[PC] [Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
LoneRanger schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:41:
[...]

optionen->erweitert->scheitelpunktverlvolgung.
Dat klinkt meer alsof de politie achter je aanzit omdat je ergens hebt gepoept waar t niet mocht. :Y)

Look-to-Apex heet het als t goed is in de Engelse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Hoe hebben jullie de force feedback eigenlijk ingesteld? Als ik hem op een specialized effect zet dropt mijn framerate van 60 naar 25 fps :? . Ik had hem eerst steeds op basic effects staan en dan op wheel. Vind het ook veel moeilijker rijden met die specialized effects hoewel die ACT-Labs RS optie wel echt goed is.

Hoe hebben jullie hem ingesteld?

Edit: Ik had hem eerst op Rumble pack staan O+ vandaar dat ik zo weinig Force Feedback mee kreeg :P. Ik race nu gewoon met Basic Effects - Wheel. Wat een verschil :*) Alleen ik wist niet dat Force Feedback je cpu verbruik zo veel hoger zou maken, want de game loopt nu op 25 fps ipv 60 |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Lefty_38 op 05-02-2005 13:52 ]

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb geen last van fps drops met of zonder force ook op mijn oude pc niet. is een bug ofzo !? amd 2000+ geforce 4 ti 4600 draait gtr al goed op met alle ffb op max

ngt ferrari 360 haal in nu 1.45.3 op barcelona

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik vind het ook nogal vaag waarom die FPS drop is.... ff over die tijden het maakt namelijk ook nog uit of je hem op een practice day rijd of in de race. Want in de race of na 2 dagen trainen met 20 auto's is de baan veel sneller door het rubber wat er ligt.

Met de Saleen rij ik 1:42:093 op barcalona met de qualificatie setup dus softe compound banden enz. Maar in de race met voll tank en Hard compound banden rij ik 1:45 a 1:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

FPS drops heb ik ook als ik de effects op Medium of hoger zet. Ik heb een Thrustmaster Ferrari F1 FF Wheel.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Wie heeft welke stuur?

Poll?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Ik vraag me af kan je die servers die je met de ingame browser ziet joinen, als je het ip weet zonder in de lobby te komen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Dus met direct ip???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Wakkaman schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 17:44:
Ik vraag me af kan je die servers die je met de ingame browser ziet joinen, als je het ip weet zonder in de lobby te komen???
ah je bedoelt dat als je hem niet gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Ja psies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Sorry maar support geven op illegale versies doen we hier niet. Ik wil graag dit topic open houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hahaha, ja zegtie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

De beheerder van http://www.gtr-dutch.tk/ zegt dat zijn engelse versie verstuurd is en dat hij hem volgende week heeft......... hij heeft hem bij gcshop besteld........ indiaanen verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
op gamer.nl hebben ze die gast "ontmaskerd" op het downloaden van GTR, dus kzou er niet teveel van geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

ik geloof dat er hie ook wel een paar een duits backupje hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Erw schreef op zondag 06 februari 2005 @ 11:32:
ik geloof dat er hie ook wel een paar een duits backupje hebben toch?
Er is een verschil tussen de gedownloade versie hebben, en helpen met de gedownloade versie. Dat laatste mag immers niet.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Het is toch ook niet legaal om hem te downloaden zonder dat je hem orgineel hebt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Lefty_38 op 06-02-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb net 512 MB extra werkgeheugen in mn PC geduwd en ik moet zeggen dat GTR echt een stuk soepeler loopt, zeker als je net op de baan komt of bij de start.
Ik kan nu eindelijk normaal een offline race met veel tegenstanders houden.

1024 MB is echt highly recommended. :P
Lefty_38 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:37:
Het is toch ook niet legaal om hem te downloaden zonder dat je hem orgineel hebt.
Duh! :+

Nee maar het gaat er om dat het forum/website (GoT in dit geval) niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor wat gebruikers al dan niet illegaal in bezit hebben.
Waar ze wel op aangesproken kunnen worden, is het ondersteunen, en daarmee aanmoedigen, van warez-gebruik. En dat wil je niet.

Maargoed, laten we er verder over ophouden, GoT kan je niet verplichten om geen warez te hebben/gebruiken maar je mag hier niet om hulp vragen als je warez versie het niet doet bijvoorbeeld.

Eerlijk gezegd heb ik als betalende gebruiker ook geen zin om mensen met een illegale versie te helpen, zeker als straks de Engelse versie uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Zijn er nog mensen die vanavond niet carnaval aan het vieren zijn en willen rijden?

130.89.163.160

up vanaf 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Is dit een race los van jullie cup? Dan ben ik er :*) En welke track wou je gaan doen?

[ Voor 41% gewijzigd door Lefty_38 op 06-02-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ehm, ik wil wel eens kijken of ik erop kan komen met mijn versie. Maar dan ik moet wel hem ff patchen ;)

edit:

Als we online gaan, en ik kan meedoen maak ik een voorkeur aan Barcelona, het is voor mij een track die ik altijd rij, maar Spa of Monza is ook wel goed ;)

Edit2: Ik heb hem gepatchet, gereboot en hij loopt nu telkens vast bij het opstarten (Protection system), helaas pindakaas :(

[ Voor 65% gewijzigd door Hans1990 op 06-02-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Barcalona! dat is ongeveer de eenige baan die ik echt goed ken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Zat zelf te denken aan anderstorp, een beetje training voor mij zelf omdat ik die nog weinig heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
jah ik vind het wel goed :) Leer ik ook nog eens wat andere banen kennen, is toch wel belangrijk. Welke klasse wou je rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

NGT, uiteraard met het oog op de league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer, kan er niet op komen. Zijn er nog mensen met niet geupdate versies die willen racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok yves geef je ip maar ik wil wel eens racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Echt dom van mij jongens, dat ik niet op race drukte binnen die 30 sec. :( BALEN. Maargoed dat gebeurt me dus niet meer :P. Ik ben maar gewoon die race tegen de computer gaan doen :Y) . Volgende keer maar weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok yves hier is min ip ik begin om 2200u.
213.118.141.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Lefty_38 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:19:
Echt dom van mij jongens, dat ik niet op race drukte binnen die 30 sec. :( BALEN. Maargoed dat gebeurt me dus niet meer :P. Ik ben maar gewoon die race tegen de computer gaan doen :Y) . Volgende keer maar weer....
Volgende keer kan je ook gewoon vanuit de pit starten.. wachten tot de stoplichten op groen gaan.. dan mag je...

als je door rood rijd wordt je eruit gegooit..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik reed alleen mijn box uit.... ik was nog lang niet bij het stoplicht :? Dus dat is nogal vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:27:
ok yves hier is min ip ik begin om 2200u.
213.118.141.100
Sorry, ik heb na 9 uur niet meer op GoT gekeken, ik dacht dat niemand meer wilde racen. Heb je vandaag ergens nog een keer tijd om te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok vanavond 20.00 uur is da ok voor u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, is goed. Host jij maar, ik heb je ip al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk circuit wil je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Niet persoonlijk opvatten hoor, maar hebben jullie niet MSN ofzo? :)

Elke keer verschijnt dit topic weer bovenaan, dus ik meteen kijken voor wat nieuws, blijkt het weer slowchat te zijn........

Zit zelf nog te dubben of ik hem ga kopen, moet echt wat meer tijd krijgen om fanatieker te gaan racen. Ook heb ik een beetje het idee dat in de komende maanden er betere dingen uit gaan komen; LFS S2, wellicht nkPro (??)........we wachten het nog maar even af!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Undeclinable schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:31:
Niet persoonlijk opvatten hoor, maar hebben jullie niet MSN ofzo? :)

Elke keer verschijnt dit topic weer bovenaan, dus ik meteen kijken voor wat nieuws, blijkt het weer slowchat te zijn........

Zit zelf nog te dubben of ik hem ga kopen, moet echt wat meer tijd krijgen om fanatieker te gaan racen. Ook heb ik een beetje het idee dat in de komende maanden er betere dingen uit gaan komen; LFS S2, wellicht nkPro (??)........we wachten het nog maar even af!
Tegen de tijd dat die uit zijn, ligt er wel weer wat mooiers in het verschiet en kan je daar op gaan wachten. :)

GTR is een mooi spel, dus nu kopen, of die andere wat zijn is maar weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik betwijfel toch ten sterkste dat LFS S2 en nkPro beter zijn dan GTR.

Het zullen aardige sims zijn (ik zal ze beide ook wel aanschaffen als het zo ver is) maar GTR mag dan niet in je collectie ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Nu online

BruceLee

dan is gtr2 er al weer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:19:
[...]

Dat klinkt meer alsof de politie achter je aanzit omdat je ergens hebt gepoept waar t niet mocht. :Y)
Daarom gooi ik de vertaling er ook niet overheen. :+

Lekker als je ineens merkt dat je in een roes zat en gewoon bochten neemt op toeren.
Metname die laatste bocht op Barcelona.
Tja, ik heb helaas veel te weinig tijd om alle circuits te leren zeker aangezien ik wel iets meer dan 10 rondjes nodig ben om me thuis te voelen op een circuit. [lees competatief ben]
Leuk om te kijken naar de sectortijden om te zien waar je het laat liggen.
Helaas weet ik weinig van setups maar dat is verder niet erg omdat ik mezelf toch niet uit kan leggen of ik nou last heb van onderstuur, overstuur of andere kwaaltjes.
Ik heb nog zo'n 2 seconden te dichten voor pole met m'n Lambo tov de AI.

Overigens, een prachtig detail vind ik de groeiende berg rubber deeltjes in de eerste bocht metname.
De Modena is trouwens een hele goeie wagen om in te beginnen althans ik merk dat ik nu veel makkelijker in de Lambo rijdt dan voorheen.

Voor de pol; thrustmaster nascar supersport [geen ffb] :Y) [6+ jaar oud]
Omdat de klem het al een tijdje begeven heeft zit die vast geschroeft aan mijn buro.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ja die stukjes rubber langs de baan zijn echt realistisch _/-\o_ . Als je iets te laat remt en op dat vuile gedeelte komt voel je gewoon dat je over die rubber stukken rijdt en vooral geen grip meer hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
De lambo is volgens mij ook een vrij moeilijke wagen om te besturen. Dat heb ik tenminste gemerkt als ik met een ferrari 575 ga rijden, die rijd veel simpeler en heb ik zo een ronde tijden van 1:45 op het bord gezet in tegenstelling tot de lambo, daarvoor moet ik moeite doen om 1:46 te rijden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Beetje lang verhaal, maar ik ben blij!

Ik heb een nieuwe stuur gekocht! :P En het is de Logitech DFP geworden en ik ben er erg blij mee, want hij hefet mijn stoutste dromen waar gemaakt! O+

Ik ben onderhand al een echt ervaringskundige op stuur gebied als het gaat om Thrustmaster & Logitech, heb helaas nooit een Acts Lab RS mogen bereiden.

Ik had eerst een Logitech Formula Force GP. Ik was er erg blij mij, maar vroeg bij mezelf af waarom ik geen MOMO Racing had gekocht. En aangezien ik mezelf voor gehouden had dat het enige verschil tussen deze 2 sturen alleen het plastic stuurje was, was ik daar erg blij mee (ik hield me zelfs voor dat de de dode band van 1 cm weerszijde in gecentreerde positie normaal was :+ ).
Op dat moment speelde ik veel DTM 2 en ik weet nog wel dat op een gegeven moment de Press demo van GTR uit kwam. De gameplay was al pittig met die Morgans. En dan nog eens rijden met een dode band van je stuurtje bevoorde de gameplay niet bepaald echt... Ik schoof dat spel maar weer aan de kant. 8)7

Totdat vorige week mijn stuurtje was overleden. Geluk bij een ongeluk zeg maar. _/-\o_ Na veel zoeken en zoeken kwam ik dit stukje tweakers forum tegen. En daar raden iemand de Logitech DFP aan. Op dat ogenblik stond ik op het punt om een Momo Racing te kopen omdat ik daar al vaker bij een maat van me gespeeld had (heeft ook speling), totdat 'iemand' hier een link poste naar http://www.frex.com/gp/ en daar alle ins- en outs vond van de L. FDP. Dus ik dacht WTF, ik ga hem kopen als ie niet bevalt ruil ik hem wel om voor een Momo!

Allereerst, fantastisch stuurje. Afwerking is echt mooi gedaan. Echt rubberen wiel en seq. pook. En op het eerste gevoel geen speling op het stuurtje. Het stuurtje is makkelijk vervangbaar dmv van 8 inbus boutjes, maar niet dat het voorlopig hoeft. ;)

Aansluiting is makkelijk usb stekker erin. En de drivers installeren. Helaas waren die alleen niet bij ingesloten omdat het stuur van origine een PS2 stuur is. Ik heb ze uiteindelijk hier gevonden: http://www.logitech.com/p...rt/joystick/lgs440enu.exe. Adapter erin, en huh? AUTOCALIBRATIE!!!! _/-\o_ Dat was een aangename verassing! Nooit meer calibreren :Y)

Snel DTM2 erin gedaan en gestart. Ok...., ik voel 3x keer niets. Beetje tik tik tik.... Jullie zullen wel begrijpen dat mijn enthausiasme redelijk gedemd was na deze conclusie. :O Echt waar, de FB sloeg werkelijk nergens op. De FB van de Force GP en de MOMO waren duidelijk beter. Onze kat, die ook Momo heet, gaf bij wijze van spreke harde kopjes.

Mede door dit topic heb ik de demo maar geinstalleerd van GTR. Holly Shit! Dat was wel wat andere koek. Je voelt echt alles in het spel, ik geloof zelfs dat ik het verschil in asfalt voelen (kan dit?) maar wat echt fantastisch dat je daardoor dus ook echt voelt wanneer je je wielen gaan uitbreken en dat terwijl je tegelijk ook nog die V8 in je handel voelt grommen. Het voelt gewoon echt aan. Wat me nou ook opvalt is dat de tracks spoorvorming hebben voor een bocht. 8)7 Gewoon helemaal geweldig.

Goed ik ben erg tevreden over de Logitech DFP en ik kan me niet voorstellen dat een Act Labs beter is. }) Ik kan hem echt iedereen aan raden en als je het model zat bent kun je hem ook nog uitbreden met FREX equipment. Heel kewl! Enige nadeel zijn de pedalen. Niet dat ze slecht zijn, maar ze voelen echt goedkoop aan. Weet iemand nog iets alternatiefs op wat betaalbaar is? Of is dit spul altijd duur? Waar ik wel erg tevreden over ben met de pedalen, is dat ze nu eindelijk niet wegglijden op mijn laminaat.

Als ik een beetje geoefend heb, wil ik wel eens met jullie mee racen! Eens kijken wie het snelst is! :+

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Om je echt op je gemak te voelen op een baan en een race van een uur te rijden moet je IMHO toch wel 35-50 rondjes op een baan hebben gereden.

De Murciélago is echt niet lastig om te rijden, hij is gewoon iets minder snel dan de Ferrari's en de Saleen.

@Arx, als je ergens nog ActLabs PerformancePedals op de kop kunt tikken is dat een mooie vervanging voor de brakke Logitechs. Als je wat serieuzere pedalen wilt zijn de BRD Speed 7, ECCI Trackstar 6000 en de Frex pedalen erg goede opties.

[ Voor 33% gewijzigd door Zamorano op 07-02-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
arx, die imbusboutjes op het front van de DFP zijn fakes. De echte bevestigingesbouten zitten onder het kapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 18:36
Arx schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:57:
Beetje lang verhaal, maar ik ben blij!

Ik heb een nieuwe stuur gekocht! :P En het is de Logitech DFP geworden en ik ben er erg blij mee, want hij hefet mijn stoutste dromen waar gemaakt! O+

Ik ben onderhand al een echt ervaringskundige op stuur gebied als het gaat om Thrustmaster & Logitech, heb helaas nooit een Acts Lab RS mogen bereiden.

Ik had eerst een Logitech Formula Force GP. Ik was er erg blij mij, maar vroeg bij mezelf af waarom ik geen MOMO Racing had gekocht. En aangezien ik mezelf voor gehouden had dat het enige verschil tussen deze 2 sturen alleen het plastic stuurje was, was ik daar erg blij mee (ik hield me zelfs voor dat de de dode band van 1 cm weerszijde in gecentreerde positie normaal was :+ ).
Op dat moment speelde ik veel DTM 2 en ik weet nog wel dat op een gegeven moment de Press demo van GTR uit kwam. De gameplay was al pittig met die Morgans. En dan nog eens rijden met een dode band van je stuurtje bevoorde de gameplay niet bepaald echt... Ik schoof dat spel maar weer aan de kant. 8)7

Totdat vorige week mijn stuurtje was overleden. Geluk bij een ongeluk zeg maar. _/-\o_ Na veel zoeken en zoeken kwam ik dit stukje tweakers forum tegen. En daar raden iemand de Logitech DFP aan. Op dat ogenblik stond ik op het punt om een Momo Racing te kopen omdat ik daar al vaker bij een maat van me gespeeld had (heeft ook speling), totdat 'iemand' hier een link poste naar http://www.frex.com/gp/ en daar alle ins- en outs vond van de L. FDP. Dus ik dacht WTF, ik ga hem kopen als ie niet bevalt ruil ik hem wel om voor een Momo!

Allereerst, fantastisch stuurje. Afwerking is echt mooi gedaan. Echt rubberen wiel en seq. pook. En op het eerste gevoel geen speling op het stuurtje. Het stuurtje is makkelijk vervangbaar dmv van 8 inbus boutjes, maar niet dat het voorlopig hoeft. ;)

Aansluiting is makkelijk usb stekker erin. En de drivers installeren. Helaas waren die alleen niet bij ingesloten omdat het stuur van origine een PS2 stuur is. Ik heb ze uiteindelijk hier gevonden: http://www.logitech.com/p...rt/joystick/lgs440enu.exe. Adapter erin, en huh? AUTOCALIBRATIE!!!! _/-\o_ Dat was een aangename verassing! Nooit meer calibreren :Y)

Snel DTM2 erin gedaan en gestart. Ok...., ik voel 3x keer niets. Beetje tik tik tik.... Jullie zullen wel begrijpen dat mijn enthausiasme redelijk gedemd was na deze conclusie. :O Echt waar, de FB sloeg werkelijk nergens op. De FB van de Force GP en de MOMO waren duidelijk beter. Onze kat, die ook Momo heet, gaf bij wijze van spreke harde kopjes.

Mede door dit topic heb ik de demo maar geinstalleerd van GTR. Holly Shit! Dat was wel wat andere koek. Je voelt echt alles in het spel, ik geloof zelfs dat ik het verschil in asfalt voelen (kan dit?) maar wat echt fantastisch dat je daardoor dus ook echt voelt wanneer je je wielen gaan uitbreken en dat terwijl je tegelijk ook nog die V8 in je handel voelt grommen. Het voelt gewoon echt aan. Wat me nou ook opvalt is dat de tracks spoorvorming hebben voor een bocht. 8)7 Gewoon helemaal geweldig.

Goed ik ben erg tevreden over de Logitech DFP en ik kan me niet voorstellen dat een Act Labs beter is. }) Ik kan hem echt iedereen aan raden en als je het model zat bent kun je hem ook nog uitbreden met FREX equipment. Heel kewl! Enige nadeel zijn de pedalen. Niet dat ze slecht zijn, maar ze voelen echt goedkoop aan. Weet iemand nog iets alternatiefs op wat betaalbaar is? Of is dit spul altijd duur? Waar ik wel erg tevreden over ben met de pedalen, is dat ze nu eindelijk niet wegglijden op mijn laminaat.

Als ik een beetje geoefend heb, wil ik wel eens met jullie mee racen! Eens kijken wie het snelst is! :+
gelukkig iemand gered van de horror die momo racing heet:P

wat een speling zeg dat ding niet normaal....

vandaag maar weer een pot vet ertussen gesmeten en dan speelt ie weer heerlijk

maar als dat vet niet tussen die tandwielen zit denk je echt dat ie kaduk gaat...had k ook maar

een DFP :'(

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja ik heb ook eens zo'n Momo Racing geprobeerd bij iemand, voelde idd niet heel prettig.

Ik heb trouwens links naar specifieke sim-hardware in de startpost gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
LoneRanger schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:45:
[...]

Daarom gooi ik de vertaling er ook niet overheen. :+

Lekker als je ineens merkt dat je in een roes zat en gewoon bochten neemt op toeren.
Metname die laatste bocht op Barcelona.
Tja, ik heb helaas veel te weinig tijd om alle circuits te leren zeker aangezien ik wel iets meer dan 10 rondjes nodig ben om me thuis te voelen op een circuit. [lees competatief ben]
Das knap.. ik heb al ongeveer 10 rondjes nodig om een beetje te leren wanneer welke bocht komt.. Daarna begint het racen eigelijk pas :|

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:04

Snoes

marcel

ZAMoRANo schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:40:
Ja ik heb ook eens zo'n Momo Racing geprobeerd bij iemand, voelde idd niet heel prettig.

Ik heb trouwens links naar specifieke sim-hardware in de startpost gezet.
Om de startpost compleet te maken, ik mis de hotfix 1.2.3 nog

Kleinigheidje, ik weet het. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik heb gisteren een nieuwe Logitech MOMO racing gekregen ;) . Hij was vorige week stuk gegaan (pendalen gaar), maar je hebt 2 jaar garantie op dit stuur dus ik heb weer een nieuwe gehad. Ik wil 'm nu verkopen omdat ik een stapje hoger wil 8) . Wat is het beste wat ik kan doen? Ik heb een Act Labs Force RS + Shifter (nieuw) gevonden, maar daar moet ik nog een usb cartridge voor vinden (voor win XP). Of ik kan voor de Logitech DFP gaan en later uitbreiden met Frex shit. Frex is wel stukken duurder dan de Act Labs oplossing. Heeft iemand hier ervaring met het FFB stuur van Act Labs? Is dat beter dan die van de Logitech MOMO racing :? ?
Iemand hier in dit topic heeft die Frex spullen besteld heeft hij het al binnen, zo ja hoe bevalt het? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MrBarBarian schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:29:
[...]

Das knap.. ik heb al ongeveer 10 rondjes nodig om een beetje te leren wanneer welke bocht komt.. Daarna begint het racen eigelijk pas :|
Ehm, iets was een understatement als in maak er maar minimaal 50 rondjes van. ;)

Die 10 rondjes noemde ik omdat "men" zegt dat een goede coureur 10 rondjes nodig is om een circuit te leren kennen. [in het echie dus]

[ Voor 17% gewijzigd door LoneRanger op 08-02-2005 17:32 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
zijn er vanaaf nog mensen die willen racen? Ik wil Monza wel eens goed leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
wie host? ik heb 55kb/s upload snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mr.David schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:57:
Ik heb gisteren een nieuwe Logitech MOMO racing gekregen ;) . Hij was vorige week stuk gegaan (pendalen gaar), maar je hebt 2 jaar garantie op dit stuur dus ik heb weer een nieuwe gehad. Ik wil 'm nu verkopen omdat ik een stapje hoger wil 8) . Wat is het beste wat ik kan doen? Ik heb een Act Labs Force RS + Shifter (nieuw) gevonden, maar daar moet ik nog een usb cartridge voor vinden (voor win XP). Of ik kan voor de Logitech DFP gaan en later uitbreiden met Frex shit. Frex is wel stukken duurder dan de Act Labs oplossing. Heeft iemand hier ervaring met het FFB stuur van Act Labs? Is dat beter dan die van de Logitech MOMO racing :? ?
Iemand hier in dit topic heeft die Frex spullen besteld heeft hij het al binnen, zo ja hoe bevalt het? :9~
ActLabs is wel goed wat de mass-market producten betreft, de Logitech DFP zeker ook. FREX is idd flink duurder maar kijk maar eens naar de pedalen en de H-shifter, das echt high-end apparatuur. Je kunt nu een DFP kopen, wat op zichzelf zeker al een goede opties is, en later e.e.a. upgraden naar FREX, echter moet je dan zelf wel een beetje handig zijn aangezien er wel wat aan gesleuteld moet worden om het aan te passen.
Als je nu nog een MOMO Force kunt krijgen is dat ook een erg goede optie, alhoewel ik de pedalen niet zo vind.

Ik heb een FREX-setup in bestelling staan sinds begin januari maar die is nog niet binnen, ik gok eind van de maand, misschien zelfs begin maart.
De mensen die in december besteld hebben beginnen die nu binnen te krijgen.
Zodra ik mijn spullen binnen heb volgt hier wel een "review" met pics. ;)

Verder zijn er wel meer high-end opties (ook qua pedalen), de links naar fabrikanten staan in de startpost.
Lefty_38 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:12:
zijn er vanaaf nog mensen die willen racen? Ik wil Monza wel eens goed leren.
Circuits leren doe je het beste offline. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik ken Monza wel, maar niet echt goed. Kep er 15 rondjes gereden ongeveer en kende de track natuurlijk al van andere race games. als ik zo nog ff train komt het wel goed hoor :) Ik wil mezelf ook niet voor lul zetten online door er elke ronde af te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Lefty_38 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:50:
Ik ken Monza wel, maar niet echt goed. Kep er 15 rondjes gereden ongeveer en kende de track natuurlijk al van andere race games. als ik zo nog ff train komt het wel goed hoor :) Ik wil mezelf ook niet voor lul zetten online door er elke ronde af te gaan ;)
Of je jezelf voor lul zet moet je natuurlijk zelf weten. ;)
Waar het om gaat is dat, als je mensen van de baan tikt omdat jij nog niet genoeg ervaring hebt op die baan, je natuurlijk geen vrienden maakt. Zeker als je in een league rijdt.
Plus kun je je offline meestal veel beter concentreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik snap wat je bedoeld :) Maar als je andere mensen van de baan rijdt ken je het circuit helemaal niet goed of je neemt gewoon te veel risico. De eerste 15 min zal ik heel rustig aan doen in een race en niet dicht achter iemand rijden. De race duurt immers een uur ;). Of die gene voor je moet natuurlijk veeel lager tempo rijden dan jij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lefty_38 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:45:
wie host? ik heb 55kb/s upload snelheid...
ik host wel ...

vanaf 19.15 .................ip

zal wel weer uitkomen op 2 man :j

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:09:
[...]

ik host wel ...

vanaf 19.15 .................ip

zal wel weer uitkomen op 2 man :j
en het waren idd 2 man ;) . Kan je mij mischien ff toevoegen in je msn lijst mosselman? hier mijn adres: EDIT (ik haal hem wel weer weg als je hem hebt toegevoegt) :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Lefty_38 op 10-02-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Gebruiken jullie ook technische hulpjes online of wordt dit door de server geregeld?

[ Voor 36% gewijzigd door Arx op 08-02-2005 21:39 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arx schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:39:
Gebruiken jullie ook technische hulpjes online of wordt dit door de server geregeld?
We spreken van te voren af wat toegestaan is, de host stelt dit dan zo in.

Meestal (eigenlijk altijd) rijden we met alles verplicht uit, behalve auto-clutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Nu online

BruceLee

MarcoM schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:11:
arx, die imbusboutjes op het front van de DFP zijn fakes. De echte bevestigingesbouten zitten onder het kapje.
nehoor mijne zijn echt ik heb dan ook de echte momo force nog :+

update : ik ben er vanvaond bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 9% gewijzigd door BruceLee op 09-02-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Deel 2 van het online simracing blad "autosimsport" is vandaag verschenen (http://www.autosimsport.com/). Er staat o.a. heel wat info in over GTR, dus misschien een interessant blad om te lezen voor de bezoekers van dit forum.

[ Voor 17% gewijzigd door Fiskare op 09-02-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Fiskare schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:13:
Deel 2 van het online simracing blad "autosimsport" is vandaag verschenen (http://www.autosimsport.com/). Er staat o.a. heel wat info in over GTR, dus misschien een interessant blad om te lezen voor de bezoekers van dit forum.
Zit het toevallig ook net te lezen (af en toe tussendoor op mn werk :p).
Zeker het lezen waard, als je vaak op fora als RSC en BHMS komt zijn het allemaal bekende onderwerpen, maar het is erg leuk om er dan een artikel vanuit een ander perspectief over te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Die personality guide is wel grappig ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Heb m maar even uitgeprint, straks wat te lezen in de trein naar huis. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Argh... Ik had gas en rem hulp altijd op low staan kwam ik net pas achter |:( . Nu heb ik 5 rondjes zonder gereden en ik moet zeggen dat valt toch wel vies tegen. Mijn gaspendaal is ook een beetje gevoelig dus ik moet wel ff wennen. Remmen gaat ook niet zo lekker meer. Moet ik weer gaan oefenen..... :O
Ik neem aan dat wanneer de engelse versie uit is en de echte league begint dat alle hulp uit staat behalve clutch? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Nu online

BruceLee

yup alles uit behalve clutch ja , doen we nu ook al :P

maar dat went zo hoor en het mooie isals je het eenmaal kan kan je bijna elke race sim :D als je eenmaal het gevoel heb gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Met remmen had ik in het begin ook veel moeite. Dan begin je te remmen en dan kom je over een hobbeltje heen en blokkerd er een wiel. Als je aanremt voor een bocht en er zijn hobbels moet je dat onthouden en dan weet je dat je bij die bocht niet vollop kan remmen.
Bij mooie vlakke stukken gewoon hard beginnen te remmen, en als je hoord dat je banden bijna beginnen te blokkeren moet je je rempedaal op laten komen, vrij logies opzich maar je moet idd gewoon gevoel "kweken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Lefty_38 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:16:
Met remmen had ik in het begin ook veel moeite. Dan begin je te remmen en dan kom je over een hobbeltje heen en blokkerd er een wiel. Als je aanremt voor een bocht en er zijn hobbels moet je dat onthouden en dan weet je dat je bij die bocht niet vollop kan remmen.
Bij mooie vlakke stukken gewoon hard beginnen te remmen, en als je hoord dat je banden bijna beginnen te blokkeren moet je je rempedaal op laten komen, vrij logies opzich maar je moet idd gewoon gevoel "kweken".
Ik remde altijd al zo (eerst hard en dan laten opkomen) alleen moet dat nu gewoon nog precieser gebeuren. Ik moet nog alerter zijn om b.v. hobels op te vangen met optrekken en afremmen.

Weet iemand een website waar veel uitleg is over het maken van een ideale setups in GTR? Ik rij nu namenlijk altijd met een standaart setups, maar ik geloof dat je online wel betere setups nodig hebt. :D
Ik rij nu een championship op 94% weerstand, dat moet hoger kunnen. Spa kan al hoger omdat ik daar veel meer ervaring heb. Ik rij de championship voornamenlijk om alle circuits een beetje te leren kennen. Nu wil ook een beetje leren om met de setups te spelen om aan mijn rijstijl aan te passen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mr.David schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:10:
[...]

Ik remde altijd al zo (eerst hard en dan laten opkomen) alleen moet dat nu gewoon nog precieser gebeuren. Ik moet nog alerter zijn om b.v. hobels op te vangen met optrekken en afremmen.

Weet iemand een website waar veel uitleg is over het maken van een ideale setups in GTR? Ik rij nu namenlijk altijd met een standaart setups, maar ik geloof dat je online wel betere setups nodig hebt. :D
Ik rij nu een championship op 94% weerstand, dat moet hoger kunnen. Spa kan al hoger omdat ik daar veel meer ervaring heb. Ik rij de championship voornamenlijk om alle circuits een beetje te leren kennen. Nu wil ook een beetje leren om met de setups te spelen om aan mijn rijstijl aan te passen. :*)
Op die manier remmen tijdens het insturen heet trouwens trailbraking.

Er is een Engineers Handbook waar je veel uit kunt halen als je er net mee begint (ook voor de ervaren simmer een handige referentie-guide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Hmmm, ik vind het allemaal maar vaag met die stuurtje's. Ik heb namelijk een voorkeur aan stuur die goed stuurt, goed aanvalt maar dat er ook nog wat instelbare knopje's op het stuur zelf zitten.

Neem nou Logitech Formule Force GP (daar praten jullie toch over ?) , als dat zo'n goed stuur is die goed aanvoelt zit ik nog met een probleem: Er zitten maar 4 instelbare knoppen op (of 6 ?) , ik zelf vind dat een beetje weinig. Maar al ga je naar Logitech MOMO stuurtje kijken bevat die wel veel meer knoppen, maar stuurt slechter.

Ik zit nu dus met een klein probleempje, ik heb ook bij thrustmaster gekeken. Maar die stuurtje's zijn nogal lelijk vind ik zelf. Wat raden jullie mij aan :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
ZAMoRANo schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:26:
[...]

Op die manier remmen tijdens het insturen heet trouwens trailbraking.

Er is een Engineers Handbook waar je veel uit kunt halen als je er net mee begint (ook voor de ervaren simmer een handige referentie-guide).
Dit kan volgens mij ook wel in de starters post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Hans1990 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:12:
Hmmm, ik vind het allemaal maar vaag met die stuurtje's. Ik heb namelijk een voorkeur aan stuur die goed stuurt, goed aanvalt maar dat er ook nog wat instelbare knopje's op het stuur zelf zitten.

Neem nou Logitech Formule Force GP (daar praten jullie toch over ?) , als dat zo'n goed stuur is die goed aanvoelt zit ik nog met een probleem: Er zitten maar 4 instelbare knoppen op (of 6 ?) , ik zelf vind dat een beetje weinig. Maar al ga je naar Logitech MOMO stuurtje kijken bevat die wel veel meer knoppen, maar stuurt slechter.

Ik zit nu dus met een klein probleempje, ik heb ook bij thrustmaster gekeken. Maar die stuurtje's zijn nogal lelijk vind ik zelf. Wat raden jullie mij aan :p ?
Niet de Logitech Formule Force GP!!! |:( Dat is echt een bagger stuurtje (maar wel leuk om te kijken of je het leuk vind om met een FB stuurtje te racen)!! Wij zijn, athans ik, lovend over de Logitech Driving Force Pro. Die heeft 16 knoppen, maar is wel 3x zo duur als de Formule Force GP.

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 09-02-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Nu online

BruceLee

Logitech Driving Force Pro. beter als de momo racing ?

dan neem in die samen met dat frex momo f1 stuur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Hmmm, zo te zien is het wel veel uitgebreider dan die MOMO e.d. Alleen kost ie op bol.com 150 EUR. Gelukkig dat ik nog genoeg zakgeld van mijn verjaardag heb gekregen (alhoewel dat wel in 1x op is). Ik denk dat ik die dan neem als de reactie's hier zo positief zijn :).

edit:
* Hans ziet net dat bol.com alleen hem voor de playstation 2 heeft :( Is er dus een manier om die op de PC aan te sluiten ?

[ Voor 17% gewijzigd door Hans1990 op 09-02-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:22
Oké, ik heb hier ook een vraag.

Ik heb hier zoals iedereen hier GTR FIA GT racing geïnstalleerd, met de 1.2 patch en 1.2.1 hotfix.
Nou weet iedereen dat daar een 24u versie inzit van Spa, alleen is dat in single-player (in je ééntje dus) een beetje saai.
Ik heb dus 4 maten overgehaald om samen de 24u race te rijden, allemaal natuurlijk veel zin in!
Nou wou ik laatst een keer die 24uurs race testen (gewoon, zodat ik de setup een beetje ken), maar nou blijkt dat er in het multiplayer (simulatie) gedeelte geen 24uurs versie van spa inzit!

Dit verbaasde mij erg, want ik had gelezen in een preview van gamer.nl
Ook kun je in de definitieve versie, naast het complete FIA GT-kampioenschap, de 24 uur van Francorchamps rijden. Dus in het donker, inclusief rijderswissels, én online. Het zal mij benieuwen!
Nou is mijn vraag dus ook, weet iemand hier iets van?, komt hij nog als LAN functie in een toekomstige patch of is de 24 uur's race over een LAN compleet geschrapt? :'(

Misschien een onofficiële patch die de LAN functie van die baan activeert?, alle hulp is welkom.

BVD.

[ Voor 4% gewijzigd door Mevius op 09-02-2005 19:55 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

BruceLee schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:50:
Logitech Driving Force Pro. beter als de momo racing ?

dan neem in die samen met dat frex momo f1 stuur :D
heb je een linkje voor dat stuur?

ik kan hem alleen voor de ps2 vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De Logitech Driving Force Pro komt maar in 1 uitvoering en die is dus EN voor de PS2 EN de PC :)

succes!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Releasedatum van de Engelse versie is nu officiëel 11 maart. [bron]
Nog een maandje wachten dus voor degenen die hem nog niet hebben. :7

Er staat iig genoeg in de planning bij SimBin om ons voorlopig bezig te houden. :p

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Wat is jullie mening over het afsnijden van bochten tijdens de NGT league?
We hebben namelijk races op Monza, Enna en Spa. Precies de drie circuits waar dat speelt.

Mij lijkt het makkelijkst om de in-game regels aan te houden, zo lang het toegestaan is in het spel, is er geen probleem. Enige is dat je in sommige chicanes met best veel weg kan komen, maar lijkt me veel werk om daar op te gaan controleren achteraf.

• Lefty_38
Als iemand er echt misbruik van maakt merk je dat vanzelf wel volgens mij. Maar ik hoop dat iedereen een beetje sportief is en de chicanes gewoon neemt zoals het hoord. Maar de meeste mensen hier zijn wel serieus volgens mij of niet?

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Op spa is alleen de bus-stop een ramp. Je kunt het praktisch vol over de curbs afsnijden en kun je zo 1 tot 2 seconden winnen tov iemand die het normaal neemt. Het is risicovol, dat wel, maar te veel voordeel imo. Maja so be it.
Op Enna kun je eigenlijk het meeste afsnijden, maar dat 'hoort' eigenlijk zo, kijk maar eens naar een etcc race daar :P

Op monza heb ik het eigenlijk niet of nauwelijks gezien. En trouwens, het is voor iedereen gelijk ;)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Otacon
  • Laatst online: 15-07 10:11
Vraagje: Zou ik ook nog kunnen meerijden in de cup? Ik speel het spel erg fanatiek, 't lijkt me wel wat!!

• MrBarBarian
siggy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:01:
Op spa is alleen de bus-stop een ramp. Je kunt het praktisch vol over de curbs afsnijden en kun je zo 1 tot 2 seconden winnen tov iemand die het normaal neemt. Het is risicovol, dat wel, maar te veel voordeel imo. Maja so be it.
Op Enna kun je eigenlijk het meeste afsnijden, maar dat 'hoort' eigenlijk zo, kijk maar eens naar een etcc race daar :P

Op monza heb ik het eigenlijk niet of nauwelijks gezien. En trouwens, het is voor iedereen gelijk ;)
Ik hoopte eigelijk dat de mensen die meedoen, vooral zin hebben om leuk een stukje tegenelkaar te racen.. Winnen is leuk, maar de fun is veel belangrijker.. Dan mag je er ook wel vanuit gaan er eerlijk gereden wordt...

Wat is nou gaver, een half uur lang moeten vechten voor iedere cm asfalt of een simpel winnen door vals te spelen?

iRacing Profiel

Verwijderd

imo is afsnijden part of the game ...(dus de curbs nemen)

is het eigenlijk in te stellen ... heb wel eens gehad dat als ik ook maar 1 bocht afsneed (door me te verremmen) ik meteen een stop en go kreeg ... de laatste tijd krijg ik alleen maar waarschuwingen ?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 12:23 ]

• Lefty_38
Otacon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:31:
Vraagje: Zou ik ook nog kunnen meerijden in de cup? Ik speel het spel erg fanatiek, 't lijkt me wel wat!!
Nee in de NGT cup kan je niet meer meedoen. Ik zit er ook niet bij helaas omdat ik te laat was. Maar als de engelse versie uit is komt er een GT cup. Dus dan kan je meedoen, en ik zal dan ook meedoen :*), kan niet wachten!

• MrBarBarian
Ik zie trouwens dat het Engineershandbook in de startpost zijn geplaatst.. Dan is het ook wel nuttig deze erbij te zetten:

MoTec beginnersguide: http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=557
En deel 2: http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=1260

en een paar bedankjes aan de schrijver ervan, kan je redelijk wat van leren als je zijn posts leest

Ik behoor trouwes bij de 40 snelste rijden op Spa in de Elise, hiep hiep! Gaat de goeie kant op!

[ Voor 12% gewijzigd door MrBarBarian op 10-02-2005 14:33 ]

iRacing Profiel

• Otacon
Lefty_38 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:25:
[...]

Nee in de NGT cup kan je niet meer meedoen. Ik zit er ook niet bij helaas omdat ik te laat was. Maar als de engelse versie uit is komt er een GT cup. Dus dan kan je meedoen, en ik zal dan ook meedoen :*), kan niet wachten!
Da's wel jammer.. Kunnen we ook nie mee doen met de vrije trainingen ofzo???

• Otacon
MrBarBarian schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:25:
Ik zie trouwens dat het Engineershandbook in de startpost zijn geplaatst.. Dan is het ook wel nuttig deze erbij te zetten:

MoTec beginnersguide: http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=557
En deel 2: http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=1260

en een paar bedankjes aan de schrijver ervan, kan je redelijk wat van leren als je zijn posts leest

Ik behoor trouwes bij de 40 snelste rijden op Spa in de Elise, hiep hiep! Gaat de goeie kant op!
Moet je hiervoor inloggen op dat forum??? Ik krijg namelijk bij alle 2 de links een error :S

• MrBarBarian
jeps!

iRacing Profiel

• Lefty_38
Otacon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:38:
[...]

Da's wel jammer.. Kunnen we ook nie mee doen met de vrije trainingen ofzo???
Er worden ook nog wel races gereden buiten de cup om. Heb ik ook al aan megedaan, dus daar kan je ook wel aan mee doen, gewoon dit topic in de gaten houden. Morgen avond ben ik vrij dus dan zou ik eventueel wel een race willen rijden :) .

Verwijderd

een vraagje ,wanneer ik als host tijdens een race de ronde achter de pacecar rijd
en geen problemen heb
zien de mensen die meerijden de pacecar regelmatig vlak voor hun verschijnen met alle gevolgen vandien.
heeft iemand dat probleem ook en hoe los ik da op?

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:30:
een vraagje ,wanneer ik als host tijdens een race de ronde achter de pacecar rijd
en geen problemen heb
zien de mensen die meerijden de pacecar regelmatig vlak voor hun verschijnen met alle gevolgen vandien.
heeft iemand dat probleem ook en hoe los ik da op?
Dat probleem kun je oplossen door al je eventueel openstaande p2p programma's (Kazaa/BitTorrent/etc) af te sluiten voordat je gaat hosten. Als dat niet helpt moet je waarschijnlijk een snellere verbinding nemen met meer upload.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

dat is het probleem niet ik heb het op lan ook
en er staat niks open als ik race.

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoeveel geheugen zit er in je PC ? Schijnt dat GTR eigenlijk 1 GB nodig heeft, zeker als je host.

Verwijderd

515 maar heb verder nergens problemen tijdens het racen als ik host

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
BruceLee schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 01:03:
[...]

nehoor mijne zijn echt ik heb dan ook de echte momo force nog :+
Die van de DFP houden niets vast behalve zichzelf dan. Dat zilveren GT logo zit met een kauwgum achtige plakker vast op het plastic van het stuur.

Die van de originele lederen momo houden hebben wel nut.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.