quake4 sp vind ik meevallen, doom3 is ook te doen omdat het wat plasticerig aanvoelt.
maar fear is kapotgaan geck ._.
maar fear is kapotgaan geck ._.
Oh ik dacht dat je mietje meer bedoelde op de botte manier zeg maarRamon de Jesus schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:26:
[...]
Ik zeg niet dat iemand een mietje is omdat hij het eng vind, maar omdat hij er zich door laat beheersen. Dat is een verschil. Kijk ik vind ik het ook eng als ik een presentatie moet houden voor 50 man. Maar ik ga dan ook niet in een hoekje zitten huilen toch?Even raar voorbeeld gekozen maar het idee is duidelijk. Dingen kunnen eng zijn, maar het is toch raar dat je ondanks dat je verder WIL spelen je om een of andere manier niet verder KAN spelen? Wie zegt dat je niet verder KAN spelen? Wie bepaalt dat?
Ik zei dus mietje, niet omdat het eng is of omdat je er bang voor bent, maar omdat je je erdoor laat beheersen en tegenhouden.
Kijk als je zegt ik WIL dat niet spelen omdat het eng is oke daar heb ik alle vrede mee en zal ik ook nooit zeggen dat iemand een mietje is. Maar als je zegt ik WIL verder spelen maar ik KAN niet dan vind ik dat nogal vreemd.
Raku
Dat level vond ik wel zo briljant uitgevoerd! Echt een van m'n favoriete game momenten.Vanitas schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:53:
[...]
Ook in Thief DS zit zo'n briljant level, die in dat uitgebrande weeshuis, damn dat was fucking scary. Eigenlijk gebeurd er het hele level niks (op 8 zomdies na) maar die sfeer, je hebt gewoon het gevoel dat er telkens iets gaat gebeuren.
[ Voor 23% gewijzigd door Kwistnix op 21-10-2005 12:57 ]
Was ze ZO lelijk dan???Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:48:
wolfenstein 3D vond ik eng en na hele dagen spelen kreeg ik er zelfs nachtmerries van![]()
daarna heb ik niet meer verder gespeeld
half life 1 heb ik ook samen met een vriend spannende tijden mee beleefd en dat was best eng, maar niet zo erg dat ik er helemaal bang van werd
't was alleen enorm schrikken toen het zusje van die vriend binnenkwam
I pitty the fools who took my game-station.....
Ik kreeg in D3 anders wel kippevel op de momenten dat je opeens een vrouwenstem hoort fluisteren "follow me" en "they have my baby" enzo. Ook huilende baby's enzo, al was dat in Max Payne nog veel erger/luguberder, alhoewel ik daar niet bang van werd. De enige keer dat ik me echt te pletter schrok in D3 toen ik de demo speelde was toen ik voor het eerst op de wc kwam en ik in de spiegel keek en je eigen character zichzelf in de spiegel ziet (ingezoomd) met de vlammen van de hel om hem heen en bijpassend geluid.Ulti23 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:58:
Met FEAR daarentegen komt er wel angst bij kijken. Elke keer als het geluid wat begint te kraken weet je dat er weer iets paranormaals gebeurd, en aan het gegiechel en aan de verschijningen van Alma weet je gewoon dat er iets aan zit te komen.
[ Voor 19% gewijzigd door Aham brahmasmi op 21-10-2005 14:13 ]
Verwijderd
Haha, ik ken het gevoel. Ik ben de baas, en dat zal je merken ook (stomme pixelsAham brahmasmi schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:10:
[...]
In het algemeen ben ik absoluut niet bang in creepy games. In Doom 1 en 2 voelde ik me altijd al een heldhaftige space marine.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
dit heb ik ook bij halo 1 (donkere kamer, ±1,5 m van de tv af). dat kan ik maximal 45 min spelen en dan sta ik strak van de ardenaline. en dan kan ik niet even rustig op de bank/achter de pc gaan zitten. als ik dan buiten een sigaret ben wezen roken (binnen mag het niet) is het voorbij. bij een spel op de pc heb ik dit nog nooit gehad (en heb toch best veel spellen gespeeld).TommyGun schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:34:
Ik ga me opgefokt / gehaast voelen en zoek zo snel mogelijk een veilige plek in de game op.
Wabbawabbawabbawabba
[ Voor 21% gewijzigd door frankknopers op 21-10-2005 16:11 . Reden: typo + toevoeging ]
Goud is geen geld
Dat gevoel heb ik eigenlijk altijd bij FPS games (ondanks dat ik niet cheat).wolkje schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:20:
Eventjes met cheats aanspelen werkt ook wel, omdat je dan een gevoel van onsterfelijkheid bekruipt.
Verwijderd
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Powered By C8H10N4O2
Nee, sociale contacten heb ik vrijwel alleen met buurt vrienden, (oud)klasgenoten e.d en kom regelmatig bij familie maar ik ben vaak zat alleen thuis en heb daar totaal geen problemen mee. Ik ben zelfs graag alleen. Maar als er iemand bij is met een game zoals F.E.A.R dan is de angst gewoon veel minder. Ik schrik nog wel 's af en toe maar omdat ik dan kan praten met die gene die bij me is en over de dingen kan lachen is het veel minder eng.Hertog_Martin schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:26:
(Heb alleen pagina 1 gelezen.)
Wat opvalt is het contrast tussen alleen spelen en spelen met vrienden erbij. Wellicht wordt het veroorzaakt door de 'mental state' waarin jij verkeerd wanneer je alleen bent. Dit kan duiden op onderliggende psychische problemen..
.. ga eens bij je na of je veel afhankelijk bent van sociale contacten, bijvoorbeeld hoeveel dingen onderneem je alleen? Breng je de meeste tijd die je alleen bent achter de computer door?
Misschien is dat de oorzaak dat de belevenis anders wordt wanneer je alleen speelt, je kan het niet relativeren.
[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 21-10-2005 19:14 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
lijkt zo net alsof we naar een psychiater moetendarkphoenix schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:10:
En misschien is er wel een hele andere reden voor die dieper ligt?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 19:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 19:43 ]
Verwijderd
Volgens mij is dat niet helemaal het effect wat de TS bedoelt. Volgens mij is het meer gewoon de angst die de TS voelt tijdens het spelen. En na een tijdje raakt hij hierdoor zo belemmerd dat hij inderdaad stopt met spelenPuDy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:23:
Maar angst om een game te spelen?? mwa nee, ik kan me dat gewoon niet voorstellen.. het is gewoon niet de realiteit.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dat valt bij mij in dezelfde catagorie.wolkje schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:26:
[...]
Volgens mij is dat niet helemaal het effect wat de TS bedoelt. Volgens mij is het meer gewoon de angst die de TS voelt tijdens het spelen. En na een tijdje raakt hij hierdoor zo belemmerd dat hij inderdaad stopt met spelenDat is net iets anders.
Verwijderd
De meeste mensen reageren veel heftiger op geluid dan op het beeld omdat dat door 2d-heid en pixels enzo allemaal als "nep" registreert terwijl het geluid tentijde van Wolf3d.exe als " realistisch" genoemd kon worden. Het is dus misschien handiger zonder geluid dan zonder beeld te spelen. Gaat ook makkelijker, lijkt me.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:42:
Toen ik net begon met gamen (zo rond 92) had ik nog nergens last van. Toen had je net wolfenstein 3d en dit speelde ik ook echt als spelletje, door de grote pixelmassa zag het er sowieso niet echt uit. Doom vond ik ook niet eng. Toen de games grafisch wat mooier werden (sinds half-life 1 ongeveer) werd ook ik sneller bang door het mooie "sfeertje" in het spel.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 21:19 ]
[ Voor 8% gewijzigd door BiG-GuY op 21-10-2005 21:46 ]
Verwijderd
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Verwijderd
frickY schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:04:
Ik ben me 1x de pleuris geschrokken op de PS2 met Resident Evil 2.
Meen dat ik met die chick door het politiebureau liep, toen er opeens 2 armen uit de muur schoten. Ik voelde mn hart in mn tenen kloppen, heb de tv uitgezet, en ben snel ff wat anders gaan doen
Verder wel eens schrikmomenten in diverse shooters, maar nooit zoals die ene keer
Ook een keer gehad dat ik dacht helemaal para te worden, namelijk met Max Payne. Continue die huilende baby op de achtergrond, in dat uber rare veld. Dacht eerst dat het een bug was..toen dat ik gek werd, en toen gewoon dat de makers ziek waren
Dat gaat niet echt met een FPS spel, omdat je zelf als het ware een acteur in een horrorfilm bent dan. Er is sprake van interactie die er bij het kijken een film niet is. Je kunt bij allebei wel de andere kant op kijken maar het gaat hier om mensen die graag een eng FPS spel willen spelen maar dit niet kunnen volhouden door angstgevoelens.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:51:
Gewoon denken van het is toch niet echt.
Haha, dat had ik ook in de HL2 demo, dat ik me kapot schrok van zo'n rennende zombie die opeens op me af kwam. Ik heb er nog eens zo een midden in de lucht (toen hij van een ander dak op me af sprong) in tweeën geschoten met zo'n cirkelzaagblad (met gravity gun).Admiral Freebee schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:20:
Heh, met Half Life 2 ben ik overlaatst toch ook even verschoten. Lekker donker, niemand thuis, hoofdtelefoon op en ineens zo'n snelle zombie die met een door merg en been gaande schreew op je rug springt
[ Voor 39% gewijzigd door Aham brahmasmi op 21-10-2005 23:51 ]
Wat een onzin. Als jij alleen bent en je speelt een spel dan wordt je erin getrokken. Je leeft je in het spel in. Er is niet iets (een vriend) wat je eruittrekt, en weer op deze aarde brengt, door iets te zeggen tegen je. Dat is het hele verschil. Heeft geen reet met psychologische problemen te maken.Hertog_Martin schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:26:
(Heb alleen pagina 1 gelezen.)
Wat opvalt is het contrast tussen alleen spelen en spelen met vrienden erbij. Wellicht wordt het veroorzaakt door de 'mental state' waarin jij verkeerd wanneer je alleen bent. Dit kan duiden op onderliggende psychische problemen..
.. ga eens bij je na of je veel afhankelijk bent van sociale contacten, bijvoorbeeld hoeveel dingen onderneem je alleen? Breng je de meeste tijd die je alleen bent achter de computer door?
Misschien is dat de oorzaak dat de belevenis anders wordt wanneer je alleen speelt, je kan het niet relativeren.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
[ Voor 41% gewijzigd door Mutatie op 22-10-2005 01:49 ]
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
You look like I need a drink.
Idd ik word beetje moe van die 'ga naar een psychiater' berichten. Nogmaals, ik denk dat sommige mensen die hier geen last van hebben het gewoon niet begrijpen. (Sommige he, meerendeels van de reagerende mensen zonder deze problemen kan zich er best wel wat in vinden als ik het zo lees.) Hoe belachelijk het ook kan klinken in de oren van de mensen die het niet begrijpen. Het is ook makkelijk om te zeggen van 'denk maar dat het allemaal nep is' of iets dergelijks. Uiteraard probeer je dat wel maar ik heb geen schakelaar met angst / geen angst. Het zal wel met de tijd over gaan. Of juist niet. Dat zien we dan wel weer.Ramon de Jesus schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:19:
[...]
Wat een onzin. Als jij alleen bent en je speelt een spel dan wordt je erin getrokken. Je leeft je in het spel in. Er is niet iets (een vriend) wat je eruittrekt, en weer op deze aarde brengt, door iets te zeggen tegen je. Dat is het hele verschil. Heeft geen reet met psychologische problemen te maken.
Tsja voor de één is een post als deze lachwekkend (dat mag, I live to laugh), en voor anderen (en als ik dat zo zie toch een aardig aantal) een herkenbaar iets. Toen ik de OP las wilde ik gelijk reageren met "die post had ik wel kunnen schrijven", en diverse andere reacties.
Zeer herkenbaar. Ik geloof dat dat mijn eerste ervaring was met angst. Voorheen nooit zo'n enge games gespeeld. Hoewel ik Jetpack ook nog wel 's stressed kon vinden als ik achterna werd gezeten door 10 robotjes en ik bijna aan het einde van een pad / trap wasOok een keer gehad dat ik dacht helemaal para te worden, namelijk met Max Payne. Continue die huilende baby op de achtergrond, in dat uber rare veld. Dacht eerst dat het een bug was..toen dat ik gek werd, en toen gewoon dat de makers ziek waren
[ Voor 61% gewijzigd door TommyGun op 22-10-2005 03:43 ]
[ Voor 29% gewijzigd door hannos op 22-10-2005 04:03 ]
BF vond ik nooit zoveel aan.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 03:54:
Ga battlefield 2 proberen
en wat doe jij zo laat op? extra bang worden? en trouwens denk ik dat jij denkt dat je bang wordt, terwijl je gewoon spanning ervaard. maar omdat je het zo sterk hebt wordt je angstig. gewoon lekker gaan vinden, en proberen zo angstig mogelijke situatie creëren, dan heb je met mindere gevallen geen last meer. (of bedenk het ergste wat zou kunnen komen dan kan het altijd meevallen)
Ja maar dan vraag ik me af: waarom ben je bang dat ze er zijn? Als je zou weten dat ze je niet kunnen killen vind je het dan nog eng?TommyGun schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:01:
@ hannos; heb je het tegen mij? Zoja; nee ik ben niet bang voor de monsters. Al hadden ze allemaal het gezicht van Frans Bauer of een Tweakers logo, dan zou ik het alsnog even eng vinden. Het gaat om het idee dát 'ze' er zijn
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 10:56 ]
Verwijderd
Moest even ergens aan denken toen ik dit las. Heb je wel eens een behoorlijk eng of spannend spel vor de lol eens een keer met een onsterfelijkheids code gespeeld? Ik heb namelijk, bij bijvoorbeeld Doom 3 dat ik het spel zelfs met onsterfelijkheidscode nog steeds behoorlijk eng vindt. En ik merk dan dat ik mezelf er constant aan moet herinneren dat die monsters me niets kunnen maken. Overigens wordt ik tegenwoordig niet echt meer heel bang in games, dus niet zo van dat ik het niet dufr te spelen maar wel een hele sterke spanning. Vroeger was dat wel anders en ik denk dat het ook een beetje leeftijdsafhankelijk is.hannos schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:06:
[...]
Ja maar dan vraag ik me af: waarom ben je bang dat ze er zijn? Als je zou weten dat ze je niet kunnen killen vind je het dan nog eng?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 10:06 ]
Verwijderd
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
been there, done that, bought the T-shirt
Verwijderd
Hahaha lol..darkphoenix schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:49:
had vannacht een droom met een combi van FEAR,grudge,en nog meer ongein....OMG i opened the gates......vond hem wel gaaf eigenlijk
Verwijderd
Hmm ja, onder water vind ik ook minder maar dan niet voor een eventueel monster maar omdat het karakter stikt na een tijdje. En laat stikken nu een angst van mij zijnVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:48:
Ik heb persoonlijk ook altijd moeite met onder water gaan in een spel.
Vooral in Half-Life 2. Ik vind het er realistisch uitzien en dan verwacht ik een of ander snel bewegend onderwatermonster.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
hmm ik koop amper een game, alleen als hij uber vet is of ik een CDKEY moet hebben (BF2)Coolmaster schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:58:
Ik kan mensen zelf de volgende tips geven:
Overdag spelen (dat word het spel al minder eng)
Zorgen dat het geluid niet superhard staat(want het is het zelfde als je hard naar muziek luisterd, want dan komt het groter over dan het is)
Face the truth. Gewoon niet bang proberen zijn en gewoon proberen om je angst te overwinnen.
Want hem komt idd door die mooier graphics van nu, als je eraan gewend bent dan is het ook niet eng meer. Vroeger vond ik doom ook wel een beetje eng. Maar als ik het nou speel dan vind ik het echt allang niet eng meer. En idd doom3 vind ik ook wel eng. Maar het spel ik wel leuk, alleen vond ik de multiplayer op internet geen zak aan door te weinig servers en heb het spel gewoon weer verkocht.
En wat ik voortaan doe is de game illegaal downloaden. En als de game mij echt bevalt dan ga ik hem echt in de winkel halen. Ik vind een demo nooit genoeg zeggen hoe een game werkelijk is.
Zo.. dat filmpje is hard... ik kan soms ook niet tegen mn verlies, maar dat is pas als ik het echt vaak overnieuw moet doen... maar zo boos worden eroverhannos schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 03:58:
....
(kortom ik denk dat er een, zeer kleine dat dan weer wel, kern van waarheid zit in het flash filmpje van pwned.nl)
[ Voor 30% gewijzigd door BiG-GuY op 22-10-2005 14:57 ]
Verwijderd
Nee dan niet. Het is gewoon, zoals ik al vaker heb gezegd, het 'opgefokte' gevoel. (Zie OP , pagina 1 /2)hannos schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:06:
[...]
Ja maar dan vraag ik me af: waarom ben je bang dat ze er zijn? Als je zou weten dat ze je niet kunnen killen vind je het dan nog eng?
Ik heb dus vrijwel precies hetzelfde. Ik vergeet eigenlijk dat ik dan met cheats speel en moet mezelf er idd aan herinneren dat ik niet dood kan gaan. Maar het blijft zoals jij ook al zegt toch wel een beetje eng. Met name het schrikken als er een voor je neus springt. Ook al ben je godVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:45:
[...]
Moest even ergens aan denken toen ik dit las. Heb je wel eens een behoorlijk eng of spannend spel vor de lol eens een keer met een onsterfelijkheids code gespeeld? Ik heb namelijk, bij bijvoorbeeld Doom 3 dat ik het spel zelfs met onsterfelijkheidscode nog steeds behoorlijk eng vindt. En ik merk dan dat ik mezelf er constant aan moet herinneren dat die monsters me niets kunnen maken. Overigens wordt ik tegenwoordig niet echt meer heel bang in games, dus niet zo van dat ik het niet dufr te spelen maar wel een hele sterke spanning. Vroeger was dat wel anders en ik denk dat het ook een beetje leeftijdsafhankelijk is.
Ja ik wil ook nog wel eens m'n tobo slaan ofzo maar dat pwned filmpje is idd wel overkillBiG-GuY schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:56:
[...]
Zo.. dat filmpje is hard... ik kan soms ook niet tegen mn verlies, maar dat is pas als ik het echt vaak overnieuw moet doen... maar zo boos worden erover... dat is echt te ernstig... en in zoverre kan ik wel fictie en non-fictie uit elkaar halen... maar dit is eerder een scenario 'Only in America' ...
Ja dat klopt. Mijn conclusie uit dit topic is dus ook dat ik me teveel in leef, mezelf opgefokt ga voelen doordat ik steeds denk dat ik ga schrikken bij de volgende deur en misschien wel wat jij zegt over het verschil tussen realiteit en fictie. Maar ik moet zeggen dat ik de laatste niet meer echt zulke games heb gespeeld. Alleen nog maar NFS en GTA maar de tijd zal het leren. Ben iig niet van plan om een prof op te zoeken. Ik wacht wel afVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:55:
Interessant topic, ik heb alleen de eerste 2 pagina's gelezen (sorry) maar ik las dat je ook bang was bij MOH, dit lijkt me dan wat serieuzer dan de andere problemen als bij Doom, Doom is gemaakt om eng te zijn, met dat zaklampje die smerige beesten en al die bloedvegen enzo. Ik schrok me ook vaak dood ervan en het was ook facking eng. Daarentegen is het niet goed als je bang bent dood te gaan in MOH want dan leef je je te veel in je personage en de situatie. Ook het feit dat je niet-bewapende soldaten uit level 1 van HL2 eng vond is ook niet goed, want zeg nou zelf, ze hebben een stok vast!!! Ik zou het in de gaten houden dat je je niet te veel inleeft en eventueel ook eens met iemand (hoeft niet perse een psycholoog te zijn) erover praat want misschien (ben ook geen prof) kan je het verschil tussen realitiet en ficie vervagen.
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 22-02-2006 20:32 ]
Toch niet op deze manier hoop ik?TommyGun schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:31:
[...]
Ja ik wil ook nog wel eens m'n tobo slaan ofzo maar dat pwned filmpje is idd wel overkill
[...]
[ Voor 46% gewijzigd door Joep op 22-02-2006 21:38 . Reden: Uitwerking ]
Verwijderd
20 jaar, en wat had ik bereikt?
Verwijderd
Verwijderd
Sorry hoor maar dit is echt te ziek voor woorden, als dit echt is heeft dat kind een serieus probleem...en moet zo snel mogelijk worden geholpen ipv komische filmpjes opnemen en op internet zetten. Ik heb er gewoon geen woorden voor.webfreakz.nl schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:50:
[...]
Toch niet op deze manier hoop ik?
http://www.break.com/movies/patiencechild.html
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
De wijzen komen uit het Oosten!
[ Voor 40% gewijzigd door RetepV op 22-02-2006 22:33 ]
Macbook Pro
Verwijderd
Als je goed luistert, hoor je dat hij volgens mij alleen nog maar problemen heeft met het connecten aan de server. Volgens mij is die vol en loopt hij te schelden naar die 'hoerenzonen' die maar heel zelfzuchtig door blijven spelen en geen ruimte voor hem maken.webfreakz.nl schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:50:
Macbook Pro
Verwijderd
Ben jij vroeger dan nooit bang geweest voor een shooter?Stijnd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:05:
offtopic, sorry dat ik het zeg maar ik vind je wel een mietje, het is maar een spelletje hoor
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:16:
[...]
Ben jij vroeger dan nooit bang geweest voor een shooter?
"Vroegah", toen ik nog een N64 had, heb ik GoldenEye 007 ingerolen omdat ik er 's nachts nachtmerries van kreeg!![]()
Achja, er stond niet voor niets 16+ op.![]()
Later heb ik hem weer gekocht, en kon ik er opeens wel tegen.
Verwijderd
Die laatste scenes in fear... Brrrrschaap2005 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 07:19:
Heb ik ten tijde van Tomb Raider inderdaad ook gehad, het is gewoon overgegaan door te blijven gamen, eerst met vrienden, daarna ook alleen.
F.E.A.R blijft te eng voor me
Nee zo erg nou ook weer niet maar het filmpje blijft geniaalwebfreakz.nl schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:50:
[...]
Ja dat was ikVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:28:
Offtopic:
Hé Tommygun heb jij ook dat liedje gemaakt: The kachel can't change?![]()
Zo lachen dat spul
Op je CU2, geboortedatum: 16-12-1992Stijnd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:05:
offtopic, sorry dat ik het zeg maar ik vind je wel een mietje, het is maar een spelletje hoor
Toen ik jong was speelde ik Tombraider liefst ook niet alleen..schaap2005 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 07:19:
Heb ik ten tijde van Tomb Raider inderdaad ook gehad, het is gewoon overgegaan door te blijven gamen, eerst met vrienden, daarna ook alleen.
F.E.A.R blijft te eng voor me
[ Voor 10% gewijzigd door Otherside op 23-02-2006 12:31 ]
Ik heb het destijds met F.E.A.R. gehad.Gamen & Angst
Dat zijn leuke dingen!vosss schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:05:
[...]
Ik heb het destijds met F.E.A.R. gehad.
Hele poos zitten te spelen. Ineens denken: "fuck, ik moet nog naar de winkel".
Schoenen aan, jas aan en de voordeur open.
Komt er net op dat moment een klein meisje met een rode jas en zwarte haren over de galerij langs mijn deur lopen. Toen schrok ik me wel heel even finaal de tering![]()
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
Verwijderd
Klinkt lachen, heb je en link naar dat filmpje?Otherside schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:28:
[...]
Toen ik jong was speelde ik Tombraider liefst ook niet alleen..
Doet me trouwens denken aan een filmpje van een gast die Doom 3 midden in de nacht in het donker speelt en niet doorheeft dat hij dus gefilmd wordt...Hoe hard hij ook om d'r riep, z'n mamma kwam niet hoor
Life is simple, make choices, don't look back...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq