekless schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:48:
Bbned gaat ook omhoog ja.
[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 25-01-2005 22:00 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ik heb ISDN en haal nu ook 4480/704. Dus al 44 kbit meer dan KPN durft te beweren.Edwin van Cleef schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:13:
[...]
dit is mijn firmware
Product Name = SpeedTouch 510
Vendor Name = THOMSON
mijn snelheid:
Line Status
Enabled
Bandwidth Up/Down (Kbit/sec)
704 / 4480
Uptime
2d 02:25
Heb mijn modem een keer gereboot paar dagen terug daarvoor was hij 140 dagen nonstop online.
Als je verdere info wilt hebben hoor ik het wel.
Verwijderd
Het is op dit moment niet mogelijk om ADSL Power te bestellen. XS4ALL heeft besloten voorlopig geen nieuwe bestellingen voor ADSL Power aan te nemen. Dit mede naar aanleiding van capaciteitsproblemen op diverse telefooncentrales in het netwerk van bbned. Dit heeft op diverse plekken te hoge levertijden tot gevolg.Fraske schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:18:
Een mailtje naar BBned doet wonderen:
Geachte heer ,
Met vriendelijke groet,
Jolanda van Delft
bbned
Geachte heer/mevrouw,
Fraske
Nu maar afwachten!
Uiteraard heeft deze orderstop geen gevolgen voor lopende bestellingen, opzeggingen of verhuizingen.
bron: http://www.xs4all.nl/adsl...025d9e93ed7dbf76469157c25
2240/416Edwin van Cleef schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:55:
[...]
Ik weet niet wat voor versie er eerst opgezeten heeft ik heb hem nu ongeveer 2 jaar dus ik denk dat hij de zelfde firmware had als jij nu hebt.
Op wat voor snelheden zit jij nu dan?
Ik ga straks dus naar 3200/768 en wilde van te voren weten of ik waarschijnlijk de snelheden wel ga halen.
Aha, nog iemand die hogere snelheden bevestigd. Ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat ik de nieuwe upload snelheid ga halen.slaay schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:04:
[...]
Ik heb ISDN en haal nu ook 4480/704. Dus al 44 kbit meer dan KPN durft te beweren.

384kbit? ADSL Gratis of Budget dus.icemancool schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:20:
[...]
In het laatste geval wil je _echt_ geen snelheidsverhoging.

Beter dat ze het verhogen, zaak betaald dus prijs maakt niet uit (waarom hebben we dan geen extra abbo
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
ff kijken voor je het vraagtJanuszjes schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:53:
Dit geld dus ook voor wanadoo?
http://www.wanadoo.nl/adsl/
Al die snelheidsverhogingen voor hetzelfde geld. Blijkt maar weer eens hoeveel men "vroeger" aan die dingen verdiend heeft. Alles werd toch duurder, dus zullen ze gigantische gebulkt hebben, en misschien nog wel daar bij de KPN.
Joepie: mijn 510i heeft (oa.) de specs 'Up to 8Mbps downstream, 832kps upstream' (bron: http://www.speedtouch.com/prod510.htm), waarmee ik dus ten volle gebruik kan gaan maken van 3200/768. Sneller moet het niet worden!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Officieel is er wel een datalimiet, de vraag is wanneer ze dat echt gaan naleven. Lijkt me momenteel niet zo slim, want zo stappen ze allemaal over naar providers die FUP hanteren.Shapeshifter schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:54:
Wooohaaa... 3.2 Mbit zonder datalimiet
Bovendien schiet mijn upload de lucht in (in vergelijking met oude snelheid)
Beter dat ze het verhogen, zaak betaald dus prijs maakt niet uit (waarom hebben we dan geen extra abbo)
Verwijderd
En voor het gemak vergeet je alle investeringen die nodig waren om het uberhaubt aan te kunnen bieden............Gerwin schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:35:
Al die snelheidsverhogingen voor hetzelfde geld. Blijkt maar weer eens hoeveel men "vroeger" aan die dingen verdiend heeft. Alles werd toch duurder, dus zullen ze gigantische gebulkt hebben, en misschien nog wel daar bij de KPN.
Zijn de postcode checks nog niet bijgewerkt? Ik kan hier op 4km van de centrale nog steeds fast bestellen op de analoge lijn, lijkt me eigenlijk dat ik dat hier niet ga halen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Titelchange omdat het nu definitief is.
Verder het verzoek om niet je downloadsnelheden te komen posten (of je toekomstige downloadsnelheden). Dit is nutteloze topicvulling.
Verder het verzoek om niet je downloadsnelheden te komen posten (of je toekomstige downloadsnelheden). Dit is nutteloze topicvulling.
Vraagje: welke controleerbare bron hoorde dan bij dit gerucht?JvS schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:28:
[...]
Er zijn zoveel topics gesloten met loze geruchten... Bij een gerucht hoort minimaal een controleerbare bron.
Die medewerker van Planet Internet.dextertje schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:22:
[...]
Vraagje: welke controleerbare bron hoorde dan bij dit gerucht?
Daarna werd het gerucht levende gehouden door mensen die connecties hebben met mensen die bij KPN ADSL ISP providers werken.
coax en de frontpage van tweakers.net, net iets anders van "ik hoorde van een kennis van de zus van een medewerker van planet", zonder andere bevestigingendextertje schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:22:
[...]
Vraagje: welke controleerbare bron hoorde dan bij dit gerucht?
[ Voor 21% gewijzigd door JvS op 26-01-2005 11:41 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Er zijn vanacht aanpassingen geweest heb op speedtest een hogere upload/download 478/66 en tussen de 1350 en 1404 conn per minuut.
Zou dit ermee te maken hebbben?
voorheen zat ik op 471/63 en 1280 conn per minuut.
dit zijn resultaten van meerdere keren testen iemand een idee of het er ook mee te maken heeft?
zit nu soms zelfs over de 2000 conn per minuut
Zou dit ermee te maken hebbben?
voorheen zat ik op 471/63 en 1280 conn per minuut.
dit zijn resultaten van meerdere keren testen iemand een idee of het er ook mee te maken heeft?
zit nu soms zelfs over de 2000 conn per minuut
[ Voor 8% gewijzigd door Edwin van Cleef op 26-01-2005 13:04 ]
Verwijderd
Say what ? Waar staat dat dan ?Westereen schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:15:
Verwijderd
Daar staat volgens mijn ogen een datumlimiet van een enorm zielige 8000MB andersrclahsen schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:18:
[...]
Dat staat hier. De datalimiet verdwijnt alleen voor ADSL Surfen, het duurste pakket dus
Als het waar zou zijn zou iedereen van xs4all(lite) wel overstappen en aan de payserver gaan denk ik... tenminste dat zou ik doen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 13:27 ]
En per 100 mb eur 0,50 extra.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:24:
[...]
Daar staat volgens mijn ogen een datumlimiet van een enorm zielige 8000MB anders
Geen optie als je veel van internet gebruik maakt
Verwijderd
En de snelheid wordt verhoogd. Het is wel zo fijn dat ze ook het datalimiet opheffen. Downloaden met een redelijke snelheid, terwijl je toch binnen de kortste keren aan die 8 GB zit.rclahsen schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:18:
[...]
Dat staat hier. De datalimiet verdwijnt alleen voor ADSL Surfen, het duurste pakket dus
Ook is de Email-filter gratis geworden
Misschien iets te maken met de prijzenoorlog tussen alle ADSL providers?Vanaf 1 februari: geen datalimiet, meer snelheid en gratis E-mail Spam Filter!
Geachte heer ****
Sommige dingen – zoals uw internetverbinding – kunnen gewoon niet snel genoeg gaan.
Daarom heeft Het Net goed nieuws voor u. Binnenkort wordt de snelheid van al onze ADSL-abonnementen verhoogd. Gratis! Voor uw ADSL Surfen-abonnement betekent dat een verhoging van 1120/352 Kbit/s tot maximaal 1600/512 Kbit/s. Dat is bijna de helft sneller dan u nu gewend bent! En u hoeft er helemaal niets voor te doen. De snelheid wordt tussen 1 februari en 1 april 2005 automatisch verhoogd. Zo kunt u nog meer genieten van uw ADSL-verbinding.
Geen datalimiet meer
Want met zo`n snelheid wordt een filmpje kijken of muziek downloaden wel heel gemakkelijk. Om hier optimaal van te kunnen profiteren, heffen we ook gelijk maar uw datalimiet op. Gratis en voor niets! Zodat u onbeperkt van uw ADSL aansluiting kunt genieten.
Gratis E-mail Spam Filter
En omdat we nu toch bezig zijn, kunt u binnenkort gratis gebruik maken van onze E-mail Spam Filter (t.w.v. € 1,25 per maand). Uw totale voordeel is € 15, - per jaar. De E-mail Spam Filter zorgt ervoor dat u geen ongewenste reclame in uw mailbox ontvangt. Als u al van de dienst gebruikt maakte, wordt deze voortaan niet meer in rekening gebracht.
Kortom, bij Het Net zit u goed. Dat vinden wij niet alleen; ook TROS Radar adviseert ADSL van Het Net (uitzending 17 januari 2005)! Meer informatie over deze gratis extraatjes vindt u op
deze pagina. Binnenkort informeren we u per e-mail wanneer en hoe u de gratis* E-mail Spam Filter kunt gebruiken. Houd uw mailbox dus goed in de gaten!
Het Net wenst u veel internetplezier in 2005!
Met vriendelijke groet,
Eric-Jan Doorenbosch
Directeur Marketing & Sales
* Het gebruik van de E-mail Spam Filter is niet inwisselbaar voor het genoemde bedrag.
Hier een lijst van alle upgrade's, alleen ADSL Tijd Surfen en ADSL Surfen hebben geen datalimiet meer.
256/128 Kbit/s 288/128 Kbit/s € 1,25 p/mnd Geen datalimiet
416/160 Kbit/s 800/256 Kbit/s € 1,25 p/mnd Blijft 250 MB
416/160 Kbit/s 800/256 Kbit/s gratis Blijft 1500 MB
1120/352 Kbit/s 1600/512 Kbit/s gratis Geen datalimiet
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 13:34 ]
Verwijderd
Weet iemand of Directadsl een datalimiet heeft? Op de site staat:
"vooralsnog brengt KPN overschrijding van het datalimiet niet in rekening. Mocht dit wijzigen, dan wordt u twee maanden van te voren schriftelijk op de hoogte gesteld."
Maar ik weet niet zeker meer of ik nou wel of niet zo'n brief heb gehad. Geldt de datalimiet meteen voor iedereen?
"vooralsnog brengt KPN overschrijding van het datalimiet niet in rekening. Mocht dit wijzigen, dan wordt u twee maanden van te voren schriftelijk op de hoogte gesteld."
Maar ik weet niet zeker meer of ik nou wel of niet zo'n brief heb gehad. Geldt de datalimiet meteen voor iedereen?
Verwijderd
Heeft iemand ook enig idee of de snelheid voor Zon family dan ook verandert?
Kan het op hun site nog niet vinden
Je geeft je zelf al antwoord.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:40:
Praktisch levert een overschrijding van je datalimiet zelden problemen op, slects 1 to 2 procent krijgt een bericht dat ze nogal overdreven veel downloaden.
Je moet het dus wel extreem grof maken mochten ze je er voor willen laten dokken (denk an aan bijvoorbeeld 10x het aantal GB's gedownload boven de downloadlimiet.
Bij 'normale' overschrijding (denk aan tot 2x meer dan de downloadlimiet zullen ze waarschijnlijk geen kosten in rekening brengen zoals ze zelf al schrijven. Doen ze dat wel dan overtreden ze hun eigen regels.
Als ik op de site van versatel (zo heet dat nu toch tegenwoordig?Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:42:
Heeft iemand ook enig idee of de snelheid voor Zon family dan ook verandert?
Maar aan de snelheden bij ADSL Family te zien gaat ADSL Family ook via het KPN ADSL netwerk en elke provider die ADSL via het KPN ADSL netwerk levert krijgt te maken met de verhoging, dus jij zal dan ook zeker weten de nieuwe snelheden krijgen.
Nee, Family gaat via het Versatel-net, als je iets verder naar de specificaties kijkt. Dus je zult dan geen snelheidsverhoging hebben, tenzij Versatel besluit ook haar snelheid te verhogen.JeroenM_tbs schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:55:
[...]
Als ik op de site van versatel (zo heet dat nu toch tegenwoordig?) kijk zijn ze daar nogal aan het slapen en hebben ze de snelheden nog niet bijgewerkt: http://www.versatel.nl/prive/abonneren/adsl/
Maar aan de snelheden bij ADSL Family te zien gaat ADSL Family ook via het KPN ADSL netwerk en elke provider die ADSL via het KPN ADSL netwerk levert krijgt te maken met de verhoging, dus jij zal dan ook zeker weten de nieuwe snelheden krijgen.
Ja, Direct ADSL heeft een datalimiet! Eigenlijk zou je ook voor elke GB boven je datalimiet moeten betalen, maar vooralsnog doet KPN dit niet. Oorspronkelijk (ik ben een vroege Direct-ADSL-gebruiker) wilden ze dit per 1/9/2004 gaan invoeren, maar dit is tot op heden nog niet gebeurt. Zolang KPN ook nog geen datalimiet heeft aangekondigd, kun je lekker door blijven leechen.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:40:
KPN kondigt wel 2 maanden vantevoren schriftelijk aan dat ze excessief gebruik (gebruik boven datalimiet) gaan factureren. Dus dat geeft je wel de tijd om je surfgedrag aan te passen.
KPN wil door duidelijk een datalimiet aan te geven voorkomen dat mensen willen opzeggen wanneer daadwerkelijk gefactureerd gaat worden voor extra GB's.
[ Voor 42% gewijzigd door rclahsen op 26-01-2005 14:13 ]
Verwijderd
Family gaat hier voor zover ik weet gewoon via kpn netwerk (rekening KPN), maar bij de vorige snelheidsverhoging van de KPN is her ook niks veranderd, vandaar.
Kenissen van mn ouders hebben Zonnet Lite (nu Versatel light). We hebben hier alleen KPN ADSL lijnen en BBNed bitstream lijnen.
Met andere woorden: Versatel bied ADSl abonnementen via haar eigen netwerk alsmede via het KPN netwerk aan.
Met andere woorden: Versatel bied ADSl abonnementen via haar eigen netwerk alsmede via het KPN netwerk aan.
Even voor die maximale upload stream.
Ik heb het even contact gehad met onze leverancier Alcadis.
De maximale upload snelheid is 832
Tussen 832 en 1024 schijnt te veel ruis aanwezig te zijn.
Om dus een goede kwaliteit te waarborgen wordt het modem terug geregeld op MAXIMAAL 832 upstream.
Dus KPN gaf al aan, dat de opgegeven waardes in de praktijk niet gehaald kunnen worden.
Ik heb het even contact gehad met onze leverancier Alcadis.
De maximale upload snelheid is 832
Tussen 832 en 1024 schijnt te veel ruis aanwezig te zijn.
Om dus een goede kwaliteit te waarborgen wordt het modem terug geregeld op MAXIMAAL 832 upstream.
Dus KPN gaf al aan, dat de opgegeven waardes in de praktijk niet gehaald kunnen worden.
Dus dat met die 640 en 832kbps zijn eigenlijk alleen maar getallen waar onder met einige sekerheid de ruis niet de overhand zal hebben. Dat betekend dus dat je er in principe wèl boven zou kunnen komen?
Ben ik de lul dan bij xs4all? Ik zit in 9 dagen al op 220 gig down?
Ja hoor, stap ik net over naar de limietloze provider SpeedXS, stappen ze bij hetnet af van de limiet
maarja, ik neem aan dat dit gewoon een fup gaat worden net zoals planet, enz..
Verwijderd
Sjonge jonge zeg 220GB down in 9 dagen, ik durf te wedden dat je minimaal de helft wegpleurt zonder ooit te gebruiken. Verder begrijp ik je vraag niet, wees eens wat duidelijker ?PacinoAllstars schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:18:
neuh, als je dat zou zijn kreeg je een meldingPacinoAllstars schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:18:
|>
Geen enkele ISP zal echt 100% limietloos zijn, dat is gewoonweg te onbetaalbaar. 
Maar providers zoals Het Net, Planet Internet en XS4All zijn in de praktijk behoorlijk soepel met de hantering van hun FUP's en datalimieten.
Alhoewel ik denk dat PacinoAllstars wel enigszins in de gevarenzone zit en dan weet ik nog niets een of ie het zwaarste abonnement heeft.
Mijn ex-school had XS4All Power via BBNed (8Mbit/1Mbit) en zat ook ooit ergens in de 200GB in een maand. Ze werden er over gebeld door XS4All of we het iets rustiger aan wilden doen, maar het had niet direct vergaande gevolgen.
Al met al: probeer enigszins fatsoenlijk met je ADSL-lijn om te gaan, die ISP moet net zo goed voor die bandbreedte betalen.
Maar providers zoals Het Net, Planet Internet en XS4All zijn in de praktijk behoorlijk soepel met de hantering van hun FUP's en datalimieten.
Alhoewel ik denk dat PacinoAllstars wel enigszins in de gevarenzone zit en dan weet ik nog niets een of ie het zwaarste abonnement heeft.
Mijn ex-school had XS4All Power via BBNed (8Mbit/1Mbit) en zat ook ooit ergens in de 200GB in een maand. Ze werden er over gebeld door XS4All of we het iets rustiger aan wilden doen, maar het had niet direct vergaande gevolgen.
Al met al: probeer enigszins fatsoenlijk met je ADSL-lijn om te gaan, die ISP moet net zo goed voor die bandbreedte betalen.
Ik kreeg net een brief in de bus van XS4all over de snelheidsverhoging
, bij de vorige snelheids verhoging heb ik geen brief gehad, maar goed dit is natuurlijk goed nieuws
volgens de speedxs.nl zijn al hun abbonnementen totaal limietloos, aangezien er onbeperkt bij staat, anders hadden ze wel gemeld dat er ergens nog een subtiel fup'je achter zit..JeroenM_tbs schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:28:
Geen enkele ISP zal echt 100% limietloos zijn, dat is gewoonweg te onbetaalbaar.
Verwijderd
Staat deze hele thread niet vol met onnodige posts, wel 28 pagina's lang?-GuRu- schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:28:
[...]
Ik weet niet of dat de bedoeling is...dan krijg je weer 800 van die onnodige posts. Woei, bij mij is het ge-upgrade. w00000000000000000t, hier is het doorgevoerd!! Ik denk dat je daarvoor btr op ADSL Centrale kan kijken.
Sommige providers zeggen limietloos als reclame. xs4all is in de praktijk ook limietloos, maar ze hebben toch een FUP als verzekering voor als het fout gaat. Als echt iedereen zijn verbinding dichttrekt zullen de providers wel (capaciteits) problemen krijgen. Op dat moment zal ook de limiet-loze provider zijn regels veranderen. Echter als ik zo de reacties hoor van gebruikers en providers zijn er op dit moment niet veel providers die capaciteit-problemen hebben en kunnen ze allemaal nog meer aan. Er zijn echter een paar providers die meer willen verdienen en daarom een limiet instellen.BartXP schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:19:
[...]
volgens de speedxs.nl zijn al hun abbonnementen totaal limietloos, aangezien er onbeperkt bij staat, anders hadden ze wel gemeld dat er ergens nog een subtiel fup'je achter zit..
[ Voor 3% gewijzigd door ritsjoena op 26-01-2005 16:33 ]
ik kreeg vandaag een brief van kpn
http://www.moskeet.nl/kpn.jpg

dus als je je snelheid niet gaat halen krijg je gewoon een brief
http://www.moskeet.nl/kpn.jpg

dus als je je snelheid niet gaat halen krijg je gewoon een brief
[ Voor 21% gewijzigd door Nienix op 26-01-2005 17:26 ]
Ampera-E, 252x375Wp Pv Systeem, 22kWZappi
Dit topic is gesloten.
Let op:
AJB niet je downloadsnelheden komen posten (of je toekomstige downloadsnelheden). Dit is nutteloze topicvulling.
AJB niet je downloadsnelheden komen posten (of je toekomstige downloadsnelheden). Dit is nutteloze topicvulling.