[PC] [Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.598 views sinds 30-01-2008

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 18:36
Even weer een autotje gemaakt...wel fictie maar wel mooi al zeg ik het zelf :D

DeWALT viper, gebaseerd op TVR DeWALT.

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=257463&stc=1&thumb=1

LINK

RSC topic

enjoy

[ Voor 6% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 10-02-2005 20:35 ]

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
hoi,

ik heb dit spel ook sinds kort en speel het met een toetsenbord, dat is niet leuk en vooral niet met het Microsoft toetsenbord waarbij de pijltjes in ruit-vorm zitten.
Ik zou nu graag een stuurtje willen kopen, een goede, de Logitech Driving Force Pro.
Goede berichten maar ik zie hem alleen maar voor de ps2, ook in de pricewatch.

Weet iemand een winkel waar je hem kan kopen voor de pc?

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Giel schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:55:
hoi,

ik heb dit spel ook sinds kort en speel het met een toetsenbord, dat is niet leuk en vooral niet met het Microsoft toetsenbord waarbij de pijltjes in ruit-vorm zitten.
Ik zou nu graag een stuurtje willen kopen, een goede, de Logitech Driving Force Pro.
Goede berichten maar ik zie hem alleen maar voor de ps2, ook in de pricewatch.

Weet iemand een winkel waar je hem kan kopen voor de pc?
Het schijnt dat de PS2 versie gewoon op de PC werkt......

Ik ga ook een stuur halen.

Welke is beter?

Logitech Driving Force Pro
of
Logitech Momo Racing

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• NiTrO-EXILE-
driving force pro, al is the alleen maar omdat die deels van metaal is...

is ps2/pc stuur

werk perfect op pc lees ik overal, en zijn ook gewoon drivers voor te vinden

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

• Hans1990
  • Niet online
Dus dat betekent dat je het gewoon dmv usb kan inpluggen ? Hmmm, misschien dat ik die dan gewoon koop. :)

Trouwens vraag ik me af. Zullen we niet een toplist maken met de beste ronde tijden op verschillende tracks. Natuurlijk moet je dit kunnen bewijzigen dmv een replay in te sturen. Lijkt dat jullie wat ?

[ Voor 50% gewijzigd door Hans1990 op 10-02-2005 21:14 ]

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hans1990 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:14:
Trouwens vraag ik me af. Zullen we niet een toplist maken met de beste ronde tijden op verschillende tracks. Natuurlijk moet je dit kunnen bewijzigen dmv een replay in te sturen. Lijkt dat jullie wat ?
Daar is GTRank voor.
Ik zie weinig reden om een nieuwe ranking te maken.

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
NiTrO-EXILE- schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:34:
Even weer een autotje gemaakt...wel fictie maar wel mooi al zeg ik het zelf :D

DeWALT viper, gebaseerd op TVR DeWALT.

[afbeelding]

LINK

RSC topic

enjoy
Wow! nice werk man, ziet er goed uit _/-\o_ . Met wat voor programma doe je dat als ik vragen mag?

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

• Giel
is er hier al iemand die de Logitech Driving Force Pro op de pc heeft aangesloten?

• Zamorano
  • Niet online
Giel schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:14:
is er hier al iemand die de Logitech Driving Force Pro op de pc heeft aangesloten?
Dat is hier al een paar keer voorbij gekomen hoor, dezelfde antwoorden kun je vrij makkelijk vinden via de links in de startpost, ik zet ze er niet bij omdat het leuk staat. ;)

Voor deze keer dan nog ff het antwoord, volgende keer s.v.p. zelf eerst moeite doen.
Arx schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:57:
Beetje lang verhaal, maar ik ben blij!

Ik heb een nieuwe stuur gekocht! :P En het is de Logitech DFP geworden en ik ben er erg blij mee, want hij hefet mijn stoutste dromen waar gemaakt! O+

........

Totdat vorige week mijn stuurtje was overleden. Geluk bij een ongeluk zeg maar. _/-\o_ Na veel zoeken en zoeken kwam ik dit stukje tweakers forum tegen. En daar raden iemand de Logitech DFP aan. Op dat ogenblik stond ik op het punt om een Momo Racing te kopen omdat ik daar al vaker bij een maat van me gespeeld had (heeft ook speling), totdat 'iemand' hier een link poste naar http://www.frex.com/gp/ en daar alle ins- en outs vond van de L. FDP. Dus ik dacht WTF, ik ga hem kopen als ie niet bevalt ruil ik hem wel om voor een Momo!

Allereerst, fantastisch stuurje. Afwerking is echt mooi gedaan. Echt rubberen wiel en seq. pook. En op het eerste gevoel geen speling op het stuurtje. Het stuurtje is makkelijk vervangbaar dmv van 8 inbus boutjes, maar niet dat het voorlopig hoeft. ;)

Aansluiting is makkelijk usb stekker erin. En de drivers installeren. Helaas waren die alleen niet bij ingesloten omdat het stuur van origine een PS2 stuur is. Ik heb ze uiteindelijk hier gevonden: http://www.logitech.com/p...rt/joystick/lgs440enu.exe. Adapter erin, en huh? AUTOCALIBRATIE!!!! _/-\o_ Dat was een aangename verassing! Nooit meer calibreren :Y)

........

Goed ik ben erg tevreden over de Logitech DFP en ik kan me niet voorstellen dat een Act Labs beter is. }) Ik kan hem echt iedereen aan raden en als je het model zat bent kun je hem ook nog uitbreden met FREX equipment. Heel kewl! Enige nadeel zijn de pedalen. Niet dat ze slecht zijn, maar ze voelen echt goedkoop aan. Weet iemand nog iets alternatiefs op wat betaalbaar is? Of is dit spul altijd duur? Waar ik wel erg tevreden over ben met de pedalen, is dat ze nu eindelijk niet wegglijden op mijn laminaat.

..........

[ Voor 75% gewijzigd door Zamorano op 10-02-2005 22:26 ]

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

ZAMoRANo schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:18:
[...]

Daar is GTRank voor.
Ik zie weinig reden om een nieuwe ranking te maken.
Het idee van Hans1990 is wel degelijk nuttig aangezien je rondetijden kinderlijk eenvoudig kunt veranderen, en ook uploaden naar GTRank

sigh

• Zamorano
  • Niet online
redeamed schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:25:
[...]

Het idee van Hans1990 is wel degelijk nuttig aangezien je rondetijden kinderlijk eenvoudig kunt veranderen, en ook uploaden naar GTRank
Tja ach, cheat-proof is het niet helemaal maar wat schiet je met cheaten op.
Als je de snelste tijden hebt staan maar met een online race kan je niemand bijhouden, val je toch heel hard door de mand. Simracers zijn over het algemeen volwassen en eerzuchtig genoeg om zich daar niet mee bezig te houden, en anders gaat het toch snel vervelen.

Maar als iemand hier zich opwerpt om een site te bouwen met een beter systeem plaats ik wel een link in de SP. :7

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Waarom kunnen er niet meer mensen joinen om mee te doen met de NGT league? Hij is nog niet van start gegaan, of zijn er al genoeg aanmeldingen?
Want tijdens de verscheidene test races was het niet echt druk, dus wat mij betreft kan er best nog wat meer volk bij.

• Zamorano
  • Niet online
Goldfinger schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:53:
Waarom kunnen er niet meer mensen joinen om mee te doen met de NGT league? Hij is nog niet van start gegaan, of zijn er al genoeg aanmeldingen?
Want tijdens de verscheidene test races was het niet echt druk, dus wat mij betreft kan er best nog wat meer volk bij.
Wat mij betreft kunnen er idd nog wel wat mensen meedoen.
Volgens mij heb ik alleen iemand (Lefty_38?) aangeraden om nog te oefenen en zich vast klaar te maken voor de volledige GT-league omdat hij nog erg nieuw was met GTR en volgens mij nog met driving-aids reed.

Maar als er mensen zijn die GTR al goed onder de knie hebben en/of genoeg ervaring hebben met het racen van sims, kunnen ze zich wat mij betreft gewoon nog inschrijven. ;)

• Lefty_38
Ik rij nu 10 dagen zonder driving-aids en kep dinsdag met mosselman leuk geraced. Vraag maar aan hem of ik goed genoeg ben, ik denk zelf dat ik er klaar voor ben. Kep nu 500 rondes gemaakt in Simulation mode (hele week veel gespeeld). Ik heb morgen avond wel tijd om proef race te rijden als jullie dan ook kunnen?, kunnen jullie kijken of jullie me goed genoeg vinden.... En ik snap natuurlijk dat jullie geen zin hebben in mensen die het verpesten voor anderen en daarom liever geen rookies in het veld hebben ;)

BTW: Wanneer wouden jullie met de NGT-league starten?

[ Voor 23% gewijzigd door Lefty_38 op 10-02-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lefty is er wel klaar voor iig :)

gewoon een paar test races dan kunnen we alle "nieuwe" beoordelen .. lijkt me

Liefst zoveel mogelijk serieuze mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo Versie 2

http://www.3dgamers.com/d...s/gtr/gtr_demov2.exe.html

Spa - Dusk

Saleen en de F360 NGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik ga zaterdag nacht een week naar oostenrijk op wintersport :*) , dus ik kan alleen vanavond nog racen en dan een week niet. Wanneer wouden jullie beginnen met de league ongeveer? (ik hoop dat ik Barcelona niet mis :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Lefty_38 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:32:
Ik ga zaterdag nacht een week naar oostenrijk op wintersport :*) , dus ik kan alleen vanavond nog racen en dan een week niet. Wanneer wouden jullie beginnen met de league ongeveer? (ik hoop dat ik Barcelona niet mis :P)
20 februari, Barcelona staat niet op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Hhmm dan kan ik de eerste race al niet meedoen waarschijnlijk want ik kom die zondag thuis. Maar dan kan ik toch wel gewoon met de daarop volgende races meedoen neem ik aan?

En welke tracks staan er wel in het programma dan?

[ Voor 14% gewijzigd door Lefty_38 op 11-02-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb de game ook, maar moet zeggen, het is een erg goede game, maar de graphics zijn een beetje te gefocused op de auto's. Er is in mijn mening te weinig aandacht besteed aan de omgeving, vaak is het zelfs erg kaal...
Jammer, maar helaas, valt me gewoon tegen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:02:
[...]

20 februari, Barcelona staat niet op het programma.
Kloppen alle data wel ??

Ik heb er een paar gezien met een data op woensdag terwijl even verderop staat dat de wedstrijden allemaal op zondag staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:12:
[...]

Kloppen alle data wel ??

Ik heb er een paar gezien met een data op woensdag terwijl even verderop staat dat de wedstrijden allemaal op zondag staan
Klopt, het was al eerder gemeld, maar aangezien er misschien nog een paar kleine aanpassingen in het regelement komen doen we alles in één keer.
Alle races zijn op zondag vanaf 20 februari, elke week één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
ZAMoRANo schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:33:
[...]

Klopt, het was al eerder gemeld, maar aangezien er misschien nog een paar kleine aanpassingen in het regelement komen doen we alles in één keer.
Alle races zijn op zondag vanaf 20 februari, elke week één.
Als ie (de cup) dan toch niet vol zit, en dat waarschijnlijk ook niet komt te zitten.. Dan kan ik ook nog wel overstappen naar een echte ngt? De Elise is leuk rijden enzo, maar je hebt gewoon geen schijn van kans.. Op alle rechte einden wordt je aan alle kanten voorbij gezet.. Mocht de cup alsnog vol komen, dan stap ik graag weer terug in de Elise..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Gaan we nog een keer een fatsoenlijke testrace doen?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

siggy schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:39:
Gaan we nog een keer een fatsoenlijke testrace doen?
Wat mij betreft wel, ik stel voor zondag avond.

Inloggen en training vanaf 19:00, qualificatie om 20:00 en 1 uurs race daar direct na.

Stel voor om een circuit te doen wat niet op league kalender voorkomt. Barcelona bijvoorbeeld, want die hebben de meeste volgens mij wel redelijk onder de knie.

Om de server te testen, en de performance van mijn eigen pc, is iedereen welkom om de groep hopelijk wat groter te krijgen dan de afgelopen testraces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Goldfinger schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:04:
[...]

Wat mij betreft wel, ik stel voor zondag avond.

Inloggen en training vanaf 19:00, qualificatie om 20:00 en 1 uurs race daar direct na.

Stel voor om een circuit te doen wat niet op league kalender voorkomt. Barcelona bijvoorbeeld, want die hebben de meeste volgens mij wel redelijk onder de knie.

Om de server te testen, en de performance van mijn eigen pc, is iedereen welkom om de groep hopelijk wat groter te krijgen dan de afgelopen testraces.
Ja lijkt me een goed plan.
Ik zal iedereen vanavond anders nog wel even mailen.
De mensen die hier aangegeven hebben dat ze geinteresseerd zijn om ook mee te doen zijn dan ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik wil ook wel graag mee doen, maar met mijn huidige niveau zal ik eerder een last zijn, dus ik train nog liever even offline door. Ik moet zeggen dat het steeds beter gaat, ik speel het ook nog maar een week 'officieel'.

Wat ik ontzettend gaaf van GTR vind is trouwens dat je gewoon de massa van de auto voelt verplaatsen als je in een S-bocht rijd, misschien de normaalste zaak van de wereld voor een Sim-rijder, maar met DTM was dit totaal niet aan de order (gewoon gas geven swa!).

Anyway, ik heb nu ongeveer het niveau bereikt om op die baan te blijven zonder dat die auto weer eens uit de bocht vliegt. Nu ga ik proberen om echt hard te rijden. :Y) Ik doe nu namelijk 2:40 op Spa en 1:48 op Barcelona O+ en dat alles in de Ferrari 360 in de NGT klasse. De rest van de circuits waag ik me nog niet aan totdat ik wat beter begin te rijden.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
is dit beetje goed? ik rijd 1:45.9 in Simulation op Barcelona in de Lamborghini met toetsenbord.

Afbeeldingslocatie: http://img209.exs.cx/img209/2558/snelstetijdbarcalamboklein1mb.jpg

[ Voor 91% gewijzigd door Giel op 11-02-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Giel schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:59:
is dit beetje goed? ik rijd 1:45.9 in Simulation op Barcelona in de Lamborghini met toetsenbord.

[afbeelding]
1:45 met toetsenbord? 8)7

Welke hulpjes heb je aangezet?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Arx schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:11:
[...]

1:45 met toetsenbord? 8)7

Welke hulpjes heb je aangezet?
Traction Control en aan de rest heb ik niet aangezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil ook wel graag meedoen, heb redelijk ervaring met nascar en gpl en (na een verhuizing) helemaal klaar voor online GTR :P , volg het allemaal wel en probeer zondagavond te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik ben er aanstaande zondag en volgende week zondag dus niet, maar zijn er nog mensen die vanavond iets willen doen? Of nu? :P :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Lefty_38 op 11-02-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Lefty_38 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:49:
Ik ben er aanstaande zondag en volgende week zondag dus niet, maar zijn er nog mensen die vanavond iets willen doen? Of nu? :P :*)
Vanavond is goed.. Heb net al even gereden in een Porche.. men das wennen,, die achterkant heeft een heeeel eigen mening!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
haha, ik was ook net met de Porsche bezig. 10Pk meer dan de F360, maar de balance in de auto is heel anders omdat de motor van de Porsche achterin ligt en die van de F360 in het midden. Kan niet kiezen met welke ik moet gaan rijden. F360 vind ik veel vetter, maar volgens mij is de Porsche sneller. Als je op GTranking kijkt zie je ook dat de Porsche meestal de snelste tijd heeft op een track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ja, juist daardoor heeft die achterkant een beetje de neiging om uit te breken. Het is even wennen.. Voor mij nog eens extra omdat ik gewend ben midden in de auto te zitten.. Vanavond op Barcelona? Dan ga ik nu even een setup maken voor de Elise..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ja vanaaf Barcelona is een goed plan :) Ik heb op barcelona net met de Porsche 01:46.519 neergezet. Wel met Qualify setup, maar er kan nog wel een halfe seconde af denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

De Ferrari klinkt inderdaad wat ruiger dan de Porsche >:)

Vraagje aan iedereen met ervaring erin:

Hoe bevalt de TrackIR in GTR? En profiteer je nu echt van die extra refreshes in TrackIR 3 Pro (120 / sec) t.o.v. TrackIR 3 (80 / sec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:04

Snoes

marcel

Arx schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:56:
Ik wil ook wel graag mee doen, maar met mijn huidige niveau zal ik eerder een last zijn, .
Tot last, wat heet tot last.
Mijn niveau is ook niet dusdanig dat ik mee strijd om het eremetaal. Daarvoor kan ik helaas te weinig oefenen. Zolang je anderen niet van de baan gaat rijden en netjes bij een blauwe vlag aan de kant gaat is er toch niets aan de hand !! Daarbij, er moeten ook achterhoede gevechten zijn.

nu zie je veelal (online) dat veel mensen maar stoppen omdat ze niet kunnen winnen. Gewoon doorrijden en de competitie aangaan met andere mindere goden is ook leuk. Ik krijg met de saleen ook maar 1.42.0 voor elkaar op Barcelona, als ik goed rij. 8)7

Dus last ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arx schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:42:
Vraagje aan iedereen met ervaring erin:

Hoe bevalt de TrackIR in GTR? En profiteer je nu echt van die extra refreshes in TrackIR 3 Pro (120 / sec) t.o.v. TrackIR 3 (80 / sec).
TrackIR werkt heel erg goed in GTR, als je er eenmaal aan gewend bent rijd je ook zo weer de rondetijden die je daarvoor deed, misschien heb je in sommige bochten zelfs wat voordeel. De immersie is vooral een stuk groter en je kunt iets beter inschatten wat er om je heen gebeurt bij close racing. Je kunt met de software ook heel prettig calibreren zodat het goed aansluit bij je bewegingen.

De Pro versie zou ik alleen aanraden als je TrackIR gebruikt voor hele precieze handeling (als vervanging voor de muis) misschien in een shooter ofzo. Voor gebruik in racesims is die standaard versie dik voldoende.
Persoonlijk zou ik voor GTR de standaard versie aanraden i.c.m. de TrackIR Hat, dat werkt een stuk beter dan de stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoes schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:39:
[...]

Tot last, wat heet tot last.
Mijn niveau is ook niet dusdanig dat ik mee strijd om het eremetaal. Daarvoor kan ik helaas te weinig oefenen. Zolang je anderen niet van de baan gaat rijden en netjes bij een blauwe vlag aan de kant gaat is er toch niets aan de hand !! Daarbij, er moeten ook achterhoede gevechten zijn.

nu zie je veelal (online) dat veel mensen maar stoppen omdat ze niet kunnen winnen. Gewoon doorrijden en de competitie aangaan met andere mindere goden is ook leuk. Ik krijg met de saleen ook maar 1.42.0 voor elkaar op Barcelona, als ik goed rij. 8)7

Dus last ?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Waar de fanatiekelingen een hekel aan hebben is noobs die met hun rijgedrag iedereen de baan af butsen, en niet aan mensen die niet zo snel zijn maar wel netjes aan de kant gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Jah precies, je moet weten wat kan. Dus niet dat je bij turn 1 denkt "ohw wat remmen ze allemaal vroeg daar ga ik mooi ff langs" en dan boem met koude remmen en banden 3 racers van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
tis bijna 19:00, wie wil er hosten? Ik wil wel maar kep 55kb/s up. weet niet of dat genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lefty_38 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:32:
tis bijna 19:00, wie wil er hosten? Ik wil wel maar kep 55kb/s up. weet niet of dat genoeg is.
op 55 kb kan sowieso 10 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:13:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Waar de fanatiekelingen een hekel aan hebben is noobs die met hun rijgedrag iedereen de baan af butsen, en niet aan mensen die niet zo snel zijn maar wel netjes aan de kant gaan.
Exact, iedereen die met respect voor anderen de baan op rijdt is eigenlijk gewoon welkom. Als je als een idioot rondrijdt en iedereen eraf duwt, of je nou retetraag bent of de snelste van allemaal, kun je beter wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
oke, hier mijn IP adres: 195.240.120.133 iedereen kan vanaf nu joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een eigen server maken ACHTER een router???? Heeft iemand dit al voorelkaar gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hey guys! Helaas kon ik er niet bij zijn vanavond :( Next time, I'll be there!

Achter een router moet werken, moet je wel weten welke port je moet open zetten denk ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik heb ff een half uurtje op barcalona gereden. Mijn snelste tijd was een 1:40:2xx in een Saleen. Ik kon nog wel sneller, maar ik moest naar mijn vriendin. :( Is dit een beetje goed ik zie namenlijk alleen maar NGT tijden in it topic. Ik heb nu 115 ronden ervaring in GTR voornamenlijk op SPA. Volgende week heb ik een weekje vrij van mijn werk dus dan heb ik eindelijk de tijd om me meer in het afstellen te verdiepen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:02
hoe komen jullie aan een volledige versie aangezien hij nog niet uit is? ik zou deze game graag ook willen hebben.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JTB81 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 08:57:
hoe komen jullie aan een volledige versie aangezien hij nog niet uit is? ik zou deze game graag ook willen hebben.
Hij is al een tijdje uit hoor :)

in Duitsland :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:02
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 09:29:
[...]

Hij is al een tijdje uit hoor :)

in Duitsland :X
weet ik, maar zijn er webshops die het spel naar nederland leveren? ik heb er gisteren geen gevonden.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:40:
Hoe kan ik een eigen server maken ACHTER een router???? Heeft iemand dit al voorelkaar gekregen???
Als je kan portforwarden zou het mogelijk moeten zijn... Ik heb alleen geen idee welke porten GTR gebruikt..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dmz aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
k geloof dat GTR gewoon dezelfde porten als f1c moet forwarden...
een hele hoop ..dus k hoop dat jouw router dat ondersteunt...hier niet... :X

Afbeeldingslocatie: http://www.virtualracersedge.com/images/gtr-guide/routerports/router-ports-f1.GIF

http://www.virtualracersedge.com/router_ports__.htm

[ Voor 35% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 12-02-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
JTB81 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 10:02:
[...]

weet ik, maar zijn er webshops die het spel naar nederland leveren? ik heb er gisteren geen gevonden.
o.a. amazon.de en computeruniverse.net leveren naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otacon
  • Laatst online: 15-07 10:11
Ik heb een vraagje misschien kan iemand mij hier antwoord op geven:
Als ik open practice aan het doen ben en ik wil me auto anders afstellen moet ik op "esc" en dan op "go to garage" drukken. Als ik op 9 druk en ik rij naar me pitbox maak ik alleen een stop om te tanken en met bandjes te doen enzo. Is er geen mogelijkheid dat je dan naar je garage gaat met je afstel opties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met escape is toch prima :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

JTB81 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 10:02:
[...]

Waarom nu nog een duitse kopen als de engelse versie op 14 maart komt.......

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Erw schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:52:
[...]

Waarom nu nog een duitse kopen als de engelse versie op 14 maart komt.......
Waarom wachten op de engelse versie, als je nu direct al de duitse versie kan krijgen en kan vertalen naar engels?
Of ie nu echt de 14de uit komt is ook maar weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Gaan we vanavond nog een oefen race doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Oefenrace:

Hoop dat ik dan mee kan doen. Krijg vanmiddag visite, weet niet hoelaat ze gaan.
Gebruikelijke tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Oefenrace op Barcelona
NGT wagens
vanaf 19:00 inloggen en practice
vanaf 20:00 qualificatie met aansluitend de race van 60 minuten.

ip: 130.89.163.160

iedereen is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Maybe I'll join in :) zit er nog een wachtwoord op?

[ Voor 49% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-02-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

BeQuietAndDrive schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:53:
Maybe I'll join in :) zit er nog een wachtwoord op?
Nee, en anders post ik dat wel gewoon hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eens op een cd te bladeren en zag het mapje extra's staan met daarin de skins van alle auto's. Heeft iemand hier een idee hoe je je aangepaste skins in het spel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Volgens mij word ik nogal zoek gereden op Barcelona in de Gillet. :9
Maar ik kom wel ff kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
keine spiele vorhanden geeft hij aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Server is up, we zijn nu met een man of 7. Zou leuk zijn als er nog wat meer volk komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otacon
ik kon niet joinen, verkeerde versie ofzo :?

[ Voor 7% gewijzigd door Otacon op 13-02-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

Same..

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

shit, weer eruit. Direct na de qualificatie, waarschijnlijk bij next session.
Krijg geen mededeling, voel me alleen opeens zo verdomd alleen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Laatst online: 20-08 07:37
Dit is dus weer balen. Was lekker close aan het racen met Mark en toen kwam de pit-stop. Bleek dus dat de motor niet automatisch werd uitgezet zoals normaal gesproken altijd wel gebeurde, maar dat je dit dus met de ignition knop moest doen. Deze had ik alleen niet gemapped op mijn stuur en was niet gemapped op mijn toetsenbord :(... Uit de race dus. Maar goed, ik denk dat ik voorlopig niet meer vergeet om deze button te mappen :).

[ Voor 11% gewijzigd door Fiskare op 13-02-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kwalificatie in de regen ging me niet zo goed af. 6e tijd uiteindelijk, op intermediates. Ik had geen regensetup, heb dus gewoon onder mijn qualifying setup intermediate banden gezet :)

Het was een saaie race voor mij. Alleen in het begin wel een aardig gevechtje met een 911, nadat ik in de opwarmronde de grindbak was ingetikt :( Nou ja, dan maar een inhaalrace. Ik ging voor het volle uur racen zonder pitstops, op medium banden. Linksvoor werd echter te warm, en begon al gauw teveel grip te verliezen. Dat kostte me erg veel tijd. Op het eind van de race dan eindelijk de onvermijdelijke puncture, maar goed. Al doende leert men :)

Volgende keer meer volk nodig hoor! Op het eind waren we een Ferrari-challenge aan het rijden met vijf man ;)

PS: mooi om te zien hoe smerig je voorruit is na zo'n race :)

[ Voor 5% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-02-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette vette vette race _/-\o_

Geweldige kwali waar het eerst droog is dan begint te regenen en het met nog 3 man te gaan weer ophoud met regenen ...

Gestart als 3e ..achter arnaud en stefan ... die tikken elkaar eraf in de 2e ronde ... dus op kop en een gruwelijk mooi gevecht met John 8) ... Hij remde mij eruit na een aantal ronden en dus kon ik mooi achter hem aan ... met remmen is ie niet te pakken maar in de bochten was ik op bepaalde plekken sneller en probeerde hem uiteindelijk uit te remmen op het rechte eind ... mooi uit de slipstream en ernaast .... kom ik alleen op het vuilde deel en blokkeren meteen mn achterwielen ... mmmm uitremmen gaat dus echt niet lukken .... dan maar achter hem aan en hopen op een betere pits strategie ... na 30 minuten ga ik pitten en rijd John door .. ik balen want ik denk die gast rijd gewoon een 1 stops strategie :( .. maar gelukkig moet hij ook naar binnen een rondje later (of 2) en passeer ik hem terwijl ie nog binnen staan ... (Kreeg de motor dus niet uit) .. na mijn pitstop lig ik nu nog 32 seconden achter de nr 1 ... ik reed nu stabiele 45'ers en liep elke ronde op hem in ... 5 rondjes voor het eind zit ik dan eindelijk met mn neus in zn kontje ...en dan spind ie de baan af :'( .. maar ja de een zn dood is ..... dus ik trap door tot ik met nog 10 minuten te gaan op mn brandstofmeter kijk ... shitttt dat ga ik niet redden . ik besluit door te gaan en iets eerder te shiften ...2 ronden voor het eind heb ik nog 3 litr en ga nu echt heeeel vroeg schakelen ..... nog 1 rondje te gaan heb ik nog maar 1 ltr en besluit heel langzaam te gaan rijden en hopen dat Arnaud me niet inhaalt .... laatste bocht voor het rechte eind houd de motor er mee op en in zn vrij ga ik over de finish ... als 1e met Arnaud op 3 sec !!!! ....

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf :*)

Heeft iemand de replay voor me ??? de server sprong weer naar de volgende race en ben dus de replay kwijt :( .. wil de gevechten met Johhn nog een keer terugzien

Siggy was vlgs mij op tijd weg :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik was er met mn hoofd vandaag niet zo bij; kwalificatie al regenbanden terwijl het nog droog was (die waren dus binnen de 1e ronde al versleten) en begon de race in mn Gillet met een setup van een Ferrari 360, het ging in de opwarmronde al 2x fout. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten tot ik deze game ook heb.. lijkt me erg gaaf om me weer eens op een racer te storten. Eerst wachten tot ik mijn vid.kaart weer terug heb, dan de demo eens gaan uittesten en dan eens gaan zoeken online (en dan bedoel ik webshops, en dus niet warez). (heb een logitech driving force pro, die ik nu helemaal niet gebruik :O )

Edit: is dit spel offline single player nou eigenlijk ook boeiend?. ik lees hier enkel over online competities..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Barcelona is niet mijn circuit, ik reed gemiddeld 1.47.5 in de race en maakte tot mijn eerste pitstop teveel fouten, dus dat word nog een hoop oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:20:
Kan niet wachten tot ik deze game ook heb.. lijkt me erg gaaf om me weer eens op een racer te storten. Eerst wachten tot ik mijn vid.kaart weer terug heb, dan de demo eens gaan uittesten en dan eens gaan zoeken online (en dan bedoel ik webshops, en dus niet warez). (heb een logitech driving force pro, die ik nu helemaal niet gebruik :O )

Edit: is dit spel offline single player nou eigenlijk ook boeiend?. ik lees hier enkel over online competities..
Off Line is GTR ook een uitstekende race game. De AI is bohoorlijk goed. Ze doen niet echt gekke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alarma2nd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:24:
Barcelona is niet mijn circuit, ik reed gemiddeld 1.47.5 in de race en maakte tot mijn eerste pitstop teveel fouten, dus dat word nog een hoop oefenen.
Als ik mee zou willen doen moet ik nog flink aan de bak. Mijn top-tijd is 1.53.xx. Echt veel heb ik nog niet gereden, maar toch.... Ik heb ook nog te regelmatig dat ik fouten maak en achterstevoren kom te staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:03:

Gestart als 3e ..achter arnaud en stefan ... die tikken elkaar eraf in de 2e ronde ... dus op kop en een gruwelijk mooi gevecht met John 8) ...
Dit was voor mij iig een van de mooiste gevechten die ik ooit online heb gestreden :P..

[ Voor 6% gewijzigd door Fiskare op 13-02-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

ben ik elke keer de enige of klappen er meer mensen uit het sessie op het moment dat de server naar de volgende sessie springt?

De vorige oefenrace had ik het ook al, samen met 1 ander. Wordt er een beetje niet goed van.

Hebben jullie firewall en virusscanner ook gewoon draaien? Adviezen? Heb nog wel een eerlijke versie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otacon
Welke versie draaien jullie? want ik kon nie joinen doordat ik een andere versie had (1.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Helemaal mee eens.

Tijdens kwalificatie regent het, maar de baan is maar damp, dus ik waag het erop en ga gewoon op soft banden mijn rondje rijden. Dit pakt uitstekend uit en ik mag van pole vertrekken.

Omdat het nog een test race is, wil ik even wat uit proberen en waag er een 0 stop strategie op.
Medium banden erop gegooid omdat de temperatuur niet heel hoog was en laat de rest maar zien er voorbij te komen.
Direct vanaf de eerste bocht zat Stefan G in mijn kofferbak, maar hij kwam er niet direct langs. Eerst bocht in ronde 2 verremd ie zich, en vliegen we er beide vanaf. Kan weer redelijk vlot de baan op met Stefan G weer direct in mijn kofferbak. We hebben nu ongeveer 10 sec. achterstand op de koplopers maar die lopen ook nog elke ronde een beetje uit. Een paar ronden blijft Stefan aandringen maar maakt op een gegeven moment een fout en schiet het grind in. De achterstand op mijn voorganger is opgelopen tot een seconde of 20. En de voorsprong op de volgende is ook rederlijk groot.
Echter na 30 minuten racen, gaat Mark naar binnen en rij ik op plek 2, rondje later gaat John vanaf de kop ook naar binnen en lig ik weer voorop. Mark ligt nu 2. Heb een 25 seconden voorsprong, maar nadat Mark zijn banden weer warm zijn rijdt ie 2 sec. per rondje naar me toe. De combinatie van medium banden en heel veel benzine laten zijn sporen na op de bandenslijtage. Ondanks het lagere gewicht door benzine afnamen, kan ik mijn rondetijden niet naar beneden krijgen.
Na een minuut of veertig, begin ik af een toe wat erg te glijden bij het gas erop zetten na een bocht. Door te short shiften weet ik dit redelijk onder controle te houden, maar Mark komt met rasse schreden dichterbij.
In het huidige tempo is mijn voorsprong te klein, met nog een minuut of tien te gaan verslik ik me en ga te vroeg en te veel op het gas. Achterkant breekt uit en er is geen houden meer aan.
Mark naar 1, ik lig nu 2. Ondanks dat ik de race zonder schade weer snel kan hervatten, verdwijnt Mark snel uit zicht.
Tot 3 minuten voor het einde, opeens wordt mijn achterstand flink kleiner zie ik op het pitbord. Ik denk nog dat ie misschien een foutje heeft gemaakt, maar dan zie ik hem ook aan het eind voor me de bocht in duiken. Ik ga er nog even goed voor zitten maar de banden zijn nu echt op wordt me in het duits medegedeelt. Ik spin nog een keer in de laatste ronde, maar zie een paar auto's langzaam rijden als ik het rechte stuk op draai. De tijd is verstreken en ik kom net een paar seconden te kort, want Mark blijkt te weinig benzine bij zich te hebben en heeft het laatste rondje maar net kunnen uitrollen, maar hij is dus wel als eerste over de lijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Otacon schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:29:
Welke versie draaien jullie? want ik kon nie joinen doordat ik een andere versie had (1.1)
1.2.3
De nieuwste patch, want die heeft een paar nuttige verbetering voor multiplayer.
uiteraard wel de legale versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Hmm, veel gemist lees ik :(

Ik kreeg visite, dus kon er niet bij zijn.. Klinkt goed allemaal!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Nogmaals sorry Arnaud (tis trouwens Stefan S ;) ) Ik dacht dat je de eerste ronde rustig aandeed om alles wat op te warmen, had er niet bij gedacht dat je gewoon helemaal vol zat met benzine.

Niet echt beste race, snelheid leek er direct uit en kon na mijn pitstop geen verschil vinden in oude en nieuwe bandjes. Op het einde kom ik zowat zonder benzine te staan en mag nog 2 rondjes voor het einde de pits in, waar ze prompt ook nog mn bandjes verwisselen. Uit de pits werd ik nog ingehaald door mijn naamgenoot maar had ik gelukkig weer snel teruggepakt :P

Volgende keer absoluut geen pitstop.

/edit/
offtopic:
Waar kan ik ook alweer nog even die kalender bekijken?

[ Voor 6% gewijzigd door siggy op 14-02-2005 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siggy schreef op maandag 14 februari 2005 @ 07:53:
Nogmaals sorry Arnaud (tis trouwens Stefan S ;) ) Ik dacht dat je de eerste ronde rustig aandeed om alles wat op te warmen, had er niet bij gedacht dat je gewoon helemaal vol zat met benzine.

Niet echt beste race, snelheid leek er direct uit en kon na mijn pitstop geen verschil vinden in oude en nieuwe bandjes. Op het einde kom ik zowat zonder benzine te staan en mag nog 2 rondjes voor het einde de pits in, waar ze prompt ook nog mn bandjes verwisselen. Uit de pits werd ik nog ingehaald door mijn naamgenoot maar had ik gelukkig weer snel teruggepakt :P

Volgende keer absoluut geen pitstop.

/edit/
offtopic:
Waar kan ik ook alweer nog even die kalender bekijken?
wil jij mij die replay even mailen stefan ....mossels@hotmail.com ... ik ben hem helaas kwijt

bvd

en de kalender staat in je mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Snoes schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:08:
ben ik elke keer de enige of klappen er meer mensen uit het sessie op het moment dat de server naar de volgende sessie springt?

De vorige oefenrace had ik het ook al, samen met 1 ander. Wordt er een beetje niet goed van.

Hebben jullie firewall en virusscanner ook gewoon draaien? Adviezen? Heb nog wel een eerlijke versie 8)7
Enig idee hoe we dit met de league gaan oplossen? Tellen voor de start :P? ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Goldfinger schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:29:
[...]
De tijd is verstreken en ik kom net een paar seconden te kort, want Mark blijkt te weinig benzine bij zich te hebben en heeft het laatste rondje maar net kunnen uitrollen, maar hij is dus wel als eerste over de lijn. _/-\o_
Klinkt als een echte spannende race :9. Maar is het officieel niet zo dat je minimaal nog voor een ronde aan benzine moet hebben als je over de finish gaat? (Niet dat ik zijn overwinning niet gun ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens die virus en firewall uit te zetten en test dit bij andere online races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:02:
[...]
wil jij mij die replay even mailen stefan ....mossels@hotmail.com ... ik ben hem helaas kwijt

bvd

en de kalender staat in je mailtje
Ok thanx, ik zal het je vanavond wel even toesturen. Zit nu op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian

Ik heb ook een keer gehad dat GTR een beetje vaag ging doen. Veel crashen tijdens het laden van de races (als je die rode balk ziet lopen onderin je scherm).. en ik werd er ook een keer spontaan tijdens een race uitgegooit, samen met een crash van GTR... Misschien dat een herinstallatie helpt?

Ik heb toen korte tijd later mijn computer geheel opnieuw inelkaar gemeukt (ik had nog wat meer gezever)...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Arx schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:59:
[...]

Klinkt als een echte spannende race :9. Maar is het officieel niet zo dat je minimaal nog voor een ronde aan benzine moet hebben als je over de finish gaat? (Niet dat ik zijn overwinning niet gun ;))
Officieel moet je inderdaad in het parc ferme aankomen.

Daarnet toch nog maar even gehotlapped op Barcelona en heb er een 1:44.9 uitgeknepen met de 360

[ Voor 12% gewijzigd door alarma2nd op 14-02-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
alarma2nd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:22:
[...]

Officieel moet je inderdaad in het parc ferme aankomen.

Daarnet toch nog maar even gehotlapped op Barcelona en heb er een 1:44.9 uitgeknepen met de 360
Hou toch eens op met dat hotlappen op Barcelona die zit niet eens in de kalender van de league ga liever op Monza of Anderstorp oefenen dat zijn de eerste 2 banen die er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
er bestaat meer dan alleen de GOT league, waar een mens zich allemaal druk om maakt! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Dutch3men schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:50:
[...]

Hou toch eens op met dat hotlappen op Barcelona die zit niet eens in de kalender van de league ga liever op Monza of Anderstorp oefenen dat zijn de eerste 2 banen die er komen.
Doe maar Anderstorp dan.. Monza is geen f*ck aan.. rechterdoor.. nog een keer rechtdoor et viola..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

MrBarBarian schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:33:
[...]
Doe maar Anderstorp dan.. Monza is geen f*ck aan.. rechterdoor.. nog een keer rechtdoor et viola..
Valt vies tegen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen met een niet geupdate versie die willen racen kunnen vanavond om 20.00u terecht op volgend ip:213.118.141.100
vanavond racen we op spa francochamps.
je hoeft geen ervaren racer te zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Waar kan ik die kalender vinden van de GOT league??

Moest helaas gisteravond weg dus kon niet mee racen na de quali!
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wakkaman schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:59:
Waar kan ik die kalender vinden van de GOT league??

Moest helaas gisteravond weg dus kon niet mee racen na de quali!
:'(
Mail lezen, alhoewel de data daarin niet allemaal kloppen, alle races zijn op zondag en niet sommige op woensdag. ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.