- 20/02 Monza
- 27/02 Anderstorp
- 06/03 Enna Pergusa
- 13/03 Spa Francorchamps (evt. night)
- 20/03 Brno
- 27/03 Donington
- 27/02 Anderstorp
- 06/03 Enna Pergusa
- 13/03 Spa Francorchamps (evt. night)
- 20/03 Brno
- 27/03 Donington
Kan ik ook joinen met mijn versie die wel geupdate isVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:17:
mensen met een niet geupdate versie die willen racen kunnen vanavond om 20.00u terecht op volgend ip:213.118.141.100
vanavond racen we op spa francochamps.
je hoeft geen ervaren racer te zijn .
Ik vermoed van niet.MrBarBarian schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:24:
[...]
Kan ik ook joinen met mijn versie die wel geupdate is
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Mmm, Barcelona.Vcr 1,58 kb...... Klopt ergens iets niet. Ik vrees dat ik hem ook niet hebVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:02:
[...]
wil jij mij die replay even mailen stefan ....mossels@hotmail.com ... ik ben hem helaas kwijt
bvd
en de kalender staat in je mailtje
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Kan vanaaf p'cies natuurlijk weer nie, moet zo wegVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:17:
mensen met een niet geupdate versie die willen racen kunnen vanavond om 20.00u terecht op volgend ip:213.118.141.100
vanavond racen we op spa francochamps.
je hoeft geen ervaren racer te zijn .
Verwijderd
"Incompatible versions" inderdaad...
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 22:13 ]
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
[ Voor 3% gewijzigd door Giel op 15-02-2005 11:41 ]
Verwijderd
aids zijn de instellingen? ik heb alles standaard ook de setup van de auto en heb alleen ABS uit.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:13:
ik vind van wel maar het heeft alles te maken met de aids die je gebruikt .. als je alle vol aan hebt staan dan is het een slechte tijd ... heb je niks aan is het een super tijd !
Dat is het dus niet hardGiel schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:30:
[...]
aids zijn de instellingen? ik heb alles standaard ook de setup van de auto en heb alleen ABS uit.
Verwijderd
dan wordt het inderdaad maar eens tijd voor een stuurtje denk ikMrBarBarian schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:35:
[...]
Dat is het dus niet hard
En het is alleen interessant als je het een uur oid volhoudt
Verwijderd
Hmm, ik heb gister even getrained op Monza.. Ik ging je bijna gelijk geven, maar vooral omdat ik in het begin een paar keer gewoon van de baan gestuiterd ben. Best hobbelig daar! Maar het ging al snel veel beter, het is redelijk eenvoudig je rempunten te leren kennen wat het wel een leuke baan maakt om op te beginnen (je rijd redelijk snel een redelijke ronde).
Die paar bochtjes zijn toch wel behoorlijk technisch, en aangezien je de hele tijd voglas rijdt is het redelijk moeilijk in te schatten wanneer je moet remmen. Als je namelijk wat langzamer uit een bocht komt heb je een totaal ander rempunt. Maja, de eerste bocht wordt idd chaos als we daar met 200+ op af komen.MrBarBarian schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:49:
[...]
Hmm, ik heb gister even getrained op Monza.. Ik ging je bijna gelijk geven, maar vooral omdat ik in het begin een paar keer gewoon van de baan gestuiterd ben. Best hobbelig daar! Maar het ging al snel veel beter, het is redelijk eenvoudig je rempunten te leren kennen wat het wel een leuke baan maakt om op te beginnen (je rijd redelijk snel een redelijke ronde).
Daarna een paar keer het starten geoefent.. in de regenDat was wel lachen, lekker glijen allemaal voor de eerste bocht..
Het zou wel eens een redelijk chaos kunnen worden daar bij het begin van de cup
Helaas hier ook niet.
Verwijderd
Nee, althans heb die setting nergens kunnen vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:42:
kan je hem ook zo instellen dat ie niet autom. naar de volgende session gaat na een race ?
Only fools are enslaved by time and space.
bedanktLoneRanger schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:10:
sessie starten en als je dan in de auto zit heb je twee opties met de muis.
Linker knop inhouden = stoeltje voor- achteruit.
Rechter knop inhouden = omhoog omlaag.
De muis dus naar voor of achter bewegen in beide gevallen.
Het word niet door ons geregelt. Dus het is een kwestie van wachten waar het schip strand.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:22:
RTFM
Is voor de league al bekend welke races in de regen gereden worden? Of laten we dat aan het toeval over?
De weer-setting staat op veranderlijk. Dus is voor niemand van te voren bekend en kan ook veranderen tijdens practice, kwalificatie of race. Dat hebben we afgelopen zondag nog gemerkt met een regenachtige kwalificatie, waarbij de baan nog droog genoeg bleek om met slicks de pole te kunnen pakken.BeQuietAndDrive schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 23:22:
RTFM
Is voor de league al bekend welke races in de regen gereden worden? Of laten we dat aan het toeval over?
Stond Arnaud niet op full soft wetsGoldfinger schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 08:57:
[...]
waarbij de baan nog droog genoeg bleek om met slicks de pole te kunnen pakken.
Verwijderd
gezien door naar buiten te kijken in de garage? ik zie daar geen regen vallen namelijk, maar heb de grafische settings erg laag staan zodat ie nog een beetje draait.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:27:
in het begin van de kwali was het droog toen begon het te regenen en daarna was het weer droog waardoor de baan dus ook weer opdroogde ...
Verwijderd
idd ik heb het zowel door het voorraam gezien als via de camera's langs de baanGoldfinger schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:12:
[...]
gezien door naar buiten te kijken in de garage? ik zie daar geen regen vallen namelijk, maar heb de grafische settings erg laag staan zodat ie nog een beetje draait.
ik heb eigenlijk vooral gelet op de info dat de baan nog 'damp' was en niet 'wet'.
Was dus de 3de rijder, met normale stttings. En toen begon het glijden. Was overigens wel mijn hoogte punt, in de overgang naar de race was het over voor mij. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd, alles "orgineel" duits gelaten en ik heb het gevoel dat het nu beter gaat.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:27:
in het begin van de kwali was het droog toen begon het te regenen en daarna was het weer droog waardoor de baan dus ook weer opdroogde ...
hieronder de beste banden voor die kwali toen althans zo zie ik het
1e 2 rijders droog --> soft slicks
de midden groep regen ---> wets
de laatste 2 opdrogende baan ---> soft slicks
[ Voor 4% gewijzigd door Goldfinger op 16-02-2005 17:20 ]
Verwijderd
Ik dacht, laat ik ook eens een poging wagen. Totaal niet bij nagedacht dat ik dan zelf moet gaan schakelen. Ga eerst daar eens op oefenen.Goldfinger schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 09:00:
Vanavond ga ik nog even oefenen op Monza, dit kan natuurlijk ook online.
Vanaf 19:00 zal de server draaien op 130.89.163.160 en dan zien we wel verder met de aanwezigen.
Gaat mij vooral om het uitproberen van de setup dus zal geen 1 uurs race zijn, meer wat trainen en een korte race.
Hehe we hebben alle hulpmiddelen uit staan behalve clutch/koppelingVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:45:
[...]
Ik dacht, laat ik ook eens een poging wagen. Totaal niet bij nagedacht dat ik dan zelf moet gaan schakelen. Ga eerst daar eens op oefenen.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Echt niet!
Nee ik wil gewoon van iedereen een reply op het mailtje met de regelementen (met uitzondering van degenen die het organiseren dan - kNarf, Dutch3men en ikzelf).MrBarBarian schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:31:
[...]
Echt niet!![]()
Ik neem aan dat diegene die al een aantal keer hebben meegedaan niet expliciet hoeven te bevestigen? Van hen mag je toch wel aannemen dat ze het hele verhaal hebben doorgenomen?
ik krijg het nog druk trouwens, met moet nog 3 seconden af op monza
Verwijderd
Verwijderd
echt wel !!MrBarBarian schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:31:
[...]
Echt niet!![]()
Ik neem aan dat diegene die al een aantal keer hebben meegedaan niet expliciet hoeven te bevestigen? Van hen mag je toch wel aannemen dat ze het hele verhaal hebben doorgenomen?
ik krijg het nog druk trouwens, met moet nog 3 seconden af op monza
voor 140 Euro de Logitech Driving Force Pro. Beter voor dat geld is er niet.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:09:
Ik ben dus van plan om een race stuur te kopen, maar ik weet dus nog steeds niet welke ik me moet aanschaffen. (waarom heb ik een paar jaar geleden de momo force niet aangeschaft![]()
).
De games waarvoor ik het ga gebruiken zijn enkel maar GTR & GP4. Maar wil een deftig en zeer goed, maar nog geen te extreem duur racestuur. Eerst kijken hoe het gaat met een race stuur en dan mss naar jullie topmerken gaan (laten we zeggen voor nu ongeveer 150-200 euro).
Heb hier al vanalles gelezen dus kunnen jullie me zeggen welkeen er het 'beste' is dat ik me momenteel kan aanschaffen. (of weet er iemand nog een momo force stuur te koop ?)
MarcoM schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:52:
[...]
voor 140 104 Euro de Logitech Driving Force Pro. Beter voor dat geld is er niet.
Probleem mat dat stuurtje is dat het binnenwerk van plastic is. Het stuur is niet kogel gelagerd waardoor er lichte speling op het stuur is en het stuur is moeilijk uit elkaar te halen om het door andere onderdelen te vervangen (zie startpost). De Logitech DFP zijn binnenwerk is wel van metaal en kogelgelagerd. Het geheel voelt daardoor veel meer steviger aan en er is absoluut geen speling te voelen gewoon of tijdens het rijden (en als je 280 kph rijdt met GTR is dat heeeel belangrijk). Daarnaast vind ik dat je meer details voelt met de FF dan met de MOMO Racing. Als als je de DFP zat bent breid je hem uit met FREX onderdelen. Erg leuk speelgoed allemaal.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 00:20:
En de Logitech Momo Racing dan? Dat is een afgeslankte versie van de Momo Force, maar nog steeds bekend als een van de betere stuurtjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Arx op 18-02-2005 09:14 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
[ Voor 8% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-02-2005 09:36 ]
Precies... Misschien het is handig voor als je terug in je garage wilt rijden.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:36:
Duidelijk verhaal
900 graden draaien?? Dat is in een straatauto misschien wel realistisch, maar in een race auto draai je vrijwel nooit zover dat je je stuur moet overpakken...
[ Voor 29% gewijzigd door Arx op 18-02-2005 10:52 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
[ Voor 28% gewijzigd door Dr_oetker op 18-02-2005 12:36 ]
Je kan je eigen mp3's in de map Gtr/music toevoegen en dan speeltie ze in game af. Je moet ook no ergens de optie enablen om dat te doen, weet alleen ff niet meer waarArx schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:48:
[...]
Precies... Misschien het is handig voor als je terug in je garage wilt rijden.
Ander vraagje: is het mogelijk om je eigen MP3 muziek collectie aan GTR toe te voegen, wordt nu wel een beetje gaar van het muziek!Ik , ** ehum **, draai, (ik noem het liever test
) , de Duitse versie en mijn Duits is niet best...
Ik kan niet wachten op de Engels versie, koop hem gelijk!
Verwijderd
hoe vaak moeten mensen hier zeggen dat er niet gesproken wordt hier over illigale kopies ...Dr_oetker schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:40:
Ik speel de demo's van GTR al een paar weken met een guillemot ff racing wheel (met ferrari logo). Dit stuurtje bevalt me best goed... toch lees ik maar weinig dat mensen dat stuur gebruiken.
Zodra de engelse versie van GTR uitkomt ga ik em direct halen, dan kan ik em ook eindelijk online spelen!?
[ Voor 23% gewijzigd door Fuelke op 18-02-2005 13:02 ]
Wat je ook kan doen je pak een aantal nummers en die rename je naar de titels dat het warenRequiem19 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:48:
[...]
Je kan je eigen mp3's in de map Gtr/music toevoegen en dan speeltie ze in game af. Je moet ook no ergens de optie enablen om dat te doen, weet alleen ff niet meer waar
Ik had eigenlijk liever een optie gehad waar je gewoon je pad van je muziek collectie kunt toevoegen. Dus Simbin (we weten dat jullie ook hier kijkenDutch3men schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:43:
[...]
Wat je ook kan doen je pak een aantal nummers en die rename je naar de titels dat het warenBen je ook klaar.
Verwijderd
Hij heeft het toch gewoon over de demo?Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:52:
[...]
hoe vaak moeten mensen hier zeggen dat er niet gesproken wordt hier over illigale kopies ...
Er zijn mensen die helaas hardhorig zijn
Verwijderd
Verwijderd
heeft zn post aangepastVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:44:
[...]
Hij heeft het toch gewoon over de demo?
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 15:34 ]
Verwijderd
Nou kom ik ook echt een keer meedoen wil graag mijn skills nou es testen tegen jullie profsVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:01:
Vanavond rond 20.30 is er weer een race voor de niet geupdate versies. Loix host weer (ip 213.118.141.100), waarschijnlijk GT's op Spa.
Verwijderd
Als ik het red doe ik ook vanavond mee....Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:27:
[...]
Nou kom ik ook echt een keer meedoen wil graag mijn skills nou es testen tegen jullie profs
Verwijderd
Als je dat wilt doen moet je zorgen dat je een geupdate versie hebt en tegen mij ons racen met mensen dus die met de league mee gaan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:27:
[...]
Nou kom ik ook echt een keer meedoen wil graag mijn skills nou es testen tegen jullie profs
Verwijderd
Ja de DFP is gebouwd voor de PS2 > kinderhandjes dus.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:52:
Ik heb beide sturen, zowel de Logitech driving force pro als de momo racing force. De driving force pro heeft gewoon een usb aansluiting die je zowel in de ps2 als in de pc kunt stoppen (heb ik getest en werkt in de pc). Persoonlijk vind ik de momo racing force wat fijner, het stuur is wat dikker en de versnellingspook is een stuk fijner te bedienen. Die van de driving force pro is een klein, ielig ding waarmee (ik iig) snel verkeerd schakel. Van speling op het momo racing force stuurtje heb ik weinig last, zoals ik hier wel eens lees.
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Geen Formula Renault physics, dus tja... what's the point?kNarf schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:30:
Iemand de Formule Renault mod al geprobeerd? Voor info zie hier
Het is een port van de F1C versie maar het rijdt nu echt veel beter en ook valt nu op hoe goed de GTR tracks eigenlijk zijn. Geluid is van de Elise maar aangepast en klinkt ook erg goed. Aanrader deze mod
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
En dat is te merken ook! 2:20 op Spa nu.ZAMoRANo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:14:
Voor de DFP gebruikers:
Er is een nieuwe Logitech driver met (eindelijk) echte support voor dit model.
Betere FF, instelbaarheid van het rotatiebereik en 14 bits precision.
Here I come....Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:17:
Server is up voor niet geupdate versies, ip 213.118.141.100.
[ Voor 98% gewijzigd door Mr.David op 18-02-2005 21:13 ]
Ach ja die gast kan niet rijden ze banden piepen bij elke bocht dus 2 van zulke rondjes en je banden zijn op.
Zo'n vette setup, handschoenen en alles.....en dan heeft ie geen SimSox. pfff
Yep als ik het goed zie wel.Mr.David schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 00:24:
Dat zijn toch die FREX spullen? (van 't filmpje)
Het gaat om de experience. Met zo'n clutch pedal en gear shifter rijden is gewoon gaaf! Niet per se sneller, maar wel realistischer. En dat je banden piepen in elke bocht is niet erg, misschien was het een kwalificatieronde. Dan mishandel ik mijn auto ook flink wat meer dan tijdens een race.Dutch3men schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:12:
[...]
Ach ja die gast kan niet rijden ze banden piepen bij elke bocht dus 2 van zulke rondjes en je banden zijn op.
En verder zo'n pook is klote vind ik ik heb liever van die tabs of hoe die dingen ook heten achter het stuur.
Verwijderd
gluur eens in de pricewatch?Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 02:16:
Gasten sorry voor het terug onderbreken van jullie gesprek en dit door een voor jullie mss domme & stomme vraag.
Weet er iemand waar je het "Logitech DFP"-stuur kunt kopen + waar je deze kan verzenden naar belgie ? Ik vind bijna geen enkele winkel die verzending doet naar belgie (nederlandse winkels), en in de belgische winkels ???? Heb nog niets gevonden
Nogmaals m'n excuses voor het onderbreken
Dank bij voorbaat
NaWaN
[ Voor 7% gewijzigd door MrBarBarian op 19-02-2005 11:33 ]
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Je kan nog in een Porsche of Morgan rijden.. de rest zit vol.. Mailen is wel een goed idee denk ik.Lefty_38 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:10:
Yoo gasten ik ben terug van wintersport, het snowboarden was vet en ik heb niks gebroken. Ik kan morgen dus gewoon meedoen met de race
. Alleen ik heb nog geen vaste auto, ik heb Zamorano een mailtje gestuurd maar niks terug gekregen. Hoe zit dat nu met die auto;s??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq